חברת פרסום בפייסבוק

מה בעמוד זה?

פרסום בפייסבוק הוא דרך מצוינת לגרום לקהלי היעד השונים לשים לב לעסק. עם זאת, הבחירה בחברה הנכונה לפרסום בפלטפורמה יכולה להיות קשה. טבעידן בו קיימת יותר ויותר תחרותיות עסקית בכל תחום כמעט, הנה המדריך המלא לבחירת חברת פרסום בפייסבוק.

ישנן אפשרויות רבות ושונות עבור מפרסמים שרוצים לפרסם בפייסבוק עם תוכניות תמחור וחבילות שונות הזמינות עבורם. עם זאת, זו משימה קשה למצוא את החברה המתאימה לפרסום בפייסבוק. ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברת פרסום, כאש מחיר הפרסום הוא רק חלק קטן מאותם גורמים שיש לקחת בחשבון. אז מה הצעד הראשון בבחירת חברת שיווק ופרסום בפייסבוק? שוק היעד שבו החברה מתמחה. מה חשוב לדעת בנושא? המשיכו לקרוא.

שוק היעד שבו החברה מתמחהכאשר בוחרים חברת פרסום בפייסבוק, חשוב לוודא שהיא יכולה להציע את החוויה המתאימה למותג שלכם. דרך טובה לעשות זאת היא, לשאול אותה על הלקוחות שלה ועל גודל תקציבי השיווק שלה, סוגי חבילות השיווק וכולי. כמו בכל החלטה עסקית, חשוב לעשות את המחקר המעמיק מספיק, לפני שמתחייבים למשהו.

לחברת שיווק טובה בפייסבוק יש שוק יעד ברור, מספקת שירות לקוחות ומציעה תוצאות מובטחות. ככל שחברת הפרסום מכירה טוב יותר את הנישה העסקית שלכם, ככה יהיה לה יותר קל לקדם אתכם בפלטפורמות החברתיות. היא תכיר את קהלי היעד, את הקהילות השונות בפייסבוק, את הפורומים הנכונים לפרסום ועוד.

לאחר הכרת החברה ושווקי היעד שהיא מתמחה בהם, יש לקחת בחשבון את הנושא של העלות. זהו אחד הגורמים החשובים ביותר בכל הקשור לפרסום בפייסבוק. עליכם לדעת כמה אתם מוכנים להוציא על כל קמפיין ואיזו תשואה תקבלו מכל קמפיין.

טווח ההגעה של הפרסום בפייסבוק

טווח הגעה הוא נתון המתייחס לכמה אנשים יראו את המודעה שלכם וילחצו עליה. חשוב שתבחרו בחברה שיש לה מספיק טווח הגעה ויכולות פרסום, כדי שהיא תוכל למקד ביעילות את הקהל שלה עם המודעות שלכם. ומה לגבי החוויה שלכם משיתוף הפעולה עם חברת הפרסום? המשיכו לקרוא.

במובן מסוים, כאשר בוחרים חברת פרסום בפייסבוק, חשוב לוודא שהיא יכולה להציע את החוויה המתאימה למותג שלכם. דרך טובה לעשות זאת היא, לשאול אותה על הלקוחות שלה ועל גודל תקציבי השיווק שלה, סוגי חבילות השיווק וכולי. כמו בכל החלטה עסקית, חשוב לעשות את המחקר המעמיק מספיק, לפני שמתחייבים למשהו.

סוגי חברות פרסום בפייסבוק- מה היקף השירותים של חברת הפרסום? מה התמחור של חברת פרסום בפייסבוק? כמה ניסיון יש לה בשוק? כמה לקוחות יש לה, כמו גם שיעור השימור שלה?

ישנם סוגים רבים ושונים של חברות פרסום בפייסבוק שתוכלו לבחור מהן. חלקן מציעות מחירים טובים יותר, בעוד שאחרות בעלות ניסיון רב יותר בתעשייה ומספקות תוצאות איכותיות יותר. כדאי לבחור חברת פרסום לפי התקציב שלכם ומה שאתם צריכים ממנה, תוך שאתם בוחנים מקרוב את יכולות הפרסום של החברה.

דרך טובה לבדוק את יכולות הפרסום של החברה היא, באמצעות סקירת לקוחות חברת הפרסום. תבדקו מי הלקוחות שהחברה משרתת, כיצד אותם לקוחות מקודמים בפייסבוק, אילו תוצאות הניב הפרסום שלהם וכולי. כמו כן, חשוב לבדוק אם החברה מספקת שירותים ללקוחות אחרים בתחום שלכם.

הגורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת פרסום בפייסבוק

– מה היקף השירותים של חברת הפרסום? מה התמחור של חברת פרסום בפייסבוק? כמה ניסיון יש לה בשוק? כמה לקוחות יש לה, כמו גם שיעור השימור שלה? אלו הן רק חלק קטן מהשאלות שחשוב לשאול את עצמכם לפני הסתייעות בחברת פרסום.

מעבר לכך, יהיה גם חשוב לבדוק את הנושא של סוגי אסטרטגיות השיווק של החברה בפייסבוק. ישנן לא מעט אסטרטגיות שיווקיות שונות לפרסום בפייסבוק, ככה שחשוב לוודא כי אתם מקבלים את השירות הנכולן ביותר לתחום העיסוק שלכם.

אילו אסטרטגיות שיווק קיימות בפייסבוק?

חברת פרסום בפייסבוק תשתמש במגוון אסטרטגיות שיווק כדי למקד את הקהל. כמה מאסטרטגיות השיווק הנפוצות ביותר בפייסבוק כוללות: 1) מודעות בפייסבוק. 2) שיווק מסנג'ר בפייסבוק. 3) שיווק וידאו חי בפייסבוק. 4) מודעות לידים בפייסבוק ועוד.

פייסבוק הפכה לכלי שיווקי רב עוצמה עבור עסקים. יש לפלטפורמה טווח הגעה רחב וניתן להשתמש בה כדי להגיע לקהל גדול. בסופו של דבר, שיווק בפייסבוק יכול להתבצע בדרכים רבות, אך ישנן שלוש דרכים עיקריות: מודעות בתשלום, פוסטים אורגניים וסיפורים ("סטורי") ממומנים.

אפשר למדוד הצלחת או אי-הצלחת פרסום ושיווק בפייסבוק?ישנם מספר מדדים שניתן להשתמש בהם ע"י חברת פרסום בפייסבוק כדי למדוד את הצלחתם של קמפיינים של פרסום ושיווק בפלטפורמה.

ישנם מספר מדדים שניתן להשתמש בהם ע"י חברת פרסום בפייסבוק כדי למדוד את הצלחתם של קמפיינים של פרסום ושיווק בפלטפורמה. בעוד עלות הרכישה של הקמפיין קבועה מראש וצריכה להיות מתוקצבת נכון, יש לבדוק עלות לכל ליד ואת ה-ROI שלכם (ההחזר על ההשקעה).

על מנת למדוד הצלחה או כישלון של מודעה בפייסבוק, חשוב להסתכל על המדדים וה-KPI (מדדי ביצוע מרכזיים) שחשובים לעסק שלכם. כמה מדדים שאולי תרצה לבדוק הם: עלות לכל רכישה (CPA), עלות לכל ליד (CPL) וכן עלות לפעולה (CPI). בסופו של יום, ישנן כמה דרכים למדוד את ההצלחה או הכישלון של פרסום ושיווק בפייסבוק. אנחנו יכולים להשתמש במספר הלייקים, השיתופים, התגובות וההודעות כדי לאמוד עד כמה התוכן שלנו מצליח.

כלים לניטור מידע בעת פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא מקום מצוין לשיווק תוכן, אבל יכול להיות גם קשה לעקוב אחר המידע שיוצא לעולם. ולשם כך, ישנם כלים שיכולים לעזור לכם לנהל את עמוד הפייסבוק ואפילו לשמור עליו מפני פעולות זדוניות של המתחרים שלכם בתחום.

פייסבוק תובנות, למשל, הוא כלי שמספק תובנות על הפוסטים ומעורבות הקהל שלכם. כלי זה גם מאפשר לראות איך הפוסטים מתפקדים מבחינת טווח הגעה, תגובות ושיתופים לאורך זמן. בטווח הארוך, זהו כלי מאוד מומלץ לשימוש במהלך פרסום בפייסבוק.

חשוב לא להפר את כללי הפרסום בפייסבוק

פוסטים בפייסבוק הם דרך מצוינת להגיע לקהל ולשתף את התוכן אתו. עם זאת, חשוב לעקוב אחר הפוסטים שיוצרים על מנת לוודא שהם אינם מפרים אף אחד מהתנאים של פייסבוק. ישנם מספר כלים זמינים באינטרנט שעוזרים לעקוב אחר הפוסטים בפייסבוק עבור כל הפרה אפשרית. חלק מהכלים הללו כוללים:

אחד הכלים המומלצים הוא כלי הנקרא SocialFlow. כלי זה יאפשר לעקוב ולנתח כמה אנשים ראו את הפוסט שלכם, כמה קליקים הוא קיבל ואיזה סוג של "סנטימנט" הפוסט קיבל. כלי זה גם מאפשר לכם לראות כמה אנשים עסקו בפוסט על ידי לייק, תגובה או שיתוף שלו. כמו כן, כדאי להכיר גם כלי הנקרא SocialMention. כלי זה מאפשר לראות אילו אזכורים במדיה החברתית נרשמו לגביכם, לבדוק אם הפרתם כללי פרסום וכולי.

טיפים למציאת חברת פרסום בפייסבוק

על מנת שתוכלו למצוא חברה מומלצת העוסקת בשיווק בפייסבוק, כדאי שתחפשו חברה בעלת ניסיון ומומחיות בתחום זה. כדאי גם לוודא שיש לה נוכחות דיגיטלית חזקה והיא פעילה בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וגוגל פלוס.

יש הרבה סוכנויות פרסום שמציעות שירותי שיווק בפייסבוק. אבל, חשוב לדעת מה אתם רוצים ומה אתם צריכים. אתם אמורים להיות מסוגלים למצוא סוכנות שמציעה את סוג השירות שאתם צריכים באופן שמותאם אישית לצרכיכם העסקיים. וכמו כן, חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה ואת המשוב של הלקוחות שלה לפני קבלת שירות.

כל עוד תעקבו אחר הדגשים שריכזנו עבורכם במדריך הזה, תוכלו למצוא חברת פרסום בפייסבוק שתמנף משמעותית את הפעילות העסקית שלכם. ובסופו של יום, זה מה שבעלי עסקים מעוניינים להפיק מהשיווק שלהם.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך