קידום אתרים ממומן

מה בעמוד זה?

מהו קידום אתרים ממומן ומתי משתמשים בטכניקת השיווק הזאת? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזאת, ריכזנו עבורכם מדריך שלם לקידום ממומן, כולל טכניקות שיווק בפלטפורמות החברתיות. המשיכו לקרוא, הנה כל המידע לפניכם.

קידום אתרים ממומן הוא כאשר עסקים משלמים לגוגל או לפלטפורמות החברתיות, כדי לדרג את האתר עבור מילות מפתח מסוימות. עסקים עושים זאת על ידי תשלום עבור מודעות בגוגל, אשר מכונות לאחר מכן מודעות ממומנות או קישורים ממומנים. מאידך, קידום אתרים אורגני יכול להתבצע עם או בלי מודעות בתשלום בגוגל. במה בוחרים ומדוע?

במה בוחרים, קידום ממומן או קידום אורגני?מהו קידום אתרים ממומן ומתי משתמשים בטכניקת השיווק הזאת? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזאת, ריכזנו עבורכם מדריך שלם לקידום ממומן

ההבדל העיקרי בין קידום אתרים אורגני לממומן הוא שבקידום ממומן חברות או מותגים משלמים על מאמצי האופטימיזציה של מנועי החיפוש שלהם. קידום אתרים אורגני נעשה על ידי חברות או מותגים בעצמם ואין צורך לשלם עבורו (אולי למעט תשלום על בניית מערך לינקים וכתיבת תוכן). בהיבט הזה, קידום אתרים ממומן הוא סוג של פרסום שאינו מסתמך על אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש.

קידום ממומן הוא טכניקת שיווק הידועה גם בתור "פרסום בתשלום לפי קליק". סוג זה של אסטרטגיית שיווק משמשת לעתים קרובות כדי להגביר את המודעות למותג ולהוביל תנועה לאתר או לדף נחיתה ספציפי. ואם כבר נגענו בנושא, בואו נדבר על טכניקת PPC.

מהו PPC וכיצד משתמשים בטכניקה?

קידום אתרים ממומן באמצעות שיווק PPC (תשלום לפי קליק) הוא סוג של פרסום מקוון המאפשר לעסקים לשלם עבור כל פעם שמישהו צופה בפרסומת שלהם. ל-PPC יתרונות רבים על פני סוגי שיווק אחרים, לרבות זה שהוא חסכוני וניתן לעשות אותו ללא צורך בתקציב גדול. בתוך כך, אפשר להגיד כי קידום PPC הוא טכניקה שיווקית המשתמשת בפרסומות בתשלום במנועי חיפוש, כדי להניע תנועה לאתר.

עולם השיווק בחיפוש בתשלום הוא עולם תחרותי, וחשוב לדעת איך לשווק את העסק שלכם בצורה נכונה עם PPC. עם PPC, אתם יכולים למקד לקהל שלכם ולקבל יותר קליקים על המודעות שלכם. עם זאת, חשוב שתהיה לכם אסטרטגיה לפני שתתחילו להציב את המודעות שלכם.

בניית ותכנון אסטרטגיה שיווקית עם PPC

PPC הוא אחד מכלי השיווק החסכוניים ביותר, במיוחד כאשר מדברים על קידום אתרים ממומן באינטרנט. זהו כלי יעיל, אבל יכול להיות קשה לבנות אסטרטגיה שתעבוד עבור החברה שלכם. קודם כל, חשוב לדעת שמודעות PPC מוצגות בדרך כלל במנועי חיפוש ובאתרים, אך ניתן להציג אותן גם במדיה חברתית.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בכל הנוגע לשיווק PPC היא, לא לבנות אסטרטגיה לפני השקת מסע הפרסום שלהם. הם נוטים להסתמך אך ורק על מילות מפתח ולהניח שאלו יעזרו להם לייצר יותר תנועה והמרות. זה מוביל אותם לבזבוז כסף, מכיוון שהם לא יודעים כמה תנועה הקמפיין שלהם יפיק או כמה זמן ייקח להם להשיג תוצאות. לפיכך, לפני שתתחילו את קמפיין השיווק שלכם ב-PPC, תחילה עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם ולבנות סביבו אסטרטגיה. לאחר שעושים זאת, ניתן להשתמש ב-PPC בשילוב עם טקטיקות שיווק אחרות כגון SEO, שיווק בדוא"ל, שיווק במדיה חברתית ופרסום מסורתי.

כלים לניטור מידע ולבניית אסטרטגיית שיווק עם PPCקידום אתרים ממומן הוא כאשר עסקים משלמים לגוגל או לפלטפורמות החברתיות, כדי לדרג את האתר עבור מילות מפתח מסוימות.

כדי להצליח עם PPC, משווקים צריכים לפקח על מסעות הפרסום שלהם באופן קבוע ולוודא שהם מקבלים את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה. ישנם כלים רבים שיכולים לעזור להם לעשות זאת, כמו Google Analytics ו-MixPanel. כלים אלו אוספים נתונים ממקורות שונים כולל תנועה לאתר, המרות, נתוני הוצאות פרסום ועוד.

הכלים האלה חשובים מכיוון שהם עוזרים למשווקים לשפר את האסטרטגיות שלהם. זאת, על ידי הסקת תובנות לגבי מה הכי מתאים לעסקים ומה לא. בתוך כך, ישנן מספר דרכים שונות שבהן משווקים יכולים לעקוב אחר מסעות הפרסום שלהם ב-PPC, כולל ניטור מילות מפתח. זהו תהליך המעקב אחר מילות המפתח שמביאות תנועה, המרות והכנסות לאתר שלכם. בין הכלים השונים תוכלו למצוא כלים לניטור מידע כמו גוגל ניתוח נתונים, Google Search Console, עורך AdWords, SEMrush ועוד.

במה קידום אתרים ממומן טוב יותר מקידום אורגני?

קידום אורגני הוא אסטרטגיה ארוכת טווח שלוקח זמן עד שחושפת את תוצאותיה. זה לא מתאים לטקטיקות שיווק מהיר או אם צריך המרה מיידית באתר שלכם. כמו כן, קידום אתרים אורגני אינו מתאים למצבים בהם משווק מסוים מעוניין להחדיר מוצר חדש לשוק. אז, מה כן? ב-3 מילים – קידום אתרים ממומן.

קידום אתרים ממומן יכול לשמש לקידום האתר במהירות ובקלות ללא שום חסרונות גדולים, אולי מלבד נושא התקציב. מבחינת עלויות, מחירי קידום אתרים ממומן יכולים לנוע בין מאות שקלים לבין עשרות אלפי שקלים בחודש, הכול תלוי בסוג הקידום ובסוג החברה שמספקת לכם את השירות. בסופו של דבר, כאשר מדובר על קידום במיידי, קידום אתרים ממומן עדיף על קידום אורגני מכיוון שקל יותר למצוא את הקהל המתאים למוצר שלכם.

מה כוללות חבילות של קידום אתרים ממומן?מחירי קידום אתרים ממומן יכולים לנוע בין מאות שקלים לבין עשרות אלפי שקלים בחודש, הכול תלוי בסוג הקידום ובסוג החברה שמספקת לכם את השירות

בשורה התחתונה, חבילות קידום אתרים ממומן הן סוג של שירות קידום אתרים הכולל אופטימיזציה למנועי חיפוש, יצירת תוכן ואופטימיזציה של שיעור המרה. כתוצאה מכך, שירותים אלו מספקים ללקוח נראות מוגברת במנועי החיפוש ויותר המרות מאתר האינטרנט שלהם. במילים אחרות, חבילות קידום אתרים ממומן הן סוג של פרסום בתשלום המשמש להנעת תנועה לאתר שלכם. חבילות אלו כוללות שירותים שונים כגון מחקר מילות מפתח, יצירת תוכן, בניית קישורים, קידום PPC ועוד.

חבילות SEO ממומנות הן דרך מצוינת לעסקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. אם אתם מחפשים חבילת קידום אתרים שתעזור לכם לקבל יותר תעבורה, כדאי לשקול לקבל חבילת קידום אתרים הכוללת גם היבטים של קידום PPC. כאמור, זוהי טכניקת השיווק הפופולארית ביותר בימינו.

טיפים למציאת חברת קידום אתרים ממומן

אם אתם מחפשים חברה שתוכל לעזור לכם עם צרכי ה-SEO שלכם, אז הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם למצוא את החברות הטובות ביותר. קודם כל, ואולי הכי חשוב, מציאת חברת קידום אתרים ממומנת היא לא קלה וחשוב לוודא שאתם עושים את המחקר שלכם לפני שאתם בוחרים בחברה זו או אחרת. בתוך כך, כדאי גם לוודא שיש לחברה רקורד מבוסס ומוניטין טוב.

הצעד הראשון במציאת חברת קידום אתרים מתאימה הוא, להבין מה הצרכים שלכם מבחינת השיווק. מחפשים מישהו שיבנה את האתר שלכם? או שאתם צריכים עזרה בשיווק ברשתות חברתיות? לאחר שזיהיתם מהם השירותים הדרושים, הגיע הזמן להתחיל לחפש חברה המספקת את השירותים הללו.

כמה זמן חברת הקידום עוסקת בתחום?

השלב הבא במציאת חברת קידום אתרים ממומן הוא, לגלות כמה זמן החברה בעסק ומה הרקורד שלה. משך הזמן שהיא בעסק יכול לתת אינדיקציה על הניסיון והמומחיות שלה, כמו גם כמה עבודה היא יכולה להשקיע עבור הפרויקט שלכם.

בסופו של יום, המפתח למציאת חברת קידום אתרים טובה הוא לעשות את מחקר השוק הנכון. אם לחברת הקידום יש ניסיון עם הענף שלכם, זוהי נקודת זכות לטובתה שחשוב לקחת בחשבון. ככל שתכיר את תחום העיסוק שלכם טוב יותר, כך הקידום כנראה יושפע כתוצאה מזה.

קידום אתרים ממומן 

קידום אתרים ממומן – הוא כבר מזמן לא פריווילגיה ולא נחלתם רק של עסקים גדולים אלא זאת תשתית  בסיסית לשיווק כל עסק . היום למעשה, מדובר באחת השיטות הכי חשובות והכי פופולאריות בקרב עסקים. קידום אתרים ממומן שנעשה בצורה איכותית ומקצועית, יכול להביא לנו הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים, יכול להרחיב לנו את העסק, להביא יותר תנועה לאתר שלנו וזה בעצם מה שכל בעל עסק ששומר על נוכחות דיגיטלית רוצה. בשורות הבאות נציג בפניכם כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים ממומן ונענה על שאלות כמו למשל מהו קידום אתרים ממומן, מה ההבדלים הקיימים בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני, מה היתרונות של קידום אתרים ממומן, כמה הקידום אמור לעלות לנו ואיך בונים תקציב לזה ועוד… 

מזה קידום אתרים ממומן?

זאת שאלה שהרבה מאוד בעלי עסקים שואלים את עצמם ,  קידום אתרים  ממומן  מכונה גם  שיווק דיגיטלי או PPC ראשי תיבות של  Pay per click.  אנשים נכנסים פעמים רבות למנועי חיפוש כדוגמת גוגל או פייסבוק ומחפשים מוצרים לרבות בגדים, רכבים, ריהוט, קורסים או אנשי מקצוע וכו' .

שיווק אונליין נכון של מוצר או שרות לקהל היעד הרלוונטי עוזר לקדם מכירה בצורה מהירה ויוצר תנועה פוטנציאלית של הצרכן לחנות פיזית. השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסק פרסום ממוקד וחשיפת האתר בדיוק לקהל הלקוחות הרלוונטיים ובנוסף ממקם את האתר להיות מבין הראשונים במנועי החיפוש מה שיגרום לצרכן לחשיפה מרובה לעסק.

כיום יש ניסיון להגיע למסכים של כל אחד ואחת מאיתנו בדיוק ברגע בו הקלדנו את מילות החיפוש. גוגל מבחינתה, מנהלת מכרז על שטח הפרסום שבו המפרסמים מתחרים וגוזרת קופון כפול. מצד אחד על התשלום שהיא לוקחת ומצד שני על פרסום וקידום האתר ובנוסף לזה על כל הקלקה על האתר הממומן. 

ההבדל בין קידום ממומן לאורגני

בעולם השיווק הדיגיטלי שולטות שתי שיטות שיווק עיקריות, קידום ממומן וקידום אורגני או בשמו SEO. בדומה לקידום ממומן, גם הקידום האורגני דורש עבודה שוטפת מצד בעל האתר או המפרסם שמבצע עבורו את עבודת הקידום האורגני לאתר. ההבדל העיקרי הוא שקידום אורגני לא עולה כסף עבור הקלקה אבל כן דורש זמן ניסיון וידע רב מאיש מקצוע בשביל להגיע לעמודים הראשונים בשטח הפרסום של גוגל.   איך הקידום האורגני עובד? בשונה מהקמת קמפיין אותה מבצעים בשיטת הקידום הממומן, קידום אורגני הוא מכלול. כלומר לא מספיק לבצע מחקר מילות מפתח ועל בסיס אותן מילים או אותם ביטויים לקדם את האתר שלנו. אנחנו צריכים שהאתר שלנו, בין אם מדובר בחנות אינטרנטית, בין אם מדובר באתר תדמיתי ובין אם מדובר בפורטל, יענה על מרבית הקריטריונים של גוגל. מה זה אומר? לגוגל יש מטרה אחת. הוא תמיד רואה את החשיבות של הגולשים ורוצה לספק להם את התוצאות הכי אופטימליות עבור החיפוש. לצורך הדגומא, נניח שאנחנו בתור גולשים מחפשים את הביטוי ”מחיר שיפוץ דירה 4 חדרים בתל אביב“. הדבר הכי חשוב מבחינת גוגל הוא לספק לנו תוצאות אורגניות טובות שיספקו מענה למה שאנחנו מחפשים. התפקיד של גוגל הוא להציג בפנינו רק אתרים אמינים, סמכותיים ואיכותיים שיספקו לנו את המידע הזה. איך גוגל יודע שהאתר מתאים? לפי המון קריטריונים! הוא בודק כמה זמן הגולשים נמצאים בתוך האתר וכמה אחוזי נטישה יש בו, הוא בודק כמה התכנים שיש בתוך האתר איכותיים וכמה גולשים מגיעים אליו דרך קישורים חיצוניים, גוגל גם בודק אם יש תמונות וסרטונים שנותנים לגולש ערך מוסף. בקיצור, כדי שאתרים יופיעו במיקומים הראשונים של גוגל, הם צריכים לעמוד בהמון המון קריטריונים שגם כל הזמן משתנים ולכן כל הנושא של קידום אורגני הוא הרבה יותר מורכב והתוצאות שלו לוקחות הרבה יותר זמן בהשוואה לקידום ממומן.

קידום ממומן בגוגל – קצר, קולע, מהיר ומביא לתוצאות

לעומתו, הקידום הממומן בגוגל תמיד יופיע לנו בארבע המודעות הראשונות ובארבע המודעות האחרונות של העמוד. ביניהן יופיעו המודעות האורגניות אבל פרט מעניין הוא שרוב ההקלקות של אנשים בחיפושים בגוגל הן על המודעות האורגניות בעמודים הראשונים, כנראה משום שזה משדר אמינות רבה יותר. אם אנחנו רוצים להשיג תוצאות שהן יותר מיידיות, הקידום בגוגל הוא זה שנותן מענה למטרה הזו משום שמדובר בפרויקט שאפשר להעלות אותו לאוויר מאוד מהר. 

אז למה קידום ממומן יקפיץ את העסק שלכם ? 

  • קידום ממומן מחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר יחסית נכון שאמרנו שיש יותר הקלקות על  הפרסום האורגני אבל להגיע באמצעותו לעמודים הראשונים זה הרבה יותר קשה. לעומת זאת, דרך קידום אתרים ממומן אפשר בצורה אפקטיבית ובזמן קצר להגיע לקהל רחב של לקוחות פוטנציאלים, לייצר חשיפה מרובה יותר ולהגדיל את  המכירות של העסק  על ידי העברת מסר בצורה ברורה מפורטת ומעניינת
  • יצירת לקוחות חדשים-  קידום ממומן מושך אנשים שבאמת מתעניינים בשירותים של העסק. גם אם הלקוח נכנס לאתר ולא רכש בסוף את המוצר יהיה ניתן להמשיך ולהקפיץ את הפרסום אצל אותו לקוח פוטנציאלי בפלטפורמות הקשורות לגוגל כמו לדוגמא יוטיוב . 

בנוסף ע"י השארת פרטים מצד הלקוח ניתן יהיה ליצור עמו קשר במייל או בטלפון ולמעשה להפוך אותו "לליד חם" כלומר לקוח עם פוטנציאל גבוה לרכישה בעסק ולכן יהיה שווה להשקיע בו פרסום.   

  • מיתוג של העסק-  בעזרת הקידום הממומן אנשים נחשפים לעסקים ובין היתר לעיצוב ולמיתוג של העסק וזה יוצר עבורם רושם של עסק איכותי, סיכוי טוב שהם יזכרו את העסק או המוצר ואולי ירכשו בעתיד ואפילו ימליצו ללקוחות נוספים. 
  • שליטה מוחלטת על הפרסום-  לגוגל יש אפשרויות פרסום כמעט בלתי  מוגבלות, אפשר לפרסם  כמעט כל מוצר, תת מוצר או שירות  דרך קמפיין בגוגל. בנוסף, ניתן לשלוט בסכום אותו מוציאים על קמפיין מסוים ברמה היומית/שבועית/חודשית. 

בנוסף ניתן לעקוב אחרי יעילות כל קמפיין ולדעת בדיוק מה היה התוכן או הפרסום שהביא למכירות.   

 

כמה יעלה לעסק קידום אתרים ממומן? 

ראשית, יש לזכור שמלבד התשלום למקדם אתרים יש לשלם לגוגל על העלאת הקמפיין ובנוסף  כמובן יש תשלום לחברה המקדמת. נכון להיום לתחום קידום אתרים ממומן יש טווח רחב של מחירים  וכמה דרכי תשלום מקובלות. חלק מחברות הקידום מתמחרות את העבודה לפי מילות מפתח אותן הן מקדמות, כלומר חברה יכולה לבקש סכום של 100 ₪  למילה ומינימום מסוים של מילים.  

דרך נוספת שמקובלת לתמחר את עלות הקידום היא על ידי תקציב חודשי קבוע שיכלול חבילה בסיסית במחיר של   1500 ₪  או חבילה מתקדמת יותר ב2500 ₪,  וחבילות יקרות אפילו יותר בסביבות ה5000 עד 10000 ₪ .

החבילות ניתנות במחירים שונים בהתאם להשקעה כאשר החבילות היקרות יותר כוללות כתיבת תוכן, כאשר חברות בעלות ניסיון ומוניטין מוכח כמובן יהיו בטווח מחירים היקר יותר.

לעיתים נפוץ לקחת אחוזים מהתקציב הכולל לקמפיין, בדרך כלל מדובר על 10 עד 20 אחוזים מהתקציב עם מינימום של 1500 ₪ .   

 

אז מה זה קידום אתרים ממומן?

כל בעל עסק ישמח שבתוצאות החיפוש של גוגל ייצגו באופן הכי מדויק את העסק שלו. אם מדובר בשירותים שהעסק נותן פתרונות ללקוחות- חלומו של כל בעל עסק שהדף שלו יעלה במהירות וגבוה בדירוג של גוגל. קידום אתרים ממומן אמור להוות את הפתרון ולגרום לכך לקרות במציאות. אם רוצים להבין מה זה אומר קידום אתרים ממומן ממש מההתחלה, חשוב לעשות הבחנה וללמוד אתה הבדל בין קידום אתרים אורגני SEO לבין קידום אתרים ממומן PPC. אז מאיפה מתחילים?. בעיקרון, כאשר אנחנו או כל אחד אחר מבצעים כללי במנוע החיפוש גוגל, שהוא למעשה מנוע החיפוש הכי פופולארי בעולם, אנחנו מקבלים שני סוגים של תוצאות. בעמוד העליון אנחנו מקבלים תוצאות ממומנות. תוצאות שמישהו שילם כסף כדי שהן יופיעו. שאר התוצאות, בחלק התחתון של העמוד, אלה הן התוצאות האורגניות. תוצאות שבעצם גוגל החליט או בחר שדווקא הן יופיעו שם. 

 

מה ההבדל בין קידום אתרים ממומן לאורגני?

ההבדל הוא שהתוצאות הממומנות מופיעות שם באופן מידי. כלומר אחרי שעשינו מחקר שוק ובדקנו אילו תוצאות אנשים מחפשים בתחום שאנחנו עושים בו, בחרנו להקים קמפיין על אותן מילות מפתח, בחרנו איפה למקם את המודעה שלנו במערכת הפרסום של גוגל. בפועל, אנחנו נשלם על הקמפיין רק על בסיס כמות הלחיצות שהגולשים ילחצו. זה נקרא Pay per click או בקיצור PPC. למה זה טוב? זה טוב משום שאנחנו לא צריכים להשקיע המון זמן ואנרגיה בקידום האתר שלנו, גם לא בטוח שנצטרך להשקיע בהקמה של אתר, כי יש מקרים רבים שעמוד נחיתה יספיק לגמרי. כלומר, אנחנו יכולים כאן ועכשיו להחליט אילו מילים אנחנו רוצים לקדם ואז באופן כמעט מיידי הקמפיין שלנו עולה לאוויר. לעומת זאת, בקידום אורגני, מדובר בתהליך שלם. מגוון רחב של פעולות אותן אנחנו צריכים לבצע בתוך האתר וגם מחוץ לאתר כדי שגוגל יעדיף דווקא את האתר שלנו על פני אתרים אחרים. 

 

מה הצורך שלך?

לא כל בעלי העסקים מעוניינים להשקיע בבניית תוכן באתר, בנראות ובתפקוד שלו. מאחר וגוגל נשארים נאמנים לתפקיד שלהם כמנוע חיפוש הם צריכים להציג תוכן ראוי לגולשים ולא כל בעלי העסקים מעוניינים בהשקעה הכספית הנדרשת לכך.

 

אז למה קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים ממומן נותן לבעלי העסקים אופציה להביא תנועה לאתר, להציג מוצרים ושירותים באופן כמעט מיידי. יש להחליט לפני ביצוע הקמפיין מהו התקציב המיועד לקידום האתרים הממומן על ידי בעל העסק ועל פי זה ניתן לייצר הכנסה או להגדיל את מעגל הלקוחות כבד מתחילת הקידום.

בניגוד לדרכי שיווק אחרות אונליין – בקידום אתרים ממומן אין צורך להקים אתר אלא רק ליצור דף נחיתה מושקע, ולעדכנו באופן שוטף. דף נחיתה פשוט הוא כל מה שצריך על מנת להעביר את האינפורמציה שבעל העסק מעוניין להעביר.

 

על מנת להתחיל בקידום אתרים ממומן צריך שלושה דברים פשוטים: אתר פעיל או דף נחיתה, חשבון גוגל ותקציב פרסום ומיד ניתן להתחיל לעבוד. כמובן שחשוב לדעת שיקדום אתרים ממומן לא מתאים לכולם. הוא מתאים לעסקים שיש להם תקציב יחסית גבוה, משום שהקידום הזה יותר יקר מקידום אורגני או משיטות פרסום אחרות שיש ברשת. הוא גם מתאים לבעלי עסקים שקהלי היעד שלהם אכן נמצאים במנוע החיפוש ולא במקומות אחרים כמו רשתות חברתיות למשל. גם בפייסבוק, ביוטיוב או באינסטגרם ניתן לקדם בשתי השיטות הללו: קידום אורגני וקידום ממומן ברשתות חברתיות, אבל זה כבר נושא למאמר אחר לגמרי. 

 

אז איך זה עובד בפועל?

בשלב ראשון צריך להגדיר מהי המטרה. חשיפה ומיתוג? תנועה זולה? שיחות טלפון? מכירת מוצרים?

יש צורך ממשי להגדיר את היעדים על מנת שניתן יהיה בשלב מאוחר יותר לכמת אותם ולוודא שהקידום הממומן אכן משיג את מטרתו הראשונית.

בשלב שני, המפרסמים בוחרים ביטויים קרובים ביותר לתיאור המוצר או הפתרון שניתן ללקוחות. ניתן להשתמש בכלים חיצוניים ומילות מפתח של גוגל על מנת להעריך כמה חיפושים יש לכל ביטוי וכמה כל לחיצה (קליק) אמורה לעלות לבעל העסק.

בשלב שלישי, יש לעבוד על נוסחים שונים למודעה. ניסוח המודעה יכול להשפיע מאוד על תשובת הלב והתנועה העתידית באתר. אין לשכוח שגוגל מתגמל קמפיינים מוצלחים בעלויות פרסום נמוכות יותר.

 

עמוד נחיתה או עמוד באתר?

לכלאחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות. מטרות קידום אתרים ממומן הוא למקסם את היכולת של בעל העסק ולמקד אותו ביכולות שלו לעומת הצרכים של הקמפיין.

 

אז למה לא לעשות קמפיין עצמאי בגוגל?

בוודאי שאפשרי לעשות קמפיין עצמאי אבל האפשרויות שקידום אתרים ממומן נותנות הוא רחב יותר. אדם שאינו מתעסק ביומיום בשיווק יתקשה לבצע חלוקה של הקמפיין על פי דמוגרפיה, גיאוגרפיה ותחומי עניין במוצרים. על מנת לבצע קידום אתרים אפקטיבי יש לשים לב לכמות האינטראקציות 

(קליקים), שיעור האינטראקציות ( CTR שמעיד על נוסח טוב והתאמה מדויקת לחיפוש של הגולש), עלות ממוצעת לקליק ועוד.

הממשקים שגוגל מספקת לקידום אתרים ממומן ולאנליזה של התנהגות הגולשים הם נוחים לתפעול וללמידה אך לוקח זמן וניסיון ללמוד אותם ולשים לב לניואנסים הקטנים שיכולים להשפיע מיידית על הקמפיין, עלותו וסיכויי הריווחיות שלו.

בפועל הידע והניסיון שנצבר יכול להוות את ההבדל בין קמפיין מפסיד לבין קמפיין שמעיף את העסק לגבהים חדשים.

 

אז כמה קידום אתרים ממומן עולה?

מדובר בתחום רחב למדי לאחת מ״תופעות הלוואי״ שלו הוא העמימות בכל הקשור למחיר.

 הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר הם:

  1. מקצועיות המקדם– מקצועיות זו הינה נגזרת של הצלחות מוכחותבקיאות בחומר ועדכונים על חדשות בשוטף וכ״ו.
  2. ניסיון בקידום אתרים– ניסיון רב שנים בתחום אינו בר תחליף.
  3. הערכה עצמית של המקדם– מקדמי אתרים שהינם אנשי מכירות היודעים ״למכור את עצמם״ תוך הוכחת ניסיונם.
  4. תחרויות התחום– כמה אתרים כבר מקודמים בזירה שאליה בעל העסק רוצה להכנס אליוכמה התחרות צפופה?

 

שורה תחתונה- כמה כסף?

על מנת לענות על שאלה זו יש להבין כי יש קשר ישיר בין גודל האתר לבין התוכניות קצרות וארוכות של יעדי העסק :

  1. שיווק  מכירות נישתי– ₪3000 ומעלה.
  2.  שיווק  מכירות באתר ממוצע– 4000-₪8000 .
  3. שיווק של מותגרשת ידועים– 12000-₪50000
  4.  שיווק אתר  בינלאומי– ₪50000 ומעלה.
    בדומה לכל בעל עסקישנן הוצאות שוטפות גם בעולם הדיגיטלי. הוצאות אילו, ברובן, מיועדות לשיווק האתר והמטרה הסופית הינה, כמובן, להגדיל את כמות קהל היעד שנכנס לאתר

 

לסיכום:

הקמה של אתר מכירות כלל לא מבטיחה תוצאות טובות ומיידיות. על מנת להצליח יש לדאוג לצוות מקצועי שכל מטרתו הינה קידום האתר ומאחר ורובינו איננו אנשי שיווק המתמחים בתחום עדיף 

 לקדם את האתר באופן יזום וממומן על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות.

תצטרכו לבחור בין קידום אתרים ממומן בשיטת עשה זאת בעצמך, כלומר להקים את הקמפיין ולבצע את חקר מילות המפתח בעצמכם, או לחילופין לקדם את העסק שלכם בעזרת מומחה לקידום ממומן.  לשתי השיטות יש יתרונות וחסרונות גם בהיבט הכלכלי וגם בהיבט של התוצאה לטווח הרחוק ולכן שווה להבין מה בדיוק מתאים לכם. 

                                                                   

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך