פתיחת חנות באינטרנט- מהי הדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר לעשות זאת

מה בעמוד זה?

בימים אלו אחת ההשפעות הניכרות של הקורונה היא שהכל עובר לאונליין, בטוח שמעתם כבר את המשפט הזה לא מעט פעמיים, אז מי שאמר אותו צדק . למעשה, יש לא מעט חנויות ובעלי עסקים שסגרו את העסקים שלהם בגלל הקורונה ובגלל שרוב הפעילות העסקית עברה לאונליין. לכן, אם יש לכם עסק קיים ועדיין לא פתחתם לנות אינטרנטית, זה בדיוק הזמן לעשות את זה לפני שיהיה מאוחר יותר. פתיחת חנות באינטרנט לא רק תאפשר לכם לשמר את הלקוחות הקיימים שלכם, אלא גם להגדיל את הקהל שלכם, להגיע לקהלי יעד שלא חשבתם שאתם יכולים להגיע, לחזק את המותג שלכם, להעביר מסרים שיווקיים כמה שרק תרצו בלי מאמץ והכל בלחיצת כפתור. פתיחת חנות באינטרנט היא אמנם השקעה, גם מחשבתית, גם תכנונית וגם כלכלית אבל וזה אבל גדול, ההשקעה הזו ללא כל ספק תשתלם לכם ביג טיים.

הכל זמין נגיש ומהיר לנו

כיצד לפתוח חנות באינטרנטאין מה לומר. העולם השתנה במובן הזה של קניות. אם פעם היינו צריכים להוציא את האוטו כמעט לכל פריט אותו היינו צריכים לרכוש, היום, הכל נגיש לנו בלחיצת כפתור ואנחנו בכלל לא צריכים להתאמץ. אמנם נצטרך להמתין כמה ימים עד שהמשלוח יגיע, אבל חוץ מזה, הכל קורה כאן ועכשיו. אם פעם המידע המקסימלי שאותו היינו מבררים באינטרנט היה איפה נמצאת החנות פיזית, מניעים את הרכב ונוסעים, אז היום אין משהו שאי אפשר לקנות דרך האון ליין, ממסטיקים מהסופר עד מכונית חשמלית. חנויות  וירטואליות נפתחות ללא הפסקה ואפילו מאיימות על החברות הגדולות בעלות החנויות הגרנדיוזיות. לא משנה מה אתם צריכים לקנות, בגד לחתונה או נעליים לילד, משחק מתנה או ציוד משרדי, פרטים לעיצוב הבית או מזרן חדש לתינוק – הכל כאן זמין ונגיש לכם מאי פעם.

המכירות באינטרנט מגלגלות סכומי עתק ולכן זה לא מפתיע שאחד האנשים העשירים בעולם גף בזוס מנכ"ל אמזון אשר צבר את הונו דרך האינטרנט. האופציה להגיע להמונים שכל העולם הוא כמו כפר קטן מאפשרת פרנסה לעסקים רבים.

אז מה חשוב לדעת על פתיחת חנות באינטרנט ומאיפה מתחילים.

  1. רעיון – אז קודם כל בשביל פתיחת חנות באינטרנט, עליכם לקבל החלטה מהו הקונספט של המוצר שאותו אתם רוצים למכור, האםמה האתגרים בפתיחת חנות אינטרנטית אלו פריטים אישיים שלכם או משהו שאתם יודעים לייצר או בכלל מוצר שצריך לייבא מסין.
  2. תוכנית עסקית – פתיחת חנות באינטרנט היא עסק לכל דבר, לכן כדאי לעשות זאת נכון מהשלבים הראשוניים- להכין תוכנית עסקית, לרשום כמה אתם מתכננים להשקיע, מהן המטרות, מהו היתרון היחסי שלכם בשוק, ומה הם גורמי הסיכון. רצוי להתייעץ עם גורם מקצועי כדי שהתוכנית תהיה ברורה ומשקפת.
  3. להקים עסק – כמו בכל עסק גם במקרה הזה נדרש לפתוח עוסק פטור/מורשה ברשויות המיסים, רישום מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.
  4. הקמת פלטפורמה מתאימה – חלק מרכזי בפתיחת חנות באינטרנט היא השאלה איזה פלטפורמה הכי מתאימה למכירות של המוצר, יש כמה אופציות ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה,  בוא נעבור עליהם.
  • אמזון או איביי – מי שחושב לפנות לשוק הבינלאומי פתיחת חנות באמזון או איביי הן אופציות נפוצות מאוד. הן פלטפורמות מתקדמות וותיקות במסחר הדיגיטלי ומאפשרות  למכור בשיטות שונות. האינטרנט מלא במידע איך לפתוח חנות וזוהי דרך טובה להתחיל  את המחקר שלכם, חשוב לקחת בחשבון שאייבי ואמזון לוקחות עמלות מהרווחים בהקמה של החנות ובמכירות של המוצרים.

אמזון  לוקחת בסביבות ה15% מכל מכירה ואיביי מציעה מסלולים שונים המתאימים לרמת העסק והכנסותיו המחירים נעים בין 20 $ ויכול להגיע ל3000$ עבור מוכרים גדולים.

  • הקמת אתר אינטרנט עם מערכת סליקה – גם פה ישנם יתרונות וחסרונות, יש בידכם האפשרות לבנות את האתר ולעצב אותובאיזו פחלטפורמה כדאי להשתמש לפתיחת חנות באינטרנט בסגנון שלכם על ידי בונה אתרים או דרך שופיפיי (ממשק לבניית אתרי מסחר) עלות של אתר אינטרנט היא לא זולה ולכן נדרש לקחת בחשבון  שקשה יותר להגיע לשוק הבינלאומי  וליצור תנועה מאסיבית באתר.
  • אינסטגרם – פלטפורמה נוספת לפתיחת חנות באינטרנט היא דרך האינסטגרם. אינסטגרם  היא אפליקציה המאפשרת להגיע להמוני אנשים ולחשוף אליהם את המוצר, היא נפוצה בקרב בני נוער ויכולה להוות נקודת התחלה טובה. הרבה מאוד מוכרים באינסטגרם מבצעים דרופשיפינג שזה למעשה מכירה של מוצר שלא נמצא אצל המוכר פיזית אלא הוא מזמין את המוצר מהספק רק אחרי לאחר הרכישה בתום מעמד החיוב. בנוסף, באינסטגרם המוכרים מציעים הרבה מאוד שיתופי פעולה, הם מוצאים משתמשים בעלי מספר רב של עוקבים, מציעים להם את המוצר בהנחה משמעותית ובתמורה מבקשים שיפרסמו את עצמם עם המוצר. עולם האינסטגרם מתאים מאוד לתחום האופנה, ההנעלה והקוסמטיקה.
  • פייסבוק – כמו באינסטגרם גם פה החשיפה יכולה להיות גבוהה והאפשרות של יצירת קשר עם הלקוח יכולה להיות מאוד פשוטה ומהירה. לפני כשלוש שנים פייסבוק יצרה את פלטפורמת המרקט פלייס, אזור מכירות של מוצרים בעיקר יד 2 אבל מהר מאוד עסקים הבינו שזה מקום מצויין למכירת מוצר חדש. בניגוד לאמזון ואיביי, פייסבוק לא לוקחת עמלות על עסקאות והקשר בין המוכר ללקוח נשאר ביניהם.  גם ברמת האבטחה פייסבוק פחות מקפידה לעומת אמזון ואי ביי אבל היתרון בפייסבוק שהפלטפורמה מאפשרת לראות את פרופיל המוכר ופרופיל הלקוח.
  1. קידום העסק –  תחום השיווק בחנות מסחר הוא הכרחי ומשפיע מאוד על המכירות. ישנן הרבה אופציות קידום, מאוד תלוי באיזו פלטפורמה החלטתם להתחיל, איזה מוצר יש לכם, כמה תקציב  לפרסום ועוד' . חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום.
  2. העסקת עובדים – לרוב העסקת עובד/ת מגיעה לאחר שהעסק כבר ריווחי ובשביל לעמוד בקצב  צריך עוד כח אדם, לפעמים החלטה של העסקת עובד יכולה להגיע עוד בשלב פתיחת החנות באינטרנט,  אם יש העדפה לחסוך באנשי מקצוע אחרים ולעשות את העבודה בעצמכם ניתן למנות עובד אחראי על השירות מכוון שאתם פחות שולטים ומעוניינים שמישהו אחר יעשה בשבילכם את העבודה.

  בתחום המסחר הוירטואלי יש תפקיד שנקרא: VA- Virtual Assistant

אם אתם פונים לשוק הבינלאומי, מקובל לשכור עובד פיליפיני לתפקיד VA משום שהעלות היא זולה יותר . כשאתם מדברים עם מועמד לתפקיד הכרחי להדגיש את הדרישות בצורה ברורה, לתאם ציפיות ביניכם ולהגדיר את השכר כדי שלא תהיינה הפתעות בלתי צפויות. חשוב לכבד את ההסכמים ביניהם ולהתנהל בצורה אדיבה.

מהן העלויות של פתיחת חנות באינטרנט

תשלום ליועץ לבניית תוכנית עסקית – העלות משתנה בהתאם לגודל העסק, המחירים נעים בין 2500 ₪ ל5000 ₪ עבור עסקים קטניםממה מושפע המחיר של פתיחת חנות וירטואלית ומתחילים ומגיעים עד סכומים של בין 6000 ₪ – 10,000 ₪ לעסקים גדולים יותר.

תשלום לבונה אתרים – העלות לבניית אתר מכירות עם מערכת סליקה נע בין 7000 ₪ ל20000 ₪  תלוי בכמות העמודים באתר.

תשלום לאיש מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי –  נע בסביבות ה1500 ₪- 5000 ₪ לחודש.

עלויות לאמזון הן בסביבות ה15% מכל מכירה, אי ביי מציעה מסלולים שונים המתאימים לרמת העסק והכנסותיו וזה נע בין 20 $ ויכול להגיע ל3000$ עבור מוכרים גדולים.

שכר לעובד VA פיליפיני נע בין 2$ ל6$  לשעה.

אנחנו חיים בעידן בו נוכחות באינטרנט היא קריטית להצלחת העסק שלכם. אם יש לכם עסק שמוכר מוצרים ואתם רוצים למקסם את אפשרויות הפעולה שלכם, אתם חייבים שתהיה לכם גם בחנות באינטרנט. חנות באינטרנט היא למעשה חנות וירטואלית המאפשרת לכם להציג ולמכור מוצרים ברחבי הרשת. ישנם מגוון סוגי חנויות בעלי מבנה שונה ואתם יכולים לבחור את החנות המתאימה לכם. חנות באינטרנט היא לא מוצר מורכב כמו פעם, וכיום יש מגוון אפשרויות שיקלו עליכם להקים חנות באינטרנט שמותאמת לצרכים שלכם. נפרט פה על האפשרויות שלכם להקמת חנות באינטרנט שתעזור לכם להתקדם.

איך פועלת חנות באינטרנט?

חנות באינטרנט או חנות וירטואלית פועלת באופן דומה לחנויות הרגילות שאנחנו מכירים שקיימות בקניונים וברחובות. יש איזשהו מלאיחנות באינטרנט היא למעשה חנות וירטואלית המאפשרת לכם להציג ולמכור מוצרים ברחבי הרשת. של מוצרים או שירותים המוצעים למכירה בחנות, יש קטלוג מסוג כלשהו שמאפשר ללקוחות לצפות במבחר המוצרים, יש מחירים לפני ואחרי הנחה, מבצעים, קידומים שונים בתקופות שונות, ניהול מלאי וכן הלאה. כדי להתחיל למכור באמצעות חנות באינטרנט יש להזין כמובן את כל התוכן והמלאי לחנות באופן מסודר, באמצעות מק"טים לדוגמה או שיטות ניהול מלאי אחרות, אלא אם מדובר במוצרים וירטואלים כמו קורסים און ליין שאז אין צורך בניהול מלאי קלאסי.

חנות באינטרנט – למי זה מתאים?

אם אתם מוכרים איזשהו שירות או מוצר, אתם יכולים להעזר מאד בחנות באינטרנט. בין אם המוצר שלכם פיזי או מדובר בשירות שאתםכדי להתחיל למכור באמצעות חנות באינטרנט יש להזין כמובן את כל התוכן והמלאי לחנות באופן מסודר, באמצעות מק"טים לדוגמה או שיטות ניהול מלאי אחרות מציעים בתשלום כמו הרצאות וידיאו לדוגמה, הקמה של חנות באינטרנט מאפשרת לכם להגיע לפריסה רחבה בהרבה מקהל היעד המקומי שלכם שיגיע אליכם למיקום הפיזי. תוכלו למכור מוצרים מהבית בקריית שמונה ולשלוח אותם גם לתושבי אילת. כשמדובר במוצרים וירטואליים זה כמובן עוד יותר הכרחי למכור אותם באמצעות חנות באינטרנט כי אין צורך בהגעה פיזית לשום מקום. מעבר לכך, כיום כאשר מישהו רוצה לרכוש משהו, כל דבר, לרוב בין השלבים הראשונים הוא יחפש את הדבר ברשת. אם אין למוצר שלכם נוכחות ברשת, הוא גם לא יעלה בחיפוש וגם יצור רושם של מותג מיושן או לא רלוונטי.

מה היתרונות של חנות באינטרנט?

  1. פריסה והגדלת קהל הלקוחות – היתרון הגדול כשמדובר בחנות באינטרנט הוא שהיא מאפשרת פנייה לקהל לקוחות מאד רחב ולאאם אתם מוכרים איזשהו שירות או מוצר, אתם יכולים להעזר מאד בחנות באינטרנט. בין אם המוצר שלכם פיזי או מדובר בשירות שאתם מציעים בתשלום כמו הרצאות וידיאו לדוגמה מצומצם. אין צורך להסתמך על לקוחות שעוברים ושבים במיקום של החנות, אפשר להגיע לכל אחד בכל מקום. תוכלו גם לדאוג לתרגם את החנות לשפות נוספות ולפנות לקהל ברחבי העולם ולא רק בגבולות ישראל. אם תאפשרו קבלת תשלום באמצעי תשלום בינלאומיים תוכלו גם לקבל כסף זר בחנות שלכם.
  2. כלי פרסום חדשניים – כשמדובר בחנות וירטואלית תוכלו לפרסם אותה בכלים חדשים ומדוייקים יותר כמו פרסום מטורגט. תוכלו לרכז את המאמצים השיווקיים שלכם בקהל שיותר סביר שירכוש ואפילו לשלם לפי מי שרכש בפועל. כמו כן תוכלי לפנות שוב ללקוחות שביקרו אצלכם בעבר אך לא סיימו את הרכישה, לשלוח ניוזלטרים שיווקים ועוד.
  3. זמינות מסביב לשעון – חנות באינטרנט לא זקוקה לאדם שיפעיל אותה והיא יכולה לפעול 24 שעות ביממה, בחגים ובשבתות לשיקול דעתכם.
  4. כלי חיפוש – כשמדובר בחנות באינטרנט אפשר לחפש בקלות את המוצרים מתוך המלאי, גם כשמדובר במאות ואלפים של מוצרים, זאת באמצעות כלים של חיפוש, סינון ומיון.

האם כדאי לבנות חנות באינטרנט במובייל או לתצוגה במחשב?

חשוב לדעת שכיום אחוז מאד גדול של המשתמשים באינטרנט גולש באמצעות הנייד, לכן, אם אתם בתהליכים של הקמת חנות באינטרנט חשוב מאד שתעשו התאמה כך שהחנות תוכל להיות נוחה לשימוש גם במובייל. הקמת חנות באינטרנט שפועלת רק על המחשב הביתי עלולה לפגוע משמעותית בקהל הלקוחות הרחב שגולש באינטרנט ומעוניין לרכוש מכם מוצרים.

החלטתי להקים חנות באינטרנט, מה התהליך?

אם החלטתם באמת שזה הזמן עבורכם להקים חנות, בשלב הראשון עליכם להחליט אם תעשו זאת באופן עצמאי או באמצעות שירותיםחנות באינטרנט לא זקוקה לאדם שיפעיל אותה והיא יכולה לפעול 24 שעות ביממה, בחגים ובשבתות לשיקול דעתכם. של חברה חיצונית שתלווה אתכם בתהליך. ישנן מגוון חברות שמאפשרות להקים חנות באינטרנט באופן עצמאי באמצעות מערכת גנרית להקמת החנות. ישנם מודלים שונים של תשלום אם זה לפי חודש, חד פעמי או לפני הכנסות. חשוב לדעת שבשביל להקים חנות באינטרנט נדרשות הכנות רבות החל מצילום המוצרים ועד ניהול מלאי שיתממשק עם המלאי הפיזי. צריך להזין את התמונות שצולמו ואת כל המפרט לאתר, וכמו כן יש צורך לקדם את החנות ברשת אחרת אף אחד לא יגיע אליה. מדובר בעבודה לא פשוטה למי שאינו מגיע מהתחום ולכן רבים פונים לחברות שמעניקות שירות ומלוות בתהליך.

מה מציעות חברות להקמת חנות באינטרנט?

לרוב אם תבחרו להיעזר בחברה חיצונית היא תעניק לכם מגוון שירותים, תלוי בכם מה היקף העזרה שתבקשו. בין השירותים שהחברות מציעות תוכלו למצוא:

  1. אבטחה של מערכת התשלום – החברות האלו בדרך כלל עובדות עם מנגנוני תשלום קבועים ומאובטחים שניתן להטמיע בקלותמה מציעות חברות להקמת חנות באינטרנט? לרוב אם תבחרו להיעזר בחברה חיצונית היא תעניק לכם מגוון שירותים, תלוי בכם מה היקף העזרה שתבקשו באתר שלכם. תוכלו גם להגדיר אמצעי תשלום שונים כמו PAYPAL, ביט וכרטיסי אשראי. אחד הדברים הכי חשובים הוא לבחון היטב את הנושא כדי שבשלב מאוחר יותר, כאשר החנות שלכם תהיה באוויר, הגולשים באמת ירצו לבצע דרכה רכישות. האתר שלכם חייב להיות מאובטח, בלי זה לא רק שהשם והמוניטין שלכם צפויים להיפגע, אלא שהגולשים פשוט לא יבצעו דרככם רכישות. חשוב גם להציג בפני הגולשים שלכם איזו מערכת בחרתם כדי לאבטח את הקניה שלהם.
  2. עיצוב האתר – תוכלו להחליט מול החברה אם אתם משתמשים גם בשירותי עיצוב חיצוניים או מעצבים בעצמכם את האתר. יש חברות שהאתרים שלהם יותר מוגבלים ברמת העיצוב ויש טמפלטים קבועים, ויש אתרים שהם יותר דינמיים. בנוסף, חשוב להבין שאם תבחרו להקים את החנות שלכם לבד, בשיטת ”עשה זאת בעצמך“ כמות התבניות שתיחשפו אליהן יהיו מוגבלות ואם תרצו תבניות עיצוב יותר מורכבות ומיוחדות, תצטרכו לשלם על זה יותר כסף. חשוב להבין כי קיימת חשיבות רבה לעיצוב האתר ואיך הוא בנוי מבחינת הנגישות של הגולשים. ככל שהאתר יעוצב ברוח המותג ויציג את הערכים של המותג, ככה גם המיתוג יעבוד בצורה טובה יותר.
  3. ניהול תוכן – לרוב תוכלו להחליט אם תזינו בעצמכם את התוכן או תעזרו בעורך תוכן לאתר. לתוכן יש חשיבות סופר גבוהה, לא רקישנן מגוון חברות שמאפשרות להקים חנות באינטרנט באופן עצמאי באמצעות מערכת גנרית להקמת החנות בהיבט שגולשים קוראים את התוכן הזה ולכן הוא צריך להיות מפורט, מקורי, מעניין ואיכותי, אלא גם בהיבט של גוגל. מה זה אומר? זה אומר שלפי התוכן שיופיע באתר שלכם גוגל יחליט איך לקדם את האתר שלכם. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, מעניין יותר, רלוונטי יותר, ככה האתר שלכם יקודם לפי ביטויי חיפוש מסוימים.
  4. ניהול קטלוג המוצרים – תוכלו לבחור כיצד להציג את המוצרים שלכם, באמצעות כמה תמונות, באיזה מפרט תציעו לכל מוצר ואיזה בחירה תהיה לגולשים.
  5. מעקב אחר ההזמנות שלכם – לרוב החברות מציעות איזשהי מערכת מסודרת למעקב אחר הזמנות, מלאים, סטטוס ההזמנות שבוצעו וכדומה.
  6. רימרקטינג – פעמים רבות תוכלו לקבל גם שירותים של מעקב אחרי לקוחות שהתחילו את תהליך הרכישה ולא סיימו אותו, כך שתוכלו לפנות אליהם שוב. איך זה עובד? ניתן לבצע את השיטה דרך רשתות חברתיות. למשל, אם יש גולש שהגיע לאתר שלכם אבל לא ביצע רכישה מכל סיבה שהיא, בשלבים מאוחרים יותר הוא יקבל סוג של תזכורת ויוכוון לבצע את אותה רכישה. הוא יקבל הנחה על אותו מוצר, הסבר מפורט, מודעה פרסומית או כל דבר אחר שנכנס תחת הקטגוריה של רימרקטינג.
  7. קופונים ומבצעים – חברות להקמת חנויות באינטרנט מאפשרות מגוון מנגנוני הנחה כמו מימוש קופנים, הנחות חוצות אתר, הנחותאם תחליטו להתחיל בתהליך הקמת חנות באינטרנט תצטרכו לקחת בחשבון מספר פרמטרים המשפיעים על העלות. יש מגוון חברות לבניית אתרים ומערכות להקמה ותחזוק של חנויות באינטרנט לקטגוריות ספציפיות, 1+1 וכדומה.
  8. נתונים וסטטיסטיקה – באמצעות מערכות מדידה שונות תוכלו להבין מה עוד יותר ופחות בחנות שלכם, כמה מוצרים נמכרו בקטגוריה ספציפית, מה הקטגוריה הכי מצליחה, מתי הלקוחות שלכם נוטשים ועוד.
  9. ניוזלטרים – ישנן חברות המאפשרות שליחה של ניוזלטר ללקוחות רשומים, זהו כלי נוסף לשיווק העסק שלכם.
  10. ניהול SEO – מלבד הקידום הממומן של החנות שלכם ברחבי הרשת חשוב לדאוג לקידום האורגני של החנות כך שתעלה תחת מילות חיפוש שונות שרלוונטיות למוצר שלכם, לשם כך צריך לאפשר הזנה של הגדרות SEO שונות לאתר.
  11. תקשורת עם הלקוחות שלכם – תוכלו להוסיף כלים שונים ליצירת קשר, החל מטופס צור קשר שיגיע למייל שלכם ועד צ'אט און ליין באמצעות בוטים או נציגי שירות.

 

כמה עולה להקים חנות באינטרנט?

אם תחליטו להתחיל בתהליך הקמת חנות באינטרנט תצטרכו לקחת בחשבון מספר פרמטרים המשפיעים על העלות. יש מגוון חברותחנות באינטרנט צריכה להיות מעוצבת וממותגת לפי המותג שלכם, האתר צריך להיות אסתטי, נעים וקל לשימוש לבניית אתרים ומערכות להקמה ותחזוק של חנויות באינטרנט באופן עצמאי ולכן טווח המחירים הוא דיי רחב. חוץ מהקמת החנות בפועל ברמת הקמת האתר יש עוד נושאים שיש לטפל בהם:

  1. עיצוב ומיתוג – חנות באינטרנט צריכה להיות מעוצבת וממותגת לפי המותג שלכם, האתר צריך להיות אסתטי, נעים וקל לשימוש.
  2. צילום המוצרים – אם אתם מוכרים מוצרים ברשת, אתם חייבים תמונות איכותיות ומוכרות של כל מוצר ומוצר. ישנם מוצרים שמומלץ לצלם על רקע לבן, וישנם כאלה שצריך לדגמן לדוגמה בגדים. סוג המוצר ישפיע על אופן הצילום.
  3. ניהול המלאי של חנות באינטרנט לצד חנות פיזית – במידה ואתם מוכרים את המוצרים שלכם במספר נקודות, תצטרכו לסנכרן את ניהול המלאי בצורה מסודרת
  4. קידום ושיווק- ישנה עלות משמעותית גם לכל נושא השיווק והקידום של החנות שלכם, תוכלו לנהל קמפיינים ממומנים בעלויות שונות מלבד הקידום האורגני של החנות.

מכיוון שיש הרבה פרמטרים שמשפיעים על עלויות של החנות, לא ניתן להגדיר מחיר אחד, אבל ניתן לומר שמדובר בהוצאה של החלניהול המלאי של חנות באינטרנט לצד חנות פיזית – במידה ואתם מוכרים את המוצרים שלכם במספר נקודות, תצטרכו לסנכרן את ניהול המלאי בצורה מסודרת מ-2,000 ש"ח להקמת החנות ועד עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים לחנות באינטרנט שמותאמת אישית לצרכים שלכם. ישנם גם מודלים של תשלום חודשי ולא תשלום חד פעמי, כך שתלוי במסלול שתבחרו ועד כמה השירות שתקבלו רחב. במידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך, תוכלו לבקש הצעות מחיר ממגוון ספקים, החל מפרילנסרים שיקימו לכם את החנות ברמת הקמת האתר ועד לחברות שמציעות ליווי לכל התהליך כולל צילומים, הזנת תוכן, ניתוח נתונים, שיווק ו-SEO.

דבר נוסף שמשפיע על העלות הסופית של החנות קשור גם לאם אתם בוחרים להקים אותה לבד או בוחרים לפנות לחברה מקצועית שתבנה עבורכם את החנות, ואולי גם תקדם אותה בשלבים מאוחרים יותר. ככה או ככה, שווה לבחון את הנושא לעומק, להשוות בין כמה חברות ולהבין כי גם אם אתם בוחרים להקים את החנות בעצמכם, הדבר דורש ידע, ניסיון והרבה מאוד זמן.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך