מחיר בניית אתר

מה בעמוד זה?

פעמים רבות בעלי עסקים מגיעים עם תקציב מסוים לבניית אתר לעסק שלהם ומופתעים לגלות שהמחיר שעליהםמחיר בניית אתר תדמית על ידי פרילנסר או חברה של אדם אחד יכול לנוע בין 1000 שקלים ל- 3000 שקלים, לשלם גבוה באלפי שקלים מהתקציב שהגיעו עימו. לאחר מכן מתחיל משא ומתן על המחיר של הקמת האתר, במשא ומתן זה בעלי העסקים נמצאים בנחיתות מכיוון שהם לא מבינים מושגים טכניים הקשורים לבניית אתר ולא יודעים מהו המחיר ההגיוני לבניית אתר.

החברה לבניית אתרים יכולה להציע לבעל העסק סוגים שונים של אתרים, בעל העסק לא יודע איך ייראה האתר הסופי ואם הוא בכלל צריך את כל השדרוגים שמציעים לו. כמו כן, בעלי עסקים רבים אינם יודעים שברגע שהם מורידים את מחיר האתר במהלך המשא ומתן, מרבית החברות לבניית אתרים יורידו דברים מהאתר שבעל העסק לעולם לא ידע עליהם.

פרמטרים שונים הקובעים את מחיר בניית האתר

קיימים מספר פרמטרים לפיהם נקבעת עלות הקמת האתר, כעת נציג בפניכם חלק מן הפרמטרים הללו:

  • התאמת האתר לגוגל – התאמת האתר ובנייתו בהתאם למילות מפתח רלוונטיות, בהתאם לחוקים של גוגל,במידה והאתר שלכם הולך להיות אתר חנות דיגיטלית, מחיר האתר ישתנה בהתאם בהתאם לרמת האבטחה של האתר ובהתאם למהירות האתר.
  • משך בניית האתר – במידה והאתר נחוץ להם מאוד ואתם צריכים אותו מהרגע להרגע כנראה שתשלמו מחיר גבוה יותר, במידה ואתם יכולים להמתין ואינכם לחוצים בזמן תוכלו להוזיל את מחיר בניית האתר ב 10% ואפילו יותר.
  • אתר חנות – במידה והאתר שלכם הולך להיות אתר חנות דיגיטלית, מחיר האתר ישתנה בהתאם לכמות המוצרים שהועלו לאתר ובהתאם לאלמנטים שונים שמקים האתר הוסיף לחנות הדיגיטלית שלכם כמו למשל אפשרויות סליקה שונות באתר.
  • עיצוב האתר – עיצוב האתר על ידי מעצב פרטי יעלה את מחיר האתר באופן משמעותי, ישנה אופציה להשתמש בתבנית מוכנה ובכך להוזיל את העלות.
  • כתיבת תוכן מותאם לאתר – העלות הממוצעות של כתיבת תוכן לאתרים נעה בין 20 אגורות ל-60 אגורות למילה, ניתן לחסוך את הוצאה זו במידה ותכתבו את תוכן האתר בעצמכם.
  • שדרוגים מיוחדים לאתר – שדורגים מיוחדים לאתר כמו למשל אפקטים ויזואליים שונים מייקרים את מחירו של האתר.

מחיר בניית אתר

אתר תדמית – ברוב המקרים אתר תדמית הוא האתר הבסיסי ביותר. אתר מסוג זה בדרך כלל כולל מספר עמודי תדמית אשר מציגים את העסק ואת השירותים שהוא מציע, עמוד אודות על העסק, עמוד יצירת קשר ובחלק מן המקרים בלוג או עמוד בו כתובים מאמרים. ברוב המקרים אדם אשר רוצה להקים אתר תדמית לא שואף לקדם אותו בצורה ממש אינטנסיבית בגוגל.

מחיר בניית אתר תדמית על ידי פרילנסר או חברה של אדם אחד נע בדרך כלל בין 1000 שקלים ל- 3000 שקלים, חשוב לדעת כי רמת האתר תהיה בהתאם למחיר ששילמתם. בחלק גדול מן המקרים האתר לא יעוצב באופן אישי אלא על ידי שימוש בתבנית מוכנה כך שיש סיכוי גדול שתראו אתר דומה לאתר שלכם.

מחיר בניית אתר תדמית על ידי חברה לבניית אתרים נע בדרך כלל בין 4000 שקלים ל- 15000 שקלים, המחיר נקבע לפי רמת העיצוב של האתר, מספר העמודים באתר ועוד. היתרון המשמעותי בבניית אתר על ידי חברה הוא שברגע שיש בעיה כלשהי יש לכם למי לפנות.

אתר חנות – אתרי חנות הם אתרים מעל מטרה ברורה – למכור מוצרים או שירותים שונים דרך האתר, בשל כך ישמחיר בניית אתר חנות על ידי חברה לבניית אתרים יהיה שונה ממחיר בניית אתר על ידי פרילנסר צורך ברמת אבטחה גבוהה, אפשרויות סליקה שונות, שרת יציב וחזק לאתר ועוד.

קיימים אתרי מכירות המשמשים כסוג של סניף דיגיטלי של רשת חנויות, קיימים אתרי מכירות שהם העסק עצמו.

כאשר אתר החנות הוא העסק העצמו ישנה חשיבות גדולה מאוד למיקום של האתר בתוצאות החיפוש ולהחזר ההשקעה של התקציב שקיים לשיווק דיגיטלי של האתר.

מחיר בניית אתר חנות על ידי פרילנסר או חברה של אדם אחד נע בדרך כלל בין 3000 שקלים ל-5000 שקלים, חשוב לדעת כי רמת החנות תהיה בהתאם למחיר ששילמתם. ברוב המקרים העיצוב לא יהיה ברמה גבוהה וגם חווית המשתמש. חווית משתמש היא אלמנט משמעותי מאוד באתר חנות, זאת מכיוון שלא מדובר באתר תדמית שבו רק צופים, באתר חנות בסופו של דבר צריך להניע את הלקוח לפעולה ועל מנת לעשות זאת יש לספק לו חווית משתמש קלה ומהנה. במידה ואתר החנות שלכם לא יספק ללקוח חווית משתמש טובה אתם לא תמכרו הרבה מוצרים ועקב כך תפסידו כסף.

מחיר בניית אתר חנות על ידי חברה לבניית אתרים נע בדרך כלל בין 7000 שקלים ל-30,000 שקלים, המחיר נקבע בהתאם לרמת העיצוב של האתר, בהתאם למספר העמודים, קטגוריות המוצרים, כמות המוצרים באתר, פרסומות הקיימות באתר ועוד. חברות לבניית אתרים מקפידות מאוד על חווית משתמש איכותית ללקוח המספקת לו שימוש מהנה באתר וקנייה מהירה וקלה של המוצרים.

קיימים סוגים רבים של אלמנטים אשר ניתן להוסיף לאתר חנות, אנו ממליצים לכם לא להגזים ולהתחיל מהבסיס, להרוויח כסף ובכל פעם לפתח את האתר עוד ועוד.

מחיר בניית אתר

עלות בניית אתר אינטרנט משתנה מפרויקט לפרויקט. ישנם מספר גורמים שיכולים לקבוע את המחיר של אתר אינטרנט. גורם אחד שקובע את המחיר של בניית אתר הוא הגודל והמורכבות. ניתן לקבוע זאת לפי כמות עמודים, תמונות, סרטונים, אלמנטים אינטראקטיביים וכו' יהיו באתר. בנוסף לכל הגורמים הללו ישנם סוגים שונים של אפשרויות אירוח ובוני אתרים שיוסיפו גם לעלות. עלות בניית אתר עסקי תלויה בהיבטים רבים כגון מורכבות, תכונות וסוגי אפשרויות אחסון. בניית אתר היא משימה לא פשוטה. נדרש הרבה זמן, מאמץ ומשאבים כדי להקים את האתר. אבל עדיין יש צורך בתוכנית לפני שתתחיל לבנות אתר משלך. ישנם גורמים רבים שנכנסים לתמונה בעת בניית אתר משלך. יש הרבה פלטפורמות של מערכות ניהול תוכן זמינות בשוק, אבל לבחור אחת שמאימה לצרכים שלך היא לא משימה קלה. יש כמה גורמים שאתה צריך לשקול לפני שאתה מחליט באיזו פלטפורמת מערכת ניהול תוכן להשתמש עבור האתר שלך.

ממה מורכבת עלות האתר

מחיר בניית אתר תלוי באלמנטים שיהיו כלולים באתר ובגורמים נוספים מחיר בניית אתרים הוא גורם חשוב בהחלטה אם לבנות אתר או לא. עסקים קטנים רבים עובדים מדי יום בתקציב מצומצם וצריכים לקבל החלטות נבונות לגבי איך להוציא את כספם בחוכמה. יש אנשים שיגידו שזה מאוד יקר לפעמים, אבל ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להפחית את העלויות שלך. יש חשיבות רבה של קבלת עזרה מקצועית ממעצב אתרים עבור האתר שלך. עלות בניית אתר נובעת בעיקר מהגורמים הבאים: עבודת עיצוב, אחסון אתרים, רישום ומערכת ניהול תוכן . אתר אולי נראה כמו דבר פשוט להרכיב, אבל במציאות, ישנם הרבה שלבים שנכנסים לבניית אחד. יש את תהליך העיצוב, תהליך התכנות, ואז השילוב שלו עם טכנולוגיות אחרות. לכל השלבים הללו יש מרכיבי זמן ועלות משלהם. בהתאם לרמת הפיתוח הנדרשת של האתר יהיה תלוי בתג המחיר (למשל, מותאם אישית לעומת גנרי). אתר שנבנה בהתאמה אישית יהיה יקר יותר מתבנית אתר גנרית או תוכנית מדף. מחיר בניית האתר תלוי במורכבות האתר. אם אתה רוצה לבנות אחד פשוט, זה יהיה סביר. אבל אם אתה רוצה לבנות מתקדם, זה יהיה יקר.

חשוב לדעת שאם אתה מחפש בונה אתרים ליצירת אתר משלך או שאתה מחפש מעצב אתרים, בונה אתרים הוא האפשרות הפשוטה יותר מכיוון שהוא אינו דורש שום ידע בקידוד והוא זול יותר מאשר העסקת מעצב אתרים. אם אתה מחפש בונה אתרים בחינם, אז יש רבים בשוק שיתנו לך את השירות הזה. אבל אם אתה רוצה להשתמש באחד מבוני האתרים הטובים והפופולריים ביותר בשוק, אז יהיה להם מחיר. בוני אתרים הם כעת הדרך הפופולרית ביותר ליצירת אתר משלך. אפשר למצוא שפע של בוני אתרים המציעים כמעט את כל מה שצריך ליצירת דף אינטרנט.

על מה משלמים

כשזה מגיע למה לבוני אתרים בתשלום, ישנם שני סוגים של אפשרויות אירוח:

א) עלות לחודש

ב) שלם לפי הכניסות שלך לאתר.

האפשרות הראשונה היא האפשרות הנפוצה ביותר והיא כוללת בדרך כלל את הדברים הבאים: שטח אחסון בענן, רישום שם, כלים לבניית אתר, חשבונות דואר אלקטרוני, שילוב של רשתות מדיה חברתית ומסחר אלקטרוני.

איך לבחור בונה אתרים איכותי

כבעלי אתר, אתה רוצה לוודא שאתה משלם על איכות ולא רק על מחיר השירות. השאלות הבאות עשויות לעזור לך למצוא בונה אתרים מעולה: האם לחברה יש ניסיון בבניית אתרים? מה המחירים שלהם? האם הם מציעים ניסיונות או הדגמות בחינם? האם יש להם ערבויות או הבטחות שניתן למצוא באתר שלהם? האם יש תמיכת לקוחות זמינה עבורי? מה הרקע של מייסדי החברה, מפתחים, מעצבים וכו'?

מחיר בניית אתר

המחיר של אתר אינטרנט תלוי בכמות הדפים, גודל כמות הנתונים, סוג האירוח ותכונות נוספות. העלות ליצירת חנות אינטרנט מקוונת היא בין 5200ש"ח ל10,000 ש"ח.  ליצירת אתר עם 5 עמודים העלות נעה בין 1700ש"ח ל3500 ₪..  העלות ליצירת עמוד אחד היא בין 400ש"ח ל800 ₪ . ישנן חברות רבות המציעות שירותי בניית אתרים. חלקם גובים מחיר קבוע, בעוד שאחרים מציעים מגוון. ישנן גם חברות שגובות תשלום חודשי עבור השירות שלהן. לחברות מסוימות אולי אין מחיר ספציפי לבניית אתרים, אבל יש להן הערכה של מה הן יכולות לעלות לאתר בתמורה למידע שאתה מספק להן. ככל שתספק להם יותר פרטים לגבי הצרכים שלך, כך הם יכולים להציע הערכה מדויקת יותר עבור הפרויקט שלך.

אתר אינטרנט הוא נוכחות מקוונת של העסק בעולם האינטרנט והמדיה. זה המקום שבו הם יכולים להציג את המוצרים והשירותים שלהם לעולם. הרבה אנשים חושבים שאתר אינטרנט צריך לעלות הרבה כסף, אבל זה לא המקרה. אתה יכול לבנות אתר יעיל בפחות מ-400 ₪  אם תעשה זאת בעצמך או בעזרת קצת עזרה מחבריך. תקציב של 1500- 5000 ₪  יאפשר לרוב העסקים הקטנים להשיג אתר אטרקטיבי ופונקציונלי שנוצר בצורה מקצועית. מחיר בניית אתר משתנה בהתאם למורכבות האתר, מה כלול בחבילה ומי בונה אותה. אחת הדרכים לשלם מחיר יקר היא לשכור פרילנסר. בוני אתרים בדרך כלל גובים עבור עמוד או שעת שירות. ככל שהאתר יהיה מורכב יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יעלה יותר כסף. לדוגמה, אם אתה רוצה עיצוב מותאם אישית עם הרבה גרפיקה ואנימציות, צפה לשלם למעלה מ-400 ₪ לשעה עבור זמן עיצוב לבד.

הגורמים המשתנים לעלות אתר 

בניית אתר יכולה להיות תהליך יקר. זה דורש כמות מסוימת של זמן וכסף. לכן, ישנם אנשים רבים שרוצים לברר כמה עולה לבנות אתר אינטרנט. ישנם גורמים רבים שתורמים לעלות בניית האתר, כמו גודל ומורכבות האתר, מספר הדפים או באיזה מערכת ניהול תוכן אתר משתמש. העלות תלויה בדרך כלל באילו שירותים אתה צריך עבור האתר שלך – מרישום דומיין ואירוח ועד עיצוב ופיתוח. זה תלוי גם במידת המורכבות של האתר שלך – למשל אם יש פונקציות של מסחר אלקטרוני או אם הוא בנוי ומותאם למכשירים ניידים.

באופן כללי, המחירים הממוצעים נעים בין 2000- 20000 ₪ +, אבל זה יכול להשתנות מאוד בהתאם לתכונות שאתה דורש מבונה האתר שלך. זה פחות או יותר המחיר של בניית אתר אינטרנט. זה כולל את העיצוב, שזה מה שרואים על המסך וגם את כל הטכנולוגיה הבסיסית. בעלי אתרים צריכים לבדוק את תוכנית אירוח האתרים שלהם מכיוון שזה משפיע על כמה הם יצטרכו לשלם עבור אתר אינטרנט. חברת אחסון טובה יכולה להפחית את החשבונות החודשיים של בעל אתר על ידי מתן כמות גדולה של רוחב פס, שטח אחסון ותיבות דואר אלקטרוני.

שינוי המחירים לאורך הזמן

מחיר בניית אתרים נמצא בעלייה בעשור האחרון. לפני כמה שנים, יכולת להשיג אתר הגון בתמורה ל2000 ₪ . כיום, אתה אפילו לא יכול לקנות דומיין בסכום זה ותצטרך לפחות 15000 ₪  כדי להקים את האתר שלך ולהתחיל להפעיל אותו. למרבה המזל, תחרות בנישה זו הובילה לפתרונות סבירים יותר. ישנם בונים רבים בחוץ המציעים חבילות אתרים בסיסיות במחירים של 7000 ₪ או פחות. חלקם אפילו מציעים תקופות ניסיון בחינם.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך