בניית אתרים ואפליקציות

מה בעמוד זה?

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות ומתעניינים פוטנציאליים באמצעותבניית אתרים היא עולם שלם ולכן יש טומן בחובו מגוון רחב של פרמטרים שיש לשים לב אליהם וליישם בבניית אתרים ואפליקציות. הרשת, אתר באנטרנט וכן באמצעות אפליקציה. תיאור הפרטים בפלטפורמות אלו וכן ההנגשה יניעו לפעולה והיו הנימה השיווקית שכל עסק צריך. על כן, בניית אתרים ואפלקציות היא צורך הכרחי לעסק, ומדובר במטריה שלמה אשר דורשת את השילוב המנצח שבין הידע הטכני, כלומר שפות התיכנות, טכנולוגיות נוספות וכדומה, לבין הידע והכישרון לעצב, לצד ההבנה והידע בשיווק. השילוב של כל אלו יוצר את איש המקצוע הטוב ביותר, אשר יבנה עבורכם את התוצאה הטובה ביותר בדמותם של אתר ואפליקציה אידיאליים.

בניית אתרים היא עולם שלם ולכן יש טומן בחובו מגוון רחב של פרמטרים שיש לשים לב אליהם וליישם בבניית אתרים ואפליקציות. זאת כמובן בהתאמה ספציפית לעסק שלפנינו. אתר, או יישום אפליקציה, טוב ומושך הוא אתר אשר מעביר את מסר העסק בצורה נכונה. כך לעניין שיווק באמצעות גרפיקה, שיווק בעיצוב, שיווק באמצעות UI UX וכדומה. ישנן טכנלוגיות רבות בבניית אתרים ואפליקציות, וכמובן שנרצה להתאים את הטכנולוגיה המתאימה לכל עסק כראוי. כאן חשוב להבין, כל מותג שלו בונים את האתר או האפליקציה, יש לקחת בחשבון בניית בידול ומיתוג נכון, ולצד זאת גם את ניראות היישום הכללית ונוחות המשתמש. חיבורם של כל אלו מביא עימו את התוצר השלם של האתר האידיאלי. כאמור, מדובר במכלול רחב במיוחד של כלים מקצועיים, ועל כן חשוב לשכור שירותם של אנשי המקצוע טובים לתיפעול המשימה.

מדוע חשוב עבור בעל עסק להקים אתר משלו?

אתר טוב, מדויק ונכון יספק את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר שיוכל לעשות העסק, זאת נכון עבור כל סוגי העסקים, קטנים כגדולים, חדשים כותיקים, ללא אבחנה. האתר, או יישום האפליקציה שתבנו, הוא כרטיסישנן טכנלוגיות רבות בבניית אתרים ואפליקציות, וכמובן שנרצה להתאים את הטכנולוגיה המתאימה לכל עסק כראוי. כאן חשוב להבין, כל מותג שלו בונים את האתר או האפליקציה הביקור המשמעותי ביותר עבור כל בעל עסק, והוא מאפשר לכל מתעניין או לקוח פוטנציאלי לתהות על קנקנו של העסק ולהסיק האם הוא מעוניין להתקשר איתו ולקחת שירותיו.

בניית אתר ויישום טובים ומדויקים יהיו לנישה אשר תקדם את העסק, שכן באמצעותם ינוע הקהל לפעולה. כך למשל, באמצעות אתר טוב תוכלו כבעלי עסק ליצור מעגל לידים משמעותי, לחשוף את העסק ללקוחות ומצטרפים חדשים בכל יום. וכן באמצעות אפליקציה מדויקת, תגדל החשיפה משמעותית והעסק יתפתח עוד ועוד. ומהצד שני, אם בניית האתר תיעשה בצורה שאיננה נכונה או לא מדויקת, יכולה להיווצר הפעולה ההפוכה ואף אולי תחבל בהצלחתו של העסק או תיצור נזקי שם או מוניטין. לכן, חשוב מאד בבניית אתרים ואפליקציות, לפנות למפתח אשר לו הידע והכלים המקצועיים והטובים לבנות את האתר הטוב והמדויק ביותר עבורך. זאת החל מהמשלב הטכני, עד המשלבים העיצוביים, וכלה בשלבים השיווקיים, על מנת להגיע למטרה המנצחת: התוצר המושלם.

לכן, החשיבות שבבחירת איש המקצוע הנכון לבניית אתרים ואפליקציות, היא משמעותית. כיום, אתרים ואפליקציות הם כלי משמעותי במיוחד עבור בעלי עסקים אשר מהווים נדבך משמעותי בעולם ההייטק לכל עסק מצליח. שמעוניין להתקדם ולהתפתח.

מהם השלבים לבניית אתרים ואפליקציות?

מאחר שעולם בניית האתרים והאפליקציות הוא עולם גדוש ורחב במיוחד, בו ישנן כמויות עצומות של ידע, מידע ועשייה, חשוב לבצע את תהליך הבנייה נכונה. בניית היישומים כוללת בתוכה שילוב בין מגוון שפות טכנולוגיה, כמו תיכנות, עיצוב, שפת תוכן ועוד רבות. על מנת לקבל את התוצר המושלם יש לאחד את כולם לאחת, ולעשות זאת נכון.

השלב הראשון שיעשה המפתח שלכם הוא הבנת העסק. ישנה משמעות גבוהה במיוחד להבנת הלקוח, על מנת להתחיל בתהליך הפיתוח. בין היתר, על מנת להצליח להגיע לתוצר הסופי, יש קודם לכן להבין מה בעל העסק צריך, לצד- מה בעל העסק רוצה, וכך לסנכרן בין שני המישורים הללו. לאחר שגובשה הבנת הלקוח, יתחיל יישומה בבניית האתר והאפליקציה. תהליך זה של הבנת הלקוח נקרא למידת הלקוח.

תהליך למידת הלקוח לוקח בחשבון מענה על שאלות כמו זהות הלקוח, השירותים שהוא מעניק, מטרת האתר אותו אנו בונים ועוד. תחילה יש להתרכז בהבנה שטחית ומענה על שאלות פשוטות, ומכאן- לרדתחשוב מאד בבניית אתרים ואפליקציות, לפנות למפתח אשר לו הידע והכלים המקצועיים והטובים לבנות את האתר הטוב והמדויק ביותר עבורך לפרטים על מנת להתחיל בתהליך היישום. לאחר מכן, יעלו שאלות כגון מה הוא המוצר או השירות הנמכר, מי הוא קהל היעד, מי הוא קהל היעד שנרצה לכוון אליו בנוסף לקהל היעד כיום ועוד. וכן, שאלות כמו מי הם המתחרים של העסק שלפנינו, כיצד נזהה אותם, מה ניקח או נלמד מהם ומה נבחר לעשות אחרת על מנת להביא לידי ביטוי את הבידול שלנו, וכךצר לייצר את המותג שלנו באופן טוב עוד יותר. לאחר שנבצע את איפיון העסק, נוכל למצוא את התשובות לשאלות שחיפשנו אשר יתנו לנו את הפיתרון המקיף לבניית האתר או היישום הטוב ביותר וקבלת התוצאה האידיאלית.

השלב הבא היא בניית האתר והאפליקציה בפועל. זהו שלב הפיתוח, והוא יכלול את כל הטכנולוגיות הדרושות כפי שציינו לעיל. כך למשל טכנולוגיות הפיתוח, תיכנות, וורדפרס, ועוד. בשלב זה יבואו לידי ביטוי התשובות לכל השאלות משלב האיפיון. לצורך הדוגמה, יענו בשלב זה שאלות כמו מהי הטכנולוגיה או המערכת הנכונה לנו באתר הספציפי? היכן נכון לייצב כל קטגוריה באתר? מדוע כך ולא אחרת? היכן למצב את התמונה הזו ומדוע דווקא השיר הזה כאן? השלב הזה יתחיל ממש בבניית שלד, ימשיך לפיתוח, עיצוב והצבה של טקסט, תמונה, שיר, ועוד ניואנסים כמו התאמה רספונסיבית (התאמת המסך לשימוש במגוון מכשירים), ועוד. כך תחל להתהוות התמונה המקיפה לתבנית שהתחלנו לרקום מבעוד מועד והיא האתר החדש שלנו.

שלבים נוספים אשר חשוב שניגע בהם בבניית אתרים ואפליקציות הם עיצוב האתר, תוכן, שיווק, בדגש על מספר אלמנטים משמעותיים עבורנו במיוחד. מכלול האלמנטים הללו מתגבש לכדי האתר או היישום השלם. למעשה, מדובר בבניית פאזל של ממש, החל מהרכבת החלקים ועד ראיית התמונה המלאה בסוף התהליך. זו גם אחת הסיבות בגינן חשוב לשכור שירותיו של איש מקצוע מנוסה ומהימן, על מנת לוודא כי כל חתיכה בפאזל תורכב בצורה שלמה ומדויקת לעסק שלפנינו. כיום, בוני אתרים ואנשי מקצוע מכירים את כל שפות הפיתוח כאחת, שכן ישנו דגש רחב מאד על ארגז כלים גדול כהבנה לטיבו של איש המקצוע שלפנינו. ניואנסים חשובים כמו עיצוב ושיווק מקבלים את היחס ואת המענה שהם צריכים לקבל, על מנת לבנות את התוצר הסופי והמיוחד עבור העסק שלכם.

נציין, כי ישנה חשיבות גדולה גם לשלב הבדיקות הוא השלב האחרון. תפקידו של שלב זה הוא תקינות, בדיקה כי האתר או היישום פועל בצורה טובה ותקינה וללא תקלות. בין היתר יבוצעו בדיקת קוד, בדיקת מהירות, בדיקת מערכת Google Analytics, בדיקת מערכת Google Webmaster ועוד.

בסופו של דבר, בניית אתרים ואפליקציות הן אכן עולם ומלואו, שככל שיעשו בצורה טובה ונכונה יעניקו את התוצאה הסופית בדמות התוצר המושלם. על כן, חשוב להשקיע בכך ואין להקל בכך ראש, ויש לבחור באיש מקצוע מנוסה, מיומן ומקצועי. שימו פעמיכם לכך כי איש המקצוע (או אנשי) יודע ומכיר את השפה השיווקית לצד חשיבותה של השפה הטכנית, כאחד. בכוחו של שילוב מנצח זה לייצר תוצאות מדהימות ומהירות, ולהביא לפיתוח העסק שלכם באופן מסיבי ומשמעותי.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך