יועץ שיווק דיגיטלי

מה בעמוד זה?

יועץ שיווק דיגיטליהאינטרנט הפך לאחת מפלטפורמות השיווק האידיאליות ביותר. שיווק דיגיטלי מאפשר להגיע לאנשים רבים ברחבי העולם, בכל זמן ולהניב תוצאות טובות יותר משיווק באמצעים אחרים. על מנת לבצע שיווק דיגיטלי באופן יעיל יש להיעזר ביועץ שיווק דיגיטלי. מהו יועץ שיווק דיגיטלי? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו יועץ שיווק דיגיטלי?

לפני שנבין מהו יועץ שיווק דיגיטלי חשוב להבין מה זה בכלל יועץ שיווק. 

יועץ שיווק הוא אדם בעל ידע וניסיון בשיווק. הוא אדם חיצוני לעסק שילווה את בעל העסק בכל הנוגע לשיווק העסק וייעץ לו על דרכי השיווק הטובות ביותר. יועץ השיווק יידע לזהות טרנדים, לקרוא דו"חות אנליטיים, יידע מה מניע לקוחות לרכישה וכיצד להפוך את השיווק שלנו לייחודי. מטרתו של יועץ השיווק היא להוציא לפועל אסטרטגיות שיווקיות. 

שיווק הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל עסק, בין אם עסק קטן ובין אם עסק גדול. לכן גם אם אתם רק בשלבי הקמה חשוב מאוד לחשוב על דרכי שיווק. ליווי של יועץ שיווק יכול לעזור לכם בהרחבת מעגל הלקוחות, בהגדלת המכירות, בהנבת רווחים גבוהים יותר ועוד. 

אז הבנו מה יועץ שיווק, אבל מהו יועץ שיווק דיגיטלי?

יועץ שיווק , הוא למעשה יועץ שיווק שמתמחה בכל תחומי השיווק הקיימים ברחבי האינטרנט. יועץ שיווק דיגיטלי יודע לבנות אתרים, לעצב אותם, לשווק אותם ועוד. חשוב להבין ששיווק דיגיטלי יכול להיות יעיל וליצור חשיפה גבוהה מאוד בקרב אנשים רבים. שיווק שמבוסס על אסטרטגיה דיגיטלית נכונה יוביל לחשיפה רבה, להעלאת הביקוש למוצר שלכם ולהרחבת מעגל הלקוחות הקיים שלכם. 

איך זה עובד?

קיימים מספר דגשים חשובים ליישום בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי-

  • קהל היעד- אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא קהל היעד של העסק. קהל היעד הוא למעשה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אלה שהמוצר או השירות מיועדים להם. קהל היעד מוגדר לפי מין, מה הגילאים, איזה אזור מגורים ועוד. ככל שתגדירו את קהל היעד באופן יותר מדויק וספציפי כך השיווק יהיה ממוקד יותר, יעיל יותר ויניב תוצאות טובות יותר. 
  • שדרוג האתר- כפי שציינו קודם, אתר הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בשיווק הדיגיטלי. לכן, חשוב מאוד לשדרג את האתר מבחינת עיצוב, מהירות, נגישות, נוחות הפעלה ותכנים איכותיים. 
  • הלקוח תמיד בראש- העסק בסופו של דבר נועד לענות על הצרכים של הלקוחות שלנו. מהסיבה הזאת חשוב מאוד שהשירות יותאם להם ולצרכים שלהם. נסו להיות בקשר עם הלקוחות שלכם, לערוך סקרים, לתת להם להביע דעות וחוות דעת על המוצרים שלכם. נסו תמיד להבין כיצד ניתן להשתפר. כך תוכלו למלא את הצרכים של הלקוחות שלכם ולהוביל לכך שהם יחזרו לעסק שלכם. 
  • מוניטין חיובי- מוניטין באינטרנט הוא דבר שברירי מאוד. מספיקה תגובה שלילית אחת על העסק שלכם בשביל ליצור לו מוניטין שלילי שייקח זמן רב לתקן. שיווק נכון יוביל למוניטין חיובי שיגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. 
  • פשטות- כאשר אנחנו מתאמצים אנחנו הופכים ללא מבוקשים. בדרך כלל כאשר מנסים להראות ללקוח שאנחנו בעלי ידע בתחום שאנחנו עוסקים בו ואנחנו מציפים אותם בתיאורים מסורבלים אנחנו נשיג את ההפך ממה שרצינו. לכן, חשוב להעביר ללקוחות מסרים ברורים ופשוטים שיבהירו את הכוונות שלכם במהירות ובפשטות. 

מתי צריך יועץ שיווק דיגיטלי?

ליווי של יועץ שיווק הוא טוב כל הזמן. אך בכל זאת, ישנם מספר מקרים בהם חשוב במיוחד להיעזר ביועץ שיווק על מנת להניב תוצאות טובות מהשיווק- 

  • אתר מיושן- בניית אתר היא אחד הדברים החשובים ביותר  עבור שיווק דיגיטלי יעיל וטוב. האתר צריך לספק לגולשים בו חוויית משתמש טובה. לשם כך האתר צריך להיות נגיש לגולשים, נוח להפעלה, ברור לשימוש, מהיר ומותאם לטלפון הנייד. יועץ שיווק דיגיטלי יידע לעשות זאת עבורכם וכך למשוך יותר גולשים לאתר העסק שלכם. 
  • עמוד עסקי בפייסבוק לא פעיל- הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר והיא נחשבת לפלטפורמת שיווק מצוינת. מערכת השיווק של פייסבוק היא חכמה מאוד, אך חשוב מאוד לדעת כיצד להשתמש בה ולנצל את היכולות שלה. במידה והעמוד העסקי שלכם לא מקבל מספיק חשיפה או לא מניב את התוצאות הרצויות, פנייה ליועץ שיווק דיגיטלי תוביל לשיפור החשיפה ולהשגת התוצאות המבוקשות. 
  • מתחרים- הרבה פעמים המתחרים שלנו מצליחים לשווק את העסק שלהם באופן דיגיטלי. אנחנו, בתור המתחרים, נחשפים לפרסום חזק שלהם ולמודעות בלתי פוסקות, ולא יודעים כיצד להתחרות בכך. במצב כזה, כדאי להיעזר ביועץ שיווק דיגיטלי שיגביר את השיווק שלכם ברחבי המדיה. 
  • שיווק ממומן- אחת מדרכי השיווק הדיגיטלי היא פרסומים ממומנים באמצעים השונים. שיווק ממומן עוזר להגביר את החשיפה, להגדיל את התנועה של האתר וכך להגדיל את מעגל הלקוחות ואת הנבת הרווחים. יועץ שיווק דיגיטלי יידע ליצור לכם פרסומים ממומנים יעילים שיניבו תוצאות מצוינות. 
  • תוכן- אחד מאמצעי השיווק היעילים ביותר באינטרנט הוא שיווק באמצעות תוכן. לשם כך חשוב מאוד לייצר תוכן איכותי שיכלול מילות מפתל שיעזרו לקדם את האתר שלכם. יועץ שיווק דיגיטלי יכול לאתר את מילות המפתח הנדרשות לקידום אורגני בגוגל. 

יועץ שיווק באינטרנטלא מעט עסקים כיום מעבירים את מרכז המאמץ השיווקי שלכם לאינטרנט. עד לפני מספר שנים אפיקי הפרסום כללו שלטי חוצות או מודעות בעיתונים גדולים, אך בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בכל עולם הפרסום והשיווק ברשת. אם גם אתם חושבים להגדיל את מאמצי השיווק שלכם באינטרנט, יועץ שיווק באינטרנט הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אז לפני נצלול לעומק הפרטים אודות כל השינויים בעולם הפרסום, חשוב שתכירו את שיטות השיווק הישנות שכבר שעד לפני שנים בודדות נחשבו לטובות ביותר. בשורות הבאות נגע בכל שיטות השיווק הישנות, בשינוי הגדול שחל בשנים האחרונות, בשיטות השיווק החדשות, במדד מדויק לבחינת אחוזי ההצלחה של כל קמפיין שיווקי וביתרונות הרבים של יועץ שיווק באינטרנט. אז אם גם אתם חושבים להגדיל את מאמצי השיווק ברשת, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיעניקו לכם את כל המידע החיוני ביותר שאתם חייבים להכיר.

הסוף למודעות בעיתון – הכירו את כל השינויים בעולם השיווק

תחילה חשוב להכיר את שיטות השיווק והפרסום הישנות שעד לפני שנים בודדות נחשבו לשיטות הטובות ביותר שיש לענף הפרסום להציע. מטרת העל של שיטות השיווק הישנות הייתה להגיע לעיני כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ככל הניתן. השיטות הטובות ביותר להשגת התוצאות הללו היו בעיקר שלטי חוצות בצמתים מרכזיים בהם עוברים מאות אלפים מידי יום, מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליונים בכל בוקר או פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. כלל האפשרויות הללו הבטיחו לכל בעלי העסקים חשיפה נרחבת של התוכן הפרסומי שלהם. המוצרים או השירותים הגיעו לעיניהם של מיליוני אנשים תוך ימים בודדים. אך בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בעולם הפרסום והשיווק וכיום מטרת העל היא אינה חשיפה נרחבת, אלא חשיפה ממוקדת. יועץ שיווק באינטרנט מכיר היטב את מטרת העל של שיטות השיווק החדשניות ברשת ומבטיח לכלל הבוחרים בו שיפור ניכר ביעילות הקמפיינים השיווקיים השונים.

חשיפה נרחבת לעיני מיליונים כבר אינה המטרה – הכירו את המטרות המרכזיות של המפרסמים ברשת

מדוע המפרסמים מוותרים על החשיפה הנרחבת? בעיקר בגלל חשיפה ללא כל הבחנה, מה שמוריד בעשרות אחוזים את יעילות הפרסום. פרסום נרחב בעזרת שלטי חוצות, מודעות בעיתונים גדולים או פרסומות בפריים טיים אמנם יגיע לעיני מיליונים, אך כמה מהם כלל לא מתעניינים בתחום התוכן הפרסומי? כנראה שמרביתם. פרסום זה אינו מפיק תועלת למפרסמים שנדרשים לשלם על האפיקים הללו סכומי עתק סגין החשיפה הגדולה. יועץ שיווק באינטרנט מסביר לכל לקוחותיו כי שיטות השיווק החדשות בדיגיטל כוללות יתרונות רבים ומשמעותיים בהשוואה לשיטות הישנות הדוגלות בפרסום נרחב ללא הבחנה. בשיטות השיווק החדשות מטרת העל היא לפרסם אך ורק לבעלי עניין בתוכן השיווקי. שיטות אלה מתפשרות על כמות הנחשפים במטרה לשפר את איכות הנחשפים. פרסום ממוקד זה מצליח לייצר אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לחלופות שצוינו מעלה.

הכלי שיעזור לכם לבחון בדיוק רב את יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם

איך בוחנים את יעילות הפרסומים? בעזרת מדד פשוט ומדויק במיוחד – אחוז המרה. יועץ שיווק באינטרנט מקפיד לבדוק באופן תדיר את יעילות כל הפרסומים במטרה לשפר ולמקד אותם באופן תמידי. איך מחשבים? אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה בעקבות הפרסומים מסך כל הנחשפים אליהם. כלומר, אם הפרסום נחשף לעיני 100 אנשים ורק אחד מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה לקמפיין זה נמוך במיוחד ועומד על 1%. לעומת זאת, אם אותם 100 נחשפים הובילו 10 אנשים לנקיטת פעולה בעקבות הפרסום, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר ועומד על 10%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הקמפיין גבוהה יותר. מבדיקות רבות שנערכות בנושא עולה כי אחוזי ההמרה של הקמפיינים השיווקיים בשיטה החדשה מצליחים לייצר אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לקמפיינים הישנים שכללו מיליוני צופים תוך ימים בודדים.

כל מה שחשוב שתכירו אודות אחת השיטות המובילות לשיווק ברשת – אתרי אינטרנט

נשמע מעניין? יועץ שיווק באינטרנט יעניק לכם את כל החבילה הנדרשת להגדלת החשיפה ברשת תוך זמן קצר. איך עושים את זה? אחת הדרכים המובילות היא על ידי בניית אתר אינטרנט וקידומו למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. יועץ שיווק באינטרנט מבטיח לכל לקוחותיו שירות מלא הכולל בניית אתרים איכותיים ומרשימים במיוחד וקידומם בשיטות שונות עד למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. אם גם אתם חושבים לבנות אתר אינטרנט לבית העסק שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיעסקו בכל הקשור לבנייה וקידום אתרים.

  • בניית אתרים

לפני שאתם ממהרים לבחור את איש המקצוע שיבנה עבורכם אתר מצליח, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים. ראשית, חשוב מאוד שהאתר יעשה בצורה מקצועית, מרשימה ואסתטית. אתרי אינטרנט שאינם מקצועיים ובנויים בצורה מסורבלת לא מצליחים לייצר תנועת גולשים משמעותית. שנית, חשוב לדעת ששלב בניית האתר הוא השלב הראשוני בלבד. בניית אתר בלבד לא תספיק בכדי לייצר לכם תנועת גולשים משמעותית וגידול במכירות. השלב השני שאתם חייבים להביא בחשבון הוא שלב קידום האתרים. בשל הכמות הגדולה של אתרי האינטרנט הקיימים כיום כמעט בכל תחום, מנועי החיפוש של גוגל עורכים סינון במטרה להציע לגולשים את האתרים האיכותיים ביותר. מרבית האתרים החדשים ימוקמו בעמודים האחרונים, כך שהם כלל לא רלוונטיים למרבית הגולשים. מרבית הגולשים מסתפקים בתוצאות המוצגות בעמוד הראשון או השני בלבד.

  • קידום אתרים

רוצים להבטיח שהאתר שלכם ימוקם במקום טוב בעמוד הראשון של גוגל ויניב תנועת גולשים משמעותית? חשוב להסתייע בשירותי קידום אתרים. שירותי קידום אתרים כוללים שתי אפשרויות קידום שונות שחשוב שתכירו. יועץ שיווק באינטרנט מסייע ללקוחותיו להתאים את הקמפיין המתאים ביותר לצרכים האישיים שלהם. האפשרויות השונות הן:

  • קידום ממומן

קידום ממומן הוא קידום אתרים מהיר ופשוט למדי. כל שאתם נדרשים לעשות זה לשלם לגוגל עבור מקום טוב בעמוד הראשון. חשוב להדגיש ולומר כי הליך קידום זה מצריך מבעל העסק תשלום תמידי. הפסקת התשלום תחזיר את האתר למקומו הטבעי ללא הקידום, לרוב לעמודים האחרונים בתוצאות החיפוש. אך חשוב להדגיש כי כלל הבוחרים בקידום זה נהנים מתוצאות מהירות במיוחד. תוך זמן קצר האתר ימוקם במקום טוב בעמוד הראשון ויתחיל ליצור תנועת גולשים משמעותית.

  • קידום אורגני

הקידום האורגני ארוך הרבה יותר ומצריך מגוון רחב של פעולות אופטימיזציה שונות לאתר. המטרה המרכזית של הקידום האורגני היא לשפר את הדירוג של האתר כך שגוגל יקדמו את האתר באופן אורגני וטבעי. כפי שציינו מעלה, גוגל מקדמים את האתרים האיכותיים ביותר במטרה להבטיח לכלל הגולשים אתרים עם תוכן איכותי. בין כלל פעולות האופטימיזציה השטנות ניתן למנות את שיפור מהירות הטעינה של האתר, הקפדה על איכות גבוה של כל התמונות המשולבות באתר, הוספת מאמרי תוכן איכותיים הכוללים מילות מפתח רלוונטיות ועוד.

בחירה נכונה ביועץ שיווק באינטרנט תבטיח לכם שירות מיטבי הכולל את כל הנדרש לבניית אתר איכותי וקידום מהיר ככל הניתן. אל תוותרו על יועץ שיווק באינטרנט מקצועי ומנוסה שסייע ללקוחות רבים בהליך השיווק ברשת.

מהו יועץ שיווק ואסטרטגיה?

אתם בעלים של עסק קטן? כבר תקופה אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם ולהצליח להגיע אל קהל לקוחות חדש עבור העסק שלכם? עשיתם ניסיונות שונים ברחבי האינטרנט והרשתות החברתיות על מנת לקדם את העסק שלכם וניסיונות אלה לא צלחו? ככל הנראה שיועץ שיווק ואסטרטגיה לעסקים הוא מה שאתם צריכים. אנשים נוטים לחשוב שעולם השיווק והפרסום, במיוחד מאז מעבר מרבית העולם הנ"ל אל העולמות הדיגיטליים, הוא עולם שבו מספר "פוסט קטן בפייסבוק" או "לשלם קצת לגוגל שיראו יותר את האתר שלי". אולם, זוהי הטעות המרכזית של בעלי עסקים, חברות, או ספקי שירות, אשר לא מבינים כי עולם השיווק הוא עולם מורכב הרבה יותר אשר מלא באסטרטגיה. זהו עולם שחייבים להיות בעלי ידע וניסיון בתחום משום שיש תחרות כל כך גדולה ולא מספיק כבר רק לפתוח דף בפייסבוק או עמוד אינטסגרם.

יועץ שיווק ואסטרטגיה הוא אדם אשר הולך ללוות את העסק שלכם בכל התהליך השיווקי פרסומי שלו. החל מהשלב הראשון, שבמהלכו תשבו יחדיו ותבנו אסטרטגיות שיווק ופרסום מקיפות, תגדירו ותציבו יעדים ומטרות לשיווק העסק שלכם, ותתכננו את השלבים הראשונים שאתם הולכים לעשות עבור קידום ופרסום העסק שלכם. אך מצד שני, יועץ שיווק ואסטרטגיה גם ינחה אתכם ויוביל אתכם לשלב הביצועי של הפרסום והשיווק של העסק שלכם.

יועץ שיווק ואסטרטגיה – למה בכלל צריך לבנות אסטרטגיה שיווקית לעסק שלנו?

כמו שציינו בפסקאות הקודמות, הנטייה של אנשים ושל בעלי עסקים רבים שנכנסו בצורה עצמאית או נחשפו לראשונה לעולם השיווק והפרסום, הינה שעל מנתיועץ שיווק ואסטרטגיה הוא אדם אשר הולך ללוות את העסק שלכם בכל התהליך השיווקי פרסומי שלו. החל מהשלב הראשון, שבמהלכו תשבו יחדיו ותבנו אסטרטגיות שיווק ופרסום מקיפות, תגדירו ותציבו יעדים ומטרות לשיווק העסק שלכם לשווק את העסק שלכם פשוט צריך להעלות כמה פוסטים, או לממן איזה אתר בגוגל. וחשוב להבין – השלב הראשון והחשוב ביותר של עולם השיווק והפרסום עבור עסקים, הינו להגדיר ולהציב מטרות שיווקיות. בסופו של דבר, עליכם להבין קודם כל מה בכלל בא לכם להשיג מהפרסום של העסק – האם אתם רוצים להשיג קהל לקוחות חדש של העסק? האם אתם צריכים טווח לקוחות בפרק זמן קצר? שמא יש לכם את הזמן לחכות ולצבור לקוחות לאט לאט? אולי בכלל את מעוניינים לקחת את קהל הלקוחות הקיים בעסק שלכם ולעשות צעדים שישמרו עליו בתור קהל נאמן? או שאולי המטרה שלכם לשפר את היחסים הבין אישיים שלכם עם הלקוחות הקיימים?

כל השאלות הללו הן כאמור שאלות נהדרות, אך כל שאלה כזו גוררת אסטרטגיה שיווקית אחרת, אותה יכול אדם כמו יועץ שיווק ואסטרטגיה עבור העסק שלכם להתאים לפעולות שיווקיות בפועל. לדוגמה – עסק אשר מעוניין להשיג בפרק זמנים קצר מאוד לקוחות חדשים (מתאים לעסקים כמו מועדני לילה, אירועים, וכו') יצטרך להשתמש בשיטת הקידום הממומנת עבור העסק שלו, וכן הלאה.

יועץ שיווק ואסטרטגיה – על עולם השיווק והפרסום מאז ומתמיד, ועל השתלטות השיווק והפרסום הדיגיטליים על עולם זה

שיווק ואסטרטגיה היו תחומים שבעלי עסקים הבינו את החשיבות שלהם מאז ומתמיד. תמיד המטרה הייתה פחות או יותר זהה – עסקים רצו להשיג את ההכרהיועץ שיווק ואסטרטגיה גם ינחה אתכם ויוביל אתכם לשלב הביצועי של הפרסום והשיווק של העסק שלכם. הכי גדולה, כדי שהכרה זו תתורגם ללקוחות חדשים עבור העסק שלהם, אשר בסופו של דבר יהיו מתורגמים להכנסה גבוהה יותר עבור אותם בעלי עסקים.

בעבר, שיטות השיווק הכי נפוצות היו בעיר שיטות פיזיות, אשר קיימות כיום אך בשימוש הרבה יותר נמוך בקרב בעלי העסקים. בין אם מדובר בחלוקת עלונים ופלאיירים במקומות ציבוריים, הצבת כרזות ענק ושלטי חוצות בכבישים ראשיים ומקומות הומי אדם, פרסומות וכרזות בעיתונים וכתבי עת מוכרים, כל אלה כאמור היו השיטות המובילות לפרסום וקידום העסקים דאז.

אולם אם הכניסה והשתלטות של האינטרנט והעולם הדיגיטלי על החיים שלנו, לאט לאט הדבר בא לידי ביטוי גם בעולם השיווק והפרסום, כלומר, כמעט רוב השיטות הפופולאריות והנפוצות לקדם עסקים וחברות קטנות נוגעות לשיטות דיגיטליות של פרסום. על פי מחקר אשר פורסם בכתב עת מפורסם בארץ, כ78 אחוז מבעלי עסקים בשנת 2021 העידו כי הם משתמשים ברשת האינטרנט על מנת לפרסם את העסק שלהם ולהגיע ללקוחות נוספים, כאשר אחוז גדול של עסקים העידו כי הם מעוניינים להתחיל לשווק את העסק שלהם במדיה האינטרנטית, אולם אין להם את הידע הדרוש והנחוץ לשם כך.

טיפים לבחירת יועץ שיווק ואסטרטגיה מעולים עבור העסק שלכם –

קודם כל חשוב להבין – יועץ שיווק ואסטרטגיה הוא בעל מקצוע אשר תעמידו לשירות העסק שלכם, אשר שווה ערך לבעלי תפקידים אחרים בחברה שלכם כגון –יועץ שיווק ואסטרטגיה עבור העסק שלכם להתאים לפעולות שיווקיות בפועל. לדוגמה – עסק אשר מעוניין להשיג בפרק זמנים קצר מאוד לקוחות חדשים (מתאים לעסקים כמו מועדני לילה, אירועים, וכו') רואה חשבון, מעצב גרפי, וכדומה. חשוב מאוד כאשר ניגשים לחיפוש אחר יועץ שיווק ואסטרטגיה ובחירה שלו לבדוק שאנחנו עושים סקר שוק נרחב ובוחרים את היועץ אשר מתאים ביותר עבורנו. השתדלו להימנע מיועצי שיווק ואסטרטגיה אשר ממתגים את עצמם בתור זולים או בעלי המחיר הטוב ביותר בשוק, שכן אנשים אשר ממתגים את עצמם בצורה כזו עשויים להיות יועצי שיווק ואסטרטגיה ללא ניסיון מספיק בתחום, ואתם עלולים לבצע טעויות שונות בגללם אשר יתפרשו בסופו של דבר בתור הפסד כספי לעסק שלכם.

נסו לחפש יועץ שיווק ואסטרטגיה בעל ניסיון מוכח, כזה שעבר עם עסקים וחברות רבות, ויועץ שיווק אסטרטגיה אשר יכול להציג בפניכם תיק עבודות מרשים. תעברו על תיק העבודות הנ"ל, ובמידה ולא מציעים להראות לכם תיק עבודות כזה תדרשו בעצמכם לראות תיק עבודות, זכרו שמדובר בשלב חשוב שבו תוכלו להבטיח לעצמכם כי מדובר באדם עם ניסיון מוכח וקבלות בשטח. מעבר לכך, נסו לקרוא ולשמוע חוות דעת של לקוחות פיזיים של אותם יועצי שיווק ואסטרטגיה, בסופו של דבר דעת הקהל בדרך כלל צודקת ואומרת משהו מסוים עבורכם.

טיפ נוסף וחשוב לא פחות בבחירת יועץ שיווק ואסטרטגיה – תבחרו יועץ שיווק ואסטרטגיה אשר מבטיח לכם ניסיון וידע מקצועי בעולמות השיווק השונים הדיגיטליים, שכן עולם זה מכיל תחתיו כמות גדולה של אופציות פרסום ושיווק. נסו לבחור יועץ אשר מבין ברשתות חברתיות, בקידום אורגני וממומן במנועי החיפוש, בבניית אתרי אינטרנט, ולמעשה פשוט על יועץ השיווק האסטרטגיה להבין ולהיות מנוסה בכלל העולמות הללו, על מנת שיוכל להתאים עבור העסק שלכם את שיטת השיווק המתאימה לו ביותר.

מספר שיטות שיווק ופרסום שונות בעולם הדיגיטלי –

  • בנית אתר אינטרנט לעסק בסופו של יום, אתר האינטרנט של כל עסק מהווה את מוקד הידע והמידע הדרושים על העסק. באתר האינטרנט הלקוח יוכלנסו לחפש יועץ שיווק ואסטרטגיה בעל ניסיון מוכח, כזה שעבר עם עסקים וחברות רבות, ויועץ שיווק אסטרטגיה אשר יכול להציג בפניכם תיק עבודות מרשים. ללמוד את הכל העסק שלכם, לקרוא כתבות ולצפות בסרטונים אשר מסבירים על העסק, או המוצר שאתם מוכרים, הוא יוכל להכיר את השירותים השונים שאתם מציעים ואת המחירים שלהם, הוא יוכל להכיר את בעלי המקצוע והתפקידים אשר העסק שלכם כולל, ועוד. כך למעשה אתר אינטרנט כיום הוא אחד מהאלמנטים הכי חשובים עבור העסק שלכם, שכן גם כאשר בני אדם מגיעים אל עסקים דרך רשתות חברתיות, הם עדיין מעוניינים לראות אתר אינטרנט על מנת לבנות את האמון הדרוש בכם כעסק. אתר אינטרנט בעולם שלנו הוא סוג של מצרך חובה לכל בעל עסק,ארגון, חברה או כל מוסד אחר שאמור להכניס כסף. דרך אתר האינטרנט שלנו הגולשים יכולים לקבל את המידע הרלוונטי להם ולהחליט האם לבצע את הרכישה או לרכוש את השירותים השונים שהעסק שלנו מציע. בנוסף, אתר אינטרנט הוא סוג של כרטיס ביקור בעולם דיגיטל בו כולנו נמצאים ולכן קשה מאוד להתקיים בעידן הזה בלי אתר אינטרנט מקצועי.
  • קידום אתר האינטרנט באופן אורגני בגוגל לאחר שבונים או משקיעים בתהליך של בניית אתר אינטרנט, עלינו גם לקדם את האתר שלנו, שכן רוב הגולשים מבצעים את החיפושים של המידע שלהם בגוגל. לכן, קיים קשר ישיר בין בניית אתר אינטרנט מקצועי או חנות אינטרנטית לבין קידום אורגני. בגללתבחרו יועץ שיווק ואסטרטגיה אשר מבטיח לכם ניסיון וידע מקצועי בעולמות השיווק השונים הדיגיטליים, שכן עולם זה מכיל תחתיו כמות גדולה של אופציות פרסום ושיווק. הפופולאריות של השיווק הדיגיטלי כיום, ישנה תחרות רבה וגדולה בכל תחום עסקי. כך כאמור, תוכלו להגיע למצב שלעסק שלכם יש אלפי אתרים דומים אשר מציעים שירותים דומים. המטרה שלכם היא שאתר האינטרנט שלכם יהיה מדורג בצורה גבוהה ע"י גוגל, וכך למעשה גוגל תציב את האתר הנ"ל במיקום טוב יותר ביחס למתחרים. ובסופו של דבר, אנשים נוטים לסמוך יותר על עסקים אשר מופיעים גבוה יותר בגוגל. השיטה אורגנית עובד על קידום אלמנטים באתר האינטרנט שלכם, אשר משפיעים על הציון שגוגל תחלק לאתר שלכם. כחלק מהאלמנטים שמשפיעים על מתן הציון של גוגל תוכלו למצוא – עיצוב ואסתטיקה של האתר, נוחיות ומהירות טעינה, רמת התוכן הכתוב והמצולם, ועוד.
  • קידום אתר האינטרנט או עמוד הפייסבוק בצורה ממומנת בשונה לגמרי מעולם הקידום האורגני, הקידום הממומן מתייחס לצעדים בתשלום שניתן לעשות על מנות שגוגל או פייסבוק יציבו את האתר או העמוד שלכם במקום גבוה יותר וכך תזכו לחשיפה גבוהה יותר. הקידום הממומן דומה למכירה פומבית, כאשר אתר האינטרנט או החברה אשר תציע לשלם את סכום הכסף הגדול ביותר עבור פרסום למשך יממה אחת, הינו אתר האינטרנט או החברה שיקבלו את החשיפה הגבוהה יותר לעומת המתחרים בשוק. הקידום הממומן מתאים בעיר לאלו שמעוניינים לקבל חשיפה מהירה ועכשיוית, אך לא יכולים להמתין לקבלת תוצאות השיווק.

 

יש לי עסק ואני צריך יועץ שיווק אסטרטגיה כמה זה יעלה לי?

ובכן, לשאלה זו אין תשובה חד משמעית וזה מאוד תלוי עסק או חברה או חנות. בעיקרון, יש להבדיל בין עסקים הנמצאים בתחילת הדרך והם לא פעילים בשוםחשוב מאוד כאשר ניגשים לחיפוש אחר יועץ שיווק ואסטרטגיה ובחירה שלו לבדוק שאנחנו עושים סקר שוק נרחב ובוחרים את היועץ אשר מתאים ביותר עבורנו. צורה בהיבט השיווקי ברשת האינטרנט, לבין עסקים שכבר פעילים. לפעמים צריך לבנות את האסטרטגיה מחדש ולבסס אותה בהתאמה לצרכים ולמטרות של העסק ולפעמים צריך רק לבצע שינויים כאלה ואחרים בהתאם לדברים שלא צלחו או בהתאם לשינויים במטרות של העסק. בעיקרון, העלות הממוצעת שעסקים משלמים עבור שירות שיווק אסטרטגי נע בין 2,000-20,000 ש“ח.

יש מקרים בהם התשלום הינו חד פעמי ויש מצבים בהם נדרשת עבודה אינטנטסיבית של כמה חודשים. בכל אופן, אם אתם מרגישים שהעסק שלכם לא פעיל מספיק, פעיל באופן חלקי או דורש איזשהו חישוב מסלול מחדש בהיבט של שיווק ופרסום דיגיטלי, זה בדיוק הזמן לחפש המלצות ולבחור יועץ שיווקי מקצועי שיבנה עבורכם ועבור העסק שלכם אסטרטגיה שיווקית חכמה ואופטימלית לתקופה הבאה. בניה כזו תסייע לכם למתג את העסק שלכם מחדש, תגדיל את החשיפה עבור קהלי היעד הרלוונטיים שלכם ותוסיף נפח עבודה

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך