קידום אתרים זול

מה בעמוד זה?

קידום אתרים זולאתם מרגישים שהעסק שלכם תקוע אבל לא באמת יודעים מה לעשות? אתם יודעים מה לעשות, אתם פשוט חושבים שזה מיותר או שאולי אתם יכולים לעשות את זה לבד. קידום אתרים הוא לא תמיד דבר זול, אבל לכל כלל יש יוצא מן הכלל. קידום אתרים זול מבטיח לנו להגיע לתוצאות מעולות תוך כדי שאנחנו לא קורעים את הכיס שלנו על הוצאות שיווק. המטרה היא למצוא את חברת הקידום הנכונה, עם המוניטין הנכון כדי שתוכלו לקדם בצורה יעילה אבל גם זולה. 

 

למה נכון להתחיל עם קידום זול?

אם תשקיעו את כל המשאבים שלכם בשיווק אבל סך כל ההכנסה של העסק שלכם היא נמוכה, בסופו של דבר אתם תפסידו. לכל עסק צריך להקציב את סכום השיווק וכמו כן, שיווק הוא עניין של ניסוי וטעיה – זאת אומרת שלא כל קמפיין יגיע לתוצאות חיוביות ברמה גבוהה תוך פרק זמן קצר. על המשווק ומקדם האתר ללמוד את קהל היעד שלכם, להכיר את הדרך להתקדם בגוגל בצורה בטוחה ואורגנית. אבל לפני שבכלל מגיעים למחירים, איך קידום אתרים זול עובד בכלל?

מה זה קידום אתרים?

האלגוריתם של גוגל עובד על בסיס מספר נתונים לפיהם הוא מדרג את האתר שלכם. ככל שהאתר שלכם נחשב ליותר פופולרי בקרב משתמשים אורגניים, ככה הדירוג שלו יעלה. כמו כן, גוגל מסתכל על עוד דברים נוספים, החל מאיך שנראה האתר שלכם מבחינה עיצובית, המהירות של האתר שלכם, כמות גולשים ביותר, לכמה זמן נשארים הגולשים באתר, תוכן וכן הלאה. מצד שני, כאשר מדובר על קידום שאינו מקצועי זה עלול פגוע בתדמית של האתר שלכם מבחינת גוגל, במיוחד כאשר מדובר על שימוש בתכנים באמצעות בוטים. קידום אתרים זול מתבסס על שני דברים, האחד הוא קידום אורגני והשני הוא קידום ממומן. קידום ממומן וקידום אורגני הם נכונים לגוגל וכמו כן לערוצי שיווק אחרים. 

קראו עוד: שירותי קידום אתרים

קידום אורגני

קידום אורגני מתבסס על מספר דברים והוא למעשה ההפך מקידום ממומן – משמע אתם לא צריכים לשלם לספק (לגוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכד') כדי לקבל דירוג גבוה או מודעות בתשלום. קידום אורגני עובד במגוון מישורים כאשר הדרך הפופולרית ביותר היא באמצעות SEO – מחקר מילות מפתח. מחקר מילות מפתח עובד על בסיס נתונים שגוגל נותן לנו או כלי חיפוש אחרים. שם אנחנו יכולים לראות את הביטויים לפיהם הלקוחות שלנו מחפשים את סוג השירות שלנו. יש סוגים שונים של מילות מפתח ואנחנו יכולים לראות גם אילו אתרים מובילים לפי החיפוש של מילות מפתח אלו. יש אתרים שמלכתחילה אנחנו לא נרצה להיכנס איתם ראש בראש מכיוון שהם עובדים בצורה חזקה יותר – בדרך כלל מדובר על ארגונים גדולים מול עסק קטן.

 

מחקר מילות מפתח מתבסס על מילות מפתח ארוכות, מילות מפתח זנב ארוך ועוד. מלבד למילות מפתח, יש גם אפשרות של בניית קישורים פנימיים וחיצוניים:

  • קישור פנימי – קישור פנימי הוא קישור נמצא בתוך האתר שלכם ומוביל את הגולש לדף אחר באתר שלכם. לדוגמה, אם עכשיו אתם כתבתם מאמר על מכונות כביסה ובאמצע המאמר יש קישור למאמר אחר או לדף מכירה של מכונות כביסה. זאת דרך מעולה לקדם את האתר שלכם, אבל כמובן שצריך לעשות את זה בהיגיון ולא בדרך מסחרית בדומה למילות מפתח. כאשר אנחנו דוחפים קישורים או מילות מפתח ללא שום קשר לתוכן גוגל מזהה את זה.
  • קישור חיצוני – קישור חיצוני היא דרך אורגנית מעולה למצוא קהלים גדולים ולהוביל אותם לאתר שלכם. קישור חיצוני נמצא בתוך מאמר שאנחנו מפרסמים באתר אחר. כמעט כל אתר עם טראפיק גדול לא באמת כותב כתבות בשביל עצמו, אלא הם מפרסמים כתבות של גורמים אחרים בתמורה כספית. על אף שמדובר על קידום אתרים זול, יש אתרים שלא גובים סכומים גבוהים עבור קישורים חיצוניים או עובדים באמצעות שיתוף פעולה. 

 

דרך נוספת לקידום אורגני היא באמצעות קידום דרך ערוצים אחרים: יוטיוב, פייסבוק, טיק-טוק, אינסטגרם, כל מקור שיכול להוביל את הלקוח לאתר שלכם. איך עושים את זה בעצם? אם יש לכם דף פייסבוק לדוגמה, אתם יכולים להתנהל מולו בדיוק כמו אתר, להעלות אליו תוכן, לפרסם דברים חדשים בעסק שלכם וקישורים שמובילים את הלקוח לאתר שלכם. בדרך הזאת אתם מכניסים עוד לקוחות לאתר שלכם – מה שמשפר את המעמד שלכם מבחינת התדמית לגוגל.

קידום ממומן

בדרך כלל כאשר אנחנו רוצים קידום אתרים זול אנו נרצה לבצע קידום ממומן באופן מזערי, רק כדי לתת בוסט לאתר שלנו. קידום ממומן הוא תשלום שאנו משלמים לגוגל כדי להופיע בדפים הראשונים בראש העמוד. הבעיה העיקרית היא שמדובר על מודעה, וכתוב בבירור לגולש שזאת מודעה ולכן, לא תמיד אנשים סומכים על האתרים האלה. מצד שני, קידום ממומן עובד בצורה חכמה של PPC – pay per click. משמע, כל עוד הגולש לא לחץ על הקישור, אתם לא משלמים לגוגל עבור הקידום.

 

אחסון אתרים

יש עוד דרכים שאתם יכולים לקדם את האתר שלכם בזול, כמו לדוגמה אחסון אתרים. ברגע בו אתם עובדים בצורה שגוגל אוהבת, בצורה בה האתר שלכם מגובה, במצב בו האתר שלכם עובד בצורה מהירה – כל אלה משפיעים על התדמית שלכם מבחינת גוגל. עלות אחסון אתרים יכולה להגיע למאות שקלים בחודש ויכולה גם להיות כ-10$ לחבילה. המחיר משתנה בהתאם לגודל האתר שלכם אבל בהחלט זה שיקול דעת ששווה לחשוב עליו כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו ולשפר את התדמית.

קראו עוד: מומחה קידום אתרים

כמה עולה קידום אתרים זול?

קידום אתרים זול מתבסס על תוכנית עבודה ברורה מול הלקוח. בגלל שמדובר על קידום אתרים זול, ייתכן ובעל האתר יהיה שותף יותר פעיל בתהליך השיווק, הוא יוכל לכתוב תכנים לאתר, לבדוק נתונים חדשים, לערוך מחקר מילות מפתח – תלוי באמת בחברה מולה הוא עובד. המחיר אותו נשלם עבור קידום אתרים הוא תשלום חודשי. המחיר יכול להתחיל מכ-400 ש"ח עבור חבילה בסיסית ולהגיע לכ-1,500 ש"ח לחבילה יותר רחבה. חשוב להבין, המחיר הוא משפיע עיקרי כאן, אבל כאשר מדובר על עסק עם הכנסה גדולה משתלם לכם להשקיע מעט יותר ולקבל קידום אתרים רחב ויעיל.

כאשר אתם בוחרים קידום אתרים זול חשוב לבחור היטב את החברה מולה אתם עובדים. מכיוון שמדובר על מחירים זולים קל מאוד ליפול לחברות שאינן מקצועיות. לכן, ערכו מחקר לפני שאתם מתחילים לשלם לבעל המקצוע וגם כאשר מדובר על קידום אתרים זול, חשוב להבין שמדובר על תהליך מתמשך. קידום אתרים הוא דבר שאי אפשר להפסיק, ברגע שאתם מפסיקים לשווק את עצמכם אתם כבר לא קיימים. יש עסקים שכבר השם שלהם הולך לפניהם והקידום נעשה מפה לאוזן (ועדיין הם נעזרים בשיווק ממומן), אבל מכיוון שאנחנו לא במצב הזה והתחרות בישראל גדלה משנה לשנה, חשוב לשמור על שיווק תמידי בגובה כזה או אחר בהתאם ליעילות השיווק לעסק. 

קידום אתרים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי. זה תהליך מורכב ודורש הרבה זמן ומאמץ, אבל בסופו של דבר, התהליכים השיווקיים האלו משתלמים בטווח הארוך. הנה כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים בזול, המדריך המלא.

קידום אתרים הוא מונח המכסה דיסציפלינות מרובות. קודם כל, צריך לדעת ש-SEO ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו אוסף של טכניקות המשמשות כדי לעזור לאתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs), כך שהאתר יקבל יותר מבקרים. אם כך, – כיצד תוכלו לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש? ומהם השלבים שיש לנקוט בהם כדי להעלות לאוויר קמפיין SEO מוצלח? המשיכו לקרוא.

יצירת קמפיין קידום אתרים בזול ובצורה נכונהזה תהליך מורכב ודורש הרבה זמן ומאמץ, אבל בסופו של דבר, התהליכים השיווקיים האלו משתלמים בטווח הארוך. הנה כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים בזול

יצירת אתר נהדר עם תוכן שימושי חשובה, אך לא מספיקה כדי להשיג תנועה, אלא אם כן תבצעו אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש כמו גוגל. חשוב להבין, קידום אתרים בזול הוא תהליך של שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש על ידי הקלה על משתמשי האינטרנט למצוא את האתר.

תהליך זה כולל פעולות כמו כתיבה ועדכון של תוכן, וידוא שהאתר ידידותי לנייד ונגיש, והבטחה שיש לכם מערך קישורים נכנסים חזק. רגע לפני שנצלול בנושא של תוכן ומערך קישורים, בואו נבין כיצד חוויית המשתמש תשפיע על קידום אתרים.

כיצד חוויית משתמש (UX\UI) תשפיע על קידום אתרים?

המטרה של קידום אתרים בזול היא לגרום לכמה שיותר אנשים לראות את האתר שלכם. עם זאת, ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מידת הדירוג של האתר במנועי החיפוש, כגון הרלוונטיות של מילות המפתח שאליו אתם ממקדים, וכן חווית משתמש. חוויית המשתמש היא גורם מפתח בהצלחתו של כל מוצר דיגיטלי. זה כולל הכול, מהאופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר או האפליקציה ועד לאופן שבו הם מחפשים מידע באתר, מבצעים רכישות ועוד.

חווית המשתמש של אתר משפיעה על האופן שבו הוא מדורג בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs), ולכן חשוב להתמקד ב-UX ולוודא שהעיצוב של האתר מתאים לתוכן שלו. בתוך כך, חווית משתמש משפיעה על התוכן והעיצוב של האתר, מה שיכול לעזור במיקום מילות מפתח ובתנועת חיפוש אורגנית. תהליכים אלו גם משפיעים על האופן שבו משתמשים מוצאים אתכם בגוגל, מה שיכול לעשות הבדל בכמות התנועה האורגנית שתקבלו.

כיצד ליצור חוויית משתמש טובה?קידום אתרים בזול הוא תהליך של שיפור דירוג האתר במנועי החיפוש על ידי הקלה על משתמשי האינטרנט למצוא את האתר.

על מנת ליצור חווית משתמש טובה יותר עבור קידום אתרים בזול, צריך לחשוב כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר או האפליקציה. במובן זה, האופן שבו תעצבו את האתר או האפליקציה שלכם ישפיע על מידת הקלות של המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים ולנווט באתר שלכם. זכרו, חווית משתמש לא רק עוסקת ב-"איך אתר נראה". יצירת החוויה הנכונה שמה דגש על איך זה מרגיש כשאתם משתמשים באתר, ומה אתם יכולים לעשות אתו. זו הסיבה שמעצבי UX יוצרים wireframes ואבות טיפוס כדי לבדוק את הרעיונות שלהם לפני שהם מיישמים אותם בעיצוב בפועל.

תהליך עיצוב UX עוסק כולו בהבנת המשתמש והצרכים שלו. זה מתחיל בהבנת המשתמשים, אחר כך רעיונות וסיעור מוחות, יצירת אב טיפוס, בדיקה ולבסוף הוצאה לפועל של ניסיונות, עד שמגיעים למוצר מצליח.

האם קידום אתרים בזול יכול להוביל לתוצאות טובות?

ישנן דרכים רבות להשיג תוצאות טובות מ-SEO זול. חלק מהדרכים כוללות שימוש במילות המפתח הנכונות, מיקוד לשוק הנכון ושימוש בארכיטקטורת אתר טובה. קידום אתרים זול הוא לא תמיד בחירה רעה. ניתן להשתמש בו כדי לקבל דחיפה מהירה בדירוג על ידי ניצול העובדה שגוגל לא מחייב אתרים להוציא הון עתק על קידום.

למעשה, במקרים מסוימים גוגל עשוי אפילו להעניש על שימוש באסטרטגיות קידום יקרות ולא איכותיות. למשל, קניית לינקים למטרת בניית מערך קישורים נכנסים לאתר. בואו נבין מהו העונש זה וכיצד להימנע ממנו.

מהו PANELTY ע"י גוגל וכיצד להימנע ממנו בקידום אתרים?

PANELTY הוא אלגוריתם של גוגל שמחפש, בין היתר, תוכן משוכפל באתר. זה יכול להשפיע לרעה על הדירוג של האתר, מה שחשוב לדעת כיצד להימנע ממנו. על מנת למנוע מ-PANELTY להשפיע על תהליך ה-SEO שלכם, עליכם להקדיש תשומת לב מיוחדת לדברים הבאים:

קודם כל, תוכן כפול הוא BIG NO NO. הכוונה היא לעמוד בעל תוכן זהה או דומה לזה של דף אחר באתר האינטרנט שלכם או של מישהו אחר. זה כולל דפים עם כותרות וכתובות URL דומות, פוסטים קצרים בבלוג ועוד. כמו כן, חשוב להימנע מתהליכי קידום אתרים בזול מהסוג השלילי. הכוונה היא לשימוש בשיטות "כובע שחור" כמו מילוי מילות מפתח או הסוואה כדי לתפעל ולהערים על תוצאות מנועי החיפוש.

באילו מקרים גוגל מעניש אתרים?על מנת ליצור חווית משתמש טובה יותר עבור קידום אתרים בזול, צריך לחשוב כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר או האפליקציה

חשוב לדעת, אלגוריתם PANELTY לא רק יעניש תוכן באיכות נמוכה, אלא גם יעניש אתרים שאינם מותאמים לשאילתות ספציפיות. לדוגמה, אם יש לכם אתר על גזעי כלבים, אבל כל האתר שלכם הוא בתחום של מוצרי CBD לכלבים, ייתכן שגוגל יחליט להעניש אתכם.

חשוב מאוד לזכור, על עונש שאתם מקבלים מגוגל, משמע פגיעה בדירוגים האורגניים שלכם במילות מפתח מסוימות. כדי להימנע לחלוטין מעונשים ופגיעה בדירוגים שלכם, יהיה חשוב לעבוד לפי הכללים ולהיות מעודכנים בטרנדים האחרונים בתחום של קידום אתרים בזול. ככל שהחברה שתסתייעו בה תהיה בעלת הבנה עמוקה יותר בתחום הקידום, ככה תהליכי הקידום שלכם פחות ייפגעו. טעויות תמיד יכולות לקרות, אבל הן צריכות להיות תחת ביקורת ופיקוח. כאשר טעות מתרחשת, יש לתקנה במהרה. אם כך, בואו נבין באילו כלים לניטור מידע כדאי להשתמש במהלך קידום אתרים בזול.

באילו כלים כדאי להשתמש במהלך קידום אתרים בזול?

ישנם כלים רבים לניטור מידע שבהם אפשר להשתמש כדי לסייע באסטרטגיית האופטימיזציה של מנועי החיפוש. להלן כמה מהפופולריים ביותר: Google Analytics, SEMRush, Search Console, Google Search Console. גוגל אנליטיקס, למשל, הוא כלי חינמי שמספק הרבה נתונים יקרי ערך. הכלי כולל נתונים כמו דמוגרפיה של מבקרים, תנועה באתר ומידע מעמיק על מה שאנשים מחפשים. אתם יכולים גם להשתמש בו כדי לפקח על דירוג מילות מפתח ומקורות תנועה באתר.

כמו כן, SEMRush הוא כלי נהדר לניתוח מילות מפתח ודירוג מיקומים במנועי חיפוש מרובים, כולל גוגל ובינג. הוא גם מציע גישה להצעות למילות מפתח המבוססות על מיקומי המתחרים, כמו גם ניתוח מתחרים שאומר לכם באילו מילות מפתח הם מדורגים. כלים אלה יכולים לעזור לעקוב אחר ביצועי האתר ולספק תובנות לגבי מה עובד ומה צריך לשפר. עם כלים אלו, תהליכי קידום אתרים בזול הופכים פשוטים יותר.

טיפים למציאת חברת קידום אתרים בזול

ישנן דרכים רבות למצוא חברת קידום אתרים זולה. אבל השיטה האמינה ביותר היא למצוא חברה שפועלת כבר זמן רב. הדרך הטובה ביותר למצוא חברת קידום אתרים בזול היא לשאול ולראות מה אנשים אומרים על חברות שונות.

שאלו חברים ובני משפחה אם הם מכירים מישהו שמכיר מישהו, שעבד עם חברות קידום בעבר, או אם הם יכולים להמליץ על אחת. בנוסף, חשוב מאוד לערוך השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים זולות. כך תוכלו למצוא את הנכונה לכם ביותר.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך