קמפיין פרסום

מה בעמוד זה?

רוצים לפרסם את העסק שלכם? המאמר הבא הוא בשבילכם. על מנת לפרסם עסקים יש לתכנן קמפיין פרסום. תכנון של קמפיין פרסום מצריך לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים כמו מטרה שיווקית, הגדרת קהל היעד, בחינת המתחרים, בחינת המוצר ועוד. על קמפיין פרסום נרחיב במאמר הבא.

קמפיין פרסום – פרסום דיגיטליעל מנת לפרסם עסקים יש לתכנן קמפיין פרסום. תכנון של קמפיין פרסום מצריך לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים כמו מטרה שיווקית, הגדרת קהל היעד, בחינת המתחרים, בחינת המוצר ועוד.

בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות הפרסום העיקריות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות ענקיים. עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את עצמם באמצעים שהיו קיימים ולכן נאלצו להסתפק בשיווק של העסק מפה לאוזן.

כיום, המצב השתנה. התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט הובילו לכך שהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר. האינטרנט מאפשר לכולם לפרסם את עצמם, גם בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים מיוחדים.

רוב אוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט ולכן פרסום בו מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם. עם זאת, פרסום באינטרנט צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת, אחרת לא יהיה אפקטיבי במיוחד. לכן, כאשר מבצעים פרסום דיגיטלי, יש להכין תוכנית שיווק עם מטרה מוגדרת, ספציפית וברורה. יש לקבוע מראש את תקציב הפרסום ואת קהל היעד של הפרסום. כמובן שיש להתחשב בתקציב שלכם, במתחרים שלכם, במוצר שלכם ובמגוון פרמטרים שונים שישפיעו על יעילות הפרסום.

פרסום דיגיטלי יתבצע תוך שימוש באמצעי המדיה השונים ביניהם, גוגל, אתרים, הרשתות החברתיות ועוד. חשוב מאוד להבדיל בין אמצעי המדיה שמתאימים לקהל היעד שלכם. לדוגמא, פרסום ברשת החברתית אינסטגרם לא יתאים אם הפרסום פונה לקהל יעד בגילאי 40 פלוס. הסיבה לכך היא שאינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית שטווח הגילאים שלה נע בין 16 ל-35.

קמפיין פרסום- אמצעי המדיה השוניםקמפיין פרסום - פרסום דיגיטלי בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום.

כפי שציינו קודם, פרסום דיגיטלי הוא אחת האופציות הטובות ביותר לפרסום עסקים כיום, שכן ניתן לביצוע בתקציבים נמוכים וללא קשרים ייחודים לתעשיית הפרסום. אך באינטרנט קיימים אמצעים שונים בהם ניתן לבצע את הפרסום. ריכזנו לכם את האמצעים המרכזיים לפרסום דיגיטלי.

  1. גוגל – גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם. בגוגל ניתן לפרסם מגוון עסקים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים מכל העולם, שכן גוגל פועל במגוון רחב מאוד של מדינות.

בגוגל ניתן לחפש כנראה כל מה שנרצה. פרסום בגוגל בא לידי ביטוי בתוצאות החיפוש המתקבלות. תוצאות החיפוש מסודרות בסדר שנקבע מראש על ידי גוגל בהתאם לפרמטרים כמו המחיר ששולם על המודעה או איכות ה מודעה. רוב האנשים בעולם מסתפקים בדך התוצאות הראשון שיראו וברוב המקרים לא ימשיכו לדף התוצאות השני, במיוחד אם קיבלו תשובה על מה שחיפשו. כאשר אתם מפרסמים עסק בגוגל אתם למעשה מעלים אותו במעלה תוצאות החיפוש, על מנת שיקבל חשיפה גבוהה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

פרסום בגוגל מתאפשר בשתי דרכים-

  • פרסום ממומן- מופיע תחת התגית מודעה. בשיטה זו, העסק/ המפרסם למעשה משלם לגוגל עבור הפרסום. התשלום יתבצע עבורלפני שמתחילים בקמפיין פרסום דיגיטלי עבור עסקים, חשוב מאוד להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות. כמות ההקלקות שקיבלה המודעה. כלומר, אם לא הקליקו אתם לא משלמים. כמובן שהעסק יכול לקבוע את התקציב המקסימלי שמוכן לשלם. פרסום ממומן הוא מהיר אך לא נשאר לזמן רב.
  • פרסום אורגני- בשיטה זו יש לפעול בשביל להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות. לשם כך יש להקים אתר, להעלות תכנים ולבצע פעולות שונות שיגרמו לגוגל לדרג את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש. אחד הפרמטרים המרכזיים על פיהם גוגל קובעת את סדר התוצאות הוא איכות התוכן. ככל שבאתר של העסק יתפרסם תוכן איכותי יותר כך הקידום האורגני יעבוד טוב יותר. הפרסום האורגני מצריך עבודה ללא הפסקה, אך הוא נשאר לאורך זמן והוא תורם ליצירת מוניטין חיובי וחזק של העסק.
  1. הקמת אתרים – הקמת אתר והפצתו ברחבי האינטרנט יכולה להיות אמצעי פרסום מצוין. לשם כך יש לדעת להקים אתרים בצורה נכונה. כאשר מקימים אתר חשוב לקחת בחשבון מגוון פרמטרים שונים כמו עיצוב האתר, איכות האתר, המהירות שלו, חוויית המשתמש שהוא מספק, האם הוא מתאים לגלישה בטלפונים ניידים או רק במחשב ועוד. כל אלה יקבעו האם האתר שלכם יצליח למשוך גולשים או לא. כמו כן חשוב מאוד להעלות לאתר תוכן שמתאים וקשור לעסק.
  2. תוכן – שיווק ופרסום על ידי תוכן ניתן לביצוע בשתי דרכים שונות-
  • שיווק תכנים באתרים מובילים- קיימים אתרים מובילים רבים בהם ניתן לפרסם תוכן. כמובן שיש לשלם לאתרים אלה על הפרסום. פרסום באתרים מובילים יכול להוביל לחשיפה גבוהה מאוד לתוכן שלכם, ואף תוכלו לקשר את התוכן לאתר שלכם. שימו לב שניתן לעשות זאת על ידי טאבולה. טאבולה למעשה עובדת כמו מתווך בין העסקים לבין האתרים.
  • העלאת תכנים רבים לאתר העסק שלכם- ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם כך אתם מבצעים פרסום אורגני.
  1. רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מחיינו. גולשים בהם מיליארדי אנשים מה שהופך אותן לפלטפורמותלפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. פרסום מצוינות שיכולות להניב תוצאות מעולות.

פרסום ברשתות החברתיות מצריך קודם כל לפתוח עמוד עסקי. לעמוד העסקי ניתן להעלות פוסטים, תמונות, סרטונים, לשתף מבצעים ועוד.

אחת הדרכים ברשתות החברתיות היא פרסום ממומן. לפרסום ממומן יש לפתוח קמפיין, להגדיר מטרה, קהל יעד, תקציב ולבנות מודעה מעניינת שתמשוך לקוחות.

  1. בלוגים – בלוגים יכולים להיות כלי עזר מצוין לפרסום עסקים. ניהול בלוג לא עולה הרבה כסף והוא יכול להביא חשיפה רבה לעסק שלכם. חשוב לציין כי ניהול בלוג יכול בנוסף ליצור קשר רגשי חזק בין הלקוחות שלכם לעסק שלכם.

קמפיין פרסום- דגשים חשובים

לפני שמתחילים בקמפיין פרסום דיגיטלי עבור עסקים, חשוב מאוד להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות.

  • מטרה – מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי, ברור ושתהיהמתחילים בקמפיין פרסום דיגיטלי עבור עסקים, חשוב להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות. מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם. כאשר מגדירים את המטרה באופן ספציפי ניתן לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד. כאשר אתם עוקבים אחר הקמפיין ובודקים האם הוא ממלא את המטרה אתם יכולים לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם.
  • קהל יעד – קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. נסו להבין- למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך. את קהל היעד יש להגדיר לפי מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, רצונות, מצב חברתי-כלכלי ועוד.
  • מתחרים – עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד עם תחרות קשה. לכן, כאשר רוצים לפרסם עסקים חשוב מאוד לקחת את התחרות בחשבון. חשוב מאוד לחקור את המתחרים, לדעת מי הם, כמה יש, מה החוזקות של המתחרים ומה החולשות שלהם, היכן הם פועלים, היכן מתבצע הפרסום שלהם ובאילו אמצעים ועוד. כדאי גם לעקוב אחר הפרסום של המתחרים ולהסיק ממנו מסקנות.
  • בחינת המוצר – לפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. בדרך כלל מוצר צריך לענות על בעיה כלשהי שקיימת בשוק. אם הוא לא נותן פתרון לבעיה, רוב הסיכויים שהוא לא יימכר לאנשים רבים, לכן וודאו זאת מראש.
  • הגדרת תקציב – בסופו של דבר, יש לכם תקציב שמיועד לפרסום ולכן חשוב לעבוד איתו ולא לחרוג ממנו. יש שלושה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים להגדיר את התקציב לפרסום בצורה נכונה- כמה זמן יימשך תהליך הפרסום באינטרנט? באיזו תדירות תבצעו את הפרסום באינטרנט? ובאילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום? שלושת הפרמטרים הללו יעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר וכך תוכלו לערוך שינויים בהתאם.
  • הגדרת מסר – פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. מסר עוזר לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק. מוניטין הוא אחד הדברים החשובים לעסקים ולכן חשוב מאוד לתת על זה דגש. לכן, נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.

 

קמפיין פרסום – יתרונות הפרסום הדיגיטליקמפיין פרסום דיגיטלי ניתן לביצוע גם בתקציבים נמוכים יחסית. על ידי כך גם עסקים קטנים או חדשים שרוצים לצמוח יכולים לעשות זאת יחסית בקלות.

קמפיין פרסום בא בסופו של דבר להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם וכך להגדיל את הנבת הרווחים של העסק שלכם. מלבד מימוש המטרות שלכם, לקמפיין פרסום דיגיטלי יש יתרונות שונים-

  1. תקציב – קמפיין פרסום דיגיטלי ניתן לביצוע גם בתקציבים נמוכים יחסית. על ידי כך גם עסקים קטנים או חדשים שרוצים לצמוח יכולים לעשות זאת יחסית בקלות.
  2. קשר ישיר ללקוח – פרסום עסקים נועד לפרסם את העסק ולגרום לאנשים לשמוע עליו ולרצות להגיע אליו. כאשר מבצעים קמפיין פרסום דיגיטלי, יכולים להגיע ללקוח באופן ישיר. על ידי הוספת קישור לפרסום הלקוח יכול להגיע לרכישה אונליין מאתר העסק או ללמוד עליו יותר. כמו כן על ידי כך הלקוח יכול להשאיר ביקורות טובות או פחות במידה שהתאכזב מהשירות או המוצר שרכש מכם. כך בעלי העסק שומרים על קשר עם הלקוח ולומדים כיצד להשתפר על מנת לספק את הצרכים שלו.
  3. נגישות – לעומת ערוצי פרסום אחרים, האינטרנט נגיש לכולם, בכל זמן ובכל מקום. כאשר מפרסמים עסק באינטרנט הופכים אותו לנגיש. לאתר העסק ניתן להוסיף צ'אט פתוח המאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר ונוח מה שמחזק את הקשר בינם לבין העסק.
  4. קהל יעד – קהל יעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום. כאשר מפרסמים בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי חוצות אין השפעה על מי שיראה את הפרסום. כלומר, אם אתם מפרסמים בושם לגברים, יכול להיות מצב גדול בו נשים, ילדים וזקנים ייחשפו לפרסום למרות שהוא לא מתאים להם. לעומת זאת, כאשר מפרסמים עסק, מוצר או שירות באינטרנט, יכולים להחליט מי קהל היעד של הפרסום. על ידי כך הגדרת קהל היעד נעשית באופן ספציפי ומדויק והפרסום הופך לאפקטיבי ביותר.
  5. מעקב אחר נתונים – אחד היתרונות של קמפיין פרסום דיגיטלי הוא האופציה לעקוב אחרי נתונים. כאשר עוקבים אחר נתוני הפרסום יכולים לנתח אותם ולהסיק מסקנות. המסקנו הללו יכולות לעזור לבעלי העסק לשפר את קמפיין הפרסום וכך לייעל אותו כל הזמן. בין הנתונים שניתן לעקוב אחריהם יהיו אפשרויות לראות כמה אנשים נכנסו לאתר שלכם, מתי הפרסום יעיל יותר- בבוקר, בערב, בקיץ, בחורף וכן הלאה, כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם, האם המודעה אפקטיבית יותר לגברים או לנשים ועוד.

פרסום עסקים הוא לא דבר קל. על  מנת להצליח לפרסם עסקים באופן יעיל ומוצלח יש לעשות זאת על ידי קמפיין פרסום. קמפיין יכול להתבצע במגוון אמצעי התקשורת השונים, להגדיל את החשיפה לעסק ובסופו של דבר להרחיב את מעגל הלקוחות ואת הרווחים של העסק. מהו קמפיין פרסום וכיצד יש לבנות אותו? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו קמפיין פרסום?

קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת הודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרהמה הסוגים הקיימים של קמפיין פרסום  לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכו. קמפיין פרסום מופיע באמצעי תקשורת שונים לאורך תקופת זמן מסוימת, בדרך כלל בהתאם לתקציב ולהחלטות של בעל העסק והוא בא למלא מטרה מוגדרת מראש.

הדבר החשוב ביותר כאשר יוצרים קמפיין פרסום הוא להגדיר באופן נכון וספציפי את הנושא המרכזי שלו. בחירת הנושא תעזור להנחות את הקמפיין, לקבוע את הסגנון שלו ואת אמצעי התקשורת שישרתו אותו באופן היעיל ביותר. לעתים יהיו מקרים בהם נושא הקמפיין יועבר כמוטו, כלומר משפט קצר שמביע את הרעיון.

מהו קמפיין פרסום באינטרנט?

קמפיין פרסום באינטרנט הוא מסע תעמולה פרסומי לעסקים שמתבצע ברחבי האינטרנט. קמפיין פרסום באינטרנט, כמו קמפיין פרסום בכל אמצעי תקשורת אחרת צריך להיות בעל מטרה, תקציב וכלים שונים על מנת שיהיה יעיל ואפקטיבי ככל הניתן.

עולם השיווק באינטרנט צובר תאוצה ככל שהשנים עוברות ומגוון הכלים המאפשרים קמפיינים ברחבי האינטרנט ממשיכים להתרחב ללא הפסקה על מנת לענות על צרכי הגולשים והעסקים.

קמפיין פרסום באינטרנט יכול להתבצע בכל אחד מאמצעי המדיה הדיגיטליים כמו סרטוני וידאו שיפורסמו ביוטיוב, פרסומים ברשתות החברתיות, פרסומים ממומנים בגוגל, ברשתות החברתיות, באתרים שונים ועוד.

מדוע כדאי לבצע קמפיין פרסום באינטרנט?

בעבר, על מנת לפרסם עסקים, היה צורך בתקציבים שמנים ובקשרים לעורך העיתון או למפיק הפרסומות. אם הייתמדוע לכל עסק כדאי לבצע קמפיין פרסום באינטרנט עסק קטן בלי משאבים רבים היית נדחק לשוליים ונאלץ להסתפק בפרסום שעובר מפה לאוזן. פלטפורמות הפרסום היחידות היו העיתונים, פרסומות הטלוויזיה ושלטי החוצות. כיום המצב השתנה, האינטרנט הוא אחד הערוצים המרכזיים והיעילים ביותר לפרסום עסקים.

כאשר מבצעים קמפיין פרסום באינטרנט יש לכך מספר יתרונות מרכזיים-

  • תקציבים – בראש ובראשונה, התקציבים לביצוע קמפיין פרסום באינטרנט הם נמוכים יותר באופן משמעותי מקמפיין פרסום באמצעי תקשורת אחרים. יש שיטות שיווק באינטרנט שמצריכות תקציבים נמוכים ולעתים לא מצריכות תקציבים כלל.
  • קשר ישיר ללקוח – אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום עסקים הוא ליצור קשר ישיר עם הלקוח. האינטרנט מאפשר לנו לעשות זאת בצורה יעילה וחכמה מאוד. על יד האינטרנט, הלקוחות יכולים ליצור עם בעלי העסקים קשר בקלות, לתת ביקורת על שירות לא טוב שקיבלו או על מוצר לא תקין. בעל העסק יכול לחזק קשרים עם לקוחות קיימים, ללמוד על הצרכים שלהם, להבין כיצד למשוך לקוחות פוטנציאליים וכיצד להרחיב את מעגל הלקוחות שלו באופן היעיל ביותר.
  • נגישות – לעומת ערוצי פרסום אחרים, האינטרנט נגיש לכולם, בכל זמן ובכל מקום. בזכות הנגישות בעלי העסקים יכולים להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שלהם. קמפיין פרסום באינטרנט הופך את העסק שלכם לנגיש. ניתן להוסיף לאתרי העסק צ'אט פתוח שמאפשר ללקוחות ליצור קשר מהיר ונוח. נגישות הלקוח לעסק בכל זמן ובכל מקום הפכה את הפרסום באינטרנט לאפקטיבי יותר מכל שיטות הפרסום.
  • קהל יעד – ניהול קמפיין פרסום על ידי האינטרנט מאפשר למקד את קהל היעד ולהגדיר אותו באופן ספציפי ומדויק. פרסום עסקים על ידי אמצעי התקשורת השונים לא מאפשר לעשות זאת ובמקרים רבים הפרסום לא בהכרח מגיע למי שהוא צריך. על ידי קמפיין פרסום שמתבצע באינטרנט ניתן להחליט למי הפרסום יגיע ולמי לא. כך ניתן לבחור את קהל היעד של המוצר שלנו על ידי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, תחביבים, אזור מגורים, שפה ועוד. לדוגמא, אם אתם עסק לתיקי נשים, תוכלו לבחור שקהל היעד שלכם יהיה נשים בגילאי 25 עד 60.
  • מעקב אחר נתונים – פרסום באינטרנט מאפשר מעקב אחר נתוני הפרסום. כך תוכלו לנתח את הנתונים ולהסיק מסקנות שיעזרו לכם לשפר את הקמפיין במידה שהוא לא יעיל מספיק. מעקב אחר נתונים מאפשר לכם להבין כמה כניסות נעשו לאתר שלכם, כמה אנשים הצטרפו לדף הפייסבוק שלכם, כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם, באילו שעות המודעה אפקטיבית יותר, האם יש מין מסוים שמושפע מהפרסום יותר מהשני ועוד.

 

כיצד בונים קמפיין פרסום מוצלח?

על מנת לבנות קמפיין פרסום מוצלח יש לעקוב אחר מספר שלבים מרכזיים:כיצד לבחור קהל יעד לקמפיין פרסום מוצלח

  1. הגדרת מטרה – כפי שציינו קודם, הדבר החשוב ביותר ביצירת קמפיין פרסום הוא להגדיר את הנושא המרכזי שלו וכך גם את המטרה שלו. מטרת הקמפיין יכולה לנוע סביב מספר אפשרויות כמו הפניית הגולשים לרכישה אונליין, הפניית הגולשים ליצירת קשר, הפניית הגולשים לאתר העסק ועוד.

חשוב מאוד שהגדרת המטרה תתבצע באופן ספציפי ולא כללי. ככל שתגדירו את המטרה באופן מדויק יותר כך תוכלו לדעת האם קמפיין הפרסום יעיל ואם לא האם כדאי לשנות בו דברים. מטרת הקמפיין תאפשר לכם לעקוב אחר יעילות הקמפיין ולבחור כפתור הנעה לפעולה שיניע את הגולשים לביצוע הפעולה הנדרשת.

  1. הגדרת קהל היעד – קודם הזכרנו שאחד היתרונות המרכזיים לפרסום באינטרנט הוא היכולת למקד את קהל היעד שלכם.
    על מנת לבנות קמפיין פרסום מוצלח, חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד באופן ספציפי. נסו להקפיד ככל הניתן על מיקוד הקהל ולא להסתפק בהגדרות כלליות. חשבו מי קהל היעד שלכם? למי מתאים המוצר שלכם או השירות שאתם מספקים? למי העסק שלכם פונה? לדוגמא, אם אתם עסק למוצרי תינוקות אתם פונים בעיקר להורים צעירים ולכן אין סיבה שתגיעו לקהל בגיל השלישי. ככל שהגדרת קהל היעד תיעשה באופן ספציפי יותר, כך הקמפיין הדיגיטלי יהיה יעיל יותר ויניב תוצאות טובות יותר. את קהל היעד תגדירו לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד.
  1. הגדרת תקציב – בעקרון אין גבול לכמות הכסף שניתן להוציא על קמפיין פרסום, לכן ההחלטה היא שלכם. קחו בחשבון שלא צריך סכומים מטורפים על מנת ליצור קמפיין פרסום מוצלח ויעיל.

לאחר הגדרת התקציב עליכם לקחת בחשבון שלושה פרמטרים שונים-

  • כמה זמן יימשך הקמפיין?
  • באיזו תדירות יפורסם הקמפיין?
  • באילו ערוצי אינטרנט יפורסם הקמפיין?

על ידי שלושת הפרמטרים השונים תוכלו להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר ולערוך שינויים בהתאם לנדרש. לדוגמא, אם אתם בוחרים לערוך קמפיין שכולל קידום ממומן בגוגל וקידום ממומן בפייסבוק, תצטרכו לוודא כי התקציב מאפשר לכם לעמוד בשני היעדים. במידה ולא יהיה עליכם להחליט האם להוריד את התקציב לאחד האמצעים, או להוריד את תדירות הפוסטים.

  1. הגדרת מסר – מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שייחשפו לקמפיין הפרסום? מדובר במשימה מורכבת שמצריכה מכם להיכנס לראש של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולהבין כיצד תוכלו לעניין אותם בצורה הטובה ביותר. נסו לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ויכולים להעביר אותו בצורה מקורית וייחודית לכם ולעסק שלכם. התדמית של העסק היא אחד הדברים החשובים ביותר בעולם העסקים, אז יצרו תדמית טובה שתשאיר רושם טוב ותישאר אתכם לזמן ארוך
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך