סוכנות שיווק דיגיטלי

מה בעמוד זה?

מדוע יש לבדוק את תיק העבודות של סוכנות לשיווק דיגיטלי כאשר אתם מחפשים סוכנות שיווק דיגיטלית, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל ואולי הכי חשוב, ודאו כי לסוכנות יש ניסיון רב במתן שירותים לענף שלכם. אם אתם מעוניינים להריץ קמפיין של שיווק דיגיטלי, השורות הבאות נכתבו עבורכם.

אם אתם בחיפושים אחר סוכנות שיווק דיגיטלי, יש לוודא שהחברה מציעה שירותים שונים על מנת להבטיח שלקוחותיה ייהנו מהמומחיות שלהם. היא יכולה להציע סוגי שירותים כמו קידום ממומן בפייסבוק, שיווק באינסטגרם, קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני ועוד. כמו כן, חלק מהחברות יתמחו בתחומים כמו בניית תדמית לעסקים, ניהול מוניטין ועוד.

דברו תמיד עם לקוחות העבר של סוכנות השיווק הדיגיטלי

כדאי לזכור, תמיד יהיה כדאי לדבר עם לקוחות עבר כדי לגלות מה הם אהבו ומה לא אהבו בחוויה שלהם עם הסוכנות.

ובמילים אחרות, תמיד תבקשו רשימת לקוחות ממליצים מחברת השיווק הדיגיטלי. הקפידו לטלפן לאותם לקוחות כדי לוודא שהם אכן אותנטיים. צריכים טיפ נוסף לאיתור סוכנות לשיווק דיגיטלי? הנה כל הדגשים החשובים לפניכם בשורות הבאות.

מדוע חשוב לבדוק תיקי עבודות של סוכנויות שיווק דיגיטלי?

שאלו סוכנויות אם יש להם תיק עבודות או אן הם יכולות לספק הפניות מלקוחות שהשתמשו בשירותיהם. מעבר לכך שתוכלו להתרשם מסגנון העבודות של הסוכנות, תוכלו גם לקבל השראה ולהבין כיצד אתם רוצים שהאתר שלכם יקודם וישווק.

את ההשראה שלכם תוכלו לקבל מתיקי העבודות של סוכנויות הדיגיטל. זכרו דבר נוסף, היו יסודיים בכל הנוגע למציאת סוכנות מוכרת. זאת, מכיוון שחברות שיווק דיגיטלי רבות מציעות תעריפים נמוכים לתוצאות מהירות ללא בדיקת נאותות בפרויקט. במילים אחרות, זהו סוג של חתול בשק.

 

סוכנות לשיווק דיגיטלי במיקור חוץ – תמיד זו שיטת העבודה?

הסיוע של סוכנויות שיווק דיגיטלי אפשרי וניתן באופן של מיקור חוץ, ובדרך כלל בצורה הזו הן נותנות את שירותיהן. אם מדובר למשל בחברה מאוד גדולה או רשת קמעונאות, תהיה לה כנראה מחלקת שיווק דיגיטלי משלה והיא לא תזדקק להסתייע בפרילאנסרים (מיקור חוץ).

בבואכם למצוא את הסוכנות הדיגיטלית הנכונה, עליכם לקחת בחשבון את גודל החברה, ההתמחות בתעשייה, היצע השירותים והמוניטין של החברה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים למציאת סוכנות שיווק דיגיטלי שמתאימה לצרכי העסק שלכם. הנה הם לפניכם:

10 טיפים למציאת סוכנות שיווק דיגיטלית:

  1. בדוק מה יש לה באתר האינטרנט שלה, או שאל אותם על המומחיות שלהם בתחום העיסוק שלך.
  2. תסתכל על השירותים שהם מציעים. אם יש להם שירותי SEO אז תבדוק אותם ותשאל כמה זמן הם בעסק.
  3. חפש ביקורות על החברה שנמצאות באתרים כמו Google Reviewsאו בפלטפורמות החברתיות השונות.
  4. בצעו השוואת מחירים בין סוכנויות שיווק דיגיטלי מומלצות.
  5. בדקו מול אילו חברות וארגונים אותה סוכנות עובדת ועבדה בעבר.
  6. בדקו אם לסוכנות הדיגיטל יש ניסיון עם שיווק בתחום העיסוק שלכם.
  7. תערכו מחקר מתחרים, ותבררו באילו סוכנויות שיווק דיגיטלי המתחרים שלכם מסתייעים.
  8. תערכו מחקר שוק, ותבררו איזו סוכנות שיווק דיגיטלי הכי מתמחה בקהלי היעד שלכם.
  9. תבדקו אם חברת השיווק מספקת שירות של קידום ממומן, קידום PPC, שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, קידום אורגני ועוד.
  10. תבדקו באילו כלים טכנולוגיים ודיגיטליים חברת הדיגיטל משתמשת.

הגדרת ציפיות לפני תהליכי שיווק דיגיטלי

בעוד שהנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף הופך תחרותי יותר, חשוב למצוא סוכנות דיגיטלית שתוכל לספק לחברה שלך את התוצאותכיצד להגדיר ציפיות טרם עבודה עם סוכנות שיווק דיגיטלי הטובות ביותר. זה הכרחי שתגדיר ציפיות ריאליות לעבודה שאתה צריך לעשות לפני שתתחיל לחפש סוכנות.

לא כל הסוכנויות יכולות לייצר תוצאות באותן הרמות, ומה שציינו עד כה הם רק חלק מהדברים הרבים שיש לקחת בחשבון כאשר שוקלים באיזו סוכנות לבחור. בסופו של יום, שיווק דיגיטלי הוא תעשייה מתפתחת בקצב מהיר.

תעשייה שתמיד מתפתחת – מה זה דורש מסוכנות דיגיטל?

זה דורש מהסוכנויות כל הזמן ללמוד ולחדד את הכישורים שלהן. עליך להכיר את הטרנדים העדכניים ביותר, תמיד להישאר מעודכנים בתוכן העדכני ביותר, ולהיות בעל דעות נחרצות לגבי מה שהכי מתאים לחברה שלך.

אבל יחד עם זאת, תשמרו על ראש פתוח ותהיו פתוחים לרעיונות של סוכנות שיווק דיגיטלי. גם היא, בדיוק כמוכם, צריכה להישאר מעודכנת תמיד בסוגי הטכנולוגיות המשתנות, בכלים הדיגיטליים שמסייעים בשיווק דיגיטלי ועוד.

מה משווקים דיגיטליים צריכים לדעת בימינו?

מה היתרונות של שיווק דיגיטלי מחברה המתמחה בכךהמשווקים הדיגיטליים של היום צריכים להיות מסוגלים להבין את ביצועי הקמפיינים שלהם, להשתמש בנתונים ביעילות לתובנות ולקבל החלטות במהירות ועוד. ככל שהאינטרנט התפתח לרשת עולמית של מחשבים, אנשים התחילו להשתמש באינטרנט כדי לחלוק מידע ורעיונות. זה הוביל ללידתו של מה שאנו מכירים כיום כשיווק דיגיטלי – דרך לעסקים וארגונים להתחבר ללקוחות באינטרנט.

וככל שתחומי הטכנולוגיה השונים רק הלכו והתפתחו, ככה גם עבודת השיווק הדיגיטלי הלכה ונעשתה יותר מורכבת. בימינו הנוכחיים, סוכנות שיווק דיגיטלי צריכה להיות מודעת להמון פקטורים ופרמטרים שונים המרכיבים את תמונת השיווק הדיגיטלי.

שיווק דיגיטלי הוא אחד מהתחומים המסעירים בימינו

לשיווק דיגיטלי יש גם כמה שמות נוספים – שיווק אלקטרוני, שיווק באינטרנט, שיווק ממומן ועוד. אבל לא משנה איך קוראים לתחום הזה, הוא דורש לא מעט ידע וניסיון. אם כך, ההמלצה הכי חמה היא לקבל סיוע של חברת שיווק דיגיטלי מקצועית המגיעה עם מוניטין רב וניסיון של שנים.

אם תשאלו את אותן סוכנויות לשיווק דיגיטלי, הן יגידו לכם ששיווק דיגיטלי הוא אחד התחומים המרגשים ביותר להיות בהם כיום. לא רק בגלל שהוא מציע שפע של הזדמנויות, אלא גם בגלל שהוא מאפשר לנו להתחבר לאנשים בכל רחבי העולם. ובסופו של דבר, עבודה נכונה של חברת לשיווק דיגיטלי יכולה לבדל את העסק שלך ואת המוצרים שלכם מהשאר בתחום.

במה חברת שיווק דיגיטלי מתמקדת?

במה מתמקדת סוכנות שיווק דיגיטלי יהיה חשוב להתמקד לא רק בהגדלת הכנסות או הגברת לידים, אלא ממש להבין את תחום העיסוק המשווק – לעומקו. לכן, במובן מסוים, חשוב למשווקים דיגיטליים לדעת איך להשתמש בכישורי השיווק הדיגיטלי כדי להעמיק בלקוח, ולא להתמקד רק במספרים.

זכרו, יהיה חשוב לקבוע מיקוד ברור יותר על מה שהכי חשוב בתוכנית השיווק שלך. זה צריך להיות סביב מה שאתם רוצים שהסוכנות תעשה עם המוצר שלכם או עם השירות שלכם. ככל שאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי תהיה יותר מוגדרת מראש ובצורה נכונה, כך התהליך עצמו יצלח על צדו הטוב ביותר והמניב.

יתרונות השיווק הדיגיטלי בטווח הארוך

יש הרבה יתרונות בשימוש בשיווק דיגיטלי. לדוגמה, כאשר אנשים מבקרים באתר האינטרנט שלך ממדיה חברתית או עלוני דואר אלקטרוני, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו את המוצרים או השירותים שלך מכיוון שהם כבר עברו חשיפה פרסומית מסוימת בנושא.

אנשים גם נוטים לסמוך על אתרים שיש להם נוכחות מקוונת והם קיימים כבר זמן מה, ככה שחשוב להשקיע בשיווק דיגיטלי בטווח הארוך. כמו כן, גוגל נוטה לדרג גבוה יותר אתרים בעלי סמכות ותיקה. אם אתם צריכים סיוע נוסף, יהיה חשוב לקבלו מחברת השיווק הדיגיטלי שלכם.

חברת שיווק דיגיטלי

האינטרנט הוא ללא ספק הפלטפורמה הכי נגישה היום ועדיין מספר האנשים שגולשים ברשת גדל מדי יום. למעשה, בעשור האחרון הצטרפו מליוני עסקים ברחבי העולם לרשת והחלו לשווק את עצמם באמצעות חברת שיווק דיגיטלי המציעות מגוון רחב של שירותים ביניהם בנייה וקידום של אתרים מסוגים שונים, הקמת קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות, שיווק אורגני ברשתות החברתיות, פרסום באמצעות ניוזלטרים, כתיבת תוכן ממומן המופיע באתרים חדשותיים ואתרי תוכן, הקמת חנויות וירטואליות למכירת מוצרים ושירותים ועוד.

שיווק הוא חלק מהותי ובלתי נפרד ביצרת קשר עם הקהל שלכם במקום הנכון ובזמן הנכון, והיום פירוש המונח הוא שאתם צריכים לפגוש אותם במקום שבו הם נמצאים: באינטרנט. אם עדיין אתם לא משווקים את העסק שלכם באחת או יותר מהדרכים שצויינו לעיל, זה הזמן לפנו לחברת שיווק דיגיטלי שתעשה לכם סדר בבלאגן.

מה התפקיד שלה? 

חברת שיווק דיגיטלי מקשרת באופן מקוון ביניכם לבין קהל היעד שלכם. למעשה, השוק מציע מגוון רחב של חברות העוסקות בשיווק דיגיטלי. כל חברה מתאימה לסוג אחר של שירותים ויש לבחור חברת שיווק דיגיטלי בהתאם לצרכים שלכם, שכן יש הבדל ניכר בין חברה קטנה או עסק קטן הנמצאים ממש בתחילת הדרך, לבין עסקים גדולים כמו חברות עם תקציבי עתק לשיווק ופרסום. הכל מתחיל בגודל החברה, בתקציב שיש לכם להשקיע בשיווק, מה המטרות שלכם בשנים הקרובות מבחינת צמיחה וגדילה של העסק ויותר מזה- איפה הקהל שלכם נמצא. יש עסקים שהקהל שלהם נמצא בפייסבוק, לכן אין להם אף סיבה לבנות לעצמם חנות או אתר תדמיתי, כי פשוט כל התנועה שלהם היא ברשת החברתית הזו, שכבשה את העולם. לעומתם, יש עסקים שהקהל שלהם נמצא בכלל בטיק טוק ושם הם דווקא צריכים להשקיע את המשאבים שלהם. לכן, חשוב לבחור חברת שיווק דיגיטלי שתספק לכם התאמה מושלמת לצרכים שלכם בהתאם לשירותים שהיא מציעה ובהתאם למיקום של קהל היעד שלכם ברשת.

מחקר שוק מעמיק זה הבסיס בבחירת חברת שיווק דיגיטלי

לפני שבוחרים חברת שיווק דיגיטלי שתדע להתאים לצרכים שלנו, חשוב לעשות מחקר שוק ולהבין איפה הקהל שלנו נמצא. בנוסף, עלינו להגדיר תקציב חודשי קבוע אותו אנחנו יכולים ורוצים להשקיע בשיווק ופרסום אונליין. ככל שנבחר חברה גדולה יותר, עם יותר עובדים ומגוון של שירותים, ככה המחיר שנצטרך לשלם על השירות עולה.

מנגד, אם התקציב שלנו לא גבוה בזמן הקרוב, אפשר לבחור מומחה לשיווק דיגיטלי שידע להתאים את אסטרטגיית השיווק ההתחלתית לעסק שלנו ולצרכים שלו, מבלי לגבות סכומי עתק. התפקיד של חברת שיווק דיגיטלי היא בעצם לגרום לכך שהעסק שלנו ימותג ברשת בצורה מדויקת ונכונה בהתאם לקהל היעד ובהתאם לערכים שקבענו מראש, לחזק את המותג שלנו וליצור מצב שהגולשים מאמינים לשירות שאנחנו מציעים להם. חברת שיווק דיגיטלי מקצועית ואיכותית תמנף את העסק שלנו, תיצור מצב שיותר אנשים נחשפים אליו גם בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק מה שיוביל ליותר אנשים להתעניין בנו ולהיות מונעים לרכישה או לפעולה.

יש כמה יתרונות לשיווק דיגיטלי, ומאמר זה בוחן את היתרונות העיקריים.

ניתן למקד שיווק דיגיטלי ללקוחות פוטנציאליים בלבד שיש סיכוי גבוה שירכשו את המוצרים או השירותים

פרסומות בטלוויזיה, במגזינים או על שלטי חוצות מניבים תוצאות של שליטה מוגבלת על הקהל שנחשף למודעות. כמובן שניתן למדוד נתונים דמוגרפיים מסוימים, כולל קהל הקוראים הטיפוסי של המגזין או הדמוגרפיה של אזור מסוים, אבל במידה רבה, שיטת שיווק זו עדיין אינה מניבה תוצאות שניתנות למדידה מדויקת.

שירותי חברת שיווק דיגיטלי, לעומת זאת, מאפשרים זיהוי ומיקוד לקהל פרטני מאוד, עם שליחת מסרים שיווקיים מותאמים אישית שמובילים להמרות גבוהות. כך, לדוגמא, ניתן לנצל את תכונות המיקוד של הרשתות החברתיות להצגת מודעות לקהל מסוים על סמך מתנים כגון גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין, או התנהגויות.

ניתן להשתמש באסטרטגיות תשלום לפי קליק או קידום אתרים על מנת להציג מודעות למשתמשים שהראו עניין במוצר או בשירות שלכם, או שחיפוש מילות מפתח ספציפיות שקשורות לתחום שלכם.

טווח הגעה מדויק ללקוחות

צוות חברת שיווק דיגיטלי עורך את המחקר הדרוש כדי לזהות את דמות הקונים ומאפשר חידוד אסטרטגיית השיווק לאורך זמן על מנת לוודא הגעה ללקוחות פוטנציאליים שיש סבירות גבוהה שיקנו.

והכי חשוב, שיווק דיגיטלי מסייע לכם לשווק לתתי קבוצות בתוך קהל היעד הגדול יותר. אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים מרובים לאישיות קונים שונות, השירות מועיל במיוחד.

שיווק דיגיטלי חסכוני יותר משיטות שיווק קלאסיות

שירותי חברת שיווקי דיגיטלי מאפשרים מעקב אחר קמפיינים על בסיס יומי במקביל להפחתת הסכומים המושקעים בערוצי שיווק מסוימים, אם אינם מניבים החזר השקעה גבוה. לא ניתן לקבל יתרון זה עם צורות פרסום קלאסיות, ללא קשר לאופן בו שלט החוצו מתפקד, הוא עדיין עולה אותו דבר, בין אם הוא מניב הכנסות או לא.

חוץ מזה, שיווק דיגיטלי מספק שליטה מלאה על ההשקעה. במקום לשלם על קמפיינים פרסומיים בשיטת תשלום לפי קליק, אתם יכולים לבחור להשקיע את הכסף על שירותי חברת שיווק דיגיטלי שיוצרת תוכן אינסטגרם שיש לו המרות גבוהות.

קמפיינים פרסומיים מתמשכים עם תוצאות מעולות

אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מאפשרות לכם להפעיל קמפיינים מתמשכים, ומוודאות שלעולם לא תבזבזו כספים על ערוצים שאינם מניבים ביצועים טובים.

כך, לדוגמא, בעלי עסקים קטנים עם תקציב מוגבל, יכולים להשקיע ברשתות חברתיות, במאמרים לאתרים או בשיטות קידום אתרים, שלוש אסטרטגיות שמניבות החזר השקעה גבוה עם הוצאה מינימלית.

מחזור מכירות מורכב

חברת שיווק דיגיטלי מספקת מגוון שירותים שמספקים מחזורי מכירות ארוכים ומורכבים בשיטה שמאפשרת השקעה בעלות גבוהה עם תמורה גבוהה. קיימים מודלים שונים של הוצאות, וחברות יכולות להשקיע בין 15-75% מתקציב השיווק שלהן על שיווק דיגיטלי.

ממוצע השקעה סביר הוא 25 עד 50 אחוזים מסך ההשקעה בשיווק דיגיטלי. על מנת לפשט את החשבון, אלו המספרים שחברות וארגונים צריכים להשקיע בשיווק דיגיטלי כדי להשיג תוצאות טובות:

  • 50,000 ₪ בשנה.
  • השקעת 8% מסך ההכנסות לשיווק דיגיטלי.
  • 25 עד 50 אחוזים מתקציב השיווק צריך להיות מושקע בשיווק דיגיטלי.

השקעה בשירותי חברת שיווק דיגיטלי לחברות מסחר אלקטרוני

לחברות שמשווקות מוצרים פשוטים וסטנדרטיים שניתן לרכוש באינטרנט או לארגונים שמספקים שירותים שמיועדים לקהל לקוחות גדול ומקוון, עלות שירותי חברת שיווק דיגיטלי תחושב בהתאם לחלק גדול יותר בתמהיל השיווק הכולל. השירותים עשויים לעמוד בטווח של 35 עד 75 אחוזים עבור הוצאות שיווק דיגיטלי.

כמה יעלו לי שירותים של שיווק דיגיטלי?

זה מאוד משתנה בסוג השירות ובחברה שאתם בוחרים. להלן מחירון ממוצע לשירותי חברת שיווק דיגיטלי:

  • בניית אתר וקידום חודשי קבוע – אורגני ללא ממומן – בין 5,000-20,000 ש“ח לבניית אתר ובין 1,000-3,000 לקידום אורגני בחודש.
  • קידום ממומן לאתר קיים  בין 1,000-20,000 ש“ח בחודש.
  • קידום ושיווק ברשתות החברתיות  1,000-50,000 ש“ח בחודש.

עסקים שמעוניינים לפתח אסטרטגיית שיווק דיגיטלי נתקלים באתגרים רבים מכיוון שהערוצים הדיגיטליים לגיוס ושימור לקוחות מגוונים ושונים, וללא הבנה בתחום, לא ניתן ליצור תוכנית משולבת לתמוך בטרנספורמציה דיגיטלית שתוביל לצמיחת החברה באמצעות משיכת הקהלים באינטרנט בשיטה יעילה.

ללא תוכנית מדויקת של שיווק דיגיטלי לעסקים, בעלי עסקים נתקלים בבעיות נפוצות שמפורטות במאמר זה, שמובילות להפסד לטובת המתחרים שמתמצאים יותר בשיווק דיגיטלי. לכל אחת מהבעיות האלו קיימים פתרונות שיווק עם צעדים מתאימים שמסייעים לייעול אסטרטגיית השיווק על מנת להשיג עוד לקוחות.

מה זה שיווק דיגיטלי לעסקים?

באופן פרטני, שיווק דיגיטלי לעסקים מתייחס להשגת יעדי שיווק באמצעות יישום טכנולוגיות דיגיטליות ורשתות חברתיות.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שמתפרסת על פני ערוצים רבים משלבת טכנולוגיה ורשתות חברתיות ומתפרשת על פני פעילויות שיווק שונות, תוך התארגנות לא לפי סוג הטכנולוגיה, אלא לפי מטרת הקמפיין. טכנולוגיות דיגיטליות ואפשרויות רשתות חבריות לקמפיינים שיווקיים כיום כוללות:

  • אתרי החברה
  • אפליקציות סלולריות
  • רשתות חברתיות
  • שיווק דיגיטלי לעסקים בגוגל
  • שיטות פרסום דיגיטלי
  • דואר אלקטרוני ואוטומציה
  • שכירת שירותי חברת שיווק דיגיטלי.

שילוב טכנולוגיות

כדי להצליח, שיטות שיווק דיגיטלי לעסקים חייבות להיות משולבות עם שיטות שיווק קלאסיות כמו פרסום בדפוס, טלוויזיה ודיוור ישיר,אילו טכנולוגיות משולבות בשיווק דיגיטלי כחלק מתקשורת שיווקית מרובת ערוצים. חשוב מכך, עכשיו יותר מתמיד, אתם צריכים להיות מסוגלים להוכיח את הערך של העבודה שלכם.

כל שיטה כוללת מגוון שיטות מפורטות שחשובות להצלחה, לכן יש להעריך כל שיטה בנפרד ולבחור את השיטות שמניבות את התוצאות היעילות ביותר. כך, לדוגמא, תוכן דינמי לאוטומציה של דואר אלקטרוני, התאמה אישית של אתרים, מיקוד מחדש ותוכן מעולה לחיפוש אורגני.

התנהלות בגישה מקצועית

חברה שמספקת שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים מיישמת נתיבי שיווק מקצועיים כדי לתכנן אסטרטגיה, לשפר מיומנויות ולהגדיל את הרווחים. מתכנון קמפיינים, לשיווק בדואר האלקטרוני, קידום אתרים, תוכן וכן הלאה.

בשיחת ייעוץ ראשונה, תוכלו לקבל תוכנית שכוללת אסטרטגיית שיווק מותאמת אישית ותוכלו לדון בהזדמנויות חדשות לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם.

אתגרי שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים מתחיל עם תוכנית מקיפה לשיווק דיגיטלי. צוות חברת שיווק דיגיטלי מספק דוחות שמבוססים על תוכניות מותאמות אישית שמניבות את התוצאות הטובות ביותר שניתנות להשגה באמצעות שימוש בנתיבי תוכניות משולבות ליצירת אסטרטגיה משולבת אחת.

התוכנית אינה צריכה להיות ענקית, והיא יכולה לסכם באופן הטוב ביותר אסטרטגיה בשניים שלושה צעדים מותאמים אישית לצרכי החברה. חברה שמספקת שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים, עם מוניטין מצוין בתחום, ממנפת את הפרסום באינטרנט במגוון ערוצים, אמצעות ניתוח שוק מקיף ופילוח מדויק של קהל היעד, בתקציב מינימלי של 10,000 ₪ לחודש. עסקים זקוקים לזרימה שוטפת של לקוחות חדשים, ושימור קפדני של לקוחות קיימים, במקביל להגדלת העסקאות החודשיות. חברת שיווק דיגיטלי לעסקים מסייעת לחברות וארגונים לצמוח ולהפוך למותגים, ללא התפשרות על בקרת איכות, תוצאות מעולות ושירות לקוחות שמלווה אתכם לאורך כל התהליך.

אפשר לבחור גם תוכניות בעלויות מותאמות אישית

מה העלויות של שירותי חברה לשיווק דיגיטלי של עסקים?חברות קטנות ובינוניות שתקציב השיווק שלהן אינו גבוה, יכולות לבחור להקציב סכום של 199 ₪ לחודש לשיווק העסק, או להגדיל את הסכום בהתאם למטרות הקמפיין השיווקי.

כך, למשל, חבילה משתלמת של שיווק דיגיטלי לעסקים יכולה לעלות 709 ₪ לשלושת החודשים הראשונים, ולכלול בניית דף נחיתה, עם שירות מקצועי ואישי של מומחי פרסום דיגיטלי שמספקים גם דוחות על מדידת ביצועים וניתוח התוצאות.

שיווק דיגיטלי לעסקים מחירון

המחיר עבור שיווק דיגיטלי לעסקים משתנה בין לעסק לעסק ובין סוכנות או חברה המתמחים בשיווק דיגיטלי לעסקים. המחיר תלוי בכמה קריטריונים ששווה להכיר:

  1. תקציב – כמה כסף אתם יכולים או רוצים להשקיע בשיווק דיגיטלי לעסקים? האם מדובר בתקציב חודשי קבוע אותו אתם מתכוונים להשקיע בכל חודש או שמא מדובר בפרויקט חד פעמי כמו למשל בניית אתר אינטרנט ואחר כך תראו לאיזה כיוונים אתם מחליטים ללכת.
  2. החברה או המומחה לשיווק דיגיטלי לעסקים – מדובר בתחום שבו כל אחד לוקח מחירים קצת שונים. כמובן שיש ממוצע של עלויות שצריך לקחת בחשבון בהתאם לסוג השירות הרלוונטי לכם, אבל בגדול ככל שהאדם שמבצע עבורכם את תהליך השיווק הכולל מן הסתם בניית אסטרגיה, מחקר שוק, סקר מתחרים וכדומה, מנוסה יותר, ככה המחירים נוטים לעלות.
  3. סוגי השירותים – יש הבדל בין בניית אתר אינטרנט, שירות שיכול לנוע בין כמה אלפים לכמה עשרות אלפי שקלים, לבין קידום אורגני בפייסבוק שזה משהו שבעלי עסקים יכולים לעשות לגמרי בעצמם בזמן הפנוי שלהם. ככל שהשירות מורכב יותר ודורש יותר ידע והתמקצעות, ככה המחיר של שיווק דיגיטלי לעסקים עולה.
  4. חוזה ארוך טווח – יש חברות שמתמחות בשיוק דיגיטלי לעסקים שבעצם מעניקות סוג של הנחה עבור לקוחות שמתחייבים לתקשורת ארוכת טווח. כמובן שחשוב שהכל יהיה כתוב בחוזה מסודר, אבל אם אתם מרוצים תוך חודשיים מהשירות ורואים תוצאות, שווה לחשוב על התקשרות לטווח הרחוק וככה גם תוכלו להנות מעלויות נמוכות יותר.

אז מה המחירים לשיווק דיגיטלי לעסקים?

שם השירות מחירון שיווק דיגיטלי לעסקים
בניית אתר תדמית 1,000-30,000 ש“ח
בניית אתר תוכן 2,000-20,000 ש“ח
בניית אתר בלוג 1,000-10,000 ש“ח
בניית חנות אינטרנטית אי קומרס 5,000-40,000 ש“ח
בניית אתר משולב 7,000-40,000 ש“ח
בניית פורטל 10,000-50,000 ש“ח
עיצוב ניוזלטר 500-1,000 ש“ח
שירותי כתיבת תוכן שיווקי 100-1,000 ש“ח לעמוד תוכן
פרסום כתבות ממומנות באתרים מובילים 400-10,000 ש“ח לכתבה ממומנת
פרסום פרסומות ברשתות חברתיות-באנרים 2,000-10,000 ש“ח פרסומות לזמן מוגבל
פרסום סרטונים בתוך סרטונים ביוטיוב 5,000-30,000 ש“ח לפרסומת לזמן מוגבל
שירותי בניית קישורים 1,000-10,000 ש“ח
קידום אורגני SEO 1,000-10,000 ש“ח לחודש
קידום ממומן בגוגל PPC 3,000-50,000 ש“ח לחדוש
קידום אורגני ברשתות חברתיות – פייסבוק, אינטסגרם, טיק טוק, יוטיוב ועוד 1,000-30,000 ש“ח בחודש
קידום ממומן ברשתות חברתיות 1,000-40,000 ש“ח בחודש
צילום שיווקי 2,000-5,000 ש“ח
חבילת שיווק דיגיטלי לעסקים – מגוון שירותים מחיר לחודש 5,000-30,000 ש“ח
בניית אסטרטגיה שיווקית לעסקים 5,000-10,000 ש“ח

לסיכום, חשוב וכדאי להשקיע בשיווק ופרסום העסק באמצעים הדיגיטלים השונים. פרסום ושיווק נכונים, המבוססים על אסטרטגיה שיווקית מסייעים לקדם את העסק שלנו, ליצור חשיפה, לחזק את המיתוג של העסק, להעביר בצורה יעילה ומהירה מסרים לקהל הלקוחות שלנו, למקד את עצמנו ולהגדיל את המכירות שלנו. כן חשוב לבחור חברה מקצועית המתמחה בשיווק דיגיטלי לעסקים, לבדוק שאכן השירותים שאותה חברה מציעה לכם מתאימים לצרכים של העסק, לברר מול האדם שמעניק לכם את השירות, מה בדיוק השירותים כוללים, איך זה עובד, כיצד מתבצע התכנון של תהליכי השיווק לטווח הרחוק, להשוות בין כמה חברות, לקבל המלצות ורק אז לבחור בצורה חכמה ומושכלת משום שמדובר בעתיד העסקי של העסק שלכם.

חושבים להתחיל לפרסם ולשווק את בית העסק, המוצרים או השירותים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את מסע השיווק של בית העסק שלכם. ראשית, חשוב לדעת שבשנים האחרונות כל עולם השיווק משנה את עורו. השינויים הרבים מאפשרים למפרסמים ליהנות משיטות שיווק יעילות יותר, זולות יותר המניבות אחוזי המרה גבוהים יותר. נשמע מעניין? בהמשך המאמר נגע בכל הדגשים החשובים של שיטות השיווק החדשות, נגע בשיטת השיווק המסורתית, נציג את כל ההבדלים בין השנתיים, נגע בשיטה פשוטה שתאפשר לכם לבחון את יעילות הפרסומים שלכם ועוד. סוכנות שיווק דיגיטלי מסייעת ללקוחות רבים לקחת את שיווק העסק שלהם שלב אחד קדימה ולייצר תוצאות טובות בעשרות אחוזים. אז אם גם אתם בתחילת הדרך בשיווק בית העסק או שאתם מרגישים שהשיווק לא מתרומם ומניב את התוצאות שציפיתם להן, המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

הפרסום הנרחב – חשיפה גדולה עם אחוזי הצלחה נמוכים

תחילה חשוב שתכירו את שיטת השיווק המסורתית בעזרתה מיליוני מפרסמים שיווקו בתי עסק, מוצרים או שירותים בעשרות השנים האחרונות. שיטת שיווק זו כוללת חשיפה נרחבת ככל הניתן ללא הבחנה כלל. כלומר, מטרת העל לשיטת השיווק המסורתית היא לחשוף את בית העסק, המוצרים או השירותים המפורסמים לכמה שיותר אנשים ללא הבחנה ביניהם. סוכנות שיווק דיגיטלי שעוסקת בתחום ומכירה גם את שיטת השיווק החדשה, בוחרת למקד את כל לקוחותיה בפרסום ממוקד הרבה יותר. אך לפני שנגע בשיטת השיווק החדשה, חשוב שתכירו את אפיקי הפרסום השכיחים והאטרקטיביים ביותר של השיטה המסורתית. אפיקי הפרסום של שיטת החשיפה ללא כל הבחנה הם:

  • פרסומות בפריים טיים

השיטה הראשונה בעזרתה כלל הבוחרים בשיטת הפרסום המסורתית מצליחים להגיע לעיניהם של מיליונים היא פרסומות בפריים טיים. מפרסמים רבים בוחרים לערוך פרסומת ייעודית לבית העסק, המוצר או השירות שהם רוצים לפרסם ולשדר אותה בערוצים מובילים בשעות בהן הרייטינג גבוה. שיטה זו תאפשר למפרסמים להגיע למיליוני צופים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש כי עלויות הפרסום משתנות מאוד בהתאם לשעה בה תבחרו להציג את הפרסומת שלכם. אם תבחרו להציג את הפרסומת בשעות השיא בהן הרייטינג גבוה במיוחד, עלות הפרסום תהיה יקרה בעשרות אחוזים בהשוואה להצגת אותה פרסומת בשעות אחרות.

  • שלטי חוצות באזורים מרכזיים

שיטה נוספת להגיע למיליוני אנשים תוך זמן קצר היא שלטי חוצות באזורים מרכזיים. מפרסמים רבים בוחרים להציב שלטי חוצות בכבישי איילון, בהם נוסעים מיליוני אנשים מידי שבוע. שלטים אלה יביאו את התוכן הפרסומי לעיני מיליונים תוך זמן קצר, מה שמשרת מצויין את מטרת העל של שיטת השיווק המסורתית.

  • מודעות בעיתונים מובילים

השיטה השלישית והאחרונה לחשיפה נרחבת ומוצלחת תוך זמן קצר היא מודעות בעיתונים גדולים ומובילים בישראל. סוכנות שיווק דיגיטלי שעובדת בשיטהסוכנות שיווק דיגיטלי שעובדת בשיטה המסורתית במקביל לקידום האינטרנטי מסייעת ללקוחות רבים לפרסם מודעה בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר. המסורתית במקביל לקידום האינטרנטי מסייעת ללקוחות רבים לפרסם מודעה בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר. עיתונים אלה מגיעים לעיניהם של מיליונים, מה שמאפשר חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. רוצים לחשוף את בית העסק שלכם לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים? אפשרויות הפרסום הללו יוכלו לעזור לכם בכך. אך חשוב להדגיש ששיטת השיווק החדשה שונה בתכלית. רגע לפני שאתם מתחילים בפרסום בית העסק ללא כל הבחנה, כדאי שתכירו את השיטה החדשה שמבטיחה לכל הבוחרים בה אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

עולם השיווק משנה את עורו – פרסום סלקטיבי

כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות עולם השיווק והפרסום משנה את עורו. במשך עשרות שנים הייתה מוסכמה חד משמעית שמטרת העל של המפרסמים היא להגיע לכמה שיותר אנשים. החשיפה הנרחבת נתפסה כהצלחה ללא כל סייגים. אך בשנים האחרונות, סוכנות שיווק דיגיטלי שינתה את כל הכללים. סוכנות שיווק דיגיטלי מציעה שיטת שיווק חדשה הכופרת בשיטה הישנה. בשיטה החדשה מטרת העל היא לא להגיע לכמה שיותר אנשים, אלא להגיע לכמה שיותר אנשים שמתעניינים או שהתעניינו בעבר בתחומי העיסוק של בית העסק המפורסם. במילים אחרות, שיטת השיווק החדשה בוחרת בפרסום סלקטיבי וממוקד שלא חושף את התוכן הפרסומי לעיני כל ללא הבחנה כלל. השיטה המסורתית של חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה אמנם חשפה את בית העסק למיליוני אנשים, אך כמה מהם נקטו פעולה והפכו ללקוחות ממשיים של בית העסק? אחוזים בודדים בלבד.

כך תמקדו נכון את הפרסומים שלכם – איפיון צורכי בית העסק

שיטת השיווק החדשה שסוכנות שיווק דיגיטלי מציעה ללקוחותיה בוחרת לשים במרכז את השורה התחתונה, הלקוחות הממשיים שהגיע מהפרסום.

שיטת השיווק החדשה שסוכנות שיווק דיגיטלי מציעה ללקוחותיה בוחרת לשים במרכז את השורה התחתונה, הלקוחות הממשיים שהגיע מהפרסום. חשיפה נרחבת לעיני אנשים רבים שכלל לא מתעניינים בעיסוק בית העסק המפורסם אינה מועילה הרבה, בטח ללא התאמה לעלות הפרסומים שמגיעים לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים. אז השיטה החדשה בעזרתה סוכנות שיווק דיגיטלי מצליחה לספק לכלל לקוחותיה אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד היא שיטת שיווק ממוקדת. איך זה עובד? במסגרת שיטה זו סוכנות שיווק דיגיטלי שעוסקת בתחום זמן מה עורכת אפיון מדוייק של כל צורכי בית העסק. לאחר הליך איפיון מדוייק ניתן להעריך מי קהל היעד המיטבי של תחומי העיסוק המפורסמים. לאחר הערכה זו ניתן למקד את הפרסומים לקהל היעד בלבד וליהנות ממספר יתרונות. ראשית, עלויות הפרסום זולות בעשרות אחוזים (שכן הפרסומים לא מגיעים לעיניהם של מיליונים, אלא לעיניהם של לקוחות פוטנציאליים בלבד). שנית, אחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי גבוהים משמעותית (שכן כלל המחשפים הם לקוחות בעלי פוטנציאל גבוה להתעניינות בתחום השירותים אי המוצרים).

פילוח האוכלוסיה ובחירת קהל היעד

מסגרת שיטה זו סוכנות שיווק דיגיטלי שעוסקת בתחום זמן מה עורכת אפיון מדוייק של כל צורכי בית העסק.

איך עושים את זה? סוכנות שיווק דיגיטלי מסבירה לכל לקוחותיה שכיום יש לא מעט פלטפורמות שיווק שונות שמאפשרות לפרסם באופן סלקטיבי פלטפורמות אלה מאפשרות לסוכנות שיווק דיגיטלי לפלח את האוכלוסיה לשלל פלחים ולבחור את הפלח המתאים ביותר לו הם ירצו לפרסם. בין כלל אפשרויות הפילוח ניתן לחלק את האוכלוסיה על פי מין, גיל, מקום מגורים, תחומי עניין, תחום עיסוק, מצב זוגי ועוד. המשתנים הללו מאפשרים לסוכנות שיווק דיגיטלי לפלח ולבחור את הפלי המתאים ביותר לתחומי הפרסום של בית העסק שלכם.

מיקוד מיטבי להשגת אחוזי הצלחה גבוהים

לדוגמא בית עסק שמציע למכירה שמלות כלה, יוכל לבחור לפרסם את מוצריו לנשים בלבד. למרות שפרסום לגברים יכול להניב מכירה, עדיין הסיכויים שזה יקרה נמוכים משמעותית בהשוואה לסיכויי המכירה מפרסום לנשים. לכן, במטרה לייעל ולמקד את הפרסום ללקוחות בעלי פוטנציאל גבוה במיוחד למכירה, סוכנות שיווק דיגיטלי במקרה זה תפרסם לנשים בלבד. מיקוד נוסף שניתן לעשות זה מיקוד על פי גיל הנשים שיחשפו לשמלות הכלה. מיקוד זה מאפשר למפרסמים לחסוך לא מעט כסף על פרסום לילדות ונערות. ילדות ונערות שאינן חושבות כלל על חתונה לא יתרמו לקידום הפרסום וליצירת מכירה, ולכן בעזרת חשיפת התוכן לנשים בגילאי נישואין בלבד, ניתן יהיה למקסם את הפרסומים ולקבל תוצאות טובות יותר. מיקוד נוסף ואחרון שניתן לבצע הוא פרסום לנשים מאורסות בלבד. מיקוד זה מבטיח לסוכנות שיווק דיגיטלי אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. כלל הנחשפות לשמלות הכלה הן נשים מאורסות שצריכות לבחור שמלת כלה. אחוזי ההצלחה של קמפיין שיווקי זה יהיו גבוהים במיוחד.

סוכנות מקצועית תבחן את יעילות הפרסומים שלכם בעזרת אחוזי המרה

סוכנות שיווק דיגיטלי במקרה זה תפרסם לנשים בלבד. מיקוד נוסף שניתן לעשות זה מיקוד על פי גיל הנשים שיחשפו לשמלות הכלה.

חושבים להסתייע בסוכנות שיווק דיגיטלי לשיווק ממוקד שיבטיח לכם יעילות גבוהה וחיסכון של עשרות אחוזים במחיר? רגע לפני שתתחילו בתהליך, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה שתאפשר לכם לבחון את יעילות הפרסומים שלכם. סוכנות שיווק דיגיטלי מקפידה לבחון את יעילות כלל הפרסומים שלה במטרה לעשות שלל פעולות אופטימיזציה לשיפור היעילות באופן תמידי. השיטה הפשוטה נקראת שיטת בחינת אחוזי המרה. אחוז הצרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לפרסומים שלכם. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך אחוזי ההצלחה של הקמפיין גבוהים יותר ומעידים על שיווק יעיל במיוחד. אם הפרסום שלכם הגיע לעיניהם של 200 אנשים ואדם אחד בלבד נקט פעולה בעקבותם, אחוז ההמרה נמוך ועומד על 0.5%. אם מתוך 200 נחשפים 10 אנשים נקטו פעולה, אחוז ההמרה גבוה יותר ועומד על 5%. אל תוותרו על חישוב של אחוזי ההמרה לבחינת יעילות הפרסומים שלכם.

הכירו את מסלולי השיווק המרכזיים בעידן הדיגיטלי

רוצים להתחיל בשיווק דיגיטלי? אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לכך היא רשת הפייסבוק. רשת הפייסבוק מציעה לכל המשתמשים שלה לפרסם באופן ממוקד ומיטבי מגוון תכנים בכל תחום. סוכנות שיווק דיגיטלי מכירה היטב את כל מסלולי הפרסום הטובים ביותר שיש לרשת פייסבוק להציע לכם. לפני שתבחרו את המסלול המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את מירב המסלולים המבוקשים ביותר. ריכזנו את מרביתם, והם:

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך