קידום אתרים ממומן בגוגל

מה בעמוד זה?

קידום ממומן בגוגל – כל המידע שצריך

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. זהו גם האתר הפופולרי ביותר באינטרנט ובעל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש, מה שאומר שרבים מהמשווקים ומהמפרסמים נמשכים באופן טבעי לפרסם בפלטפורמה שיווקית זו. אם כך, הנה כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים ממומן בגוגל.

מאמר זה ירכז לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על קידום אתרים ממומן בגוגל – מה זה, איך זה עובד ואיך להשתמש בו ביעילות. קודם כל, חשוב להבין כי, קידום אתרים ממומן בגוגל מתייחס למצב שבו חברה משלמת לגוגל עבור דירוג גבוה יותר במנוע החיפוש שלה. מה שאומר שזה לא תהליך שמתרחש בצורה אורגנית. כל עוד תשלמו על קידום ממומן בגוגל, אתם תופיעו בעמוד הראשון במילות המפתח הרלוונטיות.

מנוע החיפוש של גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם. עם זאת ומטבע הדברים, זה גם אחד התחרותיים ביותר. גוגל מעדכנת כל הזמן את האלגוריתם שלה כדי להתעדכן במגמות ושינויים בטכנולוגיה. לעדכונים אלו יש השפעה משמעותית על האופן שבו מקדמי קידום אתרים יכולים לגרום לאתרים שלהם להתברג גבוה יותר בגוגל.

גוגל היא המובילה הבלתי מעורערת במנועי החיפוש במשך שנים רבות כבר. אם יש לכם את התקציב לכך, קידום אתרים ממומן בגוגל הוא תהליך שעליכם להשתמש בו אם אתם רוצים להתברג בראש תוצאות החיפוש של גוגל. אם אתם מחפשים הצלחה לטווח ארוך, זו עשויה להיות האפשרות הנכונה עבורכם. עם זאת, חלק מהאנשים יעדיפו לבחור בקידום אורגני, שגם הוא נמדד לטווח הארוך.

מה הוא האלגוריתם של גוגל עבור קידום אתרים?

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם. לחברה יש גם אלגוריתם רב עוצמה שפועל מדי יום כדי לדרג אתרים על סמך הרלוונטיות והאיכות שלהם. בהיבט זה, כשזה מגיע לקידום אתרים, לגוגל יש הרבה כוח. יש להם את היכולת להחליט מה מדורג ומה לא. זו הסיבה שחשוב לאנשי SEO להבין איך גוגל עובד ומה הם מחפשים כשהם מדרגים אתרים.

האלגוריתם של גוגל הוא מערכת הקובעת את דירוג האתרים. הוא מורכב מחלקים רבים, והוא משתנה כל הזמן כדי לעמוד בקצב של העולם המשתנה ללא הרף. לאלגוריתם שני גורמים עיקריים: קישורים ותוכן. קישורים חשובים מכיוון שהם מספקים לאתר אינטרנט עם יותר תנועה, מה שבתורו יכול להוביל לדירוג טוב יותר. תוכן חשוב מכיוון שהוא מספק מידע על נושא האתר שבו גוגל יכולה להשתמש כדי לדרג דפים.

להבין את האלגוריתמים של גוגל בהקשר של קידום

האלגוריתם של גוגל הוא התוכנה הקובעת כיצד תוצאות החיפוש מדורגות. הוא משתמש במגוון גורמים כדי לקבוע את הדירוג של אתר אינטרנט, כולל כמה פעמים האתר הוזכר באתרים אחרים, עד כמה האתר סמכותי ואיזה סוג תוכן יש בו. האלגוריתם משתמש בגורמים אלה כדי לקבוע אילו אתרים צריכים להיות מדורגים גבוה יותר מאחרים.

האלגוריתם גם לוקח בחשבון כמה אתרים אחרים מקשרים לאתר מסוים. ככל שיש יותר קישורים מאתרים אחרים, כך הוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) של גוגל. כשזה מגיע לקידום אתרים, חשוב שתבינו מהו האלגוריתם של גוגל ומהם גורמי הדירוג שלו כדי שתוכלו לוודא שהתוכן שלכם מותאם להצלחה.

האם קידום ממומן עדיף על פני קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי, לא נדיר לראות חברות משלמות עבור תוכן ממומן. ניתן לראות זאת כדרך לקבל יותר חשיפה ולהגיע לקהלים חדשים. השאלה האם קידום ממומן עדיף על קידום אורגני נשאלה פעמים רבות בעבר. אמנם אין תשובות חד משמעיות, כי התשובה מעורבת, אבל יש לנו מה להגיד בנושא.

יש האומרים שקידום ממומן עדיף על פני קידום אורגני, משום שהוא נותן לעסקים יותר חשיפה והגעה לקהלים חדשים. זאת, בעוד שאחרים מאמינים שקידום אורגני נותן להם יותר אמינות והצלחה בטווח הארוך. התשובה היא – מומלץ לשלב קידום ממומן בגוגל יחד עם קידום אורגני.

מה היתרונות של קידום אתרים ממומן על פני קידום אורגני?

קידום אתרים ממומן הוא דרך מצוינת להביא את העסק שלכם לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. עובדה ידועה היא, שקידום אורגני עשוי להימשך חודשים עד קבלת תוצאות והנבת פירות, וזו הסיבה שחברות רבות פונות לקידום אתרים ממומן. בתוך כך, לקידום אתרים ממומן יש מספר יתרונות על פני קידום אורגני, כולל:

  1. נראות מוגברת בתוצאות החיפוש.
  2. הגדלת שיעור ההמרה וההכנסה.
  3. יותר זמן להתמקד בהיבטים אחרים של העסק כמו בניית מותג וקמפיינים שיווקיים.

קידום אתרים ממומן הוא אסטרטגיה שחברות יכולות להשתמש בה כדי לקדם את התוכן שלהן במנועי חיפוש. זוהי דרך יעילה להניע טראפיק לאתר ולבנות מודעות למותג. קידום אורגני לעומת זאת, היא גישה אורגנית יותר שבה חברות מוציאות את זמנן וכספן כדי לקדם את התוכן שלהן באופן אורגני באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית, כתיבת תכנים, בניית מערך לינקים ועוד.

האם קידום PPC הוא חלק מהקידום הממומן בגוגל?

אנשים רבים משתמשים בגוגל כמקור המידע העיקרי שלהם, אבל הם גם משתמשים בו כדי למצוא עסקים ושירותים מקומיים. לגוגל יש מגוון רחב של כלי פרסום שניתן להשתמש בהם כדי לקדם את העסק שלכם באינטרנט, הכוללים, בין היתר, מודעות תשלום לפי קליק (PPC). מודעות PPC הן פרסומות בתשלום במנוע החיפוש של גוגל המופיעות לצד רישומים אורגניים עבור מילות מפתח או ביטויים ספציפיים. המודעות מופיעות כאשר מישהו מחפש את מילת המפתח שלכם ואת המונחים המשויכים לה בדף תוצאות החיפוש.

גוגל לא מגדירה מה מהווה "חלק מהקידום הממומן שלה", אבל היא כן אומרת שמודעות PPC אינן נחשבות לתוכן אורגני. מודעות PPC הן מודעות המוצגות על ידי מנוע חיפוש ומשולמות על ידי המפרסם. הן לא נכנסות לקטגוריה של קידום ממומן בגוגל בהכרח, מכיוון שהן לא פרסומות שנוצרו על ידי גוגל כדי להרוויח כסף מהמשתמשים שלהם. אבל לפי שיטותיהם של מקדמי אתרים, קידום PPC הוא דווקא כן סוג של קידום ממומן בגוגל. זוהי שיטת פרסום המשתמשת בתשלום לפי קליק (PPC) כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

קידום PPC יכול לשמש כחלק מקידום ממומן בגוגל, אבל זה לא הסוג היחיד של קידום ממומן בגוגל. ישנם סוגים נוספים כמו אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש (SEO), יוטיוב ושיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות ניוזלטרים ועוד

האם יש סיכונים בקידום ממומן וקידום אורגני?

כאמור, בעולם השיווק ישנם שני סוגי קידום – ממומן ואורגני. קידום ממומן הוא כאשר חברה משלמת עבור קידום מסוים כדי להפוך אותו לגלוי יותר במדיה. לדוגמה, אם חברה רוצה לקדם את המוצר החדש שלה, היא עשויה לשלם עבור מודעה בגוגל כדי לקדם את המוצר.

חלק מאנשי מקצוע השיווק מודאגים מהסיכונים של קידום ממומן, שעלול להוביל למידע מטעה ולשיטות לא אתיות. בתוך כך, ישנם סיכונים מסוימים גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני. לדוגמה, כאשר מותג מקדם מוצר ברשתות חברתיות, הוא לא רק מסכן את המוניטין של המותג אלא גם את אמון הצרכנים. אם כך, כאשר אתם מפקידים בידיה של חברת קידום אתרים את קידום העסק שלכם, ודאו שהיא יודעת מה היא עושה. ניתן להפחית את הסיכונים של קידום ממומן על ידי שימוש בטקטיקות אתיות כגון חשיפה, שקיפות והימנעות מניגודי עניינים.

טיפים לקידום אתרים ממומן בגוגל וקידום אורגני

ישנן מספר דרכים לקדם את האתר שלכם באמצעות גוגל. הצעד הראשון הוא יצירת מסע פרסום בגוגל אדוורדס. לאחר מכן תוכלו לבחור מתוך מגוון אפשרויות פרסום, כולל חיפוש בתשלום ומודעות לתצוגה. לאחר שיצרתם את מסע הפרסום שלכם, הגיע הזמן להתחיל לקדם את האתר עצמו באינטרנט.

כמקדמי אתרים, עליכם להיות בעל הבנה מעמיקה של כל סוגי הקידום השונים. אתם צריכים לדעת איזה מהם יהיה הכי יעיל עבור האתר שלכם וכיצד לעשות זאת. להלן מספר טיפים כיצד להפיק את המרב מקידום אתרים ממומן בגוגל:

ודאו שהאתר שלכם מותאם לנייד
ודאו שלאתר שלכם יש דירוג SEO גבוה
ודאו שיש לכם כמות טובה של תוכן באתר שלכם ושהוא מעודכן באופן קבוע
ודאו שהאתר שלכם נגיש לבעלי מוגבלויות כחוק
ודאו שיש לכם חשבון Google Analytics
בדקו את התעבורה האורגנית וודאו שהיא גבוהה
שמרו את האתר שלכם מעודכן עם תוכן ותכונות חדשות
תכננו מראש את אסטרטגיית השיווק שלכם כדי להפיק את המרב מהזמן והתקציב
ודאו שהאתר שלכם בעל עיצוב רספונסיבי
הוסיפו מילות מפתח רלוונטיות למטא תיאור ותגיות כותרת העמוד של האתר שלכם, כמו גם בכל עמוד באתר

טיפים לאיתור חברת קידום אתרים מקצועית

מציאת חברת קידום אתרים מקצועית היא חלק מהותי בתהליך השיווק של כל עסק. בעזרת חברות אלו, עסקים יכולים לקבל יתרון תחרותי בשוק ולהגדיל את ה-ROI שלהם. אם אתם מחפשים חברת קידום אתרים, כדאי לשקול כמה גורמים לפני שאתם שוכרים אחת. ראשית, ודאו שיש לה הבנה טובה של התעשייה וקהל היעד שלכם. שנית, בדקו אם יש לה ניסיון בנישה או בתעשייה הספציפית שלכם. שלישית, ודאו שהיא מציעה שירותים הרלוונטיים לצרכי העסק שלכם.

בשורה התחתונה, מציאת חברת קידום אתרים מקצועית היא לא קלה כמו שזה נראה. אתם עלולים להתפתות למצוא אחת שהיא זולה יותר, אבל אתם צריכים לדעת שאיכות השירותים עשויה להיות פחות טובה. טיפ מאיתנו אליכם, בצעו את המחקר שלכם וגלו מה הרקורד שלה היה בעבר ומה היה ללקוחות הקודמים שלה לומר עליה. כמו כן, נסו לברר אם יש לחברה אתר אינטרנט או פרופילי מדיה חברתית שאתם יכולים להסתכל עליהם. אל תתפשרו על פחות מחברת SEO, שתוודא שהיא עושה כל שביכולתה כדי לעזור לעסק שלכם להצליח בדירוג של מנועי החיפוש.

ppc-pay-per-click-online-branding-digital-marketing-idea_optimized

כמה כסף כדאי לי להשקיע בקידום אתרים לעסק?

כמות הכסף שחברה משקיעה בקידום אתר האינטרנט שלה לעסק צריכה להיות תלויה בגודל ובהיקף הפרויקט. במילים אחרות, על מנת לקבוע כמה כסף להשקיע בקידום אתר לעסק, חשוב שתתייחסו לגודל והיקפו של הפרויקט שלכם.

ישנם הרבה גורמים שקובעים כמה כסף אתם צריכים להשקיע בקידום האתר שלכם. אחד החשובים ביותר הוא כמות התנועה שהאתר שלכם מקבל באופן טבעי (אורגני). בהקשר של תקציבים, בכל הנוגע לקידום אתרים, חשוב להבין שאין תשובה חד משמעית. זה תלוי בתנועה של האתר שלכם ובשיעורי ההמרה, בהכנסות של העסק וכולי. תמיד מומלץ להתחיל בהשקעה קטנה ולראות כיצד העסק שלכם מתפקד לפני הגדלת התקציב.

קידום אתרים ממומן בגוגל היא דרך אחת מתוך רבות כדי להגדיל את כמות הקהל המגיע לאתר שלכם. קידום אתרים ממומן בגוגל יכול להיות מאוד "טריקי", כמה מאיתנו כבר לוחצים על המודעות שמופיעות בדירוגים הראשונים של גוגל שלידן מופיעה המילה "מודעה". רבים נמנעים ממודעות והמטרה שלנו היא כן להפוך את המודעה למושכת יותר, ברורה ומקצועית כדי לגרום לקהל ללחוץ על הקישור, להיכנס לאתר ולהישאר בו יותר מכמה שניות (על זה נדבר בהמשך). קידום אתרים ממומן בגוגל בדרך כלל  לא יכול להיות מבוסס על עצמו בלבד, אלא בשיתוף פעולה עם קידום אורגני.

מה זה קידום ממומן?

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא קידום שאנחנו משלמים עליו עבור כל לחיצה – PPC. מדובר על שיטת פרסום פופולרית דרך GoogleAds אשר מטרתה לייצר עבורנו מודעות כאשר אנחנו משלמים רק בפעמים בהן לקוח לחץ על המודעה שלנו ולאו דווקא רק אם היא הופיעה לו. קידום ממומן הוא קנייה של מקום מסוים בדירוגים הראשונים בגוגל, מקום שאליו מאוד קשה להגיע באופן אורגני. על אף שקידום ממומן נשמע מאוד מפתה, ללחוץ על המודעה זה לא החלק הקשה. החלק הקשה מגיע אחרי הלחיצה והוא התמונה הראשונה אותה רואה הלקוח, מה יגרום לו להישאר לגלוש באתר שלכם? לכן, קידום ממומן לא יכול לעמוד בפני עצמו, אלא נדרש כאן גם קידום אורגני ועיצוב אתר עם תוכן מעולה.

קידום אורגני

קידום אורגני הוא לא קידום שעליו אתם צריכים לשלם כסף לבעלי הרשת החברתית/מנוע החיפוש. מה שכן, התשלום שלכם הוא עבור כותבי תוכן, מתכנתים, בניית קישורים ועוד. לכן, אם אתם חושבים שקידום אורגני הוא בחינם הטעות היא בידכם. גוגל מסתכל על הקידום הזה בתור קידום אורגני, אך קידום אורגני מקצועי מחייב יחס של עין מקצועית. תחילה, יש למצוא את מילות המפתח המתאימות, יש לערוך מחקר אודות כל המתחרים בשוק, יש ליצור שיתופי פעולה עם אתרים אחרים שם תוכלו לפרסם קישור לאתר שלכם ועוד. הדרך הנכונה ביותר היא למצוא את קהל היעד הספציפי שלכם ולפעול בכמה ערוצים כדי למשוך אותו לאתר.

קידום אתרים ממומן בגוגל – יתרונות

למה לכם בכלל לפנות לקידום אתרים ממומן? הרי בסופו של דבר נדמה כי הקידום לא באמת יעיל כמו צורות קידום אחרות. חשוב להבין, לכל פלטפורמת שיווק יש יתרונות וחסרונות, גם לקידום ממומן בגוגל יש יתרונות וחסרונות. לפניכם כל היתרונות של קידום ממומן:

תוצאות אם אתם מחפשים חשיפה בסדר גודל גדול ובאופן מהיר, קידום ממומן בגוגל היא הבחירה הנכונה עבורכם. קידום אורגני הוא קידום הרבה יותר פסיבי, לוקח הרבה זמן לקטוף תוצאות באמצעות קידום אורגני אך הוא הרבה יותר יציב – חשוב לציין את זה. קידום אתרים ממומן בגוגל נועד בדרך כלל כדי לתת בוסט התחלתי לאתר שזה עתה הוקם, להכניס לו כניסות שישפיעו על כל תהליך הקידום
חיסכון גוגל יודעת שרבים לא נכנסים באמת למודעות ממומנות ולכן, המחיר אותו תשלמו לא יהיה עבור הופעת המודעה בדירוגים הגבוהים בגוגל, אלא רק בכל פעם שבו לקוח לוחץ על המודעה שלכם – PPC. הביטוי PPC הוא Pay Per Click. ברגע בו אין לכם הקלקות על המודעה, אתם לא משלמים שקל. כך שאתם לא באמת מסכנים הון גדול לשיווק מסוג זה, אתם כמובן יכולים להגביל את הסכום.
תפעול אחד היתרונות והסיבה שרבים בוחרים כן לעבוד עם קידום אתרים ממומן בגוגל הוא התפעול של הפרסום. גוגל מעניקה לנו ממשק מאוד נוח לתפעול, ניתן לעקוב אחרי התוצאות ולנתח אותן בצורה פשוטה. כל מה שנשאר לכם הוא להפעיל את הקמפיין בחיפוש אחר מילות המפתח הרלוונטיות. כמובן, גם קידום אתרים ממומן בגוגל דורש אסטרטגיה שיווקית ותוכנית שיווקית מתאימה

קידום אתרים ממומן בגוגל – חסרונות

כפי שציינו, כמו שיש יתרונות לכל תוכנית קידום, ככה יש גם חסרונות שאנחנו צריכים להיות מודעים אליהן כאשר אנחנו בונים תוכנית שיווקית. לפניכם כל החסרונות של קידום אתרים ממומן בגוגל:

  1. נראות – דבר ראשון, גוגל דואגת להניח באופן יפה וברור שמדובר על מודעה בתשלום ולא על קידום אורגני. הסיבה לכך היא כנראה כדי לעודד עבודה של קידום אורגני ותחרות ולא לתת לכל אחד שמוכן לשלם להגיע לדירוגים הגבוהים ללא הצהרה בכך. אגב, זאת גם פרסומת של גוגל ל-GoogleAds. החיסרון הוא בכך שגולשים רבים בוחרים לדלג על מודעות ולכן, לא תמיד המודעה שלכם תעשה את העבודה המתאימה.
  2. אפקטיביות – החיסרון הזה נוגע לכל תוכנית קידום כמעט, בין אם מדובר על קידום בפייסבוק, קידום אורגני וכן הלאה. קידום אתרים ממומן בגוגל לא יוכל לעמוד לבדו בצורה הטובה ביותר. זאת אומרת, כן אם תפעילו קידום ממומן של גוגל לבד תגיעו לתוצאות כאלה ואחרות, אבל ממש לא לתוצאות אליהן הייתם יכולים להגיע אם הייתם משלבים בין קישוריות, קידום אורגני, קידום בפייסבוק וכן הלאה.

כמה עולה קידום אתרים ממומן בגוגל?

פרסום בגוגל הוא כפי שציינו לפי לחיצות על הקישור, אבל כמה עולה לכם בכל פעם שהקישור נלחץ? זה כבר משתנה. העלות לכל לחיצה משתנה בהתאם לסוג העסק ובהתאם לביטוי בו בחרתם. גוגל פועלת לפי שיטת המכרז בה מי שנותן את ההצעה הגבוהה ביותר יקבל את התנאים הטובים ביותר, קשוח אבל ככה זה עובד. אנחנו כמובן לא מדברים כאן על עשרות אלפי שקלים ללחיצה, מדובר על שקלים בודדים ולעיתים אף פחות. אי אפשר לאמוד מחיר סופי לכל לחיצה ולכן, אתם צריכים חברת קידום שתוכל פחות או יותר לקבל אומדן בהתאם למחיר אותו תשלמו. מה שאתם כן יכולים לעשות הוא להקציב למודעות סכום מסוים אותו אתם לא מוכנים לעבור – ברגע שהסכום עובר הקמפיין נעצר.

בחירת תקציב לקידום האתר היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק ולכן אסור לדגל או לזלזל בשלב הזה. אתם צריכים לדעת בדיוק מה התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע ולוודא שאכן התקציב הזה הוא האידיאל לתשלום לקידום בהתאם לסך ההכנסות מהעסק. כדי לקבל אומדן לגבי המחיר אותו אתם משלמים אתם צריכים לערוך מחקר של מילות מפתח ולוודא מה ממוצע הלחיצות על אותה מילת מפתח. אם העלות היא גבוהה מדי ייתכן ותצטרכו למצוא מילת מפתח אחרת.

חברת קידום מקצועית

המפתח להצלחת הקמפיין היא בחירת מקדם או חברת קידום שיודעת לעבוד עם הקמפיינים של גוגל. הבעיה היא לא להפעיל את הקמפיין, הבעיה היא למצוא את מילות המפתח הנכונות כדי לשפר את הדירוג שלכם בגוגל גם באופן אורגני למרות שאתם פועלים בקידום ממומן. מה זה אומר? ברגע בו נכנסים לאתר שלכם והשארתם סיבות לקהל שלכם לחזור פעם נוספת, אז אתם משפרים את הקידום האורגני שלכם כיוון שפעם הבאה הלקוח יחפש את שם האתר שלכם כדי להיכנס שנית. חברה מקצועית מתחילה על ידי בניית תוכנית עבודה הכוללת יעדים, תקציב ותוכן איכותי.

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום שבו חברה משלמת כדי שהמודעה שלה תוצג בתוצאות של מנוע החיפוש. אם אתם מחפשים מידע לגבי קידום בגוגל ממומן, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא ריכזנו עבורכם את המדריך המלא למקדם הממומן בגוגל. הנה כל הפרטים והמידע לפניכם.

חשוב למפרסמים להבין איך קידום בגוגל ממומן עובד, במה זה שונה ממודעות אורגניות של גוגל, ולמה הם יכולים לצפות מהתהליך. במאמר זה נסביר את כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן בגוגל, ונתחיל עם אמרה אחת פשוטה – מיקוד נכון של מילות מפתח יהיה מה שירים או יפיל קמפיין ממומן בגוגל. בואו נבין למה הכוונה.

מדוע צריך מחקר מילות מפתח לפני קמפיין ממומן?

מחקר מילות מפתח הוא חלק חיוני בכל קמפיין ממומן בגוגל. חשוב שתהיה הבנה טובה של הקהל שאליו אתם מכוונים, את מילות המפתח שאנשים מחפשים, והתחרות על כל מילת מפתח. קידום בגוגל ממומן ללא מחקר מילות מפתח עשוי בקלות לרדת לטמיון. במילים פשוטות, אתם יכולים להשתמש במחקר מילות מפתח כדי לקבוע מה קהל היעד שלכם מחפש. זאת, כדי שתוכלו ליצור תוכן המהדהד ומתכתב אתו.

כשמדובר בקמפיינים ממומנים בגוגל, חשוב לדעת לאילו מילות מפתח אתם ממקדים ועד כמה מילות המפתח הללו תחרותיות לפני השקת מסע הפרסום שלכם. בתוך כך, חשוב לדעת מה הקהל והמתחרים שלכם מחפשים כדי שתוכלו ליצור תוכן שיניב את מירב הנראות והתנועה.

ישנם סוגים רבים ושונים של מחקר מילות מפתח, כולל:

  1. מחקר מילות מפתח לקידום אתרים.
  2. מחקר מילות מפתח לשיווק תוכן.
  3. מחקר מילות מפתח עבור מסעות פרסום PPC.
  4. מחקר מילות מפתח לבניית אתר או דף נחיתה.
  5. מחקר מילות מפתח למיקוד קהלי יעד בפלטפורמות החברתיות ועוד.

במילים אחרות, מחקר מילות מפתח מאפשר לכם למצוא את הקהל הנכון שהתוכן שלכם מכוון אליו ומבטיח שהמודעות שלכם יגיעו אליו. בעזרת מידע זה, תוכלו ליצור מודעה טובה יותר ומזמינה ולוודא שהיא תצליח לגייס לידים, מכירות, הנעה לפעולה ועוד.

להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש

קידום ממומן בגוגל הוא שירות המאפשר למפרסמים להציג את המודעה שלהם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. זהו אחד מערוצי השיווק היעילים והחסכוניים ביותר לעסקים, שכן על פעולה (כמו קליק למשל) תעלה לכם X ₪.

בהתאם לרמת התחרותיות של מילות המפתח, נקבע המחיר לקליק בד"כ. וכאשר מדברים על עלויות של קליקים, כבר מגיעים לתחום נוסף בתוך הקטגוריה הזאת של קידום בגוגל ממומן. אנו מדברים כמובן על התחום שנקרא PPC. בואו נבין מהו התחום הזה וממה הוא מורכב.

מהו PPC וכיצד יעזור בקידום ממומן בגוגל?

PPC ראשי תיבות של תשלום לפי קליק. זוהי שיטת פרסום במנועי חיפוש כמו גוגל. במילים פשוטות למדי, המפרסם משלם לגוגל כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלו. בתוך כך, המפרסם משלם עבור כל קליק שמוביל למכירה או רכישה. PPC יכול לעזור בקידום ממומן בגוגל, מכיוון שהוא משתלם ויעיל יותר מצורות אחרות של שיווק דיגיטלי כמו SEO, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וכו'.

הדרך הנפוצה ביותר ליישם PPC היא באמצעות חשבון AdWords, שבו אתם יכולים ליצור מודעות ולמקד מילות מפתח/ביטויי מפתח הרלוונטיים למוצר/שירות או לעסק שלכם. אתם יכולים גם להשתמש בכלי PPC כמו Bing Ads ו-Facebook Ads כדי לפרסם בפלטפורמות השונות. במובן זה, PPC, או Pay Per Click, היא אסטרטגיית שיווק המאפשרת למפרסמים לשלם רק כאשר לוחצים על המודעות שלהם. זוהי דרך מצוינת עבור עסקים להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלהם.

מה שיטת הקידום הממומן הכי טובה בגוגל?

כאמור, גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, וזה גם המקום הראשון שאנשים הולכים אליו כשהם צריכים למצוא משהו. עבור חלק מהתחומים העסקיים, שיטת הקידום הממומן הטובה ביותר בגוגל היא מודעות וידאו. כאשר אתם יוצרים מודעת וידאו, אתם יכולים להשתמש במוצר או בשירות שלכם ככלי לקידום העסק שלכם בדרך מאוד יעילה. אנחנו חיים בעידן מאוד ויזואלי, בו יש משקל חשוב מאוד למסרים שיווקיים שמקדשים את הוויז'ואל.

כמו כן, אתם יכולים להשתמש במילות מפתח ספציפיות בסרטון שלכם ולמקד אותו לאנשים שיש להם את אותם תחומי העניין שלכם ושל העסק שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש במתכנן מילות המפתח של Google AdWords. כך תוכלו לגלות אילו מילות מפתח מתארות בצורה הטובה ביותר את מה שהחברה עושה ואת המסר השיווקי שלה.

כמו כן, מקדמי אתרים יגידו גם שהשיטה הטובה ביותר לפרסום בגוגל היא לשלם לפי קליק (PPC) או לשלם לפי הופעה. אם אתם מחפשים תנועה ממוקדת יותר, עליכם להשתמש בשיטת העלות לקליק מכיוון שהיא תעזור לכם להשיג יותר מבקרים רלוונטיים ותציע יותר אפשרויות מיקוד קהלי יעד.

שיווק באמצעות תוכן ושיטות אחרות

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום ב-PPC, המאפשר לעסקים להגיע עם האתרים והאפליקציות שלהם לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. פוסטים מקודמים בגוגל, למשל, הם דרך מצוינת להציג את האתר או הבלוג שלכם בפני יותר אנשים. הם גם דרך מצוינת להגדיל את התנועה ולבנות אמינות בנישה שלכם.

העניין הוא, שהפוסטים הממומנים צריכים להיות כתובים היטב, אינפורמטיביים ומשכנעים. זאת, כדי שהם לא ייראו כאילו הם רק פרסומות. אם אתם רוצים שהתוכן שלכם יבלוט משאר הפוסטים הממומנים, עליכם לעשות זאת בעצמכם או לפחות לשלם למישהו מקצועי שיכתוב עבורכם את התכנים.

עד כמה כתיבת תוכן משמעותית לקידום ממומן בגוגל?

כתיבת תוכן היא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי. זהו הגורם החשוב ביותר להשגת תנועה איכותית לאתר שלכם. כמו שיטות PPC, גם לכתיבת תוכן יש תפקיד משמעותי בתהליכי קידום ממומן בגוגל. הכתיבה יכולה לשמש כדי להגביר את הנראות של התוכן שלכם, לשפר את דירוג החיפוש ולמשוך יותר מבקרים לאתר שלכם. בתוך כך, כתיבת תוכן היא מיומנות חשובה לכל המשווקים. בפועל, כתיבת תוכן מבוססת מחקר מילות מפתח, זהו גורם מפתח באלגוריתם הדירוג של גוגל.

כותבי תוכן אחראים ליצירה ולניהול של דפי אינטרנט, פוסטים בבלוגים, סרטונים, אינפוגרפיקה ונכסים דיגיטליים אחרים המספקים מידע רלוונטי לקהלי היעד שלהם. במובן זה של הדברים, חשוב לכתוב תוכן שייקלט במנוע החיפוש ויעזור לעסקים להתברג גבוה יותר. אם אתם מחפשים להגדיל את התנועה האורגנית שלכם, שיווק באמצעות תוכן הוא גורם מפתח שכדאי לכם לשקול להשקיע בו מאמצים

טיפים לקידום ממומן בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. זו גם החברה שמציעה מגוון רחב של הזדמנויות פרסום למפרסמים שלה. אם מדברים על טיפים עבור קידום בגוגל ממומן, כנראה שהכי חשוב לשמור את המודעה שלכם קצרה ותמציתיה. אם אין צורך "לחפור" לקהל היעד, אל תעשו זאת. כמו כן, ודאו שיש לכם קריאה ברורה לפעולה ותמונה או סרטון רלוונטיים, אפשר גם סרטוני אנימציה ואלמנטים ויראליים אחרים.

לא פחות חשוב, השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בטקסט המודעה ובטקסט התיאור שלכם. אם אפשר, השתמשו בתמונה של המוצר או השירות שלעם עבור תמונת המודעה, אך ודאו שהיא לא גדולה מדי ואינה חוסמת טקסט אחר במודעה. מנגד, ודאו שהתמונה לא גדולה וכבדה מדי, ככה שהיא תכביד על המודעה ותגרום לה להתעכב בטעינה שלה.

עוד כמה טיפים לקידום הממומן בגוגל

השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכותרת, בתיאור ובכתובת האתר שלכם
ודאו שיש לכם דף יצירת קשר מדויק
הוסף מילות מפתח רלוונטיות בתוכן שלכם (בתוך גוף הטקסט)
ודאו שאתם מוסיפים קישור לדף הקידום שלכם, לדף המוצר או השירות שאתם מספקים
הפכו את התוכן שלכם לבלתי נשכח עם כותרת קליטה
השתמשו בתמונות ובסרטונים כדי ליצור קשרים רגשיים עם קהלי היעד
הוסיפו ערך על ידי מענה על שאלות ("שאלות-תשובות")
היזהרו עם מספר המודעות שתבחרו להפעיל
בחרו סוג מודעה המתאים לתקציב ולקהל היעד שלכם
קבלו סיוע מאת חברת קידום בגוגל ממומן וקידום אתרים

כיצד לאתר חברה מקצועית לקידום אתרים?

לא קל למצוא חברה לקידום אתרים אם אתם לא יודעים מה לחפש. יש הרבה חברות שמתיימרות להיות מקצועיות, אבל הן עלולות להתגלות כחובבניות בתחום המורכב הזה. קודם כל, אנו ממליצים לבקש הפניות מחברים ובני משפחה, קולגות עסקיים וכולי. שנית, בדקו את הביקורות והמשובים של החברה בדפים החברתיים ובגוגל. שלישית, חפשו באינטרנט את ההיסטוריה של חברת הקידום. רביעית, תבדקו מי לקוחות החברה ואת מי היא מקדמת בהווה.

לפעמים, זה אתגר למצוא את החברה המתאימה שתעזור לכם עם צרכי השיווק והפרסום שלכם. לכן יצרנו רשימה של שאלות שכדאי לשאול כל חברה לפני שאתם עובדים איתה. הנה כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמכם ואת חברת קידום בגוגל ממומן לפני התחייבות אליה

  1. מה הניסיון של החברה בקידום אתרים?
  2. כמה זמן היא בעסק?
  3. אילו שירותים חברת קידום בגוגל ממומן מציעה?
  4. מהו מודל התמחור של החברה?
  5. כיצד תחויבו ובאיזו תדירות?
  6.  מה התקציב שלכם לקידום אתרים?
  7. מה המטרות של הקמפיין?
  8. כמה זמן יש לכם להשקיע בפרויקט הזה?

עד כמה קידום בגוגל ממומן חשוב להצלחת העסק?

קידום ממומן בגוגל הוא דרך מצוינת להביא את העסק לראש תוצאות החיפוש ולהגדיל את הנראות שלו. זוהי אסטרטגיית שיווק משתלמת שיכולה לשמש גם עסקים קטנים וגם חברות גדולות, לכן שיטה זו כמעט הכרחית עבור הצלחתם של עסקים בימינו. עם זאת, שינויי האלגוריתם של גוגל מקשים כל הזמן על עסקים להישאר בראש המתחרים שלהם בדירוג מנועי החיפוש.

כתוצאה מכך, עסקים רבים פונים לקידום ממומן בגוגל בסיוע מקצועי, כדרך חדשה לקדם את המותג שלהם. בתוך כך, אפשר להגיד שקידום ממומן בגוגל הוא אסטרטגיית שיווק משתלמת המציעה החזר ROI גבוה לעסקים בכל הגדלים. זה עוזר להם לשמור על נראות בדף הראשון של תוצאות החיפוש, מה שמביא יותר תנועה, לידים והמרות לעסק שלהם. במובן זה, קידום בגוגל ממומן יכול לעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר ויכול לעזור לכם להשיג את המטרות של העסק. עם זאת, חשוב לעסקים להבין שהצלחת המודעות שלהם תלויה באיכות התוכן שלהם ובמילות המפתח שבהן הם משתמשים.

בסופו של דבר, החשיבות של קידום בגוגל ממומן אינה מוגבלת רק לעסקים. ישנן דרכים רבות שבהן קידום ממומן בגוגל יכול להועיל גם לאנשים פרטיים אשר מנסים להקים עסק קטן, או אולי למכור מוצרים דרך חנות אינטרנטית. בתור יזם, כדאי גם לשקול להשתמש בסוג זה של פרסום כדי לקדם את העסק מכיוון שהוא יכול לעזור לאנשים לגלות מה יש לכם להציע ולספק להם מידע שימושי.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך