בניית אתר וורדפרס מחיר

מה בעמוד זה?

בניית אתר וורדפרס מחירבתקופת הקורונה הרבה מאוד עסקים העבירו את העניינים העסקים שלהם לאינטרנט, שהוא היה בין המקומות הבודדים שאפשרו לקהל הצרכנים לקבל שירות, לרכוש מוצרים ולקבל מידע מעסקים שנאלצו להיסגר בגלל הסגרים. כיום לאחר שפאניקת הנגיף מאחורינו וכמעט כולם מחוסנים או לפחות מחלימים, שלל עסקים ממשיכים לנהל את עסקיהם באופן מקוון הודות ליעילות שמהלך זה העניק להם, וכן גם לקהל הלקוחות שלהם.

כתוצאה מכך עלה הביקוש עבור עסקים חדשים וותיקים להקמת אתרי אינטרנט איכותיים שימצא ברחבי הרשת, כשהשאיפה היא למצוא בונה אתרים שיצליח לבנות אתר איכותי, מקצועי ומעוצב שגם לא יעלה סכומי כסף גדולים. המענה הטוב ביותר לכך היה האפשרות להקים אתר באמצעות מערכת וורדפרס, ובמאמר הנוכחי נרחיב על הנושא של בניית אתר וורדפרס מחיר.

בניית אתר – אילו עסקים צריכים להחזיק אתר אינטרנט?

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים כיום, כל עסק חייב שיהיה לו אתר אינטרנט נגיש עבור קהל הגולשים, בין אם מדובר על עסק קטן, עסק חדש או אפילו אנשים פרטיים שהם עוסקים פטורים/מורשים שמנהלים עסק עצמאי בביתם. כיוון שהצרכנים של היום צורכים אינספור מידע דרך רשת האינטרנט, זה המקום האידיאלי לבעלי עסקים לפרסם את עצמם כדי להיכנס לתודעה של קהלי יעד רלוונטיים עבורם.

בניית אתר וורדפרס – מה זה אומר ולמה זה כדאי?

כשמדברים על בניית אתר וורדפרס, הכוונה היא לבחור באפשרות של הקמת אתר דרך מערכת וורדפרס. זוהי מערכת ניהול תוכן הפועלת על קוד פתוח, וכך למעשה היא מאפשרת לבנות אתר בצורה הרבה יותר מהירה, פשוטה ונוחה ללא כל צורך בידע טכני בתחום פיתוח התוכנה. 

הודות למערכת וורדפרס. כל בעל עסק יכול לקבל אתר אינטרנט איכותי ומעוצב בזמן מהיר, ואם מדובר באתר קטן אפילו מספר ימים לאחר סיום האפיון שלו. בנוסף, מערכת וורדפרס מאפשרת לכל בעל אתר לשלוט על האתר שלו בצורה קלה ופשוטה יותר, ללא צורך בקבלת הסברים מעמיקים ומורכבים על הפעלת המערכת ועדכון/העלאת תכנים חדשים.

סוגי אתרי אינטרנט לעסקים

  • אתר תדמית – אתר בסיסי המהווה מעין כרטיס ביקור לעסק.
  • אתר בלוג – אתר בסיסי נוסף שמשמש ליצירת תוכן ברשת, ומבנה הדפים בו הוא קבוע לרוב.
  • אתר וירטואלי/אתר מסחר – אתר שמאפשר לרכוש דרכו מוצרים/שירותים אונליין באמצעות מערכת סליקה מאובטחת.
  • פורטל – אתר אינטרנט גדול ודינאמי המכיל שלל נושאים, ולכן גם שלל עמודי אינטרנט.

בניית אתר וורדפרס מחיר – כמה זה יעלה לכם?

השאלה הזו מעסיקה הרבה מאוד בעלי עסקים שרוצים להחזיק נכס דיגיטלי איכותי, שגם נראה טוב וגם ימשוך אליו כמה שיותר גולשים רלוונטיים. אבל למרות הלהיטות בקבלת תשובה חד משמעית לשאלה, המציאות היא שאין תשובה אחידה לכך כיוון שעלויות בניית אתרים כרוכות בהרבה מאוד משתנים.

בראש ובראשונה תלוי באיזה אתר מדובר, כי כפי שניתן לראות יש שלל סוגים של אתרי אינטרנט, והבנייה והפיתוח של כל אחד מהם דורש הליכי עבודה שונים. אתר תדמית הוא לרוב אתר בסיסי עם כמה דפי אינטרנט בודדים שיש לבנות ולפתח, ולכן העלות שלו תהיה בין 2000-10,000 ₪. לעומת זאת, אתרי מסחר שמשמשים לרכישה של מוצרים/שירותים באופן מקוון הינם מורכבים יותר מבחינת בנייה שלהם, ולכן עלויות ההקמה שלהם יכולות להתחיל מ-10 אלף ₪ ולעלות ככל שמדובר על אתר מורכב וגדול יותר, וכן אם הדרישה היא לבנות אתר מיוחד מבחינת המערכת שלו.

באופן כללי כדאי לזכור שתהליכי בניית אתר וורדפרס מחיר יהיו זולים יותר לעומת בנייה של אתר בקוד סגור, אך העלויות הסופיות משתנות בהתאם לפרמטרים כמו סוג אתר, מורכבותו, דרישות בעל האתר וכמובן מקצועיות של בונה האתר.

האם אפשר לבנות אתר לבד?

כן, אבל זה בכלל לא מומלץ. למרות שאתרי וורדפרס מבוססים על מערכות ניהול תוכן, ולכן הן גם מאוד נוחות וידידותיות לשימוש, בנייה והקמה של אתר אינטרנט מאפס יכולה להיות לא פשוטה ואף מאתגרת – במיוחד לאלו שלא מחזיקים בידע טכני בסיסי. בנוסף לכך, כדי להגיע לאתר אינטרנט מרשים ואיכותי שייצור את האפקט הנכון עבור הגולשים, וכן גם רושם והערכה למותג שלכם, רצוי לדעת באילו תבניות וכלי עיצוב מתאימים יש להשתמש בוורדפרס כדי לייצר אתר מעוצב ומושך.

קיימים שלל סרטונים ומדריכים מפורטים שיסייעו לכל אחד להקים בעצמו אתר אינטרנט, אך גם לאלו שיש את הסבלנות והידע הבסיסי ייקח לא מעט זמן עד להשגת אתר אינטרנט איכותי ואפקטיבי שיתאים לצרכים של העסק. בדרך כלל שמדובר על אתר אינטרנט שהוא בלוג, מדובר על אתר בסיסי לחלוטין שמכיל לרוב עמוד אחד ומגוון עמודי פוסטים, שאותם אפשר לבנות לבד אם לא רוצים להשקיע בעיצוב.

בשורה התחתונה, אם הצורך שלכם הוא באתר אינטרנט בסיסי וראשוני בלבד כמו אתר בלוג להעלאת תכנים ומאמרים, תוכלו לבנות כזה בעצמכם עם סבלנות ולמידה עצמית. כדי לבנות אתר איכותי לעסק שימתג אתכם כמו שצריך ,כדאי לפנות לבונה אתרים מקצועי שיידע כיצד לעשות זאת בצורה טובה.

בניית אתר וורדפרס בזול וורדפרס (WordPress) היא אחת ממערכות הניהול הפופולאריות ביותר לבניית אתרים. היא נוחה לשימוש ומספקת מגוון רחב של אפשרויות כאשר רבות מהן ללא תשלום או במחירים נוחים במיוחד. אחד היתרונות של בניית אתר וורדפרס בזול הוא שהמערכת מאפשרת לקבל אתר מקצועי שניתן לקדם באופן אורגני.  

 

בניית אתר וורדפרס בזול- כיצד עושים זאת?

על מנת להבין איך לבנות אתר וורדפרס בזול חשוב קודם כל להבין איזו מערכת זו. מערכת וורדפרס היא מערכת ניהול בקוד פתוח. זה אומר שאתם לא צריכים לשלם כסף על השימוש בה ועל התקנתה על השרת שלכם. למעשה ניתן להתקין את מערכת וורדפרס בקלות על ידי לחיצת עכבר פשוטה או על ידי הורדה קובץ התקנה והעלאתו לשרת. בהפעלת המערכת לראשונה תאלצו להירשם על ידי שם משתמש וסיסמה ולאחר מכן יהיה עליכם לבחור באיזה מסד נתונים לעשות שימוש. 

לאחר שהגדרתם את ההגדרות הללו תגיעו ללוח הבקרה של המערכת. כלומר למסך הניהול הראשי. בלוח הבקרה תוכלו להתחיל לבנות את האתר. בניית אתר בוורדפרס מצריכה מספר אלמנטים מרכזיים-

  • דפים- דפים יכולים להיות סטטיים, כלומר כאלה שלא משתנים בהתאם לבחירת הלקוח או דינמיים, כאלה שמשתנים. בדרך כלל יהיה מדובר בדפים סטטיים. תוכלו לבחור את עמוד ברירת המחדל שיהווה את דף הבית של האתר שלכם. 
  • פוסטים- הפוסטים הם למעשה התכנים של האתר. הם יפרטו מידע על השירות או המוצר אותו אתם מציעים. בדרך כלל הפוסטים יוצגו לפי סדר כרונולוגי. את הפוסטים שאתם מעלים תוכלו לתייג על ידי תגיות או קטגוריות. 
  • תפריטים- התפריטים הם למעשה דרך הניווט של הגולשים באתר. את התפריטים תוכלו לבנות בהתאמה אישית או על סמך עמודים קיימים. כמו כן, תוכלו דרך התפריטים להפנות את הגולשים לקישורים ספציפיים שתבחרו. 
  • ווידג'טים- הווידג'טים הם אלמנטים שונים אותם ניתן למקם בחלקים קבועים של האתר, כאשר בדרך כלל הם ממוקמים בצד האתר. הווידג'טים מאפשרים להוסיף רשימות של קטגוריות, תיבת חיפוש ועוד. 

בניית אתר וורדפרס בזול- מה היתרונות?

קיימות מערכות ניהול רבות ושונות המאפשרות לבנות אתרים, אז מדוע כדאי לבצע בניית אתר בוורדפרס? לוורדפרס יש יתרונות רבים- 

  • עברית- אחד היתרונות המרכזיים של בניית אתר במערכת וורדפרס הוא התמיכה המלאה בעברית. כאשר בונים אתרים בישראל חשוב לבנות אותם דרך מערכת ניהול המאפשרת תמיכה בעברית. מערכת וורדפרס מאפשרת תמיכה מלאה בעברית. בנוסף קיימים בה המון עיצובים ותבניות מעוצבות שעובדות עם תמיכה בעברית ולמעשה יש כאלה שנוצרו במיוחד עברו הקהל הישראלי. 
  • מערכת קוד פתוח- מערכת הקוד הפתוח של וורדפרס מאפשרת לכם להיות בעלי הבית של האתר שלכם. 
  • גמישות מקסימלית- מערכת וורדפרס מאפשרת לעשות בה הכול בעזרת ידע של קוד מסוים או מתכנת מתאים.
  • קידום אורגני- אחד הדברים החשובים בבניית אתרים הוא הקידום האורגני בגוגל. קידום אורגני מאפשר לכם להתקדם במעלה מנוע החיפוש של גוגל ועל ידי כך לקבל חשיפה גדולה יותר של הגולשים. ככל שתקבלו חשיפה גדולה יותר כך העסק שלכם יניב רווחים גדולים יותר. מערכת הניהול וורדפרס טובה מאוד לקידום אורגני ולכן היא מומלצת עבור בניית אתרים חדשים. 
  • מתעדכנת במהירות ובתדירות גבוהה- אתר חדשני ועדכני הוא אתר שמושך לקוחות. 
  • מאפשרת תוספים ופיתוחים. 

 

בניית אתר וורדפרס בזול- עיצוב

בבניית אתר זול בוורדפרס העיצוב יתבסס בדרך כלל על תבניות מוכנות מראש. תבניות אלה הן מה שיקבע את המראה של האתר שלכם. כל בנייה של אתר במערכת זו מתחילה עם תבנית. רוב התבניות הבסיסיות והחינמיות שקיימות בוורדפרס מתאימות לבלוגים או לאתרים בסיסיים מאוד. 

מלבד לתבניות הבסיסית והחינמיות קיימות תבניות פרימיום שהמחיר שלהן נע בין עשרות שקלים למאות שקלים. חשוב להבין שככל שהתבנית תהיה מורכבת יותר כך היא תהיה גם גמישה יותר אך לרוב תצריך ידע רב שאין לכולם. 

בניית אתר תוך שימוש בתבנית מוכנה מראש מאפשר לכם להוזיל את עלויות ההקמה באופן משמעותי כיוון שתשקיעו מינימום בקסטומיזציה, כלומר בהתאמה אישית. התבניות המוכנות מראש בוורדפרס הן תבניות שמעוצבות על ידי מעצבים מקצועיים ותוכננו לפרטי פרטים כולל שילובי הצבעים, הפונטים הנבחרים, המרווחים בין הפסקאות ועוד. 

 

בניית אתר וורדפרס בזול- תוספים

בניית אתר וורדפרס כמעט תמיד תלווה בהתקנת תוספים. מהם תוספים? התוספים הם בעצם כלים המאפשרים להרחיב את האפשרויות של המערכת. מדובר במגוון רחב מאוד של תוספים כאשר קיימים תוספים חינמיים וקיימים תוספים בתשלום.

למעשה אין הגבלה על מספר התוספים בהם ניתן להשתמש אך יש לקחת בחשבון שככל שתוסיפו יותר תוספים כך תגזלו יותר משאבים וזיכרון מהשרת לכן כדאי לבחור בתוספים הנדרשים ולא מעבר. בנוסף, העובדה שמערכת וורדפרס היא מערכת קוד פתוח הוא גם יתרון אך גם חיסרון כיוון שכל אחד יכול לפתח תוסף עם פירצות אבטחה. לכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון ולהתקין רק תוספים מומלצים שהמקורות שלהם אמינים. יש לשים לב שתוספים רבים מדי יכולים להתנגד אחד עם השני וליצור בעיות בפונקציונליות של האתר. 

 

בניית אתר וורדפרס בזול על ידי אנשי מקצוע?

בניית אתר מצריכה ידע רב, ניסיון, השקעה רבה וזמן. מהסיבה הזו, אנשים רבים בוחרים לפנות לאנשי מקצוע לבניית האתר שלהם. פנייה לאנשי מקצוע מאפשרת לכם לבנות אתר מקצועי עם חוויית משתמש טובה שתאפשר לכם להגיע לתוצאות מעולות ובסופו של דבר להניב רווחים. 

יש יתרונות רבים לבניית אתר וורדפרס על ידי אנשי מקצוע- 

  • אנשי המקצוע ידעו לנצח את כל היכולות של התבנית ואת ההתאמה האישית שלה. כך המראה של האתר שלכם יהיה ייחודי (ייחודיות חשובה מאוד במיוחד בתחום העסקים). 
  • אנשי מקצוע ידעו להתקין תוספים יעילים שימנעו שימוש מיותר במשאבים ולא יסכנו את האתר שלכם. 
  • אנשי המקצוע ידעו להגדיר סוגי של פוסטים ועמודים לצרכים שונים. 
  • אנשי מקצוע ידעו להנגיש את האתר ללקוחות. הנגשת האתר היא אחד הדברים החשובים לחוויית גלישה טובה וכך למשיכת לקוחות נוספים. 

אז כמה זה עולה?

קשה לענות על כך באופן חד משמעי כיוון שכל אתר מתומחר באופן שונה על פי הגורמים השונים. בין הגורמים המשפיעים על המחיר יהיו השם של החברה שבונה את האתר, הניסיון שלה והמורכבות של בניית האתר. 

ניתן למצוא מנעד רחב של מחירים לבניית אתרים דרך מערכת הניהול וורדפרס. קיימות שתי אפשרויות מרכזיות בבניית אתרים כאשר האחת היא בניית אתרים תדמיתיים והשנייה היא בניית אתרי מסחר, כלומר חנויות אינטרנטיות. חשוב להבין שככל שהדרישות לאתר יהיו פשוטות יותר כך המחירים יהיו זולים יותר. המחירים עבור אתרים מסחריים בדרך כלל יהיו גבוהים יותר מהמחירים לאתרים תדמיתיים בגלל המורכבות שבנייתם. 

ריכזנו לכם את המחירים הממוצעים עבור שתי האפשרויות- 

  • אתר תדמיתי- המחיר של אתר תדמיתי יכול לנוע סביב כמה מאות שקלים ולהגיע אפילו לעשרות שקלים. בדרך כלל כאשר יהיה מדובר באתר תדמיתי בעיצוב מותאם אישית ופיתוח מאפס המחירים יהיו סביב עשרת אלפי שקלים ואפילו יותר, בהתאם למורכבות האתר. 
  • אתר מכירות באינטרנט- המחיר של אתר מכירות באינטרנט יהיה יקר יותר ויתחיל סביב 8,000 שקלים. באתרים מורכבים המחיר יכול להגיע אפילו לכמה עשרות אלפי שקלים ויותר, בהתאם למורכבות האתר.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך