שיווק בגוגל

מה בעמוד זה?

שיווק בגוגלגוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כל מי שרוצה לחפש עסק, שירות או מוצר כלשהו יכול לעשות זאת על ידי גוגל. שיווק בגוגל מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם ולהעלות אותו לראשית התוצאות שמתקבלות על ידי מנוע החיפוש. כך תוכלו להגדיל את התנועה באתר, לקדם מילות מפתח ולהגדיל לידים ומכירות מהאתר. כיצד שיווק בגוגל עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

איך לקדם את העסק בגוגל?

איך בעצם שיווק בגוגל עובד?

שיווק בגוגל מאפשר לכם בראש ובראשונה להגדיל את החשיפה לאתר שלכם ולמשוך לקוחות אליו. אז איך זה עובד? כפי שציינו קודם, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם המאפשר למצוא תוצאות בכל נושא שתבחרו. בדרך כלל, רוב האנשים נכנסים לתוצאות הראשונות שהם רואים בגלל שהם מרגישים שאלו התוצאות הטובות יותר. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל בהתאם לשני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה. שיווק בגוגל מאפשר לכם לקדם את האתר שלכם במעלה מנוע החיפוש וכך לחשוף את העסק ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים. 

שיווק בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז, כך על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. 

שיווק בגוגל מתבצע בשתי דרכים מרכזיות- 

  • שיווק ממומן- בשיווק ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. שיווק ממומן מופיע תחת התגית מודעה. 
  • שיווק אורגני- המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח. 

מה החשיבות של SEO בשיווק בגוגל?

SEO (Search Engine Optimization) הם ראשי תיבות של קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני הוא אחת מהדרכים המרכזיות לביצוע שיווק בגוגל . קידום אורגני הוא למעשה שיווק שמתבצע על ידי תכנים איכותיים ולא על ידי מחירים גבוהים. איכות מודעה מחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. גוגל מעדכנת את התוצאות שלה כל הזמן וכאן למעשה נכנס הקידום האורגני. הקידום האורגני מאפשר לקדם אתרים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל על ידי העלאת תכנים איכותיים. בגוגל קיימים אלגוריתמים שסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים. בקידום האורגני יש לבצע פעולות שונות על מנת להגדיל את החשיפה של האתר ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. 

אם אתם רוצים לבצע שיווק בגוגל חשוב מאוד לבצע גם קידום אורגני ולא רק קידום ממומן. הקידום האורגני יכול להביא לתוצאות טובות יותר מהקידום הממומן. העלאת תכנים איכותיים תציב אתכם במקום גבוה יותר, תישאר לאורך זמן במנוע החיפוש של גוגל ותעזור לכם ליצור מוניטין טוב בפני הלקוחות שלכם, שכן אתם משקיעים באיכות האתר ולא רק בשיווקו. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני גם אם מחליטים לבצע קידום ממומן. 

מדוע כדאי לבצע שיווק בגוגל?

  • תקציב- היתרון הראשון והמרכזי של שיווק בגוגל הוא היכולת לפרסם את העסק שלכם בתקציבים נמוכים. בעבר, עסקים שרצו לשווק את עצמם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים, היו צריכים לשם כך תקציבים גבוהים מאוד ובמקרים רבים גם קשרים מתאימים. כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט ניתן לשווק עסקים גם בתקציבים נמוכים יחסית. שיווק בגוגל הוא אחד האמצעים לכך. הוא מאפשר לשווק עסקים ולהגיע לתוצאות מצוינות גם בתקציבים לא גבוהים כלל.  
  • נגישות- הרשת האינטרנטית מעניקה לנו דברים רבים, כאשר אחד הבולטים בהם הוא הנגישות לאנשים מכל במקום ובכל שעה. הרשת הפכה את הלקוחות שלנו לנגישים יותר. הלקוח יכול להבחין במודעה שמסקרנת אותו בכל שעה ומכל מקום (גם מהמיטה או מהשירותים), להיכנס לאתר המקושר אליה ולהתחיל ברכישת מוצרים אונליין מבלי ליצור קשר או לחכות לשעות הפעילות של המקום. נגישות הלקוח הפכה את השיווק באינטרנט בכלל ואת השיווק בגוגל בפרט לאפקטיבי ביותר מבין שיטות השיווק השונות.
  • זמינות- האינטרנט הוא מקום גלובלי שמאפשר להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. האינטרנט בכלל וגוגל בפרט הפכו את העסק שלנו לזמין. כיום ניתן להגיע ללקוחות שלנו בכל מקום ובכל זמן מבלי שאפילו נצטרך להיות מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- שיווק בגוגל מאפשרים למפרסמים להתמקד סביב קהל היעד שלהם. קהל היעד הוא למעשה הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. אם המוצר שלנו מתאים לתינוקות, אין סיבה שהפרסום יגיע לנערים ונערות. כך נוכל למקד את הפרסום להורים צעירים ולגילאים מסוימים שנבחר. כך, לא תבזבזו זמן וכסף על שיווק עבור אנשים שלא מתאימים כלל למוצר. 
  • אסיפת נתונים- אחד היתרונות הבולטים של שיווק בגוגל הוא האפשרות לאסוף נתונים ולנתח אותם. כך ניתן לדעת מה עובד, מה לא עובד, מה מושך את הלקוחות שלנו בשיווק ועוד על מנת שנוכל להשתפר בהתאם. 

שיווק בגוגל על ידי חברה או פרילנסר?

כאשר מבצעים שיווק בגוגל ניתן לעשות זאת על ידי אחד מהשניים- חברות קידום או מקדמים פרילנסרים. קשה להחליט מי מהשניים עדיף, כיוון שלכל אחד יש יתרונות וחסרונות. חשוב להבין כי בסופו של דבר שני הגורמים פועלים עבור אותה מטרה בשיטות דומות. 

היתרונות של חברת קידום

    • מקצועיות- חברות קידום בדרך כלל יהיו מקצועיות יותר באופן משמעותי ממקדמים פרילנסרים. חברות הקידום בדרך כלל מעסיקות מספר אנשי צוות אשר לכל אחד יש ידע בתחום אחר ויכול לתרום לשיווק בתחומו. 
    • ניסיון- ברוב המקרים לחברות הקידום יהיה ניסיון רב יותר מאשר למקדמים פרילנסרים. ניסיון רב יותר יכול להוביל לשיווק יעיל יותר שיניב תוצאות משמעותיות לעסק שלכם. 
    • ידע רב- שיווק זה לא דבר פשוט כלל. על מנת ששיווק יהיה יעיל ויניב תוצאות טובות חשוב מאוד לבחור במקדמים בעלי ידע רב. חברות הקידום, מעסיקות אנשי צוות שונים עם התמחויות בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים שכל אחד מומחה בתחום שלו מאפשר שימוש בידע רב שתורם לשיווק יעיל וטוב. 

היתרונות של מקדם פרילנסר

    • נוחות וזמינות- חברות קידום, לעומת מקדמים פרילנסרים יהיו זמינות פחות באופן משמעותי. במידה ותבחרו בחברת קידום תצטרכו לקחת בחשבון שבכל מקרה של שאלה, התייעצות או רצון לשינוי כלשהו, לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. לעומת זאת, מקדם פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין יותר באופן משמעותי מאשר חברות קידום. אנשים רבים מוצאים בכך יתרון משמעותי.  
    • יחס אישי- לעומת חברת קידום שעובדת עם מגוון רחב של לקוחות ואנשי צוות, מקדם פרילנסר בדרך כלל עובד מול לקוחות מעטים. כך בעבודה מול מקדם פרילנסר תוכלו להנות מיחס אישי יותר מאשר מול חברת קידום. 

מה טווח המחירים לשיווק בגוגל?

קשה לענות באופן חד משמעי על המחיר של שיווק בגוגל כיוון שהוא תלוי במפרסם בעיקר. כאשר מבצעים שיווק בגוגל יש לשלם לשני גורמים מרכזיים- לגוגל ולאנשי המקצוע שמבצעים את הפרסום (חברת קידום/ מקדם פרילנסר). 

עם גוגל עליכם לשלם לפי הקלקה. כלומר, כל עוד לא הקליקו על המודעה, לא תאלצו לשלם. כמובן שההחלטה על המחיר הסופי היא שלכם. 

עם אנשי המקצוע קיימות שתי שיטות- השיטה הראשונה היא ריטיינר קבוע של מינימום 1,500 שקלים על הקמפיין. השיטה השנייה מתבססת על אחוזים מהתקציב שלכם, שנעים בדרך כלל בין עשרה לעשרים אחוזים כאשר המינימום יהיה גם בטווח 1,500 שקלים. 

בממוצע, טווח המחירים ינוע סביב 3,000 שקלים ויותר. 

כדי לשמור על תחרות בעולם הדיגיטלי של היום, בעלי עסקים נדרשים ליצור ולתחזק נוכחות מקוונת מוצקה, שדורשת הרבה יותר מהשקת אתר אינטרנט ופרופילים בפלטפורמות של רשתות חברתיות, כי התחרות בעולם המקוון היא גדולה. היום, כל בעל עסק מבין את החשיבות הגבוהה של שיווק דיגיטלי בגוגל ועד כמה חשוב לקדם ולשמור על נוכחות דיגיטלית איכותית וטובה. למעשה, לכל עסק יש את המאפיינים שלו, כלומר כל עסק הוא שונה מהאחר, בכל עסק יש את קהלי היעד שלו, את הייחודיות שלו ולכן החוכמה היא לשווק את העסק שלנו בגוגל באופן שמתאים לאותו קהל ולאותם צרכים. למשל, אם יש עסק שיתאים לו לבצע שיווק דיגיטלי גוגל בצורה אורגנית, עסק אחר יתאים לו דווקא לבצע קידום ממומן בגוגל.

חשוב לזכור כי מתחרים שוכרים שירותי שיווק דיגיטלי גוגל כחלק מאסטרטגיות השיווק שלהם, ורובם פונים לחברות שיווק דיגיטלי לסיוע, כך שהגיע הזמן שגם אתם תשכרו את שירותי המומחים, אם עדיין לא עשיתם את זה כמובן. אם אתם תוהים מה בדיוק עושה חברת שיווק דיגיטלי, מאמר זה מציג את המידע על התחום.

מה זה שיווק דיגיטלי גוגל?

שיווק דיגיטלי גוגל הוא מונח רחב שמשמש לתיאור מגוון רחב של אפשרויות שיווק מגוון. המטרה העיקרית של חברת שיווק דיגיטלי היאמה זה שיווק דיגיטלי בגוגל ומי מתמחה בזה להשיג שלוש מטרות:

  1. להגדיל את הנוכחות של בעלי עסקים באינטרנט.
  2. לבצע מחקר שוק.
  3. לשלב את הפרופילים והפלטפורמות המקוונות כך שיופיעו בתוצאות החיפוש בגוגל.

ברוב המקרים, כדי לבצע שיווק דיגיטלי גוגל עלינו לבנות אתר. זה נכון גם אם אנחנו רוצים לבצע קידום אורגני SEO וגם אם אנחנו רוצים לבצע קידום ממומן PPC. בסוג הקידום הראשון זה הכרחי, ובסוג הקידום השני, אפשר להסתפק גם באתר של עמוד אחד או בעמוד נחיתה. רק אחרי שיהיה לנו אתר בנוי, מקצועי, מחולק לקטגוריות בצורה נכונה ולא פחות חשוב מלא בתוכן, נוכל לבצע שיווק דיגיטלי גוגל בהתאם לביטויי המפתח התואמים את העסק שלנו.

למה להשקיע בשיווק דיגיטלי גוגל?

  1. כי מליוני גולשים מרחבי העולם גולשים במנוע החיפוש הזה
  2. כי השיווק יתרום גם לקידום הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינטסגרם, יוטיוב וטוויטר.
  3. כי אפשר למקד בצורה מדהימה את רמת החשיפה והפניה לקהלי יעד רלונטיים.
  4. כי גוגל הוא מנוע החיפוש השולט ברשת.
  5. כי אנשים סומכים על גוגל ועל המידע שמוצג דרכו.

תפקידי חברת שיווק דיגיטלי

בתוך שלושת היעדים העיקריים של שיווק דיגיטלי גוגל, קיימים אפיקים רבים, וחברת שיווק דיגיטלי מבצעת את המשימות הבאות:מה תפקידה של חברה לפרסום דגיטאלי בגוגל

  • עיצוב אתר – תוך כדי תהליך של בניית אתר, אותו הזכרנו בשלבים הקודמים תפקיד של חברת שיווק דיגיטלי הוא גם לעצב את האתר שלנו בהתאמה אישית. קיים קשר ישיר בין עיצוב האתר למיתוג שלו. עדיף כמעט ברוב המקרים לבחור בעיצוב שהוא כמה שיותר מינימליסטי, עיצוב עדין, שמאפשר קריאה נינוחה וגלישה אינטואטיבית עבור הגולשים בתוך האתר.
  • אופטימיזציה לאתר– האתר צריך להתאים למה שבעצם הגולשים מחפשים. הוא צריך לספק להם את המידע הנכון ולהיות מותאם לדרישות הקידום של גוגל שכוללות בין השאר תוכן איכותי, חלוקה נכונה לקטגוריות בתוך האתר, טעינה מהירה שלה דפים, קישורים שמובילים לאתר עצמו וגם לדפים הפנימיים שבתוך האתר ועוד.
  • אופטימיזציה לתוכן– גם התוכן צריך להיות רלוונטי ואיכותי, קריא, להעניק לגולש ערך מוסף. לכן, אתרי תדמית רבים וגם חנויות בוחרים לשלב בתוך האתר בלוג עם מאמרים, מדריכים ותכנים שיאפשרו לגולשים לקרוא ולקבל מידע רלוונטי באותו תחום.
  • שיווק דיגיטלי גוגל – מדובר למעשה בבניית אסטרטגיה שיווקית בהתאם לצרכים של העסק.

בנוסף, לחברות העוסקים בשיווק דיגיטלי יש עוד כמה תפקידים חשובים כמו למשל:

  • שיווק ואינטגרציה במובייל
  • פרסום מודעות מקוונות
  • שיווק חוצה פלטפורמות
  • שיווק במייל
  • מיתוג מקוון
  • דיווח על החזר ההשקעה של אסטרטגיות דיגיטליות.

לפני בחירה בחברה חיצונית שמספקת שירותי שיווק דיגיטלי גוגל, יש לוודא את השירותים המוצעים על ידי החברה. אין מי שמכיר את החברה והמותג שלכם יותר טוב מכם, וחשוב שלא תסתכנו ביצירת מידע שאינו מדויק בשמכם.

חשוב שתהיו שותפים לתהליך

האמת היא שלנתונים מקוונים שאינם מדויקים יש השפעה שלילית על הרווחים, גם אם הם מתבצעים מתוך טעות כנה.

יחד עם זאת, הערך של מיקור חוץ של פרויקטים של שיווק דיגיטלי גוגל הוא גבוה ביותר, לכן חיוני למצוא איזון בין מיקור חוץ לבין השתתפותכם הפנימית.

שיווק דיגיטלי גוגל משתנה ומתפתח באופן קבוע

כיצד משתנה ומתפתח השיווק הדיגיטלי בגוגלעכשיו, שאתם יודעים מה עושה חברת שיווק דיגיטלי, יש גורם נוסף שאתם חייבים לקחת בחשבון: שיווק דיגיטלי גוגל תמיד משתנה ומתפתח.

גם אם אתם מסוגלים לבצע אסטרטגיות שיווק רבות עם צוות פנימי, חברות שיווק דיגיטלי תמיד הראשונות לדעת מהן השיטות החדישות, העדכניות והיעילות ביותר לקדם את העסק שלכם באינטרנט.

אלגוריתמים של גוגל משתנים תמיד, שיטות שיווק חברתי משתנות תמיד, ופורמטים חדשים של שיווק דיגיטלי גוגל ומובייל מפותחים תמיד. חברות שמתמחות בשיווק דיגיטלי תמיד יידעו על יצירה וקידום של מדיה דיגיטלית, ויחסכו לכם זמן ואנרגיה בניסיון להתעדכן בטרנדים העדכניים ביותר בתעשייה.

חשוב לא פחות להבין את מאפייני שירותי חברת שיווק דיגיטלי

נכון שחשוב לבנות מערכת יחסים איתנה עם חברת שיווק דיגיטלי חיצונית, או לשכור קבלנים שמספקים שירותי שיווק דיגיטלי גוגל במיקור חוץ, אבל תמיד חיוני להבין על מה אתם משלמים, ואת האופן בו אתם יכולים למדוד הצלחה בשקלים ניתנים לכימות שמשפיעים על הרווחים.

כמה עולה לשווק בגוגל?

אופטימיזציה לעמוד עם כתיבת התוכן. 400 ₪ לעמוד

קידום אתר עם השקעה ראשונה לאופטימיזציה לעמודים בהתאם למילות המפתח. 550 ₪ לעמוד.

מאמרים אינפורמטיביים כולל קישורים מאתרים פופולריים. 500 ₪.

מאמרי שיווק דיגיטלי גוגל. 200 ₪

יצירת פרופילים עסקיים באתרים מובילים כדי לחזק את האמינות של האתר. 200 ₪.

קידום ממומן בגוגל – 150-1,000 ש“ח למודעה פרסומית ליום.

קידום אורגני – 1,000-10,000 ש“ח בחודש.

ממה מושפע המחיר החודשי של עלות שיווק בגוגל?

ממה מושפע המחיר של שיווק דיגיטלי בגוגל?העלות מושפעת מגודל הפרויקט, מכמות הפרסומים שאתם רוצים לפרסם, ממורכבות התהליך, מה עוד הוא כולל וכמובן החברה או המומחה שתבחרו לבצע עבורכם את העבודה. כל עוד אתם בוחרים איש מקצוע, לא משנה כמה כסף תשקיעו, את התמורה תראו ממש בקרוב.

לסיכום, שיווק בגוגל ללא ספק נחשב היום לאחת הדרכים המובילות והטובות ביותר לשווק עסקים מכל התחומים. לא משנה אם אתם עורכי דין המתמחים בפלילים, רואי חשבון לעסקים קטנים, בעלים של חנות למכירה נעלי ספורט, בעלי עמותה המגייסת כספים לנזקקים או צלמים בתחום האירועים- גוגל יכול לשרת אתכם נאמנה ולהוביל לכך שרמת החשיפה שלכם תהיה כל כך גבוהה. כל מה שצריך זה לעשות את זה בצורה נכונה, יעילה, ממוקדת ומבוססת על אסטרטגיית שיווק לטווח הארוך. לכן, אם אין לכם את הזמן ללמוד את המערכת הזו שנקראית גוגל ודורשת לא מעט ידע שרק משתנה והופך מורכב יותר, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתספק עבורכם את השירות.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם והוא גם אחד מכלי השיווק החזקים ביותר. במאמר זה, נדון במה שצריך לדעת על שיווק בגוגל כדי שתוכלו להשתמש בו לטובתכם. אם עושים זאת נכון, ניתן להגדיל משמעותית את פעילות העסק שלכם וקידום צרכיכם האישיים.

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על שיווק בגוגל הוא, שזה לא פשוט כמו רק ליצור אתר ולקוות לטוב. בפועל, צריך הרבה יותר עבודה מזה. אתם צריכים להיות מסוגלים ליצור תוכן, לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי חיפוש ולהניע תנועה דרך ערוצי מדיה חברתית. הדבר השני שאתם צריכים לדעת על שיווק בגוגל הוא, שיש הרבה סוגים שונים של מודעות ודרכים לקדם אתרים, מוצרים ושירותים. ממודעות טקסט בדפי חיפוש, מודעות וידאו ב-YouTube, מודעות לתצוגה ב-Gmail, ומודעות דפי תוצאות קניות ב-Google שופינג – לא חסרות שיטות של שיווק בגוגל! אז במה בוחרים ומדוע? המשיכו לקרוא.

למה לקבל סיוע מקצועי מאת חברת שיווק בגוגל?

אין ספק, עם האלגוריתמים והעדכונים המשתנים ללא הרף של גוגל, קשה לעמוד בקצב של הטכניקות והאסטרטגיות העדכניות ביותר. וזו

הדבר השני שאתם צריכים לדעת על שיווק בגוגל הוא, שיש הרבה סוגים שונים של מודעות ודרכים לקדם אתרים, מוצרים ושירותים.

הסיבה העיקרית לקבלת סיוע מאת חברת קידום אתרים או שיווק בגוגל. כאמור, גוגל הוא מנוע חיפוש שעוזר לאנשים למצוא מידע באינטרנט. יש לו רשת פרסום, המאפשרת למפרסמים להציג מודעות באתרים אחרים ובאפליקציות לנייד עבור משתמשים שנכנסו לחשבון שלהם. רשתות המודעות נקראות AdWords ו-AdSense בהתאמה. וכשמדברים על פלטפורמות שיווקיות ממומנות אלו, חשוב להבין שהן די מורכבות לתפעול נכון.

כאשר אתם מקבלים סיוע מאת חברת קידום בגוגל, אתם מקבלים צוות מקצועי שיודע כיצד להריץ מודעות בצורה הנכונה, למקד קהלי יעד, לחקור מילות מפתח וכולי. בסופו של יום, הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם בגוגל היא באמצעות מוצרים משלהם – חיפוש Google, YouTube, Gmail או Chrome. אתם יכולים גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר כדי לקדם את העסק שלכם באמצעות מודעות. כך או כך, הסיוע המקצועי יהיה מבורך ונדרש ברוב המקרים.

שיווק בגוגל – יותר ממנוע חיפוש

גוגל הוא מנוע חיפוש שגדל להיות הרבה יותר מסתם מנוע חיפוש פשוט. זוהי כעת פלטפורמה שניתן להשתמש בה כדי לפרסם מוצריםלמה לקבל סיוע מקצועי מאת חברת שיווק בגוגל? אין ספק, עם האלגוריתמים והעדכונים המשתנים ללא הרף של גוגל, קשה לעמוד בקצב של הטכניקות והאסטרטגיות העדכניות ביותר ושירותים, ליצור תוכן, לנתח נתונים ועוד הרבה יותר. בתוך כך, המטרה של גוגל היא לספק את החוויה הטובה ביותר למשתמשים שלה. הפלטפורמה עושה זאת על ידי מתן תוצאות החיפוש הטובות ביותר ושירותים אחרים שגולשים מחפשים ברשת.

פתרונות השיווק של גוגל כוללים את גוגל אדוורדס, רשת המדיה של גוגל ויוטיוב ועוד. Google Adwords מאפשרת למפרסמים להציג את המודעות שלהם בדפי תוצאות של מנועי החיפוש של Google (SERP) ובכל רשת המדיה של Google. מטרת המודעות הללו היא לייצר תנועה לאתר או לאפליקציה של חברה על מנת לייצר לידים או מכירות. העלות של מודעות אלו נקבעת על ידי מערכת הצעות מחיר שבה מפרסמים משלמים עבור כל קליק על המודעה שלהם. מפרסמים יכולים להגדיר תקציבים יומיים לכמה הם מוכנים להוציא מדי יום על פרסום, כמו גם להגדיר מגבלות על כמה הם מוכנים לשלם באופן כללי על הקמפיין.

לגוגל יש 3 ערוצי שיווק עיקריים:

  • חיפוש: מנוע החיפוש של גוגל מספק למשתמשים את המידע הרלוונטי ביותר בתגובה לשאילתותיהם על מנת לעזור להם למצוא את מה שהם מחפשים.
  • מודעות: שירות המודעות של גוגל מאפשר למפרסמים לקדם את העסק שלהם על ידי מתן מודעות הקשורות לשאילתת החיפוש ולתוכן האתר שלהם, מה שעוזר להגביר את המודעות למותג ולייצר לידים לעסקים.
  • שיווק ביוטיוב: שיווק ביוטיוב מבוסס על יצירת תוכן ויזואלי, כלומר סרטונים מסוגים שונים. כחלק מהשיווק שלכם בגוגל, כדאי להקדיש חלק מהתקציב עבור שיווק בפלטפורמה זו. בדומה לשיווק בגוגל, גם שיווק ביוטיוב מאפשר לכם פילוח קהלי יעד, מיקוד של מילות מפתח רלוונטיות לשיווק שלכם ועוד.

האם PPC הוא חלק משיווק בגוגל?

PPC אינו בהכרח חלק מהשיווק בגוגל, אבל הוא סוג של פרסום מקוון. בין היתר, פרסום בגוגל פירושו שיווק במנועי חיפוש, הכולל. בדומה לשיווק בגוגל, גם שיווק ביוטיוב מאפשר לכם פילוח קהלי יעד, מיקוד של מילות מפתח רלוונטיות לשיווק שלכם ועוד. מודעות PPC. בתוך כך, מודעות PPC משולמות על בסיס קליק, כך שהן אינן זהות לשיווק בגוגל. לפי שיטה זו, מפרסמים מציעים הצעות למילות מפתח מסוימות כדי להציג מודעות עבור המוצרים או השירותים שהם מציעים כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח אלו.

גוגל אדוורדס היא דוגמה לתוכנת PPC המאפשרת למפרסמים ליצור מודעות ולמקם אותן בגוגל ובאתרים אחרים ברשת שלהם כמו יוטיוב, ג'ימייל ועוד. בסופו של יום, PPC הוא מודל פרסום המאפשר למפרסמים לקנות שטחי פרסום בדפי תוצאות מנועי החיפוש של גוגל וברשת המדיה של גוגל. זוהי צורה של שיווק מקוון המסתמך על פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), שבו מפרסמים משלמים רק כאשר לוחצים על המודעות שלהם. Google AdWords היא הדוגמה הפופולרית ביותר ל-PPC, אך ישנם גם ספקים אחרים.

מה כולל שיווק בגוגל?

שיווק בגוגל כולל מגוון פעילויות שמטרתן להביא יותר תנועה לאתר שלכם. פעילויות אלו יכולות לכלול אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לקליק ושיווק במדיה חברתית. לפעילויות הללו יש דבר אחד במשותף – כולן נועדו להביא יותר מבקרים לאתר ולהפוך את הגולשים ללקוחות. כאשר מדברים על שיווק בגוגל, חשוב להכיר מושגי יסוד מסוימים. למשל, קידום אתרים אורגני. זהו תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש הטבעיות או ה"אורגניות" בגוגל.

כמו כן, חשוב להכיר תהליכי קידום אתרים בתשלום. זהו תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בתשלום בגוגל. כמו כן, שיווק במדיה חברתית מתייחס לפעילויות המשתמשות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם כדי לקדם מוצרים או שירותים או עסקים. בשורה התחתונה, גוגל הפכה לאחת החברות החשובות בעולם הדיגיטלי של היום. החברה יצרה מערכת אקולוגית שבה היא שולטת בכל דבר, החל מפרסום ועד אימייל ואפילו בטלפונים שלנו עם מכשירי אנדרואיד.

עד כמה שיווק בגוגל הכרחי עבור בתי עסק?

שיווק בגוגל הוא חלק הכרחי מאסטרטגיית השיווק של כל חברה. שיווק זה התפתח מתחומים כמו SEO ו-PPC , מה שהוביל למגווןשיווק בגוגל כולל מגוון פעילויות שמטרתן להביא יותר תנועה לאתר שלכם. פעילויות אלו יכולות לכלול אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לקליק ושיווק במדיה חברתית. פלטפורמות אחרות כגון AdWords, Google שופינג ומודעות YouTube וכולי. ישנן סיבות רבות לכך שחברות צריכות להשקיע בשיווק בגוגל. האחת היא שזה יכול לעזור עם יצירת לידים ושיעורי המרה על ידי מתן מידע רלוונטי לאנשים הנכונים בזמן הנכון. סיבה נוספת היא שהשיווק יכול לעזור להגביר מודעות למותג על ידי פרסום בערוצים הרבים של גוגל כמו יוטיוב וג'ימייל.

חלק גדול מ-Google Marketing הוא להבין כמה מהתקציב שלכם צריך להיות מושקע בתהליך. כלל אצבע נפוץ הוא, להוציא לפחות 10% מהתקציב הכולל שלכם על שיווק דיגיטלי, הכולל גם פרסום בתשלום (כמו AdWords) וגם אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO).

אסטרטגיית SEO חזקה עבור שיווק בגוגל

כל בעל עסק רוצה שהחברה שלו תהיה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל. הם רוצים שהאתר שלהם ידורג גבוה ב-SERPs והם רוצים את החזר ה-ROI הטוב ביותר. אבל כמה שיווק בגוגל נחוץ לעסקים? בהיבט הזה של הדברים, ישנן דרכים רבות שבהן עסק יכול להשתמש בשיווק בגוגל – החל מיצירת קמפיין AdWords ועד לרכישת מודעות ממוקדות במילות מפתח בחיפוש בגוגל. אבל שיטות אלה פועלות רק אם יש לכם אסטרטגיית SEO חזקה.

המשמעות היא שעליכם ליצור תוכן איכותי, לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד ולעקוב אחר ביצועי האתר שלכם בכל עת. אפשר להשתמש גם בערוצי שיווק אחרים כמו פייסבוק או אינסטגרם למשל, אבל חשוב להבין שערוצים אלו לא ייצרו לידים או מכירות רבים כמו שגוגל תייצר. ואם תחליטו לעשות כמה מסעות פרסום של AdWords, אתם יכולים לצאת מזה מורווחים אם פועלים נכון.

במה עסק קטן צריך להשקיע?

כאשר מדברים על שיווק בגוגל לעסקים קטנים, במה חשוב שהשיווק יתמקד? ובכן, התשובה לשאלה זו תלויה באמת בעסק שלכם ובמטרותיו. אם אתם עסק קטן עם תקציב מוגבל, אולי תרצו להשקיע יותר זמן בשיווק SEO ו-PPC במקום בגוגל אדוורדס. עם זאת, אם אתם חברה גדולה יותר עם שם מותג מבוסס, אז השקעה בגוגל אדוורדס יכולה להיות מועילה לעסק שלכם מכיוון שהיא יכולה לעזור לכם להגיע לקהל רחב עוד יותר.

כמו כן, עסקים קטנים בהחלט יכולים להתמקד בשיווק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכולי. זכרו, ככל שהתקציב מוגבל יותר, ככה חשוב לתכנן מראש את תהליך העבודה ותוכניות השיווק השונות. מה עוד חשוב לדעת על שיווק בגוגל בימינו? בואו נדבר על הקשר בין שיווק בגוגל לבין SEO.

הקשר בין שיווק בגוגל לבין SEO

הקשר בין שיווק בגוגל לקידום אתרים אינו מובן לרוב. שיווק בגוגל מתייחס לפרסום ברשתות של גוגל, לרבות אדוורדס, יוטיוב וחיפושכאשר מדברים על שיווק בגוגל לעסקים קטנים, במה חשוב שהשיווק יתמקד? ובכן, התשובה לשאלה זו תלויה באמת בעסק שלכם ובמטרותיו. בגוגל. SEO מתייחס לתוכן באתר שלכם המאפשר לו להיות מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש עבור מילות מפתח מסוימות. בתוך כך, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) של גוגל היא אחד הכלים החזקים ביותר שתוכלו להשתמש בהם לקמפיין השיווקי שלכם.

שיווק בגוגל הוא סוג של שיווק דיגיטלי המשמש לקידום המוצרים והשירותים של החברה באמצעות שימוש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ופרסום במנועי חיפוש (SEA). כפי שכבר הבנו, מטרת השיווק בגוגל היא להביא תנועה מתאימה לאתר החברה.

שיווק בגוגל, או שיווק באינטרנט, הוא מונח גג לכל סוגי השיווק השונים הנעשים באינטרנט. SEO, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, היא דרך לחברות להגביר את הנראות שלהן במנועי חיפוש כמו גוגל. לפיכך, הקשר בין שיווק בגוגל לבין SEO מתבטא ביצירת תוכן מדויק ואיכותי אשר ממוקד לקהלי היעד השונים באמצעות מילות מפתח שונות.

למה חשוב לערוך מחקר מילות מפתח לפני שיווק בגוגל?

ברוב סוגי הקמפיינים של שיווק בגוגל, הצעד הראשון הוא לבצע מחקר מילות מפתח. זה יעזור לכם להגדיר את קהל היעד שלכם ולדעת מה הוא מחפש. לאחר מכן תוכלו ליצור תוכן שידורג גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל. האלגוריתם של גוגל משתנה מדי שנה, ולכן חשוב להתעדכן בשינויים האחרונים על מנת להתחרות בחברות אחרות שגם הן מכוונות לאותו קהל כמוכם.

בכמה מילים פשוטות, אלגוריתם מנוע החיפוש של גוגל משתמש במילות מפתח כאות דירוג והוא גם קובע אילו תוצאות מופיעות ראשונות בדף תוצאות החיפוש (SERP). לכן, אם אתם רוצים שהאתר שלכם ידורג גבוה בגוגל ותקבל ממנו יותר תנועה, ודאו שיש לכם את מילות המפתח הנכונות בתוכן שלכם כדי שאנשים יוכלו למצוא אותו בקלות

אם תיישמו את הדגשים שריכזנו כאן עבורכם, גם עבורכם שיווק בגוגל יצלח על צדו הטוב ביותר.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך