כל מה שצריך לדעת על פרסום אתרים בגוגל

מה בעמוד זה?

פרסום אתרים בגוגלכל בעל עסק יודע כמה חשוב לשווק את העסק שלו ולדאוג לחשיפה רחבה שלו ככל האפשר. איך עושים את זה? למזלם של לא מעט בעלי עסקים רשת האינטרנט הביאה איתה לא מעט אפשרויות חדשות ומעניינות שלא רק הוכחו כיעילות אלא יכולות להיות מותאמות אישית למי שעושה שימוש במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. בזכות מידע שנאסף אודות המשתמשים הרבים – קל יותר למצוא את אלה שצריכים לדעת על המוצרים או השירותים של כל עסק ועסק.

 

מה זה אומר פרסום אתרים בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר וקשה מאד למצוא מחשב ברחבי העולם שמנוע החיפוש הזה לא מהווה את דף הבית הראשי שלו. כאן מבוצעים כל החיפושים שהמשתמשים מבצעים ולכן זו פלטפורמה מעולה לשיווק ופרסום של עסקים ואתרי אינטרנט. פרסום אתרים בגוגל נחשב ליעיל ונכון, שכן הוא מבוסס על הקלדת מילים או ביטויי חיפוש נפוצים כך שבכל מקרה הופעת כתובת האינטרנט של העסק יכולה להיות מתאימה ובמקום עבור גולש שמבצע חיפוש.

 

על מה מבוסס פרסום אתרים בגוגל?

גולשים שמבצעים חיפוש בגוגל ישתמשו במילים או ביטויים שהצד הטכני של מנוע החיפוש שומר אותם במאגרי נתונים עצומים בנפח האחסון שלהם. מקדם אתרים מקצועי יידע לכוון את הפרסום של העסק שאותו הוא מקדם על ידי הופעת הכתובת של אתר העסק כאשר גולשים אקראיים מקלידים בשדה החיפוש מילים או ביטויים שקשורים לעסק או לשירותים שהוא מציע, לאזור הגאוגרפי שבו הוא פועל וכמובן שאלות שקשורות ולעסק יכול להיות המענה להן.

מדוע שיטת פרסום זו נחשבת ליעילה ונכונה?

כאמור – כל אחד ממשתמשי רשת האינטרנט הוא בעצם מחפש פוטנציאלי במנוע החיפוש של גוגל. ברגע שהוא מקליד מילים, ביטויים או שאלות – הוא מקבל מענה מיידי וגוגל, כעסק בעצמו, רוצה לתת ללקוחות שלו את המענה המתאים להם ביותר על מנת שהם ימשיכו לחפש ולשאול שאלות. מסיבה זו פרסום אתרים בגוגל מציע לגולש אתרים רלוונטיים מאד ותשובות שמתאימות לשאלות שנשאלו. לא תמיד הגולש מבין שמה שהוא רואה זה פרסום והוא לא מהסס לפנות לעסק.

 

סוגים שונים של שיווק דרך גוגל

מקדמי האתרים יכולים לבחור מבין כמה אפשרויות של פרסום אתרים בגוגל – אורגני או ממומן, כלומר בתשלום או ללא תשלום. האפשרות הראשונה מבוססת על עיבוי תוכן באתר עצמו של העסק (או בנכס הדיגיטלי שהוא מתחזק) – תוכן מילולי שיהיה כתוב בצורה רהוטה ומקצועית, שילוב נכון של תמונות ו/או סרטונים וכמובן קישורים לאתרי מידע משלימים שבהם הגולש יקבל מידע נוסף שדרוש או חסר לו. מדובר בעבודה לא פשוטה שאורכת לא מעט זמן.

 

פרסום ממומן בגוגל

פרסום אתרים בגוגל באופן ממומן מבוסס על תשלום של בעל העסק בתמורה להופעת מודעות או פרסומות של העסק, בדומה לשלטי חוצות או פרסומות בערוצי שיווק אחרים.  כאן אפשר יהיה לראות תוצאות הרבה יותר מהר בדיוק בשל הסיבה שהפרסום הוא בתשלום. אפשר לומר שהפרסום הממומן דומה לקניית שטח פרסום בעמוד של תוצאות החיפוש שמופיעות מול עיניו של הגולש והמודעות יופיעו לפני כל תוצאה אחרת של אתרים שמפרסמים ללא תשלום, כלומר בעדיפות.

 

איך ניגשים לעולם הפרסום דרך גוגל?

מה שבאמת חשוב ויכול להכריע אם המהלך יהיה יעיל או לא הוא מקדם האתרים שיעשה את זה. למרות שלמתבונן מן הצד שיש לו ידע טכני מסוים ייראה הדבר פשוט לביצוע – חשוב מאד להבין שאין זה כך. פרסום אתרים בגוגל הוא מקצוע לכל דבר ועניין ויש חשיבות לפנייה אל מי שמתעסק בזה על בסיס יומיומי ויידע להתאים לכל לקוח שלו, כלומר לכל בעל עסק שיפנה אליו, את מהלך השיווק שיהיה הכי מתאים לו ולעסק שלו. כאן טמון הסוד האמיתי של הנושא הזה.

כמה עולה לפרסם עסק בגוגל?

הרבה מאד בעלי עסקים רוצים להתעניין במה שמעסיק אותם באמת – המחיר של פרסום אתרים בגוגל. כאשר פונים למהלך של קידום אורגני, חשוב להבין שמדובר בפעילות לאורך זמן ויש כאן בדרך כלל תשלום חודשי של כמה מאות או אלפי שקלים, כתלות במורכבות של העבודה ובכמות התוכן שצריך ליצור ולשלב באתר. במקרים רבים מדובר בתהליך לא קצר או פשוט של בניית אתר אינטרנט מאפס כולל הטמעה של כל האלמנטים שקשורים גם בקידום שלו. כאן מדובר בתשלום כפול – גם למקדם האתרים המקצועי שיפיק את מהלך השיווק המבוסס על מילות או ביטויי החיפוש וגם תשלום לגוגל עבור הפרסום עצמו. יחד עם זאת, כאמור, פרסום ממומן מדלג על עבודה של הטמעת תוכל באתר ולכן בדרך זו אפשר להשיג תוצאות מהירות יותר. מסיבה זו בעלי עסקים רבים מעדיפים מראש לפנות לערוץ הקידום הממומן וכך להתחיל מהר יותר לקבל פניות של לקוחות אליהם ואל המוצרים והשירותים שהעסק שלהם מציע.

 

הסיפוק שחשים בעת פנייה של לקוחות חדשים

אחרי שמסיימים את העבודה מאחורי הקלעים, בין אם זו עבודה על שילוב של תוכן אורגני ובין אם מדובר בהקמת קמפיין ממומן – אין כמו התחושה שחשים כאשר פונים הלקוחות. אז יודעים שהמהלך של פרסום אתרים בגוגל באמת עובד ומבינים שמדובר בערוץ שיווק יעיל ונכון שיכול להתאים למגוון רחב של עסקים, מוצרים ושירותים. כאשר פונים אל איש מקצוע שמבין לעומק את התחום, בקיא בו ויודע לבצע נכון את כל המהלכים הטכניים – אז אפשר להיות בטוחים שזה יצליח והלקוחות יגיעו.

 

איך לבחור איש מקצוע לקידום האתר בגוגל?

כאמור, פרסום בגוגל הוא מקצוע לכל דבר ועניין ויכול לספק תוצאות ולעשות את הדברים נכון רק מי שעוסק בתחום זה באופן רשמי, מציע שירותים מתקדמים ללקוחות שלו, בקיא בשינויים או עדכונים שחלים במנוע החיפוש מדי פעם ויכול להראות תוצאות מלקוחות קודמים שהוא פעל עבורם ולמען העסקים שלהם. תמיד אפשר וכדאי לבקש המלצות מקולגות או בעלי עסקים מתחומים אחרים ואין כמו שיחת טלפון מקדימה שבה מכירים את אותו אדם או נפגשים איתו כדי לבחון את האפשרות.

 

לאילו עסקים מתאים מהלך של קידום בגוגל?

אפשר לומר שכל עסק יכול לבצע מהלך של פרסום אתרים בגוגל ולראות תוצאות נכונות שיסייע בהגדלת מעגל הלקוחות. יחד עם זאת – יש חשיבות גבוהה לאופן שבו מהלך זה מבוצע ויש מוצרים או שירותים שערוצי שיווק אחרים יכולים להתגלות כיעילים יותר עבורם (כמו יצירת עמוד עסקי ברשתות החברתיות, למשל). בדיוק לשם כך יש את החשיבות של קבלת ייעוץ מקצועי ומתקדם מאיש מקצוע שינחה את הדרך הנכונה ביותר לפרסם.

 

מפרסמים בגוגל – והלקוחות כבר יגיעו!

כל בעל עסק רוצה להיות מונופול, להיות זה שהלקוחות יגיעו אליו כי הם מאמינים במוצרים או השירותים שלו, כי כאשר הם מזמינים ממנו הם מרגישים שמכירים אותם, שרואים אותם ושלוקחים אותם בחשבון כחלק מלקוחות נאמנים. פרסום אתרים בגוגל עושה בדיוק את כל זה ומסיבות אלה הוא נחשב ליעיל, נכון ומתאים להרבה מאד עסקים.

עסקים מצליחים הם כאלו שמחזיקים במאגר לקוחות גדול ומבוסס, נהנים מתזרים מזומנים שוטף ופעיל ורמת ההכנסה גבוהה יותר מההוצאות השוטפות שיש לעסק. המטרה הזו היא השאיפה של כל עסק שרוצה להצליח בתחומו, בין אם מדובר על עסק קטן או עסק גדול – וכדי שזה יקרה ישנה חשיבות משמעותית לתהליכי השיווק והפרסום שכל עסק מבצע, כאשר השיווק בפלטפורמות דיגיטליות הפך להיות חיוני ומניב עבור עסקים רבים.

פרסום בגוגל לעסקים מתייחס לשיטת פרסום מבוססת על מנוע החיפוש של גוגל, שכידוע הוא כיום אחד ממנועי החיפוש הפופולריים ביותר בקרב משתמשים בכל רחבי העולם. מנוע החיפוש של גוגל מאפשר לכל גולש למצוא מידע בצורה מקוונת, נוחה ומהירה וכך להיחשף למגוון של אפשרויות שקשורות למילות המפתח שהגולשים מקלידים. השימוש והחשיפה הגבוהה שיש בגוגל מציבה את הפלטפורמה הזו כאידיאלית לפרסום עבור עסקים, ובמאמר הנוכחי נתייחס לכל הנושא שקשור בפרסום בגוגל עבור עסקים שונים.

פרסום בגוגל – למה זו שיטת פרסום שתמיד עובדת?

שיטת הפרסום בגוגל היא איננה תהליך חדש בזירת השיווק הדיגיטלי, אך בשנים האחרונות מדובר על פלטפורמה כדאית ומומלצת עבור כל עסק שרוצה לפרסם את העסק שלו בצורה רחבה יותר, ולקל חשיפה גבוהה שתצליח למשוך לקוחות חדשים וגם כאלו פוטנציאליים שיכירו את המותג. הסיבה לכך היא הקידמה הטכנולוגית בה אנו חיים, כאשר לכל אדם בוגר, ואפילו ילדים ונערים, יש גישה לגוגל מכל מכשיר דיגיטלי שהוא מחזיק באופן שוטף כמו מכשיר סמארטפון, מכשירי טאבלט, מחשבים ניידים, טלוויזיות חכמות שמחוברות לרשת האינטרנט וכמובן מחשבים נייחים שנמצאים כיום בכל בית ומשרד.

השימוש התכוף של הגולשים ברשת האינטרנט הוא זה שמעלה את הכדאיות של פרסום דיגיטלי, במיוחד כשמדובר בפרסום בגוגל שכאמור נחשב למנוע החיפוש הפופולרי והמועדף ביותר על רוב הגולשים. כשהמשתמשים השונים נכנסים לגוגל כדי לחפש מידע כזה או אחר, הם מקבלים מסרים שיווקיים שונים מפיצ'רים דיגיטליים מגוונים כמו אפליקציות, אתרי חדשות, פורומים מקונים, בלוגים של משפיעני רשת וגם רשתות חברתיות שבהם הגולשים מעבירים את הזמן מספר שעות בכל יום.

פרסום בגוגל לעסקים – לאיזה עסקים זה מתאים?

כיוון שגוגל נמצא בשימוש תכוף אצל סוגים רבים ומגוונים של גולשים, ניתן לומר כי כל בית עסק יכול וצריך לפרסם את עצמו באמצעות שיטות הפרסום השונות שגוגל מציעה למפרסמים. למעשה,פרסום בגוגל לעסקים – לאיזה עסקים זה מתאים? כיוון שגוגל נמצא בשימוש תכוף אצל סוגים רבים ומגוונים של גולשים, ניתן לומר כי כל בית עסק יכול וצריך לפרסם את עצמו באמצעות שיטות הפרסום השונות שגוגל מציעה למפרסמים. נכון יותר לשאול קודם כל האם התחום העסקי בו מתמחה בית העסק הינו בר חיפוש עבור הגולשים, וכך להבין האם שיטת הפרסום בגוגל רלוונטית עבור אותו בית עסק.

כיום סוגים רבים של עסקים מוצאים את רשת האינטרנט כפלטפורמה יעילה לשיווק איכותי ומניב תוצאות, גם כאשר מדובר על בתי עסק שמעניקים שירות פרונטלי בלבד ולא באמצעות הרשת. כך לדוגמא עסקים שמעניקים שירות פרונטלי יכולים לפרסם מידע מקצועי ומועיל על עצמם, ליצור בידול לעומת עסקים מתחרים ולמתג את עצמם בצורה טובה יותר – כך כאשר הגולשים יחפשו מידע או בתי עסק שרלוונטיים לאותו תחום, הם ימצאו מידע וירטואלי זמין עבורם שישכנע אותם ליצור קשר עם אותו בית עסק מפורסם.

נוסף לאותם בתי עסק שמעניקים שירותים פרונטליים, כמובן שעסקים שמציעים מוצרים למכירה ימצאו את הפרסום בגוגל כיעיל במיוחד עבורם, במיוחד אם מדובר על עסקים שמציעים מוצרים למכירה בצורה מקוונת באמצעות חנויות וירטואליות ברשת. במקרה זה התחרותיות תהיה אולי גבוהה יותר עבורם, אך באמצעות שיטת פרסום יעילה ונכונה הם יצליחו להגיע ללקוחות רלוונטיים ולהניע אותם לפעולה ולרכישה מקוונת דרך האתר.

האם כל פרסום בגוגל מחייב אתר אינטרנט ששייך לעסק?

פרסום בגוגל נעשה באמצעות הצגה של דפי אינטרנט לגולשים המציגים מודעות ופרסומים שיווקיים, ולכן על עסקים שרוצים לפרסם את עצמם ליצור דפים פרסומיים רלוונטיים להצגה דיגיטלית. עסקים שמחזיקים באתר אינטרנט מאפשרים בכך לגולשים להיחשף לבית העסק שלהם, ולהעלות את הסבירות להגדלת מאגר הלקוחות ואף ביצוע המרות דרך האתר. אתרים כאלו נחשבים לנכסים דיגיטליים השייכים לעסקים, אך לא כל בית עסק מוכרח להחזיק בנכס כזה כדי להוציא לפועל את תהליך הפרסום בגוגל.

שיטת הפרסום מתבססת כמובן על הצגה של דפי אינטרנט המכילים מסרים שיווקיים, אך אין הכרח כי המפרסמים יהיו בעלי אתר אינטרנט או נכס דיגיטלי אחר, כיוון שקיימת אפשרות עבורם ליצור באופן חד פעמי/זמני דף אינטרנט ייעודי עבור תהליכי השיווק הדיגיטלי, המוכר גם בשם "דף נחיתה". הדף הזה יכיל את המידע שהגולשים רוצים לדעת בנוגע למודעה השיווקית שהם נחשפו אליה בגוגל, וכן מידע נוסף לגבי יצירת קשר עם העסק או אפשרות להשארת פרטים.

הודות לכך גם עסקים קטנים או מתחילים יכולים להיעזר הפרסום בגוגל לעסקים, כאשר הם אינם מוכרחים להשקיע משאבים וכספים בהקמה ויצירה של נכסים דיגיטליים שיגדילו את החשיפה של העסק, וכך למעשה גם ליצור לזמן קצוב קמפיין שיווקי דיגיטלי כדי לקבל מידע כללי על יעילות וכדאיות הפרסום בגוגל.

מהן שיטות ותהליכי הפרסום בגוגל?

כפי שציינו קודם, פרסום בגוגל לעסקים מתייחס לשיווק מסרים פרסומיים במנוע החיפוש של גוגל, כאשר שיטות השיווק בגוגל מתחלקות לכמה זירות שונות:הודות לכך גם עסקים קטנים או מתחילים יכולים להיעזר הפרסום בגוגל לעסקים, כאשר הם אינם מוכרחים להשקיע משאבים וכספים בהקמה ויצירה של נכסים דיגיטליים שיגדילו את החשיפה של העסק

  • פרסום וקידום ממומן בגוגל (PPC) – זוהי שיטת הפרסום הפופולרית ביותר בין עסקים קטנים וגדולים, כאשר היא מתבצעת באמצעות מערכת הפרסום הייעודית של גוגל. מערכת זו נקראת גוגל אדוורדס (google adwords) והיא מתבססת על יצירת והעלאת מודעות ממומנות, שאלו מופיעות בראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על תהליך שיווקי שקשור להתאמת ביטויים רלוונטיים לסוג העסק, כך שכאשר הגולשים יקלידו את אותם ביטויים בשורת החיפוש המודעה של העסק תוצג להם בראש תוצאות החיפוש, עם ציון לכך שמדובר במודעה פרסומית. התשלום של המפרסמים עבור מודעות שיווקיות אלו נעשה בהתאם לכל לחיצה של גולש על המודעה, ולכן פרסום זה נקרא PPC – Pay-per-click.
  • פרסום וקידום אורגני בגוגל (SEO) – פרסום זה מתבסס גם הוא על תוצאות החיפוש שמופיעות לגולשים במנוע החיפוש של גוגל, אך מדובר על תוצאות חיפוש אורגניות/טבעיות ולא ממומנות באמצעות מודעות שיווקיות. קידום אורגני בגוגל, Search Engine Optimization, מתייחס לתהליכי שיפור איכותו של אתר אינטרנט כדי "לשכנע" את גוגל להציג אותו בראש תוצאות החיפוש עבור גולשים שמקלידים את הביטויים הרלוונטיים להצגת האתר. בשיטת פרסום זו לא מתבצע תשלום לגוגל, כיוון שדחיפת האתר לראש תוצאות החיפוש נעשית בצורה טבעית/אורגנית של בעלי האתר שמבצעים תהליכים לייעולו ושיפורו כדי שיהיה נגיש ורלוונטי עבור הגולשים.
  • פרסום וקידום בפייסבוק – צריך לציין שפייסבוק איננה חברת בת של גוגל, אך מנוע החיפוש של גוגל מציג תוצאות של פייסבוק כאשר מחפשים אנשים או עסקים שיש להם פרופיל ברשת החברתית הזו. לכן אפשר לומר כי פרסום בפייסבוק קשור בצורה מסוימת לפרסום בגוגל, כיוון שבתי עסק שיוצרים פרופיל עסקי בפייסבוק מאפשרים לגולשים למצוא מידע על העסק באמצעות חיפושם בגוגל, ומעבר לפרופיל העסקי שמוצג בגוגל. בדרך כלל עסקים קטנים בוחרים בפרסום בפייסבוק כפלטפורמת השיווק העדיפה עבורם, ובמיוחד כאשר קהל היעד המתאים נמצא לרוב בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות.
  • פרסום ביוטיוביוטיוב היא סוג של רשת חברתית המציגה תכנים ויזואליים לגולשים באמצעות הצגה ושיתוף של סרטוני וידאו, והיא חברת בת של גוגל וקשורה באופן ישיר לתהליכי הפרסום בגוגל. כיום יוטיוב נחשבת לרשת החיפוש בין הגדולות בעולם, כיוון שמשתמשים רבים צורכים תכנים דרך האתר ועושים שימוש קבוע ברשת לצרכי פנאי, ולכן זוהי פלטפורמה מומלצת וכדאית עבור מפרסמים שרוצים להגדיל את החשיפה למותג שלהם. יחד עם זאת מדובר לרוב על עסקים שיכולים להעביר מסרים שיווקיים בצורה טובה יותר באמצעות תוכן וידאו, כך שישנם סוגים שונים של עסקים שזירת פרסום זו לא תתאים להם מבחינת מסרים שיווקיים, קהלי יעד רלוונטיים, יצירת תכנים פרסומיים מתאימים וכו'.
  • פרסום ברשת המדיה של גוגל (GDN) – רשת המדיה של גוגל כוללת מיליוני אתרים, בלוגים, פורומים ונכסים דיגיטליים אחרים באמצעותם ניתן לבצע פרסום דיגיטלי ממוקד ואיכותי עבורכפי שציינו קודם, פרסום בגוגל לעסקים מתייחס לשיווק מסרים פרסומיים במנוע החיפוש של גוגל, כאשר שיטות השיווק בגוגל מתחלקות לכמה זירות שונות סוגים שונים של עסקים, רשת ה-GDN (Google Display Network) לא רק מאפשרת להעלות מודעות פרסומיות, אלא גם להתאים את סוג המודעה לקהלים ומשתמשים ספציפיים שיכולים להתעניין בסוג הפרסום שנעשה. שיטת פרסום זו מתבצעת על ידי העלאה של באנרים מעוצבים ומעניינים המכילים תמונות וטקסטים, ומאפשרים להניע את הגולשים לפעולה ללחיצה על הבאנר/מודעה וניווט ישירות לאתר העסק, פרופיל עסקי בפייסבוק, חנות וירטואלית, דף נחיתה וכל דף אינטרנט אחר המציג תוכן שיווקי שרלוונטי לפרסום.
  • פרסום בגוגל עם אתרי תוכן – אחד מהאלמנטים הבולטים והמשמעותיים שיש בגוגל הוא התוכן, שנמצא בכל רחבי הרשת ומעניק לגולשים מידע מקיף ומגוון בנושאים רבים. משתמשים לרוב צורכים תוכן ומידע באמצעות כתבות שמפורסמות ברחבי הרשת, ובאותן כתבות קיימת אפשרות להעלות מודעות שיווקיות שהן למעשה כתבות שיווקיות. אאוטבריין וטאבולה הן בין אתרי התוכן המוכרים והגדולים ביותר ברשת, ובאמצעותן ניתן לפרסם תכנים שיווקיים במקומות שונים בגוגל לאחר שגולש קרא כתבה שעניינה אותו, קיבל מידע מבלוג שהוא עוקב אחריו ועוד שטחי תוכן אחרים שמופיעים בגוגל.

איזו שיטת פרסום היא הטובה ביותר?

בסעיף הקודם סקרנו כמה שיטות פרסום אפשריות בגוגל, כשכל אחת מהן מציעה יתרונות שונים עבור מפרסמים שבוחרים בשיטה זו. כפי שאפשר לראות, כל שיטת פרסום מתבצעת באמצעים ותהליכים שונים, ולכן נכון לומר כי אין פלטפורמת פרסום אחת שהיא הנכונה והטובה ביותר – אלא ההמלצה היא לשלב בין כמה פלטפורמות פרסום שגוגל מציעה, כמובן בהתאם לצרכי הפרסום, מטרות המפרסם, תקציבי הפרסום, קהלי יעד ועוד פרמטרים רבים אחרים.

ישנם עסקים שימצאו את שיטת הפרסום מבוסס תוכן רלוונטי ויעיל הרבה יותר עבורם, לעומת בתי עסק שדווקא פרסום באמצעות פייסבוק עובד עבורם בצורה הטובה ביותר. הדרך להבין מהן שיטות הפרסום המומלצות ביותר לכל עסק היא באמצעות בניית אסטרטגיה שיווקית מקיפה, אותה חברות דיגיטל מקצועיות יכולות לבנות בצורה מותאמת אישית על פי המאפיינים הבלעדיים של כל עסק.

פרסום בגוגל באמצעות חברת דיגיטל – למה זה כדאי?

תהליכי הפרסום בגוגל מאוד נוחים ליישום גם עבור מפרסמים שאינם מגיעים מרגע שיווקי, אך למרות שמדובר במערכות וכלי פרסום ידידותיים למשתמש החשיבות הראשונית היא לבצע מהלכים שיווקיים בצורה יעילה לעסק, דבר שמחייב הבנה וראייה שיווקית ולא רק ידע טכני בסיסי במערכות פרסום.

לכן פרסום בגוגל לעסקים באמצעות ייעוץ, ליווי והכוונה של חברת דיגיטל יאפשר לכל עסק להעלות את החשיפה של המותג בכל רחבי הרשת, למשוך קהלים רלוונטיים ולהגדיל את אחוזי ההמרה והכניסות למודעות שיווקיות שונות שמפורסמות בשטחי הפרסום של גוגל.

בתור בעלי עסקים, על רבים מאיתנו להשקיע היטב בכל הקשור לעסק, בכל יום מחדש. אחד מהתחומים בהם צריך להשקיע בעל עסק משמעותית הוא פרסום ושיווק דיגיטלי. בייחוד כיום, עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. הקמת עסק חדש, כל עסק, היא איננה עניין של מה כך, ודורשת מגוון פעולות שיש לבצע על מנת למנף את העסק ולפתח אותו. פרסום אורגני ופרסום ממומן הן חלק מהפלטפורמה הרחבה של פרסום ושיווק דיגיטלי אשר מסייעות לבעלי עסקים להניע את העסק ולהניפו גבוה אל על. כך למשל, פרסום אתר בגוגל עבור העסק שלכם, אשר מדויק מבחינת תכניו ומטרותיו יחד עם עסק עצמו, יכול להביא את העסק למחוזות פרסום העסק שלא חשבנו שאפשר להגיע אליהן. זאת בייחוד בגלל הסיבה שאין זה משנה כמה השירות שלנו בעסק יהיה מדהים, כל עוד לא נשווק – לא נוכל להגיע לקהל רחב כל כך ולהגשמת יעדים ומטרות האידיאליים המגיעים לנו באמת.

הכל עניין של אסטרטגיה

פרסום ושיווק דיגיטלי חייבים להתבצע בשני אופנים מרכזיים, האחד- על ידי איש מקצוע. והשני, באמצעות תכניתפרסום אתר בגוגל עבור העסק שלכם, אשר מדויק מבחינת התכנים והמטרות , יכול להביא את העסק למחוזות פרסום חדשים שטרם חלמתם סדורה ואסטרטגיה לטווח הקצר והארוך כאחד. שני אלו כמובן שלובים האחד בשני למען יצלחו כראוי. כאשר אנו מדברים על אסטרטגיה, אנו מדברים הן על קידום אורגני והן על קידום ממומן. במאמר זה נעסוק בעיקר בקידום אורגני, הוא תורת ה-SEO בכללותה. ומהו SEO? מיפוי של הפרוייקט האסטרטגי באמצעות תכנית שיווק לטווח הקצר והארוך, הכוללת מהלכים שמטרתם קידום אפקטיבי של שיווק העסק שלנו.

תהליך האסטרטגיה הטומן בחובו את סידור תכנית השיווק הנאותה הוא תהליך אשר מטרת העל שלו צריכה להיות תוצאה מקסימלית של הצלחת שיווק העסק וכזו שתביא עמה תוצאות משמעותיות.  שכן, בתהליך נכון של קידום אורגני אין אף פעם גבול, אף לא השמיים, ותמיד ניתן לשאוף עוד ועוד. הווה אומר, ככל שתוסיפו עוד ועוד תוכן טוב, ככל שתדייקו את התוכן ואת איכותו כך בהכרח תמשיכו לקבל תוצאות טובות, עוקבים נוספים, מכירות שיעלו עוד ועוד וכדומה.

כיצד לבצע שיווק נכון וכיצד יכול לסייע פרסום אתר בגוגל לכך?

כפי שציינו, קידום אורגני במגוון אפשריות הוא חלק בלתי נפרד מתורת שיווק עבור עסקים. הקידום האורגני טומן בחובו פרמטרים רבים אשר משמעותיים לשיווק ופרסום העסק, כמו למשל מחקר מילות מפתח. כאשר מילות המפתח שלנו באתר, במאמר ובכל תוכן הקידום האורגני מדויקות, ותואמות את העסק, הוא יכול להתפתח משמעותית ולהגיע לכמה שיותר אנשים. לכן, כאשר אנחנו מבצעים פרסום אתר בגוגל אנחנו בהכרח נכניס בו תוכן מלא במילות מפתח על מנת להגיע לשיא הגדול ביותר האפשרי מבחינת קידום העסק.

יש לציין, שעל מנת לבצע נכון את תהליך מילות המפתח יש לבצע מחקר. מחקר מילות מפתח הוא גם חלק בלתי נפרד ממצג השיווק של העסק שלנו, לימים. ונחזור לשלב זה, מחקר מילות מפתח לפי מילים מדויקות ונכונות עבור העסק. זאת יעשה בצורה נאותה ונכונה על ידי סיוע באנשי מקצוע ומומחים בתחום השיווק, שיסייעו לכם בתהליך מחקר המילים ומצג העסק. כי בסופו של דבר הכל עניין של אסטרטגיה. בסופו של דבר התוצאות ידברו  בשטח באמצעות כמות הכניסות, הלידים והמכירות אשר יגיעו מהאתר.

כחלק מאותה תוכנית, כפי שציינו יש לשים דגש רב מאד על תוכן, תוכן מדויק, הפניות נכונות, מילות קישור וכדומה. אחד הדברים החשובים הוא למשל הפניות, זאת על מנת להגדיל משמעותית את תפוצתכם שתביא עמה הכרה רבה. כיצד זה קורה? בעקבות אזכורים ממקורות אחרים, אשר מביאים עמם אזכורים נוספים וכן הלאה.

מדוע דווקא SEO ופרסום אתר בגוגל?

כפי שציינו, תורת ה-SEO בכוחה לקדם משמעותית את העסק שלכם. אך מעבר לכך, היא עוזרת לכם לבנות את. פרסום אתר בגוגל, בצורה שבה השם שלכם מדויק כמובן, ועדיף בעברית ובאנגלית, תביא עמה גם כן את הדיוק כלפי קהל היעד של העסק התדמית של העסק, כמותג. מה שיוצר המשכיות רבה לטווח הארוך, להשפיע על אנשים רבים ולהגיע אליהם. באמצעות SEO מדויק, אחרים יוכלו להגיע אליכם על ידי הזנת שמכם באופן מלא ומדויק. על כן, המלצה חמה היא להזין את שם העסק שלכם כראוי, על מנת שאחרים אכן יוכלו למצוא אתכם בקלות. זאת מאחר שכיום, כולם מחפשים את כולם, ובייחוד בעלי עסקים ושירותים- בגוגל. פרסום אתר בגוגל, בצורה שבה השם שלכם מדויק כמובן, ועדיף בעברית ובאנגלית, תביא עמה גם כן את הדיוק כלפי הקהל שלכם, ואף זה הפוטנציאלי שאולי הגיע אליכם ממש בטעות. זאת מאחר שכשיצטרך את השירות- הוא יזכר בכם, ואם ישמע על חבר שזקוק לשירות מסוג זה- הוא יזכר בכם גם כן.

המטרה הבסיסית שלנו באמצעות תהליך SEO נכון ומדויק היא חיזוק הפרסום שלכם, הפיכתכם למותג, חיזוק תדמית המותג וחשיפתו לכמה שיותר אנשים. ככל שתצליחו יותר במשימה הזו, כך המותג שלכם יצליח ויתפתח יותר.

ומסקנה היא, כי קידום אתרים ופרסום אתר בגוגל עבור העסק שלכם הם בהחלט אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו בעבורו, בייחוד מקצועית. ברגע שתשקיעו בעסק שלכם, תושקעו בחזרה, ותוכלו לקצור את הרווחים שלכם במהירות ובמסות גדולות במיוחד.

יש לציין, כי יתרון נוסף ומהותי הוא אינו רק כמות התוצאות שלכם, אלא גם איכותן. כאשר מאן דה הוא מחפש שירות כלשהו בגוגל, ולאחר שביצע סקר שוק מקיף עם חבריו עצמם, הוא לבטח ימצא מקום לסמוך על העסק שלכם אם הוא יפורסם בגוגל במקום גבוה, ולא לחילופין- על ידי מודעה ערטילאית כלשהי. על כן, פרסום אתר בגוגל יכול בהחלט להגדיל את ההכרה והתפוצה שלכם, אך הוא בעיקר יכול להגדיל את איכותה- למי מהמתעניינים שאכן מחפש את השירות שלכם.

פרט נוסף שיש לציין הוא שמאחר שאתם "מתבלים" את האתר שלכם, את הרשתות החברתיות ואת שאר המנגנונים האורגניים שלכם עוד ועוד בתוכן רלוונטי ומדויק, אתם בהכרח מגדילים את ההתעניינות האורגנית. כלומר, אותו קהל עוקבים שילך ויגדל, יהיה ממקום מדויק לקהל היעד השלכם, אלו שמתעניינים באמת בשירות שלכם וצורכים אותו יום יום. וכך, לימים גם יגדיל את המכירות שלכם.

השתכנעתי, מדהים! כיצד אוכל להתקדם?

ההמלצה שלנו היא דבר ראשון לפנות למומחים בתחום. כפי שאתם מתמחים בתחומכם, תנו למקצוענים בתחוםלטווח הארוך, קידום אורגני ופרסום האתר בגוגל - יחסכו לכם כסף ומשאבים באופן משמעותי השיווק והפרסום לעשות את העבודה שלהם ומה שהם יודעים לעשות הכי טוב. חברת שיווק אורגנית תעניק לכם את האפשרות לנוח בראש שקט לגבי העסק שלכם בתחום השיווק, שהוא כידוע לנו- חשוב במיוחד ועל כן יכול לעורר לחץ רב בהתעסקות בו.

בנוסף לכך, ואף אם נראה כי כעת תצטרכו להשקיע סכום כסף כלשהו בכך, לטווח הארוך קידום אורגני ופרסום אתר בגוגל יחסכו לכם כסף ומשאבים באופן משמעותי. שכן, תוכו לתעל את הזמן כבר מעכשיו לעשייה, ולהתחיל מעכשיו לשווק נכון וראוי. יכול מאד להיות שלאחר זמן מסוים, תרגישו שאתם יכולים לשחות לבד במים העמוקים וגם יכול להיות שלא. בכל מקרה, לפחות בהתחלה, אנו ממליצים להתחיל יד ביד עם חברת פרסום טובה. על מנת להניע את העסק שלכם גבוה ככל האפשר, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולשמוע פרטים נוספים.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך