איך לקדם אתר

מה בעמוד זה?

מאמר זה מתמקד באופן ספציפי בשאלה של: כיצד לקדם אתר באינטרנט? ישנן דרכים רבות לקדם אתר באינטרנט, אך חלק מהשיטות הפופולריות ביותר כוללות מדיה חברתית, קידום אתרים ופרסום ממומן באינטרנט. בואו נדבר על אחד מהנושאים הכי משמעותיים בעידן של היום: קידום אתרים.

קודם כל והכי חשוב, בואו לרגע נגדיר כל מיני הגדרות יסוד בסיסיות בעולם של קידום אתרי אינטרנט. ראשית, SEO: אופטימיזציה למנועי חיפוש. זו היא טכניקת שיווק הכוללת השגת הנראות האורגנית (הטבעית) של אתר אינטרנט, או דף בודד בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. טכניקה זו כוללת אופטימיזציה של תוכן אינטרנט עבור מילות מפתח ספציפיות, או מיקוד למילות מפתח עם זנב ארוך, בניית מערך קישורים (לינקים) ועוד.

עוד דגשים בסיסיים בעולם קידום אתרים

מדיה חברתית: מדיה חברתית היא פלטפורמה אינטראקטיבית שבה שני אנשים או יותר חולקים מחשבות וחוויות זה עם זה באמצעותכיצד לקדם אתר במנועי החיפוש מדיה אלקטרונית כגון וידאו, טקסט, תמונות וכו'. היא יכולה לשמש ככלי יעיל להגדלת התנועה לאתר שלכם, ולכן משתמשים במדיות החברתיות כדי לבצע תהליכי קידום אתרים אורגני בד"כ.

כדאי לדעת, שלוש הדרכים העיקריות לקדם את האתר שלכם באינטרנט הן SEO, מדיה חברתית ושיווק ממומן. בעוד שקידום אתרים מהווה אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא תהליך של שיפור הדירוג של אתר בתוצאות מנועי החיפוש על ידי הפיכתו לגלוי ליותר אנשים.

כל מה שצריך לדעת: כיצד מתבצע קידום אתרים אורגני?

זה יכול להיעשות באמצעות טכניקות אורגניות ובתשלום כגון יצירת תוכן שאנשים רוצים לשתף, יצירת קישורים נכנסים לאתר ואופטימיזציה של המטא נתונים שלכם. בטכניקה זו תוכלו לנצל את האלגוריתמים של גוגל המדרגים אתרים לפי הפופולריות והרלוונטיות שלהם.

בנוסף לאפשרויות של קידום אורגני, יש את האפשרות של פרסום ושיווק במדיה חברתית. מדיה חברתית היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להגיע לקהל באמצעות פלטפורמות מרובות כגון פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, יוטיוב ועוד.

מה מאפשרות לנו פלטפורמות חברתיות בהקשר של שיווק?

פלטפורמות אלו מאפשרות ליצור קהל יעד ולבנות קהל תוך פרק זמן קצר יחסית. אך כמובן, השיווק שלכם חייב להיות יצירתי ויעיל כדי לייצר סביבכם את ה-"באז" הנכון. בסופו של דבר, האינטרנט הוא מקום עצום בו זמינים אתרים רבים.

זה לא קל למצוא את האתר הנכון או להגדיל את הקהל שלכם באינטרנט. אבל אם פועלים אמצעות שתי הטכניקות העיקריות שתוכלו ליישם (אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק ממומן באינטרנט ובמדיה החברתית), התהליכים האלו יוכלו להניב פירות לבית העסק.

איפה כדאי להתחיל כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני?

כדאי להתחיל ביצירת תוכן שאנשים ימצאו מרתק. זה צריך להיות ייחודי, מעניין ורלוונטי לנישה של האתר שלכם. עליכם לכלול גם קישורים חזרה לאתר שלכם במידת האפשר, כדי ליצור עבורו יותר תנועה.

אחד ההיבטים החשובים ביותר באתר שלכם הוא, לוודא שאתם מפרסמים תוכן שמועיל לקהל היעד שלכם. ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצו לקדם את אתר האינטרנט שלכם באינטרנט, אבל בד"כ זה יהיה על מנת להשיג יותר מבקרים בטווח הארוך.

קידום מוצר וקידום שירותים באינטרנט – מה עוד חשוב לדעת?

יכול להיות שיש לכם מוצר או שירות חדש שאתם רוצים שאנשים יידעו עליו, או אולי פשוט רוצה שאנשים ברחבי העולם יוכלו למצוא אותומה זה קידום אורגני בגוגל וכצד הוא תורם לפרסום העסק בעת חיפוש אחר נושאים דומים. לא משנה מה הסיבה שלכם, ישנם כמה עקרונות פשוטים החלים בעת קידום באינטרנט.

דבר ראשון, בניית אתר בצורה הנכונה. ללא קידום אתרים טכני נכון ובנייה טכנית נכונה, יהיה קשה מאוד לקדם אתר עד כדי בלתי אפשרי. זכרו שהבנייה הטכנית משפיעה בצורה נרחבת אופטימיזציה למנועי חיפוש, שהיא אחד הגורמים החשובים ביותר בכל הנוגע לקידום האתר שלכם באינטרנט. זה יעזור להניע תנועה וליצור מודעות למותג עבור התוכן שלכם. קידום אתרים מסייע גם לדירוג אתרים בדפי תוצאות של מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג, יאהו ועוד.

קידום ברשתות החברתיות – כדאי או לא כדאי? מס' טיפים

דבר נוסף שאנחנו רוצים שתזכרו הוא, שניתן לראות ששיווק ברשתות חברתיות הצליח להביא תנועה ולהגדיל את הנוכחות ברשת עבור מותגים רבים. במיוחד בשנים האחרונות. על מנת להפיק את המיטב מאסטרטגיית השיווק הזו, תזדקקו לשלושה דברים: מילות מפתח, משפיענים ויצירת תוכן. כמו כן, תצטרכו גם תותחים לצידכם בתחום של שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות.

עבור משווקים בתחום, ישנן מספר אסטרטגיות לקידום אתר אינטרנט. אתם יכולים לבנות קישורים, להפעיל מודעות בתשלום או להשתמש ב-SEO. חלק מהאסטרטגיות הללו דורשות יותר זמן ומאמץ מאחרות. זכרו, כל משווק בתחום עשוי להשתמש בשיטות שיווק אחרות, ככה שחשוב מאוד לבדוק מראש מה תוכניות הפעולה של אותו משווקר דיגיטלי או חברת שיווק דיגיטלי.

עד כמה קידום אתרים אורגני קל לביצוע עצמי? לא מאוד

בסופו של דבר, הדרך הפופולרית ביותר לקדם אתר באינטרנט היא באמצעות קידום אתרים, אבל זה לא מספיק קל לחלק מהאנשים שאיןהאם ניתן לבצע קידום אורגני של האתר לבד להם ידע באופטימיזציה למנועי חיפוש. עבור אנשים אלה, שיווק במדיה חברתית עשוי להיות אפשרות טובה יותר.

זאת, מכיוון שקל יותר להבין את התהליך ולקבל תוצאות במהירות. פרסום ב-PPC לעומת זאת, מציע דרך יעילה לחברות שאין להן מספיק זמן או משאבים להתמקד בקידום אתרים או בשיווק במדיה חברתית. עושים זאת על מנת לקבל יותר נראות לאתר במנועי החיפוש.

עד כמה קידום אתרים ושיווק קשורים לתדמית בית העסק?

אין ספק, ישנן דרכים רבות לקדם את האתר שלכם באינטרנט. אבל חשוב לזכור, קידום האתר שלכם אינו קשור רק לשיווק – זה גם קשור לאופן שבו אתם רוצים להופיע כעסק. אם כך, אנחנו מבינים בעצם שקידום אתרים מייצר תהליך תדמיתי שחשוב מאוד לקחת אותו בחשבון.

אם חברת הקידום לא מספיק מבינה את העסק שלכם לעומק, היא יכולה לגרום לכם נזק תדמיתי ומקצועי. בין אם מדובר על תחום כזה או אחר, יהיה חשוב גם להתאים את פלטפורמת השיווק לסוג העסק.

פרסום בפלטפורמה הנכונה – צעד תדמיתי חשוב לעסק

במובן מסוים, פרסום בפלטפורמה הלא נכונה, זהו צעד שגם הוא יכול לגרום נזק תדמיתי. בואו ניקח למשל דוגמה של פרסום מוצריםבאילו פלטפורמות יש לפרסם על מנת לקדם את האתר רפואיים. הרי שמוצרים רפואיים מצריכים פרסום מאוד מדויק בד"כ. ולא כל אחד יכול להחליט שהוא מקדם שירות או מוצר בתחום של רפואה.

אם מדובר באתרים כלליים יותר, אתם יכולים לנסות להשקיע בכמה נכסים דיגיטליים באתרים כגון YouTube, Facebook וטוויטר. קידום באמצעות פלטפורמות אלו היא אחת השיטות היעילות ביותר לקידום אתר אינטרנט, אבל בהחלט לא השיטה היחידה.

קידום אתרים עם תוכן – האם זה מספיק?

קידום אתרים עם תוכן: אתם יכולים גם להשתמש בתוכן שיווקי כדי לקדם אתר בקנה מידה רחב יותר. צרו תוכן ייחודי וממוקד הכולל קריאות לפעולה, כך שאנשים יהיו בעלי סיכוי גבוה יותר לבצע המרה באתר ולעבור את תהליך הפיכתם ללקוח או לעוקב של האתר. אבל יחד עם זאת שהתוכן הוא אמצעי מעולה לשיווק, הוא לא מספיק כאשר עומד בדד. תצטרכו להקפיד על כלל מה שדיברנו עליו במאמר הזה כדי לשווק נכון את העסק. עם הסיוע המקצועי הנכון של חברת קידום אתרים מומלצת לקידום עסק קטן וגדול, תוכלו לצלוח את התחרותיות שם בחוץ.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך