פרסום באינסטגרם בתשלום

מה בעמוד זה?

פרסום באינסטגרם בתשלום – אינסטגרם כבר מזמן הפכה להיות חלק בלתי נפרד בחיים שלנו

בתור התחלה, עוד לפני שנתחיל להסביר וללמד אתכם על שיווק עסקי ברשתות החברתיות, שיווק באינסטגרם, וכדומה – נסו לחשוב על אנשים שעדיין לא הכירו את האינסטגרם ולא נחשפו אליו.פרסום באינסטגרם בתשלום – אינסטגרם כבר מזמן הפכה להיות חלק בלתי נפרד בחיים שלנו בתור התחלה, עוד לפני שנתחיל להסביר וללמד אתכם על שיווק עסקי ברשתות החברתיות, שיווק באינסטגרם, וכדומה ייתכן שלא הגעתם לתשובה כלל, בטח אם אתם נמנים עם החתך הצעיר באוכלוסייה, שמא לקח לכם זמן רב לחשוב ולהגיע לתשובה לשאלה זו. ובסוף מדובר על משהו דיי מובן – שכן בשנת 2022 רשת האינסטגרם הפכה להיות כל כך חזקה, כל כך משמעותית, וחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. את העובדה הזו בעלי עסקים רבים, עצמאיים, נותני שירות, אנשים שמנסים לקדם את הכישרון שלהם, ועוד רבים נוספים, הבינו וקלטו כבר לפני מספר שנים, כך שכתוצאה מכך כיום אינסטגרם אינה מהווה רק רשת חברתית כל כך גדולה, אלא קרקע פורייה ומשמעותית עבור כל מי שמעוניין לקדם את עצמו, למכור דבר מה, או להפיץ את השירותים השונים שהוא מציע למכירה.

לא סתם, ענקית הרשתות החברתיות והטכנולוגיה בעולם "פייסבוק" החליטה לפני מספר שנים לרכוש את אינסטגרם ולצרף אותה למשפחת האפליקציות השונות של פייסבוק, זאת משום שגם פייסבוק הבינה שכיום כבר בלתי אפשר להיאבק באינסטגרם ובדבר הכל כך נדיר שאינסטגרם יצרה, דבר אשר הביא את פייסבוק בסופו של דבר להוציא סכומי עתק בכל הנוגע לעולם האקזיטים, לרכוש את הרשת החברתית הזו, ולצרף אותה ככלי משמעותי לשורותיה. היום פייסבוק ואינסטגרם הם רשתות חברתיות אשר עובדות כמעט לגמרי יד ביד, זאת כאשר שיתוף הפעולה הנ"ל יצר קרקע פורייה אפילו יותר, ופלטפורמה טובה אפילו יותר עבור בעלי עסקים, ספקי שירות, מובילי דעת קהל, ועוד, אשר מעוניינים להשתמש ברשתות החברתיות הללו על מנת לקדם, למכור, ולהשתמש בהן בסופו של דבר עבור האינטרסים האישיים שלהם.

פרסום באינסטגרם בתשלום – עבור אלה שלא יודעים מספיק, מה זה בכלל אינסטגרם?

אינסטגרם היא רשת חברתית הבנויה על הקונספט של פרסום מדיה כגון תמונות וסרטונים, זאת כאשר ניתן להוסיף מלל, או תוכן כתוב לאותם המדיות שאנשים מעלים לאינסטגרם. מעבר לכך, אינסטגרם היא בין הראשונות להכניס את פלטפורמת ה"סטורי" – פלטפורמה אשר מאפשרת לאנשים להעלות תוכן מצולם (תמונות או סרטונים) לפרק זמן של כיממה, שלאחר פרק הזמן הזה התוכן נעלם מן הרשת החברתית (אלא אם כן משתמש האינסטגרם מחליט בסופו של דבר להשאיר את הסטורי לזמן קבוע בחשבון האינסטגרם שלו). כל דף או עמוד באינסטגרם צובר עוקבים, זאת כאשר העוקבים של דף האינסטגרם שלכם הם האנשים שיראו בסופו של דבר כל סוג של תוכן שאתם תעלו לחשבון האינסטגרם שלכם. בכך בעצם המשוואה היא יחסית פשוטה – יותר עוקבים באינסטגרם, שווה לחשיפה גדולה יותר לתוכן שאתם מעלים באינסטגרם.

פרסום באינסטגרם בתשלום – כיצד ניתן להשתמש באינסטגרם לפרסום עסקים או לקידום אישי?פרסום באינסטגרם בתשלום – עבור אלה שלא יודעים מספיק, מה זה בכלל אינסטגרם? אינסטגרם היא רשת חברתית הבנויה על הקונספט של פרסום מדיה כגון תמונות וסרטונים, זאת כאשר ניתן להוסיף מלל

כפי שאמרנו בשורות הקודמות, אינסטגרם היא כלי נהדר עבור בעלי עסקים קטנים ועצמאיים, אשר מעוניינים לבצע פרסום יעיל, פשוט יחסית, אשר יכול להניב תוצאות גבוהות ואף להשוות את ההכרה והפרסום של עסקים קטנים לזה של עסקים גדולים. הגדלת החשיפה של דף אינסטגרם עסקי, כלומר הגדלת מספר העוקבים, הצפיות על כל תוכן, התנועה על כל פוסט (לייקים, תגובות, וכדומה) ועוד, יכולה בסופו של דבר לעזור לעסק להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, דבר אשר מעלה את הסיכוי של בעל העסק להגדיל בסוף החודש את ההכנסה הכספית החודשית שלו. כיצד ניתן לבצע פרסום נכון ויעיל באינסטגרם? האם כדאי לעשות פרסום באינסטגרם בתשלום? כל זאת ועוד, תוכלו להבין בשורות הבאות.

פרסום באינסטגרם בתשלום – על 2 השיטות הנפוצות כיום לפרסום באינסטגרם, ובפרסום דיגיטלי ככלל

אם אנחנו מסתכלים על פרסום באינסטגרם, על הדרכים השונות והמגוונות לפרסם את העסק שלנו באמצעות דף האינסטגרם שלנו, ובכך בסופו של דבר להגדיל את הסיכוי לאיתור לקוחות פוטנציאליים חדשים עבור העסק שלנו, להגדיל את סך ההכנסה החודשית שלנו בתור עסקים, ועוד – אזי שכיום ניתן לחלק את דרכי ושיטות הפרסום השונות באינסטגרם, וברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש ככל ל2 סוגים ספציפיים של קידום. אנחנו בעצם מדברים על – קידום אורגני באינסטגרם, ועל קידום ממומן באינסטגרם, כלומר – פרסום באינסטגרם בתשלום. מדובר על 2 שיטות שונות לגמרי במהות שלהן, כאשר לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, ואף ניתן להגיד שבמקרים מסוימים שילוב של 2 השיטות הוא אפשרי ואף מומלץ.

פרסום באינסטגרם בתשלום – ההבדל המהותי בין קידום אורגני באינסטגרם לבין קידום ממומן באינסטגרם (פרסום באינסטגרם בתשלום)

2 גישות השיווק הללו שונות בסופו של דבר במהות שלהן – הגישה האורגנית מתייחסת לדרכים חינמיות למדי אשר ניתן לבצע על מנת להגדיל את החשיפה של דף האינסטגרם שלכם, לעומתפרסום באינסטגרם בתשלום – על 2 השיטות הנפוצות כיום לפרסום באינסטגרם, ובפרסום דיגיטלי ככלל השיטה הממומנת אשר מדברת ונשענת על צעדים אשר ניתן לעשות בתשלום על מנת לייצר את אותה התוצאה לגמרי – העלאת גודל החשיפה של דף האינסטגרם שלכם. מבחינת השיטה האורגנית לקידום באינסטגרם – שיטה זו מתבססת על הבנת המנגנון הטבעי של אינסטגרם – הבנה של כיצד אינסטגרם חושפת דפים שונים, ואילו דפים מצליחים יותר באינסטגרם באופן טבעי. השיטה האורגנית היא שיטה לקידום דפי אינסטגרם אשר דורשת סבלנות, השקעה מתמידה מבחינת זמן והמשכיות, ובסופו של דבר ניתן להגיד שמדובר על שיטה אשר מתאימה לבעלי עסקים אשר מנסים לבנות תשתית אינסטגרמית ארוכת טווח, ואין בהם לחץ גדול לפרסום מהיר וזריז באינסטגרם.

מבין הטכניקות השונות של הקידום האורגני, ניתן למצוא צעדים פשוטים אך חשובים כגון – השקעה בתוכן איכותי, יצירתי, וכזה שעלול למשוך את עניינם של קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. בנוסף על כך אחד הצעדים החשובים ביותר בקידום האורגני באינסטגרם הוא שמירה על תנועה בלתי פוסקת בעמוד האינסטגרם שלכם. תנועה בעמוד האינסטגרם מתייחסת לתגובות, שיתופים, לייקים, נתן עוקבים, ועוד. המגנון של אינסטגרם עובד בצורה כזאת שכל סוג של תנועה בעמוד האינסטגרם שלכם, מגביר את הסיכויים שלכם להעלאת מספר העוקבים בדף האינסטגרם שלכם, הגדלת החשיפה בקרב קהל יעד חדש, ובכך הגדלת הסיכוי שלכם לאתר לקוחות פוטנציאליים עסקיים חדשים עבורכם. קידום אורגני הוא נהדר, ואנו ממליצים כי גם כאשר אתם מחליטים לבצע פרסום באינסטגרם בתשלום, לעשות אותו יד ביד ובשיתוף פעולה עם שיטות הקידום האורגניות באינסטגרם.

פרסום באינסטגרם בתשלום – האם פרסום באינסטגרם בתשלום הוא דבר קשה ומסובך?

הסיבה שהסברנו לכם במהלך הכתבה הזו על רכישתה של אינסטגרם על ידי פייסבוק, היא בדיוק העובדה לכך שפרסום באינסטגרם בתשלום, הוא פרסום אשר מתחיל על ידי שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק. במידה שכבר יש לכם ניסיון כבעלי עסקים או משווקי תוכן, בפרסום העסק או התוכן שלכם באמצעות פייסבוק, אזי שפרסום בתשלום באינסטגרם הוא דבר פשוט עבורכם, ומדובר על תחומים מאוד זהים ודומים. גם עבור אלה שאין להם ניסיון, הפרסום הממומן באינסטגרם הוא אינו דבר מסובך, ובהחלט ניתן ללמוד את התחום ולבצע אותו בצורה עצמאית ביותר, זאת לאחר שלומדים ומעמיקים את הידע בתחומים הללו.

פרסום באינסטגרם בתשלום – כיצד מבצעים פרסום ממומן ברשת האינסטגרם?

על מנת להתחיל ולבצע פרסום בתשלום באינסטגרם, עלינו לבנות בפייסבוק קמפיין פרסום ייעודי. בניית קמפיין פרסום ייעודי בפייסבוק נעשה בתצורה הבאה – ראשית, עלינו לבחור מטרהפרסום באינסטגרם בתשלום – כיצד מבצעים פרסום ממומן ברשת האינסטגרם? על מנת להתחיל ולבצע פרסום בתשלום באינסטגרם לקמפיין – המטרה נקבעת על פי ביעד הסופי שאנחנו מעוניינים להגיע אליו (הגדלת כמות העוקבים, הגדלת כניסות לאתר, הגדלת פניות של לקוחות אלינו, ועוד). הפרסום יתבצע על ידי מודעה פיזית כלשהי – פרסום של תמונה, סרטון, ועוד, זאת בנוסף לכתיבת תוכן אשר באה יד ביד עם המודעה. חשוב מאוד לייצר פרסומת איכותית, זאת משום שהצרכן הממוצע באינסטגרם כבר מכיר פרסומות אינטרנטיות רבות, והוא יודע לזהות בין פרסום מושקע ובעל רמה, לבין פרסום זול וחובבני.

לאחר מכן, נגדיר את קהל היעד שאנחנו מעוניינים לחשוף אלינו, כאשר נקבע את קהל היעד הזה על ידי גיל ממוצע, תחומי עניין, ונוספים. לאחר מכן, עלינו יהיה להגדיר תקציב יומי – כאשר פייסבוק ואינסטגרם לא יעברו את התקציב הנ"ל שהגדרנו לעצמנו. בסופו של דבר המודעה רצה, ופייסבוק מאפשרת לנו להיות במעקב תמידי על תוצאות הפרסום, כמה אנשים צפו בו, מה הייתה מידת ההצלחה שלו, וככה ניתן ללמוד ולשפר את הפרסום שלנו מיום ליום.

פרסום באינסטגרם בתשלום – מה אפשר לעשות כאשר התקציב שלנו מוגבל?

חשוב לזכור, שלא לכל העסקים, המותגים והארגונים, יש סכומי כסף בלתי מוגבלים להשקיע בפרסום ושיווק בדיגיטל. בנוסף, יש עסקים שמשקיעים באפיקים ופלטפורמות נוספות ולכן הם יכולים להשקיע סכומים בפרסום באינסטגרם בתשלום, אבל לא סכומים גבוהים. במצב כזה, יש כמה דברים שאפשר לעשות. הדבר הראשון שאפשר לעשות הוא להשקיע בקמפיין חד פעמי, כלומר להפיק סרטון איכותי, מקצועי הפונה באופן מדויק לקהלי היעד הרלוונטיים שלנו ולהנות מהתנועה שהסרטון הזה מביא לנו. ואז מומלץ להמתין, לראות מה קורה, האם יש יותר פניות והאם אחוז המכירות עולה. במקביל, ניתן לבצע קידום באינסטגרם באופן אורגני, מה שבעצם עולה הרבה פחות, במידה ובוחרים מומחה לשיווק באינסטגרם, או אם ניתן, לבצע את תהליך הקידום בעצמנו. למשל, ניתן להעלות פוסטים, לשייך האשטגים רלוונטיים, להוסיף סרטונים, סטוריז ולשמור על תוכן מעניין ובעל ערך מוסף לגולשים שלנו. פעילות אורגנית איכותית שכזו, אמורה בטווח הרחוק לייעל את הפעילות שלנו ברשת החברתית אינסטגרםו לייצר יותר תנועה, יותר חשיפה וכך גם להגדיל את המכירות שלנו. כמובן, שאחת לכמה שבועות או כמה חודשים, שוב במסגרת התקציב שיש לנו, תמיד ניתן להקים קמפיין נוסף, להשקיע בסרטון נוסף ולפרסם אותם באינסטגרם ליצירת חשיפה נוספת.

לסיכום, אם יש לכם עסק, מיזם, ארגון, שירות או מוצר שאתם רוצים שכמה שיותר אנשים יכירו, מומלץ מאוד לעשות שימוש בפלטפורמת השיווק של הרשת החברתית אינסטגרם. השקיעו בפתיחת פרופיל עסקי מקצועי, נסו לשלב גם את הרשת החברתית פייסבוק וקשרו בין השתיים. זו הזדמנות מעולה לחזק את המותג שלכם, לשמור על קשרים עם הלקוחות שלכם ולייצר תנועה תוך הגדלת כמות הלייקים והעוקבים לעמוד שלכם. אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל, כדאי לפנות למומחה המבין בתחום הרשתות החברתיות ולהתקדם בתהליך. כמובן שתמיד ניתן ללמוד את התחום גם בעצמנו, אבל לכל בחירה שלא תעשו יש את היתרונות והחסרונות שלה.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך