מה זה בדיוק קידום מכירות באינטרנט?

מה בעמוד זה?

אנחנו חיים בעידן שכולו מלא בדיגיטל. אנחנו מתעדכנים בחדשות דרך האינטרנט, אנחנו גולשים ברשתות החברתיות, צופים בסרטונים, קוראים פוסטים, מסתכלים על תמונות…. אנחנו גם פותחים ושולחים מיילים על בסיס יומי קבוע, לפעמים בסיס שעתי קבוע, אנחנו מקדמים את העסק שלנו באינטרנט, מבצעים בו רכישות וזו כמובן רק רשימה חלקית לגבי כל מה שאנחנו יכולים ועושים דרך רשת האינטרנט. העניין הוא, שכשאנחנו מדברים על קידום מכירות באינטרנט, לא מעט מפרסמים או משווקים עשויים להתקשות בהבנת ההבדלים בין קידום מכירות באינטרנט לפורמטים דומים רבים של פרסום דיגיטלי, כגון פרסום קלאסי. במקרים רבים, מונחים אלה משמשים לסירוגים, אבל תוכן ממומן שונה מאוד ממודעות מכוונות שמשמשות הסחת דעת לקורא. שאנחנו מדברים על תוכן ממומן במטרה לקדם מכירות באינטרנט, אנחנו מתייחסים בעצם לקמפיינים פרסומיים מסוגים שונים כמו למשל תוכן ממומן ברשתות חברתיות, תוכן ממומן בגודל כחלק מקידום ממומן ועוד.

מדריך זה מספק הגדרה ברורה וקלה להבנת תוכן ממומן, כך שניתן יהיה לדעת בדיוק מה זה תהליך קידום מכירות באינטרנט, כולל המאפיינים והיתרונות, והאם תוכן ממומן הוא פוטנציאל שיווקי דיגיטלי מתאים עבורכם.

קידום מכירות באינטרנט: הגדרה פשוטה

קיימות שיטות רבות של קידום מכירת באינטרנט. חלק זה של המאמר בוחן במיוחד תוכן ממומן, שהוא סוג של שיווק תוכן שמפרסמיםמה ההגדרה הפשוטה של קידום מכירות באינטרנט משתמשים בו על מנת להציג את החומרים שלהם באינטרנט. מפרסם ישלם לקידום ממומן בהתאם לפורמט הרגיל של תוכן באתר, אבל יכלול סוג של קידום מותג או מסע פרסום.

חשוב להבין למה תוכן ממומן שונה מפרסומת דיגיטלית טיפוסית, שפועלת כהפרעה או כהסחת דעת לחוויה המקוונת של הקהל. תוכן ממומן הוא ממש לא כמו אותם פרסומות ובאנרים שמופיעים בכל מקום. מדובר בקמפיין פרסומי שתוכנן, נבנה ופורסם לפי קהל יעד מאוד מאוד ספציפי.

למה לבחור בשיטת תוכן ממומן?

קיימות סיבות רבות שמובילות מפרסמים לבחור להשקיע היום בתהליכי קידום מכירות באינטרנט. אחד המניעים הגדולים ביותר הוא העובדה הפשוטה שקהלים מקוונים מתנגדים לפורמטים קלאסיים של מודעות.

תוכן ממומן הוא אמצעי יעיל לתקשורת עם קהלים בגישה פחות חזקה. התוכן מתפרסם באתר מכובד או מוערך באופן כלשהו על ידי הקהל שלו, מה שאומר שהמפרסם יכול ליצור חשיפה ומעורבות ללא סיכון של חסימת מודעות.

קידום מכירות באינטרנט צריך לכלול עיצוב עריכה זהה לעיצוב האתר שבו הוא מתפרסם, מה שאומר שהקוראים אינם צריכים לשים לב מיד שהם קוראים מאמר ממומן, או שהם אפילו לא שמים לב בכלל.

קישורים נכנסים למפרסם

תוכן ממומן שמתפרסם במרחב הדיגיטלי צריך לקשר חזרה למותג, למוצר או לשירות הפרטניים שנכללים בתהליך קידום מכירות באינטרנט. התהליך צריך להתבצע באופן אורגני, על מנת לוודא שהתוכן דומה יותר למאמר מאשר למודעה.

כתיבה על ידי הוצאה לאור

ברוב המקרים, תוכן ממומן נכתב על ידי המוציא לאור, או מופק כדי לגרום לו להיראות כך. המאמר עשוי להיקרא, למשל, "חברנו למותג X", במקום שמותג X יכתוב את המאמר מנקודת המבט שלו.

גישה זו מסייעת לפנות לקוראים הנאמנים של המוציא לאור, שסביר להניח שלא יתייחסו לתוכן שנכתב על ידי מפרסם שאולי יש להם מעט ידע לגביו.

יתרונות קידום מכירות באינטרנט

קידום מכירות באינטרנט הפך בשנים האחרונות לשיטה פופולרית של שיווק מקוון, מסיבות רבות:מה היתרונות של קידום עסקים באינטרנט

  • המותג זוכה למוניטין של אמינות ומהימנות באמצעות הצבתו ישירות למקור מדיה שהקוראים נהנים ממנה.
  • תוכן כתוב היטב מוסיף לחוויית הקורא במקום לשבש אותה.
  • ניתן ליצור קידום מכירות באינטרנט למספר פלטפורמות שונות בגישות שונות. כך, לדוגמא, תוכן ממומן עשוי להופיע באתר של משפיע או להיכלל במגזין מקוון פופולרי.
  • תוכן כתוב היטב מועיל גם ליוצר התוכן או למקור המדיה, וגם למפרסם.
  • שיווק מקוון גורם למותגים להגיע לקהל חדש לחלוטין בקנה מידה לאומי או בינלאומי.

כשהתוכן מרתק, הקהל אינו מתעלם ממנו

קיימות היום שיטות רבות של קידום מכירות באינטרנט שאפשר לבחור מהן. גם וידיאו, תמונות וסוגים חזותיים יותר של תוכן ממומן צוברים פופולריות. למרות שמועיל לקחת בחשבון את כל סוגי התוכן הממומן עבור הפרסום הדיגיטלי שלכם, חשוב לזכור במיוחד את החשיבות של תוכן ממומן.

אם קהל מחויב מספיק כדי לצרוך תוכן בפורמט מודפס, במיוחד במבנה של מאמר ארוך, יש סבירות גבוהה יותר שתהליך קידום מכירות באינטרנט יועיל למוצר מאשר עם תמונה ממומנת יחידה שהקהל עשוי פשוט לגלול על פניה בלי לספוג כל מידע.

בשורה התחתונה, עכשיו זה הזמן להתחיל קידום מכירות באינטרנט

אם עדיין לא התחלתם תהליך קידום מכירות באינטרנט, הגיע הזמן לבחור שיטה זו. שיתוף פעולה עם פלטפורמות מדיה משפיעות יסייע להגביר את הנראות שלכם בקנה מידה בינלאומי. חשוב לוודא שאתם בוחרים את האתרים הנכונים לשיתוף הפעולה שלכם על מנת להשיג הצלחה אמיתית מהקמפיינים שלכם.

אם אתם מעוניינים להבין עוד איך קידום מכירות באינטרנט יכול לסייע למותג שלכם, צרו קשר עם מומחה שיווק דיגיטלי כדי לקבל ייעוץ, הכוונה והרכבת תוכנית שיווק דיגיטלי מתאימה למטרותיכם.

קידום מכירות באינטרנט כמה זה עולה וממה מושפע המחיר?

המחיר של קידום מכירות באינטרנט משתנה ותלוי במגוון רחב של קריטריונים. למשל, אם תבחרו לקדם את עצמכם באופן עצמאי, בשיטת “עשה זאת בעצמך”, תשלמו מן הסתם פחות, כי אתם לא צריכים מתווך לו אתם משלמים כסף. מצד שני, יש כאן עניין של דינמיות וידע רחב שצריך להיות מודעים לזה. למשל קידום מכירות באינטרנט באמצעות המערכת הפרסומית של גוגל, פייסבוק או אינסטגרם, דורשת מאיתנו ידע מקצועי והמון זמן התעסקות. המחיר מושפע גם מכמות הפרסומים שאתם מעלים בכל פעם ומהתקציב שיש לכם.
להלן מחירון קידום מכירות באינטרנט:

חבילת קידום אתרים אורגני המחיר נע בין 1,000-2000 ש”ח וכולל בתוכו אופטימיזציה בסיסית לאתר האינטרנט, קידום אתרים של בין 10-30 מילות מפתח, הזמנה של מספר מאמרים חודשיים בין 5-10 מאמרים ובנייה של עד 10 קישורים לאורך חודש שלם.
חבילה קידום אתרים אורגני מתקדמת המחיר נע בין 3,000-5,000 ש”ח וכולל אופטימיזציה בסיסית לאתר שלכם, קידום אתרים של בין 20-40 מילות מפתח, הזמנה והזמנה של בין 10-20 מאמרים בחודש, בנייה של בין 15-20 מאמרים בחודש, ניהול מודעות במערכת הקידום הפרסומי של גוגל. כל הוספת ביטוי או מילת מפתח תעלה סכום כסף נוסף בהתאם לרמת התחרות של אותו ביטוי.
חבילת קידום אורגני ביחד עם קידום ממומן 4,000-8,000 ש”ח- החבילה כוללת אופטימיזציה ראשוני לאתר האינטרנט שלכם, הזנה קבוע של תכנים בתוך האתר ותפעול שוטף שלו, קידום של האתר עם לפחות 30 ביטויי מפתח ואפילו יותר, בנייה של קישורים – 20-30 קישורים בחודש, הזנה של 15-20 מאמרים, ניהול והקמה של קמפיין ממומן בגוגל וניהול מודעות PPC בתקציב חודשי גמיש ומשתנה.

המכירות של העסק לא מצליחות להתרומם כבר תקופה ארוכה, ולכן אתם מתחילים לחשוב על דרכים נוספות שיסייעו לעסק שלכם להגדיל את הכנסות ולהעלות את המכירות. כיוון שמאגר הלקוחות של העסק הוא זה שיכול לתרום להצלחת המכירות בפועל, עליכם להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שיתאימו למטרה הזאת, ולכן כדאי לחשוב על תהליכי שיווק יעילים וטובים יותר שיתרמו להגדלת מאגר הלקוחות של העסק.

פרסום ושיווק של העסק הם האמצעים החשובים ביותר להצלחה של העסק, בפרט בכל הנוגע למכירות שלו, ולכן כדאי שתכירו את האפשרות של מכירות באינטרנט אם עדיין לא יצא לכם להיחשף לתהליך השיווקי הזה. מה המשמעות של מכירות באינטרנט, כיצד מהלך כזה יסייע להגדיל את מאגר הלקוחות ואילו שיטות מומלצות בתחום? על כך ועוד במאמר הנוכחי.

למה כדאי למכור דרך האינטרנט?

רשת האינטרנט משמשת כיום בעלי עסקים רבים כזירה מצליחה וכדאית לקידום המכירות של העסק, זאת הודות לחשיפה רחבה ויומיומית לקהל צרכנים מגוון בכל מקום בעולם. בעידן הטכנולוגי של היום בו קיימים מכשירים דיגיטליים מתקדמים המאפשרים חיבור ישיר לאינטרנט בצורה פשוטה ומהירה, השימוש של אנשים ברשת הווירטואלית הפך להיות גבוה יותר ולכן מדובר על פלטפורמה נהדרת לפרסום והפצת תכנים שיווקיים בכדי לקדם את המכירות של עסקים גם באופן מקוון.

באמצעות יישום של תהליכי שיווק יעילים ונכונים, כל בעל עסק יכול להגיע לקהלי יעד איכותיים שיגדילו את המכירות ויהיה חשופים באופן שוטף למותג העסק ולמכירות עתידיות שעשויות להתרחש באופן מקוון. כך במקום שהלקוחות יצטרכו להגיע באופן פיזי לעסק כי לרכוש את המוצרים או להיוודע אל קיומו, הם יכולים לקבל את החשיפה אליו בצורה מקוונת מכל מקום ובכל זמן ולבצע פעולות מרחוק.

מה המשמעות של מכירות באינטרנט, כיצד מהלך כזה יסייע להגדיל את מאגר הלקוחות

מה היתרונות של שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי נחוץ להגדלת מכירות באינטרנט, כיוון שתהליכים שיווקיים נדרשים בכדי לבסס את הקיום של העסק ברחבי הרשת והגעה אל קהלים רלוונטיים שעשויים להגדיל את המכירות, בין אם מדובר על לקוחות, משקיעים או ספקים. בשונה מתהליכי שיווק מסורתיים, תהליכי השיווק הדיגיטלי מעניקים יתרונות רבים ביניהם אפשרות לפרסום נרחב משמעותית של העסק במגוון זירות מקוונות, וכן האפשרות לשווק את העסק בתקציבים נמוכים שיצליחו להגדילשיווק דיגיטלי נחוץ להגדלת מכירות באינטרנט, כיוון שתהליכים שיווקיים נדרשים בכדי לבסס את הקיום של העסק ברחבי הרשת את המכירות.

הודות לאינטרנט, עסקים כבר לא צריכים למקד את הפרסום שלהם רק לאזור הגיאוגרפי בו הם נמצאים, כיוון שהרשת מאפשרת להגיע לכל אזור גאוגרפי ללא תלות במיקומו הפיזי של הצרכן. זוהי דרך מעולה להיחשף אל קהלים וצרכנים רלוונטיים, וכך אפשרות משמעותית להגדלת מאגר הלקוחות של העסק. בכדי שתהליכי השיווק יצליחו, יש ליישם תהליכים שונים באמצעות כלים דיגיטליים מגוונים שיאפשרו את לשווק ולמכור את העסק והמוצרים שהוא מציע.

כיצד לבצע מכירות באינטרנט שיניבו תוצאות?

  • בניית אתר מכירות – על מנת שעסק יוכל להציע את מוצריו לקהל הגולשים ברשת, עליו להקים אתר אינטרנט מותאם לכך שהינו למעשה חנות ווירטואלית. חנות כזו יכולה להיות בנוסף לחנות הפיזית של העסק, או אפילו לשמש כחנות המרכזית בה לקוחות יכולים לחפש ולמצוא את המוצרים שהם צריכים. ככל שאתר המכירות יהיה ברור, נגיש ונוח לשימוש עבור הגולשים כך הוא יוכל לבסס את הנוכחות שלו ברחבי הרשת.
  • קידום מכירות באמצעות בלוג תוכן – אתר המכירות שמקימים לרוב אינו מספיק כדי למשוך את הלקוחות המתאימים, ולכן יש לחזק את היתרונות והנוכחות שלו באמצעות פרסומים שיווקיים ברחבי הרשת. לשם כך ניתן לקדם את מהותו של האתר על ידי פתיחת בלוג מקצועי הכולל תכנים מגוונים, מידע שיווקי ותוכן מקצועי ומעניין שימשוך את קהל הגולשים הנכון.
  • הקימו פרופילים ברשתות חברתיות – דרך נוספת לקדם את העסק, אתר המכירות ולהגיע אל קהל יעד רחבדרך נוספת לקדם את אתר המכירות ולהגיע אל קהל יעד רחב יותר היא באמצעות שיווק ברשתות חברתיות יותר היא באמצעות שיווק ברשתות חברתיות, שהפכו להיות פלטפורמות התוכן הגדולות והפופולריות ביותר בקרב גולשים מכל קבוצת גיל. רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם הינן הפלטפורמות הטובות והכדאיות ביותר לשיווק וקידום המכירות, הן מבחינת קהלי היעד הנמצאים בו וכן כלי הפרסום שרשתות אלו מאפשרות למפרסמים.
  • קדמו את אתר המכירות בגוגלקידום אתר אינטרנט בגוגל מאפשר למקם את אתר המכירות בראש תוצאות החיפוש, זאת בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות שגולשים מקלידים בשורת החיפוש, כאשר מיקוד של מילות החיפוש המתאימות לתחום אתר המכירות שלכם יציג לגולשים את האתר בהעלאת התוצאות התואמות לחיפושם. תהליך הקידום של האתר בצורה הזה מוגדר כקידום אורגני, כיוון שאתר איכותי ונגיש עבור הגולשים הרלוונטי לחיפוש שהם מבצעים הוא זה שיזכה להופיע בראש תוצאות החיפוש. כדי להפוך את האתר להיות איכותי יש לבצע בו תהליכי שיפור ועדכון שוטפים, אם מבחינת תוכן רלוונטי, סידור ברור והיררכי, התאמה של ביטויים ועוד תהליכים רבים אחרים.
  • פרסמו מודעות שיווקיות בגוגל – נוסף לקידום אורגני בגוגל, ניתן לפרסם ולקדם את האתר בגוגל באמצעות העלאה של מודעות פרסומיות הממוקדות למטרות שיווקיות, שאלו ניתנות לפרסום בכלים ייעודיים לכך שגוגל פיתחו עבור מפרסמים.
  • קידום באמצעות פייסבוק – גם פייסבוק מאפשרת למפרסמים כלים ייעודיים לשיווק וקידום העסק והנכסים הדיגיטליים שיש לו ברשת, זאת באמצעות העלאת מודעות פרסומיות בתפוצה רחבה לכל משתמשי הרשת, כאשר ניתן למקד את קהל היעד המתאים לתכנים השיווקיים באמצעות פילוחים מתאימים כמו אזור גיאוגרפי, גיל, מגדר, תחומי עניין וכו'.
  • העלאת באנרים שיווקיים – שטחי הפרסום ברשת האינטרנט הם רבים ומגוונים, וכך עסקים רבים יכולים לבסס את המודעות לעסק שלהם באמצעות העלאה של תכנים שיווקיים בצורת באנרים, שאלו מודעות פרסומיות המופיעות בדפי אינטרנט עם תוכן שיווקי בולט ומושך כמו תמונה, טקסט, סרטון קצר ועוד. לחיצה של הגולש על הבאנר תעביר אותו לנכס הדיגיטלי של העסק, וכך הוא ייחשף למהות של העסק ויבחר האם לבצע רכישה מקוונת במקום או יבחר דווקא להגיע באופן פיזי לעסק.
  • החלפת קישורים – יצירת קשרים ברחבי הרשת היא דרך נוספת לביסוס נוכחות העסק בפלטפורמות המקוונות, כאשר תהליך החלפת קישורים או רכישת קישורים בין אתרים מעניק דרך הדדית לבעלי עסקים להרחיב את הפרסום שלהם, להגדיל את החשיפה לקהלי יעד ולקדם את עצמם בזירות השונות.

 

איזו פלטפורמה מקוונת מומלצת למטרת העלאת המכירות באינטרנט?

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות, כפי שמינינו בפסקה הקודמת. כיוון שכלמכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות פלטפורמה מעניקה דרך שונה לקידום המכירות ברשת, ההמלצה היא לא לבחור רק פלטפורמה אחת לשיווק העסק – אלא לשלב בין כמה פלטפורמות שונות לצורך הגדלת החשיפה של העסק, הגעה אל קהלי יעד מגוונים בכל האזורים הגיאוגרפיים בארץ ובעולם ואפשרות להגדלת מאגר הלקוחות.

שיווק באינטרנט באמצעות חברות דיגיטל

תהליכי השיווק הרבים מציבים את בעלי העסקים בפני אתגר לא קטן, כיוון שהצלחה של תהליכים אלו תלויה גם בהקדשת זמן, מאמצים ולא מעט השקעה כדי לבסס את נוכחות העסק בזירות המקוונות השונות באינטרנט. לכן כדאי להשאיר את התהליכים הללו בידי חברות ומומחים בתחום שיווק ופרסום באינטרנט, שתפקידם הוא להכיר את המותג והיתרונות של העסק, לבנות אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית על פי מטרות ויעדים שבעל העסק מציב וקידום של מכירות העסק בכל הפלטפורמות הדיגיטליות המתאימות.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך