בניית אתרים וקידום

מה בעמוד זה?

בעידן של היום, אתר אינטרנט הוא הכלי השיווקי והתדמיתי החשוב ביותר לעסק, הוא יכול לחשוף את העסק להרבה יותר רוכשים פוטנציאלים, לבנות מוניטין, להקים רשימת תפוצה רחבה ולהגדיל את המכירות.

בשביל להקים אתר אינטרנט שימושי, מעוצב, בעל חווית משתמש אפקטיבית ובנוסף שיהיה ניתן לקדם אותו בקלות במדיות השונות צריךמה הצעדים הראשונים לבניית אתר באינטרנט וקידום האתר להכיר את תחום בניית אתרים וקידום. בימינו, כאשר הביקוש לאתרי אינטרנט תופס תאוצה ובעל העסק רוצה להקים אתר,  עומדות בפני שתי פלטפורמות עיקריות להקמה-

  • וורדפרס – וורדפרס היא מערכת בניית אתרים וניהול תוכן ידידותית, נוחה ונפוצה מאוד בעולם כשמחצית מהאתרים ברשת בנויים על הפלטפורמה הזאת. וורדפרס מאוד שימושית משום שהיא כבר כתובה בשפת PHP ולמשתמש יש יכולת לעצב את האתר שלו כרצונו על ידי הוספת תוספות שונות.
  • וויקס –  וויקס היא מערכת מאוד פשוטה לטכנולוג הממוצע, היא בנויה באמצעות מערכת שנקראת Drag and Drop , לוויקס יש ספריה גדולה מאוד של תבניות שרובם עוצבו על ידי מעצבים גרפים. תבניות אלו  מחולקות לסוגי העסקים השונים, לדוגמא – ספורט, רפואה משלימה, עריכת דין, נדל"ן, עיצוב פנים וכו' והמשתמש יכול להתחיל מנקודת התחלה בנויה מראש ווממנה להכניס את התוכן המתאים לרצונות והצרכים שמתאימים לו.

לא ניתן לקבוע חד משמעית האם יש מערכת טובה מהשנייה אבל כן יש מספר דברים שכדאי להכיר שיכולים להוות הבדל משמעותי.

  • אחסון האתר –בניית אתרים וקידום  דבר ראשון שצריך לבחור הוא איפה לאחסן את האתר על השרת . אתר אינטרנט צריך שני דברים עיקריים:  דומיין (כתובת האתר) ואחסון.   האתר הוא למעשה קובץ, את הקובץ  הזה יש לאחסן על השרתים באינטרנט, שרתים אלו הם מחשבים תעשייתיים שממוקמים בדרך כלל באולמות ענקיים והם בעלי גיבויים חזקים. כשבעל העסק או חברה חיצונית  בונה את האתר נדרש בנוסף לרכוש מנוי לאחסון האתר. ישנם חברות אחסון רבות גם בישראל וגם בחו"ל.

אז האם כדאי לאחסן את האתר בישראל או בחול?

יש לבדוק כמה פרמטרים עיקריים-

  • שרות לקוחות– חשוב לדעת שלאותה חברת אחסון יש שרות לקוחות נוח ומהיר. אם נבחר בחברה מחו"ל השירות לקוחות יהיה בשפה האנגלית יכול להיות שזה יהווה שיקול.
  • מהירות האתר– כלומר באיזה מהירות האתר יופיע לנו? מהירות העליה של האתר היא הרבה פעמים מדד קריטי במיוחד בעידן שללאחר שבנינו אתר אינטרנט, היכן עדיף לאחסן אותו והאם האחסון משפיע על הקידום היום שהכל מהיר וכולם רוצים את הכל כאן ועכשיו. לגולשים אין סבלנות לחכות עד שהאתר יעלה ויכול מאוד להיות שהם כבר יעברו לאתר הבא . מהירות האתר  מאוד תלויה בכמות העומס על השרת.
  • מחיר האחסון– האחסון על השרת עולה כמובן כסף. הסכום נע בין 8 ₪ ועד 100 ₪ לחודש. יהיה נכון לאחסן את האתר בחבילה המתאימה לגודל האתר ונדרש לבדוק מול החברה האם במקרה של שינוי באתר קיימת אפשרות לשינוי בחבילה או אופציות ביטול במקרה של סגירת האתר .
  • אבטחת האתר– אבטחת נתונים בין הדפדפן לשרת. אתרים ללא אבטחת SSL   אלו אתרים לא מאובטחים, ככל שאתר יותר מורכב הוא נדרש להיות יותר מאובטח. לכן חשוב לבדוק אם חברת האחסון נותנת אבטחת SSL.

לאחר שהבנו את זה חשיבות האחסון נחזור שנית להתלבטות בין וורדפרס לוויקס . בוורדפרס המערכת פתוחה ולכן ניתן לאחסן בחברת אחסון המתאימה ביותר לפי הפרמטרים שציינו. לגבי וויקס היא מערכת סגורה, אין אפשרות לבחור בשרות אחסון אלא נדרש לאחסן את האתר בוויקס, לאנשים שרוצים להקים אתר  ולא רוצים להתעסק עם הפרמטרים של האחסון יתאים לבחור במערכת זו.

קידום האתר –  בניית אתרים וקידום הם שני דברים שהולכים ביחד, תחום קידום אתגרים הוא נושא חיוני והכרחי לכל עסק,  אתר שלא מקדמים אותו סביר שיפספס נתח רחב מקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלו. כיום,  הרבה מאוד חברות דיגיטל מתעסקות בבניית אתרים וקידום ומעסיקות בוני אתרים ומשווקים דיגיטלים. הרבה פעמים מדובר בתהליך ארוך אבל בעל פוטנציאל מרבי לקידום העסק .לצורך קידום אתר אפקטיבי, נדרש שיהיה אתר איכותי ורלוונטי במנועי החיפוש של גוגל, זה לא פשוט לביצוי וצריך לעמוד בהרבה מאוד  קריטריונים משתנים ותכנון וחשיבה מקדימים כבר בשלב בניית האתר.

 אז מה הבדלים בין וורדפרס לוויקס מבחינת קידום?

באתרי וורדפרס יש תוספים לקידום האתר, זה מאפשר לחברת שיווק לקדם את האתר באופן אופטימלי ולהביא לידים חמים. באתר וויקס יש יותר מוקשים בכל עניין הקידום של האתר במנועי החיפוש של גוגל. בוני אתרים רבים לא ממליצים על קידום אתרי וויקס וכנראה שזה חלק משמעותי בבחירה של הרבה מאוד אנשים לבחור בוורדפרס כפלטפורמה מתאימה יותר לבניית אתרים וקידום.  נכון, זה לא בלתי אפשרי אבל זה ידרוש מאיש מקצוע מנוסה בעולם השיווק הדיגיטלי באתרי וויקס . בניית אתרים וקידום הוא תחום רחב מאוד ואם רוצים להגיע לתוצאות טובות שמייצרות רווחים עדיף לפנות לבונה אתרים שמבין בחוויית משתמש ולאיש שיווק שידע לקדם נכון את העסק.

 עלויות של בניית אתרים וקידום

המחירים של בניית אתר מאוד משתנים ותלויים באיזה סוג אתר הלקוח מעוניין.

אתר תדמית אתר שמכיל בדר"כ כמה עמודים בלבד, ישמש יותר ככרטיס ביקור, תוכן ויצירת קשר, ללא מטרות קידום ועלותו תנוע בין 1500 ₪ ל3000 ₪   לאתר עם תבניות שכבר השתמשו בהן בעבר ובין 4000 ₪ ל8000 ₪ לאתר מעוצב באופן מקורי.
אתרי איקומרס אתרים מסחריים יותר עם מערכת אבטחה גבוהה ואפשרות סליקה שהמטרה שלהם מראש היא שילוב של בניית אתרים וקידום יכולים לנוע בין 5000 ₪ עד ל20000 ₪ תלוי מאוד ברמת העיצוב, חווית משתמש, פרסומות קופצות, מספר המוצרים בחנות וכו'. מחירים של קידום אתרים אלו בדר"כ נעים בין 2000 ₪ ל10000 ₪ בחודש. תלוי אם השירות כולל כתיבת תוכן שיווקי או לא ומוניטין והצלחות קודמות של המשווקים.
אתר פורטל אתר שמקבץ הרבה מאוד אינפורמציה ומתעדכן ברמה היום יומית, חווית המשתמש באתר כזה היא קריטית משום שהיא מכילה הרבה מאוד מידע ואם הוא לא יהיה נגיש ונוח עבור הגולש אתר כזה צפוי להיכשל, טווח המחירים של אתרים מסוג זה הוא בין 10000 ₪ ל3000 ₪.

אם אתם עסק קיים ועדיין אין לכם אתר אינטרנט, שווה לכם לשקול בחיוב תהליך של בניית אתר וקידום שלו. תהליך זה יאפשר להביא את העסק שלכם להכרה גבוהה יותר, יצור חשיפה ויתמקד בהעברת מסרים לקהלי היעד הרלוונטיים, בהתאם לשירותים ולמוצרים שאתם מציעים לקהל הלקוחות שלכם. בנוסף, לאיר שהאתר נבנה, ניתן לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן, למקד את אסטרטגיית השיווק בצורה אולטימטיבית ולמקסם את תהליכי הפרסום והשיווק של העסק שלכם ברשת האינטרנט. בניית אתר תורמת בין השאר גם לחיזוק המיתוג של העסק, מאפשרת לכם להיות בקשר ישיר עם הלקוחות שלכם, לענות על שאלות, לחזק ולהבליט את חוזקות העסק ולספק מענה מיידי למגוון רעיונות שיווקיים שעולים לכם לאורך הדרך. בהמשך הדרך, תוכלו לשלב את תהליך בניית האתר ביחד עם שיווק וקידום העסק שלכם גם ברשתות החברתיות. כעת כל שנותר לכם הוא פשוט לצאת לדרך ולהתחיל להניע תהליכי שיווק, פרסום וקידום אינטרנטיים.

מה ההבדל בין וויקס לוורדפרס בבניית האתר וקידומו

מה כל בעל עסק צריך לדעת על בניית אתרים וקידום

מאז שרשת האינטרנט נכנסה לחיים של כל אחד ואחת מאיתנו האנושות לומדת דברים חדשים שהופכים לאט לאט לחלק מהיומיום. בניית אתרים וקידום הם שני תחומים שלא היו מוכרים עד כה וכעת לא רק שהם מוכרים בעולם העסקים אלא שמי שמנהל עסק וצריך נוכחות דיגיטלית – לא יכול בלעדיהם. המשמעות היא שהעסק משיג דריסת רגל טובה ונכונה שנבחנה לעומק ונבחרה עבורו על פי קריטריונים שנכונים לכל עסק בנפרד.

המשמעות המיידית היא הפוכה – עסק שאין לו נוכחות דיגיטלית שווה ערך לעסק שלא קיים כלל וכלל. על מנת להשיג מעגל לקוחות גדול וכמובן את האפשרות להגדיל את ההכנסות – בעל העסק צריך למצוא את הדרך שתהיה הכי נכונה עבורו לשמור על העסק שלו בתודעה של הגולשים, שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלו. בניית אתרים וקידום שלהם היא הדרך להגיע למצב הזה ולדאוג שתמיד יהיה שיח וירטואלי בין העסק לבין הלקוחות שלו.

בניית אתרים וקידום בעולם דיגיטלי

כל בעל עסק חייב גם להישאר בתודעה של הלקוחות והמתעניינים בשירותים והמוצרים שלו וגם, כמובן, לנהל איתם שיח יומיומי. בזכות רשת האינטרנט יש קשר הדוק ואפילו שוטף בין לקוחות לבין העסקים וזה קשר חשוב מאד שצריך לדעת איך לתחזק אותו ואיך לשמור עליו. בניית אתרים וקידום נכון שלהם מבוסס בדיוק על זה והוכח מעל לכל ספק כבר מזמן שפעולות נכונות שמותאמות לעסק אכן יכולות להשיג את המטרות הדרושות לבעל העסק.

חשוב להבין שהתשובה לשאלה זו היא בעצם תורה שלמה ואי אפשר לבצע את הפעולות האלה על רגל אחת. בניית אתרים וקידום הם שילוב של פעולות שחייבות להיות מותאמות אישית לכל עסק ולכל בעל עסק בנפרד על מנת לעמוד ביעדים העסקיים שהוא הציב לעצמו. מדובר בתהליך שיש בו כמה וכמה שלבים שחייבים לבצע בצמוד לאיש מקצוע שבקיא בתחום ויש לו ניסיון רב ככל האפשר. בזכות תהליך מקצועי ואיכותי אפשר יהיה לקבל נוכחות וירטואלית נכונה ומדויקת.

בניית אתר html וקידום האתר באינטרנט

מה החשיבות של בניית אתרים בצורה נבונה?

אין טעם לבנות אתר אינטרנט אם לא מתכוונים לתחזק אותו כראוי ואם הוא לא נבנה על פי הדרישות והמאפיינים שמתאימים לעסק הספציפי. כאשר האתר נבנה על ידי איש מקצוע בתחומו אפשר להיות בטוחים שהמראה של האתר יהיה נכון ומתאים ויהיה קל להיות בקשר עם הלקוחות. חלק בלתי נפרד מהבנייה של האתר הוא הקידום שלו, כלומר נקיטת פעולות כאלה ואחרות שבעזרתן יהיה קל יותר למצוא את האתר ואת המידע אודות העסק ברחבי האינטרנט.

איך בוחרים איש מקצוע לצורך בניית אתר וקידום שלו

מכיוון שמדובר בתהליך שדרושה בו הכרות מעמיקה עם העסק ובעליו – הרי שחשוב מאד שיהיה זה איש מקצוע שיהיה נוח ונעים במחיצתו, שהוא יהיה תקשורתי וברור בנוגע לפעולות שהוא עומד לבצע וכמובן שהוא יהיה עם כמה שיותר המלצות על העבודה שלו. בניית אתרים וקידום הם מקצוע לכל דבר ועניין ולא כל אחד יכול לעשות זאת בצורה משביעת רצון שגם תשיג את המטרות העסקיות של בעל העסק. מכאן החשיבות לבחור את האדם שיעשה את זה.

הדרך של כל עסק לאתר אינטרנט נכון שמתאים לו

כל דרך עסקית מתחילה בהצבת מטרות או יעדים, בניתוח הרצון או השאיפה ובאופן כללי מענה על שאלות קיומיות כמו – למה לעשות את זה? איזה מענה העסק שלי נותן ללקוחות? התחום של בניית אתרים וקידום מבוסס על התשובות לשאלות אלה ומענה כן ונכון על השאלות, אחרי מחשבה מרובה ומעמיקה יכול לסייע רבות במציאת הדרך השיווקית שבעזרתה אפשר יהיה לבנות את האתר של העסק ולהביא לידי כך שהוא יקודם בצורה שהכי מתאימה לו.

מה חשוב לדעת על קידום אתרים?

בניית אתרים וקידום הולכים ביחד יד ביד. האחד לא פועל בלי האחר ואין טעם להשקיע מחשבה, זמן וממון רק באחד מהם. אתר אינטרנט שבונים אך לא דואגים לקידום שלו לא ישיג את המטרות ולא יסייע בהגדלת מעגל הלקוחות. בצורה דומה – הקידום חייב להיות בצמוד לשאיפות העסקיות והשיווקיות של העסק ולא בליל של פעולות אקראיות שאין מאחוריהן מחשבה מעמיקה. רק בנייה של אתר תוך כדי מחשבה וראייה קדימה של פעולות הקידום היא בניית אתר בדרך הנכונה. החשיבה המעמיקה המקדימה שמתבצעת בשלבים הראשוניים של תהליך בניית אתרים וקידום היא זו שבעזרתה איש המקצוע יקבל החלטות בנוגע לאתר שהוא יבנה. יש אתרי תדמית שהתוכן בהם דל והוא מספק מידע ראשוני בלבד, יש אתרים בעלי הרבה עמודים או חלונות שבכל עמוד אפשר למצוא מידע אחר ושונה אודות העסק ויש אתרים שהם חנויות מקוונות עם פריטים, מוצרים, תיאורים וכמובן מחירים ואפשרות רכישה. בעל מקצוע יידע איזה סוג של אתר יתאים עבור כל אדם.

כמה עולה התהליך של בניית אתר והקידום שלו?

איש מקצוע מהעולם של בניית אתרים וקידום ייקח ברצינות כל אתר וכל עסק שעומד מולו ולכן מדובר בלא מעט שעות של עבודה מאומצת. ברוב המקרים לא מדובר במחיר של פחות מ- 1000 או 2000 ₪ וחשוב להתכונן לקראת הוצאת סכום זה. יחד עם זאת חשוב להבין שכאשר העבודה מבוצעת בצורה מקצועית ואחראית – הרי שמדובר בהשקעה שעם הזמן תחזיר אותה בעזרת עוד ועוד לקוחות שיהפכו לרוכשים ויגדילו את ההכנסות של העסק. אין כמו אנחת הרווחה על כך שסוף סוף העסק מקבל את הנוכחות הדיגיטלית שהייתה דרושה לו. אין כמו תחושת הסיפוק שכעת יש למתעניינים וללקוחות כתובת להגיע אליה ולבדוק את כל המידע שהם צריכים אודות העסק, לרבות אודות המוצרים שלו וכמובן אפשרות הרכישה שמוצעת בו. זה הרגע שבו בעל העסק רואה את התוצאה מול העיניים ויודע להבין שבחר נכון את בעל המקצוע שבנה עבורו את האתר. 

קידום של אתר בטווח הארוך

תוכנית הקידום של אתר האינטרנט יכולה להתבסס על הדרך האורגנית, כלומר על תוכן מעובה שבעל העסק ביחד עם המקדם יוסיפו לאתר עם הזמן ויכולה גם להתבסס על קידום ממומן. גם כאן מי שמקדם את האתר באופן מקצועי יהיה זה שיקבל את ההחלטות הנכונות וינחה את בעל העסק בנוגע לפעולות שהוא סבור שצריך לנקוט בהן. כך האתר תמיד יהיה בתודעה של המתעניינים או הלקוחות הקבועים והם לא ישכחו שיש להם אל מי לפנות. אפשר לומר שזו המשמעות האמיתית של בניית אתר אינטרנט וקידום שלו. אם האתר לא יקבל את פעולות הקידום הדרושות והמתאימות לו – אף אחד לא יידע שהוא קיים ואי אפשר יהיה להסתמך על המוצרים או השירותים שלו, גם אם הם יהיו דרושים לגולש. בזכות פעולות קידום יעילות ונכונות העסק תמיד יהיה בתודעה וייהנה מזרם בלתי פוסק של לקוחות.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך