בניית אתרים בחינם – החשיבות של אתר אינטרנט חדשני עבור העסק שלכם והדגשים השונים שעליכם לשים לב אליהם

מה בעמוד זה?

נסו לעשות את הדבר הבא – תחשבו על עסק כלשהו, חברה שאתם מכירים, נותן שירות או ספק כלשהו, מוצר או מותג, וכדומה, שלא מחזיקים בידם אתר אינטרנט או לפחות דף באחת מהרשתות החברתיות המובילות. סביר להניח שלא תוכלו למצוא דבר כזה (אם מצאתם, תפנו אותם בדחיפות לקרוא את המאמר הזה) שכן בשנת 2022, מרבית בעלי העסקים והחברות בעולם הבינו את החשיבות של רשת האינטרנט עבור קידום העסק שלהם, וכתוצאה מכך הקימו אתרי אינטרנט עבור העסק או החברה שלהם.

 

מדוע כל עסק חייב אתר?

בניית אתרים בחינם היא אופציה נהדרת עבור בעלי עסקים וחברות קטנות, אשר אינן מחזיקות בתקציב עתק עבור שיווק ופרסום העסק שלהם המדיה האינטרנטית.

זה פשוט מאוד. משום שהגולשים, הקהל, האנשים שבאמת ירכשו את המוצר או יביעו עניין מהותי בשירות/שירותים שאתם והעסק שלכם מציעים נמצאים אונליין. הם מחפשים אתכם כל הזמן. אתר אינטרנט מביא איתו מגוון רחב של יתרונות. אתר אינטרנט הוא נכס שבו אנחנו משקיעים בטווח הרחוק. בעתיד הוא יכול להיות שווה הרבה מאוד ולא רק זה. אתר אינטרנט מאפשר להציג לגולשים שלנו את כל המידע החשוב, המהותי, הרלוונטי בלי להסתבך. זו הדרך לגעת ברגשות, להפעיל את הדמיון ובעצם לשווק את העסק שלנו במגוון של דרכים. עסקים שאין להם אתר אינטרנט פשוט מאוד נשארים מאחור ומשאירים יותר נתח שוקל מתחרים שלהם. אז נכון, כדי לבנות אתר צריך זמן, צריך משאבים, אבל אם אין לכם את האפשרות מבחינה כלכלית לפתח אתר שעולה הרבה כסף, גם אתם יכולים לבנות את האתר הראשוני שלכם בחינם.

למה דווקא בחינם?

בניית אתרים בחינם היא אופציה נהדרת עבור בעלי עסקים וחברות קטנות, אשר אינן מחזיקות בתקציב עתק עבור שיווק ופרסום העסק שלהם המדיה האינטרנטית. במאמר הבא תוכלו להרחיב את הידע על עולם השיווק והפרסום הדיגיטליים, על יתרונות וחסרונות של אתר אינטרנטי חדשני על העסק שלכם, וכמו כן על טיפים ודגשים חשובים ורלוונטיים עבור בניית אתרים בחינם בשביל העסק או החברה שלכם. חשוב לדעת דבר אחר! זה נכון שיש פלטפורמות המאפשרות לבנות אתר אינטרנט בחינם כמו למשל וויקס או וורדפרס, ועדיין תצטרכו להשקיע סכום מסוים של כסף באחסון האתר, בבחירת לינק לאתר וכמובן בקידום ושיווק שלו. בלי זה, לא תזכו להכרה.

בניית אתרים בחינם – על עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי, ועל המהפך שעולם זה עבר בשנים האחרונות.

עולם השיווק והפרסום היו קיימים עוד לפני שבעלי עסקים וחברות יכלו לבחור את האופציה של בניית אתרים בחינם. מאז ומתמיד המטרה והיעד העיקריים של בעלי אותם עסקים וחברות הייתה ברורהעולם השיווק והפרסום היו קיימים עוד לפני שבעלי עסקים וחברות יכלו לבחור את האופציה של בניית אתרים בחינם. מאז ומתמיד המטרה והיעד העיקריים של בעלי אותם עסקים וחברות הייתה ברורה – כל עסק מעוניין להגדיל את רמת ההכנסה החודשית שלו בעסק, ובשל כך עליו להגדיל את מאגר הלקוחות הקיים, זאת על ידי הגעה והשגה של לקוחות פוטנציאליים עבור העסק, החברה, או המותג שלו. טרם כניסת האינטרנט והרשתות החברתיות לעולם שלנו, שיטות ודרכי הפרסום והשיווק היו שונות ומגוונות – החל משלטי חוצות באתרים מרכזיים ונקודות מרכזיות, פרסומות טלוויזיה בערוצי החדשות והטלוויזיה המובילים, מודעות וכרזות בכתבי עת ועיתונים, וכדומה.

האופציות אשר היו ניתנות בפני בעלי עסקים, חברות, ומוצרים דאז היו בעיקר יקרות, אשר דורשות השקעה של משאבים רבים כגון זמן, כסף, וכוח אדם רב, אולם כיום עולם זה הפך להיות לפשוט הרבה יותר, כאשר ניתן להגיע לתוצאות שיווקיות יפות מאוד כמעט לבד לגמרי, לדוגמה באמצעות בניית אתרים בחינם. עליכם להבין – המעבר של בעלי עסקים וחברות למדיה האינטרנטית אינה סתמית, וכמובן שתהליך זה התרחש בעולם יד ביד עם הקדמה הטכנולוגית בעולם. אם בעבר אנשים היו עורכים את הקניות שלהם בדרכים פיזיים בלבד, כלומר היה עליהם להגיע פיזית לחנויות השונות, אזי שכיום בן אדם לא צריך לזוז מהכורסה על מנת לקנות אוכל לבית, להזמין מכנסיים חדשים, או לקנות למישהו אהוב מתנה לחג. על פי סקרים שבוצעו ברחבי אירופה, נכון לשנת 2020 כ85 אחוז מהאנשים העידו על עצמם כי הם מבצעים לפחות חלק מהקניות והרכישות שלהם דרך האינטרנט, או שהם היו מעוניינים להתחיל לבצע את הקניות שלהם בשיטה ודרך זו. עם כך, הבנתם את החשיבות של אתר אינטרנט עבור העסק שלכם והקידום שלו, כעת נותר לנו להבין כיצד תוכלו לממש ולבצע בניית אתרים בחינם.

בניית אתרים בחינם – על מה חשוב לשים דגש כאשר נבנה את אתר האינטרנט הראשון שלנו?

כיום עולם זה הפך להיות לפשוט הרבה יותר, כאשר ניתן להגיע לתוצאות שיווקיות יפות מאוד כמעט לבד לגמרי, לדוגמה באמצעות בניית אתרים בחינםטרם כניסתכם לעולם בניית האתרים בחינם, חשוב להבין – בניית אתר אינטרנט והכנסת העסק שלכם לעולם השיווק והקידום הדיגיטליים הינם צעדים משמעותיים אשר לא מסתכמים אך ורק בבניית אתר האינטרנט. טרם התחלתכם, חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה מקיפה עבור פרסום וקידום העסק שלכם. עליכם להגדיר מטרות יעד ויעדים אליהם את מתכוונים להגיע, ולפי כך להכווין את הצעדים אשר תבצעו בעולם זה על מנת להשיג ולהגיע למטרות ויעדים אלה. מטרות ויעדים שתוכלו להציב לעצכם לדוגמה – הגעה לקהל לקוחות פוטנציאליים והגדלת מאגר הלקוחות של העסק, שמירה על מאגר הלקוחות הקיים בעסק שלנו בתור קהל לקוחות נאמן למוצר הבלעדי שלנו, חיזוק הקשר הבין אישי שלנו מול הלקוחות שלנו, ועוד.

במידה שאינכם בינים מספיק בעולמות אלה, אין לכם בעסק אדם או אגף אשר מתעסקים ואחראיים על תחום השיווק והפרסום בעסק, או שאתם סתם מעוניינים בהכוונה טרם כניסתכם לעולם זה, ניתן לשכור את שירותיהם של אנשי שיווק וחברות פרסום על מנת שיעזרו לכם בתהליך זה. חשוב מאוד לבחור נותן שירות או חבר שתעבדו איתה על פי ניסיון בעולם השיווק, התעסקות וידע קודם בבניית אתרים אינטרנטיים, המלצות חמות מעסקים אחרים שעבדו איתם, ועוד. בנוסף לכך, ישנה אופציה פשוטה יותר שבה תוכלו לרכשו קורס אונליין של שיווק דיגיטלי ובניית אתרים בחינם, ובכך להכשיר את עצמכם או את אחד העובדים בחברה שלכם להיות מומחה דיגיטלי ובניית אתרים.

מה עלינו לעשות עכשיו כדי לבנות אתר אינטרנטי חדשני ויעיל?

טרם כניסתכם לעולם בניית האתרים בחינם, חשוב להבין – בניית אתר אינטרנט והכנסת העסק שלכם לעולם השיווק והקידום הדיגיטליים הינם צעדים משמעותיים אשר לא מסתכמים אך ורק בבניית אתר האינטרנט.בסופו של דבר, עליכם לזכור כי עם כניסת ומעבר חברות ועסקים רבים לעולם השיווק הדיגיטלי ובניית אתרי האינטרנט, אזי שיש כיום תחרות רבה בתחום זה. כמעט לכל עסק יש אלפי מתחרים רק באזור שלו, ויש לזכור כי אזור גאוגרפי אינו משפיע כמו פעם על מאגר הלקוחות הפוטנציאלי שלכם (בשל התקדמות הסחר הדיגיטלי בעולם). בניית אתרים בחינם אומנם נראת פשוטה, אך ישנם מאפיינים ודגשים רבים שעליכם לשים לב אליהם על מנת שלקוחות פוטנציאליים ואנשים ברחבי הרשת ישימו לב ויתלהבו מהמוצר שאתם מוכרים.

חשוב להבין – בגלל שהלקוח בבית כבר מכיר ומורגל לאתרי אינטרנט רבים, אזי שהלקוח מכיר ויודע כיצד צריך להראות אתר אינטרנט תקין, ואיזה אתר אינטרנט מעיד על חולשה או על רמה נמוכה של מוצר. ברוב המקרים, הלקוחות והגולשים באינטרנט ישליכו את הרמה של אתר האינטרנט שלכם על הרמה של המוצר או השירותים שאתם מספקים. כך למשל אתר אינטרנטי אשר מעוצב בצורה לא אסטטית, אינו נגיד לטלפונים החכמים, ולא מכין תוכן מובן ואיכותי, יעלו חשש אצל הלקוח שהגיע לאתר זה, ובכך יקטינו את הסיכוי וירחיקו את הלקוח הנ"ל מרכישה של המוצר שאתם מנסים למכור או שכירה של השירותים אותם אתם מספקים ללקוח. ועל כן, חשוב מאוד לבנות אתר אינטרנט ברמה גבוהה, על מנת שאתר זה באמת יצליח למשוך את הלקוחות והגולשים ברשת, ולא ירחיק אותם ויגרום להם לפתח חוסר אמון במוצר שלכם.

מהם הדגשים הכי חשובים שעליכם לשים לב אליהם בבניית אתרים בחינם?

כפי שדיברנו בסעיף הקודם, ישנה חשיבות רבה לרמה של האתר על היכולת של האתר באמת למשוך לקוחות פוטנציאליים. לפניכם רשימה של דגשים חשוב שעליכם לשים לב בבניית האתר החינמי שלכם.

  • תוכן מובן ואיכותי לא סתם מכנים את התוכן ברשת האינטרנט המלך. באמצעות התוכן שיופיע באתר שלכם אתם מציגים לקהל שלכם את כל מה שהוא צריך לדעת עליכם. תוכן זה לא רק טקסט או מלל. תוכן זה ברבה יותר מזה. בסופו של דבר, אתר האינטרנט שתבנו יהיה אמון על העברת כל המידע הנחוץ על העסק או על המוצר שלכם ללקוח. על מנת לעשות זאת, תצטרכו תוכן הסברתי איכותי וברמה גבוהה – טקסטים, סרטוני וידיאו, גרפיקות מוסברות, ועוד. על מנת להגיע לרמה הזאת של התוכן, מומלץ לשכור את שירותיהם של אנשים שעונים כגון – קופירייטרים, אנשי וידיאו, אנשי גרפיקה, ועוד, אשר יעזרו לכם להכין בסופו של דבר מאגר תוכן איכותי ונגיד.
  • אסטטיות הנראות והחזות של האתר שלכם מהווים את הפרמטר כמעט הכי חשוב באתר החינמי שתבנו! לעתים קרובות אנשים נכנסים לרגע קטן לאתר אינטרנט מסוים, ויוצאים ממנו במידה שהאתר לא משך את העין שלהם. אנשים נוטים לקשר חוסר אסטטיות ולהפוך אותה לחוסר אמון בחברה שלכם. בשל כך שמרו על קו צבעים ברור, פונטים נוחים לעין, ורמת גימור טובה של האתר.
  • נגישות אתר האינטרנט שלכם לטלפונים הניידים כאשר תבנו את אתר האינטרנט שלכם, העיצוב והבנייה של האתר שאתם מבצעים יהיה מותאם למחשבים קודם כל. אולם, בשנת 2022 הטלפונים הסלולריים הפכו להיות מרכז הגלישה האינטרנטית של מרבית בני האדם. שימו לב שאתם בונים את האתר שלכם דרך פלטפורמה אשר מנגישה את אתר האינטרנטדבר נוסף שחשוב לדעת הן בהקשר של בניית אתרים בחינם והן בהקשר של בניית אתרים בתשלום הוא שקיים קשר ישיר בין תהליך בניית האתר שלכם לבין הקידום שלו אחר כך במנועי החיפוש. שתבנו לטלפונים הניידים שכן, אנשים נוטים לא לסמוך ולא מעוניינים לגלוש באתר אשר מסובך לתפעול דרך הטלפון.
  • קצב הטעינה של האתר בשנת 2022 אנשים הפכו להיות חסרי סבלנות בשל הקדמה. כיום, על פי סקרים שבוצעו בן אדם יכול להגיע ל8 עמודים אינטרנט שונים בדקה אחת. שימו לב שאתר האינטרנט שאתם בונים הינו מהיר, ונטען ללא כל בעיה ובצורה מהירה יחסית.

דבר נוסף שחשוב לדעת הן בהקשר של בניית אתרים בחינם והן בהקשר של בניית אתרים בתשלום הוא שקיים קשר ישיר בין תהליך בניית האתר שלכם לבין הקידום שלו אחר כך במנועי החיפוש. לכן, חשוב לבנות אתר ששם דגש על כל הקריטריונים של קידום אתרים בין אם זה אתר מונגש, אתר שהקטגוריות שלו מסודרות כמו שצריך בצורה ברורה ונעימה לעין, אתר שכייף לגלוש בו, אתר עם תוכן עשיר ואתר שיש בו קישורים פנימיים וחיצוניים. לכן, אם אין לכם שום מושג בכל מה שקשור לבניית אתרים, התחילו ללמוד את התחום מהבסיס או היעזרו במומחים. יש היום לא מעט פרילנסרים שיבנו לכם אתר בסכום לא גבוה של כסף.

בניית אתר היא אחת הפעולות החשובות ביותר לקידום העסק שלכם. על מנת שהאתר יוביל לתוצאות טובות ויעזור לכם להגדיל את מעגל הלקוחות ולהגדיל את הרווחים, חשוב מאוד לבנות אותו נכון ובאופן מקצועי. חשוב להבין כי בניית אתר מצריכה ידע רב וניסיון רבים אך ניתן לעשות זאת לבד. האם כדאי לבצע בניית אתר לבד? על כך נרחיב במאמר הבא. 

בניית אתר לבד- מדוע חשוב לבנות אתר לעסק?

ההתפתחות הבלתי פוסקת של הטכנולוגיה הפכה את העידן שלנו לעידן טכנולוגי. הרשת הופכת למוקד השיווק והקידום העיקרי עבור מגוון רחב של עסקים. כמעט בכל תחום תוכלו למצוא אתרים אינטרנטיים ושיווק אינטרנטי שמטרתם להוביל להגדלת מעגל הלקוחות, הגדלת המכירות והגדלת הרווחים.

לכל עסק יש מתחרים ולכן אחת המטרות המרכזיות אותן צריך למלא האתר שאתם בונים היא שהלקוחות יעדיפו אתכם. האתר שלכם צריך להיות בולט, למשוך לקוחות ולגבור על המתחרים. בניית אתר מצריכה עבודה מדויקת והדרגתית שדרכה תשיגו את התוצאות הנדרשות. השלב הראשון בבניית אתר מקצועי יתרכז במיקוד מטרת העסק- מה המטרה של בעל העסק? לאחר שהבנו את המטרה יש לחשוב מה הדרכים הטובות ביותר ליישום המטרה.

בראש ובראשונה חשוב להבין כי בניית אתר שימשוך לקוחות ויעזור לקדם את העסק מצריכה ידע, ניסיון והבנה במערכות המתקדמות. בלי הידע המתאים והניסיון הנדרש אתם לא תצליחו לבנות אתר לבד. כמו כן, חשוב מאוד להתעדכן כל הזמן בחידושים של השוק על מנת לבנות אתר עדכני וחדשני שימשוך לקוחות.

אם אין לכם את הידע הנדרש לבניית אתר מקצועי ואיכותי, כדאי לכם לפנות לאנשי מקצוע שיבנו את האתר עבורכם. אם תחליטו לעשות זאת באופן עצמאי אתם מסתכנים בבזבוז זמן רב ולעתים גם כסף רב רק בשביל ללמוד מהי בניית אתר וכיצד יש לבצע אותה. אנשי המקצוע לא רק ידעו כיצד לבנות את האתר אלא יידעו כיצד לעצב אותו בדרכים נכונות, כיצד לשווק אותו וכיצד להבליט את האתר שלכם על פני אתרים אחרים.

בניית אתר לבד- דגשים חשובים

בניית אתר מצריכה עבודה מדויקת שתעבור אחרי כל השלבים על מנת לקבל את התוצאה הנדרשת. 

  • מערכת ניהול- כאשר בונים אתר חשוב מאוד לבחור נכון את מערכת הניהול. זו צריכה להיות מערכה נוחה לשימוש עם תמיכה מלאה בעברית. מערכת כזו לדוגמא היא מערכת וורדפרס. 
  • מיתוג- אחד הדברים החשובים בבניית אתר מקצועי הוא מיתוג נכון של העסק שיעזור למשוך אליו לקוחות מתאימים. 
  • חוויית גלישה טובה- חשוב מאוד לספק לגולשים חוויית גלישה טובה על מנת שירצו להמשיך לגלוש באתר שלכם ולחזור אליו שוב. על מנת שחוויית הגלישה תהיה טובה חשוב שהאתר יהיה נוח לשימוש, ברור להבנה, מתאים לטלפונים ניידים ולא רק למחשב, מספק גלישה מהירה וכמובן נגיש ללקוח. 
  • חיבור רגשי- אחד הדברים החשובים בבניית אתר הוא ליצור עם הגולש חיבור רגשי בעזרת האתר. אתר שיוצר עם הגולש חיבור רגשי גורם לגולש לרצות להמשיך לגלוש בו ואפילו לחשוף את האתר ללקוחות נוספים. איך יוצרים חיבור רגשי עם לקוח? על ידי הוספת סיפור על העסק או על עצמכם. לדוגמא "העסק שלנו התחיל כדוכן קטן בשוק בדימונה…" ועוד. 
  • התאמה לטלפון הנייד- כיום, מרבית הגלישה באינטרנט נעשית דרך הטלפונים הניידים ולא דרך המחשבים. יותר ויותר אנשים מחפשים שירותים או מוצרים אונליין דרך הטלפון הנייד. כאשר בונים אתר חשוב מאוד לבנות אותו כך שיתאים גם לטלפונים ניידים. אתרים שלא מתאימים לטלפונים הניידים מצליחים פחות באופן משמעותי מאתרים שעוברים התאמה לטלפונים הניידים. מי שבונה אתר שלא מתאים לטלפון הנייד מפספס הזדמנות להצליח ולמכור יותר. 

בניית אתר לבד- תוספים מיוחדים

כאשר בונים אתר ניתן להוסיף לו תוספים מיוחדים שישדרגו את חוויית המשתמש שלו. בעקרון אין הגבלה על מספר התוספים בהם ניתן להשתמש אך יש לקחת בחשבון שככל שיהיו יותר תוספים כך תגזלו יותר משאבים וזיכרון מהשרת לכן כדאי לבחור בתוספים הנדרשים ולא מעבר. בנוסף, חשוב מאוד להתקין רק תוספים מומלצים שהמקורות שלהם אמינים. 

  • מיתוג עיצוב לוגו ובניית שפה עיצובית לאתר שלכם- כאן תוכלו לבחור מה יהיו הצבעים באתר, באילו פונטים כדאי להשתמש, מה יהיה הלוגו של העסק שלכם. כל אלה ישפיעו על מיתוג האתר שלכם ויעזרו לכם להתאים אותו למוצר או לשירות שאתם מספקים. 
  • מערכת קידום אתרים בגוגל SEO– יש דרכים שונות לקידום באינטרנט. אחת הדרכים הנפוצות וההכרחיות ביותר לקידום האתר היא ליצור קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני בגוגל יעזור למקם את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכך להביא לו יותר חשיפה של גולשים. ככל שהאתר שלכם יופיע מוקדם יותר בתוצאות החיפוש של גוגל כך הוא יקבל חשיפה גבוהה יותר ולקוחות רבים יותר ייכנסו אליו. הקידום האורגני נעשה על ידי ייצור תוכן מתאים לחיפוש הגולשים. כך לדוגמא אם אתם עסק של הפקת אירועים ואנשים מחפשים הרבה על הפקת ימי הולדת מיוחדים, תוכלו ליצור תוכן מתאים לכך. כך תוכלו להוסיף מילות מפתח, להתאים אליהן את האתר ולאפשר קידום אורגני לאתר שלכם. 
  • ממשק Google Analytics- ממשק זה מאפשר לכם לעקוב אחר הכניסות לאתר. בצורה זו תוכלו לדעת האם האתר שלכם מושך לקוחות- האם גולשים נכנסים לאתר, מתי הם נכנסים, מהיכן הגיעו הגולשים ופרטים נוספים שיעזרו לכם להבין את יעילות האתר ולהסיק מסקנות. 
  • צ'אט באתר- תוכלו להוסיף לאתר שלכם צ'אט שיאפשר לגולשים לשאול שאלות ולהרגיש שהם מקבלים יחס אישי יותר. הצ'אט יכול להיות וירטואלי עם הודעות מוכנות מראש או צ'אט לייב שתוכלו לנהל גם דרך הטלפון הנייד. 
  • קישור לרשתות החברתיות- הרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על העולם ביניהן פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר, לינקדאין ועוד. היום, כמעט ואין אנשים ללא חשבון ברשת חברתית אחת או יותר. קישור לרשתות החברתיות מאפשר לכם לקבל לייקים ושיתופים של התכנים באתר שלכם וכך לקבל חשיפה גם ברשתות החברתיות. כמו כן, תוכלו להטמיע אפשרויות של רשתות חברתיות באתר שלכם כמו לייקים, תגובות או שיתופים ולהפוך את האתר לאטרקטיבי יותר עבור הגולשים. 

בניית אתר לבד או על ידי אנשי מקצוע?

כפי שציינו קודם, בניית אתר מצריכה ידע רב וניסיון רב על מנת שהאתר יהיה יעיל וימשוך לקוחות. בניית אתר על ידי אנשי מקצוע מאפשר לכם להנות ממגוון יתרונות- 

  • עיצוב- עיצוב האתר הוא אחד הדברים החשובים על מנת למשוך לקוחות. האתר צריך להיות מותאם לקהל היעד שלכם ולמוצר שאתם מספקים. העיצובים צריכים להיות ייחודים ולהתאים לקהל היעד, למוצר וכמובן למשוך לקוחות. 
  • שיווק- על מנת שהאתר ימשוך לקוחות חשוב לשווק אותו נכון. השיווק יכול להתבצע ברשתות החברתיות, על ידי גוגל ועוד. 
  • נגישות – בבניית אתר, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להפוך את האתר לנגיש ולספק חוויית גלישה טובה. אנשי המקצוע יודעים מה הממשקים הנוחים ביותר עבור לקוחות ומה הופך את חוויית הגלישה לטובה עבורם. 
  • ייחודיות- ייחודיות זה דבר חשוב מאוד. במיוחד בעולם העסקים. כאשר אתם ייחודיים זוכרים אתכם ורוכשים מכם. אתר ייחודי יכול להיות כלי מצוין למשיכת לקוחות ולהתעניינות מצידם במוצרים שלכם.  

מה המחיר המינימלי לבניית אתר אינטרנט התחום של בניית אתרי אינטרנט הפך בשנים האחרונות למקצוע של ממש וככזה יש בו הצעות למגוון רחב של שירותים בטווחי מחירים שונים ומגוונים. כשם שיש שירותים שמתאימים ופונים לעסקים מסוימים – כך גם הנושא של הקצאת התקציב לבניית האתר. בניית אתרים בזול היא בהחלט אופציה שקיימת בפני בעלי עסקים שרוצים להקים נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט אך חשוב שהם יבינו מה המשמעות של בניית אתר אינטרנט במחיר נמוך.

במה כרוכה בניית אתר אינטרנט?

על מנת להבין האם מחיר כזה או אחר נחשב למחיר כדאי ומתאים לעסק מסוים – חשוב להבין מה זה בעצם אומר לבנות אתר אינטרנט. מכיוון שיש לא מעט אפשרויות ותוספות לאתר עצמו – הרי שאם מוותרים על תוספים כאלה ואחרים בהחלט אפשר למצוא בניית אתרים בזול. נשאלת השאלה – האם לא מדובר בתוספים שיהיו מהותיים עבור העסק ואין זה מומלץ לוותר עליהם. רק בוני אתרים מקצועיים ומנוסים יכולים לענות על שאלה זו.

המשמעות של בניית אתרים בזול

אתר אינטרנט חייב להיות מקצועי ולהיות מוקם על ידי מי שמתמחה בתחום ויודע לאפיין היטב הן את בעל העסק והן את העסק עצמו – מוצרים ושירותים, חזות גראפית, פילוח מדויק של קהל יעד ובניית אסטרטגיית שיווק. מדובר בלא מעט עבודה ומכיוון שכך, אם מוצאים שירותי בניית אתרים בזול חשוב לבחון האם יש שירותים שלא יינתנו או שמא בונה האתר לא מנוסה או מיומן מספיק על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב והמתקדם ביותר.

בניית אתר שמבוססת על התאמה אישית

החוכמה האמיתית בבניית אתרי אינטרנט היא התאמה אישית מלאה לכל עסק בנפרד. אי אפשר להסתמך על פורמטים או תבניות של אתרים, שכן כל בעל עסק הוא אדם בפני עצמו שחשובים לו דברים אחרים ולכן צריך להבין איך יהיה הכי נכון להקים את האתר שלו. ברגע שבוחרים להסתמך על תבניות שמתאימות להרבה אתרים בלי הנגיעה האישית – יתכן ותהיה כאן התפשרות וכך קל יותר למצוא בניית אתרים בזול. מצד שני – בהרבה מקרים התבנית יכולה להתאים גם לעסקים אחרים.

מי מציע שירותים של בניית אתרים בזול?

יש בתחום זה הרבה מאד אנשים שמחפשים את דריסת הרגל הראשונית, כלומר את התפקיד הראשון בבניית אתרים שיכניס אותם לתחום, יעבה את תיק העבודות שלו ושאיתו הם יוכלו להתאמן ולרכוש ניסיון. מכאן שבניית אתר במחיר נמוך יחסית למחירי השוק יכול להתבצע על ידי סטודנט או מי שזה עתה סיים את הלימודים שלו בתחום. אפשרות נוספת היא לבנות אתר בעזרת מדריכים טכניים שקיימים ברחבי הרשת ללא העזרה של איש מקצוע מהעולם של בניית אתרים.

איך יודעים להעריך מחיר של שירות בניית אתר אינטרנט?

איך יודעים להעריך מחיר של שירות בניית אתר אינטרנטמכיוון שבניית אתר מתבססת על התאמה אישית לעסק ולבעל העסק – חשוב לוודא שהצעת המחיר שמקבלים מתאימה בדיוק לבעל העסק שהתעניין בה ולא כלולים בה שירותים לא רלוונטיים. כאשר אוספים כמה הצעות מחיר שהתקבלו מאנשי מקצוע אפשר לראות מי מציע בניית אתרים בזול וההצעה של מי הייתה היקרה ביותר. כך קל יותר להבין מה מופיע בהצעות ולקבל את ההחלטה הנכונה שגם עומדת בתקציב שמקדישים לטובת בניית האתר.

מה צריך לדעת לפני שבונים אתר אינטרנט?

בנייה של אתר אינטרנט היא שם כולל לכמה וכמה שירותים ופעולות שיבוצעו על ידי מי שיקים את האתר. צריך לבצע את האפיון של העסק, קהל היעד, במוצרים והשירותים, הפריסה הגאוגרפית (אם קיימת) ועוד נתונים חשובים. צריך להחליט האם רק בונים את האתר או גם משלמים עבור שירותי קידום אורגני וממומן, האם איש המקצוע גם יקשר לאתר עמוד עסקי ברשתות החברתיות וכמובן לבחון לעומק את רמת המורכבות של האתר עצמו.

מה עולה לבנות אתר אינטרנט?

אין ספק שזו שאלה שכל בעל עסק שואל את עצמו. כל אחד היה רוצה להוציא כמה שפחות על הנושא הזה אך חשוב לזכור שבזכות אתר שהוקם ועוצב בצורה מקצועית אפשר יהיה גם למשוך עוד לקוחות שמצידם יכניסו עוד כספים לפעילות השוטפת של העסק. באופן כללי אפשר לומר שהקמת אתר עולה כמה אלפי שקלים, כאשר אתרים מורכבים יותר יכולים לעלות גם 5000-7000 ₪ ואילו אתרי תדמית פשוטים יותר ובעלי תוכן דל יכולים לעלות פחות.

ההשפעה של אתר האינטרנט על פעילות העסק

בזכות שירותים של בניית אתרים בזול כל בעל עסק יכול להקים עסק ולוודא שיש לו נוכחות דיגיטלית כפי שכל עסק צריך (שלא לומר חייב) שתהיה לו. מצד אחד – הקמת אתר מקצועי מושלם ברמה גבוהה יכולה לעלות לא מעט. מצד שני – גם בניית אתר במחיר זול יותר יכולה לספק את התוצאות הנדרשות עבור בעל העסק כך שמה שבאמת קובע כאן זה הנוכחות ברשת והדרך של גולשים, לקוחות ומתעניינים לדעת על קיומו של העסק וליצור קשר.

קצת על אתרי אינטרנט יקרים וזולים

במקרים רבים מה שמייקר את התהליך של בניית אתר אינטרנט היא הטמעת תוספים שקשורים דווקא בקידום האתר לטווח ארוך אם דרך מנוע החיפוש של גוגל ואם דרך הרשתות החברתיות. מכאן שאם מה שחשוב זה הנוכחות הדיגיטלית, הרי שבעזרת שירותי בניית אתרים בזול אפשר לוותר על חלק מפעולות הקידום וכך לחסוך באופן משמעותי במחיר של הקמת האתר והפרויקט כולו. ברגע שאין שירותי קידום מתמשכים אחרי שהאתר עלה לאוויר המחיר יכול לרדת בצורה משמעותית.

התחושה המספקת של אתר אינטרנט חדש שעולה לאוויר

הקמת אתר אינטרנט היא תהליך מספק מאד ובעל העסק יחכה בקוצר רוח לעלייתו לאתר. כאשר זה סוף סוף קורה – אין ספק שנוצר באופן מיידי שינוי בדרך שבה העסק מתקשר עם הלקוחות או העוקבים שלו ועם הזמן אפשר יהיה להגדיל את המעגל החברתי הווירטואלי של העסק. גם הבעלים של עסק קטן יכול בהחלט לשמוח מהתוצאה ולדעת שכעת קל יותר למצוא אותו ואת השירותים והמוצרים שלו ברחבי הרשת.

אתר אינטרנט חדש – זה מרגש!

עבור כל עסק, בכל גודל – הקמת אתר אינטרנט חדש והעלייה שלו לאוויר היא מעמד מרגש. זה לשחק במגרש של הגדולים, זה לדעת שעכשיו חוקי המשחק משתנים והדרך לשווק ולקדם את העסק משתנה באופן מהותי. בעזרת בניית אתרים בזול גם עסקים קטנים יכולים למצוא את הדרך שלהם לנוכחות דיגיטלית שתקדם אותם ואין שום סיבה שלכל עסק לא תהיה הנוכחות הדיגיטלית הדרושה לשם גדילה, צמיחה והתפתחות לאורך הזמן.

אתר אינטרנט בזול – אתר שמתאים לכל אחד!

לא מעט בעלים של עסקים קטנים מוותרים על בניית אתר אינטרנט בשל המחיר הכספי שזה דורש. ברגע שאפשר להשיג את השירותים האלה במחירים נוחים וזולים יותר – אין ספק שזו הדרך הנכונה להתנהל. גם להשיג אתר אינטרנט עם נוכחות וירטואלית מהותית וגם לשמור על מאזן ההכנסות וההוצאות של העסק. כך יכול בעל העסק ליהנות מכל העולמות ולדעת שגם לעסק שלו מגיע לעמוד מול הגולשים והמתעניינים ולהציג את מה שהוא מציע.

בניית אתר היא הכרח לעסק שרוצה לקדם את עצמו, להרחיב את מעגל הלקוחות שלו ועל ידי כך גם את הרווחים. בניית אתר היא משימה די מורכבת והיא יכולה להיות עסק די יקר, בהתאם לגודל האתר ולמורכבות בנייתו. האם ניתן לבצע בניית אתר בזול? על כך נרחיב במאמר הבא. 

בניית אתר בזול- האם זה אפשרי?

עסקים רבים שרוצים לבנות אתר אינטרנט רוצים לעשות זאת במחירים זולים ככל הניתן. במקרים בהם האתר אמור לשמש עבור כרטיס ביקור דיגיטלי, באמת אין סיבה לשלם מחירים יקרים עבורו. 

אז איך אפשר לבצע בניית אתר בזול?

חשוב להבין שעל מנת לבנות אתר בזול תהיו צריכים לוותר על מרכיבים באתר. לא תוכלו להוסיף את כל האלמנטים שתרצו ולבנות את האתר הכי משודרג שיש. לכן, יש לקחת זאת בחשבון. ריכזנו לכם את האפשרויות העומדות לפניכם על מנת לבנות אתר בזול. 

בניית אתר בזול על ידי מערכת חינמית

האפשרות הראשונה העומדת לפניכם לבניית אתר בזול היא לבחור בפלטפורמה חינמית לבניית אתרים. אם אינכם זקוקים לשטח אחסון גדול עבור האתר ולא חשוב לכם הברנד בשם דומיין, תוכלו להשתמש במערכת חינמית שתאפשר לכם לבנות את האתר בחינם. מערכת כזו לדוגמא היא וויקס שתאפשר לכם לבנות את האתר בחינם. דרך מערכת זו תקבלו שם דומיין עם המיתוג של וויקס.

התוצאה שתקבלו תהיה לא מקצועית במיוחד אבל היא תאפשר לכם לבנות את האתר בזול.  

קיימות פלטפורמות חינמיות נוספות מלבד וויקס. פלטפורמה כזו לדוגמא היא הקוד הפתוח וורדפרס. 

על ידי פלטפורמה זו תוכלו לבנות אתר עם תוצאות מצוינות ותבניות מעוצבות. רוב התבניות הללו ניתנות ללא תשלום ואחרות ניתנות עבור תשלום קטן יחסית.

בניית אתר בזול- מה לגבי קידום?

היכן ניתן לבנות אתר אינטרנט חדש במחיר נמוךקידום בגוגל הוא אחד הדברים החשובים ביותר לעסקים ובניית אתר בזול יכולה לפגוע בכך. עם זאת, בניית אתר וורדפרס זול מאפשר קידום אורגני בגוגל. וורדפרס היא אחת ממערכות הניהול הפופולאריות ביותר בעולם. אנשים רבים מעוניינים לבנות אתר בזול על ידי מערכת וורדפרס. אתרים שנבנו על ידי וורדפרס נחשבים לאתרים מקצועיים הניתנים לקידום אורגני בגוגל כלומר SEO. 

תהליך קידום אורגני בגוגל הוא תהליך לא פשוט שמצריך הרבה תשומת לב, זמן ומשאבים על מנת לקבל תוצאות טובות שמניבות בסופו של דבר גם רווחים. אחד הדברים המרכזיים לקידום אורגני יעיל הוא לבנות תשתיות מתאימות לקידום האתר. בין התשתיות הנדרשות תמצאו יצירת מפת אתר, ביצוע הפניות, טיוב כותרות, תגיות מטא ועוד.

מרכיב נוסף שיכול לסייע בקידום אורגני יעיל בגוגל הוא לבנות עמודים רבים הממוקדים במילות מפתח שונות. כך על ידי חיפוש של גולשים, מילות המפתח יכולות למקם את האתר שלכם גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל ולהוביל לחשיפה גבוהה יותר של הגולשים.  

תשמחו לשמוע כי קיימים ספקים ובוני אתרים רבים שיוכלו לבנות עבורכם אתר וורדפרס בזול שיאפשר גם קידום אורגני יעיל בגוגל. אך חשוב לקחת בחשבון כי לא כולם מקצועיים. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור באיש המקצוע הזול ביותר בצעו השוואת מחירים והבינו מה אתם מקבלים אצל כל אחד. בקשו דוגמאות לאתרים קודמים ואם יש לכם את האפשרות התייעצו עם מישהו שמבין בתחום. 

בניית אתר בזול- עיצוב

בניית אתר בזול מצריכה מכם להתפשר על העיצוב של האתר. אם אתם רוצים לבנות אתר מקצועי ובעל סמכות כדאי לכם לשלם למעצב מקצועי שיעצב לכם אתר בהתאמה אישית לקהל היעד שלכם ולמוצר אותו אתם מספקים. אך אתרים רבים, אינם מצריכים עיצובים ייחודיים במיוחד. במקרה כזה תוכלו להסתפק בתבניות מעוצבות מוכנות מראש כמו בפלטפורמת וורדפרס. 

בניית אתר תוך שימוש בתבנית מוכנה מראש מאפשר לכם להוזיל את עלויות ההקמה באופן משמעותי כיוון שתשקיעו מינימום בקסטומיזציה, כלומר בהתאמה אישית. למרות הכיף בלעצב אתר בהתאמה אישית אין כל רע בשימוש בתבניות מוכנות לראש. אלו תבניות שמעוצבות על ידי מעצבים מקצועיים ותוכננו לפרטי פרטים כולל שילובי הצבעים, הפונטים הנבחרים, המרווחים בין הפסקאות ועוד. 

בניית אתר בזול- תמונות

התמונות הן אחד הרכיבים המשמעותיים באתרי עסקים באינטרנט. על ידי התמונות בעל העסק יכול להראות לגולשים את המוצרים הנמכרים באתר, לתת דוגמאות לסוגי השירות המסופקים, להדגים כיצד נראים השירותים ועוד. תמונות באתר מושכות לקוחות ומשפרות את חוויית המשתמש באתר. 

חשוב לעשות שימוש בתמונות באופן חכם על מנת לא להיות חשופים לתביעות מיותרות. תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש חופשי בתמונות בהתאם לכללים אותם הגדיר בעל הזכויות של התמונה, צילום התמונות באופן עצמי, השכרת שירותי צילום מקצועיים או רכישה של התמונות בהן תרצו לעשות שימוש באתר. 

יש לקחת בחשבון כי לעתים שימוש בתמונות מסוימות יצריך לשלב קרדיט באתר, אך במקרה כזה תוכלו לחסוך את עלויות ההקמה של האתר.

בניית אתר בזול- לוגו

אחד הדברים שיכולים לייקר משמעותית את הקמת האתר שלכם הוא לוגו. בניית לוגו מקצועית על ידי מעצב מקצועי מתאים יכולה  להגיע למחירים יקרים הנעים סביב אלפי שקלים. 

כמובן שתוכלו לבחור לוותר על הוספת לוגו לאתר על מנת להוזיל עלויות. מומלץ לא לוותר על הלוגו כיוון שהוא אחד האלמנטים החשובים לעסקים. במקרים רבים לקוחות מזהים את העסק לפי הלוגו לכן במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם מומלץ כן להוסיף לוגו לאתר. 

הוספת לוגו לאתר תוך שמירה על מחירים נוחים יכולה להתבצע על ידי פרילנסרים המספקים שירות זול יותר ממעצבים מקצועיים. אפשרות נוספת היא עיצוב לוגו על ידי תבניות לוגו מוכנות מראש. 

בניית אתרים בזול- על מה אפשר לוותר?

חנות אינטרנטית

בונים אתר אינטרנט זול יחסית בניית אתרי מכירות אינטרנטיים היא בדרך כלל משימה לא פשוטה שמצריכה ידע רב ותקציבים גדולים יותר מאשר בניית אתרים פשוטים. אם העסק שלכם לא מוכר מוצרים אונליין ואתם לא צריכים לבנות אתר מכירות אינטרנטי, תוכלו לצמצם את עלויות ההקמה באופן משמעותי. 

חיבור לבסיס נתונים

אתרים רבים נתמכים על בסיס נתונים על מנת לייצר מידע מותאם אישי עבור הלקוח. אתרים שצריכים שירות כזה הם בעיקר אתרי מכירות אינטרנטיים. אתרי תדמית לדוגמא, אינם זקוקים לחיבור לבסיס נתונים. אם האתר שלכם אינו מצריך חיבור לבסיס נתונים תוכלו להוזיל את עלויות ההקמה באופן משמעותי. 

דפים דינאמיים

דפים דינאמיים הם דפים המסתמכים על הבחירות של הגולש ומשתנים בהתאם לכך. דפים סטטיים לעומת זאת, אינם משתנים. פיתוח דפים דינאמיים מייקר את עלות ההקמה של האתר. לכן, אם דפים דינאמיים אינם הכרח לאתר שלכם, תוכלו להוזיל את עלויות ההקמה באופן משמעותי. 

הזנה של מוצרים

אתרי מכירות אינטרנטיים מצריכים הזנה והטמעה של מוצרים באתר. ככל שיש יותר מוצרים כך יהיה צורך ביותר עבודת הזנה והטמעה וכך תאלצו לשלם יותר כסף לאיש המקצוע. לכן, אם אתם רוצים להוזיל עלויות תוכלו להטמיע פחות מוצרים באתר. כמו כן, למי שיש את הידע לכך יוכל לעשות זאת בעצמו ועל ידי כך לחסוך עלויות גבוהות במיוחד. 

תוספים מיוחדים

קיימים תוספים מיוחדים שתוכלו להוסיף לאתר שלכם. אם אינכם צריכים התקנתם של תוספים מיוחדים תוכלו להוזיל משמעותית את העלות של הקמת האתר. 

בניית אתר אינטרנט בחינם

בניית אתר אינטרנט לעסק שלך אינה משימה קלה. אתה צריך לדעת מה אתה רוצה ואיך לעשות את זה. יש אנשים שמפחדים כשהם רואים את כל ההיבטים של התהליך ואת הזמן שלוקח ליצור אתר אינטרנט, אבל אנחנו כאן כדי להקל עליך.

נתחיל עם הבסיס:

מה אתה רוצה באתר שלך? האם אתה רוצה אתר מסחר אלקטרוני או בלוג? אתה רוצה בלוג? אתה צריך קצת עזרה בעיצוב? כמה זמן יש לך לבניית האתר שלך? איזה סוג של שירותי אירוח זמינים?

חשוב שנשקול את כל הגורמים הללו לפני שנתחיל לבנות את האתר כי זה יחסוך לנו זמן בהמשך.

ישנם מגוון רחב של פלטפורמות לבניית אתר, חלקן זולות יותר וחלקן יקרות יותר, חלקן בעבור מי שאינו יודע תכנות כלל וחלקן בעבור מתכנתים ובעלי ידע בקוד פתוח. אם אין לכם את הידע בשפת קוד ותוכנות וגם לא בוכטה של כסף כדי לשלם למתכנת שיבנה לכם אתר, ישנם אתרים רבים ברשת שבהם ניתן להקים אתר אינטרנט בחינם ובקלות.

מהם האתרים החינמיים

אתר חינמי הוא אתר אינטרנט הממומן על ידי ארגון או חברה וניתן להשתמש בו למטרות שיווקיות. זה בחינם מכיוון שהעסק שמספק את האתר לא צריך לשלם עבור אחסון, תחזוקה, עדכונים שינוי מידע וכו'. דוגמה לכך תהיה אתר אינטרנט של חברה כלשהי המכיל את פרטי ההתקשרות שלה, תמונות של פרויקטים של החברה מידע כללי על החברה אודות החברה, ממליצים וכו'. אתרים אלו בנויים לרוב על פלטפורמות חינמיות המשמשות כל מיני חברות וארגונים.

איך עושים זאת?

בעזרת בוני אתרים בחינם, אתה יכול להפעיל את האתר שלך תוך זמן קצר. יש הרבה בוני אתרים בחינם באינטרנט לבחירה.

אבל איך תדעו מה הכי מתאים לכם? כאשר בוחרים בונה אתרים חינמי, חשוב להסתכל מה מוצע בגרסה החינמית ומה זמין בגרסאות בתשלום. לדוגמה, הרבה מהם מציעים כמות מוגבלת של שטח אחסון או רוחב פס. אם זה המקרה, אולי כדאי לשלם עבור תוכנית יקרה יותר כדי שיהיה לך יותר שטח אחסון או רוחב פס במידת הצורך.

בניית אתר אינטרנט בחינם

בונה אתרים חינמי מאפשר לך לבנות אתר בחינם מבלי שתצטרך לדאוג לגבי קידוד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור תבנית, להוסיף את התוכן שלכם ולפרסם אותו. אתה לא צריך לשלם עבור אירוח או עיצוב כי אלה כלולים בחבילה. אתה יכול גם לשמור את הפרויקט שלך ולחזור אליו מאוחר יותר אם אין לך זמן לסיים אותו מיד. בנוסף אתרים אלו מתאימים לנייד.

בניית אתר חינמי היא פלטפורמה מקוונת המאפשרת לכל אחד ולכל אחד ליצור ולהתאים את האתר האישי שלו תוך פחות מ-10 דקות. פלטפורמה זו חוסכת לך את הטרחה של רכישת שמות דומיין יקר יותר. אתה יכול לבנות אתר אינטרנט בחינם עם דומיין וספק אירוח ספציפיים. אם אתה רוצה ליצור אתר לעסק שלך, הדרך הטובה ביותר תהיה למצוא ספק דומיין ולקבל ממנו את שירות האירוח. ישנם אתרים רבים שמציעים עזרה רבה ביצירת אתר אלגנטי ומסודר לכל מטרה. ישנם גם כלים רבים אחרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לגרום לאתר החינמי שלך להיראות יותר מקצועי ועדכני כמו תבניות עיצוב אתרים בחינם או אתרי צילום מלאי.

מטרת בניית האתרבניית אתר אינטרנט בחינם: מטרת בניית האתר

אחת המטרות העיקריות של בניית אתר אינטרנט היא ליצור בית מקוון לעסק שלך. כשיש לך אתר משלך, הרבה יותר קל לקדם את המוצרים והשירותים שלך. זה גם הרבה יותר קל לעקוב אחר ההתקדמות של מסעות הפרסום השיווקיים שאתה מפעיל באינטרנט. כל היתרונות הללו יכולים להגיע בעלות גבוהה אם אתה בונה את האתר שלך באמצעות שירותים יקרים בתשלום למרבה המזל, ישנם כעת כלים חינמיים המאפשרים לך ליצור אתר משלך בכמה קליקים בלבד.

ממה מתחילים?

בניית אתר חינמי היא לא קשה כמו שזה נשמע. ישנן מדריכים רבים באינטרנט המספקים הוראות שלב אחר שלב לבניית אתר אינטרנט. ראשית מתחילים בעיצוב האתר שלך. אתה יכול להשתמש בכל אחד מכלי עיצוב דפי האינטרנט המועדפים עליך .

השלב הבא הוא להגדיר שירות אירוח דומיין ואירוח אתרים. זה המקום שבו אנשים בדרך כלל נתקעים כי הם לא יודעים איך להתנהל בתהליך הזה. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טופס ההרשמה שסופק על ידי רוב ספקי אירוח אתרים או דרך תכונת הצ'אט החי שלהם באינטרנט.

לאחר שהגדרת דומיין ואירוח אתרים, עליך להתקין מערכת ניהול תוכן על חשבון אחסון האתרים שלך כדי שתוכל להתחיל לבנות איתו את האתר שלך. כיום שהכל טכנולוגי ומתבצע דרך האינטרנט אתר אינטרנט הוא דרך מצוינת להגיע לקהל שלכם וזה לא חייב לעלות הרבה כסף. בעזרת אחסון אתרים בחינם תוכלו ליצור אתר חינמי שיאפשר לכם להעמיד את העבודה או המוצר שלכם בפני העולם. יש הרבה תבניות שבהן אתה יכול להשתמש בחינם, כאשר חלקן אפילו נותנות לך שדרוגים בתשלום אם אתה רוצה יותר שליטה על העיצוב. 

הנה מה שאתה צריך כדי להתחיל-

ראשית, תזדקק לשם תחום ואירוח אתרים. אתה יכול לרשום את הדומיין שלך בכל אחד מהרשמים הגדולים, תצטרך גם להשיג אירוח אתרים עבור האתר שלך. אירוח אתרים הוא השירות שעוזר לך לאחסן את קבצי האתר שלך בשרת כדי שאנשים יוכלו לגשת אליהם דרך האינטרנט. אם אתה חדש בתחום אירוח אתרים, ישנם אתרים שמסבירים ביתר קלות אפשריות מצוינות מכיוון שהם מציעים תמיכת לקוחות באיכות גבוהה והם ידועים במהירויות המהירות ובמחירים הנמוכים שלהם.

בניית אתר אינטרנט בחינם: שלבים בבניית האתר שלך:

בחירת אתר שיספק לך את השירות בחינם

תכנון 

הגדרת מטרות 

איפיון האתר 

גודל איחסון

עיצוב האתר שלך

יצירת דפים

פרסום ושיווק האתר באינטרנט

בניית אתר אינטרנט בחינם: עיצוב האתר

עולם עיצוב האתרים השתנה לחלוטין. במקום להעסיק חברה או להשקיע שנים בלימוד פיתוח אתרים, כל אחד יכול לבנות אתר בתוך דקות עם שימוש בתבניות ותכונות גרירה ושחרור הזמינות ברוב חבילות התוכנה. אתר איכותי יהיה מהיר ויוצג היטב בכל הדפדפנים, בעוד שאתר שפותח ללא תכנון, עלול להיתקל בבעיות בתצוגה בדפדפנים שונים, בעיות שדרוג, טעינה איטית וכן סריקה לקויה ע"י מנועי חיפוש כמו גוגל.

כל מה שאתה צריך זה קצת זמן, קצת יצירתיות ושימוש בכמה כלי עזר מעולם האינטרנט . האינטרנט הוא משאב מדהים ודרך להתחבר לעולם. למרות שזה נכון כמעט לכל אחד בעולם, זה יכול להיות קשה לאנשים במדינות שאינן מתפתחות שאינם יכולים להרשות לעצמם לשלם עבור אתר אינטרנט. בונה אתרים בחינם הוא בדיוק מה שהם צריכים. זה מאפשר להם ליצור אתר בעל מראה מקצועי מבלי להוציא כסף בכלל על שמות דומיין, אחסון או עבודת עיצוב. יש הרבה בוני אתרים בחינם הזמינים באינטרנט שמאפשרים לכל אחד לבנות אתר משלו מאפס או להשתמש בתבניות מאתרים אחרים.

בניית אתר אינטרנט בחינם: פרסום האתר

כדי שהאתר שלנו יזכה לחשיפה קבועה של גולשים רבים, מלבד קידום אתרים נדרש גם שיווק ופרסום של האתר באמצעים שונים. כיום הנושא החם ביותר בשיווק באינטרנט הוא שיווק ברשתות חברתיות, אך בתחום הפרסום ברשת השמיים הם הגבול, וניתן להרחיב את השיווק לאפיקים רבים ומגוונים: פרסום ממומן בתשלום, מאמרים, סירטונים, ופעילויות שונות.

כל עסק צריך אתר שיציג אותו כראוי, וזאת על מנת לבסס הכרה, להגדיל את מעגל הלקוחות וכמובן- להתפתח. לכן, עסק מצליח הוא עסק אשר באמצעות האתרחשוב להיעזר בבניית אתרים המלצות וביקורות על מנת לבחור את איש המקצוע הנכון עבורכם. שלו, יגיש את כלל שירותיו, ללקוחות למתעניינים חדשים, בצורה נגישה, שיווקית ומושכת. ככל שתיאור הפרטים וההנגשה יניעו לפעולה ויהיה בהם את הניחוח השיווקי הנכון לעסק, כך האתר יהיה טוב יותר עבור בעל העסק. על כן, בניית אתר היא צורך הכרחי לכל עסק, ובהתאמה הביקוש לאנשי מקצוע טובים בתחום בניית האתרים עולה ועולה עם השנים. כאן חשוב לציין, שבהחלט חשוב לבחור נכון, מאחר שבניית אתר היא מטריה שלמה. היא דורשת את השילוב המנצח שבין הידע הטכני, כלומר שפות התיכנות, טכנולוגיות נוספות וכדומה, לבין הידע והכישרון לעצב, לצד ההבנה והידע בשיווק, על מנת ליצור את התוצאה הטובה ביותר בדמות האתר האידיאלי. לשם כך חשוב להיעזר בבניית אתרים המלצות וביקורות על מנת לבחור את איש המקצוע הנכון עבורכם.

דמותו של האתר אידיאלי כמובן תשתנה מעסק לעסק. החשיבות של איש המקצוע היא בהתאמה נכונה, של האתר לעסק שלפנינו. בעל המקצוע ידע לבנות את האתר בצורה שיווקית ומושכת אשר מעבירה את המסר הנכון כראוי. כך לעניין פרמטרים וניואנסים קטנים בבניית אתרים אשר אותם יצטרך להכיר איש מקצוע שתבחרו. זאת כמו שיווק באמצעות גרפיקה, שיווק בעיצוב, שיווק באמצעות UI UX וכדומה, זאת על מנת לבצע את ההתאמה הנכונה של הטכנלוגיה הנכונה עבורכם.

המותג שלכם, על מנת להצליח, יהא מחוייב ללכת יד ביד עם בידול ומיתוג נכון, ולצד זאת גם כמובן לקחת בחשבון את הניראות כללית של האתר וחוויית המשתמש. כל אלו על משמעותיהם מרכיבים את התוצר השלם של האתר האידיאלי והמדויק עבורכם. כיום, נפוצה מאד הבשורה כי אתר טוב יכול להוביל כל עסק טוב להצלחה. לכן, בניית אתרים המלצות חשובה במיוחד להכרה, על מנת לבחור את איש המקצוע הנכון.

מהי החשיבות הכה רבה שבהקמת אתר לעסק?כיום, נפוצה מאד הבשורה כי אתר טוב יכול להוביל כל עסק טוב להצלחה. לכן, בניית אתרים המלצות חשובה במיוחד להכרה, על מנת לבחור את איש המקצוע הנכון.

הבה נבין כי אתר טוב, מדויק ונכון לכל בעל עסק יכול לעשות, וברוב המקרים אכן עושה, את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר שתוכלו לעשות. זאת נכון עבור כל סוגי העסקים, קטנים כגדולים, חדשים כותיקים, ללא אבחנה. אתר באינטרנט אשר בנוי בצורה טובה, מדויקת ושיווקית מהווה את כרטיס הביקור שלכם ברשת, והוא הכלי משמעותי ביותר עבורכם. באמצעותו יכול כל בר דעת ומתעניין לתהות על קנקנו של העסק ולהסיק האם הוא מעוניין להתקשר איתו ולקחת שירותיו, או לאו.

בפועל, בניית אתר טוב ומדויק עבורכם כבעלי עסקים תהיה הנישה השיווקית אשר תקדם את העסק, שכן היא תניע את הקהל שלכם לפעולה. באמצעות אתר טוב ניתן ליצור מעגל לידים משמעותי, לבסס חשיפה והכרה כלפי לקוחות ומצטרפים חדשים, ולהביא לפיתוח העסק במהירות וביעילות, מבחינת החשיפה והמכירות כאחד. מצד שני, אם בניית האתר תיעשה בצורה שאיננה נכונה או לא מותאמת או אף לא מדויקת, היא תיצור את הפעולה ההפוכה עבורכם כבעלי עסקים ואף עלולה לחבל בהצלחתכם ולפגוע בשם ובמוניטין. לכן, חשוב מאד לפנות למפתח אשר לו הידע והכלים הטובים והמקצועיים ביותר לבניית אתר טוב ומדויק.

מהם השלבים אשר יבצע עבורכם איש המקצוע במטרה לבנות את האתר האידיאלי?

עולם בניית האתרים הוא עולם גדוש ורחב, אשר כולל בתוכו כמויות עצומות של ידע, מידע ועשייה. מאחר שמדובר בעולם שלם אשר לוקח בחשבון מגוון רחב של שפות אשר יש לתת להן ביטוי כמו טכנולוגיה, תיכנות, עיצוב, שפת תוכן ועוד רבות, איש המקצוע שתבחרו חשוב במיוחד. זאת על מנת לקבל את התוצאה המושלמת והמדויקת עבורכם, לא פחות, בניית האתר הטוב ביותר לעסק.

הדבר הראשון שיעשה איש המקצוע שתבחרו הוא להבין את העסק, מי עומד לפניו. להבנת הלקוח ישנה משמעות גבוהה במיוחד, שהרי מדובר בשער לעולמו שלבעת חיפוש איש המקצוע הנכון ובניית אתרים המלצות, שימו פעמיכם כי איש המקצוע שלכם איננו מדלג על השלב הכה חשוב הזה. בעל העסק. בין היתר יבין איש המקצוע שלכם מה אתם כבעלי עסק, צריכים, לצד מה אתם רוצים, וכמובן יחבר ויסנכרן בין שני המישורים הללו. לאחר שגובשה הבנת הלקוח, יישמה איש המקצוע שלכם בבניית האתר. שלב זה נקרא למידת הלקוח.

שלב למידת הלקוח לוקח בחשבון מענה על שאלות כמו זהות הלקוח, השירותים שהוא מעניק, מטרת האתר אותו אנו בונים ועוד. בתחילה חשוב למצוא מענה על שאלות פשוטות, ומכאן לרדת לפרטים וליישם. בשלב הגבוה יותר יעלו השאלות תהפוכנה משמעותיות יותר: מה הוא המוצר או השירות הנמכר, מי הוא קהל היעד, מי הוא קהל היעד שנרצה לכוון אליו בנוסף לקהל היעד כיום. וכן, מי הם המתחרים של העסק שלפנינו, כיצד נזהה אותם, מה ניקח או נלמד מהם ומה נבחר לעשות אחרת על מנת לייצר את בידול ומיתוג העסק, הדבר החשוב מכל. באמצעות המענה על כל השאלות הללו יבצע איש המקצוע שלכם את האיפיון המלא לבעל העסק, וימצא את התשובות לשאלות אשר יאפשרו לו לבנות את הפיתרון המקיף. לכן, בעת חיפוש איש המקצוע הנכון ובניית אתרים המלצות, שימו פעמיכם כי איש המקצוע שלכם איננו מדלג על השלב הכה חשוב הזה.

השלב הבא היא בניית האתר בפועל, הלכה למעשה. זהו שלב הפיתוח והוא יכלול את כל הטכנולוגיות הדרושות, כפי שצויין לעיל. על איש המקצוע שלכם להכיר את השפות הללו, החל מפיתוח, תיכנות, וורדפרס, ועוד. בשלב זה יעשה איש המקצוע שלכם את החיבור הנכון שבין השאלות משלב האיפיון, ליישומן בפועל  והבאתן לידי ביטוי בבניית האתר. לכן, חשוב להבין בבניית אתרים המלצות, כי איש המקצוע שלכם מכיר את הטכנולוגיות ויודע לבצע את ההתאמות הללו. למשל, שאלות חשובות שיש לתת עליהן מענה הן לדוגמה מהי הטכנולוגיה או המערכת הנכונה לנו באתר הספציפי? היכן נכון לייצב כל קטגוריה באתר? מדוע כך ולא אחרת? השלב הזה מתחיל ממש בבניית שלד, ממשיך לפיתוח, עיצוב והצבה של טקסט, תמונה, שיר, התאמה רספונסיבית (התאמת המסך לשימוש במגוון מכשירים). ומכאן, מתחילה להיבנות התמונה המלאה והמקיפה בדמות האתר החדש שלכם.

שלבים נוספים אשר חשוב שאיש המקצוע שלכם ייגע בהם, ושתקחו בחשבון בבניית אתרים המלצות, הם כמובן עיצוב האתר, תוכן, ושיווק. מכלול הפרמטרים הללו מתגבש לכדי האתר השל, כמו פאזל. זו גם אחת הסיבות בגינן חשוב לשכור שירותיו של איש מקצוע מנוסה ומהימן. כיום, ישנו דגש רחב מאד על ארגז כלים גדול כהבנה לטיב איש המקצוע שלפנינו. לכן בבניית אתרים המלצות שימוש לב כי איש המקצוע שלכם מכיר את כל השפות הללו ואת הניואנסים החשובים שבשיווק האתר.

 

הנימה השיווקית היא זו שבסופו של דבר תהווה את הדבק לכל החלקים. כמובן, שישנה חשיבות גדולה מנשוא לכל אחד מהחלקים שמנינו לעיל, ללא משוא פנים. הנימה השיווקית היא הדלק שיחבר את כל החלקים החשובים הללו לאחד, וייצור את השלם. שיווק נכון יספק תוצאות מדהימות, אידיאליות ומהירות. ועם שיווק נכון, תעלה משמעותית כמות הלידים וכן יעלה מעגל הלקוחות. ותוצאה בסופו של יום תהיה התוצר המושלם והמדויק בדמות האתר החדש שלכם.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך