בניית אתרים בחינם לילדים

מה בעמוד זה?

בניית אתרים בחינם לילדיםילדים הם סקרנים ויצירתיים מטבעם. הילדים של היום נולדו לתוך המציאות הדיגיטלית, והם רוכשים יכולות טכנולוגיות בקלות ובמהירות. המדריך הבא מיועד לילדים שמעוניינים לבנות אתר בעצמם ובחינם, ולהורים שמעוניינים לעזור להם בכך. כיום יש מספר פלטפורמת המתאימות לבניית אתר בחינם לילדים. באמצעות ממשק ידידותי, בלי צורך בקודים מורכבים, גם אתם יכולים לבנות אתר משלכם. בכתבה הבא נסביר לכם בדיוק כיצד לעשות זאת.

 

בן כמה אני צריך להיות כדי להקים אתר?

בניית אתרים היא פעילות שיכולה להיות חינוכית ומהנה. בתי ספר רבים מלמדים בניית אתרים במסגרת החינוכית, ואין סיבה שילדים לא ימשיכו לפתח את היכולות הללו גם בשעות הפנאי. מעבר לעובדה שבניית אתר זה תחביב מהנה שמעביר את הזמן, הוא גם נותן לכם כישורים ויכולות טכניות שישרתו אתכם בחיים הבוגרים שלכם. רבים ממפתחי האתרים ואנשי הייטק שמרוויחים משכורות יפות כיום, היו בגילכם כשהתחילו לבנות אתר לראשונה. אז בן כמה צריך להיות כדי להקים אתר? התשובה אינה חד משמעית, אך בסביבות גיל 13 ומעלה אפשר להתחיל בבניית אתר גם בלי בעיות של חוקיות מבחינת פרטיות.

בניית אתרים בחינם לילדים – איך מתחילים?

הדבר הראשון שתרצו לעשות, הוא לגבש נושא לאתר. האם האתר שלכם יתמקד בסדרת טלוויזיה או משחק מחשב שאתם אוהבים? ואולי תרצו להקים מגזין עם כתבות תוכן לילדים, כדי לחדד את כישורי הכתיבה שלכם? כל האפשרויות פתוחות בפניכם. בניית אתר זה פרויקט ארוך שדורש לא מעט זמן, סבלנות והשקעה. לכן רצוי להתחיל בקטן, ולפתח את האתר בהמשך. אם יש לכם חברים עם כישורים טכנולוגיים, לצרף אותם לצוות שלכם זה רעיון נהדר. אפשר לחלק את תחומי האחריות ביניכם, למשל אחד שיהיה אחראי על כתיבת התוכן, אחד על העיצוב הגרפי וכך הלאה.

 

מצאתי רעיון, מה עכשיו?

בעבר, כדי לבנות אתר הייתם צריכים לדעת שפות קוד מסובכות. כיום, יש מגוון פלטפורמות לבניית אתרים שלא מצריכות מכם לכתוב אפילו שורת קוד אחת. הנה כמה אפשרויות שיכולות להתאים:

  • וויקס (WIX): פלטפורמת וויקס הוקמה על-ידי חברה ישראלית. הממשק עצמו הוא בשפה האנגלית, אך אפשר לבנות אתרים שתומכים בעברית. באינטרנט תוכלו למצוא מדריכים פשוטים שיעזרו לכם להבין כיצד להשתמש בוויקס. היתרון של פלטפורמת וויקס זה קלות השימוש. וויקס מציעה מאות תבניות מעוצבות מוכנות מראש שתוכלו להשתמש בהם עבור האתר שלכם. בניית אתר בוויקס היא חינמית ולא עולה כסף, אך כדי להסיר את הפרסומת ולקנות שירותים מתקדמים תצטרכו לרכוש מנוי פרימיום.
  • Google Sites: גוגל מאפשרת לכם לבנות אתר פשוט בממשק ידידותי וקל לתפעול. פלטפורמת גוגל לא מציעה אפשרויות מורכבות, אך היא מספיקה בהחלט לבניית אתר קטן ופרקטי.
  • SITE123: הפלטפורמה הזאת פשוטה מאד לשימוש, ולכן היא מתאימה גם לילדים ולבוני אתרים מתחילים. היא אמנם מציעה פחות כלים מאשר וויקס, אבל יש בה די והותר כדי לבנות אתר מקסים. באמצעות לחיצת עכבר פשוטה תוכלו להוסיף לאתר שלכם את האלמנטים שאתם רוצים. האתר מציע תוכנית חינמית, שמגיעה עם הגבלות מסוימות. הפלטפורמה מציעה תבניות בסיסיות ואסתטיות, ואפשרות לניהול בלוג וגלריית תמונות.
  • מומו אתרים: מומו הוא אתר לילדים, שמאפשר לילדים להקים אתר עצמאי משלהם באמצעות מערכת פשוטה. עשרות אלפי אתרים כבר נבנו באמצעות מערכת מומו, במגוון רחב של נושאים.

 

בניית אתרים לילדים בחינם ביחד עם ההוריםבניית אתרים לילדים בחינם ביחד עם ההורים

הורים רבים מעוניינים למצוא דרכים לבלות זמן איכות עם הילדים שלהם. איזו דרך טובה יותר מאשר לבנות אתר ביחד? מדובר בפעילות שהיא מהנה ומלמדת בו בזמן. בבניית אתרים עם ילדים, קהל היעד של האתר יהיה גם הוא ילדים. לכן, נתאים את האתר לילדים צעירים. איך נעשה זאת? תוך שימוש בטקסטים פשוטים ופונטים גדולים, עיצוב צבעוני וממשק נוח לתפעול. כדאי להוסיף פעילויות אינטראקטיביות ומהנות לאתר, כמו משחקי רשת או שאלונים. יש מספר פלטפורמות שמספקות אפשרות לבניית שאלון בחן את עצמך בחינם.

 

קורסים לבניית אתרים לילדים ולנוער

מספר בתי ספר למקצועות ההייטק מציעים גם קורסים המיועדים לילדים לפיתוח והקמת אתרים. המסלולים הללו מלמדים שפות פיתוח כמו CSS, HTML ואחרים. קורסים כאלו מתאימים לילדים שמעוניינים ללמוד באופן רציני כיצד לבנות באתר. הידע שהילדים רוכשים כבר בגיל צעיר, ישמש אותם בהמשך וייתן להם יתרון משמעותי על בני גילם, למשל בקבלה ליחידות מובחרות בצבא ודריסת רגל בעולם ההייטק. במסגרת הקורס תצברו ניסיון מעשי ותבנו אתר משלכם. כמובן שקורסים כאלה עולים כסף, אבל הורים רבים יראו בכך השקעה משתלמת עבור עתיד הילדים שלהם.

 

בניית אתר מותאם לילדים

לא משנה אם אתם ילדים שבונים אתר, או מבוגרים שמעוניינים לבנות אתר שקהל היעד שלו הוא ילדים ונוער. אתר המותאם לילדים שונה מאתר רגיל שנבנה לקהל המבוגר יותר. עיצוב האתר צריך להיות מוכוון לילדים, והתוכן צריך להיות קצר וממוקד. יש לשים דגש על עיצוב גרפי שימשוך את העין ויגרום לילדים להישאר באתר. העיצוב צריך להיות צבעוני וכיפי, אך גם פשוט לשימוש. הניווט באתר צריך פשוט לתפעול. אם אתם לא בטוחים מהיכן להתחיל, עשו מחקר קטן. בדקו את אתרי הילדים והנוער הפופולריים, נסו להבין מהו הקו המשותף שלהם ולשאוב השראה.

איך לקדם את האתר שלי לאחר שהקמתי אותו

הקמת האתר היא החלק הראשון בתהליך. לאחר שהאתר עולה לרשת, אנחנו צריכים להשיג גולשים. איך נעשה זאת? בתור התחלה, תוכלו לשלוח קישור לאתר לחברים ולבני משפחה. דרך נוספת לקדם את האתר היא באמצעות רשתות חברתיות שמושכות ילדים, למשל פרסום באינסטגרם ובטיקטוק. השקיעו בתוכן באתר שלכם ועדכנו אותו לעיתים קרובות. לאט לאט, הגולשים יתחילו להגיע לאתר בעצמם.

 

רעיונות לאתרים לילדים

רוצים להקים אתר ועדיין לא בטוחים באיזה נושא לבחור? יש לנו כמה רעיונות בשבילכם:

  • אתר גיימינג: באתר תוכלו לכתוב ביקורות ומדריכים על משחקי מחשב ומשחקי פלסטיישן שאתם אוהבים. אפשר ורצוי לשתף תמונות וסרטונים. בנוסף, תוכלו לשלב באתר שלכם משחקי רשת שהגולשים שלכם יהנו מהם.
  • אתר על סדרת טלוויזיה: חשבו על סדרת הטלוויזיה האהובה עליכם, והקימו אתר. ספרו על עלילת הסדרה, על הדמויות שבה, ועל רכילויות וחדשות מאחורי הקלעים. שלבו מידע על השחקנים עצמם.
  • אתר על ספר: אם אתם אוהבים לקרוא, תוכלו להקים אתר שמוקדש לסדרת הספרים האהובה עליכם. בעבר, כשסדרת "הארי פוטר" הייתה הדבר החם ביותר, ילדים ובני נוער רבים הקימו אתרים המוקדשים לסדרה, חלק מהאתרים זכו להצלחה מסחררת.

עסקים, בפרט עסקים מסוג מאד ספציפי כמו אתרים שנועדו להעסקת ילדים מכל סוג שהוא, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי וינגיש את שירותיהם לקהל היעד על מגש. בפרט כאשר מדובר בילדים, הפשטות מדברת, וישנו צורך בהנגשת השירותים המוצעים באופן פשוט, צבעוני ונגיש, שייקח בחשבון את כל הפרמטרים, הפשטות מדברת, וישנו צורך בהנגשת השירותים המוצעים באופן פשוט, צבעוני ונגיש, שייקח בחשבון את כל הפרמטרים החשובים על מנת להגיע אל קהל היעד כראוי, ולהשאירו עימנו. כך למשל, בניית אתרים לילדים תציג גלריית תמונות צבעוניות, דמויות צבעוניות, גרפיקה מגניבה, קולות , והנעה לפעולה בדמות משחקים, מול המחשב או עם חברים, וכדומה. בניית אתרים לילדים שתיעשה בצורה נכונה תוכל למשוך את קהל היעד הנכון, במיוחד כאשר מדובר בילדים.

החשיבות שבבניית אתרים למסעדות- מדוע זה כה משמעותי?

בניית אתרים לילדים היא עולם שלם, אשר דורש את השילוב המנצח שבין העולמות הצבעוניים, המעניינים והמרתקים של הגרפיקה,בניית אתרים לילדים תציג גלריית תמונות צבעוניות, דמויות צבעוניות, גרפיקה מגניבה, קולות , והנעה לפעולה בדמות משחקים התוכן והשיווק הנכון לבין הפיתוח והידע הטכני, כלומר שפות התיכנות, טכנולוגיות נוספות וכדומה, ולצד זאת הבנה וידע משמעותיים בשיווק, אשר מהווה חלק בלתי נפרד ואף מהותי, מכל אתר טוב. בפרט בבניית אתרים לילדים, כאשר מראה העיניים משמעותי במיוחד, שכן הוא מושך את עיניהם של ילדינו באופן משמעותי וניראות האתר מהווה תנאי הכרחי להישארות הילד באתר או לאו. לכן, בבניית אתרים לילדים יש לקחת בחשבון סוגיות כמו באילו צבעים נשתמש, אילו דמויות יופיעו, אילו צלילים יתנגנו,, היכן ימוקמו הקטגוריות וכדומה.

לצורך הדוגמה, אתר משחקים לילדים המכוונים לגילי 4-6 יראה אחרת מאשר אתר משחקים לילדים בגילי 8-10. הראשון יעוצב בצורה צבעונית יותר, דמויות גדולות, צלילי מוצרט וייצור נרטיב מסוים. ואילו באתר השני יינתן דגש על דמויות אנושיות יותר, צלילים בוגרים יותר וכדומה. ואילו לעניין הדימיון, בשני המקרים אמנם חשוב שהאתר יהיה פשוט לתיפעול, ונגיש, אך מן הסתם האתר הראשון יהיה פשוט יותר לתפעול ונגיש יותר.

בכל מקרה, בניית האתר תותאם לאופי המותג שאנו מובילים, ובכל מקרה, בניית האתר תצעד יד ביד עם בידול ומיתוג נכון של העסק. כך לדוגמה, אתר לערוץ הילדים ייקח בחשבון את כל הפרמטרים על מנת לבדל את הערוץ כמו שצריך, על גווני הלוגו, התאמה למנחים ולדמויות וכדומה. הניראות תהא לצד נוחות המשתמש, ולא לבדה, וכן הפרמטרים לעיל ואשר יפורטו בהמשך יילקחו גם הם בחשבון גם יחד. כאשר נרכיב כל האמור לעיל לכדי נוסחה אחת של בניית אתרים לילדים, נוכל לקבל את התוצר השלם והמושלם אשר יהיה המדויק ביותר למותג שאנו רוצים להוביל.

עבור כל מותג ילדים, אתר טוב, ראוי ומדויק דיו יהווה קפיצת מדרגה משמעותית במיוחד, ככל שיפותח בצורה נכונה אשר תיגע בצרכיבניית אתרים לילדים היא עולם שלם, אשר דורש את השילוב המנצח שבין העולמות הצבעוניים, המעניינים והמרתקים של הגרפיקה, התוכן והשיווק הנכון לבין הפיתוח והידע הטכני הילדים ובניואנסים הנכונים. מדובר בכרטיס הביקור המשמעותי ביותר עבור כל מותג שברצוננו להוביל באמצעות בניית האתר. המטרה, ככלל, תהיה כמובן להגיע לקהל היעד שלנו, להשאירו באתר, ואף להחזירו בחזרה אלינו. במיוחד כאשר מדובר בילדים, אשר מגלים "נאמנות" כלפי אתרים ברשת אשר הם מתחברים אליהם, ככל שבניית האתר אכן תיעשה בצורה נכונה נוכל להגיע למטרה בביטחה.

חשוב לציין, שאף כאשר מדובר באתרים לילדים, ואילו אף בפרט, בניית אתר טוב ונכון יכולה להיות נישת ההתפתחות עבור בעל המותג שאנו רוצים להוביל. ילדים שיאהבו את האתר, ישארו ויחזרו, ירצו בהכרח גם להגיע ו"לטעום" מן המותג במציאות. למשל, אם מדובר באתר חנות צעצועים, ירצו הילדים להגיע לבקר בה. כך, ייצרו בעלי המותג את הקידום המשמעותי שכה רצו, תהיה הנעה לפעולה, יווצר מעגל לקוחות חוזרים וכמובן לקוחות חדשים בכל יום ויום. מצד שני, אם בניית האתר תיעשה בצורה לא נכונה, לא מדויקת או לא מתאימה היא יכולה ליצור את הפעולה ההפוכה ואף לחבל לכל בעל עסק בהצלחתו, למנוע כניסות לאתר ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים.

על מה נשים דגש בבניית אתרים לילדים?

כאשר אנו בוחרים לבנות אתר עבור עסק, בפרט עסק המזוהה עם ילדים, ישנה חשיבות משמעותית לדבר אחד במיוחד והוא הבנת הלקוח אל מול הבנת קהל היעד. הבנת הלקוח מתבססת על פני מספר רחב של פרמטרים. בין היתר נחוץ להבין מה בעל העסק צריך, לצד מה הוא רוצה, והאם וכיצד ניתן לסנכרן בין השניים. כך אנו הלכה למעשה מבצעים איפיון לקוח. מבינים את אופי המותג, אופי בעליו, מה הוא מעוניין לשדר ומה הוא צריך לשדר ועוד. לאחר שהבנו וגיבשנו זאת, יש לעבור לשלב היישום ואכן ליישם זאת בבניית האתר. ככל שאיפיון הלקוח יעשה נכונה, כל השאר יהיה לבנייה, תרתי משמע.

איפיון הלקוח יעניק לנו את ההבנה הברורה לגבי זהות הלקוח. למעשה. מתוך תשובה זו, נוכל לפתור את כל השאלות שיגיעו לאחר מכן ונוכל לדלות את כל שאר הפרטים שנצטרך לשם בניית אתר מצוין. שאלות כמו למשל, שאלות כמו מי הוא קהל היעד הספציפי (לדוגמה, גילי הילדים אליהם אנו מכוונים), מי הוא קהל היעד שנרצה לכוון אליו (לדוגמה, האם אנו רוצים לכוון לגילים אחרים או מגדר ספציפי וכדומה). וכן, ניראות האתר, עיצובו, מהות הטקסט והכיוון השיווקי. בנוסף, שאלות אודות המתחרים שלי יוכלו להיענות, כיצד לזהות אותם, מה ניקח או נלמד מהם ומה נבחר לעשות אחרת על מנת לבדל את עצמנו וליצור את המותג שלנו טוב יותר. במענה על כלל השאלות הללו ועוד נבצע את האיפיון המלא עבור העסק, נמצא את התשובה המדויקת לפיתרון המקיף לבניית האתר הטוב ביותר ונקבל תוצאה מדויקת.

השלב הבא היא בניית האתר בפועל. זהו שלב זה הפיתוח, והוא יכלול את מירב הטכנולוגיות לשם כך. החל מפיתוח, תיכנות, וורדפרס,כאשר נרכיב כל האמור לעיל לכדי נוסחה אחת של בניית אתרים לילדים, נוכל לקבל את התוצר השלם והמושלם אשר יהיה המדויק ביותר למותג שאנו רוצים להוביל. וכיוצא בזה. כאן זהו המקום ליישם את האיפיון שביצענו מבעוד מועד בבניית האתר שלנו כמפורט לעיל. כלומר, המערכת שנכון להשתמש בה עבור האתר הספציפי שלנו לילדים, שכן לא כל טכנולוגיה מתאימה או נכונה לכל שימוש. וכן שאלות חשובות ומשמעותיות אחרות כגון היכן נכון לייצב כל קטגוריה, כיצד נכון לעצב כל קטגוריה, כיצד להציב את התמונות, אילו צלילים להזין באתר, התוכן הנכון ועוד. לצורך הדוגמה, צבעוניות, שוני ודומיה מדברים מאוד לילדים, ויהוו עבורם חלק בלתי נפרד מחווית המשתמש. כמובן שיש לקחת בחשבון גם פרמטרים טכניים כגון התאמה רספונסיבית, כלומר התאמת המסך לשימוש במחשב, סמאטרפון, טאבלט וכדומה.

כל אלו ועוד ידברו באופן אוטומטי לקהל שלכם בנימה השיווקית. וכל אלו מרכיבים את הפאזל שיוצר את האתר השלב ויספר את הסיפור המלא, שגם יקבע האם הילדים יתחברו לאתר, או לאו. כמובן, שאל לנו לשכוח את קריטריון ההנעה לפעולה, אשר הוא חלק מהותי בנימה השיווקית בכל דבר אלמנט אשר נבחן למקם באתר הילדים החדש. כך לדוגמה, משחק אשר בסופו ניתן לזכות בפרס, אם ההורים מאשרים זאת, ולסיים במספר טלפון לפעולה פיזית. ככל שההתאמה בבניית אתרים לילדים תהיה מדויקת יותר לכל הפרמטרים שציינו במאמר זה, כך יתקבל התוצר הטוב יותר, האתר יצליח יותר וימשוך קהל רב יותר.

לסיכום

כיום, כל אחד יכול לבנות אתר בקלות. גם ילדים ובני נוער. בניית אתר היא לא רק כיפית כשלעצמה, מדובר במלאכה שתעניק לכם כישורים טכניים ויצירתיים שיוכלו לשרת אתכם בהמשך הדרך. אם אתם עדיין בגיל בית הספר אתם אולי לא חושבים על העתיד הרחוק, אבל היי – נחמד לדעת שיום אחד תוכלו לעסוק בהייטק ולהרוויח הרבה כסף, אם זה מה שתרצו. בכתבה סקרנו מספר פלטפורמות חינמיות שמאפשרות לכם לבנות אתר, ונתנו כמה טיפים שיהפכו את האתר שלכם לאתר מצליח ופופולרי. אז למה אתם מחכים?

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך