בניית אתר לעסקים

מה בעמוד זה?

בניית אתר לעסקיםבניית אתר לעסקים

בניית אתר לעסקים מצריכה בראש ובראשונה שהאתר ימלא את המטרה הבסיסית ביותר וימשוך כמה שיותר לקוחות. במידה והאתר לא מושך לקוחות, חשוב מאוד להבין מה הסיבה לכך ולפעול למען שיפור האתר והובלתו למשיכת לקוחות. 

 

מדוע חשוב לבצע בניית אתר לעסקים?

התפתחות הטכנולוגיה לא נעצרת וכנראה גם לא תיעצר בקרוב. יש חידושים טכנולוגיים ללא הפסקה שמובילים לכך שהאינטרנט הפך למוקד העסקי המרכזי. בעבר, על מנת לשווק עסק היה צורך בתקציבים גדולים במיוחד ובקשרים עם האנשים המתאימים לכך. פלטפורמות הפרסום היו בודדות ונכללו בפרסום מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או פרסום על גבי שלט חוצות מרכזי. כיום, בזכות האינטרנט ניתן לשווק עסקים בקלות על ידי בניית אתרים מתאימים ושיווקם באופן נכון. לכן, חשוב מאוד לבצע בניית אתר לעסקים על מנת לשווק את העסק גם ברחבי האינטרנט ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. כמובן שעל ידי הרחבת מעגל הלקוחות ניתן להגדיל את המכירות וכך להגדיל את הרווחים של העסק. 

בניית אתר לעסקים- כיצד זה עובד?

כאשר בונים אתר לעסק חשוב מאוד שהאתר ישקף את העסק ואת המהות שלו. לכולם יש מתחרים ולכן אחת המטרות המרכזיות היא לגבור על המתחרים ולהפוך את האתר שלנו לבולט ולכזה שמושך לקוחות. בניית אתר מקצועי מצריכה עבודה מדויקת והדרגתית שדרכה תשיגו את התוצאות הנדרשות. השלב הראשון בבניית אתר מקצועי יתרכז במיקוד מטרת העסק- מה המטרה של בעל העסק? לאחר שהבנו את המטרה יש לחשוב מהן הדרכים הטובות ביותר ליישום המטרה. 

חשוב להבין כי בראש ובראשונה בניית אתר מצריכה ידע, ניסיון והבנה במערכות המתקדמות. בלי הידע המתאים והניסיון הנדרש האתר שתבנו לא יספק את הצרכים שלכם. כמו כן, חשוב מאוד להתעדכן כל הזמן בחידושים של השוק על מנת לבנות אתר עדכני וחדשני שימשוך לקוחות. 

לא כולם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי ולכן קיימים אנשי מקצוע שעושים זאת עבורכם ובונים לכם אתר שימלא את הדרישות שלכם. אם תחליטו לעשות זאת באופן עצמאי כאשר אין לכם את הידע הנדרש אתם מסתכנים בבזבוז זמן רב ולעתים גם כסף רב רק בשביל ללמוד מהי בניית אתר וכיצד יש לבצע אותה. אנשי המקצוע לא רק ידעו כיצד לבנות את האתר אלא יידעו כיצד לעצב אותו בדרכים נכונות, כיצד לשווק אותו וכיצד להבליט את האתר שלכם על פני אתרים אחרים. 

 

בניית אתר לעסקים- דגשים חשובים

בניית אתר מקצועי מצריכה עבודה מדויקת על מנת לקבל את התוצאה הנדרשת. אחד הדברים החשובים בבניית אתר מקצועי הוא המיתוג. מיתוג נכון יעזור לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים מתאימים דרך האתר. 

עוד דבר חשוב בבניית אתר לעסקים הוא לספק ללקוחות, כלומר לגולשים באתר, חוויית גלישה טובה. חוויית גלישה טובה תוביל לכך שהגולשים ירצו להמשיך לגלוש באתר שלנו ולחזור אליו שוב. מה היא חוויית גלישה טובה? חוויית גלישה טובה מתארת גלישה באתרים נוחים, ברורים ומהירים שלא מצריכים מהלקוח ידע להבנתם. על מנת שחוויית הגלישה תהיה טובה חשוב שהאתר יהיה נוח לשימוש, ברור להבנה, מתאים לטלפונים ניידים ולא רק למחשב, מספק גלישה מהירה וכמובן נגיש ללקוח. 

בנוסף, דבר חשוב מאוד בבניית אתר לעסקים הוא ליצור עם הגולש חיבור רגשי דרך האתר. אתר שיוצר עם הגולש חיבור רגשי גורם לגולש לרצות להמשיך לגלוש בו ואפילו לחשוף את האתר ללקוחות נוספים. איך יוצרים חיבור רגשי עם לקוח? על ידי הוספת סיפור על העסק או על עצמכם. לדוגמא "העסק שלנו התחיל כמעדנייה קטנה בכפר סבא…" ועוד. 

מה נכלל בבניית אתר לעסקיםמה נכלל בבניית אתר לעסקים?

כאשר אתם מדמיינים אתר לעסק שלכם, אתם מדמיינים בעיקר מידע על העסק ופרטים על איך אפשר ליצור קשר. אך אתרים כוללים בתוכם מגוון רחב של אלמנטים נוספים שמאפשרים לשפר את האתר שלכם ולשפר את חוויית הגלישה בו. ריכזנו לכם הסברים על האלמנטים המרכזיים שניתן להוסיף לאתר-

  • מיתוג עיצוב לוגו ובניית שפה עיצובית לאתר שלכם- כאן תוכלו לבחור מה יהיו הצבעים באתר, באילו פונטים כדאי להשתמש, מה יהיה הלוגו של העסק שלכם. כל אלה ישפיעו על מיתוג האתר שלכם ויעזרו לכם להתאים אותו לעסק שלכם ולמוצר או לשירות שאתם מספקים. ניתן גם לבחור בבניית אתר בעיצוב מותאם אישית. 
  • מערכת קידום אתרים בגוגל SEO- יש דרכים שונות לקידום באינטרנט. אחת הדרכים הנפוצות וההכרחיות ביותר לקידום האתר היא ליצור קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני בגוגל יעזור למקם את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכך להביא לו יותר חשיפה של גולשים. ככל שהאתר יקבל חשיפה גבוהה יותר לקוחות רבים יותר ייכנסו אליו ותוכלו להגדיל את המכירות שלכם דרך האתר. הקידום האורגני מתבצע על ידי ייצור תוכן מתאים לחיפוש הגולשים. כך לדוגמא אם אתם עסק של תיקון קווי ביוב ואנשים מחפשים הרבה על מצלמה תרמית לאיתור נזילות, תוכלו ליצור תוכן מתאים לכך ולהוביל את האנשים לאתר שלכם. כך תוכלו להוסיף מילות מפתח, להתאים אליהן את האתר ולאפשר קידום אורגני לאתר שלכם. 
  • ממשק Google Analytics- ממשק זה מאפשר לכם לעקוב אחר הכניסות לאתר. כך אתם יכולים לדעת האם האתר שלכם מושך לקוחות- האם גולשים נכנסים לאתר, מתי הם נכנסים, מהיכן הגיעו הגולשים ופרטים נוספים שיעזרו לכם להבין את יעילות האתר ולהסיק מסקנות. 
  • צ'אט באתר- תוכלו להוסיף לאתר שלכם צ'אט שיאפשר לגולשים לשאול שאלות ולהרגיש שהם מקבלים יחס אישי יותר. הצ'אט יכול להיות וירטואלי עם הודעות מוכנות מראש או צ'אט לייב שתוכלו לנהל גם דרך הטלפון הנייד. 
  • קישור לרשתות החברתיות- הרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על העולם- פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר, לינקדאין ועוד. היום, כמעט ואין אנשים ללא חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. קישור לרשתות החברתיות מאפשר לכם לקבל לייקים ושיתופים של התכנים באתר שלכם וכך לקבל חשיפה גם ברשתות החברתיות. כמו כן, תוכלו להטמיע אפשרויות של רשתות חברתיות באתר שלכם כמו לייקים, תגובות או שיתופים ולהפוך את האתר לאטרקטיבי יותר עבור הגולשים. 

 

היתרונות של בניית אתר לעסקים על ידי אנשי מקצוע

כפי שציינו קודם, בניית אתר מקצועי מצריכה ידע רב וניסיון רב על מנת שהאתר יהיה יעיל וימשוך לקוחות. בניית אתר על ידי אנשי מקצוע מאפשר לכם להנות ממגוון יתרונות- 

  • עיצוב- עיצוב האתר הוא אחד הדברים החשובים על מנת למשוך לקוחות. האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד שלכם ולמוצר שאתם מספקים. בניית אתר לחנות בגדים אינטרנטית יעוצב באופן שונה לחלוטין מאתר של תיקון קווי ביוב או אתר של הפקות אירועים. כל אחד מצריך שפת עיצובית שונה שתתאים למוצר הנמכר. 
  • שיווק- על מנת שהאתר ימשוך לקוחות חשוב לשווק אותו נכון. השיווק יכול להתבצע ברשתות החברתיות, על ידי גוגל ועוד. 
  • נגישות – כפי שציינו קודם, בבניית אתר באינטרנט, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להפוך את האתר לנגיש ולספק חוויית גלישה טובה. אנשי המקצוע יודעים מה הממשקים הנוחים ביותר עבור לקוחות ומה הופך את חוויית הגלישה לטובה עבורם. 
  • ייחודיות- ייחודיות זה דבר חשוב מאוד, במיוחד בעולם העסקים. כאשר אתם ייחודיים זוכרים אתכם ורוכשים מכם. 
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך