ניהול מוניטין דיגיטלי

מה בעמוד זה?

ניהול מוניטין דיגיטליהתפתחות הטכנולוגיה היא אינסופית והיא לא מפסיקה. מצד אחד הטכנולוגיה מביאה איתה המון דברים טובים ביניהם האפשרות לקדם עסקים בקלות ולהפיץ אותם ברחבי האינטרנט. אך מהצד שני, 

האינטרנט מאפשר לכל אחד לפרסם כל מה שהוא רוצה על מי שהוא רוצה, כך שכל אחד יוכל למצוא כמויות מידע על אנשים שהוא לא מכיר כלל. בצורה הזו נוצר מוניטין שלילי באינטרנט. אז איך מתבצע ניהול מוניטין דיגיטלי בצורה חיובית שתקדם את העסק שלנו? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניהול מוניטין דיגיטלי?

ניהול מוניטין דיגיטלי הוא כלי חשוב מאוד לקידום באינטרנט ולמשיכת לקוחות והגדלת הרווחים. ניהול מוניטין דיגיטלי ניתן לביצוע עבור עסקים, אנשי מקצוע, חברות, אנשי ציבור ואפילו אנשים פרטיים. בין אם אתם מציעים משרד עורכי דין, או שאתם מציעים שירותי גיזום ועיצוב עצים אתם יכולים וצריכים לבצע ניהול מוניטין בגוגל. ניהול מוניטין דיגיטלי עבור עסקים או אנשים מתבצע בשיטות דומות לאותה המטרה- קידום העסק ומשיכת לקוחות. 

ניהול מוניטין דיגיטלי מתבצע ברחבי האינטרנט על ידי אמצעים שונים ומטרתו הוא ליצור מוניטין חיובי וחזק לעסק. האמצעי המרכזי לניהול מוניטין דיגיטלי הוא מנוע החיפוש של גוגל שכן הוא הכלי המשמעותי לחיפוש באינטרנט. במקרה שנוצר לנו  מוניטין שלילי באינטרנט על ידי ניהול מוניטין נכון נוכל להשכיח את המוניטין השלילי וליצור מוניטין חיובי. 

ניהול מוניטין דיגיטלי- מהו מוניטין שלילי?

מוניטין שלילי הוא אחד הדברים הרעים ביותר שיכולים לקרות לעסק או לאדם ברחבי האינטרנט. מוניטין שלילי נוצר כאשר יש פרסום שלילי על העסק או על האדם. הבעיה במוניטין שלילי היא שקל מאוד ליצור אותו אבל קשה מאוד לתקן אותו. למעשה מספיק פרסום שלילי אחד על מנת ליצור לעסק מוניטין שלילי. במידה ונוצר לכם מוניטין שלילי ברחבי האינטרנט יכול לקחת לכם זמן רב לתקן אותו. 

יש שלוש דרכים מרכזיות להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט- 

פרסום כתבה שלילית הדרך המהירה והמרכזית להיווצרות מוניטין שלילי באינטרנט היא פרסום כתבה שלילית באתר חדשותי או שיווקי מוביל. אתרים חדשותיים או שיווקיים מובילים בדרך כלל מופיעים ראשונים במנועה החיפוש ולכן, לאתרים אלה יש השפעה רבה על המוניטין של עסקים רבים. 
תגובות שליליות באינטרנט קיימים פורמטים רבים שבהם ניתן להשאיר תגובות שליליות. ביניהם תוכלו למצוא את פייסבוק או רשת חברתית אחרת, בלוגים או פורומים אינטרנטיים אחרים. כל אתר המאפשר השארת תגובות יכול לגרום לטוקבקיסטים כועסים שקיבלו מוצר לא תקין או שירות לא נעים להשאיר תגובה זועמת ושלילית עליכם או על העסק שלכם. 
פסקי דין- הדרך השלישית לגרימת מוניטין שלילי היא אתרי פסקי דין ומאגרים של פסקי דין הנמצאים באינטרנט. במידה ואתם או העסק שלכם עבר תביעה הוא מופיע באתרים אלה והדבר עלול להרתיע לקוחות רבים. 

 

כיצד נתקן מוניטין שלילי?

כיצד נתקן מוניטין שלילי

על מנת לתקן מוניטין שלילי שנוצר לנו או לעסק שלנו עלינו לבצע ניהול מוניטין דיגיטלי באופן נכון. קודם כל, הטיפ שלנו הוא שתעשו ככל הניתן על מנת למנוע היווצרות של מוניטין שלילי עליכם ברחבי האינטרנט. אבל בגלל שלפעמים זה לא קשור אליכם, אז צריך בכל זאת לדעת מה עושים במידה ונוצר מוניטין שלילי. התשובה לכך היא ניהול מוניטין דיגיטלי. שימו לב, שלפעמים לקוחות פוטנציאליים ירצו להיות בטוחים בביצוע עסקה איתכם ולכן יבדקו כמה שיותר מידע עליכם. במידה והם יגיעו לפרסומים שליליים הם יכולים לבטל את העסקה מולכם, לכן אל תזלזלו בחשיבות של ניהול מוניטין באינטרנט. 

כפי שציינו מוניטין שלילי יכול להיגרם על ידי פרסום של כתבה שלילית על העסק, על ידי השארת תגובה שלילית של לקוח לא מרוצה ועוד. כאשר נוצר מוניטין שלילי, הדבר החשוב ביותר הוא לא להתרגש ולא לפעול מהרגש. אל תגיבו למפרסם השלילי בכעס ואל תשלחו ללקוחות שלכם הודעות שמא תעשו יותר נזק מתועלת. 

יש שלוש דרכים מרכזיות לפעולה- 

  • פנייה לבעלי האתר- כאשר מתפרסם עליכם פרסום שלילי באתר מסוים, תוכלו לפנות לבעלי האתר בבקשה להסרת הפרסום השלילי. לא תמיד הבקשה תענה בצורה חיובית שכן, לעתים בעל האתר עצמו פרסם את הפרסום השלילי או שהוא עומד מאחוריו. אך, קיימים מקרים בהם בעל האתר יעדיף להסיר את הפרסום ולא להסתכן. מתי בעל האתר מסתכן? כאשר מדובר בהוצאת דיבה או בשיימינג, בעל האתר מסתכן בפני תביעות. לכן, יהיו מקרים בהם אם בעל האתר ישמח לשתף פעולה ולהסיר את הפרסום השלילי. 
  • פסקי דין- אתרים של פסקי דין למעשה מפרסמים את פסקי הדין על מנת לדרוש תשלום עבורם. כך, אם תבקשו מאתרים אלה להסיר את פסק הדין שלכם הם ידרשו סכום כספי לשם כך. קחו בחשבון כי בדרך מומלץ לשלם את הסכום הכספי מאשר להתמודד עם מוניטין שלילי שמופץ ברחבי האינטרנט. 
  • גוגל- במידה ובעלי האתרים השונים לא מסכימים להסיר את הפרסומים השליליים עליכם או על העסק שלכם, יש לפניכם אפשרות והיא לפנות לגוגל ולבקש מהם לעשות זאת. כמובן, שגוגל לא זמינים וכנראה לא יגיבו במהירות, אך תמיד מומלץ לנסות. לעתים כאשר הפרסום השלילי מכיל פרטים מזהים של אדם, גוגל יסירו את הפרסום במהירות. 

מה השיטות לניהול מוניטין דיגיטלי?

ניהול מוניטין לעסקים מאפשר ליצור מוניטין חיובי ברחבי האינטרנט. במידה ונוצר לכם מוניטין שלילי יצירת מוניטין חיובי יכולה להעלים את המוניטין השלילי שנוצר לכם ולגבור עליו. 

מה השיטות לניהול מוניטין דיגיטלי?

  • ניהול מוניטין ברשת על ידי תוכן

אחת השיטות הטובות ביותר לניהול מוניטין דיגיטלי היא על ידי תוכן. בשיטה זו בעצם מפרסמים תכנים רבים על העסק, המוצר או השירות שאתם רוצים לקדם. ככל שתפרסמו יותר תכנים איכותיים כך אתם יכולים לקדם את העסק שלכם לראשית מנוע החיפוש של גוגל ולחשוף אותו ליותר אנשים. בנוסף, תוכלו לקשר את אתר העסק שלכם לתכנים שאתם מפרסמים ולמשוך לקוחות להיכנס אליו. 

ניהול מוניטין דיגיטלי על ידי תוכן צריך להתבצע באופן נכון. חשוב מאוד שהתכנים שאתם מעלים יהיו איכותיים, מקצועיים ויכילו מידע רלוונטי. את התכנים יכתבו אנשי מקצוע מנוסים המתאימים את התוכן המסוים לקהל היעד המיועד. התכנים השיווקיים שפורסמו, חייבים לסקרן את הלקוחות ולגרום להם לרצות לקרוא עוד. 

  • ניהול מוניטין ברשת על ידי אתרים שונים

יש אתרים שמופיעים בראשית מנוע החיפוש של גוגל כך שרק תצטרכו לפרסם את העסק שלכם בהם. אתר כזה לדוגמא הוא ויקיפדיה, שמופיע בראשית מנוע החיפוש של גוגל. אנשים רבים שמחפשים משהו בגוגל ורואים ערך בויקיפדיה ממהרים להיכנס לאותו ערך ולקרוא עליו. על ידי פתיחת ערך בויקיפדיה אתם יכולים להקפיץ את העסק שלכם משמעותית. כמו כן תוכלו אפילו להוסיף קישור לאתר שלכם. 

  • ניהול מוניטין ברשת על ידי רשתות חברתיות

לרשתות החברתיות יש כוח רב באינטרנט. יש רשתות חברתיות רבות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר ועוד. כיום כמעט לכל אדם יש חשבון ברשת חברתית כלשהי. בדרך כלל הרשתות החברתיות יופיעו בראשית מנוע החיפוש של גוגל. על מנת לבצע ניהול מוניטין ברשת על ידי רשתות חברתיות תוכלו לפתוח בלוג או עמוד עסקי ברשת החברתית. את העמוד העסקי תוכלו להפיץ ברחבי הרשת החברתית ולהתאים אותו לקהל היעד. כך תקדמו את העסק שלכם. 

ניהול מוניטין באינטרנטניהול מוניטין לעסקים באינטרנט: מוניטין חזק של בעלי עסקים בתעשייה שלהם משתלם בטווח הארוך. כשהעמיתים, המשקיעים, השותפים, העובדים ואפילו הלקוחות מתייחסים אל בעלי עסקים כאל מובילי דעה או כאנשי עסקים שיש להם המון ניסיון, יש להם השפעה רבה יותר. אנשים מקשיבים להם, וקיימת סבירות גבוהה יותר שיקנו מהם.

ניהול מוניטין לעסקים הוא תוצר לוואי טבעי של קידום אתרים ושיווק מקוון. השקעה בתהליך בניית מוניטין מקוון מובילה להדגשת המצאות חדשות ובניית עסקים חדשים, כשהמוניטין החיובי מלווה את בעלי העסקים המצליחים. 

מומחי ניהול מוניטין באינטרנט בונים מוניטין לאנשי עסקים בכל תחום 

בניית מוניטין היא שיטה לשיווק העסק והגעה לאנשים נוספים, ומטרה זו מושגת רק באמצעות אנשי מקצוע מומחים בתחום שיש להם ניסיון עשיר בתהליכי ניהול מוניטין, מאפס לתעשיות חדשות.

מאיפה מגיע המוניטין?

ראשית חשוב להבין מהיכן מגיע המוניטין של בעלי עסקים. למרות שרוב האנשים מאמינים שמוניטין הוא תוצאה חיובית של הפעולות שאנשים נוקטים בהם, לא תמיד זה המקרה. מוניטין חיובי מגיע רק כתוצאה ממה שאנשים אחרים חושבים על העסק.

כך, לדוגמא, מישהו עשוי להאמין שאתם מכונאים טובים, גם אם מעולם לא עבדתם ישירות על המכונית שלהם. אם אתם מדברים על מכוניות עם ידע רב, ונראה שאתם מחוברים היטב למכונאים אחרים באזור, טבעי שמישהו יחשוב שאתם מכונאים מיומנים, גם ללא הוכחה ישירה. 

נציגי חברה שמתמחה בתהליכי ניהול מוניטין באינטרנט עובדים לפי עיקרון זה על מנת לסייע לכם לבנות מוניטין טוב יותר בתחום חדש.

מתחילים עם ליבה חזקה

כדי שמוניטין חיובי ישתרש בקרב קהל היעד, יש צורך בליבה חזקה שאפשר לבנות אותה, והיא הופכת להיות המטה המבצעי שלכם והבסיס שעליו נבנה ניהול מוניטין באינטרנט. מבחינת רוב בעלי העסקים, תהליך זה מתפתח בשילוב התהליכים הבאים:

אתר אישי

מומחי ניהול מוניטין מקוון פותחים אתר עסקי מלא במידע על ניסיון בתחום, כישורים והתובנות האישיות שלכם. זו תהיה ם שיטה מצוינת לקדם את העסק שלכם, למתג את עצמכם כמובילי דעה ופעולות אחרות.

כתיבת מאמרים

פרסום מאמרים באתר החברה או באתרים מובילים, עם תכנים שכתובים היטב ומיועדים לקהל מבוסס, מובילים למצב בו המוניטין שלכם יתחיל לפרוח.

פרופילים ברשתות החברתיות

מומחי ניהול מוניטין מנהלים את החשבונות ברשתות החברתיות שלכם עם תכנים קבועים שנוגעים לעבודה שלכם, תגובות לעבודתם של אחרים ושיחות עם העוקבים.

עלויות ניהול מוניטין באינטרנט

שירות ניהול מוניטין באינטרנט על ידי המומחים בתחום זמין בחבילות שונות:

  • 16,000 ₪ לחצי שנה, אם המוניטין שלכם חיובי ואתם מעוניינים לחזק אותו ולשמור על התדמית החיובית שלכם.
  • 20,000 ₪ לחצי שנה, למיתוג חזק לבעלי עסקים ומנהלים.
  • 32,000 ₪ לחצי שנה, לניקוי פרסומים שליליים רבים שמזיקים למוניטין.

מוניטין עסקי חיובי הוא מרכיב נוכח תמידי בשיווק עסקי, כי נראות עסקית חיובית באינטרנט היא המראה העסקית מבחינת רוב האנשים.
מאמר זה מציג את היתרונות החשובים של ניהול מוניטין בגוגל והתוצאות היעילות שניתן להשיג רק עם שכירת שירותי המומחים בתחום.

נוכחות מקוונת חיובית

תוצאות בגוגל נבחנות בתשומת לב קפדנית על ידי הגולשים, מכמה סיבות. לכן האתגר הראשון של ניהול מוניטין בגוגל הוא הופעה במגוון ספריות רישומים שמדורגות במיקומים גבוהים בגוגל, ככל הנראה כולל כמה שלא ידעתם על קיומם.

יתרה מכך, ספריות רבות מבוססות על קבצי נתונים ישנים שיש לעדכן, ולפרסם במקומם מידע חיוני כמו כתובת ומספר טלפון עדכניים.

מה זה בכלל ניהול מוניטין בגוגל?

מה זה ניהול מוניטין עסקי בגוגל ניהול מוניטין בגוגל מטרתו למעשה לגרום למנוע החיפוש לדחוק אחורה במנוע החיפוש תוצאות שליליות. למעשה מדובר באחד התחומים הכי פופולארים בשנים האחרונות, בכל מה שקשור לשיווק ופרסום באינטרנט. המטרה של ניהול מוניטין בגוגל היא בעצם לגרום לכך שנוצר שינוי ארוך טווח בתוצאות החיפוש. בדרך כלל מותגים, חברות ואנשים פרטיים שפונים לחברות מקצועיות לצורך שירות של ניהול מוניטין בגוגל, משוייכים בשמם לתוצאות שליליות והם רוצים לשנות את זה. מוניטין שלילי הוא למשל כתבות שליליות שפורסמו על אדם מסוים, פסקי דין שליליים על חברה או מותג, פוסטים נבזיים וזה רק קצה הקרחון. מספיק שאדם מגיע למסעדה וחווה חוויה לא נעימה, והוא מפרסם את זה, זה כבר יכול להשפיע לרעה על המוניטין של אותה מסעדה. זה יכול לקרות לכל אחד. לכן יש היום מומחים ואפילו חברות שכל מה שהם מתמחים בו זה ניהול מוניטין בגוגל והתפקיד שלהם הוא בעצם לבצע מגוון של פעולות שמטרתן לדחוק את הכתבות והמידע השלילי הזה ולהמיר אותו למידע חיובי.

ניהול מוניטין בגוגל  איך עושים את זה?

למעשה יש שתי אפשרויות עיקריות בהיבט של ניהול מוניטין בגוגל.

  1. האופציה הראשונה היא בעצם לפנות לבעל האתר או לאדם שפרסם את המידע השלילי ולבקש יפה להסיר את המידע הזה – שיטה זו אמנם נשמעת קלה וחביבה אבל ברוב המקרים זה פשוט לא עובד משום שלאתרים האלה יש כל אינטרסים שגורמים להם שלא להסיר את אותם פרסומים.
  2.  דרך נוספת לעשות ניהול מוניטין בגוגל היא בעצם לדחוק את התוצאות השליליות אחורה באמצעות פרסום כתבות חיוביות בתהליך שנקרא קידום אורגני.

מה החשיבות של ניהול מוניטין שלילי?

כולנו בני אדם. כולנו עושים טעויות. כולנו רוצים לשמור על השם הטוב שלנו, בטח בעולם שכולו דיגיטל ורשתות חברתיות. ברגע שיש מידע שלילי עלינו ברשת, זה נתפס בתור דבר לא טוב וזה פוגע בנו מהמון בחינות והיבטים. ככל שהעסק שלנו או הדמות שלנו מפורסמים יותר ויש להם חשיפה גבוהה יותר, גם מוניטין שלילי פוגע בנו בצורה גבוהה יותר. לכן, ניהול מוניטין בגוגל הוא חשוב, בדיוק כפי ששיווק חשוב, בדיוק כפי שיחסי ציבור לחברות גדולות חשוב וזה הבסיס לשם הטוב שלנו. מוניטין חיובי. לכן, אם השם שלכם נפגע, אם יש עליכם מידע שלילי ברשת, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למומחה או חברה המתמחה בניהול מוניטין בגוגל.

ניהול מוניטין בגוגל לרוב מתבצע בשתי מהירויות:

מה החשיבות של ניהול מוניטין בגוגלקבועה ודחופה. רוב הגולשים יוצרים קשרים עם בתי עסק שמדורגים גבוה בגוגל, ושיש עליהם ביקורות חיוביות.

אבל חשוב להבין שלכמה תגובות מקוונות, חיוביות ושליליות, יש חשיבות בזמן, וחשוב להכיר בהבדל בין "תחזוקה" לבין שירות קבוע של ניהול מוניטין בגוגל, שמתמודד עם כל איום על המוניטין העסקי.

נקיטה בפעולה לביקורות חיוביות ושליליות

תגובות חיוביות ראויות לתשומת לב עם תשובה, תגובת המשך או שיטה כלשהי של פנייה ומעורבות. מומחי ניהול מוניטין בגוגל מתייחסים לפעולה זו כאל מודעות לתפיסת הציבור ואמצעי לעידוד ושימור האינטראקציה החיובית.

השירות חיוני גם להקשבה לנושא שלילי, נקיטה בכל צעד תיקון מתאים, ותגובה לאדם המודאג. תגובה מהירה מכבה להבות, בעוד שתגובה איטית עשויה לעורר את הלהבות והציבור מתייחס אליה כאל הזנחה.

הזנחה היא מדרון חלקלק

למרבה הצער, תגובות שליליות, ביקורות ותלונות נוטות להופיע בקלות יותר מאשר תגובות חיוביות. מומחי ניהול מוניטין בגוגל מסבירים לבעלי עסקי שהיחס הוא בערך שלוש עד חמש תגובות חיוביות לעומת עשר עד עשרים תגובות שליליות במחקרי צרכנים כלליים. מדיניות של התעלמות נוטה לטפח יותר שליליות, והמוניטין השלילי מתקדם במהירות.

תגובות והמלצות חיוביות מעודדות את הציבור ליצור קשר עם בית העסק

לקוחות נוטים להעריך שירות טוב. כדי לעודד אותם ליצור קשר עם בית העסק, חברה שמספקת שירותי ניהול מוניטין בגוגל מבצעת סקרים בקרב הלקוחות, ומגישה שירותים ומוצרים שמקלים עליהם.

בהתאם לממצאי הסקרים, בעלי עסקים מתייחסים באופן שיטתי לתגובות המקוונות, להצעות לשיפור, ולכל משוב או מעורבות של הקהל.

אי אפשר לשלוט במה שאנשים אומרים, אבל אפשר לספר את הסיפור האמיתי

בעלי עסקים שולטים באיכות השירותים והמוצרים שהם מספקים ומגישים חוויית שירות חיובית. חוץ מזה, האמצעי העיקרי להשפיע על מה שהצרכן מוצא באינטרנט, ועל מה שהוא רואה כמוניטין שלכם, הוא לתרום באופן משמעותי לשיחה המקוונת עם שירות ניהול מוניטין בגוגל.

תגובות חיוביות מאזנות תגובות שליליות

עם ליווי ותמיכה של מומחי ניהול מוניטין בגוגל, האתר, התכנים, הרשתות החברתיות והתגובות המתאימות, הקבועות ובזמן, מוביליםכמה עולה ניהול מוניטין של העסק בגוגל לתוצאה שמאזנת בין תגובות חיוביות לבין תגובות שליליות שמופיעות מדי פעם.

בסך הכול, לבעלי עסקים יש שליטה על הסיפור העסקי שלהם, על עצמם ועל המיומנות שלהם, כפי שהם מוצגים באינטרנט.

עלות ניהול מוניטין בגוגל

מומחי ניהול מוניטין בגוגל נוקטים בשיטות מתקדמות להסרת תוצאות שליליות מהאינטרנט, והבלטת תוצאות חיוביות. עלות שירותי ניהול מוניטין בגוגל משתנה בהתאם להיקף הפרויקט ומשך הזמן הדרוש לניקוי תוצאות שליליות בגוגל.

ברוב המקרים, תהליך ניהול מוניטין בגוגל עד להשגת תוצאות משביעות רצון, עשוי להימשך בין חצי שנה לשנה, והעלות ההתחלתית לפרויקט עומדת על סך של 2,500 ₪ בחודש. חשוב להכיר בכך שככל שהפרויקט הופך מורכב יותר, ככה המחיר לחודש עבור ניהול מוניטין בגוגל עולה ויכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים.

איך בוחרים חברת ניהול מוניטין מקצועית?

כדאי לבחור חברה שזו באמת ההתמחות שלה ולא חברה שעושה קידום אורגני משום שיש כל מיני תהליכים, פעולות וניואנסים שחשוב להכיר אותם כחלק מהתהליך הזה. בנוסף, יש כל מיני שיטות שבאמצעותן ניתן לבצע ניהול מוניטין בגוגל ולכן שווה לבדוק את השיטה שעל פיה החברה בה אתם מביעים עניין פועלת.

לסיכום, אם המצב ברשת עליכם אינו מזהיר, אם יש עליכם בחיפושים של גוגל יותר מדי תוצאות שליליות שפוגעות במוניטין שלכם ובשם הטוב שלכם, בטח בתהליכי שיווק, קידום ופרסום באתר שלכם, שווה להשקיע בקידום מוניטין בגוגל שישנה את מצבכם ברשת לטובה תוך זמן יחסית קצר. השילוב בין קידום מוניטין בגוגל, קידום אורגני ואולי אפילו ההשקעה בפלטפורמות פרסום נוספות בדיגיטל, יכול בהחלט להפוך את התמונה לחיובית יותר.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מיתוג עסקים בדיגיטל

בניית מותג היא תהליך של ביסוס זהות בלתי נשכחת, מוכרת ומובחנת עבור מוצר או שירות. מדובר ביצירת קשר רגשי עם הלקוחות. כדי לבנות מותג מצליח,

מיתוג עסקים קטנים

עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד. יותר מ-70% מהעסקים הקטנים נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם בגלל התנהלות לא נכונה, תנאים לא נוחים ומיסים גבוהים. ההתנהלות יכולה

יועץ שיווק דיגיטלי
מיתוג עסקי

על מנת להצליח בעולם העסקים חשוב מאוד לדעת כיצד למשוך לקוחות. משיכת לקוחות וכך גם הרחבת מעגל הלקוחות והנבת רווחים גדולה יותר, היא יעילה יותר

כמה עולה לפרסם עסק באינטרנט
חבילת מיתוג לעסק

מיתוג עסקי מוצלח הוא הדבר עליו נבנית הצלחה של כל עסק, כיוון שהמיתוג של העסק הוא זה המגדיר את הזהות שלו ובתוכו את המהות, מטרה

כמה זמן נמשכת ההתקשרות עם משרד הפרסום
מיתוג לעסקים

למרות שהעסק שלכם קיים כבר עשרות שנים בתחום, חברות חדשות שפועלות באותו תחום עסקי כמו שלכם מצליחות למשוך אליהם קהל לקוחות גדול יותר, ואפילו עסקים

האם ניתן לבצע פרסום עסקים באינטרנט לבד ולא דרך חברה
מיתוג עסקי

כעת אנחנו רוצים להפנות את תשומת הלב שלכם לאפשרות להרוויח סכומי כסף גדולים יותר מהעסק שלכם ומעצמכם על ידי פעילות מסוימות ויעילה. אנחנו בעצם מדברים

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך