חברת שיווק באינטרנט – קחו את הפרסום שלכם שלב אחד קדימה!

מה בעמוד זה?

חושבים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם אך לא יודעים מאיפה להתחיל? חברת שיווק באינטרנט היא התשובה עבורכם.

חושבים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם אך לא יודעים מאיפה להתחיל? חברת שיווק באינטרנט היא התשובה עבורכם. חברת שיווק באינטרנט מסייעת ללקוחות רבים לפרסם בתי עסק, מוצרים או שירותים בשיטות השיווק הטובות והיעילות ביותר. בשנים האחרונות כל עולם השיווק עובר לא מעט שינויים משמעותיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את המסע שלכם בתור מפרסמים. עד לפני מספר שנים לא רבות מרבית המפרסמים נקטו בשיטת עבודה פשוטה – פרסום נרחב ככל הניתן. המטרה המרכזית של כל קמפיין שיווקי הייתה להגיע לפרסום נרחב ככל הניתן בזמן הקצר ביותר. חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה הייתה מטרתם המרכזית של מפרסמים רבים במשך כמה עשרות שנים. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בדבר. כיום, שיטות השיווק משתנות ומאפשרות למפרסמים ליהנות מלא מעט יתרונות בעקבות כך. רוצים לשווק נכון את בית העסק שלכם? חברת שיווק באינטרנט תסייע לכם לעשות זאת נכון.

השינוי הגדול בעולם הפרסום

בשורות הבאות נגע בשיטת השיווק המסורתית ששירתה רבים במשך מספר עשורים, נכיר את השינויים הגדולים שמציגה שיטת השיווק החדשה, נכיר בכל היתרונות הגדולים של שיטת השיווק החדשה, נגע בשיטה פשוטה לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם ונציג מספר אפיקי פרסום מבוקשים באחת הפלטפורמות הגדולות בעולם לשיווק. אז אם גם אתם מתכוונים להתחיל במסע שיווק ופרסום לבית העסק שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות השיטה החדשה בה חברת שיווק באינטרנט עושה שימוש תדיר, חשוב שתכירו את שיטת השיווק המסורתית על בוריה.

כך ניתן להגיע לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצר

שיטת השיווק המסורתית שמשרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם מזה שנים ארוכות, דוגלת בחשיפה נרחבת ככל הניתן. כפי שציינו לעיל, המטרה המרכזית של מפרסמים בשיטה זו היא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר. החשיפה הנרחבת נעשית ללא כל הבחנה בין הנחשפים, מה שנחשב כיום לחיסרון של ממש. ישנן לא מעט שיטות להצליח לפרסם כל בית עסק, מוצר או שירות לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר, אלה השיטות הבולטות ביותר:

  • מודעות בעיתונים מובילים

אחת השיטות המרכזיות ששירתו לא מעט מפרסמים לאורך השנים היא מודעות בעיתונים. מודעות בעיתונים מובילים מאפשרות למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה תוך ימים ספורים. כיום יש לא מעט עיתונים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר, מה שמבטיח למפרסים חשיפה נרחבת וגדולה למדי. רוצים לחשוף את בית העסק שלכם לכמה שיותר אנשים? אפשרות זו של מודעות בעיתונים מובילים יכולה להתאים לכם.

  • שלטי חוצות בכבישי איילוןרגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות השיטה החדשה בה חברת שיווק באינטרנט עושה שימוש תדיר, חשוב שתכירו את שיטת השיווק המסורתית על בוריה.

אפשרות נוספת לפרסום נרחב תוך זמן קצר היא הצבת שלטי חוצות במקומות הומי אדם. לא מעט מפרסמים בישראל בוחרים להציב שלטים בכבישי איילון, בהם נוסעים מיליוני אנשים מידי שבוע. חשיפה נרחבת זו מביאה את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר, מה שמשרת היטב את מטרת העל של שיטת השיווק המסורתית.

  • פרסומות בפריים טיים

שיטה נוספת שמסייעת למפרסמים להגיע לחשיפה גדולה תוך ימים בודדים היא פרסומת בפריים טיים. מפרסמים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לערוך פרסומות שונות של בתי עסק, מוצרים או שירותים שונים. פרסומות אלה משודרות בפריים טיים בשעות השיא בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד. חשיפה זו מאפשרת למפרסמים להביא את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים תוך ימים בודדים. חשוב להדגיש ולומר כי עלויות הפרסום משתנות מאוד בהתאם לשעת הצגת הפרסומת. אם תבחרו לשדר את הפרסומת בשעות העומס בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד, תידרשו לשלם על כך לא מעט כסף. מנגד, שידור הפרסומת בשעות מוקדמות או מאוחרות תאפשר לכם לשלם עשרות אחוזים פחות.

חשיפה נרחבת היא המטרה? הכירו את שיטות השיווק השונות

שיטות השיווק הללו מבטיחות למפרסמים לחשוף את בית העסק, המוצר או השירות לעיניהם של מיליני אנשים תוך ימים בודדים. נשמע טוב? לדעת חברת שיווק באינטרנט יש לא מעט מקום לשיפור. השיטה המסורתית שמפרסמת את בית העסק לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה ביניהם אמנם מבטיחה למפורסמים חשיפה גדולה ונרחבת, אך כמה מתוך כך הנחשפים באמת נוקטים פעולה בעקבות החשיפה? אחוזים בודדים בלבד. חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה מגיעה גם לעיניהם של אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום בית העסק המפורסם. אז אם מטרת העל היא להגיע לכמה שיותר אנשים, השיטה המסורתית מקבלת ציון 10. אך אם מטרת העל היא לצבור לקוחות ממשיים וליהנות ממכירות, לשיטת השיווק המסורתית יש עוד לאן לשאוף. בפסקה הבאה נכיר את השיטה החדשה בעזרתה חברת שיווק באינטרנט מצליחה לייעל את השיווק ולהבטיח לכלל המפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה המתקבלים מהשיטה המסורתית.

פרסום ממוקד – אחוזי המרה גבוהים במיוחד

בפסקה הבאה נכיר את השיטה החדשה בעזרתה חברת שיווק באינטרנט מצליחה לייעל את השיווק ולהבטיח לכלל המפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה המתקבלים מהשיטה המסורתית.

חברת שיווק באינטרנט עושה שימוש בשיטת שיווק חדשה וממוקדת. בשונה מהשיטה המסורתית המפרסמת לכמה שיותר לקוחות ללא כל הבחנה, השיטה החדשה ממקדת את מירב מאמצי השיווק שלה ללקוחות פוטנציאליים בלבד. חברת שיווק באינטרנט שעושה שימוש בשיטת שיווק חדשה וממוקדת מבטיחה לכל לקוחותיה שני יתרונות משמעותיים על פני השיטה הישנה.

היתרונות המרכזיים של שיטת השיווק החדשה על פני שיטת השיווק המסורתית:

  1. חיסכון של עשרות אחוזים בעלויות השיווק –היתרון המשמעותי ביותר ששיטת השיווק החדשה מעניקה לכלל הבוחרים בה הוא חיסכון משמעותי בעלויות השיווק. השיטה החדשה שדוגלת בפרסום סלקטיבי וממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד חוסכת למפרסמים את החשיפה לכל אותם אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום השירות או המוצר. צמצום החשיפה מאפשר למפרסם לחסוך עשרות אחוזים בעלויות הפרסום ללא פגיעה ביעילות הפרסום, שהרי כל האנשים שאינם נחשפים לפרסומים בעקבות פעולות המיקוד, הם אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום בית העסק.
  2. יתרון של עשרות אחוזים בהצלחת השיווק-היתרון השני והחשוב לא פחות הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים שחברת שיווק באינטרנט מצליחה לייצר לכל לקוחותיה בעקבות שימוש בפרסום ממוקד. הפרסום הממוקד משקיע את מירב מאמצי השיווק בפרסום ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בתחום העיסוק של בית העסק. כלומר, מיקוד זה מבטיח שמרבית האנשים שיחשפו לפרסום, יתעניינו בתוכן לו. נתון זה מבטיח למפרסמים הבוחרים בחברת שיווק באינטרנט שעושה שימוש בשיטת השיווק החדשה, אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מכלל הבדיקות שנערכו בנושא עולה כי אחוזי ההצלחה של קמפיין שיווקי בשיטה החדשה והממוקדת מניב אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטה המסורתית.

פילוח האוכלוסיה ופרסום ללקוחות פוטנציאליים בלבד

איך עושים את זה? בשנים האחרונות ישנן לא מעט פלטפורמות אינטרנטיות המאפשרות למפרסמים לפרסם באופן סלקטיבי. בעזרת פילוח נכון של כלל האוכלוסיה ניתן לבחור את הפלח המתאים ביותר לתחום בית העסק. בין כלל הפילוחים הקיימים ניתן לפלח על בסיס מין, גיל, מקום מגורים, תחום תעסוקתי, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. כלל הפרמטרים הללו מאפשרים לחברת שיווק באינטרנט להרכיב את הלקוח המיבטי של בית העסק ולמקד את מירב מאמצי השיווק דווקא בו. נשמע מעניין? חשוב שתכירו את כל אפיקי הפרסום הקיימים כיום. רגע לפני שנציג עבורכם את כל אפיקי הפרסום הקיימים באחת הפלטפורמות המרכזיות לפרסום אינטרנטי, חשוב שתכירו את הדרך הפשוטה לבדוק את יעילות הפרסומים לכם.

אחוזי המרה גבוהים מעידים על יעילות הקמפיין השיווקי שלכם

השיטה הפשוטה לבדיקת יעילות הפרסומים שלכם היא בדיקה בשם אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שבאמת נקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו למודעה שלכם. אם מתוך 200 נחשפים לפרסום שלכם רק אדם אחד נקט פעולה, אחוז ההמרה עומד על 0.5% בלבד, אחוז נמוך המעיד על יעילות נמוכה. לעומת זאת, אם מתוך כלל 200 הנחשפים 10 אנשים נקטו פעולה, אחוז ההמרה גבוה יותר ועומד על 5%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הקמפיין השיווקי שלכם גבוהה יותר. חברת שיווק באינטרנט עורכת בתדירות גבוהה בדיקות אחוזי המרה לכל הקמפיינים השונים במטרה לוודא שהם מצליחים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של בתי העסק שהם מפרסמים. אחוזי המרה גבוהים מעידים על איפיון נכון של בית העסק ובחירת פלח אוכלוסיה מתאים. מנגד, אם אחוזי ההמרה שלכם לא גבוהים דיו, כנראה שאתם צריכים לערוך פעולת איפיון נוספת במטרה לבחור פלח אוכלוסיה ממוקד יותר לכלל הפרסומים.

כפי שציינו לעיל, רשת פייסבוק כוללת מספר אפיקי פרסום שונים. האפיקים השונים נודעו בכדי להבטיח לבעלי עסקים פרסום מלא לכל צורכי בית העסק שלכם. לפני שאתם ממהרים להתחיל עם חברת שיווק באינטרנט לפרסום בפייסבוק, חשוב שתכירו את כל אפיקי הפרסום המבוקשים ביותר. ערכנו עבורכם רשימה מסודרת.

חברת שיווק באינטרנט – חברה מקצועית לשיווק יעיל ברשת!

חושבים להתחיל לשווק את בית העסק שלכם באינטרנט? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות אפשרויות הפרסום באינטרנט. עד לפני מספר שנים לא רבות מרבית בעלי העסקים בחרו באפיקי הפרסום המסורתיים – מודעות בעיתון, שלטי חוצות או פרסומות בפריים טיים. אך בשנים האחרונות כל עולם השיווק והפרסום עובר לא מעט שינויים תדירים שגורמים למפרסמים רבים להשקיע את מרבית מאמצי השיווק שלהם ברשת. אז לפני שאתם ממהרים לבחור את אפיק השיווק הטוב ביותר עבורכם, חברת שיווק באינטרנט תעשה לכם סדר – חשוב שתכירו את השינוי הגדול שחל בענף הפרסום בשנים האחרונות, את כל היתרונות הגדולים של השיווק באינטרנט על פני השיטות המסורתיות שצוינו מעלה וכמובן את אחד האפיקים הבולטים ביותר לפרסום ברשת – בניית אתרים וקידומם עד למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל.

 

חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה – השיטות המובילות של חשיפת הפרסומים לעיני מיליונים!

חברת שיווק באינטרנט עורכת בתדירות גבוהה בדיקות אחוזי המרה לכל הקמפיינים השונים במטרה לוודא שהם מצליחים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים של בתי העסק שהם מפרסמים.

רגע לפני שנצלול לכל הפרטים החשובים אודות שיטת הפרסום החדשה ברשת, חשוב שתכירו את שיטות הפרסום הישנות ששירתו לא מעט בעלי עסקים במשך שנים ארוכות. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בענף הפרסום, כך שכיום מרבית בעלי העסקים בוחרים לשווק כל מוצר או שירות דרך האינטרנט. אך עד לפני מספר שנים שיטות השיווק הבולטות ביותר כללו מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר, שלטי חוצות בצמתים גדולים או במקומות הומי אדם וכמובן פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. חברת שיווק באינטרנט מסבירה לכל לקוחותיה כי מטרת העל של שיטת השיווק הישנה הייתה להגיע לעיני כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ככל הניתן. כלל אפיקי הפרסום המסורתיים הבטיחו למפרסמים חשיפה גדולה במיוחד תוך מספר ימים בודדים. שלטי חוצות, מודעות בעיתונים גדולים או פרסומות בפריים טיים יכולים לחשוף כל מוצר או שירות למיליוני אנשים תוך מספר ימים.

 

מטרת העל משתנה – מכמות לאיכות!

אך אחד השינויים הבולטים בענף הפרסום הוא שינוי משמעותי במטרת העל של המפרסמים. חברת שיווק באינטרנט מסבירה כי כיום מפרסמים רבים אינם שואפים להגיע לעיני כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר (כפי ששאפו בעבר), אלא שואפים להגיע לעיני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בתחום השירותים או המוצרים המפורסמים. במילים אחרות, המטרה המרכזית של כל קמפיין שיווקי באינטרנט היא להגיע לכמה שיותר לקוחות ממוקדים שהביע עניין בתחום המפורסם. המעבר מחשיפה נרחבת ככל הניתן וללא כל הבחנה לחשיפה ממוקדת הדוגלת באיתור הלקוחות הפוטנציאליים בלבד הוביל מפרסמים רבים לבחור חברת שיווק באינטרנט. חברת שיווק באינטרנט יודעת לפרסם באופן ממוקד לפלחי אוכלוסייה נבחרים. פילוח האוכלוסייה מבטיח למפרסמים חשיפה ממוקדת שתוביל לאחוזי המרה גבוהים במיוחד.

 

הכירו את האפשרות של פרסום סלקטיבי – כך תבחרו את פלחי האוכלוסייה שיחשפו לפרסומים שלכם

יתרון של עשרות אחוזים בהצלחת השיווק-היתרון השני והחשוב לא פחות הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים שחברת שיווק באינטרנט מצליחה לייצר לכל לקוחותיה בעקבות שימוש בפרסום ממוקד.

אז איך ניתן לפרסם באופן סלקטיבי? חברת שיווק באינטרנט מסבירה כי כיום ישנן לא מעט פלטפורמות שיווק שונות ברשת המאפשרות למפרסמים לפלח את כלל האוכלוסייה ולבחור את הפלחים שיחשפו לתוכן הפרסומי. בין כלל הפילוחים ניתן לפלח על בסיס מין, גיל, מקום מגורים, מקום עבודה, תחומי עניין, מצב זוגי ועוד. לדוגמה בעל עסק שמוכר בגדי נשים, יוכל לבחור לפרסם את מוצריו לנשים בלבד. כמו כן ניתן לבצע סינון נוסף על פי גיל הנשים הנחשפות במטרה להתאים ככל הניתן את קהל היעד לתוכן המפורסם. אפשרויות אלה מבטיחות למפרסמים לא מעט יתרונות משמעותיים על פני חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. השיטות המסורתיות אמנם מצליחות להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך ימים בודדים, אך מרבית הנחשפים כלל לא מתעניינים בתוכן הפרסומי – מה שמוביל לאחוזי המרה נמוכים במיוחד. מעבר לאחוזי ההמרה הנמוכים, בעלי עסקים שרוצים להגיע לעיני מיליוני אנשים נדרשים לשלם על כך לא מעט כסף.

 

לא בטוחים שהקמפיין השיווקי באמת יעיל? כך תבדקו את זה בקלות ובמהירות!

רגע לפני שנגע באחת הדרכים הטובות ביותר של חברת שיווק באינטרנט לשיווק ממוקד ומיטבי, חשוב שתכירו את השיטה הפשוטה שתעזור לכם לבדוק את יעילות כל הפרסומים שלכם. שיטה זו נקראת שיטת בדיקת אחוזי ההמרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שבחרו לנקוט פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לתוכן הפרסומי. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין השיווקי נחשב ליעיל יותר. לדוגמה אם הפרסום שלכם הגיע לעיני 200 אנשים ורק 2 מהם נקטו פעולה, אחוז ההמרה של קמפיין זה עומד על 1%. לעומת זאת, אם 20 אנשים מסך כלל 200 הנחשפים ינקטו פעולה, אחוז ההמרה יהיה גבוה הרבה יותר ויעמוד על 10%, מה שיוכיח שקמפיין זה יעיל הרבה יותר מהראשון. חשוב להדגיש כי אחוז ההמרה מחושב על בסיס המטרה המרכזית של המפרסם. אם המפרסם הגדיר שמטרתו מהפרסום היא למכור, לקוח שהשאיר פרטים (אך לא רכש מוצר/שירות) לא נספר לעניין חישוב אחוז ההמרה. לעומת זאת, מפרסם אחר שהגדיר שמטרתו היא ליצור רשימת תפוצה, לקוח שהשאיר פרטים כן נספר כהצלחה לעניין חישוב אחוז ההמרה.

 

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להשקיע מאמצי שיווק ברשת

המוצר או השירות לעיניהם של מיליני אנשים תוך ימים בודדים. נשמע טוב? לדעת חברת שיווק באינטרנט יש לא מעט מקום לשיפור.

חושבים להתחיל להשקיע את מרבית מאמצי השיווק שלכם ברשת? חברת שיווק באינטרנט היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. חברת שיווק באינטרנט מכירה שלל דרכים ופלטפורמות שיווק שמוכיחות את עצמן ומייצרות לבוחרים בהן אחוזי המרה גבוהים. בחרנו עבורכם את אחת הדרכים הגדולות ביותר לשיווק ופרסום ברשת – אתרי אינטרנט. חושבים לבנות אתר אינטרנט איכותי ומקצועי לבית העסק שלכם? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

 

אל תתפשרו על איכות האתר שלכם

ראשית, חשוב לדעת לבחור נכון אנשי מקצוע מיומנים שיבנו עבורכם אתר אינטרנט איכותי ומקצועי ללא כל פשרות. אתרי אינטרנט שאינם מספיק איכותיים ומקצועיים לא יצליחו לייצר תנועת גולשים משמעותית ואט אט יהפכו לא אפקטיביים כלל. לכן, אסור להתפשר על איכות ומקצועיות האתר. שנית, חשוב לדעת שבניית האתר היא רק השלב הראשון בדרך לשיווק איכותי. בעלי אתרים רבים בטוחים שמיד עם עליית האתר לרשת הם יוכלו ליהנות מאפיק שיווק פעיל המייצר מכירות רבות. לכן, חשוב להדגיש כי התחרות הקשה על מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל מאלצת את מנוע החיפוש לערוך סלקציה. אתרי אינטרנט חדשים ברוב המקרים ימוקמו במקום העמודים האחרונים בלבד. מרבית הגולשים כלל לא מגיעים לעמודים האחרונים ומסתפקים בעמודים הראשונים בלבד. במילים אחרות, כל עוד אתם לא מגיעים למקום טוב בעמוד הראשון, האתר שלכם כלל לא רלוונטי עבור מרבית הגולשים.

 

שירות משלים וחיוני במיוחד – קידום אתרים

חברת שיווק באינטרנט מסייעת ללקוחות רבים לפרסם בתי עסק, מוצרים או שירותים בשיטות השיווק הטובות והיעילות ביותר.

איך מגיעים למקום טוב בעמוד הראשון? בעזרת שירותי קידום אתרים. חברת שיווק באינטרנט מכירה היטב את כל השיטות לקדם אתרי אינטרנט הממוקמים בעמודים האחרונים עד למקום טוב בעמוד הראשון. ישנן שתי שיטות לקידום מקצועי, והן: קידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני.

 

  • קידום אתרים ממומן

קידום ממומן מחייב את בעל האתר לשלם לגוגל עבור מקום טוב בעמוד הראשון. קידום זה מהיר כך שתוך ימים בודדים האתר שלכם יוכל להופיע במקום טוב בעמוד הראשון.

 

  • קידום אתרים אורגני

קידום אורגני הוא קידום הכולל פעולות אופטימיזציה תמידיות לשיפור האתר. ככל שהאתר יחשב בעיני מנוע החיפוש לאיכותי יותר, כך הוא יקודם באופן טבעי.

שיווק הוא חלק מכריע בכל עסק, אבל יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. חברות שיווק יכולות לעזור לכם בכל דבר, מעיצוב לוגוישנם סוגים רבים ושונים של חברות שיווק באינטרנט. חלק מתמחות יותר מאחרות בסוגי אסטרטגיות קידום ושיווק במדיה חברתית ועד קמפיינים לקידום אתרים וקמפיינים PPC, קמפיינים ברשתות החברתיות השונות ועוד. המשיכו לקרוא, הנה כל התשובות לשאלה: מה צריך לדעת על חברות קידום וכן שיווק באינטרנט?

ישנם סוגים רבים ושונים של חברות שיווק באינטרנט. חלק מתמחות יותר מאחרות בסוגי אסטרטגיות קידום, אך לכולן יש יתרונות וחסרונות ייחודיים משלהן. כאשר מחפשים חברת שיווק באינטרנט, חשוב למצוא חברה שיכולה לענות על הצרכים שלכם. לכן, בשלב הראשון יש להגדיר צרכים מהקמפיין הפרסומי שלכם ויעדים שונים. אם כך, בואו נדבר על תכנון נכון של קמפיין פרסומי באינטרנט.

תכנון נכון של קמפיין פרסומי באינטרנט

קמפיינים פרסומיים מקוונים הם חלק בלתי נפרד משיווק ובניית מותג. ניתן להשתמש בהם כדי לקדם מוצר או שירות, להגביר אתחברות שיווק באינטרנט מתמחות בקידום אורגני וממומן? חלק מחברות השיווק באינטרנט מתמחות בקידום אורגני וכן בקידום ממומן. המודעות ולהוביל תנועה לאתר. לקמפיין פרסום טוב באינטרנט יש פוטנציאל לייצר הכנסות רבות לחברה שמנהלת אותו. עם זאת, כדי שקמפיין פרסום מקוון יצליח, יש לתכנן אותו כראוי. להלן כמה צעדים חשובים שיש לנקוט לפני השקת קמפיין פרסום מקוון:

  •  הגדירו את מטרת הקמפיין.
  •  קבעו באיזה סוג פרסומת יש להשתמש.
  •  קבעו כמה כסף יש להוציא על פרסומות.
  •  בחרו אילו אתרים יפעילו את הפרסומות.
  •  בחרו איזה סוג פרסומת יעבוד הכי טוב בכל אתר אינטרנט.
  •  בחרו את חברת השיווק הנכונה שתסייע לכם.

בסופו של יום, פרסום מקוון הוא סוג של שיווק המשתמש באינטרנט כדי להעביר מסרים פרסומיים ללקוחות. ההודעות יכולות להיות בצורת טקסט, גרפיקה, אודיו או וידאו ומועברות במספר ערוצים שונים.

אסטרטגיות שיווק באינטרנט שחשוב להכיר

ישנן מספר אסטרטגיות שבהן מפרסם יכול להשתמש בעת תכנון קמפיין פרסום מקוון. לפיכך, לכל אסטרטגיה יש את היתרונות והחסרונות שלה. חלק מהאסטרטגיות שבהן תוכלו להשתמש יכולות לכלול את הבאות:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש.
  • פרסום בתשלום לפי קליק.
  • שיווק ברשתות חברתיות.
  • שיווק דרך האימייל.
  • שיווק באמצעות מודעות במנועי החיפוש.
  • בניית ניוזלטר למטרת גיוס לידים ולקוחות פוטנציאליים.
  • קידום באמצעות כתבות יח"צ ועוד.

בשורה התחתונה, קמפיינים מוצלחים של פרסום מקוון מתוכננים נכון מראש. הצעד הראשון הוא לברר מה קהל היעד רוצה וצריך. זה נעשה על ידי חקר הדמוגרפיה, הפסיכו-גרפיה וההתנהגות של הלקוחות הפוטנציאליים.

השלב הבא הוא להחליט על יעד מסע הפרסום. זה יכול להיות כל דבר, החל מיצירת לידים ועד המרת מכירות או הגברת המודעות למותג. לאחר שהוחלט על יעד הקמפיין, הגיע הזמן לתכנן את התקציב לקמפיין פרסומי.

חברות שיווק באינטרנט מתמחות בקידום אורגני וממומן?

חלק מחברות השיווק באינטרנט מתמחות בקידום אורגני וכן בקידום ממומן. הן עושות זאת על ידי הבנת הצרכים של הלקוחות שלהן ואז מוצאות דרך לענות על הצרכים הללו, בין אם זה באמצעות קידום אורגני או ממומן. לפיכך, ברוב המקרים, חברות שיווק באינטרנט מציעות ללקוחותיהן קידום אורגני וממומן כאחד. כאמור, קידום אורגני הוא תהליך של משיכת לקוחות דרך אסטרטגיית תוכן באינטרנט, בעוד שקידום ממומן הוא תהליך של גיוס לקוחות ברשתות חברתיות על ידי תשלום.

במובן זה של הדברים, קידום ממומן מתייחס לצורת השיווק בתשלום שבה עסקים משלמים עבור המודעות שלהם במנועי חיפוש, פלטפורמות מדיה חברתית וערוצי פרסום מקוונים אחרים. מטבע הדברים, צריך לשלב אסטרטגיות שונות וחברות שיווק באינטרנט רבות מתמחות בשילוב של קידום אורגני וממומן. הן יעזרו לכם בשיווק המקוון על ידי אופטימיזציה של האתר לקידום אתרים, כתיבת תוכן איכותי לבלוג ושימוש בערוצי פרסום בתשלום כגון מודעות פייסבוק כדי לקדם את העסק.

שיקולי תקציב קמפיין שיווק באינטרנט

השיקולים לתקצוב כוללים כמה כסף יושקע בקמפיין, כמה יש להוציא על רכישת מדיה ולאן הכסף הזה צריך ללכת. בתוך כך, תקציבלאנשים רבים יש תפיסה שגויה כי, חברות שיווק באינטרנט מיועדות רק לעסקים גדולים. זה לא נכון. יש הרבה עסקים קטנים שמשתמשים בהן כדי להצמיח את העסק שלהם ולהשיג יותר לקוחות קמפיין שיווקי הוא סכום הכסף שארגון הפריש למטרות שיווק. התקציב לקמפיין שיווקי יכול להשתנות בהתאם לסוג הקמפיין, הענף והמוצר או השירות שנדרש לקדם באינטרנט.
כמה מהשיקולים בעת קביעת תקציב מסע פרסום שיווקי יכולים לכלול:

  • עלות רכישת לקוחות חדשים.
  • נקודת המחיר של המוצרים והשירותים הנמכרים.
  • החזר ההשקעה הצפוי מכל לקוח שנרכש.

זכרו, קמפיינים שיווקיים הם חלק מכריע בכל עסק. הם עוזרים לכם להגיע לקהל היעד שלכם, לשכנע אותם לקנות את המוצר שלכם וליצור בסיס לקוחות נאמן. עם זאת, קמפיינים שיווקיים יכולים להיות גם יקרים. זו הסיבה שחשוב לשקול את התקציב עבור מסע הפרסום שלכם לפני שתתחילו לתכנן אותו.

חברות שיווק באינטרנט – רק לעסקים גדולים?

לאנשים רבים יש תפיסה שגויה כי, חברות שיווק באינטרנט מיועדות רק לעסקים גדולים. זה לא נכון. יש הרבה עסקים קטנים שמשתמשיםישנן חברות שיווק באינטרנט רבות המציעות את שירותיהן למגוון רחב של לקוחות, החל מעסקים קטנים ועד לתאגידים גדולים. למעשה, ישנן דרכים רבות עבור עסקים קטנים לנצל את היתרונות של חברות שיווק באינטרנט. בהן כדי להצמיח את העסק שלהם ולהשיג יותר לקוחות. זכרו, האינטרנט הוא כלי שיווקי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי לעזור לעסק שלכם לצמוח. ישנן דרכים רבות ושונות להשתמש באינטרנט לטובתכם, וחברת שיווק באינטרנט יכולה לעזור לכם לעשות זאת. וזה בעצם היתרון העיקרי בחברות אלו, בין אם אתם עסק קטן או גדול יותר.

צמיחת האינטרנט הובילה לעלייה במספר חברות השיווק באינטרנט. כיום ניתן לעסקים קטנים עד בינוניים ומעלה – לנצל את השירותים הללו וליהנות מהיתרונות הנלווים לכך. כאמור, אנשים רבים מאמינים ששירותים אלו מיועדים רק לעסקים גדולים, אך זה לא נכון. כיום, ישנן חברות שיווק באינטרנט רבות המציעות את שירותיהן למגוון רחב של לקוחות, החל מעסקים קטנים ועד לתאגידים גדולים. למעשה, ישנן דרכים רבות עבור עסקים קטנים לנצל את היתרונות של חברות שיווק באינטרנט.

יתרונות סיוע מקצועי מאת חברת שיווק באינטרנט

ישנם יתרונות רבים בעבודה עם חברת שיווק באינטרנט. לדוגמה, הן יכולות לעזור לכם בעיצוב האתר שלכם ובאופטימיזציה של התוכן. כמו כן, הן יכולות גם לעשות עבורכם מחקר מילות מפתח ושיווק במדיה חברתית. החיסרון הוא שלעתים קרובות הן גובות סכומים גבוהים עבור השירותים שלהן. לכן חשוב למצוא את הסוכנות שיווק והפרסום שמתאימה שמציעה מודל תמחור המתאים לתקציב שלכם. אם אתם עסק קטן, זה קריטי במיוחד.

עסקים רבים הבינו את החשיבות של שימוש בשיווק דיגיטלי כדי להצמיח את העסק שלהם. עם ההתקדמות בטכנולוגיה, כעת קל יותר לעסקים קטנים למצוא וליישם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות. עם זאת, עבור עסקים קטנים רבים, זו יכולה להיות משימה מרתיעה ולעתים קרובות קשה לדעת מאיפה להתחיל. המלצה מאיתנו? קבלו 2-3 הצעות מחיר מחברות שיווק שונות, תשוו תוכניות עבודה ותתכננו את הקמפיינים שלכם נכון.

חברת קידום – מטריה שלמה של שיווק באינטרנט

מחפשים קורת גג אחת ומטרייה שלמה עבור תהליכי שיווק באינטרנט? ובכן, זו הסיבה שחברות רבות פונות לחברות שיווק באינטרנטבשורה התחתונה, חברות שיווק באינטרנט יבצעו עבורכם אופטימיזציה למנועי חיפוש, שהיא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. לסיוע. חברות שיווק באינטרנט מספקות מגוון רחב של שירותים כגון SEO, PPC, ניהול מדיה חברתית ושיווק בדוא"ל שיכולים להיות קשים לעסקים קטנים יותר לנהל בעצמם.

בסופו של דבר, שיווק באינטרנט הוא תחום מסובך עם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון. אנשי המקצוע בחברת שיווק באינטרנט יכולים לעזור לכם בתחום זה, שכן הם מומחים בתחום קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק באמצעות תוכן ועוד. בתוך כך, היתרונות של קבלת עזרה מקצועית מחברת שיווק באינטרנט הם עצומים. אתם לא צריכים לדאוג לגבי הזמן והאנרגיה שנדרשים כדי ללמוד את כל הפרטים של שיווק באינטרנט, מכיוון שאנשי המקצוע האלה יוכלו לטפל בכל בשבילכם.

מה חברת קידום אתרים יכולה לעשות עבורי?

במילים פשוטות, חברת קידום אתרים יכולה לעזור לכם במאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם. יש לה את המומחיות והידע להניע תנועה לאתר שלכם. החברה גם תבטיח שאתם במצב ניהול תקין מול גוגל ומנועי חיפוש אחרים. הסיבה לכך היא, שהחברה יודעת מה גוגל מחפשת באתר, וכיצד להפוך אותו למושך יותר עבור הגולשים וקהלי היעד שלכם. בשורה התחתונה, חברות שיווק באינטרנט יבצעו עבורכם אופטימיזציה למנועי חיפוש, שהיא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש.

חברות קידום אתרים יכולות לעזור לכם באסטרטגיית ה-SEO שלכם על ידי הערכת האתר שלכם ובדיקה של היכן הוא צריך להשתפר. החברה יכולה גם לעזור לכם במחקר מילות מפתח, ניתוח מתחרים, בניית קישורים ושיווק תוכן באין ספור פלטפורמות שונות.

עדיף קידום SEO או שיווק ממומן באינטרנט?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג העסק ובגודל התקציב. עסק קטן עשוי להרוויח יותר כסף על ידי התמקדות ב-SEO. חברה גדולה יותר עם תקציב גדול יותר עשויה לרצות להשקיע בקמפיינים שיווקיים ממומנים באינטרנט. בהיבט זה, קידום אתרים הוא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט במנועי חיפוש. קידום אתרים משמש בדרך כלל לבניית תנועה ולידים באמצעות חיפוש אורגני. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת מילות מפתח לתוכן האתר שלכם, בניית קישורים ואסטרטגיות אחרות.

שיווק ממומן באינטרנט הוא שיטת פרסום המשתמשת במודעות בתשלום בפלטפורמות מדיה חברתית או באתרי אינטרנט על מנת להניע תנועה למוצר או לשירות של המפרסם. בטווח הארוך, קידום SEO עשוי להיות יקר יותר מקידום ממומן נקודתי. וזו הסיבה לכך שחשוב להתאים את תוכנית השיווק לסוג העסק ולגובה התקציב שלו.

טיפים למציאת חברת שיווק באינטרנט

כשאתם מחפשים חברה שתעזור לכם בשיווק באינטרנט שלכם, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, בצעו את המחקר שלכם בעצמכם.שיווק ממומן באינטרנט הוא שיטת פרסום המשתמשת במודעות בתשלום בפלטפורמות מדיה חברתית או באתרי אינטרנט על מנת להניע תנועה למוצר או לשירות של המפרסם. קראו ביקורות ועדויות או דירוגים באינטרנט, והסתכלו על תיק העבודות של החברה. אתם רוצים לוודא שלחברה יש ניסיון במה שהיא מתיימרת לעשות. לאחר מכן, בקשו הצעה הכוללת את התמחור והשירותים שלה כדי שתדעו בדיוק כמה זה יעלה ומה כלול בחבילה.

חשוב לזכור, שיווק באינטרנט הוא תחום מורכב ומשתנה ללא הרף. בתוך כך, חשוב למצוא חברת שיווק באינטרנט שמבינה בענף ובעלת הניסיון הדרוש כדי לעזור לכם להגיע ליעדים שלכם. למשל, יהיה כדאי לבדוק את האתר, הבלוג, דפי המדיה החברתית של החברה וכן סקירות מלקוחות קודמים. כמו כן, שאלו אותה כיצד היא ימדוד הצלחה עבור הפרויקט שלכם ומה התהליך שלה כולל עבורכם. ובנוסף, שאלו אם החברה מציעה ייעוץ חינם או תקופת ניסיון.

הדבר החשוב הנוסף שאתם צריכים לעשות הוא, להגדיר את היקף הפרויקט שלכם ומה אתם רוצים להשיג באמצעותו. זה כולל הבנת הצרכים, היעדים ומגבלות התקציב שלכם. עם מידע זה שנלקח בחשבון, יהיה לכם קל יותר למצוא חברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, כי היא יכולה להציע שירותים המותאמים למצב הספציפי שלכם.

לא מעט מפרסמים כיום נעזרים בשירותי חברת שיווק דיגיטלי. חברת שיווק דיגיטלי הכוללת אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום מצליחה לשפר את תוצאותחברת שיווק דיגיטלי הכוללת אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום מצליחה לשפר את תוצאות הפרסומים של כלל לקוחותיה. הפרסומים של כלל לקוחותיה. מבדיקה פשוטה של אחוזי ההמרה של כל קמפיין שיווקי, ניכר כי חברת שיווק דיגיטלי מקצועית מאפשרת ללקוחות ליהנות מעלייה של עשרות אחוזים בהצלחת הקמפיינים השיווקיים. רוצים לייעל את שירותי הפרסום שלכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. חברת שיווק דיגיטלי עוסקת בתחום ומכירה את כל השינויים שחלים בענף השיווק בשנים האחרונות. רגע לפני שגם אתם מתחילים את מסע השיווק של בית העסק שלכם, חשוב שתכירו את כל השינויים בעולם השיווק. עד לפני מספר שנים הייתה שיטה אחת מרכזית לשיווק ופרסום, כיום ישנה שיטה חדשה המניבה לכלל הבוחרים בה אחוזי המרה גבוהים במיוחד. אז אם גם אתם חושבים להתחיל במסע הפרסום שלכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בשיטת הפרסום הישנה, בינויים הרבים שחלים בענף השיווק בשנים האחרונות, בשיטת הפרסום החדשה, בדרך לבדוק את יעילות הפרסומים ועוד.

השיטה המסורתית לפרסום נרחב ללא הבחנה – כך ניתן להגיע למיליוני אנשים תוך זמן קצר

אז רגע לפני שנצלול לשיטה החדשה בעזרתה חברת שיווק דיגיטלי מצליחה לסייע ללקוחות רבים לשפר את מצב הפרסומים שלכם, חשוב שתכירו את שיטתאז רגע לפני שנצלול לשיטה החדשה בעזרתה חברת שיווק דיגיטלי מצליחה לסייע ללקוחות רבים לשפר את מצב הפרסומים שלכם, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת, אלפי מפרסמים בכל רחבי העולם. הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת, אלפי מפרסמים בכל רחבי העולם. השיטה המסורתית כוללת פרסום נרחב ככל הניתן תוך זמן קצר. מטרת העל היא להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ולחשוף את בית העסק, המוצר או השירות המפורסם במהירות וביעילות. שיטה זו כוללת מגוון דרכים להגיע לעיניהם של מיליונים תוך ימים בודדים, בין הדרכים המבוקשות ביותר:

  1. פרסומות בפריים טיים- השיטה הראשונה בעזרתה מפרסמים רבים מצליחים להגיע לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצר היא בעזרת פרסומות המשודרות בפריים טיים בשעות העומס עם רייטינג גבוה במיוחד. פרסומות בפריים טיים מחייבות את המפרסמים לעמול על צילום ועריכה, אך מיד לאחר מכן הם יכולים להגיע לכמות גדולה מאוד של אנשים תוך זמן קצר. חשוב להדגיש כי עלויות הפרסום משתנות בהתאם לשעות בהן תרצו שהפרסומת תשודר. רוצים לפרסם בשעות מרכזיות בהן אחוזי הרייטינג גבוהים במיוחד? תידרשו לשלם הרבה יותר בהשוואה לפרסום אותה פרסומת בדיוק בשעות אחרות.
  2. מודעות בעיתונים גדולים- השיטה השניה בעזרתה מפרסמים רבים מצליחים להגיע למיליוני אנשים תוך זמן קצר היא בעזרת מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר. כיום יש לא מעט עיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים בכל בוקר, כך שהמפרסמים יכולים להגיע לעיני מיליונים בעזרת מודעה פשוטה בעיתון. חשוב להדגיש שגם במקרה זה עלות הפרסום משתנה בהתאם לסוג העיתון שתבחרו וכן בהתאם למיקום המודעה.
  3. שלטי חוצות בכבישי איילון- האפשרות השלישית שמאפשרת למפרסמים רבים ליהנות מחשיפה גדולה תוך זמן קצר היא שלטי חוצות בכל כבישי איילון או באזורים עמוסים במיוחד. בכבישי איילון נוסעים מיליוני אנשים מידי שבוע, מה שמאפשר למפרסמים באזור ליהנות מחשיפה גדולה ומשמעותית. רוצים להגיע למיליוני אנשים תוך זמן קצר? שלטי חוצות בכבישי איילון יוכלו לעזור לכם בכך.

חשיפה נרחבת לעומת חשיפה ממוקדת – הכירו את שיטת הפרסום החדשה

כלל האפשרויות הללו מסייעות למפרסמים להינות מחשיפה גדולה במיוחד תוך זמן קצר, אך האם חשיפה זו נחשבת ליעילה ומייצרת לקוחות ממשיים? חברת שיווק דיגיטלי הדוגלת בשיטת פרסום שונה בטוחה שפרסום נרחב ללא כל הבחנה אינו יעיל ויקר במיוחד. החשיפה הגדולה אמנם מצליחה להביא את השירות או המוצר לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר, אך מרביתם כלל לא מתעניינים ונוקטים פעולה בעקבות החשיפה. רוב ככל הנחשפים בשלטי חוצות, מודעות בעיתון או אף פרסומות בפריים טיים לא ממשיכים לרכוש מוצרים או שירותים בעקבות הפרסום. במילים אחרות, החשיפה הנרחבת מגיעה לעיניהם של מיליונים, אך לא יוצרת הרבה לקוחות ממשיים. אחוזי ההצלחה של קמפיינים שיווקיים אלה נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה של הקמפיינים השיווקיים בשיטה החדשה.

פרסום סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים מבטיח למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

אז מהי השיטה החדשה? חברת שיווק דיגיטלי מסבירה לכל לקוחותיה כי כל עולם הפרסום משנה את פניו בשנים האחרונות. מפרסום נרחב ללא כל הבחנה, עוברים לפרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד. מטרת העל של שיטות הפרסום המסורתיות היא להגיע לכמה שיותר אנשים בעוד מטרת העל של שיטות הפרסום החדשות היא להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. איך עושים את זה? כיום יש לא מעט דרכים לפרסם בצורה סלקטיבית. פרסום סלקטיבי מאפשר למפרסם להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בכל פרסום. פרסום נרחב ללא כל הבחנה מגיע גם לעיניהם של כל אותם אנשים שלא מעוניינים במוצרים או בשירותים המפורסמים, בעוד שבשיטת הפרסום הממוקדת, מרבית הנחשפים מתעניינים או התעניינו בעבר הלא רחוק בשירותים או במוצרים המפורסמים. חברת שיווק דיגיטלי חוסכת ללקוחותיה את כל הוצאות השיווק לפרסום לאנשים שלא מעוניינים בתחום, שלא מניבים שום תוצאה. אז אם גם אתם קוצים לייעל את שיטת השיווק שלכם וליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בעלויות נמוכות, המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

פילוח האוכלוסיה – איפיון כל צורכי בית העסק שלכם

איך מפרסמים ללקוחות פוטנציאליים בלבד? בעזרת מכוון פלטפורמות המאפשרות לחברת שיווק דיגיטלי לפלח את כלל האוכלוסיה ולבחור לאיזה פלח לפרסם. פילוח האוכלוסיה נעשה. על בסיס מין, גיל, מצב זוגי, מקום מגורים, תחומי עניין, תחום עיסוק ועוד. כלל המשתנים הללו מאפשרים לחברת שיווק דיגיטלי להתאים את האוכלוסיה הייעודית לכל פרסום ולהניב אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. אם לדוגמא בעל עסק מוכר שמלות כלה, הוא יכול בקלות לבחור ששמלות הכלה יפורסמו לנשים בלבד. למרות שגם פרסום לגברים יכול להניב מכירה, הסיכויים שזה יקרה קטנים משמעותית בהשוואה לפרסום לנשים, ולכן כדאי למקד את הפרסום לנשים בלבד. מיקוד נוסף שניתן לעשות הוא על בסיס גיל הנחשפות. ילדות ונערות שאינן חושבות על חתונה כנראה לא יתעניינו בשמלות כלה, ולכן ניתן לבחור את הגילאים השכיחים ביותר לנישואין במטרה לייעל את הפרסום ולהגיע לאחוזי הצלחה גבוהים. אם לא די בכך, ניתן להוסיף מיקוד נוסף והוא בחירת הנשים המאורסות בלבד. פרסום שמלות כלה לנשים מאורסות בלבד תבטיח שמרביתן יתעניינו בפרסום, מה שמבטיח אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

אחוז המרה – כך תדעו לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם

חברת שיווק דיגיטלי מקפידה לערוך בדיקות תדירות של אחוזי הרמה במטרה לייעל עוד ועוד את הצלחת הפרסומים.

רגע לפני שאתם מתחילים, אתם חייבים להכיר את המדד הטוב ביותר לבחינת יעילות הפרסומים שלכם. כיום ישנה אפשרות לבחון את יעילות הפרסום שלכם בעזרת חישוב אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה בעקבות הפרסום מסך כל הנחשפים אליו. חברת שיווק דיגיטלי מקפידה לערוך בדיקות תדירות של אחוזי הרמה במטרה לייעל עוד ועוד את הצלחת הפרסומים. אם לדוגמא פרסום הגיע לעיניהם של 200 אנשים ורק אחד מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה עומד על 0.5%, נמוך למדי. לעומת זאת אם 10 אנשים נקטו פעולה מתוך 200 נחשפים, אחוז ההמרה גבוה יותר ועומד על 5%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך רמת היעילות של הקמפיין השיווקי גבוה יותר.

אפיקי הפרסום המרכזיים של פייסבוק

חברת שיווק דיגיטלי מכירה את כל מסלולי הפרסום השונים שיש לפייסבוק להציע לכל לקוחותיה. אם גם אתם חושבים על שיווק בעזרת השיטה החדשה שתאפשר לכם למקד את הנחשפים לפרסומים שלכם, חשוה שתכירו את כל מסלולי הפרסום שיש לפייסבוק להציע.

שילוב מסלולים לפרסום מיטבי

חברת שיווק דיגיטלי מכירה את כל מסלולי הפרסום השונים שיש לפייסבוק להציע לכל לקוחותיה. אם גם אתם חושבים על שיווק בעזרת השיטה החדשה שתאפשר לכם למקד את הנחשפים לפרסומים שלכם

מתלבטים באיזה מסלול לבחור? אתם לא חייבים לבחור מסלול אחד בלבד. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים לכלל הלקוחות שלהם לשלב מספר מסלולי שיווק ופרסום שונים במטרה להבטיח פרסום מלא ומקיף לכל חלקי בית העסק. מעבר לכך, פרסום במגוון מסלולי פרסום שונים מאפשר למפרסמים לבחון היטב את תוצאות אחוזי ההמרה של כל מסלול. לאחר בחינה מהירה, ניתן יהיה לזהות את המסלול שמצליח להניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר לבית העסק. כלומר לאחר בחינת תוצאות ההמרה של כלל המסלולים, המפרסמים יוכלו להחליט למקד את מירב מאמצי השיווק באפיק הפרסום שמניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר. בשיטה זו ניתן למקסם את הצלחת הפרסום ולהבטיח מסלול מיטבי עבור בית העסק שלכם.

 

חברת שיווק דיגיטלי – כך תצליחו להעביר חלק ממאמצי השיווק לעולם הדיגיטל בדרך היעילה ביותר

החלטתם להעביר חלק ממאמצי השיווק שלכם לעולם הדיגיטל? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על שיווק בעולם הדיגיטלי, לרבות שיטת השיווק החדשה, מטרת העל של המפרסמים, הדרכים הטובות ביותר להשיג אחוזי המרה גבוהים במיוחד והיכרות עם מסלולי הקידום הקיימים. אז לפני שאתם ממהרים לבחור חברת שיווק דיגיטלי, חשוב שתכירו את כל השיטות בעזרתן החברות השונות מצליחות לפרסם בהצלחה בתי עסקים רבים בישראל ובעולם. בשורות הבאות נגע גם בשיטות הפרסום הישנות ובכל החסרונות שלהם בהשוואה לפרסום מקצועי בעולם הדיגיטלי. חברת שיווק דיגיטלי מקצועית מכירה היטב את כל שיטות השיווק והפרסום הטובות ביותר, כך שהיא תדע להתאים עבור צורכי בין העסק שלכם את השיטה המיטבית. בחירה נכונה של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים תבטיח לכם שיפור ניכר באיכות השיווק של כל המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

 

בטוחים ששלטי חוצות בכבישי איילון הם פרסום מיטבי? הכירו את שיטות השיווק החדשות בדיגיטל!

אך לפני שנגע בכל פועלה של חברת שיווק דיגיטלי והיכרות מעמיקה עם השינויים הרבים שחלו בשנים האחרונות בכל עולם השיווק והפרסום, חשוב שתכירו את השיטות המסורתיות ששירתו בעלי עסקים רבים במהלך העשורים האחרונים. עד לפני מספר שנים לא רבות מרבית בעלי העסקים שאפו לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם לעיני כמה שיותר אנשים. חשיפה נרחבת לעיני מיליונים נחשבה לפרסום הטוב ביותר שניתן לחשוב עליו, מה שגרם לרבים לנהור אחר מוקדי הפרסום המצליחים להפיץ פרסומים לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. אפיקי הפרסום המבוקשים ביותר היו: שלטי חוצות גדולים בצמתים מרכזיים בהם נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום, פרסומים בעיתונים גדולים המחולקים למיליונים בכל בוקר וכן פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. כלל אפיקי הפרסום הללו הבטיחו לבוחרים בהם חשיפה נרחבת לעיני מיליונים תוך זמן קצר. אך האם תוצאות הפרסום הוכיחו את עצמם?

 

כבר לא מפרסמים ללא הבחנה – הכירו את שיטת הפרסום הממוקד

אז מהי השיטה החדשה? חברת שיווק דיגיטלי מסבירה לכל לקוחותיה כי כל עולם הפרסום משנה את פניו בשנים האחרונות. מפרסום נרחב ללא כל הבחנה, עוברים לפרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבדבשנים האחרונות חלו שינויים רבים בעולם הפרסום והשיווק. שיטות הפרסום שהזכרנו מעלה כבר אינן השיטות הטובות ביותר. חברת שיווק דיגיטלי מסבירה לכל לקוחותיה את מירב היתרונות הגדולים שיש לשיווק ממוקד ברשת על פני פרסום נרחב לעיני מיליונים. השינוי הגדול בעולם הפרסום הוא מעבר מחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה לחשיפה ממוקדת ומדויקת המבחינה בין כלל הנחשפים. השיטות החדשות של שיווק ופרסום בדיגיטל אינן מגיעות לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר, אך בכל זאת מצליחות להבטיח לבוחרים בהם תוצאות פרסום טובות הרבה יותר. בשורות הבאות נגע באחד הכלים השימושיים לבחינת יעילות כל קמפיין שיווקי. אך קודם לכן, חשוב להבין שחברת שיווק דיגיטלי מסייעת ללקוחותיה לפרסם בעזרת השיטות החדשות הדוגלות בפרסום ממוקד. אז אם גם אתם רוצים להרחיב את פעילות השיווק שלכם לדיגיטל, המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

כלי יעיל לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם – אחוזי ההמרה

הכלי השימושי ביותר לבחינת יעילות קמפיינים שיווקיים הוא בדיקת אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה בעקבות הפרסום מסך כל הנחשפים אליו. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין השיווקי נחשב ליעיל יותר. לדוגמא אם הפרסום שלכם נחשף ל 100 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה של הקמפיין עומד על 1% בלבד. לעומת זאת, אם מסך כלל אותם 100 נחשפים 10 אנשים נקטו פעולה, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר ועומד על 10%. חברת שיווק דיגיטלי מבטיחה לכל לקוחותיה אחוזי המרה גבוהים במיוחד, הרבה יותר מאחוזי ההמרה המתקבלים מאפיקי הפרסום הישנים שצוינו מעלה. מדוע החשיפה הנרחבת נחשבת לפחות אטרקטיבית בהשוואה לחשיפה הממוקדת? מהסיבה הפשוטה שכל חשיפיה ללא הבחנה תחשוף את המוצרים השונים לעיני רבין שכלל לא מתעניינים במוצר. כל אותם נחשפים לא ינקטו פעולה בעקבות הפרסום, מה שיקטין משמעותית את אחוזי ההמרה.

אתרי אינטרנט – כל היתרונות

אז אם גם אתם רוצים ליהנות מכלל היתרונות של השיווק בדיגיטל, חברת שיווק דיגיטלי היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. איך עושים את זה? אחת הדרכים היעילות והמוכרות ביותר כיום היא בניית אתרי אינטרנט וקידומן עד למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להקים אתרי אינטרנט איכותיים שיבטיחו להם תנועת גולשים רבה. מעבר לפן השיווקי, אתרי אינטרנט כוללים יתרונות רבים על פני חנויות פיזיות, היתרונות המרכזיים הם: אתרי אינטרנט פועלים 24 שעות ביממה בעוד חנות ממוצעת פתוחה כ 10 שעות מידי יום, אתרי אינטרנט אינם מחייבים את בעליהם לשלם שכירות וחשבונות בשונה מחנויות פיזיות ועוד. רוצים ליהנות מכלל היתרונות הללו ולפשר משמעותית את יעילות השיווק והפרסום שלכם? המשיכו לקרוא את השורות הבאות אודות בניית אתרים וקידום אתרים.

 

בניית אתרים איכותיים, פשוטים ומזמינים

חברת שיווק דיגיטלי חוסכת ללקוחותיה את כל הוצאות השיווק לפרסום לאנשים שלא מעוניינים בתחום, שלא מניבים שום תוצאה.

הליך בניית אתרים מחייב את בעלי העסקים לבחור אנשי מקצוע מיומנים ומקצועיים. חברת שיווק דיגיטלי מבטיחה לכל לקוחותיה בוני אתרים מקצועיים שידעו להקים אתר איכותי שיניב תנועת גולשים רבה. אך חשוב לדעת שהליך בניית האתרים הוא רק השלב הראשון בהליך הגדלת המכירות דרך הרשת. בעלי עסקים רבים טועים לחשוב שמיד עם עליית האתר החדש שלהם לרשת, הם ייהנו מגולשים רבים שיגדילו משמעותית את המכירות. אך חשוב להדגיש ולומר כי בניית אתרים ללא קידום אתרים לא שווה הרבה. כיום יש כמות גדולה של אתרים איכותיים כמעט בכל תחום, כך שמנועי החיפוש של גוגל עורכים סלקציה לבחירת האתרים הטובים ביותר ומיקומם בעמוד הראשון. מרבית האתרים החדשים ברשת מתמודדים עם תחרות קשה של אתרים איכותיים שכבר הוכיחו את עצמם, מה שמוביל למיקומם בעמודים האחרונים.

 

הכירו את שירותי קידום האתרים – רק כך תצליחו לייצר תנועת גולשים משמעותית

מרבית הגולשים ברשת לא מגיעים לעמוד השלישי, מה שאומר שכל עוד האתר שלכם לא הגיע למקום טוב בעמוד הראשון או השני של תוצאות החיפוש, הוא כלל לא רלוונטי עבור מרבית הגולשים. לכן, חשוב להיעזר בשירותי קידום אתרים. חברת שיווק דיגיטלי מסייעת לכל לקוחותיה עם כל החבילה, לרבות שירותי קידום אתרים. מטרת העל של שירותי קידום האתרים היא לקדם את האתר למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. מיקום טוב בעמוד הראשון מבטיח לבעל העסקים תנועת גולשים משמעותית שתבטיח גידול במכירות. אז איך עושים את זה? ישנן שתי שיטות קידום שונות שכדאי שתכירו.

קידום אתרים ממומן הליך קידום אתרים ממומן הוא הליך פשוט ומהיר במיוחד. כל שאתם נדרשים לעשות זה לשלם לגוגל עבור מקום טוב בעמוד הראשון. קידום ממומן מחייב את בעל העסק לשלם לגוגל מידי חודש וכל שינוי בתשלום יגרור פגיעה במיקום האתר. במילים אחרות, קידום זה מהיר חמדי ומבטיח לבוחרים בו תנועת גולשים רבה תוך זמן קצר, אך הוא עולה לא מעט כסף. אם בעל העסק יחליט להפסיק את השירות, האתר שלו יחזור למקומו הטבעי בעמודים האחרונים.
קידום אתרים אורגני הליך קידום אתרים אורגני שונה בתכלית. הליך זה אורך זמן רב ומתמקד האופטימיזציה לכל חלקי האתר. השיפורים השטנים יגרמו לגוגל לדרג את האתר כאיכותי, מה שיוביל לקידומו באופן טבעי וללא צורך בתשלום קבוע. חברת שיווק דיגיטלי תסייע לכם בכל שלבי הליך הקידום הנדרשים לאתר שלכם.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך