בניית אתר שופיפיי מחיר

מה בעמוד זה?

בניית אתר שופיפיי מחיר

הקמת אתר אינה דבר פשוט או זול, אבל זה משהו שיכול בהחלט להשפיע על הרווחיות של העסק שלכם ועל כמות הגולשים באתר. תוכנית שופיפיי מאפשרת ללקוחות שלה להנות ממגוון הטבות, שכמובן כרוכות בהוצאה כספית כזאת או אחרת. על פניו, נדמה כי עבור בניית אתר שופיפיי מחיר אחיד, אך יש הרבה דברים אשר משפיעים על המחיר הסופי אותו תשלמו, בהם ניגע עכשיו. אז לפני שאתם חושבים לבנות אתר כזה או אחר, כדאי שתכירו את הדברים הבאים.

 

למה אתם צריכים אתר?

קודם כל חשוב להבין מהי המטרה לשמה אתם רוצים לפתוח את האתר שלכם. המטרה שלכם חייבת לבוא בשיתוף עם מי שאתם. לא כל האתרים נועדו למטרות רווח, לעיתים מדובר על בלוג או מקום מפלט של בעל האתר אשר רוצה להציג את החזון שלו ולהפיץ אותה. במקרים של בלוגים סביר להניח שהאתר לא יכניס לכם כסף בהתחלה אלמלא תבחרו במכירות. עם זאת, יש לא מעט בלוגרים אשר צברו ויראליות אשר מניבה להם הכנסות יפות מאוד, בין אם זה בארץ או בחו"ל. עסקים רבים בונים אתר כדי להגדיל את כמות הלקוחות שלהם, אך חשוב להבין שלא מדובר רק על בניית אתר, אלא על בנייה מתאימה ותחזוקה שוטפת. אז לפני שאתם פונים אל בונה אתרים עליכם לדעת מה המטרה שלכם מבניית האתר.

בניית אתר שופיפיי מחיר כולל

לפני שניגע בסכומים אותם אתם צריכים לשלם לחברת שופיפיי עצמה ניגע במחיר החד פעמי אותו תשלמו עבור בניית האתר. בדרך כלל בניית אתרים בארץ נעה בטווח די רחב של 6,000 ש"ח עד 10,000 ש"ח. המחיר הגבוה ביותר הוא עבור בניית אתרים שלא כוללים תוכנה כמו שופיפיי, וויקס או וורדפרס. יש כמובן אתרים שהמחירים שלהם יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. שופיפיי מעניקה לכם המון כלים אשר יקלו על בניית האתר עצמו, אבל זה לא מספיק, אתם חייבים יד מקצועית אשר תנצח על כל העסק המסובך הזה. אז חשוב לדעת שיש לכם את התקציב המתאים לפני שאתם פונים אל בונה אתרים. יש היום הרבה חברות אשר מתמחות בבניית אתרי שופיפיי ומציעות ללקוחות שלהן ליווי מלא עוד משלב האפיון הראשוני. הליווי כולל הכשרה של ניהול האתר באופן עצמאי בהמשך הדרך.  

יש לנו גם אלטרנטיבות שבעינינו הן פחות משתלמות ללקוח. לדוגמא, יש אתרים מסחר בחו"ל אשר מציעים מחירונים נמוכים יותר עבור בניית אתרים. לרוב המחיר אותו נמצא יהיה זול באופן קיצוני והתמורה בהתאם. הבעיה העיקרית היא שרוב אלו שמולם אתם תבנו את האתר שלכם לא יהיו דוברי עברית, אם האתר שלכם בעברית זה יכול מעט להתנגש.

 

בניית אתר שופיפיי מחירים

אוקיי, אנחנו רוצים בעצם לייצר אתר שתפקידו בסופו של דבר יהיה להניב לנו רווחים. עבור בניית אתר שופיפיי מחיר חד פעמי אותו אותו המתכנת גובה, אך מה בנוגע לעלויות השוטפות? עליכם לדעת כי חברת שופיפיי גובה ממכם תשלום חודשי עבור זה שאתם משתמשים בשירות שלכם, למעט הכלי החינמי אשר לא באמת יכול לקדם אתכם כמו שאר הגרסאות.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בניי אתר שופיפיי מחיר חודשי:

  1.  התוכנית הראשונה היא Shopify Basic. מדובר על תוכנית שעלותה 29$ לחודש כאשר אתם משלמים 2.9% + 30 סנטים עבור כל עסקה שמתבצעת באתר.
  2. התוכנית השניה היא התוכנית הראשית של Shopify. עלות התוכנית היא 79$ לחודש. בנוסף, אתם צריכים לשלם 2.6% + 30 סנטים לכל עסקה.
  3. התוכנית הבאה היא אחת התוכניות היוקרתיות ביותר של החברה, Advanced Shopify. המחיר אותו תשלמו עבור שירות זה הוא 299$ כל חודש, בנוסף תשלמו גם 2.4% + 30 סנטים לכל עסקה.
  4. התוכנית האחרונה מתאימה לעסקים גדולים מאוד, Shopify Plus. עלות התוכנית מתחילה רק מ-2,000$ לחודש, יש מגוון רחב של דברים אשר עשויים להשפיע על המחיר.

 

בניית אתר שופיפיי מחיר – השפעות נוספות

אז מהם האלמנטים הנוספים אשר משפיעים על המחיר הסופי אותו תשלמו עבור בניית אתר שופיפיי? יש מחירון שונים לכל סוגי האתרים. יש מחירון עבור בניית אתרי תדמית, עבור בניית אתרי מכירה, עבור בניית אתר לעסק קטן, עבור קטלוגיים, עבור שילובים שונים וכן הלאה. האתר שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם. אתרי תדמית הם האתרים הבסיסיים ביותר, לכן המחיר יהיה נמוך יותר משאר האפשרויות שיש. המטרה של אתר תדמית הוא לצורך יצירת קשר, אודות ולעיתים גם בלוג. 

המטרה היא לא להפוך למשהו ויראלי, אלא מקום בו הלקוחות שלכם יוכלו להכיר פרטים עבור העסק שלכם. אתרי מכירות הם גולת הכותרת מצד שופיפיי. אתרי מכירות נמצאים עם כוונה ברורה, למכור את המוצרים שיש באתר. יש עבור בניית אתרים למערכת שופיפיי מחיר גם עבור אבטחה שאתם מקבלים מטעם השרתים של החברה, זה חשוב מאוד כאשר מדובר על פן עסקי של מכירה. כמו כן, יש עליכם לקחת בחשבון גם עלויות סליקה וכד'. 

 

בניית אתר שופיפיי מחיר עיצוב

כאשר אתם בוחרים בבעל מקצוע אשר יעניק לכם שירות בבניית האתר אתם משלמים גם על עיצוב. העיצוב הוא הרושם הראשוני אותו אתם מותירים על הלקוח. לכן, חשוב לבחור בקפידה את החברה אשר דרכה אתם בונים את האתר שלכם. לא משנה על איזה אתר מדובר, בין אם מדובר על אתר תדמית או אתר מסחרי, אתם חייבים לדאוג לעיצוב מושך אשר כמובן לא גונב פוקוס מהתוכן שיש לכם באתר.

בניית אתר שופיפיי מחיר שיווק

במיוחד עבור אתרי מכירות, כאשר אתם מחשבים את מחיר המוצר שלכם עליכם לכלול גם את התשלום החודשי שלכם לשופיפיי, גם עלויות שיווק וגם הוצאות עבור שירותי סליקה. רבים חושבים שלפתוח חנות מכירות דרך שופיפיי יניב להם רווחים ללא מאמץ, אבל לא באמת בודקים את טיב העסקה שלכם. אם אתם לא בטוחים לגבי המוצרים שלכם עדיין קחו בחשבון שאתם יכולים להתחיל מאתר תדמית אשר לאט לאט יהפוך לאתר מסחרי, לאחר שתכירו את השטח. עלויות השיווק בנויות גם משיווק ממומן וגם משיווק אורגני. עליכם להעניק תשתית ברורה לשיווק האורגני, גוגל מסתכלת ומקפידה מאוד על שיווק אורגני באתר, תוכן שיהיה ראוי, ברור ומקורי. עליכם לבדוק עם החברה אשר דרכה אתם בונים את האתר האם היא מעניקה גם שירותי שיווק, אם לא תוכלו לבקש המלצות. 

 

בניית אתר שופיפיי מחיר ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכן נועדה להעניק לכם תשתית יציבה לאתר, עדכונים חדשים וטורי דעה, בלוגים וכד'. יש היום הרבה מערכות אשר אחראיות על ניהול תוכן ומוניטין. היתרון הוא שרוב הפלטפורמות המוכרות, ביניהן שופיפיי מעניקות לכם אפשרות לניהול תוכן קיים. אם תרצו לקבל הרחבות ומודיפיקציות למערכות ניהול תוכן יהיה עליכם לשלם תשלום נוסף עבור השירות. למערכת הניהול יש השפעה על הקידום שלכם בגוגל, היא משפיעה גם על מחיר בניית האתר. כאשר יש לכם מערכת ניהול תוכן איכותית הפוטנציאל השיווקי שלכם צומח.

בניית אתר שופיפיי

שופיפיי הוא בין המותגים המוכרים והמצליחים ביותר בכל הנוגע לעולם המסחר האלקטרוני, שופיפיי היא תוכנה בה אתה משלם דמי מנוי בתמורה לשירות שמציעה הפלטפורמה. בדרך כלל אם משלמים על מנוי לתקופה ארוכה בפעם אחת, העלויות נמוכות יותר. 

באמצעות שופיפיי כל אדם אשר רוצה לפתוח חנות אינטרנטית יכול להשתמש בשופיפיי כדי למכור מוצרים פיזיים ומוצרים דיגיטליים לאנשים מכל העולם. שופיפיי מכילה בתוכה שלל כלים ופונקציות אשר עוזרות להביא את החנות האינטרנטית לרמה הגבוהה ביותר שאפשר.   

מהן היתרונות של השימוש בשופיפיי?

שופיפיי היא פלטפורמה בעלת יתרונות רבים, כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות הללו:

  • שירות לקוחות יוצא דופן – ניתן לומר ששירות הלקוחות של שופיפיי הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שכל כך הרבה אנשים משתמשים בפלטפורמה הזו. כאשר מחליטים לבנות ולהקים חנות אינטרנטית לבד, לא תמיד יהיה לכם ממי לבקש עזרה או ייעוץ ברגע שהדברים לא מסתדרים לכם, גם האופציה להתייעץ אם מפתחים היא לא כל כך רלוונטית מכיוון שהם גובים סכומים יקרים בעבור ייעוץ, התייעצות בקבוצות בפייסבוק לא מבטיחה לכם עזרה ממישהו שבאמת מבין על מה הוא מדבר. 

אז מה מיוחד בשופיפיי אתם שואלים? ראשית, בתוך הפלטפורמה ישנו מאגר עצום של שאלות נפוצות, כנראה גם השאלות שלכם יהיו שם. במידה ולא מצאתם את התשובה לשאלה שלכם במאגר, קיימת תמיכה בדואר האלקטרוני, תמיכה בצ'אט, תמיכה טלפונית והדבר החשוב ביותר הוא שהתמיכה נעשית על ידי נציג איכותי בעל ניסיון בתחום ובעל הידע לעזור לכם בכל בעיה.  כאשר מתעסקים בניהול של חנות אינטרנטית – התמיכה הנהדרת הזאת והידיעה שתמיד יש לכם למי לפנות בהחלט שווה את מחיר המנוי של שופיפיי.

  • פלטפורמה פשוטה לשימוש – כאשר אתם עובדים עם שופיפיי אתם יכולים להסיר דאגות מליבכם. מטרתו העליונה של כל בעל עסק או בעל חנות אינטרנטית היא להגדיל את כמות המכירות בחנות מבלי לבזבז זמן יקר על התעסקות בתקלות טכנולוגיות, משימות ניהוליות למיניהן ועוד. פלטפורמת שופיפיי מציעה לכם בדיוק את הדבר הזה – להפסיק לבזבז את הזמן בניסיון להבין את המערכת ואת הטכנולוגיה ופשוט להתעסק בהגדלת המכירות בחנות האינטרנטית שלכם.  אחד היתרונות הגדולים ביותר של שופיפיי הוא הממשק הנוח והפשוט שהיא מציעה, כזה שגם אנשים ללא ידע קודם במחשבים יכולים להסתדר איתו.
  • מגוון עצום של אפשרויות עיצוב – עוד יתרון משמעותי אצל שופיפיי הוא המגוון הרחב של אפשרויות העיצוב שקיימות בפלטפורמה. בתוך הפלטפורמה תוכלו למצוא ערכות נושא יוצאות דופן לעיצוב של החנות שלכם. תוכלו לעצב את החנות שלכם בצורה אלגנטית ומקצועית מבלי לשלם שקל אחד למתכנת או מעצב אתרים. שופיפיי ידועה במגוון עצום של תבניות עיצוב המתאימות כמעט לכל סוג של חנות אינטרנטית כמו למשל: חנות תכשיטים, חנות בגדים, חנות נעליים, חנות רהיטים, חנות טכנולוגיה, חנות צעצועים ועוד. כל ערכת נושא מעוצבת ברמה גבוהה מאוד בהתאם לקהל היעד אליו היא פונה. ישנן ערכות נושא חינמיות וישנן ערכות נושא בתשלום. 
  • אבטחה איכותית – אחד האתגרים הגדולים ביותר בניהול חנות אינטרנטית הוא לעמוד בשתי הדרישות הבאות: שהאתר יעבוד בצורה מהירה וחלקה, שהאתר יהיה מאובטח ברמה גבוהה מאוד, בכל זאת אנחנו עובדים עם כרטיסי אשראי של לקוחות. מחקרים מראים כי לקוחות נוטים לעזוב אתרים שלוקח להם יותר משתי שניות להיטען, כלומר אם החנות שלכם לא תגיב במהירות אתם תפסידו לקוחות יקרים. אך אין סיבה לדאגה, פלטפורמת שופיפיי מספקת מענה על שני הנושאים הללו, שופיפיי דואגת לכך שהאתרים שלה תמיד יפעלו במהירות, כמו כן שופיפיי שומרת על האתרים שלה מאובטחים ברמה גבוהה מאוד.
  • חנות תוספים בעלת מגוון ענק – שופיפיי היא פלטפורמה בעלת המון תכונות מובנות בתוכה. אך למרות זאת, כל עסק הוא בעל דרישות ורצונות שונים ולא ניתן לדאוג לכולם ביחד. לשם כך שופיפיי פתחה חנות אפליקציות ותוספים לאתר. בעלי חנויות אינטרנטיות בשופיפיי יכולים להוריד אפליקציות שמתחברות לפלטפורמה של שופיפיי ובכך להשתמש בתוספים ואפליקציות שיענו על הדרישות שלהם. חנות התוספים של שופיפיי הופכת את השימוש בחנות לפשוט יותר ובו זמנית מעניקה מענה פרקטי לדרישות הספציפיות של כל בעל חנות אינטרנטית. חשוב לדעת כי חלק מן האפליקציות המוצעות לשימוש הן בתשלום, אך הרוב הגדול של האפליקציות הוא בחינם. 

מהן החסרונות של השימוש בשופיפיי?

החסרונות של שופיפיי אומנם מעטים אך חשוב להכיר בהם:

מנויים עשויים להיות יקרים – שופיפיי היא פלטפורמה בעלת תכונות חינמיות רבות אך יש לדעת, אם אתם רוצים שהאתר שלכם יפעל כראוי, יש לכך מחיר. המנוי הזול ביותר שמציעה שופיפיי הוא בעלות של 29 דולרים לחודש, המנוי המתקדם ביותר שמציעה שופיפיי הוא בעלות של 299 דולרים לחודש. כמו כן, המחיר החודשי אותו אתם משלמים יכול לעלות במידה ואתם מוסיפים מנויים לאפליקציות שונות בתשלום.  במידה ואתם מחזיקים בחנות אינטרנטית קטנה יחסית, כל העלויות יכולות להסתכם בלא מעט כסף עבורכם. 

בניית אתר שופיפיי

בונה האתרים של שופיפיי הוא כלי שעוזר ליצור אתר בעל מראה מקצועי בכמה קליקים בלבד. אתה יכול להשתמש בו לצרכים האישיים או העסקיים שלך, והתוכנית החינמית מושלמת למתחילים. להלן כמה מהתכונות של בונה האתרים של שופיפיי.

  • העלת והורדת קבצים בקלות כך שלא צריך ידע מקדים
  • עיצוב מותאם כך שהוא נראה טוב בכל המכשירים
  • עמודים ללא הגבלה כך שתוכל להוסיף כמה עמודים שתרצה
  • גופנים של גוגל כך שתוכל לבחור מבין למעלה מ-650 גופנים כדי לגרום לאתר שלך להיראות ייחודי.
  • אפשרויות תשלום רבות לאתרי מסחר.
  • אפשרויות רבות של קידום אתרים.
  • התאמה לכל הדפדפנים.
  • עיצוב בהתאמה אישית.
  • השלמת חיפוש אוטומטי.
  • כלים להגדלת מכירות.

תחילת עבודה באתר שופיפיי:

  1. תחילה להירשם לאתר שופיפיי.
  2. למלא את כל המידע המתאים כולל שפה ואזור יעד.
  3. למלא מילות מפתח הכוללות מידע ותכונות על האתר הרצוי.

מאפייני האתר

אתר שופיפיי יכול להיבנות עם למעלה מתריסר דפי אינטרנט ותבניות שונות. ישנן תבניות רבות בחינם שניתן להוריד ולהשתמש בהן ליצירת אתר אינטרנט. עם זאת, אם מישהו רוצה ליצור אתר מקצועי, אז הוא יצטרך לרכוש תבנית מהאינטרנט.

היתרונות בבניית אתר בשופיפיי

אם אתם מחפשים בונה אתרים כדי להעלות את הרעיון שלכם לדרך ואל הענן, אז שופיפיי תספק אתכם. זהו אחד מבוני האתרים הטובים והמשתלמים ביותר בשוק. שופיפיי מספקת פלטפורמה מצוינת לאנשים שלא יודעים לבנות אתר בעצמם. שופיפיי היא גם אפשרות מצוינת אם אין לך הרבה ניסיון בשיווק מקוון. הם מקלים על המשתמשים ליצור תוכן עשיר ומרתק מבלי שיהיה להם ידע כלשהו בעיצוב. בניית אתר בשופיפיי מאפשרת למנהלי אתרים להתאים אישית את מראה האתר שלהם עם יכולות 'גרור ושחרר' ותצוגות מקדימות בשידור חי, מה שמקל הרבה יותר על המשתמשים למצוא מראה שהם אוהבים תוך מספר דקות ולא שעות או ימים אחר חיפוש בתבניות.  שופיפיי היא אפליקציה לבניית אתרים שבה אתה יכול להשתמש כדי ליצור אתר מאפס או מתבניות. האפליקציה מאפשרת לבחור בין שלושה סוגי אתרים: בלוגים, חנויות וסוכנויות. כל סוג שונה מבחינת פונקציונליות ואלמנטים עיצוביים.

אם אתה רוצה ליצור בלוג, בונה האתרים של שופיפיי מציע ערכות נושא רבות שתוכננו מראש לבחירתך. אתה יכול גם להתאים אישית את ערכת הנושא עם ההתאמות האישיות הזמינות עבור כל מדור או מאמר, כגון צבעים או גרפיקה. שופיפיי היא חברה המספקת מגוון שירותי שיווק דיגיטלי. עליהם ליצור אתר לעסק שלהם ולהשתמש בטכניקות קידום אתרים כדי לדרג אותו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל. שופיפיי היא מערכת חינמית לניהול תוכן בקוד פתוח בונה האתרים של שופיפיי מספק לך את החידושים האחרונים בעיצוב, אבטחה ונגישות הוא גם מציע מגוון תכונות שיעזרו לך לבנות את האתר שלך במהירות ובקלות.

מאפיינים נוספים שקיימים באתר שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמת קניות מקוונת סינית. אתה יכול להשתמש בו כדי לקנות כל דבר, החל מבגדים וקוסמטיקה ועד חפצי בית ורהיטים. יש בו גם מדור רכישה קבוצתי שבו הכל נמכר במחיר מוזל. כל כך פופולרי בסין שלקוחותיה יכולים לקנות כל מה שהם רוצים מבלי לעזוב את הבית שלהם. שופיפיי הוא מותג לייף סטייל סיני שמטרתו להציע מוצרים איכותיים, מודרניים ובמחיר סביר. לקוחות מסתמכים על השירות של האתר שלנו כדי לרכוש את המוצר הרצוי להם. החברה נוסדה בשנת 2012 ויש לה יותר מ-5 מיליון לקוחות רשומים ויותר מ-4 מיליון רשימות מוצרים באתר. 

המהירות והיעילות של בניית אתר בשופיפיי

החברה מאפשרת לך ליצור את האתר שלך על ידי גרירה ושחרור של בלוקים מוכנים מראש של תוכן, תמונות, וידאו, אודיו ועוד. יש גם תבניות שיעזרו לך להתחיל בפרויקט שלך. אתה יכול להפעיל את האתר שלך בתוך דקות באינטרנט בכמה קליקים בלבד. האתר יצטרך להיות ידידותי למשתמש וקל לניווט. זה צריך גם להציג את כל המוצרים העדכניים ביותר הזמינים. בונה האתרים של שופיפיי נותן לך את החופש ליצור אתר משלך בכמה קליקים בלבד. ממשק הגרירה והשחרור הוא פשוט וקל לשימוש, והאתר יהיה פעיל תוך דקות, לא שעות או ימים. אתר שופיפיי הוא אתר המכיל את כל התוכן של חברה בודדת ללא כל ניווט.

הסיבה העיקרית לבניית אתר עם דף בודד היא להקל על המשתמש לנווט במידע. התוכן ממוקם בחלקים אליהם ניתן להגיע בקלות על ידי גלילה מטה. שופיפיי היא פלטפורמת יצירת תוכן המשתמשת בעוזר בינה מלאכותית כדי ליצור תוכן מותאם וניתן לשיתוף עבור מדיה חברתית. מטרתו היא לחסוך למשווקים זמן על ידי מתן אפשרות ליצור תוכן עבור מדיה חברתית תוך שניות, ללא צורך בשימוש בכישורי קופירייטינג. מסד הנתונים שלו מכיל למעלה מ-35 מיליון מאמרים ומתעדכן כל כמה שניות בתוכן חדש. המערכת מייצרת אוטומטית סוגים שונים של תוכן בהתאם לקהל ואיזה סוג פוסט הם מחפשים. מסד הנתונים של שופיפיי מורכב מלמעלה מ-35 מיליון פיסות טקסט ייחודיות שניתן להפיק לסוגים שונים של תוכן מוכן לפרסום בכל זמן נתון, בלחיצת כפתור אחת. שופיפיי הוא אתר שתוכנן כך שיהיה קל ככל האפשר לשימוש. זוהי מערכת ניהול תוכן עם ממשק ידידותי למשתמש וחלק אחורי קל משקל ואמין. משתמשים יכולים פשוט להיכנס ולהתחיל ליצור או לערוך דפים, פוסטים ועוד.

אופן בניית אתר שופיפיי.

ישנם ארבעה שלבים שעליך לעשות לפני שתתחיל לבנות אתר אינטרנט:

  1. בחר שם דומיין
  2. צור את דף האתר
  3. העלה את דף האתר
  4. מדידת נתונים לאתר שלך

מערכת אתר שופיפיי היא מערכת פשוטה שנבנתה הן למחשב שולחני והן לנייד. ישנן אפשרויות רבות להתאמה אישית שבהן תוכל להשתמש כדי לגרום לאתר שלך להיראות ייחודי. שופיפיי מציעה מגוון של ערכות נושא, תוספים, ותכונות אחרות כדי לגרום לאתר שלך להיראות כמו שאתה רוצה שהוא ייראה. אתה יכול להשתמש בתכונות אלה כדי ליצור אתר אינטרנט המותאם לצרכים שלך. בנוסף, שופיפיי היא חברה מבוססת בינה מלאכותית המסייעת לחברות ליצור אתרים משלהן היא מספקת פלטפורמה בה משתמשים יכולים להשתמש כדי לבחור את אפשרויות התוכן, העיצוב והניווט עבור האתר שלהם. עם מערכת זו, קל לבנות אתר ללא כל ידע בקידוד או תוכנות בניית אתרים. שופיפיי הוא בונה אתרים המבטיח חוויה טובה יותר למשתמשים.  האפליקציה נוצרה כדי לפתור את הבעיות של רוב בוני האתרים הקיימים. יש לו עורך גרירה ושחרור רב עוצמה המספק ממשק משתמש אינטראקטיבי ליצירת אתר אינטרנט פונקציונלי, בלוג או חנות מקוונת.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך