כל מה שצריך וכדאי לדעת על פרופיל אינסטגרם אישי – תחזוקה נכונה, קידום ויצירת חשיפה מוגברת

מה בעמוד זה?

פרופיל אינסטגרם אישיאינסטגרם היא רשת חברתית שלא מפסיקה לצמוח ומונה כיום יותר ממיליארד משתמשים, בקרב צעירים היא ללא ספק הפופולרית ביותר. נכון לשנת 2021  מדי יום עולות כ95 מיליון תמונות  לאינסטגרם  ומאות מיליוני אנשים נכנסים לאפלקציה כדי לעקוב, לצפות, להגיב, להתעדכן, לקנות וכו'.  אינסטגרם ללא ספק משפיעה על חיינו, התיעוד הבלתי פוסק של אנשים גורם לכולנו להיות תסריטאים ומבחינתנו מה שלא צולם לא קיים גם על חשבון התרחקות מהתרחשות עצמה. במקום כלשהו זה פוגש את כולנו, כמובן שיש תדירות משתנה בין החשבונות באינסטגרם אבל כיום אפילו העוקבים הפסיביים שאינם משתמשים פעילים חיים את קיומו של האינסטגרם מסביבם. 

מדוע כדאי להשקיע ביצירת פרופיל אינסטגרם אישי?

כיום, פרופיל אינסטגרם שיש לו הרבה עוקבים נחשב למדד להצלחה ופוטנציאל העסקי שלו גדול. אך גם חשבון אינסטגרם אישי שעוד אין לו הרבה עוקבים, שיתופים, סטורי ואלפי ליקים יכול בעתיד לחוות הצלחה עסקית ולהתפתח לעסק מניב. 

משתמש בעל פרופיל אינסטגרם אישי מושקע ובעל ערך שיש לו אלפי עוקבים יכול להפוך לעסק לכל דבר, הוא יכול להרוויח באמצעות הטבות, הנחות או תשלום בתמורה לפרסום וקידום מוצרים/שירותים בפרופיל. הרצון לחשיפה לקהל נוסף של עסקים גדולים וקטנים מביאה את כולם לרצות לנסות ולשתף פעולה עם פרופילים אישיים בעלי עוקבים רבים.  לא פעם, אנחנו נתקלים בפרופיל שמפרסם מוצר מסוים בו הוא נוסע ברכב שווה או נופש במלון יוקרתי. שיתופי הפעולה ברוב הפעמים גלויים אך לעיתים מופיעים רק על ידי שיתוף של תמונה או סטורי "תמימים". אם כך ניתן להסיק בברור שככל שיש יותר עוקבים בפרופיל כך למעשה הפוטניאל להנות ולהרוויח יותר גדול יותר. 

מסיבה זו אנשים רבים מחליטים שגם הם מעוניינים בפרופיל אינסטגרם אישי מצליח עם הרבה עוקבים ומנסים לעשות זאת בדרכים שונות, זה בהחלט אפשרי, אולם חשוב לדעת שהצלחת הפרופיל תלויה בהרבה השקעה, יצירת תוכן רלוונטי ואסטרטגיה. 

האסטרטגיה הנכונה להגדלת כמות העוקביםאז מהי האסטרטגיה הנכונה להגדלת כמות העוקבים לפרופיל אינסטגרם אישי ממוצע? 

  • להיות עקבי –  כדי לייצר משיכה חשוב להתמקד בסגנון ייחודי וברור,  זאת אומרת להשתמש בקו עיצובי קבוע וידוע מראש, שפה קבועה, פינות קבועות ותוכן ממוקד. לעומת זאת, אם נעלה תמונות באופן לא עקבי לדוגמה באופן מסיבי במשך שבוע ולאחר מכן לא נעלה כלום במשך שבועיים, נפגע בפוטנציאל הגדילה, נאבד את אמון העוקבים והפרופיל ייחשף לפחות אנשים. לכן, חשוב לקבוע מראש זמנים שמתאימים לכם וללוח הפעילות שלכם וכך בעצם לפי אותם זמנים להעלות את התמונות, הסטוריז, הסרטונים ושאר המידע הרלוונטי לגבי הפרופיל שלכם. עקביות היא שם המשחק, הן בפרופיל פרטי שרוצים לקדם, אבל בעיקר בפרופילים עסקיים שהמטרה שלהם היא ליצור כמה שיותר חשיפה ולהגיע לכמה שיותר קהלי יעד רלוונטיים. 
  • להיות פעיל –  זה לא מספיק רק לתפעל פרופיל אינסטגרם אישי אלא חשוב גם לזכור שזוהי רשת חברתית שדורשת אינטראקציה ובהתאם לכך נדרש מאיתנו לקחת חלק פעיל – לשתף, לתייג, לעשות ליקים ולפרגן לאחרים. זה יגדיל את החשיפה לעמוד ולתכנים וגם אנשים אחרים יפרגנו לכם בחזרה. פעילות מוגברת עוזרת גם בעתיד ליצור שיתופי פעולה עם פרופילים שרלוונטיים לפרופיל שלנו. למשל, נניח שאנחנו עוסקים בתחום תיירות, בישול ולייף סטייל ואנחנו מגיבים לאחרים כל הזמן, זה בעצם יכול ליצור לנו כל מיני שיתופי פעולה מעניינים עם דפים שיש להם כמות מאוד גבוהה של עוקבים. ברגע שכמה דפים מתייגים אחד את השני, זה בעצם מה שמייצר את החשיפה באינסטגרם. 
  • להיות מקורי – אסטרטגיה נכונה בפרופיל אינסטגרם אישי היא לשתף תוכן מקורי ואותנטי  שמתמקד בנושאים ברורים, שיהיה רלוונטי ומעניין עבור העוקבים  שלכם. זה יכול להיות בכל תחום עניין כדוגמת– טיולים, קניות, ספורט, אוכל, צילומים ועוד. חשוב להבין כי גולשי האינסטגרם לא מתפשרים על תוכן איכותי והם מאוד אבל מאוד ”פיקיים“. היום כולנו בוחרים את התוכן שלנו בצורה מאוד קפדנית ולכן חשוב להשקיע בתוכן שהוא יצירתי, לחשוב מחוץ לקופסא, להביא דברים חדשים שאין בשום מקום אחר וכך בעצם גם לעניין את הגולשים שלנו על בסיס קבוע. תוכן באנלי קיים בכל מקום והאינסטגרם הוא בדיוק הבמה הזאת שבאמצעותה אנחנו יכולים להפתיע ולהביא את עצמנו ואת העסק שלנו לקצה. 
  • להיות מגוונים בפונקציות השונות – אם נעלה רק תמונות ולא נשתמש באופציות נוספות זה יפגע לנו בחשיפה. בנוסף לתמונות, סטורי ו/או שידור לייב יצליח לגרום לרמת מעורבות גדולה יותר. 
  • להגיב לתגובות – אינסטגרם היא בסופו של דבר רשת חברתית לכן אם אתם מעוניינים שאנשים יגיבו לכם אתם צריכים להגיב בחזרה ולשמר מעורבות גבוהה שתגרום לעוקבים לחוש בנוח ליצור איתכם אינטראקציה, הם ירצו לקבל את התגובה שלכם, יגיבו שוב ובנוסף זה ממחיש את העובדה שיש לכם קהל עוקבים חזק ואוהב ובו זמנית שקהל העוקבים שלכם חשוב לכם.
  • לתזמן את העלאות בהתאם לקהל –  אם אתם פרופיל שעוסק בחיי הלילה עדיף שלא תעלו פוסט ב8 בבוקר, סביר להניח שהקהל יעד שלכם  פחות פעיל בשעות אלו באינסטגרם. לכן מומלץ יותר להתאים את הפוסטים לשעות הפעילות של העוקבים. 
  • תעשו האשטג- באמצעות האשטגים ניתן להגדיל משמעותי את החשיפה לפוסטים. אנשים שלא בהכרח עוקבים אחרינו יכולים לעקוב אחרי אשטג שהוספנו. זאת אומרת שאם נשתמש נכון בהאשטגים  נוכל לקדם את התוכן שלנו לקהל יעד חדש. חשוב מאוד להשתמש באשטגים רלוונטיים לפרופיל ולתוכן שלכם ולוודא שאתם מתייגים אשטגים שבאמת עוקבים אחריהם מצד אחד, ומצד שני שהם לא גדולים מדיי כי אז הפוסט שלכם עלול להיבלע שם. דרך טובה מאוד לבחור את ההאשטגים שאתם עושים היא על ידי מחקר האשטגים. זה אולי משהו שיכול לקחת זמן, אבל בסופו של יום זה משתלם ויוביל אתכם להנות מיותר חשיפה שתגיע ישירות אל העמוד שלכם ואולי גם לפלטפורמות דיגיטליות נוספות בהן אתם פעילים. 
  • ליצור שיתופי פעולה – כמו שציינו, אינטרסים משותפים נפגשים לעיתים קרובות באינסטגרם. אם תנסו להיות אקטיבים בשיתופי פעולה זה יהיה תמיד לטובתכם והרווח המשותף לא יאחר לבוא.  תנסו למצוא אינטרס משותף שיכול להועיל גם לצד השני ושיכול להגדיל עבורכם את כמות החשיפות.
  • אל תהיו שיווקיים מדי-  אקט כזה לא מעלה את כמות העוקבים אלא עושה בדיוק את הפעולה ההפוכה.  אנשים לא אוהבים להרגיש שהם עוקבים אחרי פרסומת, להיות אגרסיביים מדי בשיווק יגרום לפחות ליקים, שיתופים, תיוגים והכי חשוב עוקבים. חשוב לתת הרבה תוכן ומידע ללא תמורה לפני שמתחילים לשווק וכדאי לעשות זאת בחוכמה ועל ידי הנאה לפעולה. היחס צריך להיות כ70% ערך וכ30% תוכן שיווקי. 
  • להיות בעלי השראה-  אינסטגרם זאת רשת חברתית שבעיקר מתעסקת בטוב, ביפה באסתטיקה וויזואליות ופחות בחדשות רעות ונושאים בעלי קונפליקטים.  נסו להיות בעלי השראה ותתנו טיפים זה יתפוס הרבה מאוד משתמשים ויגרום להם לעקוב אחריכם. אל תפחדו לשתף ציטוטים או משפטי מוטיבציה הם יעריכו את זה וירגישו שהם מכירים אתכם ואת עולמכם מקרוב יותר. 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך