פיקסל פייסבוק

מה בעמוד זה?

מה זה פיקסל פייסבוק וכיצד הוא משמש לקידום

אם ביצעתם פרסום בפייסבוק, כנראה שנתקלתם בפיקסל של פייסבוק. מפרסמים רבים, מתקשים בעבודה עם פיקסל פייסבוק. רבים מתקשים כבר בשלבים הראשונים ולא מבינים מה זה בכלל פיקסל פייסבוק וכיצד הוא עובד ואחרים מתקשים בשלבים מתקדמים יותר כמו הגדרת יעדה המרה או בניית קהלים. אז מה זה פיקסל פייסבוק וכיצד הוא עובד? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מה זה פיקסל פייסבוק?

פיקסל פייסבוק, הוא מקטע קוד קצר שיש להטמיע באתר שלנו או בדף הנחיתה שלנו. פיקסל פייסבוק למעשה יוצר חיבור מידע רציף בין מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק לבין האתר שלנו או דף הנחיתה שלנו. מעין עוגן לפעילות הפרסומית בפייסבוק. אם אתם מבצעים פרסום בפייסבוק ואתם רוצים להעביר את הגולשים לאתר חיצוני או לדף נחיתה, אך לא משתמשים בפיקסל פייסבוק אתם מפסידים בגדול. פיקסל פייסבוק למעשה הופך את פייסבוק לפלטפורמת פרסום עדיפה על פני פלטפורמות פרסום אחרות.

כאמור – הפיקסל הוא קוד שכל מה שצריך לעשות זה להטמיע אותו, כלומר להעתיק אותו למקום הייעודי שלו הן בפלטפורמת הניהול של עמוד עסקי בפייסבוק והן בצד הטכני של אתר האינטרנט או דף הנחיתה. ברגע שהפיקסל הוטמע והועתק – יתחיל לעבור דרכו מידע והוא יוכל לספק לא מעט נתונים למי שמנהל את העמוד. בעזרתו של פיקסל פייסבוק אפשר לקבל החלטות שקשורות בניהול אתר אינטרנט, הטמעה של דף נחיתה שינוי שקשור באסטרטגיית השיווק של העסק.

ברגע שהפיקסל הוטמע בדרך הנכונה וללא תקלות בנכסים הדיגיטליים של העסק כפי שקבע אותם איש הדיגיטל שמלווה את הקידום של העסק – אפשר להתחיל באופן מיידי לקבל ממנו מידע ונתונים חשובים. אחד המושגים המהותיים בעגה המקצועית שקשור לפיקסל הוא צביעת גולשים, כלומר הבנה מי הגולשים שמגיעים לאתר של העסק ומהיכן הם מגיעים – האם הם הגיעו מפוסט או מודעה פרסומית בפייסבוק? או שמע הגיעו אחרי שביצעו חיפוש בגוגל.

ברגע שמקדם האתר מבין את התנועה של הגולשים אל או מאתר האינטרנט של העסק (מושג המוכנה טראפיק) הוא יכול להבין מה מושך אותם, מה מעניין אותם, מה הדרך שלהם לגלות את עצם קיומו של האתר והעסק וכך לקבל החלטות בנוגע לשיווק או קידום האתר. לדוגמא, אם דרך פיקסל פייסבוק התגלה שמרבית התנועה מגיעה דרך מנוע החיפוש של גוגל, הרי שייתכן ולא בהכרח יהיה כדאי להשקיע בקמפיינים של קידום ברשתות החברתיות. זו דוגמה אחת לשימוש בפיקסל.

מה המידע שעובר דרך פיקסל פייסבוק?

כפי שציינו פיקסל פייסבוק יוצר חיבור מידע רציף בין מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק לבין האתר או דף הנחיתה שלנו. המידע שעובר דרך פיקסל פייסבוק נוגע בשלושה אלמנטים-

  1. מי הגיע לאתר שלנו?

האלמנט הראשון שפיקסל פייסבוק יודע להעביר לנו הוא מי הגיע לאתר שלנו. פיקסל פייסבוק יודע לחבר בין המבקרכיצד פועל פיקסל פייסבוק באתר באתר שלנו לבין פרופיל המשתמש שלו בפייסבוק. כך על ידי הגדרות מסוימות, פיקסל פייסבוק למעשה עוזר לנו ליצור קהל מאותם פרופילים של משתמשים שביקרו באתר שלנו.

על מנת שפיקסל יחבר בין הביקור באתר לבין פרופיל המשתמש, הגולש צריך להיות מחובר לפייסבוק באותו דפדפן במקביל לביקור שלו באתר.

  1. מה הסיבה שהגיע לאתר שלנו?

כאשר מבצעים פרסום ממומן בפייסבוק, יכולים להוביל את הגולשים שנחשפים לפרסום לאתר שלנו. פיקסל פייסבוק מאפשר לנו לעקוב אחר המרות ולהבין מאיזה קמפיין הגיעה ההמרה, מאיזו קבוצת  מודעות ומאיזו מודעה ספציפית. על ידי כך נוכל לשדרג את הפרסום שלנו כל הזמן ולהשתפר בהתאם לנתונים השונים.

  1. מה הוא עושה באתר שלי?

האלמנט האחרון בו נוגע פיקסל פייסבוק הוא מה אותו משתמש עושה באתר שלנו. כך למעשה נוכל להבין מה הם יעדי ההמרה ומה התועלת של כל פרט בפרסום הממומן המנוהל בפייסבוק. כך ניתן להשתפר ולתכנן את הצעדים שלנו להמשך.

כיצד מטמיעים את פיקסל פייסבוק באתר שלנו?

ההטמעה של פיקסל פייסבוק היא פשוטה ולא מסובכת כלל, למרות שרבים מתקשים איתה. במערכת הפרסום שלכיצד להטמיע פיקסל פייסבוק בעמוד העסק פייסבוק יש להיכנס למסך הפיקסלים. במסך הפיקסלים תמצאו הנחיות מפורטות לגבי הטמעת פיקסל באתר שלכם.

ההטמעה הבסיסית ביותר, היא לקחת את קוד הבסיס של הפיקסל אותו אתם מקבלים ממערכת הפרסום, ולשים אותו בסוף מקטע ה-head של האתר או של דף הנחיתה שלנו.

במידה ואתם מתקשרים בגישה לקוד האתר על מנת להצליח לבצע פעולות מורכבות יותר, תוכלו להסתפק בהטמעת קוד הבסיס בכל עמודי האתר או דפי הנחיתה. את שאר ההגדרות, כמו יעדי המרה או הגדרת קהלים, תוכלו לבצע על בסיס כתובות העמודים (URL's).

לאחר שהטמעתם את פיקסל פייסבוק באתר שלכם, חשוב לוודא כי ההטמעה בוצעה בצורה תקינה. לשם כך התקינו את התוסף ייעודי לדפדפן הכרום שהוציאו פייסבוק הנקרא "Pixel Helper". לאחר התקנת התוסף, תראו אייקון קטן שנוסף ליד שורת הכתובת. בכניסה לאתר נוכל לראות האם הפיקסל הוטמע באתר, אילו איוונטים הופעלו בעמוד והאם הם הופעלו בצורה תקינה.

פיקסל פייסבוק – מה זה פרסום ממומן?

אחרי שהסברנו על פיקסל פייסבוק, חשוב להסביר בדיוק על אפשרות פרסום ממומן בפייסבוק. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. משתמשים בה מיליארדי אנשים. בזכות כך, פרסום עסקים בפייסבוקחשיבות פיקסל פייסבוק בתהליך פרסום ממומן הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר.

פרסום עסקים בפייסבוק יכול להתאים לכל סוגי העסקים או נותני השירות השונים. לפרסום בפייסבוק אין קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק. על מנת לבצע פרסום עסקים בפייסבוק, יש לפתוח דף עסקי. הדף העסקי הוא למעשה דף פרופיל עסקי בפייסבוק. את הדף העסקי, ניתן לנהל באופן דינמי בכוחות עצמכם, להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, לשתף מבצעים ועוד.

בנוסף, ניתן לבצע פרסום עסקים בפייסבוק בדרכים מקצועיות יותר על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים המאפשרת יצירת מודעות פרסום בפייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרת לכם להיעזר במגוון כלי עזר. על ידי כלי העזר תוכלו להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים עבורכם. לתזמן מועדי הצגת מודעות, לקבוע האם להוסיף למודעה קישור או סרטון תדמית שיניעו את הגולשים לפעולה ועוד.

פיקסל פייסבוק – כיצד עובד פרסום בפייסבוק?

מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר באינטרנט. מערכת הפרסום של פייסבוק עובדת על ידי שטחי פרסום. העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

קמפיין

החלק הראשון הוא הקמפיין. בחלק זה, על המפרסם להגדיר את המטרה שלו, כאשר ניתן לבחור ביותר ממטרה אחתסוגי הקמפיינים והשימוש בפיקסל פייסבוק בקידום ממומן כמו- הפניית הגולשים לרכישה אונליין, הפניית הגולשים להיכנס לאתר שלנו, הפניית הגולשים לעמוד העסק שלנו, הפניית הגולשים ליצירת קשר ועוד. הגדרת המטרה היא אחד החלקים החשובים ביותר בקמפיין. חשוב להגדיר את מטרת הקמפיין כך שתהיה ספציפית ומדויקת ככל הניתן. אם לא נגדיר את מטרת הקמפיין נכון, לא נצליח להבין מה אנחנו רוצים להשיג מהפרסום והקמפיין לא יהיה יעיל. הגדרת מטרה נכונה תאפשר לנו להוסיף לקמפיין כפתור הנעה לפעולה שיוביל את הגולשים לביצוע פעולות בהתאם למטרה.

בנוסף, בחלק הקמפיין, על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל ללייקים רבים, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר שלנו.

סדרת מודעות

בחלק זה של הפרסום, עלינו לקבוע את שאר הפרמטרים. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד. חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד באופן מדויק ולא להתספק בהגדרות כלליות. על מנת להגדיר את קהל היעד באופן מדויק חשבו על פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד.

פרטים נוספים שיהיה עלינו לקבוע הם מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח כל כך.

המודעה שלנו

לבסוף יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.

 

מהו פיקסל פייסבוק ואיך הוא עוזר לעסקים לגדול?

מי שעוסק בתחום של קידום אתרים והפעלת עמודים עסקיים בפייסבוק מכיר את המושג פיקסל פייסבוק ויודע שאין זו המלצה לעבוד איתו אלא חובה של ממש. הפיקסל הוא חלק של קוד טכני שמסייע מאד בקישור שבין אתר אינטרנט לדך נחיתה או עמוד עסקי ברשת החברתית הפופולרית ולכן הוא מאפשר זרימה של מידע ונתונים בין כל הנכסים הדיגיטליים של בעל העסק. למה זה נדרש וחשוב? מפני שהמידע הזה יכול להיות מועיל ואיכותי עבור מי שמקדם את האתר ואת העסק.

 

מה עוד עושים עם המידע של הפיקסל?

מקדם אתרים מקצועי ומיומן יידע להוציא הרבה מאד מידע דרך פיקסל פייסבוק וכך להבין את התנועה אל ומהאתר של העסק. יש למידע הזה הרבה ערך כאשר רוצים לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ולקבל החלטות בנוגע לרכישת שירותי קידום. בעזרת הפיקסל אפשר יהיה לבצע ניתוחים ואנליזות בנוגע לגולשים שגלשו לאתר של העסק, מהיכן הגיעו לשם, לאן המשיכו לאחר מכן, כמה זמן שהו באתר ואפילו באילו עמודים באתר הם גלשו. זהו מידע ששווה זהב לבעל העסק.

הפרסום בפייסבוק חשוב מאד עבור כל עסק, גם אם לא מבוצעת מטעמו מעורבות ופעילות בקבוצות או הפורומים המקצועיים. הנחת היסוד כיום גורפת וחד משמעית ועל פיה כל עסק חייב שיהיה לו עמוד עסקי. על בסיס עמוד זה אפשר ליצור מודעות פרסום שתהיינה מקושרות לאחר מכן לאתר האינטרנט ובעזר פיקסל פייסבוק אפשר יהיה להתבסס על אותו קהל צבוע, כלומר לחזור ולפרסם בפייסבוק לעיניהם של אותם פרופילים שידוע שגלשו לאתר של העסק.

 

הידע המעמיק הדרוש על הפיקסל

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת מורכבת ואין היא פשוטה להבנה. אנשי מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי הם אלה המכירים אותה לעומק, בדרך כלל, וההתנסות היומיומית שלהם, ביחד עם הידע הטכני שהם רכשו והתמקצעו בו – מאפשרים להם לספק שירותי פרסום דיגיטלי יעיל שמתאים לעסקים שאותם הם מלווים. לוקח זמן להבין לעומק את המשמעות של הפיקסל ואת דרך העבודה הכי נכונה ומתאימה איתו ולכן חלק מהותי בתהליך הוא לבחור איש מקצוע שמכיר ועובד עם הפיקסל. כאמור – השימוש בפיקסל הוא שימוש שנעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים שמכירים היטב את מערכת הפרסום של פייסבוק. כאשר מבררים אודות הניסיון והידע של מקדם זה או אחר – חשוב מאד לבדוק איתו אם הוא עובד עם מערכת הפרסום הממומן, האם יש לו ניסיון בעבודה עם פיקסלים וכמובן לבקש ממנו המלצות של לקוחות שעבד איתם. כאשר מתרשמים שהוא עבד ועובד לא מעט עם פיקסל פייסבוק אפשר להיות בטוחים שהוא ותיק ובקיא בתחום.

 

איך יודעים שהפיקסל עובד כמו שצריך?

אין זה פשוט להטמיע את הפיקסל כמו שצריך ולכן יש חשיבות לבחירה באיש מקצוע מנוסה ומיומן. למקצוענים בתחום יש אתה דרכים שלהם לדעת ולוודא שהפיקסל הוטמע כמו שצריך ולאחר מכן אפשר להתחיל לבנות את אסטרטגיית השיווק המדוברת. כעת כבר יהיה מדובר בכמה פעולות שהולכות ביחד יד ביד ואחד הסימנים לדעת בוודאות שהפיקסל הוטמע כהלכה הוא להתרשם מתוצאות טובות וחיוביות למהלכי הפרסום דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. בעל העסק בדרך כלל לא בקיא בנבכי הפרסום בפייסבוק ולכן לא מתפקידו לעקוב אחרי התוצאות של מודעות הפרסום, בוודאי שלא לרמה של הבנה מעמיקה אודות הצלחת הקמפיין. יחד עם זאת, כאשר מערכת הפרסום פועלת כמו שצריך ומבוססת על פיקסל פייסבוק שהוטמע בהצלחה – בעל העסק בהחלט יכול לשים לב לכך שיש יותר פניות של לקוחות אל העסק, יש יותר רכישות ויש מעורבות הולכת וגדלה של גולשים או לקוחות פוטנציאליים בשיח שקשור בעסק ובמוצרים שלו.

 

הפיקסל של פייסבוק ומקדם האתרים

הטמעה של הפיקסל היא פעולה שחייבת להתבצע בכל תהליך של קידום אתר או פרסום עסק דרך רשת האינטרנט. אפשר בעצם לומר שמקדם האתרים המקצועי יעשה לעצמו עבודה קלה בכך שיטמיע את הפיקסל, בזכות המידע שיכול לעזור לו מאד בקביעת הפעולות שיידרשו, לדעתו, לקידום העסק והאתר של העסק. פיקסל פייסבוק הוא אחד מעמודי התווך של מערכת הפרסום המורכבת והמיוחדת של הרשת החברתית והעבודה איתו תקדם בצורה משמעותית את הקידום של האתר.

הטמעת הפיקסל תהיה ברוב המקרים בין הפעולות הראשונות שמקדם האתר יבצע ברגע שהוא יתחיל לעבוד עם בעל עסק שהוא לקוח חדש עבורו. ברוב המקרים ליווי של איש מקצוע מעולם קידום האתרים יעלה כ- 1500-2000 ₪ בחודש לעסקים קטנים ויכלול מגוון רחב של פעולות שהמקדם יבצע על בסיס יומיומי, שוטף וקבוע לצורך העלאת החשיפה של אותו עסק ברחבי רשת האינטרנט. יש מקרים שבהם המחיר יהיה גמיש יותר, בהתאם להסכמות בין המקדם לבין בעל העסק.

 

תחושת הסיפוק על כך שהפיקסל עושה את עבודתו

כאשר הפיקסל הוטמע ומתבסס עליו מערך שלם של פעולות שיווק וקידום – כל מי שקשור לצד העסקי של האתר ירגיש את ההשפעות ואת השינויים שחלים עם הזמן. את הגדלת ההכנסות כתוצאה מעוד ועוד רכישות של לקוחות, את העלייה בפניות וביצירת הקשר ובשיח שבו השם של העסק מוזכר לטובה בקרב לא מעט גולשים ולקוחות שבעי רצון.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך