יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני הפופולרי בעולם. יש לו 1.5 מיליארד משתמשים ו-300 שעות של וידאו מועלים אליו בכל שעה.מחיר הפרסום ביוטיוב תלוי במספר גורמים:
מספר הצפיות – בדרך כלל, מודעה תוצג לכ-10-30% מהצופים אם הם צופים במשך 30 שניות או יותר.
אורך הסרטון – סרטונים ארוכים יותר יכולים לדרוש מחירים גבוהים יותר מאלה קצרים ולכן מפרסמים מחפשים דרכים למתוח את התקציבים שלהם.
הקהל – שיעורי הפרסום משתנים בהתאם לקבוצת גיל ולתחומי עניין, ולכן מפרסמים ממקדים מודעות על סמך תחומי עניין ודמוגרפיה כגון מגדר, דמוגרפיה, אתניות, גודל משק בית ורמת הכנסה.
YouTube הוא האתר השני הכי פופולרי באינטרנט, רק אחרי פייסבוק. זה בגלל כל התוכן שמועלה ליוטיוב על בסיס יומי. מיליוני סרטונים מועלים ליוטיוב מדי יום ומספר זה ממשיך לגדול. זה הופך אותו לפלטפורמה מצוינת עבור מפרסמים ורבים בוחרים באתר זה כיעד הפרסום שלהם.עלות הפרסום ב-YouTube תלויה במגוון גורמים כמו התדירות שבה אתה רוצה שהסרטון שלך יופעל והיכן אתה רוצה שהוא יופעל. בעת בחירת פרסומת, חלק מהאנשים ילכו עם גוגל ואחרים ילכו עם מודעות יוטיוב.ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לפרסם את המוצרים או השירותים שלך דרך YouTube שיכולות לעזור לחברה שלך להתבלט מהמתחרים. אלו כוללים:
- סרטונים ממומנים
- מיקום מוצר
קהל יעד לפרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב הוא דרך מצוינת למקד לקהלים ספציפיים. זו גם דרך מצוינת להעביר את המסרים הפרסומיים שלך בפני אנשים שמחפשים באופן פעיל תוכן הקשור למותג שלך.עם זאת, פרסום ב-YouTube יכול להיות יקר מכיוון שהוא משתלם לגוגל כאשר אנשים לוחצים על המודעות שלהם. המחיר משתנה בהתאם למספר הפעמים שאתה רוצה שהמודעה תופיע , משך הזמן שבו אתה רוצה שהמודעה תוצג, והאם אתה רוצה שהמודעה תופיע כאשר משתמשים מחפשים או בכותרות ותיאורי סרטונים. YouTube יגיד לך כמה שווה הפרסום בהתבסס על גורמים אלה בעת הגדרת מסע הפרסום שלך.
סוגי הפרסום
יוטיוב היא אחת מרשתות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר עד כה. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים, YouTube הפך לחלק חיוני באסטרטגיות שיווק עבור חברות רבות.
ב-YouTube, עלות הפרסום תהיה תלויה בגורמים הבאים:
- סוג הקמפיין
- האורך והתדירות של המודעות שאתה רוצה
- מספר ההופעות שהיית רוצה לקבל
- אפשרויות המיקום והמיקוד
YouTube הוא המקור השני בגודלו של הזמן המושקע במדיה דיגיטלית. זו גם האפליקציה הסלולרית הצומחת הכי מהר בעולם. אז אם אתה שוקל לפרסם ביוטיוב, המדריך הזה אמור לענות על כל השאלות שלך. ראשית, עליך לדעת שיש שני סוגי פרסום ב-YouTube – True View ו-AdSense לווידאו. ניתן לדלג על מודעות True View והן מופיעות לפני, במהלך או אחרי סרטון אחר. לא ניתן לדלג על מודעות AdSense לווידאו – הן יופעלו לפני כל סרטון. ניתן גם למקם אותם בין סרטונים או בסוף סרטון .
כמה עולה פרסום ביוטיוב: עלות פרסום ביוטיוב
עלות הפרסום ביוטיוב היא עניין מאוד ספציפי ומסובך שתלוי בהמון גורמים. פרסום ביוטיוב יכול להיות דרך מצוינת להגיע לקהל מפתח. עם זאת, העלויות תלויות בסוג הסרטון עבורו אתה רוצה לקנות מודעות, קהל היעד שלך וכמה זמן אתה רוצה שהמודעות שלך יוצגו. המחירים עבור סרטונים אלו נעים בין 4-40 ש"ח לכל 1,000 צפיות. אם אתה מנסה להגיע לקהלים צעירים יותר שיש להם סיכוי גבוה יותר לצפות בסרטונים במכשירים הניידים שלהם, המספר הזה יהיה גבוה בהרבה מאשר אם היית מכוון למנהלים עסקיים שצופים בעיקר בטלוויזיה בבתיהם.
איפה יתבצע הפרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב יכול להתבצע במגוון ערוצים. חברות מסוימות בוחרות להשתמש בפורמטים של מודעות המופעלות לפני או במהלך סרטון, בעוד שאחרות בוחרות להפעיל מודעות הממוקמות לצד תוכן וידאו. התמחור עבור אפשרויות אלו שונה, וחברות צריכות להחליט איזו מהן הן רוצות על סמך הצרכים שלהן. לדוגמה, אם חברה רוצה שמסר מסוים ייראה לכמה שיותר אנשים, ייתכן שהיא תרצה שהמודעה תוצג לפני שהסרטון יתחיל לפעול. מודעות יכולות להופיע גם במקומות אחרים באתר ובאפליקציות של YouTube, בהתאם לסוג הקהל שאליו ממקדים. זה כולל את עדכון דף הבית ואת דף תוצאות החיפוש.
כמה עולה פרסום ביוטיוב: פרסום יעיל ביוטיוב
נראה כי פרסום ביוטיוב הוא ערוץ יעיל לעסקים בימינו. זוהי אחת מפלטפורמות הווידאו הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים.
YouTube מציע סוגים שונים של מודעות – פרה-רול, מודעות באנר, מודעות שכבת-על, מודעות וידאו באמצע הסרט ומודעות וידאו שניתן לדלג עליהן. טרום-רול הם בדרך כלל סרטונים ארוכים של 30 שניות, המוצגים לפני שמשתמש צופה בתוכן כלשהו בפלטפורמה. מצד שני, מודעות באנר הן סרטוני פופ-אפ קטנים המופיעים בחלק התחתון או העליון של המסך כאשר משתמש גולל ביוטיוב. הסוג השלישי הוא מודעת הכי טובה והיא משמשת להצגת פרסומות מעל סרטונים שעשויים להתנגן במצב מסך מלא. מפעילים יכולים גם להציב מודעה באמצע וידאו שתראה לאחר 15 שניות של צפייה בווידאו קליפ
YouTube הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם. יותר ממיליארד אנשים משתמשים בו מדי חודש.
כמה עולה פרסום ביוטיוב: מה עלות הפרסום
אז כמה עולה פרסום ביוטיוב עבור ערוצים וסרטונים שונים. מחירי המודעות ביוטיוב מתחילים בכמה מאות שקלים ליום, אך יכולים להגיע עד ל-400,000 ₪ ליום עבור חסות בלעדית המאפשרת למפרסם להציג את כל המודעה שלו ללא הפרעה לפני סרטונים מכל מפרסמים או יוצרי תוכן אחרים. משמעות הדבר היא שאם אתה מחפש אפשרות זולה יותר, מודעות וידאו עולות בדרך כלל בין 20ש"ח ל40 ₪ ל1000 מודעות.
חבילות פרסום ביוטיוב
עלות הפרסום ביוטיוב משתנה בדרך כלל בהתאם לפרסום שאתה מחפש. אתה יכול גם לקנות חבילות שיתנו לך מספר מסוים של הופעות או צפיות במחיר מסוים.
חברה שרוצה לפרסם את המוצרים שלה עשויה לבחור לעשות זאת על ידי הוספת מודעות פרה-רול שבהן יש סרטון על המוצר. זוהי פרסומת שתתנגן לפני טעינת הסרטון וניתן לראות אותה על ידי כל הצופים בסרטון. החברה משלמת לפי צפייה והם רוצים כמה שיותר צפיות על מנת להגיע לקהל היעד שלהם ולמכור את המוצר שלהם. אחת הדרכים הנפוצות ביותר לפרסם ביוטיוב היא באמצעות מודעות וידאו. מודעות אלו הן מודעות זורם או מודעות לפני סרטון. מודעות זורם פועלות לפני תחילת סרטון ויכולות להיות באורך 15, 30 או 60 שניות. מודעות קדם-סרט מופעלות לפני תחילת סרטון באורך מקסימלי של 2 דקות.
המחיר של מודעה זורם מבוסס על הגורמים הבאים: סוג המפרסם, משך המודעה וכמה סרטונים יושמעו לפני שלהם. העלות עבור פרסום טרום-רול נע בין 8 ₪ ל20 ₪ לכל אלף צופים שניתנים לצפייה.
עלויות הפרסום תלויות בסוג פורמט המודעה שתבחר ומשך הסרטון שלך. ככלל, ככל שהסרטון שלך ארוך יותר, כך יהיה יקר יותר לפרסם ביוטיוב. אתה יכול להתחיל רק ב4 ₪ ליום אם אתה רוצה לקדם רק סרטון אחד למשך 14 ימים או פחות. אם אתה רוצה שהמודעה שלך תוצג ברציפות על אוטומט. מודעות זורם הפכו לסוג הפופולרי ביותר של מודעות וידאו בקרב משתמשי YouTube, מכיוון שהן מוצגות באמצע סרטון YouTube, כך שהן לא משבשות אותו. יש להם גם שיעורי מעורבות גבוהים מכיוון שצופים שחוזרים לאחר צפייה במודעה יראו מודעה נוספת מיד.
מודעות פרה-רול מוכנסות לפני שהסרטון מתחיל להתנגן, מה שאומר שהצופים צריכים לשבת עליהם לפני שהם יכולים ליהנות מהתוכן שלהם.
יוטיוב הוא אחד מפלטפורמות הוידאו הגדולות ביותר בעולם, ונכון לשנת 2020 הוא האתר השני הנצפה ביותר בכל רחבי העולם. הסיבה לכך היא מובנית מאליה, כיוון שכל אחד מאתנו נכנס לפחות פעם אחת לאתר הזה כדי לצפות בקליפ של אמן אהוב, לראות סרטונים מצחיקים שמעלים את המצב רוח, להתרשם מטריילרים רשמיים של סרטים חדשים שעתידים לצאת לקולנוע – ובאופן כללי לצרוך כל תוכן רלוונטי אחר באמצעות וידאו.
כיוון שזוהי פלטפורמה פופולרית מאוד בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, היא משמשת גם כמקום מומלץ לפרסם בו תכנים שיווקיים עבור מפרסמים רבים, בין אם מדובר על עסק קטן או חברה גדולה ומוכרת. לכן אם אתם נמצאים בתהליכי השיווק של העסק שלכם ותוהים כמה עולה פרסום ביוטיוב, התשובה המורחבת לכך מחכה לכם בשורות הבאות, והיא תפתיע אתכם.
פרסום ביוטיוב – מה זה אומר?
תהליך הפרסום ביוטיוב מאפשר לכל אחד להעלות קמפיינים שיווקיים באתר של יוטיוב, שאלו יוצגו לקהל הגולשים האדיר שעושה שימוש בפלטפורמה הזו בכל יום. למעשה, מדובר על כמות של יותר מ-3 מיליון משתמשים רשומים ביוטיוב בכל העולם, והמספר הזה רק הולך ועולה.
באמצעות פרסום ביוטיוב קיימת אפשרות להעלות מודעות פרסומיות שיוצגו לגולשים השונים במהלך צפייתם בסרטונים, לפתוח פרופיל עסקי ולנהל עמוד פרסום ביוטיוב אליו משתמשים יכולים להירשם כדי לעקוב, ולפרסם סרטונים שיווקיים שיגיעו לקהלי יעד רלוונטיים.
באילו מקרים כדאי לעשות פרסום ביוטיוב?
הפרסום ביוטיוב הוא לא רק נוח, פשוט וקל אלא גם רלוונטי עבור סוגים רבים של עסקים ואנשים שרוצים לפרסם את עצמם. נוסף לעסקים מקומיים בארץ, קטנים או גדולים, גם עסקים וחברות שרוצות להגיע לקהלים בינלאומיים יכולים להשתמש בפלטפורמת הפרסום של יוטיוב כדי להגיע לקהלים הנכונים.
נוסף אליהם, גם אנשים פרטיים שאין להם עסק של ממש יכולים לפרסם את עצמם בצורה יעילה, כמו למשל אנשים שמעבירים שיעורים פרטיים, מעבירי סדנאות וקורסים קטנים וגם עסקים חדשים שרק החלו את צעדיהם בעולם העסקי התחרותי. מכיוון שכמעט כולם משתמשים ביוטיוב לצריכת תכנים כאלו ואחרים, החשיפה השיווקית עבור כל מפרסם היא טובה ויעילה יותר ובטווח הרחוק מביאה תוצאות.
כיצד אפשר לפרסם סרטונים שיווקיים ביוטיוב?
חברת גוגל העולמית רכשה את יוטיוב בשנת 2006, ולכן ניהול הקמפיינים השיווקיים בפלטפורמה הזו נערכים דרך ממשק ניהול ייעודי למפרסמים השייך לגוגל. מערכת הפרסום נקראת אדוורדס (Adwords), והיא זו המאפשרת למפרסמים לייצר קמפיינים שיווקיים שונים במגוון תחומים ונושאים.
בין היתרונות של פרסום ביוטיוב היא האפשרות ליצירת פרסום ממוקד ויעיל יותר, זאת באמצעות היכולת של המפרסם להגיע לקהלים רלוונטיים לתכני הפרסום שלו. בעזרת מערכת הפרסום המפרסם יכול להעלות וידאו שיווקי, להציג מודעה שיווקית במהלך הצגת סרטון מסוים בו הגולש צופה, ואפילו ליצור מודעת טקסט שתופיע במקום מסוים ביוטיוב.
המיקוד של הפרסום נעשה בדומה לפרסום בגוגל, על ידי שימוש במילות מפתח וביטויים הקשורים לתחום אותו המפרסם משווק. מפרסמים שמתחזקים עמוד יוטיוב פעיל יוכלו להעלות אליו סרטונים שונים, כאשר מערכת הפרסום מאפשרת להם לקשר בין מודעות פרסומיות לבין הסרטונים שלהם והוידאו השיווקי יקודם בצורה טובה ויעילה יותר.
מה היתרונות של פרסום ביוטיוב?
כאמור, אחד מהיתרונות של פרסום ביוטיוב היא האפשרות למקד את המודעות הפרסומיות בצורה טובה ויעילה יותר, כך שהגולשים שיחשפו לתכנים השיווקיים יהיו רלוונטיים יותר וכך יעלו הסיכויים כי הם ילחצו על המודעה, יצרו קשר עם העסק וכל פעולה אחרת שלהם שתייצר המרה. בנוסף לכך, הפרסום ביוטיוב הינו אפקטיבי יותר, כיוון שכמות הגולשים והמשתמשים בו היא גדולה מאוד וכך גם הסיכויים כי קהל הצרכנים ייחשף למודעות הפרסומיות ויבחר לצרוך את המוצרים/שירותים שמוצעים להם באותן מודעות פרסומיות.
יתרון נוסף ומשמעותי מאוד בפרסום ביוטיוב הוא העניין של העלות, כיוון שעלות הפרסום ביוטיוב היא נמוכה מאוד! לכן על השאלה של כמה עולה פרסום ביוטיוב התשובה המפתיעה היא בין כמה אגורות עד כמה שקלים, זאת בהתאם לאורך וסוג הסרטון הפרסומי שמעלים, או כל תוכן שיווקי אחר שצפוי להופיע ביוטיוב.
כמה עולה פרסום ביוטיוב?
כיוון שהעלות של פרסום ביוטיוב היא זולה מאוד בהשוואה לכמות החשיפה שאפשר לקבל בפועל, אין ספק כי מדובר באחת הפלטפורמות המומלצות ביותר לפרסום עבור מפרסמים שונים. למעשה אפשר לומר כי הפרסום ביוטיוב מתבצע בדומה לפרסום הממומן שנעשה במנוע החיפוש של גוגל, כאשר המפרסם של המודעות השיווקיות משלם על הפרסום בהתאם לחשיפה שהוא מקבל.
לכן סרטון פרסומי שהרבה גולשים יקליקו עליו יעלה יותר למפרסם, אך מצד שני כמות גדולה של הקלקות עשויה להביא איתה גם כמה שיותר לקוחות רלוונטיים שרוצים לרכוש מוצר/שירות, וכך אפשר לומר כי נעשה קיזוז בין עלות הפרסום להמרה.
האם אפשר לפרסם ביוטיוב לבד?
פרסום ביוטיוב הוא מהלך נוח ופשוט, ולכן כל מפרסם יכול לעשות אותו בעצמו. מצד שני, פרסום ביוטיוב באמצעות מקדם מקצועי יאפשר למקסם את היתרונות של הפרסום עם מיקוד טוב יותר של קהלי היעד, בחירת מילות מפתח איכותיות יותר וגם אפשרות למעקב שוטף והסקת מסקנות מקמפיינים שיווקיים שעלו.
אם חשבתם לעצמכם פעם בכמה סרטונים אתם צופים ביום או בשבוע דרך הרשת החברתית יוטיוב? האם ניסיתם לספור בכמה פרסומות אתם צופים בלי בכלל לשים לכך לב? יש כל מיני דרכים לפרסום ביוטיוב, אחת מהרשתות החברתיות שכבשו את העולם ובכל יום מביאה עוד ועוד גולשים, עוד ועוד עוקבים, עוד ועוד צפיות. ביוטיוב תוכלו לפרסם את העסק שלכם בכל מיני דרכים. הדרך הראשונה היא פשוט להקים ערוץ יוטיוב, באופן כזה תוכלו להעלות הדרכות וסרטונים שעוסקים בתחום שבעצם בו העסק שלכם עוסק. למשל, נניח שאתם מתמחים בתחום של קידום אורגני לעסקים. דרך הערוץ שלכם ודרך הסרטונים שתעלו בעצם, אתם יכולים לעזור לעסקים גם לקדם את עצמם באופן אורגני וגם למשוך אליכם עוד ועוד לקוחות חדשים. ניתן לפרסם את העסק שלכם ביוטיוב גם דרך פרסומות שמופיעות בסרטונים אחרים שרלוונטיים או לא רלוונטיים לעסק שלכם. ככל שכמות הצפיות באותו סרטון גבוהה יותר, ככה המחיר של הפרסומת עולה כמובן. ניתן גם לפרסם במודעות צידיות ועוד כל מיני דרכים. גם כאן, בדומה לשיטות פרסום אחרות, הפרסום ביוטיוב מתחלק לפרסום אורגני ולפרסום ממומן.
מדוע מותגים ועסקים משקיעים בתהליך של פרסום ביוטיוב?
מותגים מפרסמים ביוטיוב מכיוון שזוהי פלטפורמת השיווק השנייה הפופולרית בעולם, שמושכת שני מיליארד מבקרים מחוברים מדי חודש. אם אתם תוהים איך להקצות תקציב לטובת פרסום , חשוב שתבינו שלפלטפורמה זו יש את טווח ההגעה העצום ויכולת המיקוד החזקה שהופכת אותה לפלטפורמה בעלת ערך ללא ספק לאורך מסע הלקוח.
היו סמוכים ובטוחים שהבנת היסודות של פרסום תשתלם בטווח הארוך, ומאמר זה סוקר את תהליך מסע הפרסום של מודעות וידיאו, ושיטות עבודה מומלצות של ביצועים מוכחים.
מודעות וידיאו שניתן לדלג עליהן
מודעות אלו מוצגות לפני או במהלך סרטון. התכונה המגדירה שלהן היא שהצופים יכולים לבחור לדלג עליהן לאחר חמשת השניות הראשונות. שיטה זו של פרסום ביוטיוב דורשת מהמפרסמים לשלם רק כשהצופים בוחרים להמשיך לצפות מעבר לחמשת השניות הראשונות האלו.
המודעה שלכם חייבת להיות באורך של 12 שניות לפחות, אם כי מומלץ ליצור סרטוני וידיאו של שלוש דקות לפחות. התשלום מתבצע כשאדם צפה בשלושים השניות הראשונות, או בכל הסרטון, או אם הוא לחץ על המודעה.
מודעות וידיאו שאין אפשרות לדלג עליהן
מכיוון ש-76% מהאנשים מדווחים שהם מדלגים על מודעות באופן אוטומטי, חלק מהשיטות של פרסום ביוטיוב שזמינות למפרסמים היא הפעלת מודעות קדם סרטון או אמצע סרטון שאין להן לחצן דילוג כלל.
שיטה זו כדאית כשלמפרסם יש כוונה לעלייה רחבה במודעות למותג, והוא בטוח שהיצירתיות של הסרטון חזקה מספיק על מנת למשוך את תשומת הלב של קהל היעד שלו למשך 15 השניות המלאות. חשוב להבין שעם מודעות פרסום ביוטיוב שלא ניתן לדלג עליהן, מפרסמים משלמים לכל הופעה, לפי מחיר לאלף הופעות, כלומר, לכל אלף צפיות.
מודעות שאינן וידיאו
כשלמפרסמים אין תקציב של פרסום ביוטיוב, הם יכולים לבחור בשיטת פרסום מודעות שאינן וידיאו, שכוללות:
מודעות לתצוגה. מופיעות בסרגל הצד הימני וכוללות תמונה וטקסט, לצד קריאה לפעולה עם קישור לאתר האינטרנט שלכם.
מודעות בתוך וידיאו. מופיעות צפות על גבי תוכן וידיאו מערוצי יוטיוב שמייצרים רווחים.
בעולם אידיאלי, שני סוגים אלו של פרסום ביוטיוב מופיעים בשילוב עם תוכן קשור, אבל כמובן שלא תמיד זה המקרה. לכן חשוב שצוות פרסום דיגיטלי ילווה את המשווקים בתהליך יצירת המודעה, להשגת תוצאות אופטימליות.
איך מתנהל מקצועי שלן פרסום ביוטיוב?
ראשית, הפרסום מופיע ביוטיוב, לכן יש להתחיל בהעלאת קובץ וידיאו לערוץ היוטיוב, ולוודא שהסרטון ציבורי, או שאם אינכם מעוניינים שהוא יופיע בערוץ שלכם, ניתן להפוך אותו ללא רשום. כדי ליצור את מסע הפרסום, יש להיכנס לחשבון Google Ads ולבחור מסע פרסום חדש, בהתבסס על יעדי שיווק המותג.
בהמשך יש לבחור את סוג הקמפיין של פרסום ביוטיוב, כולל כל הצורות של מודעות גוגל, כמו למשל תוצאות חיפוש, טקסטים, או קניות, ולהקפיד לבחור בקמפיינים של וידיאו על מנת להציג את הסרטון שלכם לקהלים ביוטיוב.
הגדרת הפרמטרים של מסע פרסום ביוטיוב
יש לבחור את אסטרטגיית הצעת המחיר. ברוב המקרים, הסוג של מסע פרסום ייקבע לפי מטרת פרסום שמבוסס על המרות, קליקים או הופעות. יש להזין את התקציב לפי יום או כסכום הכולל למסע הפרסום, ולהזין גם את התאריכים בהם המודעה תוצג.
בהמשך יש לבחור גם את המיקומים בהם מודעות פרסום יופיעו, ולבחור את השפה של קהל היעד. ניתן לבחור הצגת מודעות ברחבי העולם או למקד את הפרסום לישראל בלבד, אבל חשוב להבין שהפרסום לקהל ישראלי בלבד מצמצם מאוד את טווח ההגעה של הסרטונים שלכם.
עלות פרסום ביוטיוב
חברת פרסום דיגיטלי מרכיבה מערך פרסום ביוטיוב מותאם לצרכי הלקוחות ולתקציב שלהם. התעריפים יכולים להתחיל ב-11 ₪ ליום, ולעלות בהתאם למודל הפרסום הממומן שנבחר. התוכנית מדויקת ומשתלמת וממוקדת לקהל היעד. קמפיין הפרסם מספק תוצאות מעולות בעלויות מופחתות והסרטונים שלכם נחשפים לקהל עצום.
לסיכום, פרסום ביוטיוב מתאים בעיקר לעסקים שיש להם תקציבים יחסית גבוהים ויכולים להרשות לעצמם לפרסם ביוטיוב, זאת בנוסף לקמפיינים, פרסומים ממומנים ותנועה אורגנית ברשתות חברתיות נוספות כמו פייסבוק ואינסטגרם לצד פרסום בגוגל.