פרסום כתבות באתרים

מה בעמוד זה?

פרסום כתבות באתריםאחת השיטות האפקטיביות ביותר לפרסום אתרים ועסקים היא פרסום של כתבות באתרים מובילים ברחבי האינטרנט. פרסום כתבות באתרים יכולים לסייע למפרסמים בקידום אורגני של האתר ובקידום העסק. על פרסום כתבות באתרים נרחיב במאמר הבא. 

 

פרסום כתבות באתרים- למה?

התפתחות הטכנולוגיה הפכה את השיווק למשימה פשוטה יותר משהייתה בעבר. בעבר היה צורך בתקציבים שמנים ובקשרים. כיום, ניתן לשווק עסקים בקלות על ידי האינטרנט עם תקציבים נמוכים יחסית וללא צורך בקשרים מתאימים. אחת השיטות לשיווק עסקים באינטרנט היא פרסום כתבות באתרים מובילים ברחבי הרשת. כאשר מפרסמים כתבות באתרים יכולים למלא 2 מטרות מרכזיות- 

יחצנות

על ידי פרסום כתבות באתרים תוכלו ליחצן את העסק שלכם, את השירות שאתם מספקים או את המוצר שאתם מוכרים. על ידי יחצנות נכונה ניתן להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל ועל ידי כך להגדיל את הרווחים שלו. פרסום הכתבות יכול להיות גלוי יותר או פחות. קשה לשים את האצבע על ההבדלים בין פרסום גלוי ל"סמוי" אך ניתן לקבוע כי יש יתרון לפרסום הגלוי. פרסום גלוי משדר אמינות ועל ידי כך מחזק את האמון של הלקוח בעסק. אנשים לא מרגישים שעובדים עליהם כאשר הדברים מתנהלים בשקיפות. 

קידום אתרים

על ידי פרסום כתבות באתרים אתם יכולים לקדם את האתר של העסק שלכם. על ידי הוספת קישור לאתר שלכם אתם יכולים להניע את הגולשים להיכנס לאתר שלכם ועל ידי כך להגדיל את התנועה בו ולקדם אותו. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבות יהיה מוכר יותר וחזק יותר כך החשיפה שתקבלו תגדל ותוכלו לקדם את האתר שלכם באופן יעיל יותר. 

יתרונות בפרסום כתבות באתרים

העלאת מודעות היתרון הראשון והמרכזי של פרסום כתבות באתרים הוא העלאת המודעות של העסק ברחבי האינטרנט. הכתבות שמובילות להעלאת מודעות יעילה הן כתבות יחסי ציבור המתפרסמות במדורים שזוכים לחשיפה גדולה מאוד של גולשים. כך העסק נהנה מחשיפה משמעותית של לקוחות פוטנציאליים שבסופו של דבר תוביל להרחבת מעגל הלקוחות והגברת המכירות. 
דירוג פרסום כתבות באתרים מתבצע בדרך כלל באתרים חזקים. כאשר אתם מוסיפים קישור לאתר שלכם באתרים כאלה הוא ידורג גבוה. הדירוג הגבוה הוא בעל חשיבות רבה בקידום האתר שלכם. 
פשוט וקל כאשר מפרסמים כתבות באתרים יש לנהל אסטרטגיית של בניית הקישורים לאתר ומדובר במשימה פשוטה מאוד, במיוחד כאשר מדובר באתרים מובילים. בדרך כלל יהיו תהליכי עבודה סדורים להטמעת כתבות עם קישורים ולא תצטרכו לשבור את הראש על זה. 

כמה עולה לפרסם כתבות באתרים?

אין תשובה חד משמעית בנוגע למחיר של פרסום כתבות באתרים כיוון שיש גורמים שונים המשפיעים על המחיר בפועל. בין הגורמים שישפיעו על המחיר תמצאו את חוזק האתר בו אתם רוצים לפרסם, ותק האתר, כמות הקישורים היוצאים מהאתר, מה תנועת הגולשים המגיעה אליו כל יום ועוד. 

בדרך כלל המחירים עבור פרסום כתבות באתרים ינועו בין מאות בודדים של שקלים ועד אלפי שקלים, בהתאם לגורמים שציינו מעל. אצל אתרים ברמה בינונית יהיה עליכם לשלם בסביבות 300- 400 שקלים לקישור. מלבד זאת יש עלויות נוספות של שעות עבודה, כתיבת תכנים, שירות לקוחות ועוד. 

יש לקחת בחשבון כי קיימות אופציות חינמיות שונות אך חשוב להבין כי הן לא תמיד יעילות ולעתים יכולות אפילו להזיק. הסיבה לכך היא שבמקרים כאלה יכולים להתפרסם תכנים לא איכותיים שבסופו של דבר ישפיעו לרעה על האתר. 

אופציה חינמית יחסית יעילה היא פרסום של כתבות אורח. מה זה אומר? עליכם לפנות לאתר רלוונטי בתחום שלכם ולהציע לו תוכן איכותי בחינם. בדרך כלל יהיה מדובר בכתבה מקיפה על נושא מסוים שרלוונטי גם לתחום שלו וגם לתחום שלכם. כך תוכלו להוציא מהכתבת אורח קישור לאתר שלכם ובעל האתר מרוויח תוכן איכותי באתר שלו. 

 

פרסום כתבות באתרים- דגשים חשובים

ריכזנו לכם שלושה דגשים חשובים לגבי פרסום כתבות באתרים- 

 

איכות 

על מנת לפרסם כתבה באתר מסוים הכתבה צריכה להיות איכותית ולעמוד במספר תנאי סף-

  • מבנה נכון של כותרות ופסקאות. 
  • הקפדה על ניסוח.
  • הקפדה על שגיאות כתיב. 
  • יצירת עניין אצל הקורא. זה אולי החלק המסובך ביותר והחשוב ביותר. עליכם לייצר כתבה מעניינת ולא רק אינפורמטיבית, כתבה שתספר סיפור. עליכם לסקרן את הקורא ולגרום לו לרצות לקרוא עוד על הנושא. על ידי כך הקורא ייכנס לקישורים בכתבה להמשך קריאה.
  • בחירת כותב מתאים. אם אתם כותבים את התוכן בעצמכם אז אין בעיה, אך במידה ואתם צריכים כותב הבחירה חשובה מאוד. עליכם לבחור בכותב תוכן איכותי שיודע לייצר את התכנים המתאימים. מומלץ לבחור בכותב שיכול להציג קבלות של כתיבה לאתרים דומים. 

 

סגנון

לעתים כאשר רוצים לפרסום באתרים מסוימים יהיה עליכם להגיש את המאמר בסגנון המתאים למדור בו הוא יתפרסם. לדוגמא- כתבת תדמית תהיה מעין ריאיון בו יהיה עליכם להציג את עצמכם. תוכלו לבחור לעשות זאת בכתיבה או בווידאו. 

 

זכויות יוצרים

אחד הדגשים החשובים ביותר בפרסום כתבות באתרים הוא עניין זכויות היוצרים. בדרך כלל כאשר מפרסמים כתבה יש להוסיף תמונות מתאימות שיעוררו עניין אצל הקורא וירעננו את עיני הקורא מכמויות המלל. במידה ואתם לא משתמשים בתמונה שצילמתם באופן עצמאי חשוב לוודא את עניין זכויות היוצרים. על פי חוזה הפרסום, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם את זכויות היוצרים לשימוש בתמונות. במידה ותהיה תביעה נגד השימוש בתמונה בגלל הפרה של זכויות יוצרים האחריות היא עליכם. שימו לב כי קיימים מאגרים רבים בהם תמצאו תמונות בחינם ובתשלום. 

אסטרטגיה טובה לטווח הארוך?

אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי פרסום כתבות היא האם זו נחשבת לאסטרטגיה טובה לטווח ארוך? על מנת לענות על השאלה הזו יש להתייחס למספר היבטים שונים- 

פיננסית אלא אם כן אנחנו מדברים על מפרסם עתיר תקציב ללא שיקולים כלכליים, פרסום כתבות באתרים יכול להיות עניין יקר מאוד. לכן, יש לקחת זאת בחשבון כאשר חושבים על הטווח הארוך. 
ענישה מגוגל כאשר גוגל מזהה קישורים בתשלום היא יכולה להעניש על כך. לרוב גוגל לא תדע לזהות בצורה אלגוריתמית קישורים בתשלום, אלא אם כן עשיתם זאת בצורה שקופה למדי. לכן, אין מה לחשוש מכך יותר מדי בעיקר כאשר נשארים בשוק הישראלי. 
גיוון במקורות הקישורים גיוון הוא אחד הדברים החשובים ביותר, במיוחד בעולם העסקים. אל תשענו רק על אסטרטגיה אחת של בניית קישורים. קיימות דרכים רבות לבניית קישורים איכותיים ויעילים שיובילו לתוצאות טובות. לא תמיד הדבר אפשרי, כיוון שיש תחומים תחרותיים מאוד בהם לא תהיה לכם ברירה אלא לקנות קישורים. תחומים אלה בדרך כלל יהיו תחומים כמו צימרים, עריכת דין, רשלנות רפואית, ביטוחים ועוד. כמובן שבתחומים אלה מדובר גם על חברות גדולות עם תקציבים גדולים כך שהם יכולים להרשות לעצמם לקנות את הקישורים. לכן, אם אתם עוסקים באחד התחומים הללו, כנראה שלא תהיה לכם ברירה אלא לקנות קישור. אך במידה ואתם נמצאים בתחום תחרותי פחות, נסו לגוון והאמינו לנו שיש מגוון דרכים שונות לעשות זאת. 

מכירת כתבות באתריםמכירת כתבות באתרים היא עולם שלם שעוסק כולו בשיווק, תוכן, קידום אתרים ומאמצי SEO שנמשכים תקופה לא קצרה – אבל שווים את המאמץ. שוקלים להתחיל לבנות את מערך הלינקים שלכם? רוצים סך הכול לפרסם כתבת תדמית? כך או כך, הנה כמה דגשים ששווה לזכור.

אין ספק, העולם הטכנולוגי והדיגיטלי לעולם אינו מפסיק להתקדם, מה שמוביל לפיתוח טכנולוגיות חדשות כל הזמן. אבל יחד עם זאת, כנראה שתוכן הוא אחת מהאומנויות הכי עתיקות שקיימות בעולם. עוד מימי המערות, בני אדם היו כותבים ומציירים על קירות המערה כדי להנציח סיפורים ולהעביר הלאה את המסרים שלהם. ובעידן הטכנו-דיגיטלי, הדברים לא מאוד שונים. וכאן נכנסת לתמונה מכירת כתבות באתרים – מה חשוב לדעת על כך? המשיכו לקרוא, המידע בחסות צוות קבוצת ירדן. 

המטרה העיקרית של פרסום כתבות באתרים 

ישנם סוגי מאמרים שונים שניתן למכור, לרכוש או אפילו להחליף האחד בשני, כאשר את עבודת הקידום הזו תעשה, מי אם לא אחרת – חברת קידום האתרים שלכם. כדי להבין כיצד למצוא אתרים איכותיים וכיצד לתקצב את תהליך הרכישה, חשוב קודם כל להבין, שבדרך כלל, הרכישה לא תסתיים בקנייה של מאמר אחד באתר אחד או כמו שנקרא בשפה של מקדמי אתרים – קניית קישורים לאתרים

במילים אחרות, פרסום כתבות באתרים זהו תהליך מתמשך שמצריך סובלנות. אם יש לכם את התקציב ואת הזמן (נדבר בהמשך על התקציב הנדרש), התוצאה היא בנייה של מערך לינקים חזק ויציב לאורך זמן. וזוהי בעצם התוצאה העיקרית שלשמה התכנסנו – בניית מערך לינקים על ידי מכירת כתבות באתרים (או רכישה מצדו של בעל האתר). 

מכירת כתבות באתרים היא חלק משיווק ממומן?

למרות שהמושג "מכירת כתבות באתרים" שולח אותנו עם קונוטציה מאוד חזקה למקומות ממומנים ולמקומות של קמפיינים שיווקיים ברשת, בפועל, מכירת כתבות באתרים היא לא חלק מהתהליכים של שיווק דיגיטלי באינטרנט ובמדיות החברתיות.

אמנם אפשר לכלול את הפעולה הזאת בתהליכים של שיווק ממומן באינטרנט, אבל בדרך כלל הפעולה הזו היא חלק מעולם שלם אחר שנקרא קידום אורגני מסוג SEO. כדי להבין את הנושא יותר לעומק, בואו נבין כיצד ניתן להשתמש נכון באסטרטגיית SEO בעת פרסום כתבות באתרים. 

להשתמש נכון באסטרטגיית SEO 

כיצד להשתמש בטכניקות SEO ואסטרטגיות אחרות כדי לוודא שהאנשים הנכונים יראו את הכתבות שלכם? וכמה זמן אמור להימשך תהליך SEO הכולל רכישת כתבות באתרים? אם אתם שואלים את השאלות האלו, אתם רוצים להיות מוכנים ככל הניתן לתהליך מתמשך של קידום אתרים אורגני, הכולל, בין היתר, בניית מערך לינקים.

בסופו של יום, טכניקות SEO הן חלק חיוני בפרסום מאמרים באתרי אינטרנט. ולכן, לפני שמאתרים חברת קידום עבור מכירת כתבות באתרים, חשוב להבין לעומק את אסטרטגיית הקידום האורגני של אותה חברה. אם חברת הקידום פועלת נכון, היא יכולה להבטיח שהתוכן שלכם יגיע לאנשים הנכונים וייחשף בפני הקהל הנכון. כדי לוודא זאת, אנשי שיווק דיגיטלי בדרך כלל משתמשים בטכניקות SEO כגון מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של כותרות, אופטימיזציה של תגיות מטא ועוד. ולא פחות חשוב, בנוסף לקידום אתרים אורגני SEO, אסטרטגיות אחרות כמו קידום במדיה חברתית ושיווק בדוא"ל יכולות גם לעזור להגביר את החשיפה של המאמרים שלכם.

אילו אתרים נחשבים איכותיים?

כשזה מגיע למציאת אתרים באיכות גבוהה, יש כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת פרסום כזה או אחר. ראשית, חפשו אתרים בעלי מוניטין חזק בשוק הישראלי (או הגלובלי, תלוי מה אתם מוכרים) ואתרים שמקבלים טראפיק. בסופו של דבר, אתרים איכותיים הם כאלה שמציעים תוכן מעניין ומרתק עבור הקוראים, אבל לא רק. 

מעבר לתוכן שמציע האתר, חשוב יהיה גם לבדוק את סמכות הדומיין של האתר, מה שנקרא DA. כמו כן, אנו ממליצים בחום לבדוק היטב את תוצאת הספאם, מה שנקר ספאם סקור של האתר. וכמובן, כי לשם זה התכנסנו, אנו רוצים להתברג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, ככה שעליכם לוודא שלאתר יש דירוג גבוה בדפי תוצאות מנועי החיפוש במילות המפתח הרלוונטיות לתחום שלכם.

איך אפשר לפרסם כתבות באתרים בחינם?

רוצים לחסוך בעלויות הפרסום שלכם? אתם מוזמנים להכיר אופציה נוספת מלבד מכירת כתבות באתרים לפרסום. פרסום מאמרים באתרים בחינם אפשרי באמצעות דבר מאוד פשוט שנקרא “החלפת קישורים”. החלפת קישורים כוללת שני אתרים המחליפים קישורים זה עם זה, ככה ששני האתרים נהנים מהתנועה המוגברת שהם מקבלים האחד מהשני מבלי לשלם על כך גם לא שקל בודד. 

בנוסף לכך שככה תוכלו לחסוך עלויות פרסום, זוהי דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם אתרים אחרים בנישה שלכם ולבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלכם. עם הזמן, תוכלו להכיר יותר ויותר אתרים ועסקים בתחומכם או בתחומים משיקים, תוכלו לבצע שיתופי פעולה עסקיים, לקבל או למסור הפניות ללקוחות האחד לשני ועוד.

בניית מערך לינקים סביב הכתבה המפורסמת 

אם אתם מחפשים את האפשרות של מכירת כתבות באתרים, חשוב למצוא חברת קידום אתרים שתעזור לכם לשפר את הדירוגים של האתר שלכם על ידי פרסום כתבות אלו. תרצו לוודא שלחברה יש את המומחיות והמשאבים לספק את התוצאות שצריך, כי במקרים מסוימים גם הכתבה עצמה תצריך “חיזוק SEO”. למה אנו מתכוונים? נסביר את זה במילים מאוד פשוטות:

בעוד שהכתבה היא כלי אשר עוזר לשפר את ה-SEO של האתר שלכם, יש דרכים לחזק גם את הכתבה עצמה. למשל, לקשר אליה כתבות נוספות ובכך לבנות מערך לינקים שלם שכולו מוביל למקור – העסק או האתר שלכם. מכיוון שמדובר בתהליכים די מורכבים, השתדלו לחפש חברה המציעה אסטרטגיות מותאמות אישית וייעודיות לצרכים הספציפיים שלכם. ולא פחות חשוב, תמיד תוודאו שלחברת הקידום יש ניסיון בתעשייה שלכם.

מצאו את חברת קידום האתרים שלכם

אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים שתעזור לכם להגיע ליעדים העסקיים\המקוונים שלכם, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם למצוא את את החברה הנכונה שתוכל להניב עבורכם את הפירות שאתם מכוונים אליהם. למשל, בראש ובראשונה, כדאי לקחת בחשבון את הניסיון של החברה, כמו גם את מגוון השירותים שהיא מספקת. 

והכי חשוב, אתם חייבים לקחת בחשבון את היכולת של חברת קידום האתרים להבין את הצרכים העסקיים שלכם ואת הצרכים של קהלי היעד שלכם. טיפ חשוב אחרון מאיתנו, תמיד תקפידו לבדוק לעומק את תיק העבודות של החברה, וכן את רשימת הלקוחות שהחברה מקדמת כיום או קידמה בעבר.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך