מה זה סטורי בפייסבוק

מה בעמוד זה?

מה זה סטורי בפייסבוקהרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק, הגיעה עם השנים למסקנה, שלא ניתן להסתמך רק על פוסטים ולכן הם יצרו פיצ'ר חדש שיעורר מעורבות של משתמשים בפייסבוק. זהו הסטורי. למעשה לבטח תשאלו מה זה סטורי? הסטורי נועד, לפרסם תמונה או סרטון קצרצר, אם מאירוע וכל דבר. אותו הדבר חל גם על בעלי עסקים, אשר מנהלים דף עסקי בפייסבוק. הגולשים יכולים להגיב והסטורי פשוט יעורר עניין. כשאר ישנם תגובות של גולשים, יש לענות מהר. למעשה למי ששואל מה זה סטורי בפייסבוק, מדובר על באז שיעורר עניין רב יותר בקרב הגולשים. למשל בעלי עסקים, יכולים לעלות סטורי לגבי שירות או מוצר חדש שהעסק משיק.

 

ניתן יהיה להגדיל את מאגר הלקוחות באמצעות ניהול נכון של הדף העסקי בפייסבוק ויצירות של סטוריז. ניתן להעלות פרסומות של בית העסק, כך שהוא יחדור יותר בתודעת הגולשים. יש להיות מעודכן, כשאר יש לפרסם לפי השיטות החדשניות. זו הסיב כי במקום שתשאלו מה זה סטורי בפייסבוק, יש לתת את עבודת הפרסום הדיגיטלי, רק למומחים בדבר, כך תהיו בטוחים, כי העסק שלכם יתפרסם נכון גם ברשתות החברתיות, הסטורי שלכם יגרום להתעניינות והרווחים שלכם רק יעלו, וכן גם נתח הלקוחות יגדל.

כיצד ניתן להפעיל סטורי בפייסבוק?

הסטורי מופיע באפליקציה במיקום טוב למעלה בתחילה של הפיד. הסטורי מופיע בסרגל שבו ישנו סטוריז של חברים או דפים שעשיתם להם לייק. לא ניתן למשל, להוריד את הסטורי מהאפליקציה. בכל פעם כאשר נפתח את האפליקציה, ניתקל בסטוריז. למעשה לא סתם אנשים תוהים מה זה סטורי , היות ובשנה האחרונה, אנו רואים יותר ויותר גולשים מפרסמים סטוריז. מדובר על פיצ'ר קליל ומרענן, מה שלא גורם לכם לקרוא פוסטים שנראים דומים, או שכבר מאסתם בהם. למשל, תוכלו לפרסם מבצעים של מוצרים או של שירות שאתם משווקים.

יש לציין, כי יש לגלות מעורבות רבה, היכרות ויכולת לנצל את המאפיינים היעילים של כלי זה. מדובר על סוג חדש יחסית של שיווק דיגיטלי לעסקים. יש לגלות יצירתיות ואם מדובר בדף עסקי בפייסבוק, אז גם מקצועיות משחקת נדבך חשוב בשיווק דיגיטלי מסוג זה. לא כל בעלי העסקים, מוצאים את הזמן להתעסק עם הדף העסקי שלכם ולכן, הם עשויים להפסיד לקוחות. ישנם בעלי עסקים שאפילו לא יודעים מה זה סטורי , או איך ניתן להשתמש בו בכלל. זו הסיבה, כי יש חברות דיגיטל המתמחות בפרסום עסקים ברשתות החברתיות ובכלים פרסומיים עדכניים כגון סטורי בפייסבוק. יש לדעת, שבזמנו היה נהוג לחשוב כי סטורי מיועד רק לצעירים, אז החדשות הן שזה מש לא רק לצעירים, כי אם מדובר בכלי שיווקי יעיל לבעלי עסקים.

 

בעלי עסקים שמעוניינים לפרסם סטורי בפייסבוקהאם יש חוקים לגבי בעלי עסקים שמעוניינים לפרסם סטורי בפייסבוק? 

היכולת לתזמון של סטורי בפייסבוק לבעלי עסקים, שצורה רק למי שמקדם את העסק שלו, באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק. מדובר על תקציב פרסום, אפילו אם  אתם מעוניינים לפרסם לקהל העוקבים. יש לציין, כי משך הזמן של הסטורי בפייסבוק, הוא 26 שניות על הסטורי בפייסבוק, להיות פשוט ואינטואטיבי, על מנת שיוכלו ליצור מעורבות. עסקים רבים מנצלים את הסטורי בפייסבוק לטובת פרסום. ניתן למצוא סטוריז ממומנים שמגיעים לאנשים שאינם עוקבים אחר פרופילים עסקיים, אבל באמצעות טירגוט של הרשת החברתית, אשר יודעת לשתול את הפרסומות בפייסבוק. למעשה סטורי לדף עסקי, יוכל לצבור הרבה צפיות ביחס לפוסט עסקי בפייסבוק.

אם הסטורי יהיה מוצלח, הגולשים ישתפו אותו וכך, המודעות למוצרים או לשירות של בעל העסק שפרסם באמצעות סטורי החשיפה תהיה גדולה יותר.  למעשה סטורי בפייסבוק, נחשב לדבר הבא והעדכני ביותר בעולם השיתופים. ניתן לגרום לסטורי שיהפוך ויראלי אשר יעבור בין מאות ואפילו אלפי גולשים.  מדובר על כמויות גדולות של תנועה בפייסבוק העסקי ולכן, בעלי עסקים רבים, משתמשים בפלטפורמה זו, בכדי להגיע לקהלי יעד חדשים. ניתן להשתמש בסטורי בפייסבוק כקמפיין. כל בעל עסק יכול לבצע תמיכה בקמפיין באמצעות סטורי. היתרון הגדול של סטורי ברשת החברתית פייסבוק, הוא שניתן לתייג פרופיל של משתמשים ואף לבקש מהם לתייג אתכם וליצור קשר בין המשתמשים.  בעלי עסקים שפרסמו באמצעות פוסטים בפייסבוק, מוצאים כי פרסום באמצעות סטורי גרם לחשיפה גבוהה יותר, אז יש לדעת כי כלי זה הפך לפופולארי, היות ומאוד קל ליצור אותם. ניתן באמצעותם להציג פן שונה לעסק. ניתן לראות תגובות של גולשים וכן, סטורי נשאר בתודעה של אנשים, במיוחד אם מעלים כמה מהם בכל יום.

יש לגוון ולא רק להעלות תמונות, יש לדאוג לגוון ועניין עבור העוקבים שלכם. מומלץ לא לעלות למעלה מ-10 סטוריז ביום, אך שימו לב שלא להעלות מעט מדי סטוריז ביום, כך שתהיה לכם נוכחות טובה בפייסבוק.  אם תדעו היטב מה הכללים של סטורי בפייסבוק, כך שתוכלו להתחיל ליצור סטוריז שימשכו גולשים רבים ועניין במוצאים או בשרות שאתם משווקים.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך