קידום דף פייסבוק: איך להשתמש בפייסבוק לעסקים

מה בעמוד זה?

יותר מ-2.8 מיליארד אנשים משתמשים בפייסבוק מדי חודש, וחשוב להבין היטב את המשמעויות של קידום דף פייסבוק. למעשה, בעלי עסקים שלא מקפידים להקים דף עסקי בפייסבוק ולא שמים על זה את הדגש, יכולים למצוא את עצמם לגמרי מאחור ולהפסיד הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים. האמת היא שלמרות שאתם עשויים לחשוב שזוהי פלטפורמה שמתאימה לבני משפחה וחברים שמגיבים תגובות סתמיות על תמונות החופשה שלכם, זוהי גם פלטפורמה שמאפשרת לקהל להתחבר לעסקים גדולים וקטנים. קידום דף פייסבוק יכול להביא לכם המון גולשים גם לתוך הדף העסקי עצמו, אבל לא רק, אלא גם בתור קישור לאתר שלכם שיכול להיות אתר תדמיתי או חנות אינטרנטית וגם לפלטפורמות אחרות ברשתות החברתיות כמו למשל האינסטגרם.האמת היא ששני שלישים ממשתמשי הפייסבוק מדווחים על ביקור בדף פייסבוק עסקי לפחות אחת לשבוע. התחום הדיגיטלי הזה הומה ביותר, לכן עסקים שמעוניינים להצליח, צריכים להתחיל תהליך קידום דף פייסבוק.

קידום דף בפייסבוק – למי זה מתאים?

האמת, שאין כמעט עסק שלא מתאים לו להקים עמוד דף בפייסבוק. לא משנה אם אתם יועצי תזונה או כושר, רופאים או עורכי דין, מקדמי אותרים או כותבי תוכן, צלמים או מפיקי אירועים – קידום דף פייסבוק הוא משהו שיכול להתאים לכולם ללא יוצא מן הכלל. המערכת הזו של הרשת החברתית שכבר מזמן כבשה את העולם, למעשה יודעת איך מטרגטים את קהל היעד שלכם בצורה הכי ממוקדת שיש, כך שחוץ מתהליכים אורגניים כמו העלאת פוסטים, העלאת סרטונים ותמונות באופן עצמאי, תוכלו גם להקים קמפיינים ממומנים בצורה קלה למדי. המודעות שלכם יגיעו אך ורק לקהלי היעד הרלוונטיים שלכם בין אם זה פילוח לפי מקום מגורים, קבוצת גיל, מגדר, דת, תחביבים או כל דבר אחר שאתם חושבים עליו.

כן. אנשים מחפשים עסקים בפייסבוק!

אבל אם המטרה היא להתחבר לקהל, אסור לסמוך רק על המזל. אסטרטגיה ממוקדת ומקצועית של קידום דף פייסבוק היא חיונית.מדוע עדיף לקדם את העסק דרך פייסבוק
אז כדי לשלוט באמנות השיווק בפייסבוק, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תהליכים נכונים לשנת 2022.

עם יצירת הדף, ניתן להשתמש בו ליצירת תוכן, שיתף פרטי הקשר של בית העסק, קישור לאתר האינטרנט של העסק, בניית קטלוג מוצרים ותקשורת עם הלקוחות שלכם. בהתאם לתקציב, קיימת אפשרות להשתמש בשיטות קידום דף פייסבוק בתשלום כמו מודעות פייסבוק ופוסטים ממומנים גם מהדף העסקי שלכם בפייסבוק. אבל השלב הראשון הוא להגדיר את דף הפייסבוק.

סוגי פוסטים בפייסבוק

עם הקמת דף עסקי בפייסבוק, הגיע הזמן ליצור תוכן. בפייסבוק ניתן ליצור סוגים שונים של פוסטים. לכל תוכן יש יתרונות ליצירת מעורבות באופנים שונים. אסטרטגיית קידום דף פייסבוק והיעדים של המותג שלכם ישפיעו על סגנון הפוסטים שתפרסמו. אז בואו נבין רגע את האפשרויות השונות לפוסטים בדף פייסבוק, כולל דוגמאות מעוררות השראה.

  • פוסט תוכן בפייסבוק, שנקרא גם פוסט סטטוס.
  • טקסט ישיר שכתוב בגובה העיניים.
  • בשלב הראשון של יצירת הפוסט השימוש מתבצע במילים ללא תמונות, סרטונים או קישורים.

בהמשך חשוב ליצור עניין חזותי, כי מלל לבד אינו מספיק

כיצד ליצור עניין חזותי לקידום העסק בפייסבוקפוסטים צריכים להיכתב ישר ולעניין, אבל אם המטרה היא להוביל תנועה לאתר או להמיר ישירות לידים למכירה באמצעות קידום דף פייסבוק, פוסטים בטקסט אינם אפשרות מצוינת. האלגוריתם של הרשת החברתית גם אינו אוהב במיוחד את הפוסטים החשופים האלה, והם בדרך כלל אינם זוכים להבלטה בפיד החדשות.

יחד עם זאת, מה שפוסטים מילוליים טובים עושים הם לעורר שיחה. לכן יש להשתמש בפוסט מילולי על מנת לשאול שאלה או לעורר את הקהל להשאיר משוב. פוסטים מילוליים שימושיים גם לשיתוף מידע חשוב שהקהל עשוי לחפש בדף, כמו זמינות כרטיסים או שעות פתיחה.

פוסט תמונה בפייסבוק

קידום דף פייסבוק באמצעות פוסטים של תמונות מוביל למעורבות גבוהה הרבה יותר מפוסטים מילוליים. תמונה מושכת עין, או איור, או אינפוגרפיקה, הן שיטות מצוינות למשוך את תשומת הלב של לקוח פוטנציאלי שגולל בפיד החדשות שלו.

לעסקים ממוקדי מוצר, תמונות שמציגות את הסחורה בפועלה הן שיטות יעילות במיוחד. חובבי הפחמימות, למשל, עשויים להתעכב על תמונות של סלסלות לחמים שכוללות כיכרות מחמצת טעימות שנראות עוצרות נשימה!

גם צלמים שאינם מקצועיים, או בעלי עסקים שמעוניינים להתחיל קידום דף פייסבוק, אבל מוכרים מוצרים שקשה לצלם בתמונות, יכולים לבחור ממאגרי תמונות, רק חשוב לוודא שאתם מבינים היטב את היסודות של זכויות היוצרים של התמונות לפני שתתחילו לפרסם אותן.

פוסט וידיאו בפייסבוק

פוסטים בסרטונים זוכים לשיעורי מעורבות גבוהים עוד יותר מאשר פוסטים בתמונות. ניתן ליצור סרטון וידאו קצר או ארוך, שמצולם באומנות עם נרטיב, ויכול להיות משכנע להפליא.

קידום דף פייסבוק באמצעות פרסום סרטוני הסבר ישירות לתוך הפיד, מאפשר למשתמשים לספוג את כל המידע בדף, ולהגיב בקלות או לשתף מחדש את הסרטון. וידיאו בפייסבוק מופעל אוטומטית בפיד החדשות, כך שניתן למשוך את תשומת הלב של המשתמשים.

פוסט וידיאו בשידור חי בפייסבוק

אם סרטונים שהוקלטו מראש אינם מעניינים אתכם, מומלץ לפרסם וידיאו בשידור חי ישירות בדף הפייסבוק שלכם. שיטה זו מאוד מאודמה היתרונות של וידיאו לקידום העסק בפייסבוק פופולרית והתחילה באביב 2020, עם מספר צפיות שגדל בחמישים אחוזים עד היום.

וידיאו בשידור חי הוא שיטה אינטימית ואותנטית להתחבר לעוקבים. ניתן להשתמש בשידורים אלו לשאלות ותשובות, סיורים מאחורי הקלעים, הדגמת מוצרים וכן הלאה. קידום דף פייסבוק באמצעות סרטונים צובר אלפי צפיות ומעורר שיחות פעילות בתגובות של אנשים שצופים בשידור חי.

פוסט תוכן מקושר

פוסט קישור הוא פוסט שמשתף כתובת URL עם העוקבים. פשוט מדביקים קישור לתיבת הפוסט, ותצוגה מקדימה של האתר תוצג באופן אוטומטי. שיתוף קישור לפוסט, עם תמונת מטא ותיאור מפתה ומושך את העין גורם לגולשים ללחוץ ולקרוא את התוכן מיד!

ניתן לשתף קישור לאתר, אבל ניתן גם לשתף תוכן ממקורות אחרים, כמו מאמר חשיבה מעניין של התעשייה שלכם. לא משנה מה התוכן, הקפידו להוסיף כמה מילים משלכם לפוסט לפני שאתם לוחצים על פרסום, על מנת לספק לקוראים שלכם את ההקשר.

אה, ועוד משהו שחשוב לזכור על קידום דף פייסבוק: פוסטים של קישורים מקבלים יותר מעורבות מפוסטים בטקסט רגיל, אבל הרבה פחות מתמונות או סרטונים.

סטורי בפייסבוק

כיצד סטורי בפייסבוק מקדם את העסקבדיוק כמו סטורי באינסטגרם, סטורי בפייסבוק הוא פוסט של תמונות או ידיאו קצר בפורמט אנכי שנעלם לאחר יממה. תמונות מופיעות למשך חמש שניות, ואורך הסרטונים יכול להיות עד עשרים שניות.

סטורי בפייסבוק ממוקם בראש הפיד, מה שאומר שהוא חסין בפני האלגוריתם של פייסבוק, ומסיבה זו נחשב לשיטת קידום דף פייסבוק מנצחת, כי יותר מחצי מיליארד אנשים צופים בסטורי בפייסבוק מדי יום.

ניתן להשתמש בדפי פייסובק גם כדי לפרסם הצעות עבודה והצעות מיוחדות אם אתם מעוניינים לגייס או ליצור באאז לגבי מכירה. יש גם אפשרות לגייס כסף למטרת צדקה עם קידום דף פייסבוק.

כמה עולה לקדם דף בפייסבוק?

הקידום האורגני, אם נעשה באופן עצמאי הוא חינמי ומה שעולה כסף הוא הקידום הממומן. המחירים משתנים ונעים בין 100-1,000 ש”ח עבור קמפיין ממומן ביום עסקים.

יש לכם עסק ואתם עדיין לא מפרסמים אותו ברשתות החברתיות? כנראה שזה הזמן להתחיל לעשות את זה וכמה שיותר מהר. הסיבה לכך שאתם צריכים לפרסם את העסק שלכם ברשתות החברתיות באופן כללי וברשת החברתית פייסבוק באופן ספיציפי היא פשוטה. שם נמצא הקהל שלכם. שם נמצא הפוטנציאל המכירתי שלכם. הפוסט הבא יציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על פרסום עסק בפייסבוק.

עולם השיווק והפרסום הדיגיטליים הפך להיות העולם המשמעותי ורלוונטי ביותר עבור עסקים

אם מסתכלים כיום על עולם הפרסום והשיווק של עסקים, חברות, ומוצרים שונים, ניתן להגיד בפה אחד כי עולם השיווק והפרסום הדיגיטליים תפס את הנפח המשמעותי והמרכזי ביותר בעולם זה. בעלי עסקיםאתם צריכים לפרסם את העסק שלכם ברשתות החברתיות באופן כללי וברשת החברתית פייסבוק באופן ספיציפי היא פשוטה. שם נמצא הקהל שלכם. שם נמצא הפוטנציאל המכירתי שלכם. הפוסט הבא יציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על פרסום עסק בפייסבוק וחברות הבינו את הכוח שטמון במנועי החיפוש, ברשתות ובמדיות החברתיות, והבינו כי הסוד למציאת קהל לקוחות פוטנציאלי וחדש עבור העסק שלכם, ועל שמירה על קהל הלקוחות הנוכחי בתור קהל לקוחות רלוונטי ונאמן – טמון במרחב האינטרנט והדיגיטל.

עולם הפרסום והשיווק הדיגיטליים כולל ומכיל תחתיו עולמות רבים, ואפשרויות פרסום ושיווק רבות ומגוונות. בין היתר ניתן למצוא תחת עולם זה – פרסום במנועי החיפוש השונים כמו גוגל, בניית אתר עסקי וחנות דיגיטלית באינטרנט, פרסום ושיווק העסק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, וכו, ושיטות פרסום ושיווק אורגניות או ממומנות באמצעות תשלום. בכתבה הבאה נרחיב על אחת משיטות השיווק הדיגיטליות הטובות והמומלצות בעינינו – פרסום עסק בפייסבוק באמצעות דף פייסבוק עסקי.

מהם היתרונות של פייסבוק על מנועי חיפוש אחרים ורשתות חברתיות אחרות?

במידה שאתם בעלי עסק, חברה, או מוצר כלשהו ואתם מעוניינים להכניס את העסק שלכם לעולם השיווק והפרסום הדיגיטליים, ניצבות בפניכם אפשרויות ואופציות רבות ומגוונות, זאת בשל המרחב אינטרנטי והדיגיטלי הרחב שצמח בעולם בשנים האחרונות. עם זאת, למראית עינינו פייסבוק הינה הרשת החברתית המובילה והנכונה ביותר עבורכם! ראשית כל, פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה ביותר במדינת ישראל, זאת על פי סקר נרחב אשר בוצע בכתב עת מוביל במדינה. יתר כל כך, פייסבוק היא בוודאות הרשת החברתית המובילה בקרב אנשים מבוגרים, זאת בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות אשר לעתים קרובות פופולאריות ונפוצות בעיקר בקרב ילדים ובני נוער – זאת לדוגמת אפליקציית טיק טוק.

בד בבד, פייסבוק היא ענקית הרשתות הגדולה ביותר בעולם, זאת כאשר היא כבר רכשה ענקיות אחרות שקיימות גם כן – כמו אינסטגרם, וואטסאטפ. העובדה שפייסבוק רוכשת רשתות חברתיות ומדיות אחרותנרחיב על אחת משיטות השיווק הדיגיטליות הטובות והמומלצות בעינינו – פרסום עסק בפייסבוק באמצעות דף פייסבוק עסקי. היא מועילה לכם בעלי העסקים, שכן פייסבוק גורמת לכל הרשתות החברתיות שקיימות בידיה לעבודה בצורה משותפת וכקבוצה אחת. כך למשל כאשר תפתחו עסק בפייסבוק, תוכלו להגדיר שאנשים שיתקלו בדף הפייסבוק שלכם וירצו לאחר מכן ליצור עמכם קשר, יקושרו דרך הפייסבוק ישירות לספר הוואטסאפ שלכם, וזאת באמצעות לחיצת כפתור בלבד.

לפייסבוק יש אפשרויות חינמיות מדהימות רבות, זאת עוד לפני שהציעו לכם לשלם אפילו שקל אחד על הפרסום העסקי שלכם בפייסבוק. מבין האופציות החינמיות שפייסבוק מציעה לעסקים – איחסון בלתי מוגבל (ללא הגבלת נפח) של תוכן אשר כולל תמונות סרטונים, ועוד, אופציה ואפשרות לבנות חנות דיגיטלית בדף הפייסבוק העסקי שלכם, הצגת כל הפרטים הרלוונטיים על העסק שלכם (כתובת, שעות פעילות, מספר טלפון, ועוד), ממשק הודעות נוח שישפר את הקשר הבין אישי שלכם עם הלקוחות, ופיצ'רים חינמיים נוספים ומועילים ביותר. השתכנעתם שפייסבוק היא הרשת המתאימה ביותר עבורכם? בהמשך הכתבה נסביר לכם על צעדים קריטים וטיפים נחוצים על מנת לפרסם ולקדם את דף הפייסבוק העסקי שלכם בצורה הטובה ביותר!

פרסום עסק בפייסבוק – לפני רשימת הטיפים והעצות הרלוונטיות, דבר קטן נוסף שחשוב שתדעו

דבר חשוב ביותר שאנשים ובעלי עסקים רבים שנכנסים לעולם הפרסום העסקי בפייסבוק נוטים לטעות ולשגות בו – פרסום דף עסקי בפייסבוק אינו מומלץ בתור תחליף לאתר אינטרנט עסקי. הסיבה לכך היא שגם כאשר אנשים מגיעים לדף הפייסבוק שלכם, ואפילו מתלהבים מהמוצר או השירות שדף הפייסבוק שלכם מציע למכירה, עדיין הם מצפים לראות דף אינטרנט במרב במקרים. הסיבה לכך היא שאנשים רוצים לקנות דברים באינטרנט רק אחרי שהם השתכנעו ב100 אחוזים כי מדובר במוצר אמין ולא באתר מתחזה, אתר אינטרנט רציני ועסקי עזור לכם לבנות את האמון הזה מול אותם הלקוחות שלכם, ובכך להגדיל את הסיכוי שאותם אנשים שהביעו עניין במוצר שלכם יהפכו גם באותו הרגע ללקוחות חדשים עבור העסק שלכם.

פרסום עסק בפייסבוק – טיפים וצעדים חשובים לבניית דף הפייסבוק העסקי הטוב ביותר עבורכם –

  • כדאי להוריד את שלושת האפליקציות של פייסבוק לניהול עסקים לפייסבוק יש שלוש אפליקציות חשובות כאשר שילוב של שלושת האפליקציות הללו יבטיח לכם ניהול קל וטוב של הדף עסקי שלכם דרךלפייסבוק יש שלוש אפליקציות חשובות כאשר שילוב של שלושת האפליקציות הללו יבטיח לכם ניהול קל וטוב של הדף עסקי שלכם דרך הטלפון הנייד הטלפון הנייד. האפליקציה הראשונה היא כמובן האפליקציה של פייסבוק עצמה, כאשר האפליקציה השנייה היא אפליקציית ההתכתבויות של פייסבוק (מסנג'ר) אשר יאפשר לכם לשמור על קשר יציב וחזק מול לקוחות, לספק מענה מהיר לשאלות עסקיות, ועוד. האפליקציה השלישית שאנחנו ממליצים לכם להוריד, הינה אפליקציית ניהול הדפים העסקיים של פייסבוק אפליקציה זו נועדה במיוחד עבורכם בעלי העסקים, כאשר היא מספקת לכם נתונים ומידע נחוץ על פרסום ושיווק העסק שלכם כל הזמן.
  • השתמשו ותלמדו את נתוני השימוש (INSIGHTS) של פייסבוק על הביצועים של דף הפייסבוק העסקי שלכם פייסבוק מספקת לכם מידע רב ונחוץ על כל הפרסום העסקי שאתם מבצעים בדף הפייסבוק העסקי שלכם. בין אם מדובר בכמות צפיות, כמות הטראפיק (לייקים, תגובות, ושיתופים) שכל פוסט שלכם גרף, כמות הכניסות לאתר האינטרנט שלכם, או לחנות הדיגיטלית שלכם, ועוד. אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא ולהשתמש בנתונים האלה באופן סדיר, שכן ניתן ללמוד המון ולהשתפר דרך נתונים אלה. דוגמה מעולה למשל היא להבין איזה סוג של פוסטים שלכם גורפים את ההתעניינות הגדולה ביותר, וכך למעשה להמשיך ולתעדף בצורה גבוהה את הפוסטים מסוג זה.
  • פוסטים מתומנים בדף הפייסבוק העסקי שלכם כיום ישנן פלטפורמות רבות באינטרנט שמאפשרות לנו לתזמן דברים – מיילים, רשימות תפוצה בהודעות, וכמובן גם פוסטים בפייסבוק. תזמון פוסטיםפוסטים מתומנים בדף הפייסבוק העסקי שלכם – כיום ישנן פלטפורמות רבות באינטרנט שמאפשרות לנו לתזמן דברים בפייסבוק זה בעצם האפשרות שלנו להכין מההתחלה ועד הסוף פוסט מסוים בפייסבוק, אך שהפוסט יעלה רק לאחר מכן בהתאם למועד שקבענו מראש. ניתן לתזמן פוסטים דרך הפייסבוק עצמו, כאשר ישנן אתרים חיצוניים שמספקים שירותי תזמון פוסטים, דוגמה לאתר מומלץ כזה הינו האתר BUFFER. היתרון של תזמון פוסטים בפייסבוק זה העובדה שתוכלו לעבוד בצורה מתוכננת ומקצועית, זאת כאשר אתם עובדים לפי לו"ז מוגדר וקבוע של העלאות פוסטים, ולא מסתמכים על פוסטים או העלאות תוכן ספונטניות.
  • תבחרו לפתוח חנות דיגיטלית בדף העסקי שלכם בפייסבוק בואו נגלה לכם סוד, הרבה עסקים מתחרים שלכם בפייסבוק בחרו לדלג על האופציה של פתיחת חנות דיגיטלית בפייסבוק. עובדה זו תגרום לכם להקדים מתחרים רבים שלכם, דבר שהוא תמיד מבורך וחשוב בעולם העסקי. אנשים רבים פשוט חושבים שמדובר בתהליך ארוך ומסובך, זאת כאשר בפועל מדובר בצעד פשוט שניתן לעשות בקלות ללא שבירות ראשים, תסמכו עלינו!

וכדי לפתוח חנות דיגיטלית בפייסבוק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור תמונות וסרטונים איכותיים של המוצר או השירות שאתם מציעים למכירה, להוסיף מחירים מבוקשים לכל מוצר, להוסיף הנחות ומבצעים במידה שיש כאלה, וזהו, יש לכם חנות דיגיטלית בפייסבוק, חנות שלהרבה מהמתחרים שלכם עדיין אין.

  • תמיד עדיף להעלות וידיאו במקום אלבום תמונות על פי מחקרים רבים אשר פורסמו בנושא, זה מוכח כי פוסטים אשר מכילים סרטוני וידיאו, תופסים את תשומת הלב של הגולשים ברשת בצורה גדולה יותר מאלבומי תמונו. הסיבה לכך אינה ברורה לחלוטין, אך סביר להניח כי אנשים נמשכים יותר לתנועתיות שקיימת בסרטוני וידיאו, מאשר לסטטיות שקיימת באלבומי תמונות. ליצור סרטוני וידיאו זה לא תמיד משימה פשוטה. לעתים רבות תצטרכו לשכור את השירותים של חברת וידיאו או איש וידיאו מקצועי בנושא. עם זאת, כאשר יש לכם אלבום של מספר תמונות שרציתם להעלות, ניתן ליצר סרטון שהוא מעין שקופית נעה של תמונות בקלות רבה שלא דורשת ממכם את שכירת השירותים של חברת צד שלישית. בכתבה נוספת אשר תפורסם באתר שלנו, תוכלו למצוא הסבר ומדריך מפורט כיצד תוכלו ליצור סרטון של אלבום תמונות בקלות רבה ובעצמכם!

 

כמה יעלה לי לפרסם את העסק שלי בפייסבוק?

מדובר למעשה באחת השאלות הכי פופולאריות בקרב בעלי עסקים. פייסבוק הינה פלטפורמה רחבה, מגוונת, עם פוטנציאל שיווק וקידום די אדיר. כדי לדעת כמה כסף חודש בחודשו אתם מתכוונים להשקיעמדובר למעשה באחת השאלות הכי פופולאריות בקרב בעלי עסקים. פייסבוק הינה פלטפורמה רחבה, מגוונת, עם פוטנציאל שיווק וקידום די אדיר. כדי לדעת כמה כסף חודש בחודשו אתם מתכוונים להשקיע בפרסום בפייסבוק בפרסום בפייסבוק, חשוב לדעת שיש כל מיני סוגי תהליכי קידום, שיווק ופרסום.

  1. קידום אורגני בפייסבוק – ממש כמו שיש קידום אורגני בגוגל או באינסטגרם, יש גם קידום אורגני בפייסבוק. הכוונה היא בעצם לכל הפוסטים, התמונות, הסרטונים שאתם מעלים באופן שוטף לרשת החברתית שלכם כלומר לדף העסק הקיים. בנוסף, על כל שיטות שאתם עושים מרשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם למשל, גם כאן מדובר על פעילות אורגנית לגמרי. עכשיו יש שתי אפשרויות. או שאתם עושים את הפעילות הזו בעצמכם ואז היא נעשית בחינם, או שאתם נעזרים במומחה לשיווק ברשתות חברתיות או חברת קידום שהם עושים את זה עבורכם ואז התשלום משתנה בין חברה לחברה. בגדול הממוצע לקידום אורגני בפייסבוק הכולל כל מיני סוגים של חבילות נע בין 1,000-5,000 ש“ח בחודש.
  2. קידום ממומן בפייסבוק – קידום זה מבוסס על מחקר מילות מפתח והתייחסות לאלגוריתם שעל פיו פייסבוק פועל. כלומר, עלינו להבין את הקהל שלנו וככה בעצם אנחנו יודעים באיזה אופן לפרסם ואילו מודעות לעלות בכל פעם. כאן כבר נדרש ידע מקיף של ממש ולכן אם אין לכם את הזמן ללמוד את המערכת, כדאי להיעזר במישהו שיעשה את זה עבורכם. העלות לקידום ממומן בפייסבוק משתנה ונעה בין 2,000-20,000 ש“ח בחודש.

לסיכום, פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא הצעד השיווק החכמה ביותר כמעט עבור כל בעל עסק, חנות או חברה. דרך הרשת החברתית הזו תוכלו לייצר לעצמכם המון חשיפה, להגיע לקהלים שלא חשבתם שאתם יכולים או מסוגלים להגיע אליהם, לייצר פוטנציאל מכירות אדירה, למתג את עצמכם מחדש ולכן אם אתם עדיין לא נמצאים שם, זה הזמן שלכם להתחיל לבנות לעצמכם אסטרטגיית קידום, שיווק ופרסום דיגיטלית שעובדת קצת אחרת.

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. משתמשים בה מיליארדי אנשים. בזכות כך, פרסום עסקים בפייסבוק הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר. מלבד לגודל הרשת החברתית ולכמות האנשים הרבה המשתמשת בה, מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר שיש כיום באינטרנט. הפרסום בפייסבוק הפך לצורת הפרסום החכמה ביותר שמספקת תוצאות מדהימות ומיידיות. כיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהו פרסום עסקים בפייסבוק?

פרסום עסקים בפייסבוק יכול להתאים לכל סוגי העסקים או נותני השירות השונים. לפרסום בפייסבוק אין קשר להיקף הפעילות העסקיתפרסום עסקים בפייסבוק איך זה עובד של העסק. על מנת לבצע פרסום עסקים בפייסבוק, יש לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק. את הדף העסקי, ניתן לנהל באופן דינמי בכוחות עצמכם, להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, לשתף מבצעים ועוד.

בנוסף, ניתן לבצע פרסום עסקים בפייסבוק בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים המאפשרת יצירת מודעות פרסום בפייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לכם להיעזר במגוון כלי עזר. על ידי כלי העזר תוכלו להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם. לתזמן מועדי הצגת מודעות, לקבוע האם להוסיף למודעה קישור או סרטון תדמית שיניעו את הגולשים לפעולה ועוד.

כיצד עובד פרסום עסקים בפייסבוק?

מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת מהמערכות החכמות ביותר באינטרנט. המערכת עובדת על ידי שטחי פרסום. העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- החלק הראשון הוא הקמפיין. בחלק זה, על המפרסם להגדיר את המטרה שלו, כאשר ניתן לבחור ביותר ממטרה אחת.מה הם שלושת החלקים העיקריים של פרסום עסקים בפייסבוק הגדרת המטרה היא החלק המרכזי בקמפיין. אם לא נגדיר את המטרה נכון ולא נבין מה אנחנו רוצים להשיג מהפרסום הקמפיין לא יהיה יעיל. בנוסף, בחלק הקמפיין, על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל ללייקים רבים, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר שלנו.
  • סדרת מודעות- בחלק זה של הפרסום, עלינו לקבוע את שאר הפרמטרים. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח כל כך.
  • המודעה שלנו- לבסוף יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.

פרסם עסקים בפייסבוק- מעקב אחר נתונים

מעקב אחר נתונים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום בכלל ובפרסום בפייסבוק בפרט. מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת מעקב אחר נתוני הפרסום השונים וניתוח שלהם.

לאחר שפרסמנו מודעה בפייסבוק, נוכל לעקוב אחר הנתונים שלה ועל ידי כך ללמוד עליה- האם המודעה עובדת באופן יעיל, אילו אנשים נמשכים למודעה, באילו שעות המודעה הכי יעילה, כיצד אפשר לשפר אותה ועוד.

כיצד נבדוק אם הפרסום יעיל?

  1. החזר השקעה

אחת הדרכים המרכזיות לבדוק האם הפרסום יעיל, היא לבדוק את החזר ההשקעה – האם ההשקעה שלנו בפרסום מחזירה את עצמה. כלומר, האם העסק מרוויח יותר מאשר הוא משקיע? במידה והתשובה היא כן זה אומר שהפרסום יעיל ומומלץ להמשיך אותו ואולי אפילו לשקול להגביר אותו. אם התשובה על השאלה הזו היא לא, על בעל העסק לבחון את ההוצאות אל מול ההכנסות ולפי כך להחליט האם להמשיך את הפרסום ואם כן אז כיצד לשפר אותו.

  1. נתוני הפרסום בפייסבוק

מעבר לבחינת החזר ההשקעה, פייסבוק מאפשרת לעקוב אחר נתוני הפרסום. נתוני הפרסום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. תוכלו לסנן את נתוני הפרסום בהתאם לתקופת זמן מסוימת שתבחרו. יש לקחת בחשבון כי תקופת הזמן המינימלית המומלצת לניתוח הנתונים היא חמישה ימים. פחות מזה לא ניתן להבין את הנתונים כמו שצריך. כמובן שעדיף יותר מחמישה ימים אבל זה זמן מספיק טוב להתחיל לנתח את הנתונים.

טבלאות הנתונים מסודרות על פי הרמות שמרכיבות קמפיינים. כלומר, תוכלו לבחור קמפיין מסוים ולראות את נתוני סדרות המודעות שלו. כך תוכלו להתקדם עד שתגיעו למודעה הספציפית.

הנתונים יראו פרטים רבים על מודעת הפרסום. בין הפרטים השונים תראו האם המודעה פעילה, כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה, מה השעות בהן המודעה פעילה באופן היעיל ביותר, כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, ואם לא אז מה הסטטוס שלה ומה הבעיה שיש בה. את הנתונים תוכלו לסדר באופן קבוע קבוע או לבחור התאמה אישית וכך לצפות בנתונים שמעניינים אותנו ביחס למודעת הפרסום. תוכלו לבחור לראות נתונים על פי מין, גיל, מיקום, שעות ועוד. על ידי בדיקת נתוני הפרסום תוכלו ללמוד על הקמפיין ולהבין לדוגמא האם הוא עבד על גברים ואילו על נשים לא.

לאחר הצפייה בנתונים יש לנתח אותם ולהסיק מסקנות בהתאם. לדוגמא, אם ראינו כי בשישי שבת הפרסום עובד באופן הטוב ביותר, אולי כדאי להשקיע בהגברת הפרסום בימים אלה. כמובן שאם על פי הנתונים השונים אתם רואים שהפרסום מצליח והוא מביא תוצאות טובות, כדאי להשאיר הכל כמו שהוא.

למה כדאי לפרסם עסקים בפייסבוק?

כיצד מתבצע מעקב אחר נתונים בפרסום עסקים בפייסבוק

כל הסיבות שפירטנו מעל הופכות את מערכת הפרסום של פייסבוק לחכמה וכדאית. בזכות האפשרות לבחור ולהגדיר פרמטרים שונים אנחנו יכולים למקסם את התוצאות של הפרסום ולייעל אותו.

אחד הדברים המרכזיים שהופכים את פרסום העסקים בפייסבוק לכדאי, הוא האפשרות להוסיף קישור. על ידי הוספת קישור אתם למעשה מניעים את הגולשים לפעולה. לדוגמא אם יש לכם חנות בגדים וירטואלית, והקמפיין שפרסמתם עניין אישה מסוימת, על ידי הוספת קישור היא תוכל להיכנס בקלות לאתר המסחרי ולהתחיל ברכישה אונליין. על ידי הוספת הקישור, הפרסום בפייסבוק הופך לאפקטיבי באופן מידי ומאפשר רכישה פשוטה.

כמו כן, העובדה שפייסבוק מאפשר לנו לעקוב אחר נתוני הפרסום השונים, הופכת את מערכת הפרסום לחכמה, כדאית ויעילה מאוד. בזכות המעקב אחר הנתונים אנחנו לא הולכים בערפל. אנחנו יודעים לקבוע האם הפרסום יעיל ובמידה שלא אנחנו יכולים להבין איך לשפר אותו. מעקב אחר נתוני הפרסום מאפשר לנו להבין מדוע הפרסום לא עובד, אם יש שעות טובות יותר, ימים טובים יותר או מין שהפרסום מתאים לו יותר מלמין השני.

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם מיליארדי משתמשים. כמות האנשים שמשתמשים בפייסבוק הופכת אותה לאחת מפלטפורמות הפרסום המומלצות ביותר. רוצים  לבצע פרסום עסקים בפייסבוק? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

מהו פרסום עסקים בפייסבוק?

על מנת לפרסם בפייסבוק יש קודם כל לפתוח עמוד/ דף עסקי. הדף העסקי שתפתחו יהווה פרופיל עסקי שאותו תוכלו לנהל באופן דינמי, כלומר- להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות, לשתף מוצרים ולקדם פוסטים, תמונות ומודעות פרסום.

פרסום בפייסבוק ניתן לביצוע גם על ידי אמצעים מקצועיים יותר כמו פיצ'רים שונים ביניהם מערכת לקמפיינים ממומנים. על יד קמפיין ממומן אתם יכולים ליצור מודעות פרסום ולשווק אותן ברחבי פייסבוק על מנת לקבל חשיפה גדולה. 

על ידי פייסבוק תוכלו להגיע לקהל היעד הרלוונטי למוצר שאתם מוכרים, לקדם פוסטים, לתזמן מועדי הצגת מודעות, להוסיף למודעות קישור, תמונות ועוד.  

איך עובד פרסום עסקים בפייסבוק?

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם מה שהופך אותה לפלטפורמת פרסום מצוינת, שכן על ידי פרסום בפייסבוק ניתן לקבל חשיפה גדולה מאוד. הפרסום בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ונותני השירות השונים ואין לו קשר להיקף הפעילות העסקים של העסק. על ידי פרסום עסקים בפייסבוק ניתן להניב תוצאות טובות, להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר את הרווחים.

מערכת הפרסום של פייסבוק עובדת על שטחי פרסום. עסק שרוצה לפרסם את עצמו בפייסבוק צריך לקנות שטחי פרסום במגוון מיקומים ביניהם אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד. 

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת לשלושה חלקים מרכזיים שונים- 

קמפיין החלק הראשון והמרכזי של פרסום עסקים בפייסבוק הוא קמפיין. בחלק זה על המפרסם לבנות קמפיין לפרסום שלו. על מנת לבנות קמפיין פרסום מוצלח ואפקטיבי יש להגדיר את מטרת הפרסום. מטרת הפרסום יכולה לנוע בין מגוון אפשרויות ביניהן הגדלת מספר הלייקים, הגדלת מספר העוקבים, הפניית לקוחות ליצירת קשר, הפניית לקוחות לרכישה אונליין ועוד. חשוב מאוד שהגדרת המטרה תעשה בצורה ממוקדת וספציפית. ככל שהמטרה תהיה יותר ספציפית כך תוכלו לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הקמפיין מצליח לממש את המטרה שלו. כך תוכלו לעקוב אחר תוצאות הקמפיין בצורה נכונה ולשנות אותו בהתאם. 
סדרת מודעות החלק השני במערכת הפרסום של פייסבוק הוא סדרת המודעות. בחלק זה עליכם להגדיר את שאר הפרמטרים של הפרסום. בין הפרמטרים הללו יהיה עליכם להגדיר קהל יעד, תקציב, את מיקומי הפרסום השונים בהם אתם רוצים להציג את המודעה ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ואת התוצאות שלו. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בחלק זה הוא קהל היעד שלכם. על מנת להגדיר קהל יעד יש לחשוב למי העסק שלכם פונה? הגדרת קהל יעד מתבצעת לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד.
המודעה שלנו החלק השלישי והאחרון במערכת הפרסום של פייסבוק הוא בניית המודעה עצמה. בחלק זה יש להחליט מהם פרטי המודעה שתתפרסם ברשת החברתית. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד שכן המודעה היא זו שתמשוך לקוחות להתעניין בעסק או לא. לכן חשוב מאוד ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת ניתן להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.  

פרסום עסקים בפייסבוק- כיצד נדע שזה עובד?

האם כדיא לפרסם את העסק בפייסבוק

כאשר מפרסמים עסק בפייסבוק או בכלל, צריך לעקוב אחר הפרסום ולהבין האם הוא עובד או לא. אז כיצד נדע שפרסום עסקים בפייסבוק עובד? יש שתי שיטות לכך- 

  • החזר השקעה

השיטה הראשונה שעוזרת לנו להבין האם פרסום עסקים בפייסבוק עובד בצורה טובה או לא היא לבדוק את החזר ההשקעה. כלומר- האם ההשקעה שלנו בפרסום מחזירה את עצמה או לא? האם העסק מרוויח יותר מאשר הוא מוציא?

במידה שהתשובה היא כן, הדבר מעיד על פרסום יעיל ואפקטיבי ותוכלו להמשיך אותו או אפילו להגביר אותו. אך, לעומת זאת, אם התשובה היא לא עליכם לבחון את ההכנסות מול ההוצאות ולהחליט האם כדאי לכם להמשיך את הפרסום ולשפר אותו או לא. 

  • נתוני הפרסום בפייסבוק

מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר והיא מאפשרת לעקוב אחר נתונים. מעקב אחר נתוני הפרסום וניתוח שלהם הוא אחד הדברים החשובים ביותר והוא  מאפשר לכם ללמוד על הפרסום ולהשתפר כל הזמן. נתוני הפרסום יכולים ללמד אתכם מגוון פרמטרים ביניהם- האם המודעה עובדת באופן יעיל, אילו אנשים נמשכים למודעה, באילו שעות המודעה הכי יעילה, כיצד אפשר לשפר אותה, האם יש מין מסוים שנמשך למודעה יותר, האם המודעה אפקטיבית יותר בסוף השבוע ועוד. 

אז איך נגיע לנתוני הפרסום?

נתוני הפרסום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. ניתן לסנן את נתוני הפרסום בהתאם לתקופת זמן מסוימת שתבחרו, כאשר תקופת הזמן המינימלית המומלצת לניתוח הנתונים היא חמישה ימים לפחות. ההמלצה שלנו היא תקופת זמן ממושכת יותר מחמישה ימים, אך חמישה ימים מספיקים על מנת להבין את הנתונים ההתחלתיים. 

טבלאות הנתונים מסודרות על פי הרמות שמרכיבות קמפיינים. כלומר ניתן לבחור קמפיין מסוים, לראות את נתוני סדרות המודעות שלו, להתקדם עד שתגיעו למודעה ספציפית.  הנתונים יראו פרטים שונים ביניהם- האם המודעה פעילה, כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה, מה השעות בהן המודעה פעילה באופן היעיל ביותר, כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, ואם לא אז מה הסטטוס שלה ומה הבעיה שיש בה. ניתן לסדר את הנתונים באופן קבוע או לבחור התאמה אישית שתראה לנו נתונים על פי- מין, גיל, מיקום, שעות ועוד. 

לאחר שתצפו בנתוני הפרסום שלכם, חשוב מאוד לנתח אותם ולהסיק מסקנו בהתאם. לדוגמא, אם ראינו שבמודעה אפקטיבית ביותר בסוף השבוע, יש לשקול להגביר את פרסום המודעה בימים אלה על מנת לקבל חשיפה גבוהה יותר. 

מה היתרונות של פרסום עסקים בפייסבוק?

לפרסום עסקים בפייסבוק יש מגוון רחב של יתרונות- 

חשיפה פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה עם המוני משתמשים. פייסבוק זמין לכולם בכל מקום, בכל זמן ובכל מצב. עסקים שמפרסמים את עצמם בפייסבוק יכולים לזכות לחשיפה גבוהה מאוד של מגוון לקוחות פוטנציאליים. 
קשר עם הלקוחות כאשר אתם מפרסמים עסקים בפייסבוק אתם מאפשרים ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר עבור כל דבר- שאלות, רכישות אונליין, מידע נוסף, מוצרים נוספים ועוד. קשר אישי עם הלקוח יכול להוביל לרכישות רבות יותר. 
אסיפת נתונים כפי שציינו, כאשר מפרסמים עסק בפייסבוק יכולים לאסוף נתונים על הפרסום. על ידי כך ניתן לדעת מי מתעניין יותר בפרסום, באיזה שעות הפרסום יעיל יותר, באיזה ימים הפרסום יעיל יותר, להסיק מסקנות לגבי הפרסום ולייעל אותו. כך אנחנו לא הולכים בערפל ואנחנו יודעים האם הפרסום יעיל וכיצד לשפר אותו. 
הגדרת קהל יעד האפשרות לבחור את קהל היעד ולהגדיר אותו באופן ספציפי ומדויק הופכת את הפרסום ליעיל יותר ולמדויק יותר. 
הוספת קישור על ידי הוספת קישור לאתר העסק אתם מניעים את הגולשים לפעולה. כך אתם מאפשרים ללקוחות להיכנס בקלות לאתר, להתעניין במוצר ולהתחיל ברכישות אונליין. 
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך