בניית אתרי וורדפרס לעסקים

מה בעמוד זה?

מגיפת הקורונה אילצה אתכם לסגור את שערי העסק לתקופה ממושכת, כך שגם לאחר מתן החיסונים והצבת הנחיות העסק שלכם עדיין לא מצליח להתאושש ולחזור להיות עם מספר הלקוחות שהיה בעבר. לפני שמתייאשים וממהרים לסגור את העסק, כדאי לחשוב על האפשרות של מעבר העסק לאונליין – פעולה שגרמה להרבה מאוד עסקים להיות זמינים ונגישים עבור קהל הלקוחות שנמנע להגיע באופן פיזי למקומות, וכך גם לייצר הצלחה נוספת הן מבחינת מכירות והן מבחינת חשיפה לקהל לקוחות גדול ומגון יותר.

בכדי שתוכלו לפנות לקהל הגולשים שנמצא במרחב הווירטואלי ברשת, עליכם להיעזר בשירותי בניית אתרי וורדפרס לעסקים כדי להחזיק בידיכם אתר אינטרנט איכותי ומעניין שימשוך את הלקוחות הנכונים. מדוע כדאי להחזיק דווקא באתר וורדפרס, מה היתרונות של אתר כזה ומה שונה ממנו לעומת אתר סטנדרטי שמקימים לעסק? נענה על כל השאלות הללו ועוד במאמר הנוכחי.

מה החשיבות של אתר אינטרנט לכל עסק?

החשיבות של אתרי אינטרנט לעסקים אינה נובעת רק מתקופת הקורונה והמעבר של כולם לדיגיטל בתקופה הזו, אלאלהיעזר בשירותי בניית אתרי וורדפרס לעסקים כדי להחזיק בידיכם אתר אינטרנט איכותי ומעניין דווקא בגלל העדפת הנגישות של קהל הגולשים לחפש ולאתר עסקם שיהיו זמינים עבורם בכל שעה ובכל מקום באמצעות תקשורת אלחוטית. אם בעבר לקוחות היו מקימים טלפון לעסק כדי לברר דברים ולשאול שאלות כמו מה הכתובת, מה שעות הפתיחה, מה המחירים וכו' – כיום הם עושים זאת בצורה נוחה ומהירה יותר על ידי חיפוש העסק באינטרנט, כניסה לאתר של העסק ומציאת כל המידע והפרטים שהם צריכים לדעת.

בניית אתרים לעסקים בהתאמה אישית

המרחב הווירטואלי בעידן הדיגיטלי של היום הוא ענק ומגוון, ולכן ניתן למצוא בו כל דבר שמחפשים ורוצים ולכן גם עסקים מכל רחבי העולם החליטו לבסס את הנוכחות שלהם ברשת, ולהיות זמינים עבור כל סוג של לקוח שיכול להניב הכנסה לעסק, גם אם מדובר על ספקים או משקיעים שעשויים להגדיל את המיתוג וההצלחה העסקית. משום כך קיים צורך הולך וגובר להעברת פעילות העסק לאונליין, לא משנה אם העדפה היא להחליף את החנות/עסק הפיזי באחד מקוון או לשלב בין שני סוגים אלו לרווחת הלקוחות והצרכנים הפוטנציאליים.

חברות בניית אתרים הן אלו המתמחות בבנייה ועיצוב של אתרים לעסקים, כאשר ההעדפה וההמלצה הרווחת היאבניית אתרי וורדפרס לעסקים המעניקה נוחות הרבה יותר טובה לבעלי עסקים שמחזיקים בנכס דיגיטלי חדש בעל פוטנציאל הצלחה גדול בניית אתרי וורדפרס לעסקים המעניקה נוחות הרבה יותר טובה לבעלי עסקים שמחזיקים בנכס דיגיטלי חדש בעל פוטנציאל הצלחה גדול. בכדי למתג את העסק בהתאם, יש צורך להקים אתר אינטרנט איכותי ומותאם לאופי ולמהות של כל עסק – דבר בו מתמחים בוני אתרים מקצועיים, הפועלים בשיתוף עם בעלי העסק במהלך איפיון האתר ובנייה שלו.

מהו אתר וורדפרס?

כאמור, כיום ניתן לראות הרבה מאוד עסקים שבוחרים להקים אתר אינטרנט באמצעות מערכת וורדפרס, שזוהי מערכת ניהול תוכן המוכרת גם בשם CMS. מערכת כזו מאפשרת לכל אחד לבנות, לעצב ולהקים אתר אינטרנט בצורה נוחה ופשוטה מאוד ללא כל צורך מקדים בתכנות ושפות קוד שונות. כיוון שמדובר על מערכת ניהול תוכן מובנית, היצירה של האתר מתרחשת על המערכת הזו וכך נחסך הצורך בניסוח קודים ובנייה מלאה וארוכה יותר של אתר אינטרנט.

נוסף לוורדפרס, ישנן עוד כמה מערכות ניהול תוכן אחרות המאפשרות להקים ולבנות אתרי אינטרנט ללא ידע קודם, אך על פי העדפות של בעלי עסקים נראה כי מערכת הוורדפרס היא המערכת האהובה והטובה ביותר לתפעול וניהול.

מה ההבדל בין אתר וורדפרס לאתר רגיל?

מבחינת נראות ויזואלית למתבונן באתר האינטרנט, ניתן לומר כי אין כל הבדל בין אתר שנבנה על מערכת וורדפרס

תמיד ניתן להיעזר בחברות המתמחות בתחום בניית אתרי וורדפרס לעסקים.

לבין אתר רגיל שנבנה באמצעות שפת קוד. ההבדל העיקרי נמצא למעשה "מאחורי הקלעים", היכן שבעל האתר מקבל גישה להגדרות האתר לצורך העלאה, מחיקה ועדכון של תכנים באתר. במקרה הזה ההבדל בין שני סוגי אתרים אלו הוא מהותי, כיוון שאתר וורדפרס הוא נוח וידידותי לניהול ועדכון, ואילו אתר עם שפת קוד מחייב התערבות של מתכנת או האדם שפיתח בעצמו את האתר.

מה היתרונות של אתרי וורדפרס?

  • מערכת חינמית לניהול תוכן – הורדה והתקנה של מערכת וורדפרס במחשב היא פשוטה וגם לא עולה כסף, ולכן למעשה כל אחד יכול להוריד אותה למחשב ולהתנסות לבד בבנייה והקמה של אתר אינטרנט מאפס. עבור עסקים כמובן שאין את הזמן והסבלנות לנסות לבנות אתר לבד, ולכן הם נעזרים בחברות המתמחות בתחום בניית אתרי וורדפרס לעסקים.
  • הורדה והתקנה של תוספים שימושיים – אחד מהיתרונות הבולטים של מערכת הוורדפרס היא האפשרות להתקנה של תוספים מיוחדים, כאלו שלא מצריכים ידע מקדים או ניסיון טכני אלא פשוט מאפשרים הוספה של פיצ'רים ואלמנטים שיסייעו בניהול ותפעול שוטף של האתר.
  • סגנונות עיצוב מגוונים – על מנת שאתרי אינטרנט הבנויים בוורדפרס לא ייראו זהים אחד לשני, המערכתבניית אתרי וורדפרס לעסקים – האם ניתן לבנות אתר באופן עצמאי מאפשרת לבחור בין מגוון ענק של תבניות עיצוב מודרניות וייחודיות המעניקות לאתר מראה מעניין ומושך.
  • עדכונים שוטפים ופיצ'רים מיוחדים – כחלק מהפופולריות של המערכת בקרב בעלי עסקים ובעלי אתרים, וורדפרס מקפידה על העלאת עדכונים שוטפים למערכת כדי לרענן את היצע האפשרויות המוצעות מבחינת תוספים ועיצובים, וגם כדי לחזק את האבטחה של האתרים ולמנוע באגים לא רצויים.
  • תמיכה בשלל שפות – נכון להיום וורדפרס תוכנת ב-62 שפות, כך שגם אם תרצו להקים אתר אינטרנט לעסק עבור קהל גולשים מארה"ב, רוסיה, איטליה, צרפת ועוד תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעותה.
  • קלות תפעול של עריכה ועדכון עמודים באתר – תהליך ההקמה הראשוני של האתר בוורדפרס מצריך זמן, סבלנות והבנה של הפיצ'רים השונים ולכן זה תהליך שנעשה על ידי בונה האתר המקצועי. לאחר שהוא מוסר לעסק את האתר, בעל העסק יכול לשלוט על כל הנעשה בו בקלות על ידי כניסה אל מערכת ניהול התוכן וגישהמדוע כדאי לבנות אתר בוורדפרס ולא במערכת ניהול תוכן אחרת נוחה וברורה אל כל התוכן שקיים באתר. הודות למערכת ידידותית ונגישה כל אחד יכול לתפעל את האתר בצורה חלקה ומהירה, אם מבחינת הוספה ומחיקת תמונות באתר, הוספה של תוכן כתוב וגם הוספה ועריכה של עמודים קיימים או חדשים באתר.
  • מגוון מדריכים פרקטיים לשימוש בוורדפרס – כיוון שוורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר, ניתן למצוא ברחבי הרשת אינספור מדריכים יעילים וברורים על ניהול ותפעול המערכת הזו. כך שאם נתקלים בבעיה או שהמערכת מציגה התראה מסוימת, ניתן למצוא מידע מקיף על כך במאמרים, כתבות ומדריכים כתובים ומצולמים הזמינים ברשת באופן חופשי.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים – האם ניתן לבנות אתר לבד?

השימוש הנוח והפשוט במערכת ניהול תוכן כמו וורדפרס לא אחת מעלה את השאלה – האם בעלי עסקים יכולים להקים בעצמם אתר אינטרנט לחברה שלהם, וכך לחסוך בהוצאות ועלויות עבור חברה לבניית אתרים. התשובה לכך תלויה למעשה בכמה פרמטרים, כיוון שניתן להקים אתרי אינטרנט מסוגים שונים באמצעות וורדפרס. אתרי תדמית הבנויים לרוב מעמוד אחד של דף אינטרנט הם פשוטים לבנייה, ואילו אתרי מסחר או פורטלים גדולים הינם מורכבים יותר ולכן דורשים ידע מקצועי של אנשי מקצוע בתחום.

לכן לפני שמורידים את תוכנת הוורדפרס למחשב ומנסים לבנות אתר לבד, כדאי ליצור קשר עם חברה מנוסה לבניית אתרים מבוססי CMS ולברר בנוגע לעלויות הכרוכות בהקמת אתר אינטרנט מותאם אישית לעסק.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך