קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק

מה בעמוד זה?

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוקקידום אתרים הוא הכלי החשוב ביותר להרחבת העסק שלכם, בין אם מדובר על עסק אונליין, מתן שירותים, מסעדנות וכן הלאה. האתר שלכם הוא התדמית שלכם, אתר שלא נראה טוב לא ימשוך אליו לקוחות, אתר שלא מקבל את הקידום המתאים לו יבלע בתוך התחרות העמוסה שיש בשוק כמעט בכל תחום. קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק הוא קידום המתמחה בקידום ממומן ואורגני דרך הדף העסקי של הפייסבוק שלכם – איך זה עובד? מיד נגלה.

 

למה דווקא פייסבוק?

קצת נתונים, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, יש למעשה מעל 2 מיליארד משתמשים בפייסבוק ורק בישראל נוכל למצוא קרוב ל-5 מיליון משתמשים אשר מעל חצי (ואפילו יותר) משתמשים בפייסבוק מדי יום. עסקים רבים בוחרים מספר ערוצים שונים לפרסום העסק שלכם כאשר רובם המוחלט נעזר בשירותי הפרסום של פייסבוק בצורה ממומנת ואורגנית. עם זאת, כאשר מדובר על קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק העניין הופך להיות מעט יותר מורכב. הטכניקה שאנו מכירים לקידום באמצעות גוגל שונה לחלוטין מהדרך בה אנחנו נרצה לקדם את האתר שלנו בפייסבוק.

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק – קידום ממומן

למרות הדעה הרווחת שקידום ממומן אינו באמת מקדם מכירה, בפייסבוק קורה בדיוק הפוך. טכנית, אין לנו אפשרות לקדם את הדף שלנו באמצעות קידום אורגני, משמע מילות מפתח. יש שיטות שונות לקידום אורגני עליהן נדון בהמשך. קידום ממומן בפייסבוק היא אחת הדרכים להגיע לקהלים גדולים בזמן קצר וכמובן, להניע לפעולה. בין אם מדובר על פעולה של כניסה לאתר, כניסה לדף מכירה, לייק לעמוד שלכם וכן הלאה. פייסבוק מציעה לנו לקדם באופן ממומן את הדף שלנו תוך כדי מתן יחס המרה גבוה, טרגוט של קהל יעד בצורה מדויקת ובכך גם לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש של פייסבוק.

קידום ממומן הוא באמצעות יצירת קמפיין או מודעה חד פעמית אשר עלות הפרסום שלה בהתאם לתעריף אותו נבחר. מה זה אומר? אנחנו יכולים להחליט שכל יום אנחנו רוצים לבזבז 3$ על פרסום של מודעה מסוימת ובכך טווח החשיפה שלנו יהיה X. כאשר אנחנו מגדילים את התקציב שלנו כך החשיפה הופכת לרחבה יותר. כמו כן, יש עוד כלי פרסום כמו Boost Post, מודעות פרסום באמצעות פאוור אדיטור, בוטים, באמצעות המסנג'ר ועוד.

 

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק – קידום אורגני

קידום אורגני בפייסבוק לא עובד בצורה זהה כמו בגוגל. למעשה, הרבה יותר קשה יהיה לכם לראות תוצאות בקידום אורגני דרך פייסבוק. קידום אורגני בשילוב של קידום ממומן יכול להעלות את הדירוג שלכם במנוע החיפוש של פייסבוק ובגוגל. קידום אורגני כולל גם הטמנה של מילות מפתח בתוכן שלכם. ניתן ליצור קידום אורגני באופן עצמאי על ידי הצעה של הגרלות למי שמתייג חברים בפוסט מסוים עם התניה לפרס, אפשר ליצור שיתופי פעולה עם עמודים גדולים יותר שמתייגים אתכם ואת העסק שלכם ועוד. 

 

מה הקשר בין גוגל לפייסבוק?

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק נראה להרבה עסקים לא קשור אחד לשני, אבל למעשה דרך הפייסבוק תוכלו לצבור קהל גדול ובכך להגדיל גם את ההיצע של הכניסות שלכם לאתר ולהעלות בדירוג במנוע החיפוש של גוגל. בפייסבוק מה שכל עסק חייב לעשות הוא להחזיק בדף עסקי, אותו דף שהוא מקדם, נשאר בקשר הדוק עם הלקוחות, שומר על דירוג גבוה, מעלה פוסטים ויוצר קשר עם הקהל. יש לנו אפשרות גם להוסיף את האתר שלנו לתוך הדף העסקי וברגע שהאתר שלנו מופיע אנו יכולים להניע לפעולה לכניסה לאתר ובכך לקדם את הדירוג שלנו בגוגל. האלגוריתם של גוגל עובד בין היתר גם על מספר כניסות אורגניות. אי אפשר לדעת בדיוק איך האלגוריתם עובד, אבל לפי ניסיון עבר ולפי מחשבה בריאה ניתן להסיק שכניסות מרובות לאתר שלכם דרך משתמשים שונים יכולות לשדרג את המיקום שלכם במנוע החיפוש.

איך לקדם את האתר שלכם בצורה חכמהאיך לקדם את האתר שלכם בצורה חכמה?

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק מחייב אתכם לבנות שיטה מאוד ברורה של קידום ולדבוק בה. הדרך הנכונה להתחיל היא באמצעות בניית אסטרטגיית שיווק. לא כולם ששים לקפוץ על השלב הזה ובוחרים להתחיל "להשקיע" וזאת בדיוק הבעיה. ברגע שאין לנו הגבלה כלשהי, יעדים, מטרות אז ככה הקמפיין שלנו גם ייראה – מבולגן. המטרה שלנו היא לטרגט את הקהל הנכון, להקציב לעצמו סכום שיווק שעומד בהתאם להכנסות של העסק ובהתאם לתוכנית עסקית, לעבוד מול חברת שיווק וקידום מקצועית ורק לאחר השלב הזה לעבור הלאה. הנה כמה טיפים לקידום מקצועי ויעיל:

  • מילות מפתח – כפי שציינו, קידום אורגני הוא פחות נפוץ ופחות בעל דגש בפייסבוק ובכל זאת, כדי להתבלט מעל המתחרים שלכם חשוב להכיר את מילות המפתח של קהל היעד שלכם ולהוסיף אותן בתוך התכנים שאתם מעלים.
  • שיתוף – חשוב לשתף דברים שקיימים באתר הבית שלכם כדי להניע לפעולה לכניסה לאתר. הדוגמה הבולטת ביותר היא פוסטים שאנחנו רואים בפייסבוק שהם די קצרים ובשביל לקרוא את הכתבה המלאה עלינו להיכנס לאתר. אם תקפחו את העיניים תוכלו לראות שהמון אתרים מניעים לפעולה לכניסה לאתר על ידי שורה אחת שיווקית.
  • קישורים – בניית קישורים ידועה בתור אסטרטגיה איכותית לקידום העסק שלכם, בין אם מדובר על קישורים פנימיים ובין אם מדובר על קישורים חיצוניים. תוכלו לפרסם בדף הפייסבוק שלכם או באמצעות שיתוף פעולה עם דפים עסקיים אחרים קישורים לאתר שלכם ובכך תשפרו את הדירוג בגוגל.
  • דף עסקי – הדף העסקי שלכם חייב להיות אתר בפני עצמו. אסור להזניח את הנראות של דף הפייסבוק שלכם כי רק מדובר על שרשרת. ברגע בו הדף העסקי שלכם לא נראה מקצועי, אף אחד לא יהיה מעוניין להיכנס לאתר שלכם. דגש חשוב נוסף בדף העסק היא בחירת שם משתמש בפייסבוק שיאפשר לכם לקבל כתובת זהה לאתר הבית שלכם. 

 

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק – כמה זה עולה?

אין סכום מדויק עבור קידום, בין אם מדובר על גוגל ובין אם מדובר על פייסבוק. שלב התקציב הוא קריטי כדי לבחון כמה אנחנו יכולים להשקיע בשיווק (בכל ערוץ). וכמו כן, לבחור את ערוצי השיווק הנכונים לנו לקידום המוצר/העסק. המחירים עבור עסקים קטנים לא אמורים לעלות על כ-6,000 ש"ח לקמפיין. כאשר מדובר על עסקים גדולים וארגונים המחיר שציינו יכול להיות שבועי ואף יותר. חשוב להבין, אם מדובר על עסק מזערי – עוסק פטור לדוגמה, המחיר יכול להיות גם כ-1,000 ש"ח לחודש, הבחירה שלכם גם תלויה בכמות הלקוחות להם אתם יכולים לתת מענה.

 

קידום ופרסום אתרים בגוגל פייסבוק – חברת קידום

קידום הוא לא מדע מדויק, הכל עניין של ניסוי וטעיה עד למציאת הנוסחה הנכונה. כפי שציינו, אף אחד לא באמת יודע איך עובד האלגוריתם של גוגל, כמו כן גם של פייסבוק. חברת קידום מקצועית היא בעל הקשרים הנכונים לבנות לכם תוכן מקצועי (תוכן הוא המלך), בניית קישורים, אופטימיזציה ושיפור תדמית העסק. 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך