כל מה שצריך לדעת על אינסטגרם עסקי : הטעויות, התיקונים וכל מה שיהפוך את הפרופיל שלכם למנצח ומכניס כסף

מה בעמוד זה?

אינסטגרם עסקיכל מה שצריך לדעת על אינסטגרם עסקי

בעלי עסקים רבים מנסים לשפר את התנועה שלהם בתוך האינסטגרם העסקי, מנסים להגדיל את כמות הלידים שלהם, הם משקיעים בהעלאת תכנים רבים, תמונות סטוריז וכביכול עושים כל מה שהם צריכים לעשות על פי החוקים של הספראבל בפועל, זה פשוט לא עובד. אז קודם כל חשוב להבין שאם אתם מקדמים את חשבון האינסטגרם העסקי שלכם באמצעות המערכת האוטומטית של אינסטגרם בעזרת הרובוט, לרוב זה לא יספיק. אז בפוסט הבא תקבלו את כל הכלים ואת כל הטיפים שבעצם יעזרו לכם לשפר את התנועה באינסטגרם העסקי, מה שיוביל ליותר מכירות באופן חד משמעי

 

חשיבותה של תמונת הפרופיל באינסטגרם עסקי

לתמונת הפרופיל של האינסטגרם העסקי חשיבות מאוד גדולה, הרבה יותר ממה שבעלי עסקים רבים חושבים או מודעים לה בכלל. הרבה פעמים יש לנו קושי בלהבין את המעבר בין הפרופיל הפרטי שלנו לבין הפרופיל העסקי שלנו ולא פעם זה פוגע בפעילות העסקית של אותם עסקים. לכן, חשוב לעשות את המעבר הזה גם בתמונת הפרופיל שלכם. הפרופיל שלכם מיועד לעסק ולכן אתם צריכים לכוון תמונת הפרופיל לאווטרשלכם. האווטרנכנס לתוך הפרופיל ותוך שניות הוא מבין מי בעצם עומד מולו. לכן, אם התמונה היא יותר פרטית, זו בעיה. אם אתם רוצים לשפר את זה, שווה להחליף את התמונה לכזו שהכי משלמת את המקצוע שלכם, את התחום שבו אתם עוסקים בו, תמונה שמכבדת אתכם. התמונה צריכה להסביר מי אתם ולא תמונה שלכם מיום כייף או תמונה עם המשפחה

 

הבדילו בין פרופיל פרטי לעסקי

בשורה התחתונה אנחנו רוצים שהתמונה שלנו בפרופיל אינסטגרם עסקי תהיה כמה שיותר מקצועית וכמה שיותר תואמת את התחום שכביכול אנחנו משווים. לא משנה אם אתם מוכרים בגדים, יועצי משכנתאות או מתעסקים בתחום הספורט, התמונה שלכם, צריכה, בעצם היא לא צריכה היא חייבת להיות קשורה לתחום הזה באופן כזה או אחר. מצד אחד התמונה צריכה להמחיש לעוקבים שלכם מי אתם, מצד שני היא צריכה לתת לעוקבים שלכם איזשהוא רצון לראות אתכם יותר, שתבלטו יותר בין ההתראות שהוא מקבל. ההפרדה בין אני המגניבלאני הביזנסהיא סופר חשובה

מה לגבי ה- BIO באינסטגרם העסקי?

ה– BIO מאפיין את המי ומה שלכם ושל העסק שלכם. זה המקום שבו אתם כותבים את כל מה שמאפיין את העסק שלכם. המטרה היא ליצור אווטר“ – כמה שיותר מדויק. הכוונה במילה או במושג אווטרהיא ליצור לקוח כמה שיותר מדויק. מה שהרבה פעמים קורה הוא שאנשים שמנסים לנהל לעצמם אינסטגרם עסקי פונים לכולם. מה שקורה כתוצאה מזה, הוא שהם בעצם לא מצליחים להשיג תנועה, הם לא מצליחים להגדיל את המכירות שלהם. וזו הסיבה שזה בעצם קורה. נניח שאתם יועצי משכנתאות, פרסונל טריינרים, סוכני נדלן, עורכי דין, בעלים של פירמה …. מה שחשוב זה למי אתם פונים

 

מיהו קהל היעד שלכם? למי אתם אמורים לעזור? הדרך שבה אתם מנסחים את מה שאתם כותבים על העסק שלכם, היא זו שתוביל לכך שאתם מייצרים לעצמכם מעגל לקוחות. ולא סתם מעגל לקוחות. מעגל שבאמת רלוונטי לשירותים או למוצרים שאתם מציעים. שאנשים נכנסים לפרופיל שלכם הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא שמה שהם בודקים זה האם משתלם להם או לא משתלם להם לעקוב אחריכם ולכן ה-BIO הזה הוא ממש ממש חשוב. ככל שה-BIO שלכם יהיה יותר ממוקד, יותר שיווקי, יותר רלוונטי, ככה הסיכוי שהאנשים הנכונים יעקבו אחריכם עולה. כדאי ללכת על הגדרה שתציג את עצמכם במשפט אחד וזה בעצם מה שיעשה עבורכם את העבודה. לכולנו יש נישות ולכל בעל מקצוע יש את מה שמייחד אותו וזה מה שאנחנו צריכים להבליט ב-BIO. 

 

זה הזמן להיילייטס ב – אינסטגרם עסקי

אחרי שהסברנו את החשיבות ואת המהות של ה– BIO, זה הזמן לדבר על ההיילייטס. יש למעשה שלושה דברים חשובים בהיילייטס. שמגיעים לנושא הזה של הייליטס באינסטגרם עסקי, הרבה אנשים מתחילים בעצם להתבלבל והם מחפשים לעשות היילייטס כמה שיותר מגניבים. למה זה קורה? שוב מאותה הסיבה שתיארנו קודם לכן. בגלל הערבוב הזה בין החיים הפרטיים לבין החיים העסקיים. אם המטרה שלכם היא להשיג יותר עוקבים, יותר לידים, יותר מכירות, אתם צריכים להפריד בין החיים הפרטיים שלכם, לחיים העסקיים שלכם. האינסטגרם הוא כלי עסקי מספר 1 ומי שלא מבין את זה, נשאר מאחור. יש בעלי עסקים שפשוט מקבלים עבודה רק מקידום אורגני באינסטגרם. הרעיון שלנו הוא לבנות קהילה, לבנות ערך, לייצר משהו אחר. אז איך מייצרים היילייטס שנותן ערך ללקוח? צריכים לתת את הידע ללקוח דרך ההיילייטס. זו יכולה להיות תמונה בשילוב טקסט. זה יכול להיות טיפ שיופיע ליד התמונה. זו יכולה להיות המלצה. הרעיון הוא להמחיש את זה ולהעלות אותם. זה גם יכול להיות וידיאו או פינה שדרכה העוקבים מקבלים כל מיני טיפים בתחום שבו העמוד שלכם עוסק

ועוד כמה דברים שאתם חייבים לדעת על אינסטגרם עסקי

  • אנשים עוקבים אחרי מי שמעניין אותם ואחרי השירותים שהם צריכים הזמן שלנו הוא זמן מוגבל. אנחנו מתעסקים ביום יום שלנו בכל כך הרבה דברים ולכן אנחנו צריכים להיות סופר ממוקדים וסופר חדורי מטרה ולמקד את עצמנו וכתוצאה מכך גם את העוקבים שלנו. ככל שהמידע שאנחנו מעבירים יהיה יותר מעניין ולא פחות חשוב יותר רלוונטי לקהל שלנו, ככה הסיכוי שהאנשים הנכונים, כן נכונים, אלה שבסופו של דבר יכניסו לנו כסף לחשבון, יעקבו אחרינו עולה. לכן, אנחנו צריכים להיות כמה שיותר ממוקדים, להפריד בין החיים העסקיים לבין החיים הפרטיים שלנו, לתת לגולשים שלנו ערך מוסף ולספק להם את המידע שרלוונטי להם.
  • אינסטגרם עובד על ויזואל בסופו של דבר אנחנו מדברים על רשת חברתית שמתמקדת נטו בויזואל. היא מבוססת על תמונות, ועל סרטונים ועל מה שקורה מאחורי הקלעים. היא עוסקת במבצעים ובהגרלות ובמה שמעניין את העיניים. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקטע הויזואלי, לצלם תמונות מעניינות, לערוך את התמונות הללו, להשקיע בסרטונים מגניבים ופשוט להיות אלה שנותנים לעוקבים את מה שהם רוצים לקבל, דרך הויזואל.
  • זה דורש זמן – לנהל אינסטגרם עסקי זה משהו שדורש זמן, התמדה וגם התוצאות לוקחות זמן עד שרואים אותן. לכן, אם אין לכם את הזמן ללמוד, לשנות, להתעסק בזה חלק לא מבוטל מהיום שלכם, כדאי שתבחרו מומחה שפשוט יודע על התחום הזה הכל מהכל. עדיף להשקיע את הכסף בשיווק ולהנות משירות מקצועי שיביא לכם בסופו של דבר הרבה יותר כסף. בחרו מומחה לרשתות חברתיות או מומחה שמתעסק בקידום עסקים באינסטגרם ותראו איך תוך זמן קצר העסק שלכם פשוט ממריא למקומות הכי נכונים ומדויקים לכם וגם עבורו. כמובן שניתן לשלב את התהליך עם פלטפורמות נוספות אבל זה כבר תלוי בכם
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך