קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוקרוצים לקדם את העסק שלכם? אחת הדרכים הטובות ביותר לשם כך היא לעשות קידום ממומן בפייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והיא נחשבת לאחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר עבור עסקים שונים. על קידום ממומן בפייסבוק נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו קידום ממומן בפייסבוק?

קידום ממומן בפייסבוק הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לעסקים שרוצים לקדם את עצמם ברחבי האינטרנט. קידום ממומן בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ולכל נותני השירות השונים. לקידום ממומן בפייסבוק אין שום קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק.

 

למה כדאי לבצע קידום ממומן בפייסבוק?

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. מיליארדי אנשים משתמשים בה וכל שנה נוספים בה עוד ועוד חשבונות. כמות האנשים הגולשים בה כל יום, הופכת אותה לאחד מאמצעי הפרסום הטובים ביותר. כמו כן, מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר שיש כיום באינטרנט. פרסום בפייסבוק הפך לצורת הפרסום החכמה ביותר והוא מספק תוצאות מדהימות ומיידיות. 

האפשרות לבחור את קהל היעד ולהגדיר אותו באופן ספציפי ומדויק, האפשרות להגדיר את המטרה שלנו מהקמפיין ולהתאים אליה את סוג הקמפיין כך שהוא יעבוד בצורה הטובה והיעילה ביותר וכמובן האפשרות לעקוב אחר נתונים. בזכות המעקב אחר הנתונים אנחנו לא הולכים בערפל. אנחנו יודעים האם הפרסום שלנו יעיל ואם לא כיצד לשפר אותו. 

כמו כן, אחד הדברים המרכזיים שהופכים את הפרסום בפייסבוק לעסקים לכדאי, הוא האפשרות להוסיף קישור. על ידי הוספת קישור אתם למעשה מניעים את הגולשים לפעולה. לדוגמא אם יש לכם חנות בגדים וירטואלית, והקמפיין שפרסמתם עניין אישה מסוימת, על ידי הוספת קישור היא תוכל להיכנס בקלות לאתר המסחרי ולהתחיל ברכישה אונליין. 

כיצד עובד קידום ממומן בפיסבוקכיצד עובד קידום ממומן בפיסבוק?

על מנת לבצע קידום ממומן בפייסבוק עליכם קודם כל לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק והוא מאפשר לכם לקדם פוסטים, תמונות ומודעות. את הדף העסקי אתם יכולים לנהל בעצמכם באופן דינמי כך שתוכלו להוסיף פוסטים, לפרסם  תמונות של העסק, של מוצרים, לשתף מבצעים שונים וכל מה שתבחרו. 

כמו כן שימו לב שניתן לבצע קידום בפייסבוק גם בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים. מערכת זו מאפשרת לכם ליצור מודעות פרסום ולשווק אותן ברחבי פייסבוק. 

מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לכם להיעזר במגוון כלי עזר. על ידי כלי העזר הללו תוכלו להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם. לתזמן מועדי הצגת מודעות, לקבוע האם להוסיף למודעה קישור או סרטון תדמית שיניעו את הגולשים לפעולה ועוד. 

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת חכמה מאוד ולמעשה אחת החכמות ביותר. מערכת זו עובדת על שטחי פרסום. למעשה העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

 

קידום ממומן בפייסבוק- איך  נעשה זאת? 

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- החלק הראשון של מערכת הפרסום הוא הקמפיין. בחלק הזה, על המפרסם למעשה להגדיר את המטרה שלו מהפרסום. שימו לב שהגדרת המטרה צריכה להיעשות בצורה חכמה, ספציפית ונכונה. במידה והגדרת המטרה תהיה לא נכונה הפרסום לא יהיה יעיל ולא יוביל אתכם לתוצאות הרצויות. כמו כן, בחלק זה על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל ללייקים רבים, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר שלנו. 
  • סדרת מודעות- החלק השני יהיה סדרת מודעות. בחלק זה יש לקבוע את שאר הפרמטרים של הפרסום. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח ככל הניתן. 
  • המודעה שלנו- החלק האחרון הוא בניית המודעה עצמה. כאן יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.  

קידום ממומן בפייסבוק- מעקב אחר נתונים

אחת האופציות הטובות ביותר שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת היא לעקוב אחר נתוני הפרסום. מעקב אחר נתונים וניתוח שלהם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שמאפשרים ללמוד ולהשתפר כל הזמן. 

כאשר אנחנו מפרסמים מודעה ממומנת בפייסבוק נוכל לעקוב אחר הנתונים שלה ועל ידי כך ללמוד עליה- האם המודעה עובדת באופן יעיל, אילו אנשים נמשכים למודעה, באילו שעות המודעה הכי יעילה, כיצד אפשר לשפר אותה ועוד. 

 

קידום ממומן בפייסבוק- איך נדע שזה יעיל?

  • החזר השקעה

אחת הדרכים המרכזיות לבדוק האם הקידום הממומן בפייסבוק יעיל, היא לבדוק את החזר ההשקעה- האם ההשקעה שלנו בפרסום מחזירה את עצמה. כלומר, האם העסק מרוויח יותר מאשר הוא משקיע? במידה והתשובה היא כן זה אומר שהפרסום יעיל ומומלץ להמשיך אותו ואולי אפילו לשקול להגביר אותו. אם התשובה על השאלה הזו היא לא, על בעל העסק לבחון את ההוצאות אל מול ההכנסות ולפי כך להחליט האם להמשיך את הפרסום ואם כן אז כיצד לשפר אותו. 

  • נתוני הפרסום בפייסבוק

מלבד בדיקת החזר ההשקעה, ניתן לעקוב אחר נתוני הפרסום של פייסבוק. כפי שציינו קודם, מעקב אחר הנתונים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום עסקים. נתוני הפרסום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. תוכלו לסנן את נתוני הפרסום בהתאם לתקופת זמן מסוימת שתבחרו. יש לקחת בחשבון כי תקופת הזמן המינימלית המומלצת לניתוח הנתונים היא חמישה ימים (בפחות מזה לא ניתן להבין את הנתונים כמו שצריך). 

טבלאות הנתונים מסודרות על פי הרמות שמרכיבות קמפיינים. כלומר, תוכלו לבחור קמפיין מסוים ולראות את נתוני סדרות המודעות שלו. כך תוכלו להתקדם עד שתגיעו למודעה הספציפית ותראו פרטים עליה. בין הפרטים השונים תראו האם המודעה פעילה, כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה, מה השעות בהן המודעה פעילה באופן היעיל ביותר, כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, ואם לא אז מה הסטטוס שלה ומה הבעיה שיש בה. תוכלו לבחור לראות נתונים על פי מין, גיל, מיקום, שעות ועוד. על ידי בדיקת נתוני הפרסום תוכלו ללמוד על הקמפיין ולהבין לדוגמא האם הוא עבד על גברים ואילו על נשים לא. 

לאחר הצפייה בנתונים יש לנתח אותם ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא, אם ראינו כי בשישי שבת הפרסום עובד באופן הטוב ביותר, אולי כדאי להשקיע בהגברת הפרסום בימים אלה. כמובן שאם על פי הנתונים השונים אתם רואים שהפרסום מצליח והוא מביא תוצאות טובות, כדאי להשאיר הכל כמו שהוא. 

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים לילדים

עסקים, בפרט עסקים מסוג מאד ספציפי כמו אתרים שנועדו להעסקת ילדים מכל סוג שהוא, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי וינגיש את שירותיהם לקהל היעד

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: