החשיבות הגבוהה של פרסום למגזר הערבי

מה בעמוד זה?

פרסום למגזר הערביהחשיבות הגבוהה של פרסום למגזר הערבי

עולם השיווק הדיגיטלי התפתח והתקדם מאד בשנים האחרונות וכבר אפשר ללמוד עליו לא מעט. אמנם הוא התחיל אט אט, עם ההפנמה על כך שרשת האינטרנט היא משהו חדש וכך צריך להתייחס אליה אך עם הזמן נוצרו עוד ועוד מסלולים והיבטים שממש היה צריך לתת להם התייחסות ותשומת לב נפרדות. כך הנושא של פרסום למגזר הערבי. מי שלא מעורה בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט לא יבין למה זה דרוש ומה הסיבות אשר בגינן צריך להסתכל על זה כעל נישה נפרדת לגמרי.

 

על מה מבוסס עולם השיווק הדיגיטלי?

בזכות רשת האינטרנט ואפשרויות של הצד הטכני שלה לאסוף נתונים אודות המשתמשים בה – אפשר לאפיין קבוצות כאלה ואחרות של משתמשים וגולשים ובסופו של דבר להתאים לכל קבוצה שכזאת את הפרסומות ומסלולי השיווק שהכי מתאימים לה. בדיוק על זה מבוסס פרסום למגזר הערבי. מדובר באוכלוסייה רחבה מאד שהרבה אנשים נכללים בה ועל מנת לפנות אליה ולפרסם בפני אותם אנשים צריך להכיר אותם ולהבין את הלך הרוח ואת השגרה שלהם.

למה הכוונה כאשר מדברים על פרסום למגזר הערבי?

כמו בכל מדינה או אזור גאוגרפי – גם כאן בישראל יש כמה וכמה קבוצות אתניות ובמקרים רבים הן שונות זו מזו בשגרה שלהם, באורח החיים ובמוצרים או השירותים שהן צורכות. הדוגמה הפשוטה ביותר היא שפת הדיבור – פרסום למגזר הערבי מבוסס בדרך כלל על השפה הערבית, שכן אם רוצים לפרסם או לשווק מוצרים ושירותים לאנשים שמדברים בערבית, הרי שהמודעה כולה וכל אסטרטגיית התוכן שעומדת מאחוריה צריכות להיות בשפה הערבית.

 

השוני בין פרסום למגזר הערבי לבין המגזר היהודי

אחד העקרונות המרכזיים בעולם הפרסום באופן כללי הוא לדבר בשפה של הלקוח, לגרום לו להרגיש משהו וכמובן להעביר אליו את ההבנה שהמוצר או השירות הוא דבר שהוא זקוק לו. על מנת להגיע לכך, צריך דרך הפרסומת לדבר בשפה שלו, לעשות שימוש בביטויי סלנג שהוא מבין ומזדהה איתם וכמובן להיות בקיא בסדר היום ובשגרה שלו. פרסום למגזר הערבי עושה בדיוק את זה בעזרתם של אנשי מקצוע ערביים שפועלים בתחום של שיווק דיגיטלי והם מבוקשים מאד בתחום.

 

הביקוש לאנשי מקצוע ערביים

על מנת ליצור קמפיינים של פרסום למגזר הערבי צריך שבתהליך יהיו מעורבים אנשי מקצוע שמכירים את האוכלוסייה, מעורים בה ויכולים לשפוך אור על הדרך הנכונה לפנות לקהל היעד. על מנת להגיע לתוצאות מרשימות ולוודא שמהלכי השיווק אכן פונים לקהל היעד ויש שימוש בשפה הנכונה – הדבר הנכון הוא לפנות אל איש מקצוע ערבי מעולם השיווק הדיגיטלי. אט אט אפשר למצוא יותר ויותר כאלה והם נחשבים למומלצים מאד בזכות התוצאות שהם מביאים בפרסום למגזר שלהם.

 

איפה רואים פרסומות שפונות למגזר הערביאיפה רואים פרסומות שפונות למגזר הערבי?

מכיוון שהפרסום והשיווק הדיגיטלי מבוססים על נתונים ומידע שמצטברים אודות כל משתמש וכל מחשב שיש בו שימוש – הרי שעל מנת להיות חשופים לפרסומות שפונות למגזר הערבי צריך להיות מעורבים ומעורבים באוכלוסייה זו. כשם שמשתמשים יהודיים רואים במנוע החיפוש שלהם או ברשתות החברתיות פרסומות בעברית שמבוססות על מוצרים או שירותים שהם מגלים בהם עניין – כך בדיוק פועל הדבר גם בעולם של פרסום למגזר הערבי.

 

פנייה אישית לקהל יעד ספציפי

פרסום למגזר הערבי הוא רק דוגמה אחת לנושא של פנייה לקהל יעד ופרסום מדויק ככל האפשר. את אותם העקרונות אפשר להחיל גם על קהל יעד אחר כמו המגזר הדתי או החרדי, קבוצות כמו חיילים משוחררים או ישראלים שמתגוררים בחוץ לארץ ועוד. מכיוון שהפרסום הדיגיטלי מבוסס על איסוף נתונים קל להבין עבור כל משתמש או גולש לאילו קבוצות הוא משתייך ומה תחומי העניין שלו ועל כל אלה לבסס מהלכי שיווק ופרסום יעילים ומוצלחים, בדיוק כמו עבור המגזר הערבי.

 

מה כולל מהלך שפועל במגזר הערבי

אפשר לומר שהתהליך של אפיון וניתוח זהה לגמרי לזה המתבצע עבור קהלי יעד אחרים. גם אם מעורב בתהליך מקדם אתרים ערבי שהוא איש מקצוע מהתחום – התהליך יכלול את אותם השלבים – אפיון העסק והמוצרים (או השירותים), פילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד שרוצים שייחשף לקמפיין הפרסום, הפקה של המודעות או הקמפיין מבחינה עיצובית של מראה, מלל ותוכן והוצאתו לפועל. גם כאן חשוב לעקוב אחרי התוצאות על מנת לשפר, במידת הצורך, את נתוני הקמפיין.

 

שיווק דיגיטלי למגזר הערבי – פרסום שעובד!

הרגע שמבינים שצריך להכיר בצורה מעמיקה את ההרגלים והשגרה של קהל היעד – קל יותר להבין למה חשוב שיהיה מישהו שמכיר מקרוב את אותה הקבוצה שרוצים לשווק עבורה. אין טעם לפרסם או לשווק מודעה שלא תעניין את מי שיהיה חשוף אליה וכאשר מדובר בשיווק הדיגיטלי – יהיה זה גם בזבוז של כסף ומשאבים. כאשר שוקדים ומנתחים לעומק את כל הנתונים הדרושים אודות קהל היעד הערבי – אין ספק שמהלך של פרסום למגזר הערבי יהיה יעיל ויניב את התוצאות הרצויות.

איך מפרסמים למגזר הערבי – רק עם אנשי מקצוע מובילים!

מכיוון שלא לגמרי הופנמה ההבנה שכל שיווק לקהל היעד דורש איש מקצוע שמכיר אותו ומבין אותו לעומק – עדיין לא כל הפרסומים ומהלכי השיווק שמכוונים למגזר הערבי אכן יוצאים לפועל בצורה ראויה, נכונה וכזאת שיש סיכוי גבוה שתניב תוצאות. מכאן שיש חשיבות גבוהה לבחירת אנשי מקצוע שמכירים את השטח, בעדיפות לערבים שיכולים לתרום הרבה מאד מהידע וניסיון החיים שלהם ובזכות הידע הזה הקמפיין יהיה נכון ויעיל וישיג את המטרות שבעלי העסק רוצים להשיג.

 

השמחה הגדולה שמתלווה להצלחה!

תחושות של שמחה וסיפוק הן תחושות שכל בעל עסק רשאי להרגיש כאשר קמפיין שיווק שלו עושה את העבודה ומספק את התוצאות. אחרי עבודה מאומצת עם מקדמי אתרים שבקיאים באורחות החיים של הערבים בארץ – אין ספק שהקמפיין יצליח הרבה מעבר למצופה ולכן יהיה שווה את המאמץ. כל שיחת טלפון של מתעניין, כל רכישה שמבוצעת בעקבות הקמפיין וכמובן הגדלת מעגל הלקוחות ואיתה ההכנסות – כל אלה מספקים הרבה שמחה וסיפוק ותורמים להגדלת העסק.

 

פרסום במגזר הערבי – ההצלחה טמונה מאחורי הקלעים!

כל בעל עסק צריך להבין שעל מנת להשיג את התוצאות שהוא מקווה להן במהלכי שיווק כאלה ואחרים עליו למצוא לשם כך את אנשי המקצוע המובילים והנכונים ביותר. בארץ אפשר למצוא אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בשיווק ופרסום עבור המגזר הערבי ובזכותם גם הקמפיין שלו יעלה על דרך המלך. אין כמו תחושת הניצחון על כך שגם מי שמטייל ברחוב מדבר עם המוצר של העסק ומחכה כבר לרכוש ולעשות בו שימוש.

 

המסקנה – פרסום מדויק וממוקד הוא פרסום שעובד

לא מומלץ להתפשר על אנשי מקצוע פחות ממוכשרים ביותר לקראת הפקה של קמפיין כזה או אחר. בעל העסק רוצה לראות תוצאות כמה שיותר מהר והוא לא ירצה לבזבז לשווא כספים שאמורים להיות מוקדשים לשיפור התוצאות של הקמפיין שלו. בעזרת מקדמי אתרים ערביים – גם הפרסום שלו למגזר הערבי יעבוד בצורה מעולה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך