מיתוג עסקים קטנים

מה בעמוד זה?

עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד. יותר מ-70% מהעסקים הקטנים נסגרים כשנתיים לאחר פתיחתם בגלל התנהלות לא נכונה, תנאים לא נוחים ומיסים גבוהים. ההתנהלות יכולה להשתפר שכן היא תלויה בבעלי העסקים. אחד הדברים שיכולים להבדיל בין עסק מצליח לעסק לא מצליח הוא מיתוג נכון ושיווק נכון. על מיתוג עסקים קטנים נרחיב במאמר הבא.

מה זה מיתוג עסקים קטנים?

מיתוג עסקים קטנים הוא תהליך בו אנו העסק משווק כמותג. חשוב מאוד להבדיל בין מיתוג לבין מותג, כאשר מיתוגמיתוג עסקים קטנים הוא תהליך בו אנו העסק משווק כמותג. חשוב מאוד להבדיל בין מיתוג לבין מותג, כאשר מיתוג מדבר על התהליך בעוד מותג מדבר על התוצאה. מדבר על התהליך בעוד מותג מדבר על התוצאה. בסוף תהליך המיתוג, נקבל את התוצאה שהיא המותג. מיתוג יכול לבוא לידי ביטוי במגוון אפשרויות ביניהן מקצוע, תחביבים, עיסוק, תדמית ציבורית, תדמית אישית ועוד.

כאשר אנחנו מבצעים מיתוג עסקים קטנים אנחנו יכולים ליצור רושם חיובי ותדמית טובה לעסק שלנו, מה שעוזר לנו לשווק אותו ולמשוך לקוחות פוטנציאליים רבים. בזכות מיתוג עסקים קטנים שמתבצע בצורה נכונה, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הנבת הרווחים שלנו.

מדוע יש לבצע מיתוג עסקים קטנים?

למיתוג עסקים קטנים יש חשיבות רבה מאוד בעולם העסקים. המוניטין של העסק הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעוזר למשוך לקוחות או מבריח אותם.

בעבר, על מנת להצליח לשווק עסק או למתג אותו בצורה נכונה היית צריך להיות עם תקציבים גבוהים מאוד ועם קשרים לאנשי מפתח בתעשיית הפרסום והעסקים. על מנת לשווק את העסק עמדו לפני בעלי העסקים פלטפורמות בודדות ביניהן מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או שלטי חוצות. פלטפורמות אלה הצריכו תקציבים וקשרים ולכן בעלי עסקים שלא היו במעמד הזה, היו צריכים להסתפק בשיווק מפה לאוזן של הלקוחות שלהם. לחלק זה עבד ולחלק פחות. עסקים קטנים רבים נדחקו לשוליים ולא הצליחו למשוך לקוחות רבים כמו המותגים הגדולים.

כיום, התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט הצליחו להביא לשינוי, שכן כל עסק, גם עסק קטן מאוד, יכול לשווק את עצמובזכות מיתוג עסקים קטנים שמתבצע בצורה נכונה, נוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר להגדיל את הנבת הרווחים שלנו. ברחבי האינטרנט. לעתים האינטרנט פועל בצורה יעילה יותר מפלטפורמות הפרסום הגדולות וכך בעלי עסקים קטנים ללא תקציבים או קשרים מגיעים לקהל לקוחות רחב יותר וממתגים את העסק.

כאשר אתם ממתגים נכון את העסק אתם יוצרים לו מוניטין טוב ברחבי האינטרנט. מדובר באחד הדברים החשובים לעסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט שכן כל לקוח מחפש את העסק בגוגל ובודק מידע עליו. במידה שיש על עסק חשיפה שלילית, גם אם היא קטנה מאוד הדבר יכול למנוע מהלקוח לפנות לעסק. לעומת זאת, כאשר לקוח יחפש את העסק בגוגל וימצא עליו דברים טובים, הדבר ימשוך אותו לפנות לעסק.

כיצד נבצע מיתוג עסקים קטנים?

מיתוג עסקים קטנים מתבצע בעיקר דרך האינטרנט על ידי מספר אמצעים בולטים:

  1. הקמת אתרים – כאשר מקימים לעסק אתר אתם יכולים לבצע מיתוג עסקים קטנים ברחבי האינטרנט. לשם כך חשוב מאוד להקים אתר מקצועי.

ריכזנו לכם מספר דגשים להקמת אתרים על מנת למתג ולשווק עסקים קטנים באינטרנט-

  • אתר מרשים שימשוך לקוחות- לשם כך חשוב מאוד לעצב את האתר נכון. האתר שאתם מקימים צריך להיותתוכן הוא אחד האמצעים החשובים ביותר למיתוג עסקים קטנים ולשיווקם באינטרנט. כאשר אתם יוצרים תוכן אתם מסבירים על העסק שלכם, נותנים מידע רלוונטי בנוגע לעסק שלכם מעוצב כך שיתאים לעסק ולשירות שהוא מעניק. כמו כן, תוכלו לפרסם סרטוני תדמית. חשוב מאוד שסרטוני התדמית יתאימו לקהל היעד שלכם, לאופי המוצר שלכם ולעסק שלכם. על מנת למשוך לקוחות תוכלו ליצור סרטוני תדמית ולשווק אותם ברחבי האינטרנט. חשוב מאוד להתאים את סרטוני התדמית לקהל היעד שלכם ולאופי המוצר שלכם. בנוסף ניתן להוסיף תכנים ומידע על העסק, על המוצרים שלו, על השירות שלו ועל העובדים בו. תוכלו להוסיף מידע על איך הוקם העסק ולגרום ללקוחות להתחבר לעסק גם בפן הרגשי.
  • חוויית משתמש טובה – חווית משתמש טובה היא אחד הדברים הכי חשובים והיא מתאפשרת כאשר האתר נוח, ברור, נגיש, מהיר ומותאם לטלפון הנייד. במידה שלגולשים לא יהיה נוח לגלוש באתר שלכם הם לא יבזבזו עליו זמן וברוב המקרים יעברו לאתר אחר.
  • התאמה לטלפון הנייד – הטלפונים הניידים מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכיום רוב הגלישה באינטרנט מתבצעת דרכם. חשוב מאוד שהאתר שלכם יותאם לטלפונים ניידים על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו להגיע אליכם מתי שירצו, גם מהתור בקופת חולים או בהמתנה לפקיד הבנק. הצלחת האתר תהיה תלויה פעמים רבות בהתאמתו לגלישה בטלפונים ניידים.
  • מערכת ניהול- חשוב להשתמש במערכת ניהול מעודכנת, מהירה ומתאימה לעברית.
  • קטגוריות- ככל שאתם מוכרים יותר מוצרים שונים כך יש לסדר אותם בקטגוריות. את הקטגוריות חשוב מאוד לסדר נכון וליצור היררכיה מתאימה על מנת ליצור לגולשים סדר ולמנוע מהם להתייאש ולעבור לאתר אחר. רלוונטי במיוחד לאתרי מכירות אונליין.
  • אבטחה- כאשר לקוחות רוכשים מוצרים אונליין הם צריכים להרגיש בטוחים להכניס פרטים חשובים כמו פרטי כרטיס האשראי שלהם. לשם כך חשוב מאוד שהאתר יהיה מאובטח.
  1. תוכן – תוכן הוא אחד האמצעים החשובים ביותר למיתוג עסקים קטנים ולשיווקם באינטרנט. כאשר אתם יוצריםכאשר אתם ממתגים נכון את העסק אתם יוצרים לו מוניטין טוב ברחבי האינטרנט תוכן אתם מסבירים על העסק שלכם, נותנים מידע רלוונטי בנוגע לעסק שלכם, לשירות שאתם מעניקים, למוצרים שאתם מוכרים וכדומה. בעזרת התוכן תוכלו להסביר ללקוחות למה כדאי לבחור בכם על פני עסקים אחרים שמעניקים שירותים דומים. התכנים שאתם מעלים צריכים להיות מעניינים מאוד ואיכותיים על מנת שימלאו את המטרה שלהם.

ריכזנו לכם מספר דגשים שיעזרו לכם ליצר תכנים טובים-

  • עניין- חשוב מאוד ליצור אצל הלקוח עניין ולא רק להעביר לו מידע. כאשר אתם מעבירים ללקוח מידע בלבד, זה יכול להיות מקצועי אבל לא בהכרח ימשוך את הלקוח להמשיך לקרוא את התוכן. כמו כן, העלו תכנים בעלי משמעות שישאירו חותם וישפיעו על הלקוח.
  • מי אתם – אחד הדגשים החשובים הוא לייצר תכנים שמתאימים לאופי של העסק שלכם ולמה שאתם מציעים. אנשים רבים חושבים שאם הם יציפו את האתר של העסק בתוכן זה יכול לקדם אותם במנוע החיפוש אך להפך. גוגל מדרגים את התכנים שלכם לפי איכות. כמו כן, הלקוח יודע מתי מנסים לחרטט אותו. כתבו תוכן שמתאים לעולם בו אתם מתעסקים ומראה שיש לכם את הידע הנדרש בתחום, שאתם מקצועיים, בעלי ניסיון ולא מנסים ליצור רושם בלי בסיס.
  • קידום אורגני- כאשר אתם מפרסמים תכנים בהתאם למילות מפתח מתאימות אתם מקדמים את העסק שלכם באופן אורגני במנוע החיפוש של גוגל. לשם כך, חשוב מאוד ליצור תוכן איכותי, מקצועי שנכתב על ידי כותב תוכן מתאים. התוכן צריך לסקרן את הגולשים. כאשר אתם מעלים תוכן סתמי זה יכול ליצור יותר נזק מתועלת.
  1. רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמת פרסום ושיווק מצוינת לעסקים. כל מי שיש לו עסק יכול לקדם אותו ברשתות החברתיות שמתאימות לאופי העסק ולקהל היעד שלו. כך תוכלו לכתוב פוסטים על העסק, להעלות תמונות של המוצרים, סרטוני תדמית ולמשוך לקוחות רבים מאוד. בין הרשתות החברתיות השונות תמצאו את פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד.

על מנת לפרסם ולמתג עסקים ברשתות החברתיות יש לפתוח עמוד עסקי לעסק, למתג אותו כמו שצריך ולהפיץ אותו ברחבי הרשת החברתית בפרסום אורגני או ממומן. כך תוכלו להתאים את הפרסומים לקהל היעד שלכם והפרסום שלכם יניב תוצאות מצוינות.

מיתוג הוא תורה של ממש אשר יכולה להתאים לכול אחד אך יש לדעת כי לאורך זמן אלו שיישארו חזקים הרי שהם אלו שפעלו נכון בדרך יעילה. הדבר תקף לגמרי על העניין של עסקים קטנים. כעת אנחנו רוצים לתת לכם אפשרות לעצור לרגע ולדעת האם ישנו מצב בו אתם יכולים להרגיש בנוח ואף להצליח לאורך זמן. התשובה לכך היא כן ולפני שתשימו לב הרי שהעסק שלכם יגרוף רווחים נאים בעתיד הקרוב.

מיתוג עסקים קטנים הוא דבר אשר מסוגל להתקיים לו בכמה גרסאות אך זהו אינו סיפור קלאסי של פעולה יחידה והצלחה ישירה. זהו דבר הפוך לגמרי שכן אם תבצעו מספר פעולות קטנות תוכלו להיות אלו המצליחים להגיע לדבר. כעת אנחנו מזמינים אתכם לעשות דבר מה נכון על מנת שתוכלו להצליח במיוחד בדרך שהיא נוחה לעצמכם.

ההבדל בין עסק קטן לעסק גדול

ראשית כול הרי שיש להבין כי אנחנו מדברים על מצב קלאסי למדי בו דווקא אתם יכולים להצליח על פני עסקים אחרים. זוהי אפשרות מסקרנת בה אתם מבינים את הסטנדרט בו אתם נמצאים מצד אחד ופועלים בצורה מקסימאלית בתוכו. בהמשך לכך הרי שיש לדעת כי עסק בקנה מידה מסוים צריך להבין את המרחב בו הוא נמצאנסו להבין כיצד הם השתמשו במיתוג עסקים קטנים והאם הם חוו הצלחה מסוימת לטווח כזה או אחר ולנצל אותו בדרך שהיא נוחה למדי בסופו של יום.

מדוע אנחנו מדברים על מצב כזה או אחר? דבר זה מתקיים מכיוון שישנן כוחות אחרים בגדלים שונים אשר מסוגלים להשפיע אחד על השני. על מנת שתוכלו גם אתם לקחת חלק מהעוגה הרי שאתם צריכים לפעול בדרך שהיא נוחה לכם. ההבדל נוצר בגודל המשאבים, במספר האנשים אשר נמצאים לשרות שלכם ובהבנה כי זהו מצב נוח בו כוחות שונים למדי מסוגלים להצליח.

פעולה רחבה בעידן הדיגיטאלי

מיתוג נכון מסוגל להתקיים לו לאורך זמן כאשר אתם אלו היודעים כי הרשתות החברתיות מסוגלות להתקיים בתור מגרש משחקים במיוחד בשבילכם. הרי שיש לדעת כי תוכלו על ידי פעולה כזאת או אחרת להרוויח סכומי כסף גדולים יותר במיוחד בשביל עצמכם. אנחנו מדברים על מצב בו תייצרו מודעות כאלו ואחרות במרחב שכזה בצורה ממוקדת אל קהל היעד שלכם. ברגע שתעשו זאת הרי שתבצעו שיווק נכון ויעיל.

דבר נוסף אשר קיים לו בזמן הטכנולוגי היעיל בו אנחנו נמצאים נמצא לו בתוך האפשרות לייצר אתר אינטרנט במיוחדלסיכום, הרי שמיתוג עסקים קטנים מסוגל להיות זמין במיוחד בשבילכם ולאורך זמן. בשביל העסק שלכם. גם אנחנו עדיין צמודים לרשתות חברתיות הרי שאתם אלו שצריכים לייצר  מוצרים שהם ייחודים בשבילכם. כעת בפעילות שכזאת הרי שעליכם לדעת כי פעילות נכונה כזאת או אחרת יכולה להתגלות כטובה למדי בשבילכם.

הכוח הגדול של עסק קטן

אם אתם עסק פעיל הרי שסביר להניח כי ישנה כמות מסוימת של אנשים אשר הולכים בדרך רציפה במיוחד אליכם. הרי שעליכם לדעת כי לאורך זמן ישנה אפשרות מעניינת למדי בה זהו יהיה הכוח אשר יעמוד לצדכם בזמנים טובים ובזמנים פחות מוצלחים. בהמשך לכך הרי שאתם רוצים תחילה לגרוף רווחים טובים דרך מיתוג הרי שאנחנו מזמינים אתכם לעשות זאת אל מול הקהל הקבוע הנאמן שלכם. כך תגרפו הצלחה אשר תיתן לכם כוח להמשך.

הכוח השני שהוא יותר טוב בשבילכם הוא כזה המכיל בתוכו אפשרות לדעת מדוע לפעמים עסקים קטנים עדיפים על עסקים גדולים. אנחנו מדברים על מצב בו אתם פועלים לצד מוצר או שיטה ייחודים למדי. הרי אתם אלו היצירתיים אשר בהם תלוי ההצלחה של הדבר. אם תראו לעולם את הייחוד שלכם הרי שאתם מסוגלים להרוויח מהדבר לאורך זמן.

אנחנו חייב בעולם אנושי

בין כול האפשרויות הדיגיטאליות אנחנו רוצים לוודא כי אתם עדיין זוכרים כי אתם נמצאים בעולם שהוא בנוי על פני אנשים כאלו ואחרים. כך מצד אחד אתם יכולים לחבור אליהם ולקבל מהם עצות כאלו ואחרות. מצד שני תוכלו לעבוד איתם ולהגיע למצב בו אתם מאצילים סמכויות וישנם אנשים נוספים שרוצים להיות אלו אשר יתרמו לכם מהמאמץ שלהם. תנו לעצמכם להיות בשליטה על הדבר.

ראשית כול אנחנו ממליצים לכם להרים את מכשיר הטלפון ולשלוח הודעה או לשוחח עם הקולגות שלכם אשר עשו מעשה דומה לזה שאתם עומדים לעשות. נסו להבין כיצד הם השתמשו במיתוג עסקים קטנים והאם הם חוו הצלחה מסוימת לטווח כזה או אחר. אם הדבר קרה יש לדעת אם תוכלו לעשות פעולה שתקדם אתכם. בהמשך לכך כעת נבקש לדבר על האצלת סמכויות.

הרגע בו הקטן הופך לגדול

האפשרות להיות אלה המסוגלים ליהנות מרווחים כספיים גדולים למדי תהפוך לקרובה אליכם בעת שתכירו בפוטנציאל הגלום בכם. אנחנו מדברים על דבר איכותי למדי בו אתם מגייסים אנשים סביבכם שיכולים לעזור לכם. אין אנחנו רוצים שתתחילו לפזר סכומים כספיים כאלו ואחרים לכול עבר אך מצד שני אנחנו רוצים להזמין אתכם כיצד תוכלו להעסיק עוד אנשים אצלכם. אנשים היכולים להיות ממונים על מיתוג.

כיום קיימים להם מומחים רבים היכולים לעזור לכם באפשרות זאת והרי שאין שום סיבה הגיונית שלא תנצלו את מצב זה. בהמשך לכך הרי שאנחנו מבקשים לגרום לכם להבין כי עבודה לצד אחרים תוכל להביא להצלחה בדרכים אשר לא חשבתם עליהן לפני כן. כעת יש להיות מוכנים להמשך לעבודה יעילה ולאורך זמן.

לסיכום, הרי שמיתוג עסקים קטנים מסוגל להיות זמין במיוחד בשבילכם ולאורך זמן. אך דעו לכם כי דווקא אפשרות זאת תהיה נוחה אם תפעלו בצורה נכונה. יש לקחת את העצות שנתנו לכם במאמר זה ולהבין האם הן מתאימות לכם. אם כן הרי שאתם יכולים לצעוד בדרך המלך.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מיתוג עסקים בדיגיטל

בניית מותג היא תהליך של ביסוס זהות בלתי נשכחת, מוכרת ומובחנת עבור מוצר או שירות. מדובר ביצירת קשר רגשי עם הלקוחות. כדי לבנות מותג מצליח,

יועץ שיווק דיגיטלי
מיתוג עסקי

על מנת להצליח בעולם העסקים חשוב מאוד לדעת כיצד למשוך לקוחות. משיכת לקוחות וכך גם הרחבת מעגל הלקוחות והנבת רווחים גדולה יותר, היא יעילה יותר

שיווק עסקים נכון מתאפשר רק אחרי שהעברת לקוחות ממצב 'קר' למצב 'חם'
ניהול מוניטין דיגיטלי

התפתחות הטכנולוגיה היא אינסופית והיא לא מפסיקה. מצד אחד הטכנולוגיה מביאה איתה המון דברים טובים ביניהם האפשרות לקדם עסקים בקלות ולהפיץ אותם ברחבי האינטרנט. אך

כמה עולה לפרסם עסק באינטרנט
חבילת מיתוג לעסק

מיתוג עסקי מוצלח הוא הדבר עליו נבנית הצלחה של כל עסק, כיוון שהמיתוג של העסק הוא זה המגדיר את הזהות שלו ובתוכו את המהות, מטרה

כמה זמן נמשכת ההתקשרות עם משרד הפרסום
מיתוג לעסקים

למרות שהעסק שלכם קיים כבר עשרות שנים בתחום, חברות חדשות שפועלות באותו תחום עסקי כמו שלכם מצליחות למשוך אליהם קהל לקוחות גדול יותר, ואפילו עסקים

האם ניתן לבצע פרסום עסקים באינטרנט לבד ולא דרך חברה
מיתוג עסקי

כעת אנחנו רוצים להפנות את תשומת הלב שלכם לאפשרות להרוויח סכומי כסף גדולים יותר מהעסק שלכם ומעצמכם על ידי פעילות מסוימות ויעילה. אנחנו בעצם מדברים

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך