בניית אתרים למסעדות

מה בעמוד זה?

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את פרטי העסק בצורה הטובה ביותר, ויניע לפעולה. כך למשל, בניית אתרים למסעדות תציג גלריית תמונות, תפריט המסעדה, ביקורות, והנעה לפעולה בדמות הזמנת מקומות. בניית אתר ראוי היא צורך הכרחי עבור כל עסק, בפרט מסעדות, על מנת לבסס את ההכרה כלפי העסק ולאפשר לאחרים להיחשף אליו.

החשיבות שבבניית אתרים למסעדות- מדוע זה כה משמעותי?

בניית אתרים למסעדות היא מטריה שלמה, אשר דורשת את השילוב המנצח שבין הידע הטכני, כלומר שפות התיכנות, טכנולוגיות נוספות וכדומה, לבין ידע עיצובי וחוש עיצובי ולצד זאת הבנה וידע משמעותיים בשיווק, אשר מהווה חלק בלתי נפרד ואף מהותי, מכל אתר טוב. בפרט בתחום המסעדנות, כאשר מראה העיניים משמעותי במיוחד (כמשפט הידוע "העין אוכלת"), ניראות האתר כמו ניראות המנות היא משמעותית במיוחד על מנת לבסס את אופי המסעדה באמצעים ויזואליים. כאן יש לקחתבניית אתרים למסעדות תציג גלריית תמונות, תפריט המסעדה, ביקורות, והנעה לפעולה בדמות הזמנת מקומות. בניית אתר ראוי היא צורך הכרחי עבור כל עסק בחשבון למשל, כיצד יראה האתר חיצונית, היכן ימוקמו הקטגוריות וכדומה.

לצורך הדוגמה מסעדה איטלקית מסוג גורמה המכוונת לניראותה כקלאסית ומרשימה, אתרה יעוצב בצורה אלגנטית, קלאסית ופשוטה, בעלת קווים אחידים. וכן האתר יהיה פשוט לתיפעול, ונגיש. כלומר, בניית אתרים לעסקים, בפרט מסעדות, תכוון לסוג העסק, התוכן שבה יהיה שיווקי, מושך ונכון למסר שאנו רוצים להעביר, הגרפיקה תהא מדוייקת, שכן שיווק נמדד גם בעיצוב וכדומה. בניית האתר תותאם לאופי המותג שאנו מובילים, וזו מחוייבת לצעוד יד ביד עם בידול ומיתוג נכון של העסק, המסעדה שלפנינו. לצד זאת, יש לשים פעמינו גם לחשיבות הניראות הכללית וכמובן לעניין נוחות המשתמש, אשר חשובה לא פחות. זאת בייחוד עבור קהל לקוחות שמעוניין באחד משניים כאשר אנו מדברים על אתרים למסעדות: הזמנת מקום, או הצצה לתפריט. כאשר נרכיב כל האמור לעיל לכדי נוסחה אחת של בניית אתרים למסעדות, נוכל לקבל את התוצר השלם והמושלם אשר יהיה המדויק ביותר לבעל העסק.

אתר טוב ומדויק דיו עבור בעל עסק, בפרט מסעדה, יהווה קפיצת מדרגה משמעותית במיוחד עבור העסק, ככל שיפותח בצורה נכונה אשר תיגע בצרכים ובניואנסים הנכונים. מדובר בכרטיס הביקור המשמעותי ביותר עבור כל בעל עסק, בפרט מסעדן. ובואו נתהה על כך, שהרי בכל פעם שאנו מעוניינים להגיע למסעדה כלשהי, תחילה נציץ בתפריט שלה, נרצה להבין האם המקום לטעמינו. לכן, הדבר הראשון שנעשה יהיה לחפש את שם המסעדה במנוע חיפוש, ולאתרה באמצעות האתר שלה.

כלומר, אתר המסעדה מאפשר לכל אחד מאיתנו ומהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לתהות על קנקנו של העסק ולהסיק האם הוא מעוניין להגיע, או לאו. כלומר, בניית אתר טוב ומדויק עבור בעל עסק יכולה להיות הנישה אשר תאפשר את הקידום המשמעותי של בעל העסק, שכן היא תניע לפעולה, תיצור מעגל לידים משמעותי, וכמובן לקוחות חדשים בכל יום ויום. מצד שני, אם בניית האתר תיעשה בצורה לא נכונה, לא מדויקת, לא מותאמת או פשוט לא ראויה, היא יכולה ליצור את הפעולה ההפוכה ואף לחבל לכל בעל עסק בהצלחתו וליצור נזק למוניטין ולשם.

על מה חשוב לשים דגש בבניית אתרים למסעדות?כאשר נרכיב כל האמור לעיל לכדי נוסחה אחת של בניית אתרים למסעדות, נוכל לקבל את התוצר השלם והמושלם אשר יהיה המדויק ביותר לבעל העסק.

כאשר אנו בוחרים לבנות אתר עבור עסק, בפרט מסעדה, ישנה חשיבות משמעותית לדבר אחד במיוחד והוא הבנת הלקוח. הבנת הלקוח מתבססת על פני מספר רחב של פרמטרים. בין היתר נחוץ להבין מה בעל העסק צריך, לצד מה הוא רוצה, והאם וכיצד ניתן לסנכרן בין השניים. עצם ההבנה תגבש בעבורנו את איפיון הלקוח, כלומר איפיון המסעדה, אופיה, בעליה, מה הם מעוניינים לשדר ומה נכון עבורם לשדר ועוד. לאחר שהבנו וגיבשנו זאת, יש לעבור לשלב היישום ואכן ליישם זאת בבניית האתר. ככל שהאיפיון יעשה נכונה, כל השאר יהיה קל מעט יותר, שכן מדובר במעין "מגדל קלפים".

כפי שציינו, השלב הראשוני אכן עוסק בהבנת הלקוח, כלומר ישנה חשיבות רבה באיפיון ולמידת הלקוח הלכה למעשה. מי הוא, השירות שהוא נותן, סוג המסעדה, הגדרה נכונה של מטרת האתר, סוג הקהל ועוד. כלומר, זהות הלקוח היא התשובה אשר תפתור עבורנו את מכלול השאלות שיבואו לאחר מכאן נוכל לדלות את כל שאר הפרטים שנצטרך. כך למשל, שאלות כמו מי הוא קהל היעד, מי הוא קהל היעד שנרצה לכוון אליו בנוסף לקהל כיום, אופי המנות כיום והאם יש צורך לשנותן, האם הן תואמות לאופי המסעדה כיום ועוד. וכן, זהות המתחרים שלי, כיצד לזהות אותם, מה ניקח או נלמד מהם ומה נבחר לעשות אחרת על מנת לבדל את עצמנו וליצור את המותג שלנו טוב יותר. במענה על כלל השאלות הללו ועוד נבצע את האיפיון המלא עבור העסק, נמצא את התשובה המדויקת לפיתרון המקיף לבניית האתר הטוב ביותר ונקבל תוצאה מדויקת.

השלב הבא היא בניית האתר הלכה למעשה. שלב זה הוא שלב הפיתוח אשר יכלול את מירב הטכנולוגיות לשם כך. החל מפיתוח, תיכנות, וורדפרס, ביצוע כלל הטכנולוגיות לבניית אתרים וכיוצא בזה. כאן זהו המקום ליישם את האיפיון שביצענו מבעודיושם דגש רחב על השפה השיווקית בבניית אתרים למסעדות, יתקבל התוצר המושלם והמדויק עבור המסעדה שלכם: אתר חדש ומדויק מועד בבניית האתר שלנו בפועל. כלומר, המערכת שנכון להשתמש בה עבור האתר הספציפי בענייננו, שכן לא כל טכנלוגיה תתאים בהכרח לכל עסק. וכן שאלות חשובות ומשמעותיות אחרות כגון היכן נכון לייצב כל קטגוריה, כיצד נכון לעצב כל קטגוריה, כיצד להציב את תמונות. פרמטר חשוב במיוחד ונוסף הוא כמובן התוכן באתר. התוכן באתר מדבר שיווקית לקהל שלכם, והוא אלמנט חשוב במיוחד אשר יכול לקבוע נחרצות האם ישאר המבקר הפוטנציאלי באתר, ואף יגיע למסעדה, או לאו. גם תמונות מקצועיות הן פרמטר משמעותי במיוחד, במיוחד כאשר מדובר על עסק בדמות מסעדה, בו החיצוניות היא חלק בלתי נפרד מחווית המשתמש. כמובן שיש לקחת בחשבון גם פרמטרים טכניים כגון התאמה רספונסיבית, כלומר התאמת המסך לשימוש במחשב, סמאטרפון, טאבלט וכדומה.

חלק חשוב נוסף הוא פרמטר שירות הלקוחות, שחשוב לקחת בחשבון אף בבניית האתר. כלומר, צריך לתת מקום להנעה לפעולה, לדוגמה הזמנת שולחן, וכן מקום לשירות לקוחות דרך האתר. דוגמה טובה לכך היא באמצעות תיבת יצירת קשר למשל. אנו חיים בעידן בו הכל נגיש לנו בלחיצת כפתור, ולכן, לקוח מרוצה יהיה לקוח אשר יקבל את רצונו על מגש (במלוא מובן המילה).

בכל האמור לעיל, חשוב במיוחד לשים דגש על הנימה השיווקית באתר המסעדה שלנו. הנימה השיווקית תיגע בכל הפרמטרים בהם נגענו, החל מעיצוב האתר, תוכן, הצבה, וכל ניואנס אחר. בייחוד כיום, בעידן השפע, עיצוב ושיווק חייבים להיות חלק בלתי נפרד מבניית האתר ולהתבצע באופן מקצועי על מנת להיות 'בעל מקום נכון' בתחרות בשוק היום. בייחוד בעידן הרשתות החברתיות, אשר מציג לראווה את כל שאר העסקים, בפרט המסעדות, בצורה ראוותנית ומושכת. ככל שאכן יושמו כל הדגשים, וכן יושם דגש רחב על השפה השיווקית בבניית אתרים למסעדות, יתקבל התוצר המושלם והמדויק עבור המסעדה שלכם: אתר חדש ומדויק.

 

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך