קידום אורגני ביוטיוב

מה בעמוד זה?

קידום סרטונים ברשת היוטיוב

תחום הוידיאו קליפים והסרטונים הינו תחום אשר הולך וצובר תאוצה ומימדים גדולים מיום ליום במדינת ישראל ולא רק כאן, אלא בעולם כולו. למעשה, כ70 אחוזיםקידום אורגני ביוטיוב עדיין נמצא בתחילת דרכו בארץ, כפי שדברים אחרים מגיעים למדינה שלנו באיחור או עיכוב קל. מבעלי העסקים בשנת 2021 העידו על עצמם כי הם נכנסו לעולם זה או מעוניינים להיחשף ולהיכנס לראשונה לעולם הזה. למרות זאת, קידום אורגני ביוטיוב עדיין נמצא בתחילת דרכו בארץ, כפי שדברים אחרים מגיעים למדינה שלנו באיחור או עיכוב קל.

חשוב לדעת – דובר כיום באחד הטרנדים הכי לוהטים בעולם בכל הנוגע לשיווק עסקים בצורה דיגיטלית בעולם הרשתות החברתיות. ניתן לראות אנשים פרטיים ועסקים עצמאיים אשר מעלים סרטונים ווידיאו שונים לרשות החברתיות השונות – טיקטוק, אינסטגרם, ופייסבוק הן רק חלק מהשחקניות המוכרות כיום בשוק הוידיאו. כיום, פתיחת ערוצים ביוטיוב הינו כלי אשר צובר תאוצה רבה בעולם הזה גם כן. כולם רוצים לנצל בצורה המיטבית והטובה ביותר את העולם הזה, על מנת שיוכל בסופו של דבר להפיק מהכלי הפשוט והנפוץ הזה את התועלת הגדולה ביותר עבור העסק שלהם.

אם לא התחלתם לעשות את זה – הגיע הזה שלכם! בכתבה הקרובה תוכלו למצוא מידע ואינפורמציה רלוונטיים וחשובים ביותר עבורכם!

 

הסיבה המרכזית שכדאי בגללה להקים ערוץ יוטיוב

לא משנה מה אתם רוצים לקדם – מוצר או שירות, עסק או ארגון, קונספט או רעיון, את כל אלה אתם יכולים לקדם על ידי הקמה פשוטה ויחסית מהיר של ערוץלמה כדאי לי להתחיל לעשות קידום אורגני ביוטיוב, לפתוח ערוץ יוטיוב עבור העסק שלי ולהשתמש בוידיאו ככלי פרסום? יוטיוב. בעיקרון, לא חייבים אם אין תקציב להשקיע סכומי עתק בקידום ממומן, סרטונים ממומנים, מודעות שעולות אלפי שקלים בחודש. אפשר לגמרי להתחיל מקידום אורגני, כלומר מהקמת ערוץ והעלאת סרטונים הרלוונטיים לקהלי היעד שלכם. לאחר שהבנתם איך להקים את ערוץ היוטיוב, בעזרת מצלמה ביתית או מצלמה איכותית של הסמרטפון שלכם, תוכלו לצלם סרטנים ברמה טובה ולהעלות אותם לערוץ שלכם. הערוץ שלכם יקודם עם הזמן וככל שיותר ויותר אנשים יצפו בו, ככה הוא יקבל יותר חשיפה. בנוסף, חשוב לציין ניתן לקדם את הערוץ שלכם בצורה אורגני, גם על ידי העלאת שיתופים ברשת החברתית פייסבוק וליצור שיתופי פעולה וקישוריותת גבוהה בין הרשתות החברתיות.

למה כדאי לי להתחיל לעשות קידום אורגני ביוטיוב, לפתוח ערוץ יוטיוב עבור העסק שלי ולהשתמש בוידיאו ככלי פרסום?

  • ערוץ יוטיוב תורם בין השאר לתהליך הקידום האורגני בגוגל אם יש לכם אתר, או שאתם מתכננים להקים אתר, שווה לכם להקים גם ערוץ ביוטיוב. ערוץקידום אורגני ביוטיוב הוא משמעותי שכן מנועי החיפוש כגון יוטיוב וגוגל דרגות בצורה גבוהה את הסרטונים אשר מכילים ביטויים מסוימים כזה יתרום רבות לתהליך הקידום האורגני וישפר את המיקומים של ביטויי החיפוש של הגולשים שלכם. חשוב לזכור כל הזמן! גולשים אוהבים לצרוך תוכן וירטואלי. גולשים אוהבים לראות ולצפות בסרטונים! סרטוני וידיאו פופולאריים כיום גם בעולם של הרשתות החברתיות השונות, אך גם בעולם של גוגל. צילום סרטוני וידיאו והפצה שלהם בדפים עסקיים ובפרופילים של העסקים שלכם ברשתות החברתיות השונות הינו מומלץ ביותר כצעד משמעותי לקידום העסק וצבירת קהל לקוחות גדול יותר. קידום אורגני ביוטיוב הוא משמעותי שכן מנועי החיפוש כגון יוטיוב וגוגל דרגות בצורה גבוהה את הסרטונים אשר מכילים ביטויים מסוימים, כאשר הם מרגישים שהתוכן המצולם אותו העלתם לרשתות השונות רלוונטי וחשוב עבור קהל יעד מסוים.
  • רלוונטיות– בעולם שבו מסכים צבעוניים ממלאים את מרבית חיינו, העולם הגרפי מושך את העין של קהל היעד בצורה גבוהה יותר מאשר תוכן כתוב, כלומר טקסט. למעשה, הראש של בני אדם בימינו נעשה מעט "עצלן" והסבירות שסרטון וידיאו יתפוס את העין של הצופה היא גבוהה הרבה יותר מאשר תוכן כתוב, סיבה זו מחזקת את החשיבות של עולם הוידיאו עבורכם. שאתם בוחרים להקים ערוץ ביוטיוב אתם הופכים יותר ויותר פופולארים עבור הלקוחות שלכם.

והנה עוד כמה סיבות וטיפים שבגללן כדאי להקים ערוץ ולבצע קידום אורגני ביוטיוב!

  • מומלץ לשלב באתר האינטרנט סרטונים על מנת לבצע קידום אורגני ביוטיוב עבור העסק שלכם. התוכן המצולם עשוי לתפוס את העין של קהל היעד, כלומר הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם. לאחר שהגולש הממוצע יצפה בסרטון שלכם, סביר להניח שהוא יחפש כעת מידע רלוונטי על המוצר, העסק, המותג, או כל דבר אחר שאתם מנסים למכור או לשווק.
  • את הסרטונים ניתן לשווק בפלטפורמות השונות במדיה – הפופולארית בינהם הינה יוטיוב. כך למעשה יתבצע קידום אורגני ביוטיוב!
  • יוטיוב היא אחת מענקיות המדיה כיום, והמובילה ביותר בתחום הוידיאו. למעשה, 87 אחוזים מאזרחי מדינת ישראל העידו כי הם מבצעים שימוש יום יומי ברשת חברתית זו. הפופולאריות של רשת זו, בנוסף לחשיפה הרבה שתוכלו לקבל בה, הם סיבות נוספות למה לקחת את העסק שלכם ולבצע קידום אורגני בפייסבוק.
  • בעזרת סרטון מצולם, ניתן להכניס מידע רב, בצורה יעילה ופשוטה אשר חוסכת זמן רב וחשוב לקהל היעד שייחשף לפרסומות שלכם. ניתן להכניס מידע אשר היה מתבטא במאמר או כתב עת של כ1500 עד 2000 מילים לסרטון וידיאו באורך של כ-2 עד 3 דקות. בעולם שבו הכל הפך להיות מהיר וזריז יותר, לעובדה זו ישנה חשיבות רבה!

מהו המונח VSEO?

את הסרטונים ניתן לשווק בפלטפורמות השונות במדיה – הפופולארית בינהם הינה יוטיוב. כך למעשה יתבצע קידום אורגני ביוטיוב!

עד כאן הצלחנו להבין יחדיו את החשיבות של הוידיאו והסרטונים לעולם הפרסום והשיווק כיום, אין ספק שפלטפורמה זו היא המועילה והחדשנית ביותר לקידום העסק שלכם. כעת, כדאי לכם להכיר את המונח VSEO. מושג זה הוא קיצור של Video Search Engine Optimization. מונח זה מתייחס לקידום ודחיפה (פוש) של וידיאו בצורה אורגנית, כלומר טבעית, ולאו דווקא דרך מנועי החיפוש של גוגל, ומנועי חיפוש דומם אחרים.
כאשר תשמעי על המושג הנ"ל תדעו שמדובר על קידום אורגני בפייסבוק, בדיוק כפי שנלמד בכתבה הזו.

קידום אורגני ביוטיוב, וכיצד הדבר משפיע ובא לידי ביטוי גם במנוע החיפוש גוגל –

הקידום אורגני ביוטיוב של העסק שלכם הינו דבר שיכול בסופו של דבר להשפיע גם ישירות על המיקום שלכם במנוע החיפש גוגל. נכון, גוגל לרוב מציג תוצאות באופן של אתרי אינטרנט, דפים שונים וכדומה, אך לגוגל גם מספר דרכים נוספים בהם הם מציגים את התוצאות לאדם אשר מחפש מושג מסוים. בהתאם למה שאנשים מחפשים בגוגל, גוגל לעתים קרובות מציגה את התוצאות שלה גם בצורות הבאות – תמונות, מפות, אתרי רכישה, ובין היתר גם באמצעות סרטוני וידיאו ביוטיוב. בעזרת קידום אורגני ביוטיוב, ובאמצעות כך שהסרטון שלכם יהיה ממוקם במקום גבוהה ברשת היוטיוב, הסיכוי שגוגל יציג את תוכן הוידיאו שלכם רק יגדל. דבר זה כמובן עשוי להגדיל את ההכנסות שלכם כתוצאה מחשיפה גדולה ויותר והגעה לקהל לקוחות פוטנציאלי וחדש רב

הדמיון והשוני בין קידום אורגני ביוטיוב לבין קידום אורגני של אתר האינטרנט שלכם

הקידום אורגני ביוטיוב של העסק שלכם הינו דבר שיכול בסופו של דבר להשפיע גם ישירות על המיקום שלכם במנוע החיפש גוגל. נכון, גוגל לרוב מציג תוצאות באופן של אתרי אינטרנט,

קידום סרטוניו הוידיאו שלכם ביוטיוב בצורה אורגנית אינו שונה בהרבה מקידום אורגני ש אתרי אינטרנט, בעיקר מבחינת העקרונות של ה2. ישנם מספר פרמטרים חשובים כגון – תיאור הסרטון, פרמטרים נוספים אשר משפיעים על הערכת הסרטון, הערוץ שבו הסרטון מופץ ונמצא, וכדומה.

גוגל תשים את מירב תשומת הלב שלהם על ייעול ואופטימיזציה של מנוע הONSITE של הסרטון שלכם, אבל, גם קישורים אשר מחברים את הסרטון אל רחבי הרשת יכולים לסייע בהגדלה והעלה של האיכות והקידום של סרטון או וידיאו זה.

פרמטרים שונים ומגוונים אשר יכולים להשפיע על קידום אורגני ביוטיוב + כיצד נוכל לבצע שדרוגים ושיפורים בכך?

  • כותרת ותיאור התמונה של הסרטון – כמו כל דבר בעולם, הכותרת שתעשו לסרטון שלכם יהיה הדבר הראשון אשר יתפוס את העין של הצופה, עוד לפני כניסתו לסרטון. כדאי לשים לב שהכותרת של הסרטון מעניינת, מושכת, רלוונטית, מכילה את ביטוי המפתח שבו עוסק הסרטון, והכי חשוב – עשויה בצורה אסטטית ולא חובבנית.
    זכרו – השקעה ומתן חשיבות לכותרת והתיאור של הסרטון אותו תעלו ליוטיוב הינו חשוב ביותר ועשוי להשפיע על מספר הצפיות בסרטון, ולמעשה על הקידום האורגני של הסרטון הנ"ל ביוטיוב.
  • תגיות ומילות מפתח – קידום הסרטון שלכם ביוטיוב באמצעות מילות מפתח רלוונטיות לסרטון יופיעו במספר מקומות – בכותרת, בתיאור של הסרטון או הקליפ, ועוד. התגיות שתתנו לסרטון לא עשויות להשפיע על הקידום האורגני ביוטיוב של הסרטון, אך אכן ישפיעו על כלך שיוטיוב עשויים להציע את הוידיאו שלכם לאנשים שחיפשו דברים דומים.
  • אינטראקציה עם הצופים שלכם והגולשים ברשת – אחד הפרמטרים והדברים אשר יכולים להשפיע בצורה הגדולה ביותר על החשיפה של הסרטון שלכם ביוטיוב ועל הקידום האורגני שלו הינו הריאקציה והתגובות של קהל היעד לסרטון שלכם. סרטונים בעלי מספר רב וגבוה של תגובות, לייקים, צפיות, וכדומה עתידים להיות מקודמים ביותר ביוטיוב, וכך הסיכוי שלכם להופיע אצל אנשים ובמנועי החיפוש האחרים שלכם (כגון גוגל) בסבירות גובהה יותר.
  • אורך הסרטון – ידוע כי מנועי החיפוש עושים את התיעדוף שלהם לתוכן אשר יופיע במקום גבוהה ביותר לפי כמות התוכן. כך למשל, גוגל לא תתן עדיפות לאתרי אינטרנט עם תוכן דל. כך גם ביוטיוב, אשר מעדיפה לקדם סרטונים וקליפים בעלי אורך גדול יותר לעומת סרטונים קצרים יותר. מחקרים ברחבי העולם מראים כי סרטונים בין 10-15 דקות עתידים לקבל חשיפה יותר של צופים על ידי יוטיוב, ובכך לחזק את הקידום האורגני של סרטונים אלה.

 

החשיבות של איכות הצילום והעריכה על רמת החשיפה והקידום האורגני ביוטיוב

בכותרת, בתיאור של הסרטון או הקליפ, ועוד. התגיות שתתנו לסרטון לא עשויות להשפיע על הקידום האורגני ביוטיוב של הסרטון, אך אכן ישפיעו על כלך שיוטיוב עשויים להציע את הוידיאו שלכם לאנשים שחיפשו דברים דומים.

נכון, בשנת 2023 ניתן לייצר סרטונים וקליפים ויראליים בצורה הפשוטה ביותר – בעזרת הטלפונים הסלולאריים שנמצאים ברשות כל אחד ואחת מאיתנו. אולם, הקהל הגדול ברשת למד לזהות בצורה פשוטה את ההבדל בין תוכן וידיאו ברמה גבוהה ומספקת, לבין תוכן וידיאו ברמה נמוכה אשר אינו מושך את העין. סרטונים בעלי איכות נמוכה, עשויים להראות חובבניים ביותר, ובכך לפגוע בכמות האהדה והקידום של הסרטונים הנ"ל ביוטיוב.
הפתרון – שימוש בחברות צד שלישי אשר מציעות את שירותן בתור צלמי וידיאו, כותבי תוכן, עורכים, וכו… אנשים אלה יוכלו להביא לכם את התוכן הרצוי באיכות הגבוהה ביותר.

כמה יעלה לי לקדם את הערוץ שלי?

בעיקרון, אם אתם לוקחים על עצמכם את הפרויקט זה, וכן זה פרויקט שדורש השקעה, זמן ומחשבה, תוכלו להקים ערוץ יוטיוב איכותי, מקצועי ורלוונטי גם בלי עלות בכלל. יחד עם זאת, במידה ואין לכם את הכלים, הידע, הזמן או הניסיון בכל מה שקשור לרשתות חברתיות עם דגש על יוטיוב, תמיד תוכלו לפנות לפרינסר או חברה המתמחים בקידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות. העלות לשירות כזה משתנה ותלויה במגוון רב של קריטריונים. הקמה וקידום של ערוץ יוטיוב תעלה בין 2,000-10,000 ש“ח כולל צילום מקצועי של הסרטונים.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך