מה צריך לדעת על בניית חנות וירטואלית

מה בעמוד זה?

מה צריך לדעת על בניית חנות וירטואלית

רשת האינטרנט הביאה איתה מהפכה שלמה שקשורה בעולם העסקים וקניית מוצרים. הלקוחות כבר לא חייבים להגיע לחנויות פיזיות, לא צריכים להיות לחוצים בשל שעות פתיחה וקבלת קהל, לא חייבים למהר להספיק להגיע ועוד. אתרי מכירות עומדים לרשותם מסביב לשעון בצורה נוחה ונעימה מהבית שלהם או מכל מקום אחר שבו הם נמצאים. גם לבעלי העסקים נוח מאד להתנהל בצורה זו ולכן הם יעשו כל שביכולתם על מנת לבצע את התהליך של בניית חנות וירטואלית.

 

איך מתבצעת בניית חנות וירטואלית?

מי שבקיא בעולם קידום האתרים יודע שיש כיום אי אילו אפשרויות להקמת אתרי אינטרנט בעלי אפיון ספציפי, בדיוק כמו חנויות אינטרנטיות. אין מדובר בהקמה רגילה של אתר ויש הרבה מה להבין ומה לקחת בחשבון. בניית חנות וירטואלית צריכה להתחשב במוצרים או השירותים שהעסק מוכר, בנראות הוויזואלית שלו (כלומר שמירה על הלוגו, הסלוגנים והעיצוב בדיוק כפי שהלקוחות ממילא מכירים מהשטח) וכמובן לשמור על עקרונות שקשורים בסחר, מידע על המוצרים ומחירים.

מה חשוב לדעת על בניית חנות וירטואלית?

כאשר הגולש יגיע לאתר מכר של חנות וירטואלית שמוכרת לו מחנות פיזית ברחוב או הסביבה שלו – הוא צריך להרגיש בדיוק את אותם הרגשות כאילו הגיע לחנות עצמה. הוא צריך להרגיש טוב ובנוח ולהכיר את המוצרים בדיוק כפי שהוא מכיר אותם מהעולם הפיזי. מבחינת מי שמבצע בניית חנות וירטואלית – המוצרים צריכים להיות ברורים, עם מידע מפורט ככל האפשר, מחירים, מידות או אפשרויות וכמובן שהאתר עצמו צריך להיות מאובטח מבחינת אפשרויות התשלום שהוא מציע.

 

היתרונות של חנויות וירטואליות

לא תמיד חייבים לצאת החוצה בשביל לקנות משהו. אם אין דחיפות ולא ממהרים – אפשר להסתמך על רשת האינטרנט וכך לבצע הזמנה של המוצרים המדוברים והם יגיעו הביתה במשלוח תוך כמה ימים. כיום מדובר באפשרות שהרבה מאד גולשים כבר משתמשים בה ולכן שירותים של בניית חנות וירטואלית נחשבים לפופולריים ומבוקשים בתחום של קידום ובניית אתרים. יש הרבה עבודה לעשות ולהשקיע עד שהחנות מוכנה לקליטת הזמנות מלקוחות אך ללא ספק – ההמתנה תהיה משתלמת.

 

לבחור איש מקצוע שיבנה חנות אינטרנטית

לא כל איש מקצוע בונה גם אתרים רגילים וגם חנויות וירטואליות ויש איזושהי חלוקה בתחום של בניית אתרים בין הקטגוריות השונות של אתרי אינטרנט שמוצעים כיום לבעלי העסקים. בניית חנות וירטואלית חייבת להתבצע על ידי מי שמתמחה ספציפית בתחום זה ולא על ידי מי שלא עשה זאת מעולם או ממעיט להציע שירותים כאלה. שלבי האפיון והניתוח של המוצרים וקהל היעד חשובים ומהותיים ומי שיש לו ניסיון בבניית חנויות יידע בדיוק איך הכי נכון לעשות את זה.

מה חשוב לדעת על חנויות אינטרנטיות?

מכיוון שרשת האינטרנט במהותה מרחיקה אנשים ולעיתים מביאה לכדי בידוד מרצון, הרי שכאשר אדם שנמצא בבית שלו יגלוש לאתר של חנות אינטרנטית הוא ירצה להרגיש בדיוק את אותן התחושות שהוא היה חש לו היה מגיע לאותה החנות ברחוב. כאשר בוחנים את האפשרות של בניית חנות וירטואלית לוקחים בחשבון לא רק את המוצרים והמשלוח אלא את השפה שמדברים עם הגולשים והלקוחות ואת מה שהם יחושו כשיגלשו וירצו לקנות עוד ועוד.

 

השלבים לבניית אתר אינטרנט שהוא חנות

באופן כללי אפשר לומר שקיימים אותם השלבים המקדימים בעת בניית חנות וירטואלית כמו בעת בניית אתר אינטרנט רגיל לעסק. יחד עם זאת, ככל שיש לעסק יותר מוצרים להציע ולהעלות לאתר – הרי שהמשימה תהיה ארוכה ומורכבת ביותר, שכן יש חשיבות לחלוקה לקטגוריות, לשימוש בביטויי מפתח שהגולשים מרבים להקליד ולחפש וכמובן לנוחות השימוש באתר עבור הגולשים. רק בדרך זו אפשר יהיה להבטיח תנועת גולשים באתר וכמובן קניות מתמשכות.

 

חנות אינטרנטית וקידום אתרים

כאשר רוצים לצאת לדרך בתהליך של בניית חנות וירטואלית – צריך לחשוב גם על עקרונות שקשורים בקידום אורגני לאתרים. אין טעם לעבוד כל כך קשה על בניית החנות ועל הזנת המוצרים אם לא מתכוונים, במקביל ובאופן שוטף, לבצע פעולות שקשורות בקידום החנות במנוע החיפוש של גוגל או דרך הרשתות החברתיות הרלוונטיות. כך הגולשים האקראיים, כמו גם לקוחות שכבר מכירים את החנות – יוכלו למצוא בקלות את האתר ולבצע את הקנייה שהם מעוניינים בה.

 

איך יודעים שהחנות האינטרנטית נבנתה כמו שצריך?

אין ספק שכאשר עולה לאוויר אתר אינטרנט שהוא חנות מקוונת והיא נבנתה על פי עקרונות טכנולוגיים מתקדמים של קידום אתרים וחדשנות – התוצאות כבר יגיעו ואי אפשר יהיה שלא להבחין בכך. המכירות יתחילו ויעלו עם הזמן, יהיה שיח אודות החנות והמוצרים בכל פלטפורמה שבה נוכחים דיגיטלית הלקוחות והעוקבים וכמובן שעם הזמן בעל העסק יוכל להציע מבצעים מיוחדים או הנחות לקהל הלקוחות. זו הדרך הנכונה להבטיח שהם יישארו לעקוב וימשיכו לקנות.

 

כמה עולה להקים חנות אינטרנטיתכמה עולה להקים חנות אינטרנטית?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית ואחידה, שכן יש סוגים שונים של חנויות והמחיר יהיה תלוי למורכבות החנות, לשלבים המקדימים שצריך לבצע וכמובן לכמות המוצרים שצריך יהיה להעלות לעמודי החנות השונים. ברוב המקרים המחיר יהיה סביב 5000 ₪ להקמה החד פעמית של החנות אך חשוב להבין שמדובר בהרבה מאד שעות של עבודה אינטנסיבית. לאחר מכן אפשר (וכדאי!) להמשיך לשכור את שירותיו של איש המקצוע שימשיך לתחזק את החנות ולעדכן על פי הצורך.

 

איך מרגישים לבסוף כשהחנות פעילות

אם בניית חנות וירטואלית היא תהליך לא פשוט ובמקרים רבים לא קצר, הרי שבעל העסק יחכה בקוצר רוח לסיום התהליך ולהתחלת המכירות דרך החנות. כל קנייה שתתבצע תביא איתה הרבה שמחה, סיפוק וכמובן שגם התרגשות וכאשר יהיו לקוחות וגולשים שיחזרו שוב ושוב לבצע קניות – אין מרגש מהידיעה שיש מי שעוקב אחרי החנות, נאמן לעסק ולמותג ויודעי לזהות את האיכות והשירות הטובים שהוא מקבל בעת הקנייה באתר.

 

כל עסק צריך חנות אינטרנטית!

כיום כבר ידוע שהקמת חנות אינטרנטית היא לא המלצה או עניין של כדאיות אלא כל עסק חייב שתהיה לו האפשרות למכור את המוצרים שלו בצורה וירטואלית. יתרה מכך – המחשבה צריכה להיות דווקא מכיוון הלקוחות ועליו לאפשר להם לבצע קניות ורכישות בדרך שתהיה הכי נוחה וקלה עבורם – בבית שלהם או מהמחשב בעבודה, בכל שעה שהם רוצים ובשעה שהכי נוח להם בלי לחץ לגלוש לאתר ולבצע את ההזמנה הדרושה להם. המכירות יעלו בהתאם והעסק יוכל לשגשג.

חנות וירטואלית – צו השעה!

בעלי עסקים שכבר יש להם חנויות אינטרנטיות יודעים ויכולים להעריך את ההכנסות שהגיעו אליהם בזכות החנות הווירטואלית. הם יכולים להעיד שהם לא בטוחים שהייתה להם את אותה רמה של הכנסות לולא החנות ולכן הם השגרירים הטובים ביותר שצריכים לשכנע כל בעל עסק לבחון ולנתח את האפשרות של בניית חנות וירטואלית ומתן האפשרות ללקוחות שלו לבצע קניות בכל זמן ומכל מקום. ייתכן מאד שגם עבור אותו בעל עסק יתברר העניין ככדאי ונכון מבחינה עסקית.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך