פרסום לגן ילדים

מה בעמוד זה?

פרסום לגן ילדיםפרסום לגן ילדים

פרסום לגן ילדים הוא נושא מאוד רגיש ושונה מפרסומים רגילים שאנחנו מכירים. יש לא מעט עסקים, למעשה מרבית העסקים נעזרים בפרסום דיגיטלי. אבל מכירת מוצרים היא שונה לחלוטין ממכירת שירות, ובמיוחד שירות שנוגע לילדים שלנו. לכן, בעת פרסום לגן ילדים אנחנו לא צריכים להסתכל על הקמפיין כאל מכירת מוצר או שירות, עלינו למצוא את הייחודיות בפרסום ולהנגיש את החזון העסקי שלנו כמה שיותר אל הלקוח, זאת מטלה שהיא בהחלט לא פשוטה. 

 

הכרת קהל היעד

בראש ובראשונה לפני שאתם בכלל חושבים על הקמפיין עליכם להכיר את קהל היעד שלכם. משמע, אל מי השיווק שלכם אמור להגיע. בואו נהיה כנים, כנראה שאנחנו נרצה לשווק יותר לאימהות מאשר לאבות, סטטיסטיקה פשוטה. עם זאת יש לקחת בחשבון שיש גם אבות מעורבים יותר, זוגות חד מיניים והלאה, אלו גם פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון בהתאם לסביבה בה אתם נמצאים, הגן שלכם נמצא. עליכם לבנות תזרים מדויק בו אתם מציינים את הגילאים אליהם אתם מעוניינים לפנות, אל המינים אליהם אתם פונים ובאיזה אזור הגן שלכם פועל. כאשר מדובר על גן לרוב יהיה מדובר על הורים צעירים שטווח הגילאים שלהם נע בין 24 ועד 30. כאשר מדובר על אוכלוסייה דתית הטווח יתחיל מגיל מוקדם יותר. תמיד יש יוצא מן הכלל בכל הנוגע לתזרים שאנחנו בוחנים, אבל עלינו להסתכל על הנתח הגדול מאשר הנתח הקטן. אנחנו נרצה למשוך בעיקר נשים צעירות לשלוח את הילד שלהן לגן שלנו, בעיקר נשואות כיוון שמדובר על גילאים צעירים יותר.

 

פרסום גני ילדיםשיטת הצפת בעיה ופיתרון

כאשר אתם רוצים להקים קמפיין שיווקי בשביל גן ילדים אתם צריכים להציף בעיה, ולצערנו יש לא מספיק בעיות כאשר מדובר על גן ילדים. אנחנו מאמינים שרצוי לפתוח את כל הקלפים על השולחן, אתם יודעים שיש להורים חשש לשלוח את הילדים שלהם לגן, במיוחד כאשר זה הבכור. ברגע בו אתם מציפים את החשש של ההורים ומציעים להם פיתרון או הקלה כלשהי אתם כבר הולכים איתם צעד קדימה. עליכם גם לציין את כל הפרטים הרלוונטים לגן, לא להשאיר להם מקום לשאלות. ההורים רוצים לדעת כמה זמן נמשך הגן, האם יש צהרון, כמה ילדים יש וכמה גננות יש, האם מדובר על צוות קבוע או מתחלף, אסתטיות ומיקום וכן הלאה. 

 

הדבר החשוב ביותר הוא היחס בין כמות הילדים לכמות אנשי הצוות. ברגע בו יש גננת אחת על 20 ילדים זה מיד ידליק נורה אדומה אצל ההורים. אז לפני שאתם פותחים בשיווק עליכם לדעת מה ההורה רוצה, תמיד עדיף להעניק להורים את כל מה שהם רוצים, ככה תבטיחו שתמלאו את הגן שלכם שנה אחר שנה. כמו כן, ציינו אילו גילאים נמצאים בגן, האם זה גן לגילאים מתחת לשלוש, האם מדובר על גילאי 4-5 וכן הלאה. כמו כן, גם לאוכל יש חשיבות, אנחנו מאמינים שאתם צריכים לציין בפני ההורים שיש לכם פיתרון לאלרגניים (אתם חייבים שיהיה לכם), אתם צריכים לתת להורים מידע אם האוכל נעשה במקום או מדובר על קייטרינג וכן הלאה. אז למעשה במילים פשוטות, הציפו את הבעיה שיש להורים ואת הפיתרון לכך, אם מדובר על אלרגיה, שיטת חינוך וכן הלאה. 

 

שיטת חינוך – אי אפשר להנות מכל העולמות

חלק ניכר של פרסום לגן ילדים הוא בכל הנוגע לשיטת החינוך שלכם. יש שיטות חינוך שונות, אנחנו מדינה קטנה עם סוגים שונים של אנשים ולכל אחד מגיע לקבל את מה שהוא דורש בנוגע לחינוך ילדיו. לכן, כאשר אתם פונים אל פרסום לגן ילדים בעל המקצוע צריך לדעת אם אתם גן דתי, אם כן יהיה עליכם לציין זאת וכמובן לשווק לקהל דתי. אם אתם גם מונטסורי ציינו זאת, כמו כן לגבי שאר שיטות החינוך, חרדי, חילוני, ממלכתי דתי, אנתרופוסופי וכן הלאה. 

ברגע בו אתם לא ממקדים את שיטת החינוך שלכם אתם פוגעים גם בשיווק שלכם וגם בתדמית שלכם. אם נהיה אובייקטיבים, פרסום למגזר החרדי צריך להיות באתרי אינטרנט וגם באופן שאינו אינטנסיבי בגלל כמות השימוש במגזר החרדי באינטרנט, שלא נדבר על רשתות חברתיות בפרט. ברגע בו פונה אליך לקוח והוא לא משיטת החינוך שלכם סימן שהשיווק שלכם מגיע אל האנשים הלא נכונים. מלבד לכך, אתם לא יכולים לפתוח גן שהוא גם עבור המגזר החרדי והחילוני לדוגמא.

 

עיצוב נכון ומזמין לאתר

האם באמת יש חשיבות לאתר שלכם? תחילה יש לוודא שאכן יש לעסק שלכם אתר, ואכן מדובר על עסק לכל דבר ועניין. האתר שלכם צריך להיות מזמין, אתם חייבים שיהיה לכם אתר בו יוכלו ליצור איתכם קשר באופן מהיר וישיר, ללא שום המתנה ארוכה או בירוקרטיה מחייבת את המשתמש להירשם כדי ליצור אתכם קשר. העיצוב שלכם לאתר צריך להיות מתאים לאווירה של גן ילדים, אתם רוצים לשלב אלמנטים ברגע עם בחירת צבעים חכמים. יש לצבעים אפקט על המוח שלנו, אנחנו רוצים לבחור בצבעים חמים כמו אדום, כחול או צהוב. צרו גם לוגו מזמין, כל אלמנט באתר שלכם הוא בעל חשיבות שאתם אפילו לא מצליחים לדמיין. השפה של האתר היא גם חשובה, אתם רוצים ליצור שפה משותפת ביניכם ובין ההורים, ליצור מכנה משותף, לשתף תמונות מהגן, ביקורות חיוביות, מפגשים עם ההורים וכן הלאה. ככל שהאתר שלכם יהיה יותר סימפטי להורה ככה הסיכוי שיגיעו אליכם לקוחות גדל וגדל.

 

פרסום לגן ילדים ובין חזון עסקימה הקשור בין פרסום לגן ילדים ובין חזון עסקי

אחת הדרכים ליצור קשר עם הלקוח בצורה לבבית ולא מכירתית היא על ידי שיתוף החזון העסקי שלכם. מהו חזון עסקי? חזון עסקי היא הסיבה שבגללה פתחתם את העסק מלכתחילה, חזון עסקי יכול להתפרש לכיוונים רבים. החזון העסקי שלכם יכול לנבוע מאהבה לילדים, משליחות וכן הלאה. אתם רוצים למצוא חזון עסקי שהוא מאוד ספציפי, בדרך הזאת אתם יכולים להבטיח שתהיה לכם סיבה להמשיך במטלות שלכם מצד אחד, מצד שני ככה תוכלו לשתף משהו אישי מכם על הלקוח וזאת עוד דרך לקרב אותו אליכם.

איך מוצאים את החזון העסקי? אין קסם בשביל זה, אתם צריכים להבין למה רציתם לפתוח גן ילדים באמצע שום מקום. הכרנו בעל גן ילדים שלא יכלה להבין ילדים וזה היה החזון העסקי שלה, אנחנו לא תמיד נפרסם את החזון העסקי באופן מובהק אבל כאן יש לנו סיבה מאוד ספציפית לפתיחת גן ילדים. פרסום לגן ילדים לא יכלול אינפורמציה שאתם לא רוצים שתפורסם או שיכולה לפגוע במוניטין של העסק שלכם. 

 

כמה עולה פרסום לגן ילדים?

המחיר של פרסום לגן ילדים משתנה בהתאם לאופן השיווק והחברה המשווקת. בעיקרון המחיר מתחלק לשניים, אחד הוא עבור ניהול הקמפיין השיווקי, המחיר יעלה כ-1,000 ש"ח ומעלה. החלק השני הוא המחיר אותו אתם מחלקים בהתאם לתקציב שיש לכם ובהתאם לקהל היעד. אנחנו מאמינים ששיווק אינטנסיבי מדי יכול דווקא לפגוע בכם, כמו כן, חשוב לדעת מתי זה הזמן הנכון עבור פרסום לגן ילדים, בדרך כלל תקופת הקיץ. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך