הסרת תוצאות מגוגל

מה בעמוד זה?

מומחי קידום אתרים בקיאים בשיטות הסרת תוצאות מגוגל לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים. חשוב להבין שחיפוש בגוגל מציג מידעהסרת תוצאות מגוגל לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים שנאסף מאתרים ברחבי האינטרנט.

גם אם התוכן יוסר מתוצאות החיפוש בגוגל, יתכן שהוא עדיין יהיה קיים באינטרנט, מה שאומר שמישהו עדיין עשוי למצוא את התוכן בדף שמארח אותו, באמצעות רשתות חברתיות, במנועי חיפוש אחרים או בשיטות אחרות. זו הסיבה שיש לפנות למנהל האתר של האתר בו מתפרסם המידע ולבקש ממנו להסיר את התוכן.

אם בעל האתר הסיר את המידע, הוא יושר מתוצאות החיפוש בגוגל, ואפשר לבקש מצוות קידום האתר שלכם גם לבצע תהליך עדכון לאתר באמצעות הסרת תוצאות מגוגל.

למה לבצע הסרת תוצאות מגוגל?

כשאנשים מבצעים חיפושים בגוגל, מה שהם רואים באינטרנט עשוי להשפיע על תפיסתם. לכן אם מתפרסם אודותיכם תוכן שלילי, הוא עלול להשפיע על חוות הדעת של הגולשים לגביכם. חשוב להבין שגוגל שולטת בכ-93% מהתנועה במנועי החיפוש, ותשעים אחוזים מהאנשים מחפשים תוצאות רק בדף הראשון על מנת לקבל את הרושם שלהם.

אם 64% מהאנשים סומכים על תוצאות החיפוש בגוגל כשהם מבצעים מחקרים, קל להבין למה אנשים, חברות ומותגים מעוניינים לברר איך הם יכולים לבצע הסרת תוצאות מגוגל, במיוחד אם מתפרסם אודותיהם מידע שלילי.

הסרת תוצאות מגוגל יכולה להתבצע לצמיתות

הסרת או עדכון התוכן באתר זו הגישה הבטוחה ביותר למנוע ממידע שאינו מכבד להופיע בגוגל. שיטה זו גם מוודאת שאנשים אחרים לא יוכלו לגשת לדף בו מתפרסם המידע.
הגנה על האתר באמצעות סיסמה הגבלת הגישה לאתר מאפשרת למשתמשים הנכונים לצפות בתוכן תוך מניעת גישה לבוטים של גוגל וסורקי אינטרנט אחרים.
הוספת תגיות לאתר תגיות ייחודיות חוסמות את הופעת האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. משתמשים ומנועי חיפוש אחרים שאינם תומכים בתגיות אלו עדיין יכולים לגשת לאתר שלכם.

הסרת מידע אישי מגוגל

אם לא ניתן לגרום לבעל האתר להסיר את התוכן מהאתר, גוגל עשויה להסיר מידע אישי שיוצר סיכונים משמעותיים לגניבת זהות, הונאה כלכלית או נזקים ספציפיים אחרים. גוגל מסירה גם תוכן מסיבות משפטיות פרטניות, כגון דיווחים על הפרת זכויות יוצרים ותמונות על התעללות מינית בילדים. על מנת לבקש הסרת תוצאות מגוגל מסיבות משפטיות, יש להשתמש בטופס פתרון הבעיות המשפטי.

למרות שתהליך ניהול מוניטין מתייחס כמעט רק לתוצאות החיפוש שמופיעות בגוגל, שירות קידום אתרים לניהול מוניטין לעסקים ואנשים פרטיים עשוי לכלול תהליכים רבים להסרת התוצאות של אזכורים במגזינים מקוונים נפוצים וברשתות החברתיות. מחיר שירות הסרת תוצאות בגוגל עשוי לנוע בין 3,500 ₪ ל-15,000 ₪ בחודש, ולעתים אף יותר, בהתאם לכמות התוצאות שיש להסיר.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך