בניית אתרים בחינם לבעלי עסקים

מה בעמוד זה?

רשת האינטרנט מלאה ועמוסה באתרים מסוגים שונים שמתאימים לצרכים והדרישות של בעלי העסקים או מי שמפעיל אותם. מכיוון שהנחת היסוד היא שכל אחד פשוט חייב נכס דיגיטלי כלשהו אך לא כל בעל העסקים יכולים להרשות לעצמם להוציא על זה כספים – כדאי להם להתוודע לאפשרות של בניית אתרים בחינם וכך הם יכולים לחסוך לא מעט כסף ועדיין יהיה להם אתר אינטרנט שאליו יוכלו להזמין את הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלהם.

איך מתבצעת בניית אתרים בחינם?

האפשרות הזאת עומדת בפניו של כל בעל עסק שמצד אחד – רוצה שיהיה לו אתר אינטרנט כלשהו למען ההיאחזות הדיגיטלית ברשת האינטרנט, אך מצד שני אין לו יכולת או רצון להוציא הרבה כסף על השירות של בניית אתר מותאמת אישית לעסק שלו. האם זה טוב או לא טוב? תלוי את מי שואלים ומה השקפת העולם העסקית שלו. מצד אחד – בניית אתרים בחינם עדיפה על היעדרות מוחלטת מהרשת אך מצד שני – לא בטוח שהאתר יוכל להיות מקודם כמו שבעל העסק רוצה.

מי מבצע בניית אתרים בחינם?

רוב אנשי המקצוע שעוסקים בבניית אתרי אינטרנט מותאמים לעסקים לא יעבדו בחינם ולכן הפלטפורמות שמאפשרות בניית אתרים בחינם מתאימות דווקא למי שפחות מקצוען בתחום. העלות תהיה מזערית (או לא תהיה בכלל) וכך מינימום המידע אודות העסק יוכל להתנוסס ברחבי רשת האינטרנט ולבעל העסק יהיה לאן להפנות את הלקוחות. יש מי שסבור שכל עוד יש לגולשים מקום שבו יוכלו לקבל את המידע שהם מחפשים – אין זה משנה מה הרמה שלו.

יתרונות וחסרונות של אתר אינטרנט בחינם

היכן ניתן לבנות אתר חינם לבעל עסק

כאמור – היתרון הגדול ביותר הוא התשלום האפסי. לא תמיד צריך את הקצה, כלומר את האתר המותאם אישית לעסק, את הפלטפורמה המתקדמת ואת ריבוי החלונות או העמודים באתר. בניית אתרים בחינם מתאימה למי שאין לו את התקציב הדרוש ועדיין יוכל לספק לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים את המידע שהם צריכים. במקרים רבים מבחינת המידע והתוכן של האתר – אתר בחינם ואתר בתשלום ייראו ויספקו את אותם הנתונים בדיוק.

מה ההבדל בין אתר בחינם לבין אתר בתשלום?

לא הרבה פיצ'רים או פונקציות עומדות בפניהם של אלה שמתעסקים בתחום של בניית אתרים בחינם ולכן חלק מהאפשרויות ייחסמו בפניהם והאתר יהיה דל ומינימלי. אפשר לתת דוגמה את הנושא של קידום האתר. ייתכן מאד שהאשף של קידום האתר לא יהיה פתוח בפני המקימים בחינם ולכן יהיה קשה יותר לקדם את האתר במנוע החיפוש או ברשתות החברתיות. יחד עם זאת, עבור לא מעט בעלי עסקים לא מדובר בבשורה קשה ועדיין אפשרות זו תהיה טובה ונכונה עבורם.

למי כדאי לבנות אתר בחינם?

כאמור, מכיוון שההנחה היא שכל בעל עסק צריך שיהיה לו אתר אינטרנט כלשהו – הרי שהאתרים שבונים אותם בחינם יתאימו למי שמצמצם עלויות או מעדיף לנסות לבנות את האתר בעצמו. יש בעלי עסקים שיעשו את זה בעצמם ויש כאלה שיבקשו זאת מאנשים מהמעגל החברתי הקרוב להם אך אפשר לומר שבאופן כללי לכל עסק דרוש אתר אינטרנט ולכן כל עוד באמת יש אתר לגלוש אליו ולהתרשם מהמידע שבו – אין זה באמת משנה אם הוא נבנה בחינם או בתשלום.

החשיבות של אתר אינטרנט לכל עסק

החיים הדיגיטליים הם כאלה שבהם אף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו שלא להציע ללקוחות הפוטנציאליים והגולשים פלטפורמה של מידע ונתונים שחשוב להם לדעת אודות העסק. הגישה העסקית והשיווקית היא שעסק שאין לו נוכחות דיגיטלית ברשת האינטרנט שווה ערך לעסק שכלל לא קיים ולכן אתר אינטרנט הוא דבר מהותי וחובה על מנת לקדם ולשווק את העסק גם בצורה וירטואלית. לצורך עניין זה – אין זה משנה אם האתר הוקם בתשלום או בחינם.

אילו אתרי אינטרנט ניתן לבנות גם בחינם?

אילו אתרי אינטרנט ניתן לבנות גם בחינם?כיום בזכות פלטפורמות ידידותיות וכאלה שלא מצריכות הבנה טכנית מעמיקה – אפשר להקים בחינם סוגים שונים של אתרי אינטרנט – אתרי תדמית, אתרים עם תוכן מרובה, חנויות מקוונות ועוד. פונקציות כאלה ואחרות מאפשרות הוספת חלונות לתשלום, אבטחה של המידע וגם קידום מסוים של האתר, אם כי לא מהיעילים שיש. מכיוון שרוב מי שפונה לאפשרות של בניית אתרים בחינם – הרי כל אפשרות שתעמוד בפניו תהיה טובה, יעילה ותעזור לו להימצא במרחב הווירטואלי.

סוגי עסקים שמתאים להם אתר שמקימים בחינם

כאמור, כל אתר או עסק יכול לצאת נשכר מכל נוכחות דיגיטלית, אפילו כזאת שהאיכות שלה מעט פחותה יותר. אין לזלזל באתרים שאפשר להקים בחינם, שכן הם יכולים לעשות פלאים עבור בעל העסק גם אם הם לא נבנו על בסיס עקרונות עיצוביים קפדניים כאלה ואחרים. נותני שירות, מטפלים, יבואנים של מוצרים וכמובן אנשי מקצוע שבעזרת בניית אתרים בחינם יכולים להציג את השירותים שלהם לכל מי ששואל וכך חוסכים לא מעט זמן וכסף שיכולים להתמקד בטיפול בלקוחות.

האינטרנט שבזכותו כל האפשרויות קיימות ומתאימות!

אין כמו רשת האינטרנט שמנגישה לא מעט שירותים שבזכותם אפשר להקין עסק ולבצע מהלכי שיווק ופרסום בקלות ונוחות רבה יותר, כמו גם בעלויות שגם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להסתדר איתן. מדובר בבשורה גדולה מאד ובהבנה שרשת האינטרנט כאן עבור כולם ולא רק עסקים עם תקציבי פרסום שמנים יכולים להסתייע בה לשפר את עצמם, להשיג עוד לקוחות ולחזק את דריסת הרגל העסקית שלהם בתחום שבו הם עוסקים.

האם בניית אתר בחינם לא כרוכה בשום תשלום בכלל?

אין ספק שזו שאלה שמעסיקה לא מעט בעלי עסקים, בעיקר קטנים ובינוניים. הם רוצים אתר אינטרנט שהם באמת לא יצטרכו לשלם עליוהיכן בונים אתרי אינטרנט חינם עבור בעלי עסקים בכלל ולכן מומלץ להם להכיר את האפשרויות שעומדות בפניהם. יש לא מעט אפשרויות להקמת אתר אינטרנט לגמרי בחינם אך ייתכן ויהיה לזה מחיר אחר, כמו לדוגמה פרסומות שיופיעו בעמודי האתר או עדכונים תכופים שיהיה צורך לבצע על מנת שהאתר יפעל בצורה תקינה. כך או כך מומלץ להבין לעומק את המשמעות של אתר בחינם.

עלויות אחרות של שיווק העסק בדיגיטל

כל בעל עסק יותר שהפרסום ברשת האינטרנט לא רק שאינו פשוט אלא מאתגר מאד ולמרות שברוב המקרים העלויות לא גבוהות – חשוב לעשות את מירב המאמצים לבצע עבודה מדויקת שמתאימה לעסק וכך לוודא שההוצאות הופכות מהר מאד להשקעות, כלומר שהן מניבות הכנסות לאחר זמן קצר ביותר. בעלי עסקים קטנים עובדים קשה והרבה בשיווק העסק שלהם ברשתות החברתיות ודרך לקוחות מרוצים ולכן אתר שהם יקימו בחינם יהיה עבורם טוב ונכון.

מכלול שלם של פרסום בדיגיטל

לא הרבה בעלי עסקים מבינים שאתר האינטרנט הוא חלק בלתי נפקד מהשיווק והנוכחות הדיגיטלית ולכן חשוב שיהיה אתר, בין אם הוא נבנה ברמה גבוהה ומחשבה מעמיקה ובין אם הוא נחשב לאתר פשוט שנבנה בחינם, כל עוד הוא מכיל את המידע המהותי שהגולשים יצטרכו ויבקשו. בדרך זו בעל העסק יוכל להפנות מתעניינים לאתר ולהמשיך לפעול למעט הלקוחות הקיימים.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך