משרד פרסום דיגיטל

מה בעמוד זה?

משרד פרסום דיגיטלמשרד פרסום דיגיטל

משרד פרסום דיגיטל הוא משרד אשר תפקידו לעזור לכם בכל הנוגע לתדמית העסק שלכם בפן הדיגיטלי. היום כמעט כל עסק לא יכול לפעול ללא גב דיגיטלי, זאת אומרת שעסק חייב אתר ומקום להזמנות אונליין. מעטים העסקים שלא נעזרים בשירותי דיגיטל, בין אם מדובר על עסקים בתחום האוכל, הביגוד וכן הלאה. במיוחד לאחר תקופת הקורונה הבינו עסקים עד כמה זה חשוב להיות בתודעה של הציבור גם מבחינה דיגיטלית, לא מספיק שהשם שלכם הולך לפניכם, אתם רוצים שהשם שלכם יופיע בכל מקום. עם זאת, גם שיווק דיגיטלי יכול להיות מסוכן למוניטין של העסק שלכם אם אתם לא עושים את זה בצורה מספיק… בשביל זה אתם צריכים לפנות אל משרד פרסום דיגיטל מקצועי.

 

מה זה משרד פרסום דיגיטל?

פרסום בדיגיטל נוגע לכל מה שקשור לשיווק ותדמית העסק שלכם. זאת אומרת, משרד פרסום דיגיטל ידאג לבנות עבורכם את האתר הטוב ביותר, אתר אשר יהיה התדמית שלכם. בניית האתר חייבת להיות בשפה משותפת וייחודית עבור קהל הלקוחות שלכם. כאשר פונים אלינו עסקים אנחנו דואגים ליצור להם ייחודיות והבדלה בינם ובין המתחרים. הדגש שאנחנו שמים הוא על היתרונות שלכם לעומק החסרונות של המתחרים, ומה שנוגע לחסרונות שלכם, אנחנו נדע לפתור אותם. כמובן שפרסום חייב להיות יד ביד עם בעל העסק, אתם לא יכולים לצפות שהפרסום יעשה את שלו ללא סיוע מכם. התפקיד שלכם לא פחות חשוב כאשר הפרסום כבר באוויר והלקוחות מתחילים לפנות אליכם. 

שירותי פרסום בדיגיטלהאם כל עסק יכול להיעזר בשירותי פרסום בדיגיטל?

כל עסק צריך להיעזר בשירותי פרסום בדיגיטל, בין אם מדובר על עסק שפועל באמצעות מסחר אלקטרוני או לא. כאשר אנחנו מדברים על פרסום בדיגיטל אנחנו רוצים להבטיח שאתם נמצאים בראש של הלקוחות לפני שאנחנו בעצם מוכרים את המוצר שלכם. יש הרבה עסקים שלא עובדים על משלוחים או שהשירותים שלהם ניתנים במקום בלבד. במקרים כאלה הבנייה של האתר היא חשובה לא פחות. אנחנו רוצים לדאוג לכך שיכירו אתכם. אם ניקח לדוגמא עסק של אוכל של פועל על משלוחים, אם אין לו אתר אנשים שירצו לאכול שם לא ידעו שהמקום קיים אלמלא הם נתקעו בו בטעות. 

כאשר מדובר על אתר שעובד על מסחר אלקטרוני בנוסף לחנות פיזית אנחנו צריכים לדעת איך לחשב את עלויות השיווק באופן שווה. כל מוצר שאתם מציעים למכירה הוא בעל תמחור מסוים שעובד על בסיס חומר גלם ובנוסף עלויות שיווק וכל הוצאה אחרת. חלק מהעבודה שלכם היא לדעת מה המחיר אותו אתם מתכוונים למכור את המוצרים שלכם, זאת לאחר חישוב מעמיק. התפקיד שלנו הוא לדאוג שאנשים יגיעו לאתר וירכשו את המוצרים שלכם. מדובר על השקעה כספית מצידכם והשקעה של זמן מצידנו, אך לאחר שהשיווק מתחיל להוכיח את עצמו מגיע הזמן שלכם להוכיח את עצמכם.

 

לא עדיף לפנות לפרילנסר?

מה עדיף, לפנות אל משרד פרסום דיגיטל או פרילנסר? התשובה תלויה בהרבה מאוד גורמים. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים עם העסקה שלכם עדיף לכם לפנות אל משרד פרסום דיגיטל ולא עצמאי שעובד לבד. כאשר מדובר על משרד פרסום דיגיטל יש הרבה יותר בסיס לאותה חברה, ניתן לאגור מידע על החברה ולהכיר את כל היתרונות או החסרונות שלה. החברה יכולה להראות לכם עם מי היא עבדה ואילו לקוחות נמצאים בדירוגים הראשונים בגוגל. כאשר מדובר על עצמאי אתם צריכים להבין שגם העבודה שמתחלקת תיקח הרבה יותר זמן. אם נשווה בנייה של אתר מאפס ללקוח, כאשר מדובר על משרד פרסום דיגיטל הוא יחלק את העבודה לפי תחומים. יהיו את אלו שאחראים על בניית האתר, חלק על כתבות ומילות מפתח וחלק על שיווק. אם מדובר על עצמאי הוא צריך לדאוג לכל התהליך בעצמו, מה שלוקח הרבה זמן ולרוב פחות יעיל. 

על מה אני משלם וכמה?

אתם משלמים על הציפייה שלכם, נגדיר את זה ככה. הכל תלוי איפה העסק שלכם נמצא מבחינה דיגיטלית. המטרה שלכם היא שלקוח יחפש את השירות שלכם בגוגל והאתר שלכם הוא זה שיופיע בין השלושה הדירוגים הראשונים (לא כולל אתרים ממומנים). המחיר אותו אתם משלמים עבור בניית אתר לעסק שלכם נע בין 2,000 ש"ח ועד כ-10,000 ש"ח, המחיר תלוי במורכבות העבודה, מספר העמודים הרצויים ואלמנטים נוספים שקשורים לשפת תכנות. ככל שהאתר שלכם יהיה מורכב יותר ככה המחיר יעלה, מצד שני ככל שהוא מורכב יותר ככה הוא תורם יותר לשיווק. האלגוריתם של גוגל מאוד אוהב חידושים ותוכנות מתקדמות שמסייעות ללקוחות שלכם.

המחיר אותו תשלמו עבור שיווק משתנה כאשר מדובר על קידום אורגני לעומת קידום ממומן. המחיר עבור קידום ממומן הוא בהתאם לתקציב שאתם בוחרים, בדרך כלל מדובר על מחיר שאתם משקיעים באופן יומי. זאת אומרת שכל יום השיווק שלכם יעבוד בתמורה ל-5$ לדוגמא. עבור מחקר קהל היעד והפעלת הכלי השיווקי אתם משלמים למשרד תעריף שונה, בדרך כלל המחירים מתחילים מכ-700 ש"ח. קידום אורגני הוא בהתאם לכמות התוכן שאתם רוצים, קישורים ואפשרויות פרסום שונות. 

 

ייעוץ לפני פרסוםשמירה על מוניטין 

לאחר כל בניית התשתית יתחילו להגיע אליכם לקוחות. אם אתם עסק פועל וכבר אתם יודעים להתנהל מול לקוחות, מה טוב. אם אתם חדשים בתחום ומדובר על עסק בחיתולים, זה הזמן בו אתם צריכים להוכיח את עצמכם מול המתחרים שלכם. הפחד הגדול ביותר של עסקה הוא מוניטין רע. כאשר אנחנו בונים אתר אנחנו גם משאירים בדרך כלל ללקוח מקום להשאיר תגובות על המוצרים שלכם, על השירות שלכם וכן הלאה. בין אם מדובר על אתר או דף עסקי בפייסבוק, אתם חשופים לביקורת וחשוב שהיא תהיה טובה. ניהול מוניטין הוא כלי שמשרדי פרסום רבים עושים, התפקיד הוא לענות ללקוחות שלכם, לדעת לקבל ביקורת ולדעת איך לדחוק ביקורות רעות. כמו כן, כאשר יש ביקורות רעות הפיתרון הוא לא רק לדחוק אותם לסוף התגובות אלא גם לייעל את העסק שלכם בהתאם לביקורת. ניהול מוניטין הוא דבר שאתם יכולים לעשות באופן עצמאי או באמצעות שירותיו של משרד פרסום, אבל ברגע בו יש כבר גל של ביקורות רעות היינו ממליצים לכם לפנות לבעל מקצוע מוקדם ככל שניתן. 

ייעוץ לפני פרסום, האם זה הכרחי?

למה אתם צריכים ייעוץ לפני שאתם משווקים את עצמכם? הסיבה לכך היא שאנחנו רוצים להתחיל מאפס עם העסק שלכם, ללא דעות מוקדמות. אם יש לכם אתר לעסק אנחנו רוצים לבדוק עד כמה הוא יעיל, היום כל אחד יכול לפתוח אתר. לא חסרים מקומות שמציעים לכם גרושים עבור פתיחת אתר, אך האתר נראה בהתאם. הייעוץ שלנו הוא דו צדדי, אנחנו מייעצים לכם ואתם מייעצים לכם. מה זה אומר? ממש כמו פסיכולוגיה אנחנו רוצים להוציא ממכם את החזון העסקי שלכם, ככה יהיה לנו קו מנחה לפיו נעבוד. חזון עסקי הוא דבר שחייב להיות לכל עסק, לא משנה אם הוא דיגיטלי או פרונטלי, ללא חזון עסקי העסק שלכם לא יוכל להתקדם. 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך