מה זה קמפיין לידים בפייסבוק?

מה בעמוד זה?

מה זה קמפיין לידים בפייסבוק ועל איזה צורך שלך בתור בעל עסק הוא עונה? כל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל, למצוא, ולשמר את קהל היעד שלו, כלומר את הצרכנים בקצה הרשת אשר יכולים להביע עניין במוצר אותו הוא מוכר

כל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל, למצוא, ולשמר את קהל היעד שלו, כלומר את הצרכנים בקצה הרשת אשר יכולים להביע עניין במוצר אותו הוא מוכר, מעוניין וצריך לאסוף מידע על הלקוחות הפוטנציאלים הללו.
קמפיין לידים בפייסבוק הוא בדיוק זה – קמפיין הלידים מאפשר איסוף מידע על אנשים ספציפיים, אשר מחפשים את מה שאתם (כבעלי העסק) מציעים למכירה או לשירות. בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק תוכלו לאסוף מידע רלוונטי על הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כגון – כתובות מייל, מספרי טלפון, ועוד. לא משנה באיזה תחום העסק שלכם עוסק, לא משנה איזה מוצרים או שירותים אתם מציעים על בסיס זמני או קבוע לקהל הלקוחות שלכם, קמפיין לידים בפייסבוק יכול לגרום לכך שהעסק שלכם יגיע למקומות שלא דמיינתם שהוא יכול להגיע. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על קמפיין לידים בפייסבוק ונענה על כל השאלות הרלוונטיות בנושא.

מהי הדרך הנכונה עבורכם לעשות קמפיין לידים מוצלח בפייסבוק?

אחד הדברים החשובים ביותר עבורכם טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, הוא לעשות ולבצע את הקמפיין הנ"ל בליווי של אתר אינטרנט דיגיטלי של המוצר אותו אתם מוכרים או משווקים.

אחד הדברים החשובים ביותר עבורכם טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, הוא לעשות ולבצע את הקמפיין הנ"ל בליווי של אתר אינטרנט דיגיטלי של המוצר אותו אתם מוכרים או משווקים. על דף האינטרנט הנ"ל להיות רלוונטי למטרות ושאיפות הפרסום שלכם, דף אינטרנטי מובן ונגיש (גם לטלפונים הסלולריים) אשר מפרט בצורה מובנת וברורה את המוצר או את השירות שהאתר או החברה שלכם מספרים לצרכן. באופן כזה אתם מייעלים את התהליך וגורמים לכך שתוכלו בעתיד הקרוב לייצר חשיפה רלוונטית לשירותים ו/או המוצרים שאתם מספקים.
ניתן לחסוך את בניית אתר האינטרנט טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, זאת ע"י קמפיין לידים אשר מגיע ישירות מהמודעה אשר מפרסמים, ומגיע למייל העסקי שלכם. דבר זה מומלץ כאשר תקציב הפרסום שלכם מוגבל, אך כמובן שבניית אתר אינטרנטי דיגיטלי הינו צעד מומלץ עד יותר. אם לכם את הידע, הכלים והיכולת להקים בעצמכם אתר אינטרנט, זה בדיוק הזמן לפנות למומחה מהתחום שידע לשלב בין השניים.

החשיבות של אתר דיגיטלי לעסק שלכם עבור קמפיין לידים בפייסבוק

ניתן לחסוך את בניית אתר האינטרנט טרם התחלת קמפיין לידים בפייסבוק, זאת ע"י קמפיין לידים אשר מגיע ישירות מהמודעה אשר מפרסמים

כאשר יש לכם כבעלי עסק את המשאבים, בין אם כלכליים ובין אם משאבים נחוצים כדי להשקיע יותר בבניית קמפיין לידים בפייסבוק, אנו ממליצים לכם נחרצות ליצור דף אינטרנטי מושקע עבור

העסק שלכם. מה החשיבות של דף האינטרנטי הנ"ל? אתר זה יוכל לייצר אצל הרוכש או הצרכן הפוטנציאליים אמון נחוץ על מנת שיקנה את המוצר שאתם מציעים למכירה.

בואו נזכור דבר אחד חשוב. אנחנו חלק משוק מאוד תחרותי בו הצרכנים שלנו חשופים למידע נגיש בכל מקום בו הם גולשים ולכן ככל שאתר האינטרנט שלנו יהיה מושקע, מקצועי, מקורי, רלוונטי ויתן מענה לצרכים של הקהל שלנו, כך הסיכוי שאחוזי המכירות שלנו יגדלו. בנוסף יש לזכור, כאשר בן אדם מוציא סכומי כסף גדולים על המוצר שלכם, לרוב הוא ישתדל לעשות סקר שוק או השוואת מחירים, כדי לוודא שהמוצר שאתם מעוניינים למכור הוא אמין ובמחיר המשתלם ביותר עבורו, כל אלה יכולים לבוא ליידי ביטוי כאשר תקימו ותבנו דף אינטרנטי מושקע עבור העסק שלכם.

מהם הכללים עליהם יש לשמור על מנת ליצור קמפיין לידים בפייסבוק שהוא איכותי?

  • להגדיר יעד – טרם התחלת קמפיין הלידים בפייסבוק, עלינו לשבת ולהבין – מה הוא היעד שלשמו אנחנו מתחילים את קמפיין הלידים הנ"ל? בין היעדים שאנחנו יכולים להציע לעצמנו כבעלים עסקים – הגדלת כמות הצרכנים, מציאת צרכנים פוטנציאלים כאשר המוצר אותו אנו מוכרים יכול לתרום לצרכיהם, שימור על קהל הלקוחות הנוכחי בתור קהל לקוחות נאמן למוצר שלי, ונוספים.
  • בדיקה וחקירה מעמיקה- על מנת למצוא כי המודעה שתפרסמו הינה רלוונטית ליעד שאתם מציבים לעצמכם – לאחר שהצבנו יעדים ומטרות אותן אנו רוצים להשיג טרם התחלת קמפייןלידים בפייסבוק, כעת עלינו לוודא כי המודעה שניצור ונפרסם רלוונטית למטרות ויעדים אלו, ועונה עליהם. לדוגמה – במידה ואנו מעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים, ולהנגיש לקוחות חדשים שירכשו את המוצר שלנו, אזי נרצה ליצור מודעה שתסביר על המוצר, תשווק אותה, ותדגיש למה דווקא המוצר שלנו הוא המוצר הנכון ביותר עבור הצרכן.
  • יצירת מודעת פרסום/ תוכן שיווקי אטרקטיבי ומושך את העין – טעות גדולה ומוכרת של בעלי עסקים רבים הינה יצירת תוכן שיווקי ומודעות אשר נתפסות בעייני הציבור וקהל הלקוחות הפוטנציאליים כזול או כלא מושקע. למעשה, יצירת תוכן אשר נמצא על ידי הקהל הרחב כלא מושך את העין יכול לגרום לפספוס של קהל לקוחות פוטנציאליים רב. כיצד ניתן להתגבר על פער זה? מן הסתם, לא לכל בעלי העסקים יש את הידע ביצירת תוכן שיווקי, גרפיקות, סרטונים, מודעות, וכדומה. מומלץ להשקיע משאבים וכסף טרם תחילת קמפיין לידים בפייסבוק במציאת קופירייטר (אדם אשר תפקידו לכתוב ולייצר תוכן עבור העסק שלך), מעצב/גרפי'אי (ייצר לכם את התוכן שאתה מעוניין לייצר באיכות גבוהה שתמשוך את העיין של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם).

 

אילו לידים אנחנו יכולים לייצר כבעלי עסקים המעוניינים לעשות קידום לידים בפייסבוק?

הגדלת חשיפה למוצר של אנשים שמתעניינים – בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק, ניתן לאתר ולמצוא את קהל היעד הפוטנציאלי של המוצר אותו אתם מעוניינים לשווק, ולאחר מציאת הקהל

מומלץ להשקיע משאבים וכסף טרם תחילת קמפיין לידים בפייסבוק במציאת קופירייטר (אדם אשר תפקידו לכתוב ולייצר תוכן עבור העסק שלך)

הנ"ל ניתן באמצעות קמפיין הלידים בפייסבוק להגדיל את החשיפה של אותו הקהל למוצר שאתם משווקים ולאתר האינטרנט הדיגיטלי של החברה שלכם.
לדוג' – חברה חדשה אשר מוכרת גרילים ומנגלים לטובת צליית בשר, הגדילה בכ-300 אחוזים את קהל הלקוחות שלה בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק.

קבלת דאטה (נתונים) על קהל הלקוחות הפוטנציאלי של אנשים אשר מביעים עניין במוצר שלכם – לאחר איתור קהל היעד הפוטנציאלי של לקוחות וצרכנים אשר יכולים להתעניין במוצר אותו אתם מוכרים, כעת ניתן באמצעות קמפיין לידים בפייסבוק לקבל נתונים רחבים ורלוונטיים על אותו הקהל שנמצא. איזה מידע ניתן לקבל? כתובות מייל, חשבונות ברשתות החברתיות, מספרי טלפון, טווח גילאים, אזור גאוגרפי, ועוד… כל אלה יכולים לעזור לכם כבעלי עסקים או מוצרים לדעת בצורה יותר נכונה ומעמיקה מידע על הלקוחות הקיימים והלקוחות שעדיין לא קיימים לכם, ובכך לשפר ולהגדיל את היחס והנגישות אל קהל הצרכנים הנ"ל.

לאפשר לאנשים לקבל נגישות אל הדרכה או אל מידע כלשהו הרלוונטי למוצר אותו אתם מנסים למכור – בשנת 2022 וככלל, בני האדם מבצעים רכישות או קניות של מוצרים לאחר מידע מעמיק מתוך רצון לקבל את "העסקה הטובה ביותר" או את "המוצר הרלוונטי ביותר עבורם". בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק נוכל לספק לצרכן הפוטנציאלי מדריכון, מידע, וכדומה, מידע אשר יעזור לצרכן לצבור בטחון כלפי המוצר אותו אתם מנסים למכור ובכך, להגדיל את הסיכוי שאותו אדם ירכוש דווקא את המוצר הספציפי שלכם ולא של חברה מתחרה. בעצם כך נוצר מעין WIN WIN SITUATION.

הרשמה של לקוחות לניוזלייטר של העסק שלכם – מצאנו את קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורנו, הצלחנו לגרום לאותם אנשים לעצור הכל, לבחון את המוצר שלנו, ואפילו לבצע רכישה של המוצר אותו אנו מנסים לשווק. אבל מה עכשיו? עלינו לשמר את קהל היעד הזה, להשאיר אותו נאמן למותג שלנו, ובכך לוודא שיהיה לנו הכנסה עתידית של כסף או משאבים מאותם לקוחות שכבר ייצרנו לעצמנו. בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק, ניתן לגרום ללקוחות קיימים להירשם לניוזלייטר של העסק שלכם – מעין מאגר מיילים שמשוגר ללקוחות שלנו. ניתן לייצר מיילים קבועים של – הצעת מוצרים חדשים ללקוחות, תוכן מעניין ורלוונטי ומידע על המוצר שלנו, לאחל יום הולדת שמח ללקוחות, וכדומה. כך למעשה באמצעות קפיין הלידים שלכם בפייסבוק תוכלו לשמר על קהל הלקוחות שלכם בצורה האפקטיבית והטובה ביותר.

חשוב ביותר! עלינו לוודא כי קמפיין הלידים שלנו בפייסבוק הוא אפקטיבי מבחינת עלות מול תועלת

בעזרת קמפיין לידים בפייסבוק, ניתן לגרום ללקוחות קיימים להירשם לניוזלייטר של העסק שלכם – מעין מאגר מיילים שמשוגר ללקוחות שלנו. ניתן לייצר מיילים קבועים של – הצעת מוצרים חדשים ללקוחות, תוכן מעניין ורלוונטי ומידע על המוצר שלנו, לאחל יום הולדת שמח ללקוחות, וכדומה.

רגע לאחר שהתחלתם להריץ אצלכם בעסק קמפיין לידים בפייסבוק, כעת נשאר להבין – האם קמפיין זה השיג בכלל את מספר הלידים שרציתם להשיג? כמה כל ליד שקיבלתי עלה? האם בסופו של דבר מדובר בקמפיין רווחי ורלוונטי עבור העסק שלי? האם הקהל הפוטנציאלי שהגעתי אליו רלוונטי עבורי? האם התוצאות הכלליות שהשגתי הן חיוביות?
עליכם לדעת, לאחר ביצוע קמפיין הלידים בפייסבוק, עליכם לייצר דו"ח אשר יציג את הנתונים אשר הופקו מקמפיין הלידים הנוכחי, זאת לפני שתתחילו קמפיין לידים חדש.

מי יכול וצריך להשתמש בקמפיין לידים עבור העסק שלו?

בעצם, כל אדם שמעוניין למכור, לשווק, או להפיץ דבר מה. במידה ואתם חברה עסקית אשר מעוניינים להגדיל, לשמר, או לשפר את היחס שלכם אל מול הלקוחות שלכם, אזי קמפיין הלידים רלוונטי גם לכם. מבין החברות אשר משתמשות באופן קבוע בקמפיין לידים בפייסבוק – חברות נדל"ן שונות, חברות רישום ללימודים ולמכללות אקדמאיות, חברות תעופה אשר מעוניינות לשווק קווי טיסות חדשים, ועוד.

כמה עולה להקים קמפיין לידים בפייסבוק?

חשוב להבין, בדרך כלל מודעה אחת איננה מספיקה בכדי להקים קמפיין לידים בפייסבוק שהוא גם אפקטיבי.  בנוסף, תהליך הפרסום בפייסבוק, מורכב מכל מיניבדרך כלל מודעה אחת איננה מספיקה בכדי להקים קמפיין לידים בפייסבוק שהוא גם אפקטיבי.  בנוסף, תהליך הפרסום בפייסבוק, מורכב מכל מיני קריטריונים המשפיעים למעשה על העלות הסופית של הקמפיין וזה משהו שמאוד משתנה מעסק לעסק קריטריונים המשפיעים למעשה על העלות הסופית של הקמפיין וזה משהו שמאוד משתנה מעסק לעסק. לכן, יש לקחת בחשבון כמה מאפיינים ולנתח אותם:

  • תקציב- תשאלו את עצמכם מה תקציב הפרסום אותו אתם יכולים וגם מוכנים להשקיע לפייסבוק ואיך לבצע את החישוב.
  • גרפיקה- לעיצוב המודעה יש השפעה על העלות הסופית של הקמפיין. זה בדיוק המקום לנסות להוזיל עלויות ואולי אפילו לעשות שימוש באפליקציות ייעודיות.
  • קופי – קופיריינטינג הוא אחד הדברים הכי חשובים בתהליך הקמת קמפיין פרסומי בפייסבוק משום שלתוכן שאתם מעלים יש חשיבות והוא זה שיוביל את הגולשים להביע עניין בקמפיין שלכם.
  • דמי ניהול – יש כל מיני פרילנסרים וחברות העוסקות בהקמת קמפיינים ממומנים גם בגוגל וגם בפייסבוק, לכל אחד יש את המחירים שהוא גובה ולכן גם כאן חשוב לעשות סוג של מחקר שוק.

עלות הפרסום נבחרת בהתאמה ספציפית לצרכים של כל עסק ועסק. רק אחרי שמבינים את העסק לעומק ניתן להבין כמה קמפיין בפייסבוק יעלה. בנוסף, יש להכיר מדד המכונה CPM כלומר Cost Per Mille שהמשמעות שלו הוא מחיר ל-1000 חשיפות. 1000 חשיפות לא אומר 1000 גולשים, משום שאם אותו גולש ראה את הקמפיין שלכם כמה פעמים זה נחשב לכמה חשיפות. עוד דבר שמשפיע על המחיר של הקמפיין הוא התחום שלו, יש תחומים עם תחרות גבוהה ואז המחיר של הקמפיין גבוה יותר. המחירים הממוצעים לקמפיין בפייסבוק עבור CPM בשקלים נעים בין 25-150 ש“ח.

רוצים לפרסם את העסק שלכם? מצוין, המאמר הבא הוא בשבילכם. על מנת לפרסם עסקים באינטרנט יש ליצור קמפיין פרסום ולבחור את סוג הקמפיין. אחד מסוגי הקמפיין האפשריים הוא קמפיין לידים. מהו קמפיין לידים וכיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

קמפיין לידים – מה זה קמפיין?

לפני שנרחיב על קמפיין לידים, נסביר מהו בכלל קמפיין. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכדומה.

לפני שנרחיב על קמפיין לידים, נסביר מהו בכלל קמפיין. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכדומה. קמפיין פרסום מופיע באמצעי תקשורת שונים לאורך תקופת זמן מסוימת, בדרך כלל בהתאם לתקציב ולהחלטות של בעל העסק והוא בא למלא מטרה מוגדרת מראש.

הדבר החשוב ביותר כאשר יוצרים קמפיין פרסום הוא להגדיר באופן נכון וספציפי את הנושא המרכזי שלו. בחירת הנושא תעזור להנחות את הקמפיין, לקבוע את הסגנון שלו ואת אמצעי התקשורת שישרתו אותו באופן היעיל ביותר. לעתים יהיו מקרים בהם נושא הקמפיין יועבר כמוטו, כלומר משפט קצר שמביע את הרעיון.

מהו קמפיין לידים?

קמפיין לידים הוא קמפיין המאפשר לאסוף מידע על אנשים שמחפשים את מה שאתם מפרסמים. על ידי קמפיין לידים ניתן לאסוף מספרי טלפון וכתובות מייל של לקוחות פוטנציאליים.

קמפיין לידים מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של הפרסום שלכם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שיביעו התעניינות במוצר או בשירות שאתם מוכרים.

מומלץ לעשות קמפיין לידים בליווי של דף נחיתה רלוונטי למטרות הפרסום או בליווי של דף המפרט את המוצר או השירות בדרך טובה ומעניינת שתסקרן את הלקוחות שלכם.

שימו לב- במידה שהתקציב שלכם מוגבל, ניתן לחסוך על בניית דך נחיתה ולהוביל את הלקוחות מהמודעה למייל שלכם. אך, במידה שאתם יכולים להשקיע יותר ההמלצה היא ליצור דף נחיתה שיעורר אצל הלקוחות אמון בעסק ובמוצר. חשוב במיוחד עבור מוצרים יקרים.

לקמפיין לידים יתרונות שונים-

  • על ידי קמפיין לידים הגולש יכול למלא את הפרטים שלו בקלות והוא לא צריך להתאמץ לשם כך. כאשר אין מאמץ מצד הגולש, הסיכוי שהוא ימלא את הפרטים שלו עולה באופן משמעותי.
  • את ידי קמפיין לידים תוכלו להתאים את השאלות בטופס הלידים בהתאמה אישית.
  • קמפיין לידים מאפשר לכם לקבל לידים חמים שמתקבלים רגע לאחר שליחת הפרטים. כך תוכלו להשתמש בלידים החמים.

מה חשוב ביצירת קמפיין לידים?

מומלץ לעשות קמפיין לידים בליווי של דף נחיתה רלוונטי למטרות הפרסום או בליווי של דף המפרט את המוצר או השירות בדרך טובה ומעניינת שתסקרן את הלקוחות שלכם.

על מנת ליצור קמפיין לידים איכותי שיניב תוצאות טובות ורצויות יש שלושה כללים חשובים במיוחד-

  1. הגדרת קהל יעד – קהל יעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בקמפיין שכן, הוא למעשה מהווה את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. נסו להבין- למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך.
  • מדינה- הדבר הראשון הוא לבחור במיקום את המדינה לה אתם רוצים לייצר קהל יעד לפרסום. כלומר, אם אתם מפרסמים רק בישראל אין צורך לבחור במדינות נוספות ברחבי העולם.
  • תחומי עניין- הגדירו את תחומי העניין שממוקדים לקהל היעד שלכם.
  • גיל- מה אחוז הגילאים הדומיננטי ביותר שהביע התעניינות בתחומי העניין שהכנסתם.
  • מין- האם נשים מתעניינות יותר או שמא גברים. כאשר יודעים מה המין שמתעניין יותר בפרסום קל למקד את המודעה שלכם ולהפוך את הפרסום לאפקטיבי, שכן תוכלו לפנות בפרסום לנשים/ גברים בהתאמה.
  • מיקום- באיזה אזור באותה מדינה יש יותר התעניינות בתחומי העניין שהזנתם. כך תוכלו להחליט האם אתם מרימים קמפיין באזור מסוים בלבד.
  • סטטוס- רווק/ נשוי/ גרוש- מי יותר מתעניין במודעות. במידה שאתם מפרסמים האתר הכרויות לדוגמא, מדובר בקטגוריה חשובה ביותר.
  • רמת השכלה- אם אתם מפרסמים קורסי לימודים, תוכלו לפנות לאנשים מסוימים בזכות כך.
  • תיאור משרה- אם אתם מחפשים עובדים במכירות, תוכלו לשווק את המודעה עבור אנשים מהתחום שהמודעה תהיה רלוונטית עבורם.על מנת ליצור קמפיין לידים טוב יש להגדיר מטרה מדויקת, ספציפית וברורה. קיימות מגוון מטרות אפשרויות ביצירת קמפיין לידים
  1. הגדרת מטרה – מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי, ברור ושתהיה מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם. כאשר מגדירים את המטרה באופן ספציפי ניתן לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד. כאשר אתם עוקבים אחר הקמפיין ובודקים האם הוא ממלא את המטרה אתם יכולים לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא- תוכלו לבחור שמטרת הקמפיין תהיה להגדיל את התנועה של גולשים באתר העסק. דוגמא נוספת היא שמטרת הקמפיין תהיה להניע גולשים לרכישה אונליין באתר העסק.
  2. יצירת מודעה אטרקטיבית – כלל נוסף הוא ליצור מודעה אטרקטיבית, שתמשוך לקוחות הן מבחינה עיצובית והן מבחינת המסר. יש להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר.

על מנת להפוך את המודעה למעניינת יש לעצב את המודעה בייחודיות, להוסיף תמונה, סרטון או מצגת. חשוב לוודא כי מדובר בדבר יוצא דופן, מסקרן, מוזר או מצחיק שימשוך לקוחות. דברים שעוזרים במשיכת לקוחות הם צבעים לדוגמא.

מלבד לאלמנט העיצובי, יש להוסיף כותרת למודעה. בכותרת יש להסביר את מטרת המודעה. לאחר הכותרת יש להוסיף תיאור על המטרה שלכם. מומלץ להוסיף בכותרת או בתיאור קריאה לפעולה.

כמו כן, פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. מסר עוזר לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק. מוניטין הוא אחד הדברים החשובים לעסקים ולכן חשוב מאוד לתת על זה דגש. לכן, נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.

 

קמפיין לידים- אילו לידים ניתן לייצר?

קמפיין לידים שמטרתו ליצור data, כלומר נתונים על אנשים שמתעניינים בתחום מסוים. כך נוכל לשווק לאותם אנשים בהתאם לתחומי העניין שלהם מה שמגביר את הסיכוי שהם יביעו עניין בדברים דומים.

על מנת ליצור קמפיין לידים טוב יש להגדיר מטרה מדויקת, ספציפית וברורה. קיימות מגוון מטרות אפשרויות ביצירת קמפיין לידים-

  • קמפיין לידים שמטרתו להגדיל חשיפה לעסק וכך לגרום ליותר ויותר אנשים להתעניין בעסק ובמוצרים שלו.
  • קמפיין לידים שמטרתו ליצור data, כלומר נתונים על אנשים שמתעניינים בתחום מסוים. כך נוכל לשווק לאותם אנשים בהתאם לתחומי העניין שלהם מה שמגביר את הסיכוי שהם יביעו עניין בדברים דומים.
  • קמפיין לידים שמטרתו לאפשר לאנשים להירשם לשירות, לפעילות או לאירוע שאתם מתכננים. הדבר יכול להיות מסחרי או לא.
  • קמפיין לידים שמטרתו לאפשר לאנשים להוריד מדריך על שימוש במוצר שלכם, להוריד מידע על העסק, על מוצרים של העסק, על שירות מסוים וכדומה.
  • קמפיין לידים שמטרתו לגרום להרשמה של לקוחות לניוזלייטר. על ידי הרשמה לניוזלייטר אתם יכולים לשמר את הלקוחות ולשלוח להם מידע על מוצרים חדשים, מבצעים וכדומה.

קמפיין לידים- עלות מול תועלת

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מפרסמים עסקים בכלל ובפרסום באינטרנט בפרט הוא לוודא את העלות מול התועלת. האם הרווחנו מהפרסום יותר מאשר הוצאנו על הפרסום. בסופו של דבר הפרסום נועד להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ואת הנבת הרווחים שלכם. לכן, אתם לא רוצים להמשיך להוציא עלויות גבוהות על הפרסום אם הוא לא יעיל ולא מניב את התוצאות הרצויות.

לכן, חשוב מאוד לוודא עלות מול תועלת. בדקו-

  • האם הקמפיין שיצרתם השיג את כמות הלידים ששאפתם אליה?
  • כמה עלה לכם להשיג כל ליד והאם זה משתלם לכם?
  • כמה עלה כל המימון והאם הניב תוצאות חיוביות, רווחיות ומשתלמות?
  • האם הקמפיין השיג לכם לידים איכותיים? אם לא ייתכן שתצטרכו לשנות את קהל היעד של הקמפיין.

לאחר שאתם בוחנים את השאלות הללו, בחנו את הנתונים שהתקבלו והסיקו מהם מסקנות. סיכויים גדולים שתגיעו למסקנה שיש לשנות מספר אלמנטים לפני הקמפיין הבא על מנת להצליח בפרסום יותר.

למי כדאי לבצע קמפיין לידים?

קמפיין לידים שמטרתו לאפשר לאנשים להירשם לשירות, לפעילות או לאירוע שאתם מתכננים. הדבר יכול להיות מסחרי או לא.

קמפיין לידים מתאים למעשה לכל חברה שרוצה למשוך לקוחות ישנים בחזרה, או לקוחות בעלי תחומי עניין דומים לתחום העסק. לדוגמא, לצעירים שמחפשים לימודי תואר ובודקים מכללות ואוניברסיטאות שונות, תוכלו לפרסם הרשמה ללימודים וזה יהיה רלוונטי עבורם. אם תפרסמו הרשמה ללימודים לנערים לדוגמא, הפרסום לא רוולנטי עבורם ולכן הוא לא ימלא את המטרות שלכם.

ניתן להתאים קמפיין לידים לכל עיסוק ואין צורך בהגדרת קמפיין מסוג זה לתחומים מסוימים. כל עוד העלות מול התועלת משתלמת ועוזרת לכם להגיע למטרות הרצויות, הקמפיין מומלץ וחשוב מאוד.

לפני שאתם יוצרים קמפיין לידים בחרו אסטרטגיה דיגיטלית, בחנו את הנראות הדיגיטלית שלכם ובחנו האם היא נותנת מענה ברור ללקוח על המותג שלכם, על מי שאתם ועל מה שאתם משדרים.

 

קמפיין לידים- למה בכלל לפרסם באינטרנט?

לפני שאתם יוצרים קמפיין לידים בחרו אסטרטגיה דיגיטלית, בחנו את הנראות הדיגיטלית שלכם ובחנו האם היא נותנת מענה ברור ללקוח על המותג שלכם, על מי שאתם ועל מה שאתם משדרים.

בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. פלטפורמות הפרסום העיקריות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות ענקיים. עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם לפרסם את עצמם באמצעים שהיו קיימים ולכן נאלצו להסתפק בשיווק של העסק מפה לאוזן.

כיום, המצב השתנה. התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט הובילו לכך שהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר. האינטרנט מאפשר לכולם לפרסם את עצמם, גם בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים מיוחדים.

רוב אוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט ולכן פרסום בו מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם. עם זאת, פרסום באינטרנט צריך להתבצע בצורה נכונה ומדויקת, אחרת לא יהיה אפקטיבי במיוחד. לכן, כאשר מבצעים פרסום דיגיטלי, יש להכין תוכנית שיווק עם מטרה מוגדרת, ספציפית וברורה. יש לקבוע מראש את תקציב הפרסום ואת קהל היעד של הפרסום. כמובן שיש להתחשב בתקציב שלכם, במתחרים שלכם, במוצר שלכם ובמגוון פרמטרים שונים שישפיעו על יעילות הפרסום.

פרסום דיגיטלי יתבצע תוך שימוש באמצעי המדיה השונים ביניהם, גוגל, אתרים, הרשתות החברתיות ועוד. חשוב מאוד להבדיל בין אמצעי המדיה שמתאימיםקמפיין לידים- למה בכלל לפרסם באינטרנט? בעבר, מי שרצה לפרסם עסקים היה צריך תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום. לקהל היעד שלכם. לדוגמא, פרסום ברשת החברתית אינסטגרם לא יתאים אם הפרסום פונה לקהל יעד בגילאי 40 פלוס. הסיבה לכך היא שאינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית שטווח הגילאים שלה נע בין 16 ל-35.

פרסום באינטרנט מתבצע לאמצעי המדיה השונים, כאשר המרכזיים בהם יהיו-

  • גוגל– מנוע החיפוש הגדול בעולם. פרסום בגוגל מאפשר לכם להציג את העסק שלכם באחת מתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. רוב הגולשים שמחפשים מידע בגוגל מסתפקים בדף התוצאות הראשון. לכן, ככל שתופיעו מוקדם יותר בתוצאות החיפוש כך החשיפה שתקבלו תהיה גדולה יותר.
  • רשתות חברתיות– הרשתות החברתיות ופייסבוק בראשן. הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו מה שהפך אותן לפלטפורמת פרסום מצוינת. פרסום ברשתות החברתיות מאפשר להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים מכל העולם.
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך