משרד פרסום חרדי

מה בעמוד זה?

משרד פרסום חרדימשרד פרסום חרדי

סוכנות פרסום חרדית היא סוכנות עם רגישות לקהל יעד מסוים, כלומר יש להם רגישות תרבותית וידע על העולם שלרוב הסוכנויות לעולם לא היו.

משרדי הפרסום החרדיים נמצאים במגמת עלייה שכן אנשים רבים מחפשים יחס אישי יותר בכל הנוגע לאסטרטגיית השיווק שלהם. עם סוכנות זו, אתה יכול להיות בטוח שהמודעות שלך ישקפו את זהותך ולא רק מוצר או שירות גנרי כלשהו.

ישנה חברה שמוכרת במיוחד בשוק משרדי הפרסום בישראל החברה ביקשה לוודא שעובדיה הם גם יהודים שומרי מצוות ולכן הם קובעים את שעות הפעילות שלהם בשישי בערב ובשבת בבוקר כדי שיוכלו לשמור שבת. יש להם גם כוח עבודה שכמעט כולו נשים.

בעולם שהולך והופך לחילוני, יהודים חרדים מנסים לשמר את אורח חייהם. יכול להיות להם קשה למצוא עבודה כי הם צריכים לעבוד בסביבה כשרה. משרד הפרסום החרדי, קבוצת מדיה חרדית, מנסה להילחם בנושא זה באמצעות העסקת חרדים ומתן אפשרות לעבוד בסביבה דתית תוך מתן שירותים למותגים שאינם דתיים.

קבוצת מדיה חרדית מסוימת הוקמה עוד בשנת 2015. הם התרכזו במקור סביב יצירת תוכן ללקוחות חרדים אך מאז יצרו עוזר כתיבה בינה מלאכותית שסייעה להם להרחיב את המודל העסקי שלהם. יותר מ-600 לקוחות השתמשו בכותב הבינה המלאכותית של קבוצת המדיה החרדית, שהניב יותר פירסום.

סוכנויות פירסום חרדיות מציעות שני סוגי שירותים:

פרסום לחברות שרוצות להגיע ליהודים חרדים

פרסום ללקוחות חרדים בעצמם.

ההבדל בין סוכנות חרדית לחילונית

משרד הפרסום החרדי הוקם על ידי בכיר לשעבר בגוגל, פייסבוק ואמזון.

בעוד שהאינטרנט הקל על סוכנויות להציג את עבודתן בפני לקוחות, הוא גם הקל על לקוחות למצוא את המחיר הטוב ביותר. סוכנויות החלו לחפש דרכים חדשות לבדל את עצמן. סוכנויות מסוימות בוחרות להתמחות בנישות מסוימות כמו שירותי בריאות או שיווק.  לסוכנויות המסורתיות קשה להתחרות באסטרטגיות החדשות הללו, אבל הן עדיין יכולות למצוא הצלחה בשווקי צד נוספים כמו הקהילה החרדית בישראל, שבהם אנשים רבים רואים בפרסום שגוי ופגיעה באמונתם. הפרסומות במשרדי הפרסום החרדיים נעות בין פרודיות הומוריסטיות על תכניות טלוויזיה פופולריות כמו משחקי הכס ועד לפוסטים רציניים יותר על המשמעות של חגים עבור התרבות היהודית. 

משרד הפרסום החרדי הוא אחד המקרים המעניינים ביותר של שימוש בבינה מלאכותית בתעשיית השיווק. הם ידועים בכך שהם מציגים מודעות יצירתיות וקליטות כדי לעזור לקדם את הלקוחות שלהם. בינה מלאכותית משמשת בדרכים רבות ושונות כדי לעזור למשרד הפרסום החרדי לייצר תוכן בקנה מידה כדי שיוכל להתמקד ביצירתיות וברגשות. משתמשים בכותבי בינה מלאכותית כדי להעלות רעיונות לתוכן, בעוד שעוזרי בינה מלאכותית משמשים לייצור אוטומטי של תוכן ספציפי לנישה או לנושא נתון. משרד פירסום מסוים בישראל באיזור ירושלים בנה את הצלחתו על אימוץ השינויים בתעשיית הפרסום תוך שמירה על נאמנות לערכיה. היא בחרה בכוונה שלא להתמקד בלקוחות חילונים, שלדעתם ידרשו מהם להפר את עקרונותיהם הדתיים.

משרדי פרסום חרדיים הם נדירים ואין הרבה מידע עליהם. מה שאנחנו יודעים בוודאות זה שהם שונים מאוד ממשרדי הפרסום הרגילים. לקוחות הסוכנות הם ארגונים יהודיים ועסקים קטנים, והם עובדים עם מספר מצומצם של לקוחות. משרדי הפרסום החרדיים הללו פועלים אחרת מהרגילים. הם מתמקדים ביצירת תוכן עבור לקוחותיהם המשקף את הערכים והמסורות שלהם, הכולל לרוב דגש על צניעות וטוהר הדיבור..

העקרונות של משרד פרסום חרדי

בעולם שבו סיסמאות פרסום הן לרוב מיניות או אלימות, ליהודים חרדים יש גישה שונה למכירת סחורות. קודם כל, הם נמנעים מהצגת נשים במודעות שלהם. נשים לא מופיעות בכלל, וכשהן מופיעות זה רק כשחקנית משנה. שנית, השיטות שלהם מונעות בעיקר מפה לאוזן ומדיה חברתית. שלישית, הפרסום שלהם מכוון לחלק הדתי ביותר באוכלוסייה – אלה שאין להם אפילו טלוויזיות. לבסוף, רוב הפעמים המודעות הללו הן רק תמונות פשוטות עם טקסט שהוא גם בעברית וגם באנגלית. הטקסט מתקשר מה המוצר עושה מבלי להיות ספציפי מדי לגבי המוצר עצמו.

לטענת העובדים, האווירה של משרד הפרסום החרדי היא כמו כל משרד פרסום אחר. שעות העבודה הן 9:00 עד 17:00, ויש קוד לבוש. אבל לא הכל כפי שהוא נראה. לסוכנות יש קוד לבוש קפדני ביותר המאפשר לנשים ללבוש חצאיות מתחת לברך בלבד וללא איפור או תכשיטים.

 

משרד פרסום חרדי: קהל היעד

משרד הפרסום החרדי הוא תופעה עדכנית שכובשת את העולם בסערה. הסיבה לכך היא כת יהודית חרדית בשם יהודים חרדים, המתגוררת ביישוב ביתר עילית בישראל.

ישנן סוכנויות רבות בישראל הפונות במיוחד לקהל לקוחות זה. היהודים החרדים מהווים כ-20% מאוכלוסיית ישראל והם צפויים להוות 30% עד שנת 2059. הרבנים בקהילה זו התכנסו והחליטו כי הם לא יפרסמו בפומבי את שירותיהם בטלוויזיה או בכל ערוצי תקשורת אחרים. , אך במקום זאת יסתמך על מפה לאוזן. זה פתח הזדמנות ענקית למפרסמים שיכולים לספק שירותים אלה מבלי לעבור בערוצים מסורתיים כמו פרסומות בטלוויזיה או שלטי חוצות. 

 

הייחודיות של משרד פרסום חרדי

משרדי פרסום חרדיים מיוחדים במובן זה שהם פונים לקהילות חרדיות ודואגים שהמודעות שלהם תואמות דת.

חלק ממסעות הפרסום האלה כוללים:

  • לוח מודעות בלוס אנג'לס עם שפה ופונט התואמים את ההלכה היהודית
  • מודעות למספרה המאוישת על ידי נשים בהתאם להלכה היהודית
  • מודעות לחברה שמוכרת אוכל כשר

כשחושבים על תעשיית הפרסום, אולי לא חושבים על יהודים חרדים. אבל הם בעצם עושים כמה גלים בחלל הזה.

יהודים חרדים מביאים את הערכים המסורתיים שלהם לעולם השיווק. הם רוצים להיראות כאנשים אדוקים וחסידים שאינם משתמשים בשום מדיה דיגיטלית לפעילויות פנאי. וכך, הם הקימו משרד פרסום שבו כל השיווק נעשה במצב לא מקוון – על שלטי חוצות, פליירים ועיתונים. הסוכנות היהודית החרדית היא אחת מהסוכנויות הללו שהצליחה לגשר על הפער הזה בין ערכים ישנים לטקטיקות שיווק חדשות. הם הקימו חברה שעדיין יכולה לעשות מה שמפרסמים צריכים לעשות מבלי להפר את הערכים הדתיים הללו. הם יוצרים קמפיינים שיווקיים חדשניים עבור לקוחות באמצעות שימוש מסורתי כגון שלטי חוצות פליירים או פה לאוזן.

התחלתו של משרדי הפרסום החרדי

משרד הפרסום החרדי הינו חלוץ בתחום הפרסום לקהילה היהודית האורתודוקסית. היא החלה את פעילותה בירושלים לפני 32 שנים. החברה מעולם לא פרסמה לעולם החילוני, ואף לא פרסמה על שלטי חוצות או אוטובוסים. מאז ומתמיד הייתה זו סוכנות הנותנת מענה ליהודים אורתודוקסים, על כל צרכיהם ורצונותיהם. משרד הפרסום החרדי הוא מקרה ממש מעניין. הסוכנות מטפלת בקמפיינים דיגיטליים וחברתיים עבור לקוחות בציבור החרדי. הם עושים זאת על ידי התמקדות בצרכים הייחודיים של הלקוחות שלהם, שאינם בהכרח מבינים בטכנולוגיה. הלקוחות שלהם מתעניינים יותר כיצד הם יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי להקל על חייהם או להתחבר לאנשים אחרים בקהילה הדתית שלהם.

תעשיית השיווק הדיגיטלי מחפשת תמיד דרכים לתקשר עם לקוחות ולמצוא דרכים חדשות להגיע אליהם. הטכנולוגיה שינתה את הדרך בה אנו מתקשרים אחד עם השני ואת הדרך בה אנו חיים את חיינו, והופכת אותה למוקד טבעי עבור מסעות פרסום שיווקיים.

משרד פרסום חרדיתעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם את הלקוחות הנכונים, ליצור את הבאזז הנכון ולמנף את ההצלחה של העסק/אדם שמפרסם דרכם. בדרך כלל החשיבה על תעשיית הפרסום מתייחסת כולה למגזר אחד בלבד, כאשר למעשה קיים מגזר שלם שלא נלקח בחשבון – והוא המגזר החרדי.

לכן אם אתם מפרסמים שרוצים להגיע לקהל חדש, גדול וגם נאמן שעשוי להגדיל לכם את הרווחים בטווח הארוך – כדאי שתחפשו אחר משרד פרסום חרדי שיסייע לכם להגיע לקהל הצרכנים החרדי, בצורה יעילה ונכונה שתניב תוצאות לאורך זמן.

מהו משרד פרסום חרדי?

מדובר על משרד פרסום רגיל לכל דבר ועניין, שפועל ללא הפסקה לצורך ייצור של קמפיינים שיווקיים איכותיים וממירים, כאשר המומחיות שלו היא התעסקות מול קהל חרדי. משרד פרסום חרדי יודע לפנות למגוון של קהילות חרדיות, ולשווק להם בצורה נגישה ונכונה את המוצרים והשירותים שהם זקוקים להם, וכך למעשה לתווך בצורה יעילה בין המפרסם "החילוני" לבין קהל היעד החרדי.

אילו שירותים תוכלו למצוא במשרד פרסום חרדי?

בדרך כלל משרדי פרסום חרדיים מתמחים בשני סוגים של שירותים:

  • שירות פרסום המיועד לחברות ועסקים שרוצים להגיע לקהל החרדי.
  • שירות פרסום לעסקים דתיים/חרדיים שרוצים להגיע לקהל הרלוונטי בצורה הטובה ביותר.

משרדי הפרסום החרדיים מבדלים את עצמם ממשרדי פרסום אחרים, כאשר השירות שהם מציעים מתמקד בקהל החרדי ובצרכים הייחודיים שלו. כך משרד הפרסום יודע אילו תכנים שיווקיים כדאי להציג בפני הקהל החרדי, אילו מוצרים/שירותים יוכלו להצליח עם פרסום נכון, וכן גם אילו מוצרים ושירותים לא יהיו מתאימים לשיווק במגזר הזה.

לרוב שמדברים על משרד פרסום חרדי, נהוג לייחס אליו את שירותי האופליין שמשרדי הפרסום מציעים כמו הדפסת עלונים שיווקיים, הכנת שלטי חוצות, קד"מים, תליית מודעות בבתי כנסת ומקומות ציבוריים אחרים וכו' כשלמעשה בעידן הדיגיטלי של היום, יש לא מעט חרדים שעושים שימוש ברשת האינטרנט, ואפילו מדובר על שימוש יומיומי שוטף.

לכן משרדי הפרסום החרדיים של היום אינם מתמקדים אך ורק בפרסום המסורתי שהיה נהוג בעבר, אלא הם יודעים כיצד להגיע לכל אותם חרדים שנמצאים ברשת ועשויים להיות קהל יעד רלוונטי לפרסומים שונים.

פרסום באינטרנט לחרדים – האם זה רלוונטיפרסום באינטרנט לחרדים – האם זה רלוונטי?

נכון לומר כי חרדים נמנעים משימוש באמצעי מדיה ודיגיטל הפופולריים בקרב הציבור החילוני, ולמעשה רובם מסתובבים ביומיום עם טלפונים "כשרים" ללא גישה או כל אפשרות להגיע לרשת האינטרנט. יחד עם זאת הנתונים מספרים אחרת, כשלמעשה נתון מדהים מסקר שנערך לאחרונה מגלה כי לפחות 60% מהמגזר החרדי גולש באינטרנט, כן כן, ממש כמו כל אחד מאתנו.

הסיבה לכך היא החשיבה המתקדמת יותר ויותר חרדים מאמצעים לעצמם, כי הרי המציאות מוכיחה שהעולם מתקדם לדיגיטל וכך גם אחוז מהותי מהמגזר החרדי. לכן משרד פרסום חרדי יוכל לסייע גם בתחום של פרסום באינטרנט לקהל החרדי, ויציג להם תכנים ומסרים שיווקיים רלוונטיים אליהם בכל הפלטפורמות והזירות שהם משתמשים בהם.

פרסום יעיל לחרדים בעידן הדיגיטל – איך עושים את זה נכון?

בשונה מפרסום רגיל למגזרים חילוניים, חרדים נמנעים משימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק (רחמנא ליצלן!) אך מצד שני הם משתמשים בלא מעט פלטפורמות חברתיות אחרות שהוקמו ונתפרו בדיוק על פי צרכיהם, עם שפה ותכנים שמדברים אליהם בגובה העיניים ללא תכנים לא הולמים ושאינם צנועים.

לכן משרד פרסום חרדי יוכל להיכנס לתמונה בצורה טובה יותר לעומת משרד פרסום רגיל, כאשר הם ידעו כיצד לפלח את הקהל החרדי בצורה נכונה, ולהעלות פרסומים שיווקיים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות בהם החרדים עושים שימוש. משרדי הפרסום החרדיים מעורים בצורה מלאה בכל הדברים "החמים" במגזר החרדי, שאלו פרטים שמרד פרסום רגיל לא יודע ומכיר, ולכן הם ידעו כיצד לפרסם תכנים שיווקיים שיהיו ממירים.

לדוגמא, השימוש באפליקציית ווטסאפ הינו נפוץ בקרב המגזר החרדי, גם עבור אלו שמחזיקים בטלפונים כשרים, ולכן הפרסום דרך אפליקציה זו תהיה יעילה יותר למגזר הזה. 

מה היתרונות שיש למשרדי פרסום חרדיים?

כשעולה הצורך להגדיל את צרכי השיווק של העסק, חשוב להבין האם המגזר החרדי הוא אחד מהקהלים שיוכלו להשיג את המטרה העסקית שמכוונים אליה. במידה וכן, יש לעשות זאת בתיווך של משרד פרסום חרדי המתמחה בכל מה שקשור למגזר הזה, שבסופו של דבר מדובר על מגזר גדול ומשמעותי בישראל. בשונה ממשרדי פרסום רגילים, משרד פרסום חרדי יודע לדבר בשפה שמתאימה לקהל החרדי ויידע כיצד לייצר פרסומים שידברו לרגש שלהם בצורה יצירתית ומושכת.

בנוסף לכך, משרד הפרסום החרדי יידע לשווק את המסרים השיווקיים תוך שמירה על הערכים והאמונות של הקהל החרדי, וכן גם יתאים את המוצרים והשירותים שיעניינו את המגזר הזה לתהליכים הפרסומיים שהוא ייצר עבור העסק והגדלת החשיפה אליו.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך