פרסום באינטרנט מחירון

מה בעמוד זה?

לפני כעשור החל תהליך שנמשך עד לימים אלה ובמסגרתו עוברים מרבית תקציבי הפרסום מערוצי מדיה פיזיים ודיגיטליים גנריים כמו עיתון, רדיו וטלוויזיה, אל ערוצי האינטרנט השונים כמו רשתות חברותיות, אפליקציות, מנועי חיפוש, אתרי תוכן וכן הלאה. מעבר זה מביא איתו בשורה גדולה גם לעסקים קטנים שעד לפני כעשור יכלו לבסס את פעילות הפרסום שלכם בעיקר על פלאיירים ולכל היותר על מודעת פרסום פצפונת במקומון המופץ בעיר בה הם פעילים. יחד עם זאת, לא כל פעילות פרסום באינטרנט, גם אם היא מאוד זולה, היא פעילות פרסום שמתאימה לכם ובכל פעילות פרסום באינטרנט מחירון, עקרונות מקצועיים בעולם הפרסום והקפדה על התנהלות מקצועית, הם פרמטרים הכרחיים בדיוק כפי שהם הכרחיים בעולם הפיזי ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת BEST LINKS.

לינקים איור שרשרת

פרסום בראייה מבוססת קמפיין

ככלל, כל פעילות פרסום חייבת להיבחן מתוך ראייה מאוד ספציפית שנקראת ראיית קמפיין. במילים אחרות, זה לא ממש משנה כמה יעלו לכם 1,000 חשיפות בפייסבוק או כמה יעלה לכם קליק במודעה ממומנת בגוגל. מה שחשוב הוא התקציב שיהיה עליכם להעמיד לטובת קמפיין פרסום שכולל בתוכו מספר ערוצים, כשבכל ערוץ אתם מפרסמים מסרים שונים, במינונים שונים ובתקציבים שונים. על כן, בכל מה שקשור לפעילות פרסום באינטרנט מחירון הוא רשימה של מחירים נקודתיים שיכולים לתת לכם תמונה ראשונית, אבל לא רשימה כזאת שניתן לבסס עליה החלטות רחבות ברמת הקמפיין.

ובכל זאת, כמה עולה לפרסם באינטרנט?

פרסום באינטרנט יכול להתבצע במגוון רחב של ערוצים ועל פי מספר מודלים של תמחור. כך למשל, פרסום ברשתות חברתיות מתבצע בדרך כלל בדרך של מכרז פתוח שמבוצע באופן רציף בכל רגע נתון ועל פיו נקבעת העלות של כל חשיפה או קליק. במודל זה, אתם מגדירים את העלות המקסימלית שאתם מוכנים לשלם עבור אלף חשיפות מחד או על קליק אחד מאידך. בכל פעם שהמכרז האוטומטי מגיע לסכום זה או מתחתיו, המודעה שלכם מוצגת למשתמשי הפייסבוק. ככלל, זה יכול לעלות בין שקל אחד ועד עשרות שקלים לאלף חשיפות או לקליק. ככל שתשלמו יותר, כך תוכלו להיחשף בשעות טובות יותר ולקהלים איכותיים יותר שכולם מתחרים עליהם. במנוע החיפוש של גוגל, הפרסום מבוצע בעיקרו באמצעות הצגת מודעת פרסומת בתור תוצאת חיפוש ראשונה, שנייה או שלישית, לעיתים יותר. במקרה זה התשלום מבוצע לפי קליק וזה יכול לעלות לכם בסביבות 10-20 שקלים עבור כל קליק על המודעה שלכם.

אבל פרט לשני ערוצי הפרסום הפופולאריים הללו באינטרנט, ישנם עוד ערוצי פרסום רבים באינטרנט שבהם הפרסום מגיע לסכומים גבוהים יותר, אך גם לחשיפה גדולה הרבה יותר ובמודלים שונים לגמרי. בבחינת ערוצי פרסום באינטרנט מחירון טיפוסי יוכל לחשוף אתכם גם למחירים וגם לערוצים השונים הקיימים, אבל אחד הערוצים שהולך ותופס תאוצה יותר מכל אחד אחר הוא הערוץ של פרסום כתבות באתרי תוכן.

מה זה פרסום כתבות באתרי תוכן?

ובכן, פרסום כתבות באתרי תוכן הוא בדיוק כפי שהוא נשמע – אתם כותבים כתבה בנושא הקשור לפעילות העסקית שלכם ומפרסמים את הכתבה כמו תוכן אינטגרלי של אתר התוכן המפרסם. לצורך העניין, מקומון חדשות באזור הפעילות שלכם, בו תוכלו לפרסם כתבה על מוצר או שירות שלכם, על צעד גדול או שינוי מתקרב בעסק שלכם, על שינוי בבעלות העסק או כל נושא אחר שיכול לעניין את קהל הקוראים של המקומון, במיוחד אם הנושא נוגע לנושאים אקטואליים אחרים או נוגע ישירות לקוראי המקומון. הכתבה יכולה כמובן להיות גם כתבה שיווקית או כתבה ממומנת שמטרתה להסביר על המוצר, לפרט את התועלות שלו ואת היתרונות שלו ובשורה התחתונה לשכנע את קהל הקוראים להגיע אליכם לקנות אותו.

לשיטת פרסום זו יש שני יתרונות מובהקים. הראשון שבהם הוא שהכתבות הללו שאתם מפרסמים אינן נראות כמו מודעות פרסומת, אלא כתוכן רגיל באתר התוכן, מה שמבטיח הרבה יותר לחיצות, חשיפות וכניסות מאשר מודעת פרסומת רגילה. היתרון השני הוא שהכתבות מאפשרות לכם לפרסם את עצמכם ואת המוצרים שלכם בצורה יותר מפורטת, אינפורמטיבית ואובייקטיבית ופחות בצורה שמוכרת ו"דוחפת" את התוכן לקורא. אבל לכתבות אלה יש יתרון גדול נוסף – בכל כתבה כזאת, תוכלו להוסיף קישור שמפנה אל האתר שלכם, מה שיסייע לכם א' להפנות קוראים מאתר התוכן אל האתר שלכם וב' לזכות לקישור נכנס (קרי קישור מאתר אחר לאתר שלכם), אשר נספר על ידי גוגל ויכול לסייע לכם מאוד בקידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

שירותי בניית קישורים - גרף

כמה זה עולה?

ובכן, פרסום כתבות באתרים נשמע כמו ערוץ פרסום נהדר והיה ניתן לחשוב שבבחינת פתרונות פרסום באינטרנט מחירון של ערוץ זה היה כולל בעיקר מספרים ארבע וחמש ספרתיים, אלא שזה לחלוטין לא המצב. פרסום כתבה באתר תוכן קטן ומקומי יעלה לכם כ-80 שקלים. פרסום במקומונים יעלה לכם 140-600 שקלים בלבד. פרסום באתר ארצי כמו סרוגים, הפונה לקהל הדתי אך לא רק, יעלה לכם לא יותר מ-1,600 שקלים ופרסום באתר ארצי כמו כלכליסט יעלה לכם 2,600 שקלים.

חברת BEST LINKS מציעה שירותי פרסום וקידום אתרים באינטרנט ובכלל זה מציעה לכם מגוון רחב של ערוצי פרסום בהם תוכלו לפרסם מודעות פרסומת או כתבות תוכן. לרשות החברה מאגר של יותר מ-300 אתרים איתם היא עובדת באופן רציף, לרבות אתרי חדשות גדולים ומובילים בישראל לצד מקומונים, מגזינים מקצועיים ואתרי תוכן מתמחים בענפי כלכלה שונים לביצוע בניית קישורים. ב-BEST LINKS תוכלו ליהנות מיכולות מקצועיות של צוות מקצועי לצורך בניית קמפיין פרסום מקיף ואפקטיבי, או לבצע רכישה של שטחי פרסום נקודתיים על פי רצונכם.

מחירי הפרסום באינטרנט משתנים בהתאם לסוג הפרסום והמיקום. לדוגמה, ייתכן שעסק קטן לא יוכל להרשות לעצמו את אותו פרסום מקוון כמו עסק גדול.

העלות של מודעה יכולה לנוע בין 20 ₪  ל-100 ₪  לכל 1,000 פרסומים. לדוגמה, פייסבוק גובה 20 ₪  לכל 1,000 הופעות במכשירים שולחניים וטאבלטים, אבל הם גובים כ-80 ₪ לכל 1,000 פרסומים שמופיעים במכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים.

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על עלות המודעות כולל: סוג התוכן (וידאו מול תמונה מול טקסט), גודל (באנר או גורד שחקים), אזור (מקומי מול לאומי) ומכשיר (מחשב או נייד).

סוגי הפרסום השונים תימחורם וכיצד פועלים

העלות של מסע פרסום משתנה בהתאם לסוג הקמפיין, האתר או האפליקציה הספציפיים ואיזה סוג של מודעות מוצגות.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של פרסום מקוון: עלות, עלות לאלף הופעות ועלות לצפייה .

כל סוג מחולק לשני מודלים שונים: תמחור מבוסס ביצועים ותמחור קבוע.

יש כמה דרכים לשלם עבור מסעות פרסום מקוונים: תזמון מוקדם, תשלום לקליק מול תשלום לפי צפייה, מיתוג קמפיינים לעומת אי מיתוג, מכסת תדירות מול ללא מכסת תדירות וכו".

כמה סוגים פופולריים של פרסום מקוון הם:

– מודעות באנר

– מודעות במנועי חיפוש

– מודעות ברשתות חברתיות

– מודעות לנייד

זהו מחירון לפרסום באינטרנט. הוא כולל את כל המחירים לסוגים שונים של פרסום וכן את היתרונות והחסרונות שלהם.

פרסום מקוון הוא צורת שיווק פופולרית, אך היא עשויה להיות די יקרה. זה עוזר למפרסמים להגיע לצרכנים כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם באינטרנט. עם זאת, המגוון הרחב של הפורמטים ומבני התמחור יכול להקשות על המשווקים לדעת על מה הם משלמים.

הטבלה הבאה מסכמת את הסוגים השונים של פרסום מקוון שכדאי לדעת עליהם כדי לעזור לך לבחור את אסטרטגיית השיווק שלך בצורה יעילה יותר:

סוג עלות לאלף הופעות 

עלות לקליק (CPC)

 עלות לאלף צפיות בדף (CPM)

 עלות עבור מודעות להתקנת אפליקציה לנייד (CPI)

 עלויות

מודעת באנר 0.40 ₪  – 8 ₪. 

מודעת טקסט בין 4 ₪ ל12 ₪ 

מודעות ברשתות חברתיות משתנה בין 4 ₪ ל40 ₪ 

עלות הפרסום המקוון היא אחד הדברים שלעתים קרובות מרתיעים משווקים מלבצע את המסלול הזה. העלייה בעלות הפרסום באינטרנט היא נושא לדיון כבר זמן רב. עם תחרות מצורות שיווק אחרות, כמו טלוויזיה ורדיו, עלות השיווק באינטרנט צפויה לעלות גם כן.

המחירון יעזור לכם לראות כמה עולה פרסום באתרים שונים ואיזה פורמטים של מודעות מוצעים על ידי כל אתר.

ערוצי הפרסום באינטרנט הפופולריים ביותר בימינו.

פייסבוק היא הדרך הזולה ביותר לפרסם במדיה חברתית והיא גם מציעה למפרסמים תכונות כמו מיקוד לפי מיקום, גיל, מין ותחומי עניין. המחירים שלו נעים בין 3 ₪ לפוסט עד 750 ₪  ליום עבור מסע פרסום שלם. דפי פייסבוק חינמיים מגיעים עם מודעות וגם פוסטים ממומנים שרצים ברשת החברתית במטרה למשוך את העוקבים בפעולה כלשהי כמו לייק או תגובה לפוסט או הורדת אפליקציה. 

מהו פרסום מקוון

פרסום מקוון הוא תהליך של העברת מסרים פרסומיים לצרכנים דרך האינטרנט. פרסומות מקוונות נקראות בדרך כלל מודעות לתצוגה, באנרים או חלונות קופצים.

מודעות לתצוגה הן בדרך כלל מודעות טקסט בלבד הנראות רק על ידי משתמשים שביקרו באתרים מסוימים או לחצו על קישורים ספציפיים. המודעה מופיעה בדרך כלל כחלק מלבני בחלק העליון או התחתון של דף אינטרנט, ועשויה להיות מונפשת או אינטראקטיבית.

באנרים הם אחת הצורות הנפוצות ביותר של פרסום מקוון מכיוון שהם תופסים פחות מקום מאשר סוגי פרסומות אחרים והם מאפשרים למפרסמים לבחור את הקהל שלהם באופן ספציפי יותר. הם יכולים להופיע כתמונות משני צידי התוכן של דף אינטרנט (למעלה ומטה), כסמלים על תיבות שצצות כאשר משתמשים ניגשים לאתרים מסוימים, או כטקסט גלילה בתחתית האינטרנט.

חשוב למשווקים להבין את הערוצים והטקטיקות השונות שהם יכולים להשתמש בהם כדי להגיע לקהלי היעד שלהם. פרסום מקוון הוא שיטה פופולרית לשיווק מכיוון שהיא בדרך כלל הדרך המשתלמת והמהירה ביותר. 

לפי מה משתנה התמחור של פרסום באינטרנט

המחירים של מודעות מקוונות משתנים בין ערוצים שונים כדי שתדע איזה מהם מציע את העסקה הטובה ביותר.

מודעות במנועי חיפוש מציעות החזר גדול על ההשקעה עם עלויות נמוכות יחסית לקליק, אך הן גם אינן אינטראקטיביות במיוחד. הם נוטים להיות מתאימים יותר לתוכן מידע או לפריטים שיש להם מבחר מוצרים רחב.

מודעות לתצוגה הן מודעות חזותיות שהמשתמשים יראו בהן סוג של פרסום ויזואלי שנועד להיראות על ידי מספר רב של אנשים. הם מגיעים בכל הצורות והגדלים, ממודעות באנר שיופיעו באתר שבו המשתמש מבקר, ועד חלונות קופצים שיופיעו מעל סרטון בו המשתמש צופה.

חשוב לציין שמחיר הפרסום באינטרנט משתנה בהתאם למספר גורמים כולל הסוג, משך הזמן, השוק, קהל היעד וכו'. רעיון טוב יהיה להשוות מחירים ממקורות שונים לפני שתחליט על אחד מהם.

רשימה של מחירי הפרסום המקוון הפופולריים ביותר לנוחיותך.

– מודעות באנר מתומחרות בדרך כלל ב-4-20 ₪ לכל אלף מודעות.

– מודעות טקסט מתומחרות בדרך כלל ב-0.40- עד 1 ₪ קליק או הופעות.

– מודעות קופצות מתומחרות בדרך כלל ב0.20-20 ₪   לכל צפייה קופצת או קליקים קופצים/צופים/קליקים.

– מודעות ביניים מתומחרות בדרך כלל ב-20 ₪.

פרסום מקוון הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בשיווק. ישנם סוגים רבים ושונים של פרסום שניתן לעשות באינטרנט, נתמקד במודעות מבוססות זמן. ישנם שני סוגים של אלה – עלות לאלף צפיות ועלות לכל הופעה.מחיר לאלף הופעות מתייחס לעלות לכל אלף צפיות או אינטראקציות עם פרסומת, בעוד שמחיר לאלף הופעות מתייחס לעלות להופעה עבור כל 1,000 הצגת מודעות.

העלות הממוצעת לאלף הופעות היא 6 ₪ 

פרסום מקוון הפך לאחד מכלי השיווק הפופולריים ביותר עבור מותגים. באינטרנט קיימות מגוון פלטפורמות המציעות שירותי פרסום. להלן רשימה של כמה מהפלטפורמות הפופולריות ביותר וטווחי המחירים שלהן.

גוגל:

פלטפורמה זו מתומחרת לפי מספר הקליקים או לפי עלות להמרה, ומציעה שטח מודעות בדפי תוצאות החיפוש של Google, סרטוני YouTube, מפות Google ו-Gmail- 

הצעת המחיר המינימלית היא 0.40 ₪ לכל קליק או המרה כאשר מיקומי מודעות שונים עולים יותר או פחות מ-2 ₪  לקליק.

מודעות בפייסבוק:

פלטפורמה זו מציעה מודעות שונות כגון מודעות מוצר ומודעות המקושרות לפוסטים בדפי פייסבוק ובקבוצות. התמחור בפייסבוק משתנה בהתאם לגורמים כמו גודל הקהל והמיקום, אך יכול לנוע בין 4 ₪ ל20 ₪.

עם עלייה משמעותית בשימוש בפרסום מקוון, הרבה עסקים מחפשים דרכים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. 

תמחור של פרסום באינטרנטפרסום באינטרנט מחירון: שיטות פרסום

– פרסום דיגיטלי:

מחירי הפרסום הדיגיטליים משתנים ממקום למקום. 

– מודעות בעיתונים:

מודעות בעיתונים הן אחת האפשרויות הזולות ביותר שקיימות .

פרסום באינטרנט מחירון: יתרונות הפרסום באינטרנט

פרסום מקוון הוא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים. זה יכול לשמש לקידום אתרי מסחר אלקטרוני, חנויות קמעונאיות מקוונות ויישומים ניידים. המחיר לפרסום באינטרנט תלוי במספר גורמים, כמו סוג המודעה הנרכשת, משך הזמן שהיא תוצג לצרכן והפלטפורמה אליה מתמקדים.

הרבה מאוד עסקים רוצים למצוא מידע על מחירון פרסום באינטרנט, זאת כדי לדעת בצורה כלכלית טובה יותר איזה תקציב עליהם להשקיע כדי לפרסם את העסק שלהם בזירות הדיגיטליות השונות. בגלל שיש מגוון של פלטפורמות דיגיטליות, כך קיימות אפשרויות רבות יותר לפרסום העסק בצורה מקוונת -כשלכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. לכן במקרה של פרסום באינטרנט מחירון הוא דבר די כללי שאפשר לדבר עליו, ובמאמר הנוכחי ננסה למקד את העלויות והמחירים הכרוכים בכך. 

פרסום באינטרנט – למה זה כדאי בכלל?

משנה לשנה הטכנולוגיה רק הולכת ומשתכללת, ולכן גם אמצעים דיגיטליים רבים הופכים להיות נגישים, יעילים ופשוטים יותר לשימוש גם עבור קהל הצרכנים שמחפש אחר נוחות. הודות לכך כולנו נהנים ממגוון פעולות שניתן לעשות בדיגיטל מכל מקום ובכל זמן כמו הזמנת מצרכים מהסופר, קביעת תורים לרופאים/בעלי מקצוע שונים, רכישת מוצרי חשמל לבית, חיפוש רהיטים איכותיים במחירים משתלמים, לקיחת הלוואות ועוד מגוון פעולות אחרות.

כיוון שגם כך כולם נמצאים ברשת בזמן כזה או אחר, אם בחיפוש מידע במנוע החיפוש או צריכת תכנים ברשתות חברתיות, זהו המקום האידיאלי לפרסום של תכנים שיווקיים – כיוון שהחשיפה למסרים הללו תהיה רחבה יותר, וכן גם אפקטיבית בטווח הקצר והארוך.

במקרה של פרסום באינטרנט ניתן למנות מגוון אפשרויות פרסום, כאשר דרך אחת מתבצעת בצורה שיווקית מובהקת (ואולי יותר אגרסיבית), ואילו השנייה מתבצעת בצורה יותר טבעית/אורגנית.

פרסום בצורה אורגנית – מה זה אומר?

פרסום אורגני מתייחס לתהליכי שיווק ופרסום בזירות הדיגיטליות על ידי מהלכים פרסומיים טבעיים, כאשר נכס דיגיטלי כמו אתר או עמוד עסקי ברשת חברתית מתוחזק בצורה שוטפת כדי להציג מידע מועיל לגולשים. אתרי אינטרנט מוצגים בתוצאות החיפוש של גוגל, ולכן פרסום אורגני של אתר אינטרנט מתייחס לתהליך הקידום של אתר מסוים לראש תוצאות החיפוש, וכן גם במקרה של קידום העמוד העסקי ברשת חברתית.

קידום אתר אורגני – כמה זה יעלה לכם?

קידום אורגני (SEO) נחשב לדרך פרסום ארוך יותר אך גם מומלץ ואפקטיבי לטווח הארוך, ולכן אתרים קטנים עד גדולים בוחרים באפשרות הזו כדי להגדיל את החשיפה של העסק בין הגולשים הרבים בגוגל. המחירון של פרסום וקידום אורגני נע בין 500-2500 ₪ בממוצע, כאשר העלות הסופית נקבעת על פי גודל האתר, המורכבות שלו, התחרותיות שיש לו עם אתרים אחרים באותו תחום וכן גם הניסיון והמקצועיות ל מקדם האתרים שתבחרו.

כמה עולה לפרסם בגוגל בצורה ממומנת?

נוסף לקידום אורגני קיימת אפשרות לקידום ממומן של אתרים באמצעות גוגל, שזהו תהליך קידום שיווקי בהגדרתו ולכן גם העלויות בו עשויות להיות גבוהות יותר, לעומת פרסום אורגני. שיטת פרסום זו מאפשרת לעסקים להעלות מודעות פרסומיות בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש, כאשר אותן תוצאות יופיעו במיקום בולט בראש תוצאות החיפוש.

הגולשים ידעו שמדובר על מודעה ממומנת באמצעות הסימון שלה כמודעה שיווקית, אך היא תאפשר חשיפה גבוהה יותר עבור המפרסמים שיבחרו להעלות אותה. התשלום עבור מודעות כאלו מתבצע במודל של תשלום לכל קליק, ולכן ככל שיותר גולשים ילחצו על המודעה כך המפרסם ישלם עליה יותר – התעניינות גדולה יותר תעלה יותר בהתאם. התשלום יכול לנוע מכמה שקלים לכל קליק ועד עשרות ואף מאות שקלים לקליק, זאת על פי רמת התחרותיות שיש על מילות המפתח הרלוונטיות לפרסום.

פרסום דרך רשתות חברתיות – מה הדרך לעשות זאת?

עסקים שאינם מתחזקים אתר אינטרנט, ירצו לדעת יותר על פרסום באינטרנט מחירון של פרסום ברשתות חברתיות, שאלו הן זירות פרסום יעילות ואיכותיות גם עבור מפרסמים שיש להם עסקים קטנים וביתיים. רשתות חברתיות פופולריות לפרסום יהיו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, טוויטר ולינקדין – כאשר כל אחת מרשתות יכולה להתאים לעסקים שונים, בהתאם למהות העסק ומטרות הפרסום.

בשונה מפרסום בגוגל, ברשתות חברתיות היעילות הטובה ביותר לפרסום היא באמצעות מודעות ממומנות, שמאפשרות ליצור מודעות שיווקיות שממוקדות לקהלים ספציפיים העושים שימוש ברשתות החברתיות.

מה העלות של פרסום ממומן ברשתות חברתיות?

פרמטר נוסף הקשור לרשתות חברתיות ושונה מפרסום בגוגל, הוא העלות הנמוכה והכדאית יותר לפרסום, וכך הצבת אפשרויות טובות יותר עבור עסקים קטנים שאין להם תקציבים גדולים לפרסום. ניתן לומר שעלות הפרסום הממוצעת ברשת חברתית כמו פייסבוק נעה בין חצי שקל ועד שני שקל לכל קליק, כך שעסק יכול להקציב סכום של 200-300 ₪ בלבד בחודש לפרסום ממומן – והוא יקבל בתמורה חשיפה יפה ואולי גם כמה המרות.

פרסום באינטרנט מחירון – איזו שיטת פרסום היא המשתלמת ביותר?

כפי שאפשר לראות, רשת האינטרנט מציעה שלל שטחי פרסום יעילים ומומלצים, כאשר כל אחת מהן מצריכה תקציב פרסו משתנה. הבחירה בשיטת הפרסום הטובה ביותר צריכה להיות על פי מאפייני העסק, קהל היעד אליו מכוונים והמטרה השיווקית שרוצים להשיג. אם מדובר על תהליכים ראשוניים שלכם לפרסום באינטרנט, כדאי להתחיל עם זירות שמאפשרות לכם לפרסם על פי תקציב מוגדר מראש, כך שלא יצפו לכם הפתעות לא צפויות בנוגע להוצאות על פרסום העסק.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התפתחות הטכנולוגיה, הוא האפשרות לפרסם ולקדם עסקים בקלות. עם פרסום באינטרנט לא תצטרכו קשרים לעורך העיתון או למפיק פרסומות ולא תצטרכו תקציבים שמנים במיוחד. מהו פרסום באינטרנט ומה היתרונות שלו? על כך נרחיב במאמר הבא.

עם אילו אמצעים ניתן לבצע פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט ניתן לביצוע על ידי מספר אמצעים שונים, כאשר המרכזי בהם הוא מנוע החיפוש של גוגל. ריכזנו לכם את האמצעים המרכזיים ביותר לפרסום באינטרנט-

גוגל

מנוע החיפוש גוגל, הוא אמצעי פרסום מצוין. כאשר אתם מבצעים פרסום חכם על ידי גודל אתם יכולים להגדיל את החשיפה לעסק שלכםעם אילו אמצעים מתבצע פרסום באינטרנט באופן משמעותי. איך זה עובד?

גוגל היא למעשה מנוע חיפוש בו כל אדם יכול לחפש מה שירצה. לדוגמא, אם אדם רוצה לחפש שירות של תיקון קווי ביוב, הוא כותב במנוע החיפוש של גוגל "תיקון קווי ביוב" ומקבל תוצאות שונות שלפיהן יכול לבחור את השירות המתאים לו ביותר. ככל שהשירות שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש, כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר ויש סיכוי גבוה יותר שיבחרו בו.

פרסום באינטרנט על ידי גוגל, מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש. סדר התוצאות נקבע על פי גוגל בהתאם לשני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה (המחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד).

פרסום בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז. בשיטה זו על המפרסם לבחור את מילות המפתח שיציגו את המודעה שלו וכמה הוא מוכן לשלם על המודעה. המחיר ייקבע על פי כמות הקלקות על המודעה.

פרסום בגוגל ניתן לביצוע בשתי אפשרויות-

  • קמפיין ממומן – בקמפיין ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שזאת תציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. קמפיין ממומן מופיע תחת התגית מודעה.
  • קידום אורגני– המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח.

רשתות חברתיות

למי אין חשבון באחת הרשתות החברתיות? כיום, כמעט לכל אדם בעולם יש חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. בזכות הימצאותם שלמה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בפרסום באינטרנט אנשים רבים ברשתות החברתיות הן הפכו לאמצעי פרסום מצוין עבור עסקים רבים. אז איך זה עובד?

על מנת לפרסם ברשתות החברתיות השונות, עליכם לפתוח בראש ובראשונה עמוד עסקי. לאחר שפתחתם עמוד עסקי לעסק שלכם, תוכלו לקדם אותו בדרכים שונות ברשת החברתית המבוקשת.

אחת הדרכים היעילות לפרסום ברשתות חברתיות היא פרסום ממומן. כאשר מפרסמים עסק על ידי פרסום ממומן אתם יכולים לבחור בדיוק כיצד לפרסם ולמי לפרסם. כלומר, יהיה עליכם לבחור את תוכן המודעה, האם להוסיף לה תמונה/ סרטון/ קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם, תוכלו לבחור את קהל היעד אליו מיועד הפרסום לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מגדר, תחביבים, אזור מגורים ועוד. פרסום ברשתות החברתיות עובד בצורה יעילה ומוביל לחשיפה רבה מאוד של העסק ללקוחות פוטנציאליים שונים.

תוכן

פרסום באינטרנט על ידי תוכן נחשב לאחת השיטות היעילות ביותר. תוכלו לבצע פרסום על ידי תוכן בשתי דרכים-

  • הדרך הראשונה לפרסום על ידי תוכן היא לפרסם תכנים באתרים אחרים. לדוגמא, תוכלו לשלם לאתר שיווקי או חדשותי מוביל עבור פרסום התוכן שלכם. את התוכן תוכלו לקשר לאתר שלכם ועל ידי כך להוביל את הנחשפים לתוכן להגיע לאתר שלכם. על ידי כך תוכלו לפרסם את האתר באתרים מובילים שונים ולקבל חשיפה גדולה ללקוחות פוטנציאליים.
  • הדרך השנייה היא להעלות תכנים רבים לאתר העסק שלכם. ככל שתעלו יותר תכנים איכותיים, כך תוכלו להנות מקידום אורגני בגוגל. כפי שציינו קודם, מנוע החיפוש של גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו על פי המחיר ששולם ועל פי איכות המודעה. דירוג התוצאות מתעדכן כל הזמן בהתאם לתכנים חדשים ולאתרים חדשים. הקידום האורגני מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם. בקידום האורגני מבצעים פעולות שונות שמטרתן לחשוף את האתר לכמה שיותר לקוחות ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. יש לקחת בחשבון כי קידום אורגני שמתנהל בצורה נכונה וחכמה, יכול להביא לתוצאות טובות יותר מאשר פרסום ממומן. בסופו של דבר, תכנים איכותיים נשארים לאורך זמן וגוברים על המודעות המתחלפות. כמו כן, העלאת תכנים איכותיים מובילה ליצירת תדמית חיובי באינטרנט.

האם כדאי לבצע פרסום באינטרנט על ידי חברה או פרילנסר?

אחת השאלות הנפוצות היא האם כדאי לבצע את הפרסום על ידי פרילנסר או על ידי חברת קידום? אין תשובה חד משמעית, כיוון שלכלאצל מי עדיף לבצע פרסום באינטרנט, חברה או פרילנסר אחד מהמפרסמים יש יתרונות וחסרונות משלו. שימו לב, כי לשני המפרסמים אותה מטרה והיא לפרסם את העסק שלכם ולקדם אותו ככל הניתן ובדרך כלל הם יפעלו באותן שיטות.

היתרונות של חברת קידום

  • מקצועיות- ברוב המקרים, חברות הקידום יהיו מקצועיות יותר מפרילנסר. הסיבה לכך היא שחברות הקידום בדרך כלל פועלות זמן רב והן מכירות את עולם הפרסום מקרוב. סיבה נוספת שיש לקחת בחשבון היא שחברות הקידום מחזיקות במספר אנשי צוות, אשר כל אחד יכול לתרום בתחומו ולהוביל לתוצאות מצוינות.
  • ניסיון- ברוב המקרים, לחברות הקידום יהיה ניסיון רב יותר בעולם הפרסום ולכן הן יכירו שיטות טובות יותר לפרסום שיובילו לתוצאות טובות יותר.
  • ידע רב- חברות הקידום מעסיקות מספר חברי צוות, וכל אחד יכול לתרום בתחום שלו לפרסום. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב שמוביל לפרסום יעיל ונכון.

היתרונות של פרילנסר

  • נוחות וזמינות- לעומת חברת קידום, הפרילנסר זמין יותר בצורה משמעותית. במידה ויש לכם שאלה, התייעצות, התלבטות או שאתם רוצים לבצע שינויים כאלה ואחרים בקמפיין, הפרילנסר יהיה יותר זמין לכך מאשר חברת הקידום.
  • יחס אישי- עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד. חברת קידום, עובדת עם מגוון עסקים ומעניקה להם שירותי פרסום וקידום. לכן, היחס שתקבלו מפרילנסר יהיה יחס אישי באופן משמעותי יותר מאשר אצל חברת קידום.

מה היתרונות של פרסום באינטרנט?

תקציב לעומת שיטות פרסום אחרות, פרסום באינטרנט ניתן לביצוע גם עם תקציבים נמוכים או ללא תקציב כלל. לדוגמא, אם תשקיעו בקידום אורגני לא תאלצו לשלם על קמפיינים ממומנים או שתוכלו לבחור להשקיע בכך תקציב נמוך יחסית.
קהל יעד פרסום באינטרנט מאפשר למקד את הפרסום לקהל יעד ספציפי. על ידי כך הפרסום יעיל, ממוקד ומגיע רק למי שהוא צריך להגיע. כך, ניתן לחסוך זמן וכסף על פרסום שמגיע לאנשים שלא מתאימים כלל למוצר.
נגישות אחד היתרונות המרכזיים של האינטרנט הוא הנגישות שלו, במיוחד כאשר מדובר מדובר בפרסום. על ידי פרסום באינטרנט העסק שלכם הופך לנגיש ובמידה והגולש מתעניין במוצר שלכם הוא יכול לפעול באופן מידי ולבצע רכישה. נגישות הלקוח לעסק בכל זמן ובכל מקום הפכה את הפרסום באינטרנט לאפקטיבי יותר מכל שיטות הפרסום.
זמינות על ידי פרסום באינטרנט העסקים יכול להגיע ללקוחות בכל זמן ובכל מקום. פרסום באינטרנט עובד במשך כל שעות היום מבלי שנצטרך להיות מחוברים למחשב.
אסיפת נתונים פרסום באינטרנט מאפשר לאסוף נתונים שונים, לנתח אותם ועל ידי כך להסיק מסקנות לייעול.

כמה עולה פרסום בגוגלכמה עולה פרסום בגוגל

החלטתם לפתוח עסק חדש והמטרה שלכם היא להחזיק בקהל לקוחות גדול, דבר שיתרום כמובן להצלחת העסק והגדלת המכירות. כדי להצליח ולהגיע אל כמה שיותר לקוחות, במיוחד כשמדובר על עסק חדש בשוק, יש לבצע תהליכי שיווק ופרסום מתאימים כדי להפיץ את השמועה על הקמתו של עסק חדש שכדאי להכיר.

בעבר הרחוק פרסום של עסקים היה סובב סביב שילוט, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה וכן גם פרסומות בעיתונים ומגזינים. שיטות פרסום אלו היו יעילות אך חלקן היו כרוכות בעלויות גבוהות, וכאשר רשת האינטרנט נכנס לחיינו היא הפכה להיות בין המקומות הנפוצים והיעילים לפרסום של עסקים. כיוון שמנוע החיפוש של גוגל הוא בין מנועי החיפוש השימושיים ביותר כיום בכל מכשיר דיגיטלי, הפרסום בגוגל הפך להיות אמצעי יעיל ונוח לפרסום מניב.

כבעלי עסק חדש אתם וודאי תוהים כמה עולה פרסום בגוגל, וכיצד תוכלו להתאים את תקציב הפרסום להחזר ההשקעה שתקבלו בסופו של דבר. על הנושא הזה ועוד נרחיב בשורות הבאות.

פרסום בגוגל – מה זה אומר?

הדרך של פרסום בגוגל מתמקדת בעיקר בקמפיין פרסומי שניתן לעלות במנוע החיפוש, כאשר דרך פרסום זו מוכרת גם בשם פרסום בגוגל PPC שזהו מודל פרסום המבצע תשלום עבור כל קליק (Pay Per Click) שגולשים מבצעים על הפרסום. כיוון שמדובר על שיטת פרסום ממומנת, פרסום מסוג זה מאפשר למעשה להעלות מודעות פרסומיות לגוגל שמטרתן המרכזית היא שיווק של העסק/מותג.

המודעות הפרסומיות מופיעות במנוע החיפוש בהתאם למבנה של אתרים רגילים, עם כותרת ותיאור של האתר, כשלמעשה הקלקה על כל מודעה כזו מובילה את הגולש לדף נחיתה שיווקי המציג מידע פרקטי ורלוונטי על העסק/מותג שפרסם את המודעה בגוגל.

מה היתרונות של פרסום בגוגל?

היתרונות של פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מאפשר לכל עסק לשווק עצמו בצורה מהירה, יעילה וממוקדת כיוון שלאחר הכנת מודעה פרסומית ותשלום היא מפורסמת באופן מידי במנוע החיפוש של גוגל. כדי לאפשר חשיפה יעילה וטובה יותר לקהל הגולשים, הפרסום בגוגל נעשה באמצעות בחירה של מילות מפתח שיקושרו אל המודעה הפרסומית הרלוונטית.

כך כאשר גולש מקליד מילות חיפוש (שאילתה) במנוע החיפוש של גוגל, בתוצאות שיוצגו לו יופיעו אתרים רלוונטיים לאותן מילים שהוא חיפש וכן גם המודעות הממומנות אותם עסקים פרסמו. היתרון המרכזי של פרסום מודעות בגוגל הוא מיקום הופעת המודעות בתוצאות החיפוש, כיוון שכל המודעות הממומנות מופיעות במיקומים ראשונים ובולטים בעמוד תוצאות החיפוש שמוצג לגולש.

כיוון שפרסום בגוגל מעניק יתרונות פרקטיים בתחום הפרסום של העסק, זוהי דרך פרקטית ויעילה לקידום של אתרים במנוע החיפוש, במיוחד אם מדובר על אתרים/עסקים חדשים שרוצים להיכנס לשוק העסקי התחרותי ולקבל חשיפה גבוהה יותר.

האם כל אחד יכול לפרסם מודעות בגוגל?

בכדי להעלות מודעות ממומנות בגוגל, יש צורך להיעזר במערכת הפרסום הייעודית שפיתחה גוגל. מערכת זו נקראת Google Ads ובאמצעותה ניתן לנהל קמפיינים פרסומיים שמעלים בגוגל, לערוך קמפיינים פעילים, ליצור קמפיינים חדשים ולעקוב אחר התוצאות של כל קמפיין פרסומי. הפתיחה וההצטרפות אל מערכת הפרסום של גוגל מצריכה רק כתובת אימייל להרשמה ואמצעי תשלום למימון המודעות, ולכן כל אחד יכול ליצור בעצמו מודעות פרסומיות בגוגל.

יחד עם הקלות שבכך, יש לזכור כי פרסום מודעות בגוגל חייב להיעשות בצורה נכונה וחכמה מבחינות שיווקיות, כך שבסופו של דבר המודעה הפרסומית תמלא את המטרה המרכזית שלה – תפרסם את העסק/מותג, תיצור חשיפה גדולה יותר, תמשוך לקוחות פוטנציאליים ותניע את הגולשים לבצע רכישה של המוצר/שירות שמוצע. לשם כך פרסום בגוגל מצריך בנייה של דף נחיתה אטרקטיבי ופרקטי, כאשר המטרה שלו היא להעניק חשיפה לעסק/מותג וכן אפשרות לביצוע המרה כמו השארת פרטים של לקוח פוטנציאלי או ביצוע רכישה דרך לינק ייעודי בדף הנחיתה. 

כמה עולה פרסום בגוגל?

כאמור, פרסום של מודעות בגוגל נעשה באמצעות שיטת ה-PPC באמצעותה כל הקלקה של גולש על המודעה מבעת למעשה את התשלום של המפרסם עבור אותה מודעה. לכן לא קיימת תשובה חד משמעית לשאלה כמה עולה פרסום בגוגל, כיוון שמדובר על עלות שכרוכה בשלל משתנים. 

יחד עם זאת יש לעשות הבחנה בין העלות הממוצעת של כל מותג שרוצה לפרסם את עצמו, כיוון שמותג בנמצא בזירה תחרותית יותר ימצא עצמו משלם עלות גבוהה יותר עבור כל הקלקה, לעומת מותג שהתחרות בתחום שלו היא נמוכה יותר. כדי להבין כמה יעלה פרסום בגוגל והאם החזר ההשקעה יהיה כדאי, מומלץ להקצות תקציב כללי מראש לכל חודש פרסום, ובהתאם לכך למדוד את אחוזי ההצלחה/הכנסה מאותם גולשים שהקליקו על המודעה ובסופו של דבר ביצעו המרה.

מתי כדאי להעלות מודעות ממומנות בגוגל?

כיוון שהעלות של פרסום בגוגל איננה קבועה ומשתנה ממותג לכזה ואחר, ישנם עסקים שיצטרכו להשקיע סכומי כסף לא מבוטלים לצורך הצלחת הפרסום. לכן לפני שמחליטים לפרסם מודעות ממומנות בגוגל, יש לוודא כי מדובר במהלך נכון וכדאי מבחינה עסקית. לכן קודם כל יש להחזיק בנכס דיגיטלי מסוים אליו ניתן לקשר את המודעה הפרסומית, כיוון שכך ניתן לייצר את הרושם המקצועי והנגיש עבור הגולשים שמחפשים להתבסס על מידע מועיל על המותג, וכן גם עבור יעילות השיווק של המודעה שבחרתם להעלות – כי מדובר על דף נחיתה שיווקי המכיל מידע קצר ותמציתי על המותג שלכם, ממנו ניתן לקשר אל אתר/רשת חברתית/בלוג/ולוג או כל נכס דיגיטלי אחר שנמצא בבעלותכם.

בנוסף לכך, פרסום בגוגל יהיה פרקטי גם עבור עסקים ואתרים חדשים שרוצים לבחון את שוק הלקוחות והמתחרים שלהם ברשת, כך שבאמצעות פרסום ממוקד ותחום בזמן של המודעה ניתן להעניק חשיפה גדולה יותר לעסק החדש, להבין מה מושך את הלקוחות, האם הפרסום הממומן יעיל וכיצד דרך הפרסום הזו תוכל לעזור להגברת המוניטין של העסק.

למה פרסום בפייסבוק לא מספיק לשיווק העסק?

עבור רבים פרסום בגוגל נשמע כמו עניין מורכב ויקר יותר לעומת פרסום בפייסבוק, שזהו תהליך פרסום פשוט יותר שאינו מצריך בנייה של דפי נחיתה שיווקיים, אלא עריכה של פוסט ממומן שיופץ לקהלים ממוקדים ברחבי הרשת החברתית. על אף שמדובר על הליך פרסום נוח וקל יותר, פרסום בפייסבוק לרוב איננו יהיה פרקטי ומניב עבור עסקים שונים כיוון שסוג פרסום זה אינו דומה לפרסום בגוגל.

הפרסום בפייסבוק נשען על פרסום של פוסטים ממומנים שמופיעים באופן אקראי כחלק מהפיד של המשתמש, ואילו הפרסום בגוגל מתבסס על פרסום ממוקד וישיר יותר כיוון שמודעות הפרסום יופיעו רק על פי מילות החיפוש הספציפיות שכל גולש ביצע במנוע החיפוש. לכן בדרך כלל הפרסום בגוגל נחשב לפרקטי יותר לעומת פרסום בפייסבוק, במיוחד אם מדובר על פרסום של עסקים חדשים.

פרסום בגוגל – לבד או עם חברת דיגיטל?

כמו כל מהלך שיווקי אחר, גם תהליך הפרסום בגוגל מחייב את הידע והניסיון המתאים בעולמות הדיגיטל אם מבחינת בניית מודעת פרסום, עיצוב עמוד נחיתה, מיקוד מילות מפתח וכן גם התאמת גובה תקציב הפרסום ליכולת הכלכלית של העסק.

אם אתם בעלי עסק ומרגישים שהעסק שלכם בצניחה, הגעתם למקום הנכון. רגע לפני שאתם מתייאשים וקרובים לוותר על העסק או המוצר שלכם, תנו לנו לעשות לכם סדר. בעזרת פרסום ממומן תוכלו לקדם אתפרסום בגוגל מחירים - אם אתם בעלי עסק ומרגישים שהעסק שלכם בצניחה, הגעתם למקום הנכון. רגע לפני שאתם מתייאשים וקרובים לוותר על העסק או המוצר שלכם, תנו לנו לעשות לכם סדר העסק שלכם בצורה משמעותית על ידי הרחבת קהל היעד שלכם שתביא לכך שהעסק שלכם יניב לכם הכנסות גדולות יותר מאי פעם.

בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה במספר האתרים בגוגל וזאת בשל העובדה שבעזרת אתר אינטרנטי העסק שלכם יונגש למספר רב יותר של אנשים ותוכלו לספק את הסחורה שלכם לכל נקודה בארץ ולמגוון רחב מהאוכלוסייה. והיופי בכל הסיפור הזה הוא שזה אפילו לא משנה מה אתם מוכרים ובמה אתם מתמקצעים. בעזרת פרסום נכון, תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם מבלי להתאמץ כלל. מספיק שתשימו את האתר שלכם או את המודעה שאותה תרצו לפרסם בידיים טובות והם כבר יעשו את כל העבודה הקשה בשבילכם. בעקבות כך, ירד מעליכם הנטל הזה וחברת הפרסום בה תבחרו תספק לכם שקט נפשי לגבי הגעת האתר ו/או העסק שלכם לחשיפה ללקוחות חדשים הצמאים לקנות את מה שאתם מוכרים.

מה הכוח האמיתי של פרסום בגוגל?

כיום, לא מעט אנשים בוחרים לזנוח את הפרסום הממומן ורואים בו כהוצאה מיותרת. אותם אנשים חושבים שיצליחו בעצמם למשוך אליהם לקוחות אך לאחר זמן לא ארוך במיוחד, הם מוצאים את עצמם מיואשים מהרדיפה הבלתי פוסקת להגדלת חשיפה, ובפועל עם מעט מאוד לקוחות, שחלקם אפילו לא חוזרים בשנית. כאשר הם רואים זאת, הם מבינים כמה קשה להצליח ללא הפרסום בגוגל.

עליכם לייחס חשיבות רבה לכוחו של הפרסום בגוגל מכיוון שהוא עצום. הוא נועד בשביל לתת פוש לעסק שלכם ולהגדיל את ההכנסות שלכם בצורה משמעותית. נקודה נוספת שיש לשים לב אליה, ברגע שהלקוחות שלכם יתחילו להגיע, הביטחון האישי שלכם לגבי מה שאתם מוכרים, ישתפר פלאים ויספק לכם תחושה שאתם בדרך הנכונה. וכשהביטחון שלכם גבוה, כך גם הדרייב שלכם לנוע ולהגדיל את עסק המכירות שלכם.

מה צריך לבדוק לפני שאתם מפקידים את מקור הפרנסה שלכם במוקד פרסום? ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת

מחקר ראשוני בראש ובראשונה, עליכם להתייחס לקהל היעד שלכם. לשים את מירב תשומת הלב שלכם בלהבין לאיזה סוג של אנשים אתם רוצים להגיע על מנת שירכשו את המוצר שלכם ובאילו שעות אותם אנשים נמצאים ברשת (במידה שבחרתם לקדם את העסק שלכם באמצעות קידום ממומן בגוגל). לדוגמה, אם המוצר שלכם נועד לאמהות לילדים קטנים, סביר להניח שהזמן החופשי שלהן הוא בערב ולכן פרסום המוצר שלכם יתאים לשעות הערב. או לחילופין, אם המוצר שלכם נועד לבני נוער, סביר להניח שבשעות הבוקר הם נמצאים בבית הספר ולכן פרסום המוצר יתאים לשעות אחר הצהריים.
ביטויים לאחר שהבנתם מי הוא קהל היעד שלכם, יהיה לכם קל יותר לדעת מה יהיו הביטויים הרלוונטיים שהמודעה שלכם תצטרך לכלול ומאילו ביטויים כדאי להימנע. לדוגמה, אם קהל היעד שלכם הוא בני נוער, התבטאו באופן ישיר, קצר וקולע וזאת משום שבני נוער לרוב מאבדים את הסבלנות מהר וימצאו את עצמם מחוץ לאתר שלכם לאחר זמן די קצר.
איפה להפקיד את מקור הפרנסה שלכם דבר נוסף שחשוב לבדוק לפני הפקדת העסק שלכם בידיים אחרות, הוא ההשוואה בין גוגל לפייסבוק. כן, גם פרסום בפייסבוק מניב לא מעט הכנסות ולעיתים גם אי אפשר לתת תשובה חד משמעית לשאלה הראשונה שנשאלת בעת ההיחשפות לעולם הפרסום – איזו פלטפורמה מגדילה יותר את החשיפה, מושכת לקוחות רלוונטיים ובכך מעלה את ההכנסות. אך בהמלצה שלנו, אם אתם אכן מתלבטים במה לבחור, נסו את שתי האפשרויות במקביל וערכו השוואה איזו מהפלטפורמות מכניסה לכם יותר תועלת ובה תבחרו. כמובן שבמצבים בהם אין לכם מספיק תקציב להשקיע בשני מוקדי הפרסום, אנו ממליצים לכם לשוחח עם איש מקצוע שיעזור לכם לנתח איזו פלטפורמה מבין השתיים הכי תתאים לסוג העסק שלכם.

אז כמה יעלה לכם פרסום בגוגל ומה משפיע על המחיר?

הדבר העיקרי המשפיע על המחיר שתשלמו הוא גודל החשיפה בה תבחרו. לרוב, חברות הפרסום מתומחרות לפי חבילות שונות כאשר כל חבילה מציעה מגוון שונה של שירותים.פרסום בגוגל מחירים - בחבילת פרסום בסיסית תוכלו למצוא כרטיס דיגיטלי, קידום וחשיפת האתר. מחירה של חבילת פרסום בסיסית נע בין 250-300 ש"ח למספר חודשים ראשונים.

בחבילת פרסום בסיסית תוכלו למצוא כרטיס דיגיטלי, קידום וחשיפת האתר. מחירה של חבילת פרסום בסיסית נע בין 250-300 ש"ח למספר חודשים ראשונים.
מנגד, בחבילת פרסום גדולה יותר, מעבר לקידום וחשיפה תוכלו למצוא בין שירותי החברה כלים אפקטיביים רחבים לעסק שלכם. חברת הפרסום תספק עיצוב ייחודי למודעת העסק שלכם לפי בקשתכם האישית, הקמת קמפיין אישי המכיל את כל המודעות שיפורסמו בגוגל בצורה מקצועית ורלוונטית לקהל היעד אותו אתם רוצים למשוך אליכם ובמקרה הצורך אפילו יבצעו עבור העסק שלכם דפי נחיתה. מחירה של חבילת פרסום גדולה יותר יכול להגיע גם ל3,000 ש"ח ואף יותר.

כשאנו מדברים על תמחור פרסום בגוגל, די פשוט להבין איך זה עובד

למעשה, קליק = תשלום

בטח שאלתם את עצמכם כמה יהיה עליכם לשלם לגוגל בסוף כל חודש על הפרסום אותו הוא מפיק עבורכם, והאמת היא שהתשובה די פשוטה, התשלום מושפע ממספר ההקלקות שבוצעו על המודעה שלכם. בואו נסביר, אם המודעה שלכם מופיעה בגוגל במהלך היום מאות ואפילו אלפי פעמים, אך אף אחד לא נכנס אליה והיא ב-0 הקלקות, שימו לב, אתם לא משלמים על כך אף לא אגורה. ואם כן נכנסו למודעה שלכם, אתם משלמים.

איך זה עובד בפועל? שימו לב, נניח שהתקציב החודשי אותו אתם מוכנים להשקיע בפרסום בגוגל הינו 3,000 ש"ח, ואנו פורסים את הסכום הזה לצורך הדוגמה לחודש בן 30 יום, בחשבון פשוט נמצא כי התקציב היומי שלכם הוא 100 שקלים. במידה שהקליקו על המודעה שלכם פי 2 מהתקציב היומי, גוגל תקזז את זה בשאר הימים של אותו החודש ומשום כך אין לכם מה לדאוג לגבי הנתון הזה כלל וכלל.

לאחר שהבנו איך הדבר עובד, נסביר מה משפיע על תמחור ההקלקות:

למעשה, הפרמטר הכמעט יחיד המשפיע על תמחור הקליקים הינו התחרותיות הקיימת בשוק. אם למתחרים שלכם יש תקציב גדול לפרסום ממומן, התמחור על כל הקלקה יהיה גבוה. פרמטר נוסף שיכול להשפיע על תמחור ההקלקות, הוא איכות המודעה שלכם. כמובן שאת הנתון הזה יהיה ניתן להבין רק בזמן שכל חבילת הפרסום שלכם תתחיל לרוץ.

ברמת העיקרון, אם תחום העסק שלכם אינו תחום תחרותי, תוכלו לפרסם בגוגל בתקציב יומי של 30 שקלים ואף פחות ולהצליח להפיק מכך מספר הקלקות ביום שאכן יביא לכם לקוחות.

כאשר בחרתם בפרסום בגוגל עבור העסק או המודעה שלכם מוטב שתזכרו, המחיר שתשלמו עבור קידום המוצר שלכם, גבוה ככל שיהיה, יחזור אליכם עם הזמן ולאט לאט אפילו יכפיל את עצמו. לכן ככל שתשלמו יותר על פרסום, כך תגדילו את ההכנסות שלכם. משום כך חשוב לנו לחזור ולציין בפניכם, כשמדובר בעסק שבניתם בעשר אצבעות, אל תתפשרו על הפרסום, זה רק יקדם אתכם אל עבר המטרה.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך