קידום מכירות באינטרנט

מה בעמוד זה?

העלייה המואצת במספר המאומתים ליום מציבה אותך כבעל חנות פיזית בבעיה גדולה – לקוחות נמנעים מלהגיעניתן להכיר את הדרך שתסייע גם לך לבצע קידום מכירות באינטרנט ללא תלות בגורמים חיצוניים לאזורי מסחר כדי להימנע מהידבקויות ובידודים, ולכן כל יום שעובר גורם לך להפסדים כתוצאה מחוסר יכולת למכור את תכולת החנות לעוברים ושבים. הרבה מאוד בעלי עסקים נאלצו לוותר על העסק שלהם ולסגור אותו כתוצאה מההשלכות של נגיף הקורונה, אך ישנם כאלו ששינו את המחשבה העסקית שלהם וגילו את האפשרות לקידום המכירות של העסק בצורה מקוונת.

לכן אם המטרה שלך היא להצליח להמשיך למכור את סחורת החנות ללקוחות פוטנציאליים, כדאי שתכיר את הדרך שתסייע גם לך לבצע קידום מכירות באינטרנט ללא תלות בעוברי אורח ברחוב שיכנסו לעסק

כיצד לקדם את החנות שלך באינטרנט?

החנות שבבעלותך מציעה סוגים שונים של מוצרים לצריכה פרטית-ביתית, ולכן קהל היעד אליו אתה מכוון הם משפחות, צעירים רווקים, אנשים מבוגרים ואזרחים וותיקים ואנשים אחרים הזקוקים לסוג המוצרים שאתה מציע. אםקידום מכירות ניתן לבצע דרך קידום של חנות באינטרנט, כלומר בנייה והקמה של חנות וירטואלית שתאפשר לגולשים לבצע את הרכישות בפועל עד היום שלטי הפרסום במתחם המסחרי משכו לחנות את אותו קהל היעד, או מראה המוצרים בחלון הראווה הם שיצרו עניין אצל העוברים ושבים וגרמו להם להיכנס לבקר – החנות שתקים במרחב הווירטואלי ברשת האינטרנט היא זו שיגיעו אליה גולשים "עוברים-ושבים".

קידום של חנות באינטרנט מחייב בנייה והקמה של חנות וירטואלית שתאפשר לגולשים לבצע את הרכישות בפועל, וכך תאפשר לך בעל העסק למכור את תכולת החנות ללא תלות בביקור הפיזי של הלקוחות בעסק. באינטרנט נמצאים מיליוני גולשים בכל יום ובו הם מחפשים מידע ותכנים שמתאימים להם, כך שגם בחיפוש של מוצרים הקשורים לתחום העסק שלך הם יוכלו להגיע לחנות הווירטואלית שפתחת ברשת.

מה המשמעות של בניית חנות וירטואלית?

בנייה של חנות מקוונת קשורה למעשה לתהליך של בניית אתר אינטרנט, כיוון שחנות וירטואלית נחשבת לאחד מןהקמה של חנות וירטואלית לצורך מכירות באינטרנט, מצריכה את הידע המקצועי של בניית אתרים, אך בשונה מתהליכי פיתוח של אתרים שנעשו בעבר הסוגים שיש לאתרי אינטרנט, שמטרתם להציג לגולשים מידע ותכנים הרלוונטיים לתהליכי חיפוש המידע שלהם. בשונה מאתרי אינטרנט רגילים, חנות וירטואלית מאפשרים לגולשים לבצע רכישות מקוונות בצורה פשוטה ומהירה ללא צורך בהגעה פיזית לחנות של העסק.

ממש כפי שבחנויות פיזיות מוצעים מוצרים לרכישה עם מחירים, כך גם בחנויות וירטואליות ברשת מוצגים מוצרים אותם בעל העסק מעוניין למכור עם מידע אודות מחירי המוצר ,מבצעים, הנחות וכו'. כיוון שלקוחות נמנעים מלהגיע באופן פיזי לחנויות מחשש להדבקה בנגיף, החנות הווירטואלית תאפשר להם למצוא את המוצרים שהם צריכים בצורה נגישה, תחסוך להם את הצורך בהגעה פיזית למקום המסחר וכך תאפשר לבעל העסק להמשיך להרוויח בתקופה מאתגרת זו.

כיצד לבנות חנות וירטואלית מקצועית?

הקמה של חנות וירטואלית מצריכה את הידע המקצועי של בניית אתרים, אך בשונה מתהליכי פיתוח של אתרים שנעשו בעבר, כיום בניית אתר יכולה להיעשות בצורה מהירה ופשוטה לאחר אפיון נכון. ישנן מערכות ניהול תוכן רבות ומגוונות המעניקות שלבים נוחים וידידותיים יותר לתהליכי הקמת אתר, כך שאפילו אנשים ללא ידע וניסיון קודם בתחום פיתוח אתרים יוכלו לעשות בכוחות עצמם.

כיוון שחנות וירטואלית היא מורכבת יותר במבנה ובמהות שלה לעומת אתרים אחרים, כמו אתרי תדמית או בלוגים,מה המשמעות של מכירות באינטרנט, כיצד מהלך כזה יסייע להגדיל את מאגר הלקוחות בנייה של חנות מקוונת תתבצע על ידי חברת בניית אתרים מקצועית המנוסה בתחום האיקומרס. תחום זה עוסק במסחר מקוון, וכיום תהליכי מסחר אלו הפכו להיות פופולריים ונפוצים עבור כל עסק שרוצה להגדיל את המכירות שלו.

היתרון של בניית חנות וירטואלית באמצעות מערכת ניהול תוכן נמצא בתפעול האתר על ידי בעל העסק לאחר הקמתו, כך שעדכון מוצרים, הוספת פירוט על מוצרים, עדכון מחירים, שינוי מבצעים, הוספת הטבות וכל תוכן אחר שרוצים להוסיף לאתר הקיים יתבצע בצורה פשוטה ונוחה ללא כל צורך במעורבות של מפתחים.

טיפים שיסייעו לכם לקדם את המכירות ברשת

על מנת שהחנות הווירטואלית שתקימו תניב מכירות ותגדיל רווחים לעסק, עליכם לערוך אפיון מסודר וברור של האתר אותו תרצו לבנות. תהליך זה מתבצע בשיתוף מלא מול חברת בניית האתרים שתפנו אליה, ואלו ידעו כיצד לאפיין את הנראות והמהות הכללית של החנות העתידית שתתאים למטרות וליעדים שתציבו לעצמכם.

קידום מכירות באינטרנט באמצעות חנות וירטואלית הוא מהותי עבור כל עסק, אך כיוון שגם ברשת התחרות בין העסקים השונים גבוהה, כדאי שתדעו כיצד לייחד את החנות המקוונת שלכם ולבדל אותה מהמתחרים בצורה הטובה ביותר. לכן בראש ובראשונה יש לחשוב בצורה שיווקית, ולזכור כי המראה, המבנה ותהליך הגלישה באתר הם אלו שימשכו את הגולשים אליכם.

לכן וודאו כי תמונות המוצרים שאתם מעלים יהיו באיכות גבוהה ויציגו את המוצרים בצורה ברורה, כאשר ההעדפהקידום מכירות באינטרנט באמצעות חנות וירטואלית הוא מהותי עבור כל עסק היא להעלות גלריה של תמונות עבור כל מוצר כדי שהגולשים יוכלו לאמוד את המוצר מכל זווית, להבין את הגודל שלו, לשים לב לפרטים הקטנים שנמצאים בו – ובאופן כללי להצליח להמחיש לגולש את הכדאיות של המוצר, ולשכנע אותו לרכוש אותו באתר.

נוסף לתמונות איכותיות ואטרקטיביות, חשוב לוודא כי מערכת הסליקה שתשמש את הגולשים לביצוע הרכישות תהיה מאובטחת ואמינה, כי זה אחד הדברים שהגולשים רוצים לוודא לפני שהם מזינים את פרטי האשראי שלהם באתרי מסחר. בחרו את מערכת הסליקה הטובה ביותר, ואפשרו כמה ערוצי תשלום לנוחות הגולשים.

בשונה מתהליך מכירה שמתבצע בחנות פיזית, בו המוכר משכנע במילים את הקונה לרכוש את המוצר, בחנות הווירטואלית תהליך הצלחת המכירה נתון אך ורק בידיו של הגולש. לכן שימו לב שתהליך הרכישה המקוון יהיה כמה שיותר פשוט, נוח ומהיר מרגע הוספת הפריטים לעגלה ועד רכישתם הסופית – כיוון שתהליך רכישה מסורבל וארוך עשוי לייאש את הגולש, והוא עלול לנטוש את האתר ולהמשיך לחנות וירטואלית אחרת.

קידום מכירות באינטרנט באמצעות שיווק דיגיטלי

הקמה של חנות וירטואלית מעוצבת, נוחה ונגישה המציעה מגוון מוצרים איננה מספיקה כדי לקדם את המכירותהקמה של חנות וירטואלית מעוצבת, נוחה ונגישה המציעה מגוון מוצרים איננה מספיקה כדי לקדם את המכירות ברשת האינטרנט באינטרנט, כיוון שעליה להגיע אל אותם קהלי יעד רלוונטיים שיתעניינו במוצרים שנמצאים בחנות. לשם כך חשוב לשווק את החנות המקוונת באמצעים פרסומיים דיגיטליים, כאשר תהליכי שיווק אלו יהיו יעילים הרבה יותר עבור הגולשים עם חשיפה אל מודעות פרסומיות המבטיחות הטבות/הנחות/מחירים משתלמים – ולחיצה על אותה מודעה תוביל אותם ישירות אל החנות הווירטואלית הייעודית.

באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן להציג לקהל הגולשים את היתרונות שהעסק המקוון מציע להם, את הבידול שלו מעסקים אחרים שנמצאים ברשת ואת המסרים הפרסומיים הנכונים שישכנעו אותם לבצע רכישה. לכן כדאי "לנצל" את תהליכי השיווק הללו כדי להציע אפשרויות משתלמות עבור קהל הגולשים כמו הצטרפות למועדות לקוחות של העסק המציע הנחות בלעדיות, אפשרויות למשלוחים מהירים לכל חלקי הארץ, הצעה לקופונים משתלמים הניתנים למימוש בחנות הווירטואלית ועוד אפשרויות אחרות שיסייעו לקדם את המכירות של העסק באמצעות רשת האינטרנט.

למה כדאי לשכור את שירותיה של חברת דיגיטל?

ישנן פלטפורמות דיגיטליות רבות ומגוונות בהן ניתן לשווק את המותג שלכם, וכך למשוך לחנות המקוונת כמה שיותר גולשים איכותיים שיבצעו רכישה. באמצעות שירותיה של חברת דיגיטל המסרים השיווקיים יפורסמו בזירות הנכונות, תקציבי הפרסום יהיו משתלמים והחשיפה של קהל צרכנים פוטנציאלי יהיה גבוה הרבה יותר.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים מחירון כמה זה אמור לעלות לנו
שיווק מוצרים באינטרנט

לא מעט אנשי משווקים כיום בוחרים לנטוש את שיטות הפרסום המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך עשרות שנים לטובת שיטת פרסום חדשה הנעשית באינטרנט. אם גם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך