פרסום בפייסבוק

מה בעמוד זה?

פרסום בפייסבוקבין שלל הרשתות החברתיות שנמצאות ברחבי רשת האינטרנט, אין ספק כי פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות המועדפות ביותר על בעלי עסקים שרוצים לפרסם את עצמם בצורה מקוונת. פרסום בפייסבוק כבר הרבה זמן נמצא בראש העדיפויות של עסקים קטנים וגדולים, כשכל אחד מהם מצליח למצוא את קהל היעד הרלוונטי אליו ומעביר לו באופן שוטף מסרים שיווקיים שרק ממנפים את הצלחת העסק.

לכן אם יש ברשותכם עסק, לא משנה אם הוא עסק קטן ומתחיל או עסק בינוני ודי וותיק, כדאי שתכירו את האפשרות של פרסום בפייסבוק כדי להבין איך גם העסק שלכם יכול להצליח בתחום השיווק באינטרנט.

מה היתרונות שיש לשיווק באינטרנט?

המושג שיווק באינטרנט מתייחס לכל אותם תהליכים שיווקיים שמתבצעים בצורה מקוונת דרך רשת האינטרנט, כך שעסקים יכולים לשווק את עצמם בצורה נגישה ורחבה יותר באמצעות קמפיינים ומודעות פרסומיות במנועי חיפוש ברשת, אתרי אינטרנט, בלוגים, אתרי חדשות וכמובן רשתות חברתיות.

הפרסום ברשתות חברתיות הוא אחד מהאמצעים הטובים ביותר לפרסום עסקים, בעיקר הודות למגוון הרחב של הרשתות החברתיות שקיימות כיום ברשת, המאפשרות כמעט לכל תחום של עסקים למצוא את הרשת החברתית המתאימה ביותר עבור מטרותיהן השיווקיות.

בין היתרונות שיש לשיווק באינטרנט נמצאים כמה מרכזיים שלא ניתן למצוא אותם באמצעי שיווק ופרסום מסורתיים כמו שלטי חוצות, עלונים, כרטיסי ביקור ואפילו אמצעי תקשורת ברדיו ובטלוויזיה:

  • פרסום בחשיפה רחבה – כל מי שמחזיק במכשיר דיגיטלי שמחובר לאינטרנט, יכול להיחשף לתכנים שיווקיים.
  • פרסום ממוקד – בשונה מפרסומות ברדיו ובטלוויזיה, שיווק באינטרנט מאפשר למקד את קהלי היעד שיחשפו למסרים השיווקיים על פי מאפיינים ספציפיים התואמים לתכני המודעות.
  • תהליך נוח ונגיש – העלאת פרסומים דרך אמצעי שיווק מסורתיים כרוכים בדרך כלל בשכירת אנשי מקצוע בתחום הפרסום, מעצבים גרפיים לעיצוב מודעות, אנשי קריאייטיב, בתי דפוס ועוד הרבה גורמים אחרים. תהליך השיווק באינטרנט לעומת זאת הרבה יותר נוח ונגיש למפרסמים, שיכולים אפילו לתכנן ולפרסם בעצמם מודעות שיווקיות ללא צורך בפנייה לאנשי מקצוע חיצוניים.
  • כלים ייעודיים לניתוח נתונים – נוסף לאפשרות של פרסום ממוקד לקהלי יעד רלוונטיים, השיווק באינטרנט מעניק למפרסמים מגוון כלים ייעודיים לבדיקה וניתוח של תוצאות הפרסום וקבלת נתונים בזמן אמת על הצלחת הפרסום. 
  • עלויות אטרקטיביות – עלות הפרסום המקוון היא לרוב נמוכה משמעותית לעומת ערוצי פרסום אחרים כמו פרסומות ברדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות וכו'. הודות לכך גם עסקים קטנים עם תקציבי פרסום נמוכים יכולים לפרסם את עצמם בצורה יעילה, מבלי להשקיע תקציבי עתק על מהלכים ומודעות שיווקיות.

פרסום בפייסבוק – למה דווקא דרך פייסבוק?

כפי שהזכרנו קודם, הרשת החברתית פייסבוק הינה אחת מהרשתות הפופולריות ביותר לצרכי שיווק ופרסום עבור עסקים. הסיבה לכך היא שהפרסום בפייסבוק עובד, זה אולי לקוח מעט זמן ויש להיאזר בסבלנות, אך בסופו של דבר מדובר על פלטפורמה נהדרת ומומלצת לעסקים שרוצים להשיג חשיפה רחבה יותר למותג שלהם, להגיע לקהל לקוחות חדש וגדול יותר, להצליח למכור מוצרים של העסק בכמויות גדולות יותר לעומת רכישה פיזית ועוד מטרות עסקיות רבות אחרות.

אחת מהסיבות המרכזיות לכדאיות הפרסום בפייסבוק היא כמות המשתמשים שנמצאת בה בכל זמן נתון, שכיום מדובר על כמה מיליוני משתמשים פעילים בכל חודש בטווח גילאים רחב מאוד. למעשה, לרוב המשתמשים יש במכשיר הטלפון כמה יישומים של רשתות חברתיות בהם הם מבקרים באופן קבוע, כשפייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הוותיקות שיש להם פרופיל פעיל בה – והם ממשיכים להפעיל ולתחזק אותו כדי ליהנות מצריכת תכנים שמותאמת להם אישית.

פייסבוק פיתחה עבור עסקים ומפרסמים מערכת פרסום ייעודית שמתאימה לפרופילים עסקיים ברשת החברתית, כך שגם תהליך השיווק והעלאת מודעות וקמפיינים הרבה יותר נגיש ונוח גם עבור בעלי עסקים שהצד הטכני שלהם איננו חזק במיוחד. בנוסף, פייסבוק מציעה למפרסמים פלטפורמה מקוונת ייעודית שמטרתה להעניק עזרה ותמיכה לבעלי עסקים שצריכים סיוע בתהליכי הפרסום בפייסבוק.

לאילו עסקים כדאי לבצע פרסום בפייסבוק?

כל סוג של עסק יכול למצוא את פייסבוק כפלטפורמה האידיאלית לשיווק מסרים ותכנים שיווקיים, בין אם מדובר על עסק קטן ומתחיל של קוסמטיקאית בצפון או עסק גדול ותחרותי של צעצועים שיש לו סניפים בכל רחבי הארץ. ההתאמה הזו אפשרית בעיקר הודות לעלויות הפרסום שפייסבוק מציעה לבעלי עסקים ומפרסמים שונים, כשההחלטה על תקציב הפרסום נתונה אך ורק בידי המפרסם שרוצה להעלות מודעות שיווקיות בפייסבוק.

כך גם עסק קטן יכול להחליט כי הוא מעוניין להשקיע רק 50 ₪ בשבוע על פרסום, ואילו עסק גדול יותר עם תקציבים גדולים יותר יכול לפרסם את עצמו בעלויות של עשרות אלפי ₪ בשבוע. חשוב להבין שאין זה אומר שעסקים קטנים צריכים להוציא מעט כסף עבור פרסום ועסקים גדולים הרבה יותר, אלא פשוט שמערכת הפרסום של פייסבוק פותחת את אפשרות הפרסם לכולם – לרוב ללא הגבלת סכום מינימלי לפרסום, להוציא סוגים מסוימים של מודעות וקמפיינים המחייבים עלות מינימלית לפרסום.

באמצעות התאמת תקציבי פרסום גמישים ונוחים לכולם, בעלי עסקים יכולים "לשחק" עם הקמפיינים השיווקיים שהם מעלים דרך פייסבוק וכך לבחור את המהלך השיווקי היעיל והטוב ביותר עבורם שמביא את תוצאות הפרסום הרצויות.

פרסום ממומן בפייסבוק – כיצד הוא עוזר לתהליכי השיווק?

כדאי להבחין בין סוגי הפרסום השונים שניתן לבצע בפייסבוק – פרסום אורגני ופרסום ממומן, שזהו למעשה מהלך פרסומי שאפשרי ליישום בכמה ערוצי פרסום מקוונים כמו מנועי חיפוש לדוגמא.

הפרסום האורגני בפייסבוק מתייחס לניהול, תפעול ושיפור עמוד הפרופיל העסקי של העסק ללא קשר לפרסום והעלאת מודעות וקמפיינים שיווקיים בתפוצה רחבה. הקידום האורגני בפייסבוק מאפשר לעסקים למתג את העמוד העסקי שלהם כרלוונטי, מעניין ואיכותי ולכן חשוב לא להזניח את החלק הזה בפרסום בפייסבוק.

לעומת זאת, פרסום ממומן בפייסבוק מתייחס למהלכים השיווקיים הממוקדים אותם מפרסמים מיישמים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. למעשה, ללא פרסום ממומן עמוד הפרופיל של המותג העסקי לא יצליח לקבל את החשיפה המתאימה ברשת החברתית, ולכן זהו מהלך בלתי נפרד להצלחת הפרסום בפייסבוק. באמצעות הפרסום של מודעות וקמפיינים ממומנים בעלי עסקים יכולים להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל את החשיפה למותג שלהם ולבסס את עצמם כעסק איכותי ומקצועי.

האם אפשר לפרסם לבד בפייסבוק?

כאמור, אחד מהיתרונות המרכזיים שיש בתהליך הפרסום בפייסבוק היא האפשרות להעלאת מסרים שיווקיים בצורה עצמאית, ללא צורך בשכירת שירותיהם של אנשי מקצוע רבים ושונים בתחום הפרסום. כך גם עסק קטן ומתחיל של קוסמטיקאית או עסק מהבית של מורה לשיעורים פרטיים יכולים לפרסם את עצמם, מבלי שיצטרכו להוציא עלויות פרסום גבוהות עוד לפני שהתחילו להניע את העסק הפרטי שלהם. 

למה ומתי צריך לפנות לחברת שיווק דיגיטלי?

למרות שתהליך הפרסום בפייסבוק מצריך בעיקר הקמה ופתיחה של עמוד עסקי, באמצעות ליווי של חברת שיווק דיגיטלי העסק יוכל לבצע את תהליכי הפרסום בצורה מקצועית ויעילה שתביא תוצאות לטווח הרחוק. מערכת הפרסום של פייסבוק כוללת בתוכה שלל פיצ'רים מתקדמים ואיכותיים לשיפור תהליכי הפרסום דרכה, ובאמצעות חברת דיגיטל בעל העסק יוכל להמשיך בניהול ותפעול העסק שלו כשהחברה תהיה אחראית על כל המהלכים השיווקיים הדרושים למינופו.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך