חברות שיווק ופרסום – הכירו את כל הדרכים היעילות ביותר לפרסום

מה בעמוד זה?

חושבים לשווק ולפרסם את בית העסק שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל השיטות הטובות ביותר לשווק ופרסום שלל מוצרים ושירותים, נגע בשינויים הגדולים בענף הפרסום מהשנים האחרונות, בשיטות המסורתיות ששירתו מפרסמים רבים במשך עשרות שנים, בשיטות החדשות הממקדות את מירב מאמצי הפרסום ברשת, בחישוב אחוזי המרה לייעול על קמפיין שיווק ומירב יתרונות שחברות שיווק ופרסום יודעות להעניק לכלל לקוחותיהם. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע של שיווק ופרסום בית העסק שלכם, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום החדשה שמבטיחה למפרסמים רבים מכל רחבי העולם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם השיווק והפרסום, שינויים שמצליחים לייעל משמעותית את התוצאות. רוצים לשווק ולפרסם נכון את בית העסק שלכם? המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

ענף הפרסום עבר לא מעט שינויים וטלטלות בשנים האחרונות – שלטי חוצות בכבישי איילון או מודעות בעיתונים גדולים כבר לא מרגשים את המפרסמיםבשיטות החדשות הממקדות את מירב מאמצי הפרסום ברשת, בחישוב אחוזי המרה לייעול על קמפיין שיווק ומירב יתרונות שחברות שיווק ופרסום יודעות להעניק לכלל לקוחותיהם.

תחילה חשוב להכיר את השינוי הגדול שחל בענף השיווק והפרסום בשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים מטרת העל של המפרסמים הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. חברות שיווק ופרסום ידעו לשרת את המטרה בשלל דרכים, המרכזיות שבהן הן: פרסומות בשלטי חוצות על כבישי איילון, מודעות בעיתונים גדולים שמחולקים מידי בוקר למיליוני אנשים או פרסומות בפריים טיים. המטרה המרכזית של השיטה המסורתית לשיווק ופרסום היא לחשוף את התוכן המפורסם לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. החשיפה בשיטה זו אכן הצליחה להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים, אך כמה מהם באמת הביעו עניין בפרסום? אחוז קטן מאוד. במילים אחרות, החשיפה הנרחבת אמנם הצליחה להציג את הפרסומים לעיני מיליונים, אך מרביתם פשוט התעלמו מחוסר עניין בפרסום. השורה התחתונה, רוב מוחץ של הנחשפים לא נקט שום פעולה של רישום, השארת פרטים או רכישת מוצרים בעקבות הפרסומים בשיטה הישנה.

הכירו את שיטת הפרסום החדשה – מפרסום נרחב ללא הבחנה לפרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד

לכן, בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בכל ענף הפרסום. שיטת הפרסום החדשה מיושמת על ידי לא מעט חברות שיווק ופרסום בארץ המציעות ללקוחות רבים שירותי פרסום בשיטהחברות שיווק ופרסום ידעו לשרת את המטרה בשלל דרכים, המרכזיות שבהן הן: פרסומות בשלטי חוצות על כבישי איילון, מודעות בעיתונים גדולים שמחולקים מידי בוקר למיליוני אנשים או פרסומות בפריים טיים. החדשה. השיטה החדשה ממקדת את מירב מאמצי השיווק לקהל יעד ממוקד בעל סיכויים גבוהים להתעניינות בשירותים או במוצרים המפורסמים. השינוי הגדול הוא במטרת העל של הפרסום. אם בשיטת הפרסום הישנה מטרת העל הייתה להגיע לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה, שיטת הפרסום החדשה שונה בתכלית. מטרת העל שלה היא להגיע אך ורק לאנשים עם סיכויי גבוה להתעניינות בפרסום. פרסום ממוקד זה כולל מספר יתרונות, המרכזיים שבהם הם:

  • חשיפה לכמות קטנה של אנשים – שיטת הפרסום החדשה חושפת את הפרסומים לפלח קטן באוכלוסיה שזוהה כבעל סיכוי גבוה להתעניין במוצרים או בשירותים המפורסמים. חשיפה מצומצמת זולה בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת הפרסום הישנה שחושפת כל פרסום לעיניהם של מיליונים ללא כל הבחנה.
  • אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד – כפי שציינו מעלה, שלטי חוצות בכבישי איילון, פרסומות בעיתונים גדולים שמחולקים למיליונים מידי בוקר או פרסומות בפריים טיים אמנם מגיעים לעיניהם של מיליונים, אך מרבית הנחשפים כלל לא נוקטים פעולה מחוסר עניין בפרסום. לכן, אחוזי ההצלחה של פרסומים אלה נמוכים במיוחד לעומת אחוזי הצלחה של פרסום בשיטה החדשה. השיטה החדשה מבטיחה שכלל הנחשפים יהיו אנשים בעלי סיכויי התעניינות גבוהים מאוד במוצרים או בשירותים המפורסמים, מה שמבטיח אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

פרסום סלקטיבי – כך תוכלו לפרסם ללקוחות בעלי סיכוי גבוה להתעניינות במוצר שלכםשיטת הפרסום החדשה מיושמת על ידי לא מעט חברות שיווק ופרסום בארץ המציעות ללקוחות רבים שירותי פרסום בשיטה החדשה.

איך ניתן לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בלבד? חברות שיווק ופרסום מקצועיות מכירות את כלל השיטות והדרכים למקד נכון את כל מאמצי השיווק והפרסום ללקוחות בעלי פוטנציאל התאמה גבוה במיוחד. אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת היא בעזרת הקמת קמפיין פרסום בפייסבוק. פייסבוק מאפשרת לכלל המפרסמים לפלח את כל המשתמשים בפלטפורמה. בין כלל הפילוחים ניתן לבחור על פי מין, גיל, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מצב זוגי ועוד. כלל הפרמטרים הללו מאפרים לחברות שיווק ופרסום מקצועיות למקד את כל מאמצי השיווק בקהל היעד הפוטנציאלי ביותר. אם לדוגמא בעל עסק מוכר כיפות, בעזרת המיקוד ניתן יהיה לפרסם לגברים שומרי מסורת בלבד. כל פרסום כיפות לנשים יקטין משמעותית את אחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי על אף שהתשלום זהה. חברות שיווק ופרסום מקצועיות מבטיחות למפרסמים לשלם את מיטב כספם עבור פרסום יעיל במיוחד.

כך תצליחו למקסם את מאמצי השיווק ולקבל תוצאות טובות יותר

דוגמא נוספת היא מכירת שמלות כלה. חברות שיווק ופרסום מקצועית תדע לפלח את האוכלוסיה כך שרק נשים יחשפו לפרסומים של שמלות כלה. כל חשיפה לגברים תקטין משמעותית אתחברות שיווק ופרסום מקצועיות מכירות את כלל השיטות והדרכים למקד נכון את כל מאמצי השיווק והפרסום ללקוחות בעלי פוטנציאל התאמה גבוה במיוחד. אחוזי ההצלחה ותדרוש מהמפרסמים לשלם על כך לא מעט כסף. מיקוד נוסף שחברות שיווק ופרסום מקצועיות ידעו לעשות זה פילוח בגיל הנשים למטרת מיקסום הצלחת הקמפיין השיווקי. ניתן לפרסם שמלות כלה לנשים בלבד בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. מיקוד נוסף שניתן לעשות הוא פרסום ממוקד מאוד לנשים מאורסות בלבד. פרסום כזה יבטיח למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לפרסום בשיטת הפרסום המסורתית. אז אם גם אתם רוצים למקסם את פעולות הפרסום שלכם, לחסוך לא מעט כסף ולקבל תוצאות טובות בעשרות אחוזים, חשוב לבחור נכון חברות שיווק ופרסום מקצועיות שמכירות היטב את כל אפיקי הפרסום האינטרנטיים הקיימים כיום.

הכירו את אחוזי ההמרה – בחינה תמיית של יעילות קמפיין השיווק שלכם

רגע לפני שנגע בכמה מאפיקי הפרסום הגדולים ביותר שיש לפייסבוק להציע למיליוני מפרסמים מכל רחבי העולם, חשוב שתכירו את האינדיקטור הטוב ביותר שיעזור לכם לבחון את רמת יעילות הפרסומים שלכם. אינדיקטור זה נקרא אחוז המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לפרסומים. שיטת הפרסום החדשה והממוקדת מבטיחה למפרסמים אחוזי המרה גבוהים משמעותית מאחוזי ההמרה המתקבלים משיטת הפרסום הישנה שדוגלת בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. איך מחשבים? אם מתוך 100 נחשפים לפרסום שלכם רק אדם אחד נקט פעולה, אחוז ההמרה הוא 1% בלבד. לעומת זאת, אם מתוך 100 נחשפים 10 אנשים נקטו פעולה, אחוז ההמרה במקרה זה גבוה משמעותית ועומד על 10%. חשוב להדגיש שאחוז ההמרה נמדד על בסיס הצלחה שהמפרסם מגדיר. אם המפרסם שואף לקבלת פרטים במטרה ליצור רשימת תפוצה, כל השארת פרטים תחשב הצלחה ותספר באחוזי ההמרה. לעומת זאת, אם המפרסם שואף למכור מוצרים, רק מכירה תספר כהצלחה לעניין חישוב אחוזי ההמרה.

אפיקי הפרסום הגדולים ביותר שיש לפייסבוק להציע למיליוני מפרסמים מכל רחבי העולם

פייסבוק מציעה לחברות שיווק ופרסום רבות לעשות שימוש במספר רב של אפיקי פרסום שונים. כל אפיק נועד בכדי לשרת את כל צורכי המפרסם בצורה מיטבית. ריכזנו עבורכם כמה מהקמפיינים השכיחים ביותר בהם מיליוני מפרסמים מכל רחבי העולם עושים שימוש תדיר, והם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

הכירו את אפשרות הפרסום בעזרת אתרי אינטרנט מצליחים

אפשרות נוספת שחברות שיווק ופרסום מציעות לכל לקוחותיהן המעוניינים בפרסום ושיווק היא פרסום ושיווק בעזרת אתר אינטרנטי. אפשרות זו אף היא מאפשרת למפרסמים ליהנות מאחוזיפייסבוק מציעה לחברות שיווק ופרסום רבות לעשות שימוש במספר רב של אפיקי פרסום שונים. כל אפיק נועד בכדי לשרת את כל צורכי המפרסם בצורה מיטבית המרה גבוהים במיוחד. האתר נחשף לגולשים שהקלידו בשורת החיפוש מילות חיפוש רלוונטיות לתחום העסק או המוצר, כך שגם אפשרות פרסום זו ממוקדת מאוד. איך עושים את זה נכון? חברות שיווק ופרסום מכירות את כל שיטות הקידום שיבטיחו שהאתר שלכם יגיע למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. בשורות הבאות נגע בשיטות הקידום השונות לשיפור תוצאות הפרסום.

  • קידום ממומן

השיטה הראשונה היא קידום ממומן. במסגרת שיטה זו המפרסם משלם לגוגל באופן קבוע על מנת לתפוס מקום טוב בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. חשוב להדגיש מספר נקודות. ראשית, קידום ממומן מבטיח למפרסמים תוצאות מהירות במיוחד. שנית, קידום ממומן מחייב את המפרסם לשלם לגוגל. עצירת התשלום תוביל לשינוי במיקומו של האתר. שלישית, קידום ממומן על פי רוב הוא קידום זמני בלבד. קידום זה נחשב פחות יציב לטווחי זמן ארוכים בהשוואה לאפשרות הקידום השניה.

  • קידום אורגני

קידום אורגני הוא קידום טבעי וחינמי לחלוטין. מנועי החיפוש של גוגל שואפים להציג לגולשים את התוצאות האיכותיות ביותר במטרה לוודא שהגולשים יחזרו לחפש בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. כל שאתם נדרשים לעשות בשביל לזכות לקידום אורגני וטבעי זה לערוך פעולות אופטימיזציה לאתר. פעולות אופטימיזציה יגרמו למנועי החיפוש לזהות את האתר שלכם כאיכותי כך שאט אט הוא יתקדם עד שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. כך או כך, חברות שיווק ופרסום בעלות ניסיון בתחום יסייעו לכם להשלים את כל הצעדים הנדרשים לפרסום ושיווק אופטימלי בעלות מינימלית.

אם אתם בעלים של עסק, ארגון, עמותה, מיזם, שירות או מוצר ואתם רוצים להצליח, כלומר אתם רוצים לקבל וליצור חשיפה, אתם רוצים שכמה שיותר אנשים רלוונטיים יגיעו אליכם, אתם רוצים ליצור באז סביב הדבר ולקדם את הפרויקט שלכם, אתם חייבים לדעת דבר אחד או שניים על שיווק. שיווק למעשה הוא אחד התחומים היותר מתפתחים בשנים האחרונות והוא גם עבר שינוי מהותי ומסיבי שמשתנה עד עכשיו. אנו עדים לשינוי הזה דרך עולם הדיגיטל, האינטרנט, האפליקציות והרשתות החברתיות. בשורה התחתונה, עסקים שלא משקיעים משאבים רבים בשיווק כמו כסף, זמן, מחשבה ואפילו בונים לעצמכם אסטרטגיה שיווקית חכמה וגמישה פשוט עלולים למצוא את עצמם מאחור. במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על עולם השיווק, נבין את המהות של חברות שיווק ואיך הן נכנסות לתמונה בעולם הזה.

החשיבות של מחקר מקדים עבור שכירת שירותיו של בעל מקצוע, ושל חברת שיווק בפרטבמדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על עולם השיווק, נבין את המהות של חברות שיווק ואיך הן נכנסות לתמונה בעולם הזה.

כאשר כל בן אדם בעולם מחליט שעליו לחפש נותן כלשהו של שירות עבורו, ככל הנראה שהוא ירצה לבחור את נותן השירות האיכותי ביותר, המועיל ביותר עבורו, על מנת ששיתוף הפעולה הנ"ל בין המעסיק לבין נותן השירות יניב פירות. לשם כך, עלינו לעשות כמעט תמיד מחקר מעמיק וסקר דעת קהל על מנת להיות בטוחים שלקחנו את שירותיו של איש מקצוע מצוין.

כמו בכל תחום אחר, עליכם לעשות מחקר מעמיק ומקדים טרם בחירת חברת שיווק, או חברת שיווק דיגיטלית בפרט, זאת על מנת שתוודאו כי מדובר בחברה אמינה, בעלת ניסיון, וכזו שנכונה עבור צרכי השיווק של העסק או המוצר שלכם. באותו הקשר, ניתן לקחת את המחקר גם לכיוון השני, אותו מחקר שחברת השיווק אמורה לבצע עבורכם. מחקר על המתחרים שלכם, מחקר על השוק בו אתם שוחים, וזאת במטרה אחת בלבד- לבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק חכמה. מה זה אומר? זה אומר שבלי אסטרטגייה, בלי מחשבה קדימה, ויכולת לשנות את המחשבה הזו, אתם לא יכולים באמת להתקדם. המטרה היא לתכנן את תהליכי השיווק לאורך זמן ולדעת לאיזה כיוון שיווקי אתם הולכים, להבין מיהם קהלי היעד שלכם ומהי הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם.

על עולם השיווק והפרסום, והמעבר וההשתלטות בשנים האחרונות של עולם השיווק הדיגיטלי על עולם השיווק והפרסום

משחר עולם העסקים, פרסום ושיווק היו כלי נפוץ ונחוץ בין בעלי העסקים השונים. בסופו של דבר, עולם זה יוצא מנקודת הנחה פשוטה – ככל שאנחנו בתור בעלי העסק נצליח להפיץ ולפרסםכתוצאה ישירה מהקדמה האינטרנטית ומעבר המסחר לאינטרנט, בעלי עסקים וחברות שיווק רבות הבינו את הפוטנציאל הטמון ברשתות החברתיות השונות, מנועי החיפוש, והאינטרנט ככלל. למספר רב יותר של אנשים את העסק, המותג, או המוצר אותו אנחנו מעוניינים למכור, או את השירות שאנחנו מציעים כחברה, אזי נוכל להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, דבר אשר בסופו של יום יתפרש כהכנסה עסקית יותר גבוהה עבורנו.
בעבר, עולם השיווק והפרסום היה עולם רחב יותר בעל יותר אופציות פרסום רלוונטיות – כרזות ענק, מודעות בעיתון, עלונים ופלאיירים, ועוד, הם רק חלק מהדרכים הפופולאריות שהיו לבעלי עסקים בעבר על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. עם הקדמה והטכנולוגיה, עולם המסחר באופן כללי עבר לאינטרנט ולרשתות החברתיות. למעשה, על פי מחקר שנערך בקליפורניה אשר נמצאת ארצות הברית, למעלה מ85 אחוזים מאוכלוסיית המדינה דווחו כי הם מבצעים לפחות חלק מהקניות החודשיות שלהם דרך האינטרנט.

התפרצות עולם השיווק הדיגיטלי

כתוצאה ישירה מהקדמה האינטרנטית ומעבר המסחר לאינטרנט, בעלי עסקים וחברות שיווק רבות הבינו את הפוטנציאל הטמון ברשתות החברתיות השונות, מנועי החיפוש, והאינטרנט ככלל. ההיגיון העומד לנגד עינינו הוא פשוט – מרבית בני האדם עושים את הקניות שלהם באינטרנט, וככלל בני אדם גולשים כמות נכבדת הזמן שלהם ברשתות החברתיות. בשל כך – הסיכוי למצוא לקוחות חדשים עבור העסק שלכם נמצא בדיוק שם – באינטרנט.
כיום, מעל 70 אחוזים מהשיווק בעולם תבצע ברחבי האינטרנט, בעיקר ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. המעבר לעולם השיוו' הנ"ל העלה את הצורך של בעלי עסקים וחברות שונות להבין כי הצעד הנחוץ ביותר עבורם הינו – שכירת השירות של חברת שיווק דיגיטלית.

אז מה זה בכלל שיווק דיגיטלי?

השיווק הדיגיטלי הינו תחום קטן אשר מתחלק ומסתעף להמון תחומי רבים ומגוונים של נותני שירות. כל חברת שיווק עלולה להציע שירותים שונים – יכולה להיות חברת שיווק אשר מציעה בעיקרכל חברת שיווק עלולה להציע שירותים שונים – יכולה להיות חברת שיווק אשר מציעה בעיקר מתן שירות בבניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית והצבה של מטרות שיווק עבור העסק שלכם, או חברות שיווק שונות בעלות ידע פרקטי ושירותים פרקטיים של שיווק עבורכם. מתן שירות בבניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית והצבה של מטרות שיווק עבור העסק שלכם, או חברות שיווק שונות בעלות ידע פרקטי ושירותים פרקטיים של שיווק עבורכם. להלן סוגי חברות שיווק שונים אשר קיימים בימינו בשוק השיווק הדיגיטלי:

  • חברת שיווק דיגיטלית אשר מתמחה בקידום הSEO של האתר העסקי שלכם – חברה מסוג זה תשתמש במשאבים ובמאמצים שלהם על מנת לקדם את העסק שלכם בגוגל בצורה אורגנית. קידום אורגני של אתר האינטרנט שלכם מתבטא בצעדים פרקטים כגון – בניית תכנים רלוונטיים באתר החברה, עיצוב המראה והנראות הכוללת של אתר האינטרנט שלכם, שימוש במילות מפתח חשובות באתר, וכדומה. סוג השיווק הדיגיטלי הנ"ל מתאים לעסקים וחברות אשר נכנסים לעולם השיווק הדיגיטלי כאשר הם מעוניינים לבצע פרסום ואסטרטגיה לטווח ארוך, ומעוניינים לבנות תוכן פרסומי ושיווקי איכותי וברמה גבוהה ביחס לשוק. היתרון של חברת שיווק ושל אופן השיווק הנ"ל הוא שבאמצעות קידום אורגני תוכלו להשיג לידים איכותיים יותר, ותוכלו לבנות את האמון בינכם לבין הלקוחות שלכם בצורה טובה ובריאה יותר.
  • חברת שיווק דיגיטלית שמתמחה בניהול קמפיינים ממומנים (PPC) – מדובר בסוג ההפוך לגמרי של שיווק מאשר שיווק דיגיטלי אורגני – שיווק באתרים ורשתות חברתיות באמצעות מימון כספי. לאתרי אינטרנט ולבעלי עסקים אשר מעוניינים לפרסם את העסק שלהם ברחבי האינטרנט ישנה כיום את האופציה לשלם מכספם על מנת שהפרסומות או אתרי האינטרנט שלהם יגיעו בעדיפות גבוהה יותר ובמקום גבוהה אל מול המתחרים שלהם בשוק (שלא עושים קידום ממומן בתשלום). כעת השחקניות הגדולות ביותר בשוק הקידום הדיגיטלי הממומן הין פייסבוק (אשר מכילה תחתיה את האינסטגרם) וגוגל.
    כפי שבטח הצלחתם להבין, היתרון של הקידום הממומן הוא השגת תוצאות בטווח זמנים מהיר. לדוגמה – במידה שאתם מפרסמים מסיבה אשר מתרחשת בעוד מספר ימים ספורים, תוכלובדיוק בשביל זה ישנן חברות שיווק אשר מתמחות בבניית האסטרטגיה יחד אתכם, תוך כדי מתן דגש על סוג העסק וטובתו האישית. להשתמש בקידום הממומן על מנת להשיג באופן מהיר קהל לקוחות עבור המסיבה שלכם. יתרון משמעותי נוסף הוא שקידום ממומן מזכיר טיפה מכירת פומבית – כפי שנהוג במכירה פומבית, שבה האדם אשר מציב את הצעת המחיר הגבוהה ביותר זוכה בסופו של דבר במוצר, אזי שכך הדבר גם בעולם השיווק הממומן – במידה שתוכלו להכניס את היד הכי עמוק לכיס, ולתקצב את המודעה הממומנת שלכם בסכום הכסף הגדול ביותר, אזי שהסיכוי של החשיפה שלכם לקהל יעד חש ולקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם הינו רב יותר.
  • חברת שיווק דיגיטלית אשר מתמחה בבנייה ותכנון של אסטרטגיה שיווקית נכונה – טרם כניסתם לעולם השיווק הדיגיטלי, עליכם דבר ראשון לבנות אסטרטגיית שיווק גדולה עם ראייה כללית לטובת העסק שלכם. בדיוק בשביל זה ישנן חברות שיווק אשר מתמחות בבניית האסטרטגיה יחד אתכם, תוך כדי מתן דגש על סוג העסק וטובתו האישית.
  • ישנם מספר סוגים שונים של מטרות שאתם יכולים בתור בעלי העסק שמעוניין לשווק את עצמו להציב לעצמכם טרם הכניסה לעולם השיווק הדיגיטלי – הגדלת מאגר הלקוחות הקיים תוך מציאת לקוחות פוטנציאליים חדשים, שימור מאגר הלקוחות הקיים, ועוד.
  • בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שתבנו, למעשה כך תוכלו ללכת ולבנות את השיווק עצמו – תוכלו להתאים את סוג השיווק (אורגני או ממומן) לבחור את סוג המודעות או הפרסומות שלכם, לבחור את קהל היעד שאליו תפרסמו את המודעות הנ"ל, ועוד.
  • חברת שיווק דיגיטלית אשר מתמחה בעולם הרשתות והמדיות החברתיות – עולם הרשתות החברתיות רק הולך וצובר תאוצה מיום ליום – פייסבוק, טוויטר, טיק טוק, יוטיוב, אינסטגרם,בדיוק בשביל זה ישנן חברות שיווק אשר מתמחות בבניית האסטרטגיה יחד אתכם, תוך כדי מתן דגש על סוג העסק וטובתו האישית. ועוד, הן רק חלק מהשחקנים המרכזיים בשוק הרשתות כיום. כמעט כל בן אדם בעולם חבר ברשת חברתית כלשהי, ועל כן עולם השיווק כבר מזמן התרחב והגיע גם לרשתות החברתיות השונות. חברת שיווק אשר מתמחה ברשתות חברתיות תוכל לעזור לכם להבין – לאיזה רשת חברתית עליכם לגשת על מנת לממש את המטרות שהצבתם אצלכם, באיזה רשת חברתית תוכלו למצוא את קהל היעד הפוטנציאלי עבור העסק שלכם, ועוד. לעתים קרובות חברות שיווק אשר מתמחות בעולם הרשתות החברתיות נוטות לעסוק ולהתמקצע לעתים קרובות בשיווק וקידום ממומן, שכן הקידום הממומן תופס תאוצה מיום ליום ברשתות החברתיות. היתרון בסוג זה של חברת שיווק הינה שניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד תוך כדי השקעה קטנה יחסית של משאבים וכסף.
  • חברת שיווק דיגיטלית אשר מתמחה בצילום והפקה של סרטונים, ואנימציה – עם הקדמה והטכנולוגיה, כמות הזמן שאנשים מוכנים להשקיע כאשר הם נתקלים בתוכן חדש ברשתות החברתיות או באינטרנט בכלל מתקצרת מיום ליום. למעשה, כיום הזמן הממוצע שבן אדם מבלה באתר אינטרנט אחד או בעמוד מסוים הינו 7 שניות. בשל כך, אופציה טובה עבורכם על מנת להעביר כמות תוכן גדולה לגבי העסק או המוצר שלכם הינה עולם הוידיאו והאנימציה. למעשה, ניתן הכניס בסרטון וידיאו או אנימציה באורך של 30 שניות, את אותו התוכן אשר היה מתבטא בכ1200-1500 מילים של כתב.
  • חברות שיווק אשר מתמחות בעולמות אלו, יציעו לכם לרוב שירותי וידיאו שונים – צילום, עריכה, אנימציה, וכו
  • היתרון של חברת שיווק בוידיאו היא שמדובר בסוג הפרסום המוצלח והיעיל ביותר בימינו, אשר נוטה למשוך את תשומת הלב של אנשים בצורה מוצלחת יותר

 

בעלים של עסק? איך תבחרו חברת שיווק מתאימה?לעתים קרובות חברות שיווק אשר מתמחות בעולם הרשתות החברתיות נוטות לעסוק ולהתמקצע לעתים קרובות בשיווק וקידום ממומן, שכן הקידום הממומן תופס תאוצה מיום ליום ברשתות החברתיות.

בעיקרון יש כמה דרכים לבחור חברת שיווק. האחת היא דרך המלצות של קולגות ואנשים שאתם מכירים שכבר התנסו בשירות והיו מרוצים והשניה היא לבצע את המחקר בעצמכם. תוכלו לשוטט ברשת האינטרנט ולבדוק המלצות של גולשים אמיתיים, להצטרף לקבוצות בפייסבוק ולחקור את התחום לעומק. בחרו חברה שתתן מענה לצרכים ולציפיות שלכם, תדע לממש את המטרות של העסק שלכם ביחד אתכם לאורך זמן ותבין אתכם.

חברת שיווק כמה השירות אמור לעלות לי?

זה מאוד משתנה מעסק לעסק, מחברה לחברה, משירות לשירות. הכל תלוי בשירותים שחברת השיווק בה תבחרו תספק לכם, שכן יש הבדלים בין תהליכים. בעיקרון העלות הממוצע לחברת שיווק נעה בין 5,000-5,0,000 ש“ח בחודש. כמובן שעסקים וחברות גדולים, ישקיעו יותר כסף בשיווק בהשוואה לעסקים קטנים הנמצאים בתחילת הדרך.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך