שיווק מוצרים באינטרנט

מה בעמוד זה?

לא מעט אנשי משווקים כיום בוחרים לנטוש את שיטות הפרסום המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך עשרות שנים לטובת שיטת פרסום חדשה הנעשית באינטרנט. אם גם אתם חשובים על שיווק מוצרים באינטרנט

לא מעט אנשי משווקים כיום בוחרים לנטוש את שיטות הפרסום המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך עשרות שנים לטובת שיטת פרסום חדשה הנעשית באינטרנט. אם גם אתם חשובים על שיווק מוצרים באינטרנט, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על שיווק מוצרים באינטרנט, לרבות שיטת הפרסום הטובה ביותר ברשת, שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם, היתרונות הגדולים של שיווק מוצרים באינטרנט, השיטה הפשוטה לבדוק את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם ועוד. כלל הנקודות הללו יסייעו לכם למקסם את כל הליך השיווק והפרסום שלכם, כך שתוכלו ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של שיווק מוצרים באינטרנט. אז רגע לפני שנצלול לכל עומק הפרטים החשובים אודות שיווק מוצרים באינטרנט, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית שמשרתת מפרסמים רבים מכל רחבי העולם.

הסוף לפרסום הנרחב ללא כל הבחנה – הכירו את שיטת הפרסום המסורתית

שיטת הפרסום המסורתית כוללת חשיפה נרחבת של כל מוצר או שירות ללא כל הבחנה. המטרה המרכזית של שיטת הפרסום המסורתית היא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. שיטה זו כוללת מספר דרכים יעילות להפיץ את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצר, בחרנו עבורכם את השיטות השכיחות ביותר כיום:

  • שלטי חוצות בכבישי איילון או בצמתים מרכזיים

השיטה הראשונה בעזרתה ניתן לחשוף כל מוצר או שירות לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא שימוש בשלטי חוצות באזורים מרכזיים. בכבישי איילון נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום, מה שמאפשר לכלל המפרסמים שם ליהנות מחשיפה נרחבת במיוחד תוך זמן קצר.

  • מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליונים מידי בוקר

שיטה נוספת לפרסום נרחב המגיע למיליונים תוך זמן קצר היא פרסום מודעות בעיתונים הגדולים ביותר שמגיעים לעיניהם של מיליוני אנשים מידי יום. שיטה זו אף היא משרתת את שיטתבשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על שיווק מוצרים באינטרנט, לרבות שיטת הפרסום הטובה ביותר ברשת, שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם, היתרונות הגדולים של שיווק מוצרים באינטרנט הפרסום הישנה של חשיפה נרחבת ללא על הבחנה. רוצים לחשוף את התוכן הפרסומי לכם לכמה שיותר אנשי ללא הבחנה? מודעות בעיתונים גדולים ישרתו היטב את רצונכם.

  • פרסומות בפריים טיים

השיטה השלישית היא פרסומות בפריים טיים. אחת הדרכים לחשוף את המוצרים או השירותים שלכם למיליוני אנשים היא בעזרת פרסומות בפריים טיים. פרסומות בפריים טיים מאפשרות למפרסמים להגיע לעיניהם של מיליונים תוך מספר ימי פרסום בודדים. נשמע מעניין? רוצים לחשוף את המוצרים או השירותים לכם לכמות גדולה של אנשים? פרסומות בפריים טיים יסייעו לכם לעשות זאת.

הכירו את השיטה החדשה של שיווק מוצרים באינטרנט

אך כפי שציינו לעיל, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם הפרסום. כיום ישנה שיטת פרסום חדשה של שיווק מוצרים באינטרנט. שיטה זו כופרת במטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית בהליך פרסום נרחב ללא כל הבחנה. בשונה מהשיטה הישנה, שיטת שיווק מוצרים באינטרנט דוגלת בפרסום ממוקד ומצומצם ככל הניתן. מטרת העל של שיטה זו היא לא לחשוף את המוצרים והשירותים לכמה שיותר אנשים, אלא לחשוף את המוצרים או השירותים לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. השיטה המסורתית של חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה אמנם הגיעה לעיניהם של מיליוני אנשים, אך כמה מכלל הנחשפים באמת נקט פעולה בעקבות הפרסומים? כמה מהם באמת מתעניינים במוצר המפורסם? אחוזים בודדים.

מפרסום נרחב לפרסום ממוקד – כך תחשפו את המוצרים לעיני לקוחות פוטנציאליים בלבד

במילים אחרות, שיטת הפרסום המסורתית ממקדת את מירב מאמציה בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה בעוד השיטה החדשה ממקדמת את כל מאמצי השיווק שלה בהגעה ללקוחות פוטנציאליים בעלי סיכוי גבוה להתעניינות במוצר המפורסם. איך עושים את זה? בעזרת מגוון רחב של פלטפורמות אינטרנטיות. בשורות הבאות נגע בשתיים מהן: פרסום ממומן בפייסבוק ופרסום בעזרת אתרי אינטרנט לשיווק מוצרים באינטרנט.

  • פרסום ממומן בפייסבוק

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמות חברתיות שכל מטרתן היא לשתף אירועים, תמונות ולשמור על קשר, לפלטפורמות שיווק משומנות המספקות לכלל המפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד על כל קמפיין שיווקי. שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת פייסבוק מאפשר למפרסמים רבים ליהנות מאחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההמרה המתקבלים מפרסום בשיטה המסורתית ללא כל הבחנה. אחוז המרה הוא האינדיקטור הטוב ביותר ליעילות הפרסומים שלכם. איך מחשבים. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו בפעולה לאחר החשיפה לתוכן הפרסומי. לדוגמא אם התוכן הפרסומי שלכם נחשף ל 100 אנשים ואדם אחד נקט פעולה בעקבות החשיפה, אחוז ההמרה הוא 1%. לעומת זאת, אם 10 אנשים נקטו פעולה בעקבות חשיפה לאותו פרסום שהגיע לעיניהם של 100 אנשים, אחוז ההמרה לשיווק מוצרים באינטרנט בפרויקט זה עומד על 10%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום לשכם גבוהה יותר.

 

שיטות הפרסום המבוקשות ביותר שפייסבוק מציעה לכלל המפרסמים

ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום המבוקשים ביותר שיסייעו לכם בהליך שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת פייסבוק:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

אתם לא חייבים לבחור מסלול אחד בלבד

חשוב להדגיש שאתם לא חייבים לבחור מסלול אחד בלבד. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מספר מסלולים במטרה ליהנות משיווק מוצרים באינטרנט בצורה מיטבית.בשונה מהשיטה הישנה, שיטת שיווק מוצרים באינטרנט דוגלת בפרסום ממוקד ומצומצם ככל הניתן. סיבה נוספת בגינה כדאי לכם לבחור מספר מסלולים שונים היא איתור המסלול המיטבי שמוביל לאחוזי המרה גבוהים במיוחד במסגרת הליך שיווק מוצרים באינטרנט. פרסום במגוון אפיקים שונים יאפשר לכם לאתר את האפיק המיטבי ואט אט למקד את מירב מאמצי השיווק שלכם באפיק שמניב את התוצאות הטובות ביותר.

  • פרסום ממומן בגוגל

אפשרות נוספת ושכיחה לא פחות לשיווק מוצרים באינטרנט נעשית בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. אנשים רבים שרוצים להתחיל הליך שיווק מוצרים באינטרנט בונים אתר אינטרנטי הכולל את כלל המוצרים שהם מציעים למכירה. חשוב להדגיש שבמסגרת הליך שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת אתר, בניית האתר היא רק השלב הראשון. בעלי עסקים רבים בטוחים שבניית אתר איכותי ומקצועי תבטיח להם תנועת גולשים נרחבת תוך זמן קצר. על כן חשוב להדגיש שמנועי החיפוש של גוגל עורכים סינון לכלל האתרים המופיעים ברשת במטרה להציג לגולשים את התוצאות הטובות ביותר בלבד. המטרה ברורה – גולשים שיקבלו תוכן מקצועי ואיכותי יחזרו לעשות שימוש במנוע החיפוש של גוגל. לכן, אם האתר שלכם לא יהיה מקצועי ואיכותי, כנראה שתמוקמו בעמודים האחרונים. מרבית הגולשים מסתפקים בעמוד הראשון והשני בלבד, כך שמיקום בעמודים האחרונים הופך את האתר שלכם לכלל לא רלוונטי.

בניית האתר היא רק ההתחלה – הכירו את שירותי הקידום

מה עושים? מקדמים את האתר עד שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. איך עושים את זה? ישנן שתי שיטות אפשריות – קידום ממומן וקידום אורגני.

קידום ממומן בגוגל

הדרך הפשוטה והקצרה ביותר להוביל את האתר שלכם למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל היא לבחור בהליך קידום ממומן. שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת אתר אינטרנט חייב להיעשות תוך קידום האתר לעמוד הראשון, רק כך ניתן ליהנות מתנועת גולשים. קידום ממומן מאפשר לבעל האתר לשלם כסף לגוגל במטרה לתפוס מקום טוב בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש. רוצים ליהנות מתנועת גולשים רבה תוך זמן קצר? ייתכן שהליך קידום ממומן הוא הפיתרון עבורכם. חשוב להדגיש שקידום ממומן מחייב את בעלי האתר לשלם באופן קבוע לגוגל על מיקום בעמוד הראשון. עם סיום התשלום, האתר יחזור באופן מיידי למיקום הטבעי שלו ללא הקידום הממומן (מה שברוב המקרים יוביל אותו לעמודים הסופיים אליהם הגולשים כלל לא מגיעים).

קידום אורגני בגוגל

אפשרות נוספת ליהנות משיווק מוצרים באינטרנט בעזרת גוגל היא בעזרת הקידום האורגני. קידום אורגני בגוגל מאפשר לבעלי האתר לתפוס מקום טוב בעמוד הראשון ללא כל תשלום על כך.שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת אתר אינטרנט חייב להיעשות תוך קידום האתר לעמוד הראשון, רק כך ניתן ליהנות מתנועת גולשים. איך עושים את זה? עורכים מספר רב של פעולות שיפור ושדרוג לאתר במטרה שמנועי החיפוש של גוגל יזהו אותו כאתר איכותי ומקצועי ששווה למקם בעמוד הראשון. אנשי מקצוע בתחום המסייעים לרבים בהליך שיווק מוצרים באינטרנט, מכירים את כל הדגשים החשובים ביותר של הליך קידום אורגני. במסגרת בחינת המקצועיות והאיכות של גוגל, האלגוריתם בודק מספר משתנים. פעולות שיפור תמידיות במשתנים הללו יבטיחו קידום בדירוג ובמיקום האתר. בין כלל המשתנים שחשוב לגעת בהם הפעולות שדרוג האתר:

  1. מהירות טעינת האתר.
  2. איכות התמונות המשולבות באתר.
  3. איכות מאמרי תוכן מקצועיים באתר.
  4. נוחות השימוש באתר.

הקפידו על שיפור תמידי של הנקודות הללו ואט אט תצליחו לקדם את האתר שלכם למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל באופן אורגני וחינמי לחלוטין.

 

שיווק מוצרים באינטרנט – כך עושים את זה נכון!

חושבים להתחיל לשווק את המוצרים שלכם באינטרנט? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על שיווק מוצרים באינטרנט. בשנים האחרונות בעלי עסקים רבים בוחרים לשווק מוצרים באינטרנט ולוותר על כל שיטות השיווק המסורתיות ששירתו אותם המשך שנים ארוכות. השינויים הגדולים בעולם הפרסום גורמים בעלי עסקים רבים למקד את מירב מאמצי השיווק בעולם הדיגיטל. בהמשך המאמר נגע בשיטות השיווק המסורתיות שדירתו משווקים רבים במשך עשרות שנים, נגע בחסרונות הגדולים בגינם בעלי עסקים רבים כיום בוחרים שיווק מוצרים באינטרנט, נגע ביתרונות הגדולים של שיווק מוצרים באינטרנט, נכיר שיטה פשוטה בעזרתה תוכלו לעקוב באופן צמוד אחר יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם וכמובן נציג את השיטה הטובה והגדולה ביותר לשיווק באינטרנט. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע הפרסום והשיווק שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות.

 

הכירו את שיטות השיווק הישנות לפרסום שלל מוצרים לעיני מיליוני אנשים

תחילה חשוב שתכירו את השינוי הגדול בעולם הפרסום. עד לפני מספר שנים המטרה המרכזית של המפרסמים הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ככל הניתן. החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה אפשרה למפרסמים להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך מספר ימים בודדים. השיטות השכיחות ביותר בעזרתן המפרסמים הצליחו להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים הן:

 

  • פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג

השיטה הראשונה בעזרתה מפרסמים רבים בחרו לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם היא בעזרת פרסומות המשודרות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. פרסומות אלה מאפשרות למפרסמים ליהנות מחשיפה נרחבת לעיני מיליוני צופים תוך מספר ימים בודדים. רוצים להגיע לעיני מיליונים תוך זמן קצר? אפשרות זו של פרסומות בפריים טיים תוכל להתאים לכם.

 

  • מודעות בעיתונים גדולים

שיטה נוספת שסייעה למפרסמים רבים להגיע למיליוני אנשים תוך מספר ימים בודדים היא פרסום מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר. מפרסמים רבים בוחרים לפרסם מודעות בעיתונים גדולים ומצליחים להגיע לעיני מאות אלפי בכל יום.

 

  • שלטי חוצות בצמתים גדולים

השיטה השלישית שמאפשרת למפרסמים להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים היא שלטי חוצות בצמתים מרכזיים. מפרסמים רבים בוחרים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם בעזרת שלטי חוצות גדולים על כבישי איילון או בצמתים בהם נוסעים מילוני רכבים מידי שבוע. פרסומים אלה מבטיחים חשיפה נרחבת כך שתוך ימים בודדים מיליוני אנשים יצפו בתוכן הפרסומי.

 

רוצים שהמוצרים שלכם יגיעו לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים? זה כרוך בהתפשרות על אחוזי הצלחת הפרסום!

רוצים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר? השיטות המסורתיות הן התשובה הטובה ביותר עבורכם. אך חשוב לדעת כי השינויים הגדולים בעולם הפרסום ושיטת שיווק מוצרים באינטרנט כוללת לא מעט יתרונות משמעותיים על פני חשיפה נרחבת לעיני מיליוני אנשים ללא כל הבחנה. אז ראשית, חשוב שתכירו את השינוי הגדול בעולם הפרסום בשנים האחרונות. לאחרונה היכרות זו נוכל למנות את כל היתרונות של שיטת שיווק מוצרים באינטרנט על פני כלל שיטות הפרסום הנרחב ללא כל הבחנה.

 

המטרה המרכזית של שיטת הפרסום הישנה – פרסום נרחב ללא כל הבחנה!

השינוי הגדול בעולם הפרסום מתבטא בשינוי במטרת העל של המפרסמים. עד לפני מספר שנים המטרה המרכזית של המפרסמים הייתה להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר. החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה אפשרה למפרסמים להגיע ליעדם תוך מספר ימים בודדים בעזרת השיטות שצוינו מעלה. לעומת זאת, בשנים האחרונות המטרה המרכזית של המפרסמים משתנה. כיום, מפרסמים רבים שואפים לפרסם באופן ממוקד ומצומצם ללקוחות פוטנציאליים בלבד. החשיפה הממוקדת באה על חשבון החשיפה לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים. במילים אחרות, המפרסמים כיום בוחרים להתפשר על הכמות לטובת האיכות. השיטה החדשה מוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד ומניבה אחוזי הצלה גבוהים משמעותית מאחוזי ההצלחה של הפרסומים הנרחבים ללא כל הבחנה.

 

היתרונות של שיטת השיווק החדשה

בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם הפרסום. כיום ישנה שיטת פרסום חדשה של שיווק מוצרים באינטרנט. שיטה זו כופרת במטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית בהליך פרסום נרחב ללא כל הבחנה.

לפני שאתם בוחרים שיווק מוצרים באינטרנט בשיטת השיווק החדשה והממוקדת, חשוב שתכירו כמה מהיתרונות הגדולים של שיטת שיווק זו על פני השיטה הישנה. היתרונות הגדולים ביותר של שיווק מוצרים באינטרנט בשיטה החדשה הם:

 

  • שיווק ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד

אחד היתרונות הבולטים ביותר של שיווק מוצרים באינטרנט בשיטה החדשה הוא העובדה שבעזרת השיטה החדשה ניתן לפרסם באופן סלקטיבי. פרסום סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד כוללת יתרונות רבים, המרכזי שבהם הוא אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד של כל קמפיין שווקי.

 

  • אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

שיווק מוצרים באינטרנט בעזרת שיטת הפרסום החדשה שממקדת את מירב מאמציה לאיתור לקוחות פוטנציאליים מבטיחה למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אחוזי ההצלחה של מפרסמים הבוחרים בשיטה זו גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה של מפרסמים שבוחרים לפרסם את המוצרים או השירותים בשיטת הפרסום הישנה ללא כל הבחנה.

 

  • אפשרות לעקוב מקרוב אחר יעילות כל קמפיין שיווקי

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא האפשרות לעקוב מקרוב אחר יעילות כל קמפיין שיווקי. שיווק מוצרים באינטרנט מאפשרת למשווקים לעקוב אחרי אחוזי ההצלחה של כל קמפיין במטרה למקד את מירב מאמצי השיווק לקמפיינים היעילים ביותר. מעבר לעובדה שפרסום סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים יותר בהשוואה לכל חלופה, העובדה שניתן לעקוב מקרוב אחר יעילות כל קמפיין משפרת את אחוזי ההצלחה ומבטיחה למשווקים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

 

  • עלויות נמוכות בעשרות אחוזים

בטח תשמחו לשמוע שעלויות השיווק בשיטה החדשה והממוקדת נמוכות בעשרות אחוזים בהשוואה לעלויות השיווק בשיטה המסורתית. המשווקים בשיטה המסורתית שחושפת כל פרסום לעיני מיליוני אנשים משלמים עבור חשיפה נרחבת לאנשים רבים שכלל לא מעוניינים בתוכן הפרסומי. לעומת זאת, המפרסמים בעזרת שיווק מוצרים באינטרנט בשיטה הסלקטיבית מבטיחים שהם משלמים אל ורק עבור פרסום ללקוחות פוטנציאליים. כמות הנחשפים בשיטה זו נמוכה בעשרות אחוזים, מה שאומר שעלות הפרסום נמוכה משמעותית מעלות הפרסום בשיטה המסורתית.

אז לאור שנגענו בכל הדגשים החשובים ביותר אודות השינויים בעולם הפרסום וכל היתרונות הגדולים של שיווק מוצרים באינטרנט בשיטה החדשה והסלקטיבית, חשוב שתכירו את הדרך הטובה ביותר לשיווק מוצרים באינטרנט – אתרי אינטרנט איכותיים הממוקמים בעמודים הראשונים בגוגל.

 

בניית אתרים לשיווק מוצרים באינטרנט

אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מספר מסלולים במטרה ליהנות משיווק מוצרים באינטרנט בצורה מיטבית. סיבה נוספת בגינה כדאי לכם לבחור מספר מסלולים שונים היא איתור המסלול המיטבי שמוביל לאחוזי המרה גבוהים במיוחד במסגרת הליך שיווק מוצרים באינטרנט.אחת הדרכים המובילות לשיווק מוצרים באינטרנט היא בעזרת אתרי אינטרנט איכותיים. חושבים לבנות אתר אינטרנט עסקי שיכלול את כל המוצרים שאתם מציעים למכירה? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות, בהן נגע בדגשים החשובים של בניית אתרים. ראשית, חשוב לדעת שהליך בניית האתר הוא השלב הראשוני בלבד. בעלי עסקים רבים בטוחים שמיד עם השלמת בניית האתר ועלייתו לרשת הם יוכלו ליהנות מהגדלה משמעותית של המכירות. לכן, חשוב להדגיש כי בניית האתר בלבד אינה מספיקה, על מנת ליהנות מהגדלת המכירות אתם חייבים להסתייע בשירותי קידום אתרים. מנועי החיפוש של גוגל עורכים סלקציה מסודרת במטרה לבחור את האתרים האיכותיים ביותר ולמקמם במקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. מרבית הגולשים עושים שימוש בעמוד הראשון והשני בלבד, כך שאם אתם לא שם אתם לא קיימים מבחינתם. שירותי קידום אתרים נועדו בכדי לקדם את האתר עד למקום טוב בעמוד הראשון.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
כיצד לשווק את העסק בצורה יעילה שתגדיל את קהל הלקוחות ותגיע גם לקוחות פוטנציאלים
קידום מכירות באינטרנט

העלייה המואצת במספר המאומתים ליום מציבה אותך כבעל חנות פיזית בבעיה גדולה – לקוחות נמנעים מלהגיע לאזורי מסחר כדי להימנע מהידבקויות ובידודים, ולכן כל יום

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך