שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

מה בעמוד זה?

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולבנות מודעות למותג. אבל לפני שאתם מתחילים לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק, חשוב להבין את היסודות של מה שאתם צריכים לעשות.

פייסבוק היא כלי שיווקי רב עוצמה לעסקים קטנים, אבל יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. זוהי בעצם דרך של חברות עם עמוד פייסבוק להגיע לקהל היעד שלהן ולפרסם את המוצרים או השירותים שלהן. מדריך זה יעזור לכם להבין מהו שיווק בפייסבוק, כיצד להשתמש בו וכיצד להפיק את המרב מהמאמצים שלכם. המשיכו לקרוא, הנה כל המידע לפניכם.

עסקים קטנים הם עמוד השדרה של הכלכלהשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולבנות מודעות למותג.

פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים הוא אחת מאסטרטגיות השיווק המקוון היעילות ביותר. זהו כלי שיווקי רב עוצמה שעסקים קטנים יכולים להשתמש בו כדי להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם. וכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, עליכם להתמקד בקהל שלכם ולבנות את המותג שלכם בצורתו הנכונה בפייסבוק. כמו כן, צריך גם לפרסם באופן קבוע וליצור מעורבות עם העוקבים כדי להפיק את המרב מהפלטפורמה הזאת.

בסופו של דבר, עסקים קטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה ופייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לעסקים קטנים למשוך את קהל היעד שלהם. הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שיש שני סוגים של מודעות בפייסבוק: מודעות בתשלום ופוסטים אורגניים.

ההבדלים בין מודעות ממומנות בפייסבוק לבין פוסטים אורגניים

פוסטים אורגניים הם חינמיים, אבל הם מקבלים פחות נראות מפוסטים בתשלום, אז אם אתם רוצים שהתוכן שלכם ייראה על ידי יותר אנשים, עדיף ללכת עם מודעות בתשלום. עם זאת, פוסטים אורגניים עדיין יכולים להיות יעילים מבחינת מעורבות עם העוקבים וקבלת משוב מהם.

בין אם באמצעות מודעות ממומנות או פוסטים אורגניים, פייסבוק הוא כלי רב עוצמה לעסקים קטנים מכיוון שהוא מאפשר להגיע לקהל היעד בצורה קלה יותר. עם זאת, לעסקים קטנים יש משאבים וזמן מוגבלים. זו הסיבה שהם צריכים להתמקד במה שהם יכולים לעשות הכי טוב – לספק תוכן איכותי ומוצרי פרסום שרלוונטיים לקהל היעד שלהם.

הבנת הלקוח וקהלי היעדהבנת הלקוח וקהל היעד חיונית לכל קמפיין שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

הדבר החשוב ביותר בכל הקשור לשיווק בפייסבוק הוא הבנת לקוח היעד. לאחר שזיהיתם מי הם, תוכלו ליצור תוכן שמושך אותם באמצעות הכלים והאסטרטגיות הנכונות. הבנת הלקוח וקהל היעד חיונית לכל קמפיין שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

זה בעצם מה שמאפשר למשווקים לזהות את קהל היעד שלהם וליצור תוכן שמושך אותם. זה מה שעוזר לכם להבין למי אתם מכוונים, איך הם מתנהגים, מה הם רוצים ומתי הם רוצים את זה. ישנן דרכים רבות לשווק בפייסבוק, אך הבנת הלקוח וקהל היעד היא החלק החשוב ביותר בכל אסטרטגיית שיווק.

טיפים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים הוא כלי רב עוצמה, אין ספק. זה עוזר להם להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, יכול להיות קשה להפיק את המרב מפייסבוק מבלי לדעת את האסטרטגיות הנכונות. הנה כמה טיפים לעסקים קטנים המעוניינים להשתמש בשיווק בפייסבוק ביעילות, נתחיל עם התוכן. שימו לב, חשוב לוודא שהתוכן שלכם רלוונטי ועשוי בצורה נכונה. כאשר מדברים על תוכן, מדובר לא רק על טקסטים אלא גם על תכני וידאו, אינפו-גרפיקה ועוד.

אם החלטתם ללכת על שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים באמצעות תוכן וידאו, צרו קריאה חזקה לפעולה בפוסטים שלכם. כמו כן, התמקדו בבניית מערכות יחסים עם הקהל שלכם. ולא פחות חשוב, כדאי גם להשתמש במודעות פייסבוק על מנת לקדם את העסק ולהגיע ללקוחות חדשים. ולבסוף, ודאו שאתם מפרסמים בזמן הנכון – כאשר אנשים מחפשים באופן פעיל מידע על המוצרים או השירותים שלכם.

להתאים את קמפיין השיווק בפייסבוק לסוג העסק

על מנת להתאים את עצמכם לסוג העסק, עליכם לדעת מהו קהל היעד שלכם. בתוך כך, אתם יכולים להשתמש במודעות פייסבוק לקידום המוצרים והשירותים, או ליצור קבוצת פייסבוק לקהילת הנישה שלכם. ראשית, התחילו עם הבסיס: הדבר החשוב ביותר הוא, להתחיל עם רעיון ברור של מה שאתם רוצים להפיק מהקמפיין שלכם בפייסבוק. כמו כן, ודאו שיש לכם דף פייסבוק עסקי ומפורט לפני שתתחילו לתכנן קמפיין שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

לא פחות חשוב, הקפידו להגדיר יעדים ריאליים: חשוב לא להגזים בעת הגדרת היעדים שלכם. ודאו שהם ניתנים להשגה וניתנים להשגה בתוך מסגרת זמן סבירה. ולבסוף, הקפידו תמיד להיות עקביים. עקביות בתוכן ובמסרים היא המפתח, אז ודאו שאתם תמיד מפרסמים תוכן באיכות גבוהה שיהדהד עם הקהל שלכם.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים מצריך סיוע מקצועי?שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים הוא כלי רב עוצמה, אין ספק. זה עוזר להם להגיע למיליוני לקוחות פוטנציאליים.

בעזרת פלטפורמות מדיה חברתית, עסקים קטנים מצליחים להגיע ללקוחות חדשים מבלי להוציא הרבה כסף על פרסום. עם זאת, יש אנשים שטוענים ששיווק בפייסבוק דורש עזרה מקצועית מחברות קידום. זאת, כיוון שהן יכולות לספק להם כלים מתקדמים יותר כמו קמפיינים פרסומיים וניתוחים מיוחדים של מידע.

האם אתם זקוקים לעזרה מקצועית? תלוי בגודל העסק ובתקציב שלכם. אם אתם עסק קטן, ייתכן שתוכלו לעשות זאת בעצמכם עם הידע והניסיון הנכונים בשיווק ברשתות חברתיות. אם כך, התשובה היא כן ולא. זה תלוי בסוג העסק שיש לכם ומה המטרות שלכם. אם יש לכם את התקציב המתאים (ניתן תמיד להתאימו למטרותיכם), אכן כדאי לכם לשכור חברת קידום מקצועית המתמחה בתחום זה של שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים.

טיפים למציאת חברת שיווק בפייסבוק לעסק קטן

כבעלי עסק קטן, אתם עלולים להרגיש מעט מבולבלים בכל הנוגע למציאת חברת השיווק המתאימה בפייסבוק לחברה שלכם. באופן כללי, הרי ברור שחשוב שתמצאו חברה שמבינה את הצרכים שלכם, מכירה את תחום העיסוק שלכם ויכולה לספק את התוצאות שאתם מחפשים. אם כך, כיצד מוצאים את חברת הקידום הנכונה לעסק שלכם? קודם כל, מצאו חברה שמתמחה במה שאתם צריכים.

אם אתם מחפשים עזרה בפרסומות ממומנות בפייסבוק, אז ודאו שלחברה יש ניסיון בפרסום מסוג זה. כמו כן, בדקו את הביקורות שלה. הקפידו להסתכל על הביקורות הניתנות עליה בפלטפורמות מדיה חברתית או ב-Google ביקורות.

האם חברת הקידום מכירה את תחום העיסוק שלכם?

הדבר החשוב ביותר בבחירת חברת שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים הוא, למצוא חברה בעלת מוניטין ובעלת ותק, הבנה וידע בתחום שלכם. אם היא אינה מכירה את תחום העיסוק הספציפי שלכם, אולי יהיה כדאי לקבל סיוע מאת חברת קידום אחרת.

יש גם כמה דברים שכדאי לשקול לפני ששוכרים חברה, כמו כמה זמן היא פעילה, כמה היא גובה וכמה זמן עובדת עם עסקים קטנים כמו שלכם. למשל, אם חברת הקידום בעבר קידמה את המתחרים שלכם, היא תדע בדיוק באילו צעדים לנקוט כדי לקדם גם אתכם.

אם אתם מחפשים עזרה עם קמפיין השיווק בפייסבוק או סתם רוצים ללמוד עוד על איך להשתמש בכלי החזק הזה עבור העסק הקטן שלכם, הטיפים האלו היו אמורים לעזור לכם למצוא את החברה המתאימה לצרכים שלכם. ואם אתם עדיין מתחבטים בין לבין, זכרו שבפייסבוק יש יותר ממיליארד משתמשים. אז איך אתם עדיין לא משווקים בפללטפורמה?

פרסום בפייסבוק לעסקים 

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. מיליארדי אנשים משתמשים בה וכל שנה נוספים בה עוד ועוד חשבונות. כמות האנשים הגולשים בה כל יום, הופכת אותה לאחד מאמצעי הפרסום הטובים ביותר. כמו כן, מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר שיש כיום באינטרנט. פרסום בפייסבוק הפך לצורת הפרסום החכמה ביותר והוא מספק תוצאות מדהימות ומיידיות. כיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא. 

מהו פרסום בפייסבוק לעסקים?

פרסום בפייסבוק לעסקים הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לפרסום יעיל שמניב תוצאות טובות ואפקטיביות. הפרסום בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ולכל נותני השירות השונים. לפרסום בפייסבוק אין שום קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק.

פרסום בפייסבוק לעסקים מצריך מכם קודם כל לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק והוא מאפשר לכם לקדם פוסטים, תמונות ומודעות. את הדף העסקי אתם יכולים לנהל בעצמכם באופן דינמי כך שתוכלו להוסיף פוסטים, לפרסם  תמונות של העסק, של מוצרים, לשתף מבצעים שונים וכל מה שתבחרו. 

כמו כן שימו לב שניתן לבצע פרסום בפייסבוק לעסקים גם בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים. מערכת זו מאפשרת לכם ליצור מודעות פרסום ולשווק אותן ברחבי פייסבוק. 

מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לכם להיעזר במגוון כלי עזר. על ידי כלי העזר הללו תוכלו להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם. לתזמן מועדי הצגת מודעות, לקבוע האם להוסיף למודעה קישור או סרטון תדמית שיניעו את הגולשים לפעולה ועוד. 

כיצד עובד פרסום בפייסבוק לעסקיםכיצד עובד פרסום בפייסבוק לעסקים?

כפי שציינו קודם, מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת חכמה מאוד ולמעשה אחת החכמות ביותר. מערכת זו עובדת על שטחי פרסום. למעשה העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד. 

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- החלק הראשון של מערכת הפרסום הוא הקמפיין. בחלק הזה, על המפרסם למעשה להגדיר את המטרה שלו מהפרסום. שימו לב שהגדרת המטרה צריכה להיעשות בצורה חכמה, ספציפית ונכונה. במידה והגדרת המטרה תהיה לא נכונה הפרסום לא יהיה יעיל ולא יוביל אתכם לתוצאות הרצויות. כמו כן, בחלק זה על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל ללייקים רבים, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר שלנו. 
  • סדרת מודעות- החלק השני יהיה סדרת מודעות. בחלק זה יש לקבוע את שאר הפרמטרים של הפרסום. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח ככל הניתן. 
  • המודעה שלנו- החלק האחרון הוא בניית המודעה עצמה. כאן יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.  

פרסום בפייסבוק לעסקים- מעקב אחר נתונים

אחת האופציות הטובות ביותר שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת היא לעקוב אחר נתוני הפרסום. מעקב אחר נתונים וניתוח שלהם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שמאפשרים ללמוד ולהשתפר כל הזמן. 

כאשר אנחנו מפרסמים מודעה בפייסבוק נוכל לעקוב אחר הנתונים שלה ועל ידי כך ללמוד עליה- האם המודעה עובדת באופן יעיל, אילו אנשים נמשכים למודעה, באילו שעות המודעה הכי יעילה, כיצד אפשר לשפר אותה ועוד. 

כיצד נבדוק אם הפרסום בפייסבוק לעסקים יעיל?

  • החזר השקעה

אחת הדרכים המרכזיות לבדוק האם הפרסום בפייסבוק יעיל, היא לבדוק את החזר ההשקעה- האם ההשקעה שלנו בפרסום מחזירה את עצמה. כלומר, האם העסק מרוויח יותר מאשר הוא משקיע? במידה והתשובה היא כן זה אומר שהפרסום יעיל ומומלץ להמשיך אותו ואולי אפילו לשקול להגביר אותו. אם התשובה על השאלה הזו היא לא, על בעל העסק לבחון את ההוצאות אל מול ההכנסות ולפי כך להחליט האם להמשיך את הפרסום ואם כן אז כיצד לשפר אותו. 

  • נתוני הפרסום בפייסבוק

מלבד בדיקת החזר ההשקעה, ניתן לעקוב אחר נתוני הפרסום של פייסבוק. כפי שציינו קודם, מעקב אחר הנתונים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום עסקים. נתוני הפרסום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. תוכלו לסנן את נתוני הפרסום בהתאם לתקופת זמן מסוימת שתבחרו. יש לקחת בחשבון כי תקופת הזמן המינימלית המומלצת לניתוח הנתונים היא חמישה ימים (פחות מזה לא ניתן להבין את הנתונים כמו שצריך). כמובן שעדיף יותר מחמישה ימים אבל זה זמן מספיק טוב להתחיל לנתח את הנתונים. 

טבלאות הנתונים מסודרות על פי הרמות שמרכיבות קמפיינים. כלומר, תוכלו לבחור קמפיין מסוים ולראות את נתוני סדרות המודעות שלו. כך תוכלו להתקדם עד שתגיעו למודעה הספציפית. 

הנתונים יראו פרטים רבים על מודעת הפרסום. בין הפרטים השונים תראו האם המודעה פעילה, כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה, מה השעות בהן המודעה פעילה באופן היעיל ביותר, כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, ואם לא אז מה הסטטוס שלה ומה הבעיה שיש בה. את הנתונים תוכלו לסדר באופן קבוע או לבחור התאמה אישית וכך לצפות בנתונים שמעניינים אותנו ביחס למודעת הפרסום. תוכלו לבחור לראות נתונים על פי מין, גיל, מיקום, שעות ועוד. על ידי בדיקת נתוני הפרסום תוכלו ללמוד על הקמפיין ולהבין לדוגמא האם הוא עבד על גברים ואילו על נשים לא. 

לאחר הצפייה בנתונים יש לנתח אותם ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא, אם ראינו כי בשישי שבת הפרסום עובד באופן הטוב ביותר, אולי כדאי להשקיע בהגברת הפרסום בימים אלה. כמובן שאם על פי הנתונים השונים אתם רואים שהפרסום מצליח והוא מביא תוצאות טובות, כדאי להשאיר הכל כמו שהוא. 

למה כדאי לבצע פרסום בפייסבוק לעסקים?

התשובה לכך למעשה כוללת את כל השאלות שענינו עליהם קודם. כל האפשרויות שמספקת לנו מערכת הפרסום של פייסבוק הופכת אותה ליעילה וכדאית במיוחד. האפשרות לבחור את קהל היעד ולהגדיר אותו באופן ספציפי ומדויק, האפשרות להגדיר את המטרה שלנו מהקמפיין ולהתאים אליה את סוג הקמפיין כך שהוא יעבוד בצורה הטובה והיעילה ביותר וכמובן האפשרות לעקוב אחר נתונים. בזכות המעקב אחר הנתונים אנחנו לא הולכים בערפל. אנחנו יודעים האם הפרסום שלנו יעיל ואם לא כיצד לשפר אותו. 

כמו כן, אחד הדברים המרכזיים שהופכים את הפרסום בפייסבוק לעסקים לכדאי, הוא האפשרות להוסיף קישור. על ידי הוספת קישור אתם למעשה מניעים את הגולשים לפעולה. לדוגמא אם יש לכם חנות בגדים וירטואלית, והקמפיין שפרסמתם עניין אישה מסוימת, על ידי הוספת קישור היא תוכל להיכנס בקלות לאתר המסחרי ולהתחיל ברכישה אונליין. 

פרסום בפייסבוק לעסקים – הכירו את שיטות הפרסום שיבטיחו לכם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

רוצים להתחיל לפרסם את בית העסק שלכם בפייסבוק? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות אפשרויות השיווק והפרסום שפייסבוק מציעה לכלל המפרסמים בה. מעבר לכך, נכיר את השינויים הגדולים בעולם הפרסום בשנים האחרונות, נכיר את החסרונות הבולטים של שיטות השיווק הישנות, נגע ביתרונות הגדולים של שיטות השיווק החדשות, נכיר את המדד שיעזור לכם לעקוב מקרוב אחר יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם ואף נציג את הדרכים הפשוטות שיבטיחו לכם אחוזי הצלחה גבוהים וחיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות השיווק. אז אם גם אתם מתכוונים להתחיל עם פרסום בפייסבוק לעסקים, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות לפני שתתחילו במסע הפרסום של בית העסק שלכם.

המפרסמים חורטים על דגלם: פרסום ממוקד!

לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים ביותר אודות פרסום בפייסבוק לעסקים, חשוב שתכירו את השינויים הגדולים שחלים בשנים האחרונות בכל עולם השיווק והפרסום. עד לפני מספר שנים בודדות המטרה המרכזית של המפרסמים הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר. ישנן לא מעט דרכים יעילות המסייעות למפרסמים להצליח להגיע לעיני מיליונים תוך מספר ימים בודדים. אך חשוב להדגיש שחשיפה זו נעשית ללא כל הבחנה בין הנחשפים. כלומר המפרסמים חושפים את התוכן הפרסומי לעיני כל, ללא בחירת הנחשפים כלל. ישנן שלוש שיטות מרכזיות לחשיפה נרחבת המגיעה למיליונים תוך מספר ימים בודדים, והן: פרסום בעזרת פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג, פרסום בעזרת מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר ופרסום בעזרת שלטי חוצות בצמתים מרכזיים או במקומות הומי אדם.

הכירו את שיטות הפרסום הישנות ששירתו רבים במשך עשרות שנים

כלל אפשרויות הפרסום שצוינו מעלה מבטיחות למפרסמים חשיפה לעיני מיליוני אנשים תוך מספר ימים בודדים. אך האם זאת המטרה של המפרסמים בשנים האחרונות? לא בדיוק. בשנים האחרונות המפרסמים בוחרים לוותר על כמות הנחשפים לטובת איכות הנחשפים. מטרת העל היא אינה להגיע לעיניהם של מיליונים, אלא להגיע לעיניהם של כל בעלי העניין בתחום השירות או המוצר המפורסם. שינוי מהותי זה משנה את כל אפיקי הפרסום והשיווק המועדפים על מרבית המפרסמים. אפיקי הפרסום החדשים מאפשרים למפרסמים לפרסם באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד. הפרסום הסלקטיבי כולל לא מעט יתרונות משמעותיים על פני הפרסום הנרחב. היתרונות הגדולים ביותר של הפרסום הסלקטיבי הם:

  • פרסום ללקוחות פוטנציאליים בלבד

החשיפה הסלקטיבית מאפשרת למפרסמים לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בלבד. פרסום זה מבטיח לבעלי העסקים יעילות גבוהה, שכן כלל הנחשפים הם לקוחות שמעוניינים במוצר או השירות המפורסם. לעומת זאת, הפרסום הנרחב מפרסם לעיני כלל ללא כל הבחנה מה שאומר שמרבית הנחשפים כלל לא מעוניינים בתוכן הפרסומי.

  • חיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות השיווק

שיטות השיווק הישנות כללו חשיפה נרחבת לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר. חשיפה נרחבת זו הצריכה מהמפרסמים לשלם על כך לא מעט כסף. מרבית התשלום נדרש עבור פרסום לאנשים שכלל לא מתעניינים בתחום השירות או המוצר. לעומת זאת, הפרסום הסלקטיבי מפרסם ללקוחות פוטנציאליים בלבד, מה שאומר שסך הנחשפים קטן יותר ושעלות הפרסום נמוכה יותר. העלות הנמוכה אינה משקפת את הפגיעה בהצלחת הפרסום, אלא את אי התשלום עבור חשיפה ללקוחות שכלל לא מתעניינים בתחום השירות או המוצר.

  • אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד שגורם למפרסמים רבים כיום לבחור בפרסום בפייסבוק לעסקים הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים. קמפיין שיווקי בפייסבוק מבטיח לכלל הבוחרים בו אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. בדיקות רבות שנערכות בנושא מעלות תשובה חד משמעית – אחוזי ההצלחה של קמפיינים שיווקיים בפייסבוק גבוהים הרבה יותר מאחוזי ההצלחה המתקבלים מקמפיין שיווקי באחת משלוש השיטות שצוינו מעלה המבטיחות חשיפה לעיני מיליונים תום מספר ימים בודדים. אז אם אתם רוצים לשפר את אחוזי ההצלחה של הפרסומים שלכם תוך חיסכון כלכלי של עשרות אחוזים, פרסום בפייסבוק לעסקים היא התשובה הטובה ביותר עבורכם.

היתרונות הגדולים של הפרסום הסלקטיבי

איך ניתן לפרסם באופן ממוקד לקהל יעד בלבד? פייסבוק בפרט ועוד לא מעט רשתות חברתיות בכלל פתחו את שעריהן למפרסמים רבים. כיום פייסבוק מציעה לכלל המפרסמים אפשרויות רבות של פילוח כלל המשתמשים בפלטפורמה. פילוח יעיל מאפשר למפרסמים לבחור את קהל היעד האטרקטיבי ביותר שצפוי להתעניין בתחום השירות או המוצר. בין כלל אפשרויות הפילוח השונות ניתן למנות אפשרות פילוח על פי מין, גיל, מקום מגורים, מקום עבודה, תחומי עניין ועוד. כלל הפילוחים הללו מאפשרים למפרסמים מקצועיים לפלח נכון את כלל המשתמשים ולפרסם ללקוחות שסיכויי ההתעניינות שלהם בתחום גבוהים במיוחד. פייסבוק מאפשרת לבעלי עסקים מגוון רחב של אפיקי פרסום שונים שכדאי שתכירו. ריכזנו עבורכם את מרביתם:

כמות לייקים וחברים לעמוד העסקי הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל. מפרסמים רבים עובדים על פרסום ממומן ואורגני במקביל.
הובלת תנועת המשתמשים בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד. המפרסמים יכולים להוביל תנועה לכל מקום שיבחרו.
יצירת פעולה של המשתמשים קמפיין יצירת פעולה שונה מהקמפיינים שצוינו מעלה. בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה, רכישת מוצרים, הוספת לייקים, הוספת תגובות ועוד.
צבירת לידים לידים הם לקוחות פוטנציאליים המביעים עניין במוצרים או בשירותים המפורסמים למכירה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו. מפרסמים רבים צוברים לידים בשלל תחומים ומוכרים אותם לבעלי עסקים בתחום.
וידאו קמפיין פרסום בוידאו מאפשר למפרסמים לקבל לא מעט מידע חיוני אודות יעילות הפרסומים שלהם. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש על כלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד.
הורדת אפליקציה יש לכם אפליקציה? קמפיין זה הוא התשובה עבורכם. הקמפיין מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים. פשטות הקמפיין גורמת ללקוחות רבים להיעזר בו, כך שאחוזי ההצלחה של שיטה זו נחשבים לגבוהים במיוחד.
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך