קידום ממומן בפייסבוק

מה בעמוד זה?

קידום ממומן בפייסבוקרוצים לקדם את העסק שלכם? אחת הדרכים הטובות ביותר לשם כך היא לעשות קידום ממומן בפייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם והיא נחשבת לאחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר עבור עסקים שונים. על קידום ממומן בפייסבוק נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו קידום ממומן בפייסבוק?

קידום ממומן בפייסבוק הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לעסקים שרוצים לקדם את עצמם ברחבי האינטרנט. קידום ממומן בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ולכל נותני השירות השונים. לקידום ממומן בפייסבוק אין שום קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק.

 

למה כדאי לבצע קידום ממומן בפייסבוק?

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. מיליארדי אנשים משתמשים בה וכל שנה נוספים בה עוד ועוד חשבונות. כמות האנשים הגולשים בה כל יום, הופכת אותה לאחד מאמצעי הפרסום הטובים ביותר. כמו כן, מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר שיש כיום באינטרנט. פרסום בפייסבוק הפך לצורת הפרסום החכמה ביותר והוא מספק תוצאות מדהימות ומיידיות. 

האפשרות לבחור את קהל היעד ולהגדיר אותו באופן ספציפי ומדויק, האפשרות להגדיר את המטרה שלנו מהקמפיין ולהתאים אליה את סוג הקמפיין כך שהוא יעבוד בצורה הטובה והיעילה ביותר וכמובן האפשרות לעקוב אחר נתונים. בזכות המעקב אחר הנתונים אנחנו לא הולכים בערפל. אנחנו יודעים האם הפרסום שלנו יעיל ואם לא כיצד לשפר אותו. 

כמו כן, אחד הדברים המרכזיים שהופכים את הפרסום בפייסבוק לעסקים לכדאי, הוא האפשרות להוסיף קישור. על ידי הוספת קישור אתם למעשה מניעים את הגולשים לפעולה. לדוגמא אם יש לכם חנות בגדים וירטואלית, והקמפיין שפרסמתם עניין אישה מסוימת, על ידי הוספת קישור היא תוכל להיכנס בקלות לאתר המסחרי ולהתחיל ברכישה אונליין. 

כיצד עובד קידום ממומן בפיסבוקכיצד עובד קידום ממומן בפיסבוק?

על מנת לבצע קידום ממומן בפייסבוק עליכם קודם כל לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק והוא מאפשר לכם לקדם פוסטים, תמונות ומודעות. את הדף העסקי אתם יכולים לנהל בעצמכם באופן דינמי כך שתוכלו להוסיף פוסטים, לפרסם  תמונות של העסק, של מוצרים, לשתף מבצעים שונים וכל מה שתבחרו. 

כמו כן שימו לב שניתן לבצע קידום בפייסבוק גם בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים. מערכת זו מאפשרת לכם ליצור מודעות פרסום ולשווק אותן ברחבי פייסבוק. 

מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לכם להיעזר במגוון כלי עזר. על ידי כלי העזר הללו תוכלו להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם. לתזמן מועדי הצגת מודעות, לקבוע האם להוסיף למודעה קישור או סרטון תדמית שיניעו את הגולשים לפעולה ועוד. 

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת חכמה מאוד ולמעשה אחת החכמות ביותר. מערכת זו עובדת על שטחי פרסום. למעשה העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

 

קידום ממומן בפייסבוק- איך  נעשה זאת? 

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- החלק הראשון של מערכת הפרסום הוא הקמפיין. בחלק הזה, על המפרסם למעשה להגדיר את המטרה שלו מהפרסום. שימו לב שהגדרת המטרה צריכה להיעשות בצורה חכמה, ספציפית ונכונה. במידה והגדרת המטרה תהיה לא נכונה הפרסום לא יהיה יעיל ולא יוביל אתכם לתוצאות הרצויות. כמו כן, בחלק זה על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל ללייקים רבים, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר שלנו. 
  • סדרת מודעות- החלק השני יהיה סדרת מודעות. בחלק זה יש לקבוע את שאר הפרמטרים של הפרסום. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח ככל הניתן. 
  • המודעה שלנו- החלק האחרון הוא בניית המודעה עצמה. כאן יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.  

קידום ממומן בפייסבוק- מעקב אחר נתונים

אחת האופציות הטובות ביותר שמערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת היא לעקוב אחר נתוני הפרסום. מעקב אחר נתונים וניתוח שלהם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שמאפשרים ללמוד ולהשתפר כל הזמן. 

כאשר אנחנו מפרסמים מודעה ממומנת בפייסבוק נוכל לעקוב אחר הנתונים שלה ועל ידי כך ללמוד עליה- האם המודעה עובדת באופן יעיל, אילו אנשים נמשכים למודעה, באילו שעות המודעה הכי יעילה, כיצד אפשר לשפר אותה ועוד. 

 

קידום ממומן בפייסבוק- איך נדע שזה יעיל?

  • החזר השקעה

אחת הדרכים המרכזיות לבדוק האם הקידום הממומן בפייסבוק יעיל, היא לבדוק את החזר ההשקעה- האם ההשקעה שלנו בפרסום מחזירה את עצמה. כלומר, האם העסק מרוויח יותר מאשר הוא משקיע? במידה והתשובה היא כן זה אומר שהפרסום יעיל ומומלץ להמשיך אותו ואולי אפילו לשקול להגביר אותו. אם התשובה על השאלה הזו היא לא, על בעל העסק לבחון את ההוצאות אל מול ההכנסות ולפי כך להחליט האם להמשיך את הפרסום ואם כן אז כיצד לשפר אותו. 

  • נתוני הפרסום בפייסבוק

מלבד בדיקת החזר ההשקעה, ניתן לעקוב אחר נתוני הפרסום של פייסבוק. כפי שציינו קודם, מעקב אחר הנתונים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום עסקים. נתוני הפרסום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. תוכלו לסנן את נתוני הפרסום בהתאם לתקופת זמן מסוימת שתבחרו. יש לקחת בחשבון כי תקופת הזמן המינימלית המומלצת לניתוח הנתונים היא חמישה ימים (בפחות מזה לא ניתן להבין את הנתונים כמו שצריך). 

טבלאות הנתונים מסודרות על פי הרמות שמרכיבות קמפיינים. כלומר, תוכלו לבחור קמפיין מסוים ולראות את נתוני סדרות המודעות שלו. כך תוכלו להתקדם עד שתגיעו למודעה הספציפית ותראו פרטים עליה. בין הפרטים השונים תראו האם המודעה פעילה, כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה, מה השעות בהן המודעה פעילה באופן היעיל ביותר, כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, ואם לא אז מה הסטטוס שלה ומה הבעיה שיש בה. תוכלו לבחור לראות נתונים על פי מין, גיל, מיקום, שעות ועוד. על ידי בדיקת נתוני הפרסום תוכלו ללמוד על הקמפיין ולהבין לדוגמא האם הוא עבד על גברים ואילו על נשים לא. 

לאחר הצפייה בנתונים יש לנתח אותם ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא, אם ראינו כי בשישי שבת הפרסום עובד באופן הטוב ביותר, אולי כדאי להשקיע בהגברת הפרסום בימים אלה. כמובן שאם על פי הנתונים השונים אתם רואים שהפרסום מצליח והוא מביא תוצאות טובות, כדאי להשאיר הכל כמו שהוא. 

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ולכן גם אחת מפלטפורמות הפרסום המומלצות. אחת האפשרויות לפרסום בפייסבוק היא לבצע קידום ממומן. מהו קידום ממומן בפייסבוק וכיצד הוא מתבצע? לפניכם מדריך מפורט. 

 

קידום ממומן בפייסבוק מדריך- מה זה אומר?

קידום ממומן בפייסבוק הוא שיטת פרסום שמתבצעת בפייסבוק. בקידום ממומן למעשה משלמים עבור הפרסום ברשת החברתית. קידום ממומן בפייסבוק מתאפשר לכל עסק בלי קשר לסוג העסק או להיקף הפעילות העסקית שלו. 

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם הכוללת מיליארדי חשבונות. בכל שנה נוספים עוד חשבונות וכמות האנשים שמשתמשת ברשת החברתית רק הולכת וגדלה. מהסיבה הזו, פייסבוק נחשבת לפלטפורמת פרסום מצוינת שמספקת לעסק שלכם חשיפה גבוהה ותוצאות טובות ומיידיות. 

 

קידום ממומן בפייסבוק מדריך- מה היתרונות?

לקידום ממומן בפייסבוק יש מספר יתרונות בולטים- 

    • מהיר- קידום ממומן בפייסבוק הוא מהיר במיוחד. כאשר בוחרים בקידום ממומן בפייסבוק ניתן להקים קמפיינים ולהעלות מודעות תוך מספר שעות. על ידי כך ניתן להוביל לקוחות פוטנציאליים לאתר שלנו בזמן מהיר לעומת קידום אורגני שמצריך זמן רב והשקעה. 
    • תוצאות- כאשר מבצעים קידום ממומן בפייסבוק מקבלים תוצאות מהירות תוך שבועות בודדים. תוצאות אלה יבואו לידי ביטוי ביעדי ההמרות שקבעתם. לעומת זאת קידום אורגני יכול לקחת זמן של חודשים ואף יותר. 
    • ניתוח נתונים- כאשר מבצעים קידום ממומן בפייסבוק ניתן לקבל דוחות על הקידום ולנתח את הנתונים השונים. כאשר מנתחים את הנתונים ניתן להבין האם הקידום יעיל, מתי הוא הכי יעיל (ימים, שעות), האם הוא עובד טוב יותר על מין מסוים ועוד. במידה שהגענו למסקנה שהקידום לא יעיל נוכל להבין כיצד לשפר אותו. כך ניתן להבין כמה טראפיק והמרות אתם מקבלים עבור כל הכסף שהשקעתם והאם זה משתלם. 
    • קהל יעד- כאשר מבצעים קידום ממומן בפייסבוק ניתן להגדיר את קהל היעד באופן ספציפי. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים של העסק וחשוב מאוד להגדיר אותו בצורה חכמה. הגדרה של קהל היעד הופכת את הקידום לאפקטיבי יותר. את קהל היעד יש להגדיר לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים, תחביבים, מקום מגורים ועוד.

 

קידום ממומן בפייסבוק מדריך- איך זה עובד?

קידום ממומן בפייסבוק כולל מספר שלבים שונים. אז איך זה עובד?

  • פתיחת חשבון עסקי

על מנת לבצע קידום ממומן באינטרנט על ידי פייסבוק יש לפתוח דף עסקי שבעזרתו ניתן לקדם פוסטים, תמונות ומודעות. ניתן לנהל את הדף העסקי באופן עצמאי על ידי הוספת פוסטים, תמונות של העסק, שיתוף של מבצעים ועוד אפשרויות רבות.  

ניתן לבצע קידום ממומן בפייסבוק גם בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי ביניהם מערכת לקמפיינים ממומנים שמאפשרת ליצור מודעות פרסום. 

שימו לב שעל ידי מערכת הפרסום של פייסבוק ניתן לתזמן מועדי הצגת מודעות וכך לא חייבים להיות מחוברים לפייסבוק בשביל שירוצו פוסטים שלכם. כמו כן תוכלו להוסיף לפוסטים קישורים לאתר העסק או לרכישה אונליין ולהניע את הגולשים לפעולה. 

  • קמפיין

לאחר שיש לכם חשבון עסקי יש לבנות קמפיין. על מנת לבנות קמפיין צריך להגדיר את המטרה של הקידום. חשוב מאוד להגדיר את המטרה באופן ממוקד, מדויק, ספציפי וברור. כאשר מגדירים מטרה בצורה נכונה ניתן לעקוב אחר תוצאות הקידום ולהבין האם הן ממומשות או לא. כך ניתן להבין האם הקידום יעיל, האם משתלם והאם הוא מניב את התוצאות שרצינו או לא. 

קיימות מגוון מטרות אפשריות בהן הפניית הגולשים לאתר, הנעת הגולשים לרכישה, הפניית הגולשים ליצירת קשר ועוד. כמו כן בחלק זה יש לבחור את סוג הקמפיין שיתאים למטרה שבחרנו. 

  • סדרת מודעות 

לאחר שהגדרנו מטרה וקבענו את סוג הקמפיין הרלוונטי יש לקבוע את הפרמטרים הנוספים של הפרסום. בין הפרמטרים הללו יש להגדיר את קהל היעד. קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים של העסק וחשוב מאוד להגדיר אותו בצורה חכמה. את קהל היעד יש להגדיר לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים, תחביבים, מקום מגורים וכדומה. כמו כן יש להגדיר מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום שנרצה להציג בהם את המודעה שלנו (כולל אינסטגרם לדוגמא), האם המודעה תופיע רק במחשב, רק בטלפון הנייד או בשניהם. כאשר מגדירים את הפרמטרים הללו ניתן לשדרג את הפרסום. 

  • בניית המודעה

כעת הגענו לחלק המרכזי והוא בנייה המודעה. בחלק זה יש להחליט את הפרטים של המודעה שתתפרסם בקידום הממומן. חשוב מאוד ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים, תסקרן אותם ותוביל אותם להפסיק לגלול בפייסבוק ולהיכנס למודעה. על ידי המודעה אתם יכולים להוביל את הגולשים לרכישה אונליין או לקבל פרטים נוספים בעמוד העסק. ניתן להפוך את המודעה למעניינת על ידי הוספה של תמונות, סרטונים, אנשי קשר, קישור לאתר ועוד. 

  • מעקב אחר נתונים

כאשר מבצעים קידום ממומן בפייסבוק ניתן לקבל דוחות על הקידום ולנתח את הנתונים השונים. אז איך מגיעים לנתונים?

נתוני הקידום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. ניתן להגדיר את הנתונים שיוצגו לנו על פי תקופת זמן מסוימת. מומלץ לבחון נתונים של חמישה ימים מינימום ולא פחות. טבלאות הנתונים מסודרות לפי הרמות שמרכיבות קמפיינים. כך תוכלו לבחור קמפיין מסוים ולראות את הנתונים שלו. כמו כן תוכלו להתקדם עד שתגיעו למודעות ספציפיות ולקבל נתונים מדויקים עליהן. כך תוכלו לדעת נתונים כמו- 

  • האם המודעה פעילה
  • כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה
  • מה השעות בהן המודעה פעילה באופן היעיל ביותר
  • כמה גולשים נחשפו למודעה
  • כמה גולשים לחצו על המודעה 
  • מה הסטטוס של המודעה והאם יש בה בעיה

ועוד. כמו כן, תוכלו לבחור לראות נתונים על פי מין, גיל, מיקום, שעות ועוד. לאחר הצפייה בנתונים יש לנתח אותם ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא- אם ראינו שהמודעה פעילה ביותר בשישי שבת ומשפיעה יותר על נשים, כדאי לחשוב האם להגביר את הקידום הממומן בימים אלה ולכוון אותו יותר לנשים. במידה שהגענו למסקנה שהקידום לא יעיל נוכל להבין כיצד לשפר אותו. כלומר, על ידי הסקת מסקנות תוכלו תמיד לשפר את המודעות ולהניב תוצאות טובות יותר. 

 

קידום ממומן בפייסבוק מדריך- האם זה משתלם?

רוצים לבדוק האם משתלם לבצע קידום ממומן בפייסבוק? אחת השיטות לכך היא לבדוק את החזקה ההשקעה על הקידום. כלומר, האם ההשקעה שלנו מחזירה את עצמה והקידום משתלם. אם העסק מרוויח יותר מאשר הוא משקיע, הדבר מעיד על כך שהקידום הממומן פועל ביעילות ושאולי כדאי אפילו להגביר אותו. לעומת זאת, אם ההשקעה גוברת על הרווחים שווה לבחון את ההוצאות ולהחליט האם כדאי להמשיך את הפרסום. אם כן יש לשפר את הפרסום על מנת שיניב תוצאות. 

דרך נוספת לבדוק האם קידום ממומן בפייסבוק הוא משתלם היא לבדוק את נתונים הפרסום. ציינו קודם שניתן לקבל דוחות על הקידום ולנתח את נתונים הפרסום. מעקב אחר נתונים וניתוח שלהם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שמאפשרים ללמוד ולהשתפר כל הזמן. 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך